abonnement Unibet Coolblue
pi_182554893
Alleen jij kan bepalen hoeveel ze waard is voor jou.

Kan zijn dat je een hele leuke vrouw misloopt door het meteen af te schieten.

Het blijft een moeilijke keuze, maar of het een no-go is kan een buitenstaander weinig over zeggen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:00:12 #27
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182554914
Off-topic: wat triest dat je dit steeds vaker hoort, alleenstaande moeders waarvan pappa er vandoor is. Wordt echt niet meer goed nagedacht over kinderen krijgen: 'oh leuk ik wil ook een beeeebieee', je zwanger laten prikken door de eerste beste idioot en huiliehuilie doen als pappa de benen neemt en nooit meer wat van zich laat horen. 'Je weet de situatie niet'. Flikker toch op. Een beetje nadenkwerk had niet tot deze situatie geleid.

On topic: ik zou dus de benen nemen. Voelt een beetje als tweede keus zo.
With love :*
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:02:35 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182554959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik krijg altijd het gevoel bij zulke vrouwen (als ze een relatie willen) dat je de tweede keus bent die wel goed genoeg is voor kinderen opvoeden, maar niet voor de relatie/seks toen ze jonger waren.
Er is helemaal niets mis mee om een man op nummer 2 te zetten en het kind op nummer 1.

Een kind hoort het belangrijkste te zijn voor een goede moeder.

Neemt inderdaad niet weg dat je je als man dan als een deurmat moet laten behandelen, maar laten we eerlijk zijn, veel mannen kicken daar gewoon stiekem op. Die weten niet wat een ruggengraat is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182554990
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
oh leuk ik wil ook een beeeebieee', je zwanger laten prikken door de eerste beste idioot
mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavond :(

ps ongelukjes kunnen soms ook juist weer hele leuke mensen worden later,
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:07:27 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:
Via tinder ( :') ) ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.

Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.

Geen contact meer met de pa, een ''ongelukje'' van toen.

Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.

Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.

Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.

Meningen en ervaringen aub. :)
fuck and dump zulke chicks (met condoom)

tenzij je op een dag gefeliciteerd wilt worden met het volgende "ongelukje"

nooit waarde hechten aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn
Man of Steal.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:09:02 #31
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182555095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:04 schreef possetje het volgende:

[..]

mwaaaaagh kan wel waar zijn, maar pas op dat niemand van de brug springt vanavond :(

ps ongelukjes kunnen soms ook juist weer hele leuke mensen worden later,
Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
With love :*
pi_182555146
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
ja soms sneu ja,,
pi_182555149
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:16 schreef LlucMajor het volgende:
Via tinder ( :') ) ben ik sinds 2 maanden in contact met een dame die ik nog ken van de middelbare school.

Ze is een erg aantrekkelijke vrouw, nogal mijn type qua uiterlijk, innerlijk ook wel. Alleen er is 1 niet bepaald klein addertje onder het gras : Ze heeft een zoontje van 5.

Geen contact meer met de pa, een ''ongelukje'' van toen.

Toen ik net met haar machte dacht ik meteen ''hell no, dat gaan we mooi even niet doen''. Maar ze was wel meteen erg enthousiast en het klikte ook wel in het gesprek. Nu begin ik eerlijk gezegd een beetje te twijfelen of dat kind nu een absolute dealbreaker moet blijven om het daten met haar naar een iets exclusiever niveau te brengen met uiteindelijk als doel een relatie.

Enerzijds zijn kinderen voor mij nog een ver van mijn bed show. Ik denk dat mijn ouders al helemaal een rolberoerte zullen krijgen als ze horen dat ik een meid met een kind date. Maar aan de andere kant : ik heb een eigen huis, stabiele baan en ben ook bijna dertig.

Aan de andere kant denk ik weer : Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken. Ik zie mezelf al staan op het schoolplein om 8 uur 's ochtends. Op zich heb ik wel een kinderwens, maar om vanuit het niets een soort van ''zij instromer'' te zijn in het leven van een kind van 5 lijkt me ook vrij heftig.

Meningen en ervaringen aub. :)
Zoals jij er over praat: niet doen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:12:17 #34
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:09 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ongelukjes, wat overigens maar een klein percentage betreft. Ik heb het over niet al te snuggere meisjes van nog geen 21, die net uit het ei komen en geen idee hebben waar ze aan beginnen.
Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppy :') Schandalig dat zulke mensen nog denken ook dat ze goed zijn voor het kind terwijl ze niet eens de financiële middelen hebben om er voor te zorgen. Ja niet zo gek dat die vader wegrent dan die weet dat die dit nooit goed zou kunnen. Snap best dat je niet achter zoiets staat als je er niet voor kan zorgen.
Man of Steal.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:15 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182555231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je vrouwen 100% baas laat zijn over eigen lichaam. "Ooh wat leuk een kind daar ben ik aan toe en kan ik voor zorgen" terwijl ze nog bij papa en mama wonen. Er zouden op z'n minst minimum eisen moeten gelden voor het nemen van een kind waarbij gekeken moet worden of zo iemand er goed voor kan zorgen. Het is geen hamster of puppy :') Schandalig dat zulke mensen nog denken ook dat ze goed zijn voor het kind terwijl ze niet eens de financiële middelen hebben om er voor te zorgen. Ja niet zo gek dat die vader wegrent dan die weet dat die dit nooit goed zou kunnen. Snap best dat je niet achter zoiets staat als je er niet voor kan zorgen.
Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.

Ook al ben je 100% baas over je eigen lichaam, een beetje nadenken laat je toch echt betere keuzes maken.
With love :*
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:20 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182555238
De gevolgen van andermans creampie betalen. :')
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:15:22 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182555239
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

fuck and dump zulke chicks (met condoom)

tenzij je op een dag gefeliciteerd wilt worden met het volgende "ongelukje"

nooit waarde hechten aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn
Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:17:19 #38
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555294
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee, dat krijg je van die verwende gerneratie die a la minuut alles moet hebben. 'Komt wel goed'. Nee. Gewoon nee. Ik heb daar echt moeite mee. Disney-generatie dat het is.

Ook al ben je 100% baas over je eigen lichaam, een beetje nadenken laat je toch echt betere keuzes maken.
En niemand die ze tegen houdt of d'r vol met abortuspillen stopt :(

Het is de schuld van de slechte opvoeding van de ouders

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.

Zulke beslissingen moeten ten alle tijden in goede overwegingen genomen worden.

Als het dus een "ongelukje" is als in iets dat je niet zag aankomen of voor gepland hebt moet je dus altijd abortus plegen. Een kind op de wereld zetten en opvoeden is niet even iets dat je zomaar beslist als in "ach het is nu al gebeurd" :')
Man of Steal.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:21:39 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182555390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:17 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die een kind krijgen vanwege een "ongelukje" zijn per definitie onverantwoordelijk.

Zulke beslissingen moeten ten alle tijden in goede overwegingen genomen worden.

Als het dus een "ongelukje" is als in iets dat je niet zag aankomen of voor gepland hebt moet je dus altijd abortus plegen. Een kind op de wereld zetten en opvoeden is niet even iets dat je zomaar beslist als in "ach het is nu al gebeurd"
Jezus wat een zieke autist ben jij man.
Ik hoop nog wel dat je vindt dat die vrouwen nog altijd zelf hun keuzes mogen maken, of vind je ook dat ze gedwongen abortus moeten plegen?

Er zijn genoeg moeders die ongepland zwanger zijn geraakt en daar goed mee zijn omgegaan.

Edit: Laat maar, aan de rest van je posts is te zien dat je een enorm troll gehalte hebt. Geen idee of je in dit topic serieus bent of niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:23:57 #40
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jezus wat een zieke autist ben jij man.
Ik hoop nog wel dat je vindt dat die vrouwen nog altijd zelf hun keuzes mogen maken, of vind je ook dat ze gedwongen abortus moeten plegen?

Er zijn genoeg moeders die ongepland zwanger zijn geraakt en daar goed mee zijn omgegaan.
Zieke autist? Haha mad white knight.

Ze maken de keuze volledig voor zichzelf, terwijl het dus ook om het welzijn van het kind gaat. Dat is iets dat ze blijkbaar zelf niet in overweging kunnen nemen dus het is een goed idee dat er op een manier voor gezorgd wordt dat zulke types dat dus niet kunnen doen.

En ja er zullen vast wel mensen zijn die er het beste van konden maken. Maar ook een heleboel niet.
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:50:29 #41
5428 crew  miss_sly
pi_182555907
Ik neem aan dat mannen die zo over single moeders denken, altijd hun eigen condooms bij zich hebben en correct gebruiken om te voorkomen dat ze de vrouw waarmee ze neuken zwanger wordt?

Wat een trieste veroordeling van o.a. de vrouw uit de OP waarvan verder niemand iets weet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:53:18 #42
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182555952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik neem aan dat mannen die zo over single moeders denken, altijd hun eigen condooms bij zich hebben en correct gebruiken om te voorkomen dat ze de vrouw waarmee ze neuken zwanger wordt?
Natuurlijk :') Zijn er mannen die dit niet doen dan? _O-

Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:57:04 #43
5428 crew  miss_sly
pi_182556026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Natuurlijk :') Zijn er mannen die dit niet doen dan? _O-

Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:58:24 #44
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182556048
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af hoe al die vrouwen zomaar zwanger kunnen worden.
Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.

Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:20:01 #45
5428 crew  miss_sly
pi_182556474
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.

Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
eigen condooms, worden niet lek geprikt.

Maar als ik zo over vrouwen zou denken als jij, zou ik denk ik celibatair leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182556600
Als je nu al denkt: "Dan kan ik straks voor dat kind allerlei kosten gaan lopen maken.", dan moet je maar beter stoppen. Het kind verdient iemand die hem accepteert.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:57:25 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_182557197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Waar maak je op uit dat ze onverantwoordelijk is?
We weten niets van deze vrouw behalve dat ze een zoontje van 5 heeft. Wat is daar mis mee?
Dit dus.
De vooroordelen vliegen hier weer om je oren...
pi_182557448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Natuurlijk :') Zijn er mannen die dit niet doen dan? _O-

Alsof wij graag SOA's willen of alsof het ons niet boeit als er een borderliner opeens gaat dreigen met het kind houden of zo
Een hele hoop zelfs.. Zie bijv. de reacties in dit topic:
SEX / Help! meid zwanger gemaakt
pi_182557511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ze prikken condooms lek of gebruiken zelf geen pil erbij. Doen het bewust.

Ik geloof niet dat er mannen zijn die het kind willen houden en de vrouw zich dan laat ompraten. Sowieso dat het in 99% van de gevallen de keuze van de vrouw is.
Gewoon altijd je eigen condooms gebruiken (die kunnen dus niet doorgeprikt zijn) en enkel seks hebben met vrouwen die zelf ook een voorbehoedmiddel gebruiken. En enkel seks hebben met vrouwen die je vertrouwt..
pi_182557573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:23 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Zieke autist? Haha mad white knight.

Ze maken de keuze volledig voor zichzelf, terwijl het dus ook om het welzijn van het kind gaat. Dat is iets dat ze blijkbaar zelf niet in overweging kunnen nemen dus het is een goed idee dat er op een manier voor gezorgd wordt dat zulke types dat dus niet kunnen doen.

En ja er zullen vast wel mensen zijn die er het beste van konden maken. Maar ook een heleboel niet.
Als mannen dat soort types nou gewoon niet zouden neuken hè, kunnen ze ook niet zwanger worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')