abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:18:45 #176
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182675349
registreer om deze reclame te verbergen
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
pi_182676124
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:58:43 #178
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182676318
En nog een mooi linkje: de teamradio van Max over de hele wedstrijd: https://soundcloud.com/matt-betros/max-team-radio-usgp-2018 _O_
Die van Vettel en Hamilton staan er ook bij.
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:01:29 #179
48439 DutchTrain
De wereld is (g)een pretpark!
pi_182676403
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Van wat ik op de baan zag, zonder de commentaren te horen was het Hamilton die nog een extra snelle ronde op zijn supersofts op zaterdag reed in Q2. En hij voor de race als enige 3 ronden naar de grid en dat ging niet langzaam. Dus die banden waren al net wat ouder dan die van iedereen om hem heen en leek het logisch dat er op zaterdag al besloten was om voor een tweestopper te gaan.

Maar met het verschil in temperatuur, de kans op veel meer zon of juist kou was alles afhankelijk van een banden sparen. Iets wat Hamilton niet heeft gedaan en daarmee gokte bij de vsc.
non sum uni angulo natus, patria mea totus hic mundus est
  maandag 22 oktober 2018 @ 21:03:30 #180
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_182678141
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
Channel 4 is echt geweldig. Zo zonde dat dit hun laatste seizoen is..... :'( althans, ik geloof nog wel wat samenvattingen volgend jaar misschien... Maargoed, da's ook niets ...
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. En gelukkig zijn alle meningen hier welkom, dus dat is fijn. Toch? Liefs.
pi_182678447
Achteraf lijkt het erop dat Mercedes heeft verloren door hun halve maatregelen.

1: Verliezen de start, door de supersofts.
2: Gooien het voordeel van supersoft weg, door vroeg te stoppen.
3: Blijven te lang doorrijden op de 2e set, hopend om hem uit te rijden. Hierdoor verliezen ze veel tijd op Kimi.
4: Stoppen uiteindelijk alsnog en vallen te ver terug om te winnen

Je zou denken, dat op supersoft, Hamilton wel een eenstopper met overcut op Kimi geprobeerd zou hebben. Zelfs met de tweestopper, zou hij een ronde na Kimi kunnen stoppen en ervoor blijven, of 30 rondes lang kunnen proberen om erlangs te komen.
.
pi_182679481
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:45 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik wilde hier een betoog zetten over hoe bizar duur ik het eigenlijk vind, tot ik me bedacht dat ik voor 3 dagen pinkpop (5 dagen weg) ook zoiets kwijt ben, zo niet meer.
300 euro voor de tickets, 150 voor een huisje, en dan nog de drank en het eten.

Dus komt eigenlijk op hetzelfde bedrag neer gok ik zo. Misschien toch maar eens in de vriendengroep gooien :P
Dit jaar in Monaco geweest, +900 voor de zaterdag/zondag tribunekaarten ;).
pi_182681727
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182682063
Wat betreft de prijs van de tickets. Het is zeker niet goedkoop. Maar als mensen het ervoor over hebben, prima.

Maar ik vind wel dat jij moet leveren voor je geld. En in die zin irriteer ik mij een beetje aan die los verkochte vrijdagtickets. Misschien zijn er gezinnen die zich een kaartje voor de zaterdag of zondag niet kunnen veroorloven en daarom op vrijdag gaan. Ben jij met vader, moeder en twee kinderen makkelijk 250,- kwijt en dan gebeurd er een groot gedeelte van de tijd niks, omdat de teams te weinig regenbanden hebben of niks aan de natweer data hebben.

Of je verkoopt losse kaartje voor de vrijdag en zorgt er, desnoods met regels, voor dat er ook actie is op de baan of je verkoopt kaartjes voor kwalificatie en race en geeft die mensen "gratis" toegang tot de trainingen.
pi_182682168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel _O-
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')