Dat is niet zo relevant. Juist de enorm prijzige toegangskaarten voor sportevenementen worden vaak opgekocht door bedrijven die ze weer uitdelen aan mensen die nou niet direct het grootste sporthart hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
er moest wel iemand voor betalen en ik weet uiteraard niet hoe de verdeling bij de andere tafels was maar hoe dan ook zonde.quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
wat was je ongeveer kwijt?quote:Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
Mooie foto'squote:Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).quote:
Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:22 schreef GM78 het volgende:
[..]
Mooie foto's
Alleen trok ik bij de gefrituurde Oreo's wel dit gezicht
Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat betaal je daar op het circuit voor wat eten?
In Barcelona mocht je ook iets van 12 euro aftikken voor een beker alcohol vrij bierquote:Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.
En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.
Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijdenquote:Op maandag 22 oktober 2018 16:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, dat "valt" mij nog wel mee moet ik zeggen. Hoe is het gesteld met de sanitaire voorzieningen e.d .?
zit er aan te denken om volgend jaar naar Austin te gaan, vandaar de vraag
voorquote:Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees
neeeuh, dat is nog steeds zo hoor. Alleen bij evenementen weten ze de prijs lekker op te drijvenquote:Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees
ok, mijn snelwerkende darmen zijn daar blij meequote:Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
Oh nu je het zegt die bussen zag je inderdaad de hele tijd in de achtergrond. Klinkt als veel waar voor je geld. Toch maar eens de vrouw lief aankijken en een paspoort voor jr regelen...quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
RIC.quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
Goede prijs ook voor het vliegticket.quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.
En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
Het is opvallend dat Haas ook wat weggevallen is ten opzichte van Force India, terwijl Sauber er de ene race wel goed bij zit met Leclerc en de andere weer veel meer achteraan hobbeltquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier het artikeltwitter:tgruener twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 10:48:48 GPS data from Singapore & Sochi shows Ferrari doesn't deploy that exceptional power "boost" on the straights anymore. According to our information FIA fitted a 2nd sensor to monitor battery energy output. Is there a connection?AMuS (in German): https://t.co/N7nyZ1H6YP https://t.co/rcwwCqPSBz reageer retweet
Mew mew!quote:Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
Me dunkt dat de noodzaak om voor een 1-stopper zo vroeg te pitten en terecht te komen in verkeer, niet aanwezig was (misschien zelfs dom zou zijn). Banden zagen er prima uit en Ferrari weet dat Mercedes geen amateuristisch team is. Dus altijd een 2-stop-strategie gehanteerd werdquote:Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Dat wisten ze natuurlijk niet 100% zeker, maar lijkt me dat ze vanuit hun eigen data wel een inschatting kunnen maken wat mogelijk is.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuurquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max.
https://streamable.com/r9945
Van wat ik op de baan zag, zonder de commentaren te horen was het Hamilton die nog een extra snelle ronde op zijn supersofts op zaterdag reed in Q2. En hij voor de race als enige 3 ronden naar de grid en dat ging niet langzaam. Dus die banden waren al net wat ouder dan die van iedereen om hem heen en leek het logisch dat er op zaterdag al besloten was om voor een tweestopper te gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Channel 4 is echt geweldig. Zo zonde dat dit hun laatste seizoen is..... althans, ik geloof nog wel wat samenvattingen volgend jaar misschien... Maargoed, da's ook niets ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur
Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaarten .quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik wilde hier een betoog zetten over hoe bizar duur ik het eigenlijk vind, tot ik me bedacht dat ik voor 3 dagen pinkpop (5 dagen weg) ook zoiets kwijt ben, zo niet meer.
300 euro voor de tickets, 150 voor een huisje, en dan nog de drank en het eten.
Dus komt eigenlijk op hetzelfde bedrag neer gok ik zo. Misschien toch maar eens in de vriendengroep gooien
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er opquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel
Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Ferrari is ook een diva, gewoon een moeilijk team, teveel politiek, nooit echt rust, daar heeft hij toch wel last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 07:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.
Slechts 4 wdc's de prutser. .quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Lang weekend Monza was 330 euro voor tribune 6B. ca. 5 euro voor de trein per dag en 5 euro voor de bus per dag.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:13 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaarten .
Waar staat die D eigenlijk voor Zeg toch gewoon dat 'ie 4x wereldkampioen was in plaats van die interessantdoenerij met afkortingen die niemand eigenlijk wil zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Slechts 4 wdc's de prutser. .
Driverquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar staat die D eigenlijk voor Zeg toch gewoon dat 'ie 4x wereldkampioen was in plaats van die interessantdoenerij met afkortingen die niemand eigenlijk wil zien
2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:56 schreef maan_man het volgende:
Wat betreft de prijs van de tickets. Het is zeker niet goedkoop. Maar als mensen het ervoor over hebben, prima.
Maar ik vind wel dat jij moet leveren voor je geld. En in die zin irriteer ik mij een beetje aan die los verkochte vrijdagtickets. Misschien zijn er gezinnen die zich een kaartje voor de zaterdag of zondag niet kunnen veroorloven en daarom op vrijdag gaan. Ben jij met vader, moeder en twee kinderen makkelijk ¤ 250,- kwijt en dan gebeurd er een groot gedeelte van de tijd niks, omdat de teams te weinig regenbanden hebben of niks aan de natweer data hebben.
Of je verkoopt losse kaartje voor de vrijdag en zorgt er, desnoods met regels, voor dat er ook actie is op de baan of je verkoopt kaartjes voor kwalificatie en race en geeft die mensen "gratis" toegang tot de trainingen.
Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:35 schreef Fer het volgende:
[..]
2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.
Was een prachtige dag, hebben vanaf Pouhon helemaal naar de busstop gelopen en gekeken. Echt de moeite waard en ze konden gewoon rustig naar het toilet.
Spa is niet de duurste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:42 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel
Verder gaat alles goed met je? Want ik maak me een beetje zorgen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.
Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Raikonnen wordt vrijwel elke race geslachtofferd juist, hij mag altijd proberen de mercedessen op te houden als hij er na een pitstop voor zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.
Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |