abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182671662
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
Dat is niet zo relevant. Juist de enorm prijzige toegangskaarten voor sportevenementen worden vaak opgekocht door bedrijven die ze weer uitdelen aan mensen die nou niet direct het grootste sporthart hebben.

Dat je met een hogere ticketprijs echte sportliefhebbers gaat trekken lijkt me een hardnekkige illusie.

Je ziet het bij muziekevenementen ook. Juist op de plekken waar goedkoop en kleinschalig muziek wordt gespeeld vind je de liefhebbers, terwijl je op de grote evenementen met bizarre prijzen toch vooral heel veel mensen ziet die komen voor "de ervaring".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 oktober 2018 @ 15:55:18 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182671666
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In zijn voorbeeld was het voor de gasten gratis. Gratis brengt meestal niet het beste naar boven.
er moest wel iemand voor betalen :) en ik weet uiteraard niet hoe de verdeling bij de andere tafels was maar hoe dan ook zonde.
pi_182671706
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
wat was je ongeveer kwijt? :Y
Hooray for boobies!
pi_182672120
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Ach ja, het kostte wat, maar dan krijg je ook wat. Verslag en ervaringen doe ik later in het GP bezoek topic wel, gelukkig hebben we de foto's alvast op https://flic.kr/s/aHsmuhybCJ
Mooie foto's ^O^

Alleen trok ik bij de gefrituurde Oreo's wel dit gezicht :')
Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat betaal je daar op het circuit voor wat eten?
pi_182672159
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:57 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

wat was je ongeveer kwijt? :Y
Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
pi_182672251
ok, dat "valt" mij nog wel mee moet ik zeggen. Hoe is het gesteld met de sanitaire voorzieningen e.d .?

zit er aan te denken om volgend jaar naar Austin te gaan, vandaar de vraag :)
Hooray for boobies!
pi_182672262
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:22 schreef GM78 het volgende:

[..]

Mooie foto's ^O^

Alleen trok ik bij de gefrituurde Oreo's wel dit gezicht :')
Puur uit nieuwsgierigheid, maar wat betaal je daar op het circuit voor wat eten?
Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.
pi_182672290
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
In Barcelona mocht je ook iets van 12 euro aftikken voor een beker alcohol vrij bier :')
pi_182672315
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:31 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Haha, ja 11 dollar ook echt voor 3 gefrituurde koekjes vond ik wel een foto waard. Opvallend was het grote prijsverschil door de verschillende aanbieders. Een hotdog kon voor 6 dollar, maar net zo goed voor 18.
Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
pi_182672324
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, dat "valt" mij nog wel mee moet ik zeggen. Hoe is het gesteld met de sanitaire voorzieningen e.d .?

zit er aan te denken om volgend jaar naar Austin te gaan, vandaar de vraag :)
Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
pi_182672354
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:

[..]

Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
voor

Dat is nog steeds zo, tenzij je hipster bent en gefrituurde Oreos will. Krijg je wel veel calorieën voor je geld :+
pi_182672355
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:34 schreef GM78 het volgende:

[..]

Vroeger was het in Amerika veel eten voor weinig geld.
De tijden zijn veranderd als ik het zo lees :{
neeeuh, dat is nog steeds zo hoor. Alleen bij evenementen weten ze de prijs lekker op te drijven
Hooray for boobies!
pi_182672362
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
ok, mijn snelwerkende darmen zijn daar blij mee :P
Hooray for boobies!
  maandag 22 oktober 2018 @ 16:37:37 #164
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182672376
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:35 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waren wat klachten over, maar aan mijn kant van de baan prima en zonder rijen. Vermijd de hoofdingang en de hoofdtribune en alles is ok. Er zijn meerdere ingangen en die zijn verbonden met heel veel bussen die in een rondje om het circuit rijden. Prima geregeld, ook de shuttle bussen naar de stad die vrijwel zonder file naar de baan rijden
Oh nu je het zegt die bussen zag je inderdaad de hele tijd in de achtergrond. Klinkt als veel waar voor je geld. Toch maar eens de vrouw lief aankijken en een paspoort voor jr regelen...
And so is the past
pi_182672805
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:04:45 #166
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182672937
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
RIC.
And so is the past
pi_182673374
strax herhaling op ziggo?
  maandag 22 oktober 2018 @ 17:40:35 #168
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_182673585
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Drie dagen tribunekaarten waren ¤250 en dan zie je een kwart van de baan en een tv scherm (turn 9 laatste rij) en ik heb op de baan zo'n 25 dollar per dag uitgegeven aan eten en drinken (wat je niet mee mag nemen), door vooraf en achteraf in de stad te eten. (Amerikaanse blikken 'bier' voor 9-14 dollar wil je toch niet drinken en die hamburgers voor 18 dollar zijn ook de moeite niet waard. De hele pizza voor 12 dollar was best ok en andere drankjes voor 5 dollar per flesje (591ml) ook).
Onderdak in Austin voor 45 dollar per nacht en de busshuttle kost ook nog 45 dollar totaal voor drie dagen.

En dan nog een vliegicket voor ¤350 retour Amsterdam-Houston en autohuur voor ¤20 per dag, maar anders was ik ergens anders op vakantie gegaan.
Goede prijs ook voor het vliegticket.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2018 @ 18:08:23 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182674026
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier het artikel
tgruener twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 10:48:48 GPS data from Singapore & Sochi shows Ferrari doesn't deploy that exceptional power "boost" on the straights anymore. According to our information FIA fitted a 2nd sensor to monitor battery energy output. Is there a connection?AMuS (in German): https://t.co/N7nyZ1H6YP https://t.co/rcwwCqPSBz reageer retweet
Het is opvallend dat Haas ook wat weggevallen is ten opzichte van Force India, terwijl Sauber er de ene race wel goed bij zit met Leclerc en de andere weer veel meer achteraan hobbelt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182674202
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 16:59 schreef GM78 het volgende:
Is er al bekend, wie er gisteren tijdens de race die geluiden maakte?
Mew mew!
SOONY
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:36:12 #171
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182674542
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 oktober 2018 @ 18:39:22 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_182674586
Ferrari zal de rekensom gemaakt hebben en op basis van eigen gegevens geconcludeerd hebben dat een eenstopper voor Hamilton onmogelijk was. Daarnaast wilden ze Kimi natuurlijk moed inpraten om het tempo vooral niet te laten zakken. Anders had Ferrari helemaal geen kans op de zege meer gehad.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_182674609
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Me dunkt dat de noodzaak om voor een 1-stopper zo vroeg te pitten en terecht te komen in verkeer, niet aanwezig was (misschien zelfs dom zou zijn). Banden zagen er prima uit en Ferrari weet dat Mercedes geen amateuristisch team is. Dus altijd een 2-stop-strategie gehanteerd werd
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:41:50 #174
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_182674616
Ze zijn bij Ferrari toch een stuk wakkerder dan ze waren. Of misschien waren ze dat al en is het dit seizoen vooral Vettel die de boel aan het verprutsen is.
  maandag 22 oktober 2018 @ 18:48:26 #175
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182674726
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Dat wisten ze natuurlijk niet 100% zeker, maar lijkt me dat ze vanuit hun eigen data wel een inschatting kunnen maken wat mogelijk is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:18:45 #176
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182675349
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
pi_182676124
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar hier Horner in gesprek met Channel 4, waar hij onder meer vertelt dat de Honda motor 0,6 seconde sneller was dan de Renault. En uiteraard gaat het over Max. :)
https://streamable.com/r9945
Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:58:43 #178
318507 Jester65
Stay frosty
pi_182676318
En nog een mooi linkje: de teamradio van Max over de hele wedstrijd: https://soundcloud.com/matt-betros/max-team-radio-usgp-2018 _O_
Die van Vettel en Hamilton staan er ook bij.
pi_182676403
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:36 schreef beantherio het volgende:
Een vraag die ik na gisteren nog heb: hoe kan het dat ze bij Ferrari al zo snel wisten dat Mercedes voor de 2-stopper ging? Mercedes leek op het moment dat die Ferrari-engineer dat riep nog gewoon netjes in het "window" te zitten voor een 1-stopper. En ik kan me niet voorstellen dat het o.b.v. de vrije training en de kwalificatie makkelijk af te leiden was. Of hebben ze bij Ferrari wat hele slimme simulaties van de tegenstanders draaien op een computer ergens?
Van wat ik op de baan zag, zonder de commentaren te horen was het Hamilton die nog een extra snelle ronde op zijn supersofts op zaterdag reed in Q2. En hij voor de race als enige 3 ronden naar de grid en dat ging niet langzaam. Dus die banden waren al net wat ouder dan die van iedereen om hem heen en leek het logisch dat er op zaterdag al besloten was om voor een tweestopper te gaan.

Maar met het verschil in temperatuur, de kans op veel meer zon of juist kou was alles afhankelijk van een banden sparen. Iets wat Hamilton niet heeft gedaan en daarmee gokte bij de vsc.
pi_182678141
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

Mooie gesprekken zijn het toch ook. Sowieso wie Sky allemaal te spreken krijgt. Gewoon ook communicatie met de pitmuur _O_

Zuur voor Riciardo. Energie opslag van de motor kapot. Lang leve Renault, al rijden die de laatste wedstrijden wel vaker uit dan Riciardo.
Channel 4 is echt geweldig. Zo zonde dat dit hun laatste seizoen is..... :'( althans, ik geloof nog wel wat samenvattingen volgend jaar misschien... Maargoed, da's ook niets ...
Ja doei.
pi_182678447
Achteraf lijkt het erop dat Mercedes heeft verloren door hun halve maatregelen.

1: Verliezen de start, door de supersofts.
2: Gooien het voordeel van supersoft weg, door vroeg te stoppen.
3: Blijven te lang doorrijden op de 2e set, hopend om hem uit te rijden. Hierdoor verliezen ze veel tijd op Kimi.
4: Stoppen uiteindelijk alsnog en vallen te ver terug om te winnen

Je zou denken, dat op supersoft, Hamilton wel een eenstopper met overcut op Kimi geprobeerd zou hebben. Zelfs met de tweestopper, zou hij een ronde na Kimi kunnen stoppen en ervoor blijven, of 30 rondes lang kunnen proberen om erlangs te komen.
.
pi_182679481
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 13:45 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik wilde hier een betoog zetten over hoe bizar duur ik het eigenlijk vind, tot ik me bedacht dat ik voor 3 dagen pinkpop (5 dagen weg) ook zoiets kwijt ben, zo niet meer.
300 euro voor de tickets, 150 voor een huisje, en dan nog de drank en het eten.

Dus komt eigenlijk op hetzelfde bedrag neer gok ik zo. Misschien toch maar eens in de vriendengroep gooien :P
Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaarten ;).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:24:30 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182681727
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182682063
Wat betreft de prijs van de tickets. Het is zeker niet goedkoop. Maar als mensen het ervoor over hebben, prima.

Maar ik vind wel dat jij moet leveren voor je geld. En in die zin irriteer ik mij een beetje aan die los verkochte vrijdagtickets. Misschien zijn er gezinnen die zich een kaartje voor de zaterdag of zondag niet kunnen veroorloven en daarom op vrijdag gaan. Ben jij met vader, moeder en twee kinderen makkelijk ¤ 250,- kwijt en dan gebeurd er een groot gedeelte van de tijd niks, omdat de teams te weinig regenbanden hebben of niks aan de natweer data hebben.

Of je verkoopt losse kaartje voor de vrijdag en zorgt er, desnoods met regels, voor dat er ook actie is op de baan of je verkoopt kaartjes voor kwalificatie en race en geeft die mensen "gratis" toegang tot de trainingen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 01:06:58 #185
408813 crew  trein2000
pi_182682168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel _O-
Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:42:00 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182683946
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:01:43 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182684073
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Vettel is als de Mercedes W08. Een diva.
Ferrari is ook een diva, gewoon een moeilijk team, teveel politiek, nooit echt rust, daar heeft hij toch wel last van
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:08:44 #188
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182684147
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 01:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja, wat moeten we zeggen. Is Vettel dan toch niet zo goed? Het lijkt er op
Slechts 4 wdc's de prutser. :|W.
And so is the past
pi_182684975
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 22:13 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Dit jaar in Monaco geweest, +900¤ voor de zaterdag/zondag tribunekaarten ;).
Lang weekend Monza was 330 euro voor tribune 6B. ca. 5 euro voor de trein per dag en 5 euro voor de bus per dag.

Bier... 8 euro voor 40cl Heineken 8)7
pi_182687156
Duitsland was rond de 200 voor tribune kaart en je mocht je eigen drank mee.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:53:52 #191
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182687304
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Slechts 4 wdc's de prutser. :|W.
Waar staat die D eigenlijk voor :? Zeg toch gewoon dat 'ie 4x wereldkampioen was in plaats van die interessantdoenerij met afkortingen die niemand eigenlijk wil zien :')
Don't let my username fool you...
pi_182687565
drrrrrrrrrrrrrrriver
Hooray for boobies!
pi_182687827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:53 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waar staat die D eigenlijk voor :? Zeg toch gewoon dat 'ie 4x wereldkampioen was in plaats van die interessantdoenerij met afkortingen die niemand eigenlijk wil zien :')
Driver :')

WDC= World Drivers Championship
WCC= World Constructors Championship
pi_182687843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:56 schreef maan_man het volgende:
Wat betreft de prijs van de tickets. Het is zeker niet goedkoop. Maar als mensen het ervoor over hebben, prima.

Maar ik vind wel dat jij moet leveren voor je geld. En in die zin irriteer ik mij een beetje aan die los verkochte vrijdagtickets. Misschien zijn er gezinnen die zich een kaartje voor de zaterdag of zondag niet kunnen veroorloven en daarom op vrijdag gaan. Ben jij met vader, moeder en twee kinderen makkelijk ¤ 250,- kwijt en dan gebeurd er een groot gedeelte van de tijd niks, omdat de teams te weinig regenbanden hebben of niks aan de natweer data hebben.

Of je verkoopt losse kaartje voor de vrijdag en zorgt er, desnoods met regels, voor dat er ook actie is op de baan of je verkoopt kaartjes voor kwalificatie en race en geeft die mensen "gratis" toegang tot de trainingen.
2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.

Was een prachtige dag, hebben vanaf Pouhon helemaal naar de busstop gelopen en gekeken. Echt de moeite waard en ze konden gewoon rustig naar het toilet.
.
pi_182687898
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:35 schreef Fer het volgende:

[..]

2 vrijdag tickets en 2 kindertickets voor de vrijdag op Spa. 60¤ incl gratis oordopjes voor de kids.

Was een prachtige dag, hebben vanaf Pouhon helemaal naar de busstop gelopen en gekeken. Echt de moeite waard en ze konden gewoon rustig naar het toilet.
Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.
pi_182687998
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:42 schreef maan_man het volgende:

[..]

Oké, dat valt mee. Had op de website van de F1 naar de tickets op willekeurige circuit gekeken voor de vrijdag en die vielen allemaal duurder uit.
Spa is niet de duurste.
pi_182688730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Brainfart: zonder zijn uitvalbeurten door pure pech had Raikkonen heeeeeel dicht achter Vettel gestaan in het kampioenschap, ondanks de voorkeursbehandeling van Vettel _O-
Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.

Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:39:18 #198
408813 crew  trein2000
pi_182688768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.

Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Verder gaat alles goed met je? Want ik maak me een beetje zorgen...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:40:19 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182688785
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Yeah right. Zonder Vettel had Ferrari de laatste 4 seizoenen hooguit 3 races gewonnen. Het is Vettel die van de Ferrari een uitdager maakt, helemaal in zijn eentje want van Raikkonen heeft hij eerder last dan voordeel gehad. Hamilton heeft van de de Mercedes een uitgedaagde weten te maken, terwijl hij wél een duidelijke voorkeursbehandeling kreeg en het zelfs daarmee niet altijd van Rosberg kon winnen. De laatste twee jaar heeft hij zelfs een echte knecht gekregen die zelfs zijn concurrent eruit probeert te rammen.

Raikkonen is niet eens gevraagd om bij te dragen aan de rijderstitel toen dat kon, maar meestal kon hij het ook niet itt Bottas omdat de Ferrari zonder Vettel niet snel genoeg was.
Raikonnen wordt vrijwel elke race geslachtofferd juist, hij mag altijd proberen de mercedessen op te houden als hij er na een pitstop voor zit
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182689429
_O-
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')