abonnement Unibet Coolblue
pi_182561520
Goed gedaan TS!!
pi_182565199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
Het is opgelost, vandaag een gesprek gehad met de directie, en na een tijdje gaven ze maar toe. krijg nu nog 3x 36 uur betaald zonder er wat voor te hoeven doen. Echter kunnen ze nou mijn contract niet meer verlengen met een maand :') maar goed, dat was toch uitgekomen minder dan wat ik nu krijg.
Natuurlijk kán dat wel.

Verder: goed geregeld ^O^
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_182565841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:15 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

In 2015 is daar dus een wet voor gekomen.
Een wet die nergens op slaat, einde dienstverband is einde.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_182565963
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:56 schreef halfway het volgende:

[..]

Een wet die nergens op slaat, einde dienstverband is einde.
Dat is jouw mening. Maar zolang hij geldt, zal een werkgever zich eraan moeten houden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_182569149
Zowiezo, al heb je een contract tot 1/1/2019, dan ben je toch nu al bijna 2 maanden aan het solliciteren, tenminste een sollicitatie process duurt zomaar 2 maanden dus ja ik gaf dat ook altijd aan bij werkgevers die mij een jaar contract gaven dat ik dus na 8 maanden weer (hard) ga solliciteren. Dus of kom tijdig met een (goede) aanbieding of ik zorg zelf wel dat er een goed alternatief is en dan is het maar de vraag of ik blijf wanneer de aanbieding als nog komt.

En dubbel zo hard als "je het al voelt aankomen" om deze of gene redden.

Daarbij zeker niet nalatende om de huidige werkgever even duidelijk onder zijn of haar neus te steken "Ik ga vanmiddag eerder weg ivm een sollicatie gesprek"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')