abonnement Unibet Coolblue
pi_182533543
Ik en 3 vrienden van me zitten er al een tijdje over te fantaseren om een avontuurlijke vakantie te houden. Na wat ideeën te hebben doorgenomen zijn we tot de conclusie gekomen dat we graag (weer) naar Afrika willen, maar dan voor een (kampeer)safari vakantie. Ons leek dan het land Tanzania een goede keuze om dit te doen.

We willen ongeveer 2 weken weg. We zaten eraan te denken om (uitgaande van 14 dagen) een kampeer safari van 7 - 8 dagen te doen om de laatste dagen te vertoeven op Zanzibar, een resort.

Nu is het alleen zo dat we graag geheel onafhankelijk willen zijn daar. Dus gewoon een 4x4 huren, kampeerspullen achterin gooien en gáán. Ook ik Afrika is GPS betrouwbaar genoeg om daar ke weg te vinden. En zoniet; iedereen met een mond zal niet verdwalen.

Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die dit ook hebben gedaan en tips kunnen geven, met name waar alle kosten zitten. De entreegelden voor de parken zijn wel te vinden, evenals kampeer plekken, echter zouden wij niet weten met welke kosten en problemen we nog meer rekening moeten houden. Allereerst het huren van een betrouwbare(!) auto, waar doe je dat?

Alvast bedankt voor tips en adviezen :)
pi_182533944
En een dubbelloops jachtgeweer.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_182534168
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:08 schreef halfway het volgende:
En een dubbelloops jachtgeweer.
:') (y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')