abonnement Unibet Coolblue
pi_182531682
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hebben vast b&b en die zit vol. Kan wel naar vd valk, maar geen zin in. Heb ook geen spullen bij me, dacht er pas net aan.
Kan je morgen nog een uurtje later beginnen ofzo?
Spoilers!
pi_182531722
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Isa, ik zie hetzelfde. Zo extreem veel roze tegenwoordig. Ik kan me dat van mezelf van vroeger helemaal niet herinneren.
Maar ook het speelgoed is heel erg meisje meisje (of jongetje jongetje) als je niet heel veel verder gaat zoeken.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 15 oktober 2018 @ 16:18:26 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182531725
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan je morgen nog een uurtje later beginnen ofzo?
Ja. Of morgen gewoon eerder weg.
pi_182531749
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

volgens mij is plastic zakken wassen om ze opnieuw te gebruiken milieubelastender dan ze eenmalig gebruiken.
Vraag me ook af hoe eco al die ecocups zijn die festivals verplicht worden te gebruiken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:24:55 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182531864
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ook het speelgoed is heel erg meisje meisje (of jongetje jongetje) als je niet heel veel verder gaat zoeken.
Geef kinderen speelgoed wat ze zelf willen ipv wat jij (niet jij Kaatje) wilt dat ze zouden moeten hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182531924
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geef kinderen speelgoed wat ze zelf willen ipv wat jij (niet jij Kaatje) wilt dat ze zouden moeten hebben
Ik vraag ook altijd naar "wat wil .....". En let ook goed op als ik het kind zie buiten een verjaardag om, waar speelt het mee, wat zegt het kind. Maar bij een één jarige is dat lastig. En dan koop ik gewoon kleertjes die ik gaaf vind.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:30:21 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182531988
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vraag ook altijd naar "wat wil .....". En let ook goed op als ik het kind zie buiten een verjaardag om, waar speelt het mee, wat zegt het kind. Maar bij een één jarige is dat lastig. En dan koop ik gewoon kleertjes die ik gaaf vind.
Meeste jonge ouders worden overstelpt met knuffels voor hun verse kind, omdat met het zooooo leuk vind, vriend van me had er meer dan 200 gekregen, werd er gek van.
Daarom geef ik een enorme doos Pampers, daar heb je echt wat aan en zit je om verlegen als je net kids krijgt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182532073
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Meeste jonge ouders worden overstelpt met knuffels voor hun verse kind, omdat met het zooooo leuk vind, vriend van me had er meer dan 200 gekregen, werd er gek van.
Daarom geef ik een enorme doos Pampers, daar heb je echt wat aan en zit je om verlegen als je net kids krijgt.
Een prenatal bon is ook altijd handig en voor een aantal syrische families heb ik Zwitsalspul gekocht (vind het zelf ook zo lekker ruiken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_182532163
quote:
Ja dat las ik ook, geweldige actie
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:40:38 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182532208
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een prenatal bon is ook altijd handig en voor een aantal syrische families heb ik Zwitsalspul gekocht (vind het zelf ook zo lekker ruiken)
A Propos syriers
Was vanmorgen bij de huisarts. Jonge Syrische vader die daar in de wachtkamer was met twee kleine jongetjes (jaar of 4, 5) Hij werd binnengeroepen en zei in het Syrisch (ik herkende er wat arameens in dacht ik) dat ze lief moesten zijn en dat hij zo terug was (of zoiets)
Ik dacht nog dat het wellicht verstandiger is thuis ook de taal te spreken van het land waar je woont, hoorde ik de jongentjes onder elkaar in perfect Nederlands over de treintjes spreken waar ze mee aan het spelen waren.
:P :P
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182532264
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

A Propos syriers
Was vanmorgen bij de huisarts. Jonge Syrische vader die daar in de wachtkamer was met twee kleine jongetjes (jaar of 4, 5) Hij werd binnengeroepen en zei in het Syrisch (ik herkende er wat arameens in dacht ik) dat ze lief moesten zijn en dat hij zo terug was (of zoiets)
Ik dacht nog dat het wellicht verstandiger is thuis ook de taal te spreken van het land waar je woont, hoorde ik de jongentjes onder elkaar in perfect Nederlands over de treintjes spreken waar ze mee aan het spelen waren.
:P :P
Dat heb ik ook altijd gedacht maar dat schijnt dus niet zo te zijn. Omdat de ouders niet perfect nederlands kunnen leren ze het Nederlands ook niet goed aan de kinderen. Als de ouders gewoon Arabisch praten en de kinderen op school Nederlands leren, hoeven ze alleen maar een vertaalslag te maken. En zo krijgen de kinderen een veel grotere woordenschat dan dat ze ooit zouden krijgen wanneer de ouders Nederlands met ze spreken.
Ik merk momenteel wel dat veel kinderen ook Nederlands met hun ouders praten (waar ik bij ben), en ouders in het Arabisch (of moeizaam Nederlands) antwoorden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182532356
Ik heb voor het eerst in mijn leven een heg-iets gesnoeid. Ik ben trots op mezelf. :D
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:53:11 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182532395
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd gedacht maar dat schijnt dus niet zo te zijn. Omdat de ouders niet perfect nederlands kunnen leren ze het Nederlands ook niet goed aan de kinderen. Als de ouders gewoon Arabisch praten en de kinderen op school Nederlands leren, hoeven ze alleen maar een vertaalslag te maken. En zo krijgen de kinderen een veel grotere woordenschat dan dat ze ooit zouden krijgen wanneer de ouders Nederlands met ze spreken.
Ik merk momenteel wel dat veel kinderen ook Nederlands met hun ouders praten (waar ik bij ben), en ouders in het Arabisch (of moeizaam Nederlands) antwoorden.
Mijn Zus (Nederlands) en haar (inmiddels Ex Man, Kroaat) woonden in Duitsland en voede hun kinderen in het Duits op, mij zus spreekt nog steeds niet erg goed Duits maar hun kinderen perfect.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182532726
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

Niet als je ze een paar keer door de regenton haalt ;)

Isa, ik zie hetzelfde. Zo extreem veel roze tegenwoordig. Ik kan me dat van mezelf van vroeger helemaal niet herinneren.
Ik kan me niet herinneren ook maar iets in het roze te hebben gehad of dat mijn klasgenootjes roze droegen. Kijk nu naar een gemiddelde klas op de basisschool. Eigenlijk heeft èlk meisje wel iets in het roze aan of bij zich (haarstrikjes, rugzakje, fiets).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182532793
Mijn moeder trekt het echt voor geen meter als Günther af en toe eens een roze shirtje aanheeft. :') De heftigheid waarmee ze daartegen ageert is toch wel een beetje sneu..

Krea, balen! Maar poeh, wie heeft er dan ook niet altijd een schone onderbroek en een reistandenborsteltje bij zich, jij nepslettebak! ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182532816
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een heg-iets gesnoeid. Ik ben trots op mezelf. :D
:D Goed zo! Leuk figuurtje erin nog, of gewoon recht? :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_182532854
Roze komt bij mij niet echt voor in mijn garderobe..

Heb 1 shirt met roze als accent kleur.. en 1 trui met een roze streep.
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:17:37 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182532896
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
Roze komt bij mij niet echt voor in mijn garderobe..

Heb 1 shirt met roze als accent kleur.. en 1 trui met een roze streep.
Ik heb meerdere roze overhemden en polo's
Mijn pa droeg in de jaren 50-60 en 70 ook roze overhemden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182532900
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:12 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder trekt het echt voor geen meter als Günther af en toe eens een roze shirtje aanheeft. :') De heftigheid waarmee ze daartegen ageert is toch wel een beetje sneu..

Krea, balen! Maar poeh, wie heeft er dan ook niet altijd een schone onderbroek en een reistandenborsteltje bij zich, jij nepslettebak! ;)
Misschien je moeder dit laten zien: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=UK
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182532909
J heeft ook geen roze. Maar meer omdat dat hem niet zou staan. Rood en paars gaat wel weer heel goed. Ik zag tot mijn spijt dat mijn favoriete overhemd van hem slijtage begint te vertonen. Damn die scherpe stoppels die de boorden slopen }:|
Spoilers!
pi_182532923
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:13 schreef minilot het volgende:
:D Goed zo! Leuk figuurtje erin nog, of gewoon recht? :7
Een rondje. :D Moet in de voortuin eigenlijk nog meer doen, maar daar moet ik meer kleren voor aandoen. En daar heb ik geen zin in.
pi_182532938
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft ook geen roze. Maar meer omdat dat hem niet zou staan. Rood en paars gaat wel weer heel goed. Ik zag tot mijn spijt dat mijn favoriete overhemd van hem slijtage begint te vertonen. Damn die scherpe stoppels die de boorden slopen }:|
Van sommige kledingstukken baal je gewoon dat je er destijds niet 2 hebt gekocht.

Mijn lievelings truitje is van een waardeloze kwaliteit :') Maar de kleuren, het model en het motief staat me geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182532950
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:19 schreef Myraela het volgende:

Een rondje. :D Moet in de voortuin eigenlijk nog meer doen, maar daar moet ik meer kleren voor aandoen. En daar heb ik geen zin in.
Ben je naakt? Want het is achterlijk warm buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182532955
Hm bedenk me net.. M'n pa wordt in april 60. Dat wordt schijnbaar heel fancy gevierd (en ik ben thuis :')) dus wellicht ff nieuw maatpak halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')