abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 oktober 2018 @ 08:39:40 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182523710
Af en toe als ik me verveel kijk ik wel eens filmpjes van Joke en ik moet zeggen en ik heb steeds vaker het idee dat zij de real deal is. Joke is trouwens n van de bekendste waarzegsters van Nederland, maar dat zullen de meeste van jullie wel weten als je een beetje bekend bent met de paranormale wereld van vandaag.

Echt hoe ze gelijk aanvoelt dat iemand tegen haar liegt is echt bizar. Ik krijg elke keer weer kippenvel bij het zien van dit filmpje. Maar dit is niet alles eigenlijk in al haar filmpjes heeft ze het bij het juiste eind. Dat kan gewoon geen toeval meer zijn. Het gaat trouwens om deze:

Maar goed.. wat vinden jullie van waarzegsters? Ben je wel eens bij een waarzegster geweest en klopte het uiteindelijk wat ze je vertelde?

Deel hier je ervaringen.
Man of Steal.
pi_182523958
Ik vind het altijd erg knap dat zo’n waarzegster alles weet. Een beetje te knap. Verlies niet uit het oog dat er een commercieel apparaat achter zit.
Dus ze kan nooit zeggen: ik weet het niet.

Daarnaast vind ik het triest dat er mensen zijn die hun besluiten nemen op basis van waarzeggers.

Dat moet je niet doen. Je hebt voldoende hersens gekregen om je leven te leiden. Hou je leven in de handen van je eigen verstand en stel je vertrouwen niet in handen van een nachttelevisieblondine, hoe goed ze ook is.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:19 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182523971
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:09 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het altijd erg knap dat zo’n waarzegster alles weet. Een beetje te knap. Verlies niet uit het oog dat er een commercieel apparaat achter zit.
Dus ze kan nooit zeggen: ik weet het niet.

Daarnaast vind ik het triest dat er mensen zijn die hun besluiten nemen op basis van waarzeggers.

Dat moet je niet doen. Je hebt voldoende hersens gekregen om je leven te leiden. Hou je leven in de handen van je eigen verstand en stel je vertrouwen niet in handen van een nachttelevisieblondine, hoe goed ze ook is.
Maar toch kunnen ze je soms inzicht geven in iets dat je zelf nooit had kunnen bedenken. En ja om antwoord te geven op het commercile... die mensen moeten ook hun brood verdienen. En als ze een gave hebben waar ze andere mensen mee kunnen helpen dan kan er toch best een kleine vergoeding tegenover staan? Ik vind het meer dan redelijk.
Man of Steal.
pi_182524023
Ik heb haar eens gebeld. Toen ze zei " Met wie spreek ik? " Heb ik maar opgehangen. De oplichtster ;(
pi_182524399
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Maar toch kunnen ze je soms inzicht geven in iets dat je zelf nooit had kunnen bedenken. En ja om antwoord te geven op het commercile... die mensen moeten ook hun brood verdienen. En als ze een gave hebben waar ze andere mensen mee kunnen helpen dan kan er toch best een kleine vergoeding tegenover staan? Ik vind het meer dan redelijk.
Dat ze hun brood moeten verdienen. Prima. En dat ze dit beroep hebben gekozen, helemaal goed.

Maar bouw er als beller geen besluit op.
Ik vind dit zelf meer gewoon vermaak.

Je bent zelf niet voor niets met een pan met drillende hersens geboren. Dat heeft een reden.

Ik neem dit soort mensen met een korreltje zout, al was het alleen maar dat kom voldoende inzicht heb in wat mijn leven gebeurt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:42:51 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182525017
Hoe weet je zo zeker dat ze het bij het juiste eind heeft? Vindt er opvolging plaats dan?

Ik hoor haar vooral algemene dingen noemen die voor 95% van de bevolking gelden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:35:05 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182527139
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze het bij het juiste eind heeft? Vindt er opvolging plaats dan?

Ik hoor haar vooral algemene dingen noemen die voor 95% van de bevolking gelden.
Die mensen zeggen toch of het klopt of niet
Man of Steal.
  maandag 15 oktober 2018 @ 12:36:17 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182527172
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Die mensen zeggen toch of het klopt of niet
Ja, omdat ze in algemeenheden praat.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 oktober 2018 @ 12:41:19 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_182527290
Dat filmpje :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182533733
"Ik weet niet of hij dit wel wil"
Joke: "Ja, dat wil hij wl"

Nou, dan heb je toch al contact?
En zegt ze nou ook nog aan het eind van het filmpje dat ze het meisje dat belt kent?
pi_182539670
Je hoorde een korte aarzeling voordat ze Henk zei. Elk mens met een beetje menselijke kennis kan dan inschatten dat diegene niet de waarheid spreekt. Joke is trouwens wel erg lomp voor iemand die beweerd waarzegster te zijn. Dit is gewoon grof populair doen. Televisieshow.
pi_182564444
Ik word altijd een beetje sceptisch als het op tv is. Je weet nooit wat echt is, zelfde met googelaars op tv, voor hetzelfde geld is het allemaal acteurs en achteraf bewerkt.
pi_182568570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 07:44 schreef PixieWhite het volgende:
Ik word altijd een beetje sceptisch als het op tv is. Je weet nooit wat echt is, zelfde met googelaars op tv, voor hetzelfde geld is het allemaal acteurs en achteraf bewerkt.
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:04 schreef pipojansen het volgende:
Je hoorde een korte aarzeling voordat ze Henk zei. Elk mens met een beetje menselijke kennis kan dan inschatten dat diegene niet de waarheid spreekt. Joke is trouwens wel erg lomp voor iemand die beweerd waarzegster te zijn. Dit is gewoon grof populair doen. Televisieshow.
Ik heb er ook een hard hoofd in met televisie paragnosten, genoeg bewijs te vinden online om Joke haar 'gave' in twijfel te trekken.
pi_182568582
Tevens offtopic-posts opgeschoond :)
pi_182568722
Ik vond het wel duidelijk doorklinken dat "Henk" een nepnaam was.

Had dan "Marcel" gezegd ofzo, Henk is echt te doorzichtig in deze setting.

Ik heb altijd het gevoel dat het gewoon slim gokken is. Ik kan trouwens niet 1 politiekorps ter wereld
vinden, dat bevestigd te zijn geholpen door waarzeggers. Misschien dat iemand anders dat wel kan vinden. Maar volgens mij wordt er toch vaak geclaimd dat ze de politie "helpen" met moeilijke zaken. Zo vaak zelfs dat er toch wel documentatie over te vinden had moeten zijn.

Owja, er wordt ook geld aan verdiend, misschien heb je daar je antwoord.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:31:04 #16
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182569968
Hoe zie jij dat verder voor je, TS?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:42:19 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182599830
Er lag 1 miljoen dollar klaar voor iemand die kon bewijzen dat hij of zij een waarzegster is bij James Randi, een Amerikaanse goochelaar en bekend scepticus.
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi en https://en.wikipedia.org/(...)Paranormal_Challenge

Geld is nooit opgehaald. Toch zonde. Staat toch ook uitstekend op je cv.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_182600431
Heel erg triest dat deze oplichtingspraktijken niet worden aangepakt. Eenzame en kwetsbare mensen spekken de zakken van charlatans. En er wordt niet tegen opgetreden. En ik zeg dat niet als scepticus. Ik hou de opties open, als Agnost. Het enige zelfbenoemde medium waar ik van onder de indruk ben is Lisa Williams (Life Among the Dead, op Youtube te vinden).

Geweldig mooie, sarcastische OP trouwens!
pi_182601860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
Er lag 1 miljoen dollar klaar voor iemand die kon bewijzen dat hij of zij een waarzegster is bij James Randi, een Amerikaanse goochelaar en bekend scepticus.
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi en https://en.wikipedia.org/(...)Paranormal_Challenge

Geld is nooit opgehaald. Toch zonde. Staat toch ook uitstekend op je cv.
Dit ja, daarom geloof ik zelf ook niet in waarzeggerij.
Lambo of Rekt
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:33:05 #20
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182666877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoe zie jij dat verder voor je, TS?
Zie ik wat verder voor me? :@
Man of Steal.
  maandag 22 oktober 2018 @ 11:33:57 #21
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182666899
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:56 schreef vannelle het volgende:
"Ik weet niet of hij dit wel wil"
Joke: "Ja, dat wil hij wl"

Nou, dan heb je toch al contact?
En zegt ze nou ook nog aan het eind van het filmpje dat ze het meisje dat belt kent?
Misschien had ze eerder gebeld of ze voelde precies aan wie ze was. Bij dit soort dingen is niet alles altijd te bewijzen aangezien het toch andere dingen zijn die wij gewend zijn.
Man of Steal.
pi_183136619
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:39 schreef SuperNeger het volgende:
Af en toe als ik me verveel kijk ik wel eens filmpjes van Joke en ik moet zeggen en ik heb steeds vaker het idee dat zij de real deal is. Joke is trouwens n van de bekendste waarzegsters van Nederland, maar dat zullen de meeste van jullie wel weten als je een beetje bekend bent met de paranormale wereld van vandaag.

Echt hoe ze gelijk aanvoelt dat iemand tegen haar liegt is echt bizar. Ik krijg elke keer weer kippenvel bij het zien van dit filmpje. Maar dit is niet alles eigenlijk in al haar filmpjes heeft ze het bij het juiste eind. Dat kan gewoon geen toeval meer zijn. Het gaat trouwens om deze:

Maar goed.. wat vinden jullie van waarzegsters? Ben je wel eens bij een waarzegster geweest en klopte het uiteindelijk wat ze je vertelde?

Deel hier je ervaringen.
Onlangs nog een uur met Joke aan de telefoon gezeten. Aardig mens die goed wist te vertellen hoe ik in elkaar zat.
pi_183136707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Onlangs nog een uur met Joke aan de telefoon gezeten. Aardig mens die goed wist te vertellen hoe ik in elkaar zat.
Voor 60 euro per uur wil ik ook best even over je opa praten, ik ben ook een stuk vriendelijker dan die ouwe heks.

Vandaag in de bonus: Als je voor meer dan 10.000 verbeld, graaf ik hem nog voor je op ook. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183136741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:17 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Voor 60 euro per uur wil ik ook best even over je opa praten, ik ben ook een stuk vriendelijker dan die ouwe heks.

Vandaag in de bonus: Als je voor meer dan 10.000 verbeld, graaf ik hem nog voor je op ook. :P
Kijk als jij paranormaal bent dan wil ik best een belletje wagen. Dan vind ik het ook niet gek dat er geld voor gevraagd wordt; je vraagt immers een dienst aan iemand.

Joke wist anders wel heel goed de vinger op de zere plek te leggen. Ik ben er een beter mens door geworden!
pi_183136804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:23 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Kijk als jij paranormaal bent dan wil ik best een belletje wagen. Dan vind ik het ook niet gek dat er geld voor gevraagd wordt; je vraagt immers een dienst aan iemand.

Joke wist anders wel heel goed de vinger op de zere plek te leggen. Ik ben er een beter mens door geworden!
Het wordt nu wel verleidelijk om te zeggen dat ik nu gezellig een kopje koffie met je opa drink. ;)
Maar iedereen die beweerd met overledenen te kunnen spreken is een oplichter of psychotisch.

Er zijn prettigere (en goedkopere) manieren om over je overleden opa te kunnen praten. :)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')