abonnement Unibet Coolblue
pi_182517366
Gewoonweg walgelijk wat die drie nu aan het doen zijn.
Nog erger dan pesten.
pi_182517370
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:16 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Daarom gaan ze nu iedereen af voor hoor en wederhoor.
Nu bij Cristel of Hiske rode wangetjes krijgt bij haar. Best wel misselijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182517377
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
Gewoonweg walgelijk wat die drie nu aan het doen zijn.
Nog erger dan pesten.
Ja erg naar dat is vriendschap verpesten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 14 oktober 2018 @ 21:18:13 #29
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_182517382
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:15 schreef Bumfuzzle het volgende:

[..]

Hopelijk zit adje er dan nog in. O-)
Adje "Sliep" wilde niet meespelen, precies wat je kunt verwachten van een autistisch aangelegen egotrippetje ;)
pi_182517391
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Nu bij Cristel of Hiske rode wangetjes krijgt bij haar. Best wel misselijk
Die column gaat ook best wel ver.Daar heeft Christel Merel ook al op aangesproken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182517395
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Adje "Sliep" wilde niet meespelen, precies wat je kunt verwachten van een autistisch aangelegen egotrippetje ;)
Die autist is wel verstandig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182517397
Westland gooit de kas weer open

Klavertje P'S

mokkel
pi_182517398
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:17 schreef Yaksa het volgende:
Gewoonweg walgelijk wat die drie nu aan het doen zijn.
Nog erger dan pesten.
Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
pi_182517410
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
Mmmm dat kan ook. Maar dan moeten ze Merel aanspreken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182517417
Val net in gaat dit over Hitske en Adriaan?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_182517419
De Gebroeders zeggen Face to Face tegen de mensen.....

Wat Merel achter hun rug aan de Party verkoopt.

Maar uiteraard... Is het de schuld van Gerrit :Y
pi_182517427
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
Zo zie ik het ook broeder.En ik had als Hiske ook niet graag zo in die column willen staan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182517430
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Mmmm dat kan ook. Maar dan moeten ze Merel aanspreken
Die zat er al twee keer bij..... dat is juist de kracht. Ze houden haar een spiegel voor.

( En Ger doet mee )
pi_182517434
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Gebroeders zeggen Face to Face tegen de mensen.....

Wat Merel achter hun rug aan de Party verkoopt.

Maar uiteraard... Is het de schuld van Gerrit :Y
De kleintjes krijgen altijd de schuld.
pi_182517444
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Of stellen ze LUDIEK aan de kaak dat roddelen in een commercieel blad over je medebewoners discutabel is?
Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Ik zie de 'humor' er in ieder geval niet van in.
pi_182517449
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Val net in gaat dit over Hitske en Adriaan?
Hiske en Cris Hiske en Adriaan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182517464
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Ik zie de 'humor' er in ieder geval niet van in.
Je begrijpt dat deze vragen gebaseerd zijn op de column die Merel naar de Party heeft gestuurd?
pi_182517469
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Ik zie de 'humor' er in ieder geval niet van in.
Ik snap het wel een beetje nu.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182517477
Merel legt ff aan Hiske uit wat de broeders Sanne hebben geflikt.
Hiske is er niet blij mee.
pi_182517479
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks ludieks aan wat ze doen.
Dat is proberen om reacties tussen personen uit te lokken die nergens op gebaseerd zijn.
Ik zie de 'humor' er in ieder geval niet van in.
Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
pi_182517480
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Hiske en Cris Hiske en Adriaan.
Muis bedoel je nu Hiske en cris als setje?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_182517491
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:24 schreef pecla het volgende:

[..]

Als ze nergens op gebaseerd zijn dan moet Merel die dingen niet in de Party gaan schrijven
Jij snapt het. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182517493
Heerlijk deze streams.... Geen ruzie, beetje dollen en je hoort nog eens wat !
pi_182517498
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Je begrijpt dat deze vragen gebaseerd zijn op de column die Merel naar de Party heeft gestuurd?
Dat is wat ik ook niet goed had begrepen. ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 14 oktober 2018 @ 21:25:10 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_182517501
En wanneer gaat de hand in eigen boezems van het Cocktailtrio.. over de wandelgangen van Dellie en Gerrit , die welnietwelniet neuken en de Opgelichte mensen door de TimoTeefjes... :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')