Ok, wacht ik nog even rustig af.quote:Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:
Super dat de refund in orde is.
Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?quote:Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
Dat verwacht ik dan wel eigenlijk, maar zou er niet 100% vanuit gaan. Het kan zijn dat de levering eerder komt dan verwacht.quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
Oke superquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:17 schreef Infection het volgende:
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.
Oke bedankt. Dan neem ik het mee.quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
[..]
Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
Ik geef alleen maar aan dat het zo sneller geregeld kan worden als je zelf contact opneemt. Ik heb bericht gekregen dat we het in de gaten houden en navraag gaan doen bij beide bedrijven. Als we een onderzoek starten gebeurd dit pas begin december. Dan is de verzending meer dan een maand onderweg. Dan wordt er een onderzoek gestart en dit duurt natuurlijk altijd ook een hele poos bij de postbedrijven. Heb je een "Shipping Insurance"?quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef bssb het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
Super dan is het opgelost. Dan lag het probleem dus wel bij BPost. Het zou me niks verbazen als het probleem bij BPost toch te doen had met de staking en dat hierdoor het pakketje aan de kant was gelegd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:55 schreef bssb het volgende:
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
Super. Geen probleem. Ik ben allang blij dat het opgelost is.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig?
Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"
Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig.
Laat het ticket nummer dan even weten. Dan kunnen we je helpen hierbij.quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:33 schreef Abe_ het volgende:
Beste
alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.
Abe
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.quote:Op dinsdag 20 november 2018 23:37 schreef no1uknow het volgende:
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? Ordernr is 18111800946500256021
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef Bartje1981 het volgende:
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
is al gefixt en refund is al gedaan, top! Dank voor de servicequote:Op woensdag 21 november 2018 10:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).quote:Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:
[..]
Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Oei sorry. Dat vind ik wel echt jammer om te horen.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.
Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.
Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:53 schreef M_V het volgende:
[..]
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).
Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
Fijn om te horen dat deze aan is gekomen. Nu zal je RMA verwerkt moeten worden en dit zal enkele werkdagen duren. Het geld zal inderdaad terug op de rekening worden gestort door de door jou gebruikte betaalmethode. Dit zal dus gewoon op je normale rekening zijn. Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef buikdaanser het volgende:
Gearbest,
Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.
Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?
Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.
Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.
Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).
Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.
Dank voor de snelle reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:
Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?quote:Before making any decision, please consult your local post office to know the price of returning the item and inform us about it.
Geen idee. Daarom dat ik ook aangeef dat ik dit niet precies kan zeggen in jou geval. Het staat namelijk ook op de website.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:23 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.
[..]
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?
Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |