Ja je kan dit gewoon weer gebruikenquote:Op maandag 3 december 2018 08:51 schreef Jerrari85 het volgende:
[..]
Kan dit nu nog/weer? De actie was namelijk weg en is nu weer terug.
Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.quote:Op maandag 3 december 2018 18:05 schreef buikdaanser het volgende:
@gearbest.
Je vroeg mij om aan te geven wanneer ik een refund ontvang.
Volgens mij is de refund binnen via Checkout.com.
Er staan verder geen referenties of überhaupt de naam Gearbest bij dus graag een bevestiging.
Op naar fase 2. Mijn Retour-verzendkosten omdat het product niet voldoet aan de beschrijving en ik heb betaald om het terug te zenden.
.
Je ging achter deze verzendkosten aan, wat is de status hiervan?
Order No: 18102200976223536728
Ticket: T18110859265
Dank.
Ik ga het eens navragen. Was deze wel op voorraad op het moment van bestellen? Ik ga het in ieder geval navragen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 07:55 schreef LiteOndvn het volgende:
[..]
Goede dag,
Ik zie dat het pakketje nog steeds niet is verzonden?26 november.
Order nr.
18112600925800086376.
Kunt u dat voor mij nakijken.
Mvg Johnny
Hoi,quote:Op maandag 3 december 2018 21:55 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.
Ah oke dat is vreemd inderdaad. Nee dan weet je ongeveer niks, maar verwacht wel dat het bedrag van ons afkomstig is. Ik heb wel doorgekregen dat er een refund is gebeurd.quote:Op maandag 3 december 2018 22:57 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Hoi,
Het bedrag is geconverteerd van $ naar E, vandaar dat ik het nooit zeker kan weten, zonder vermelding van Gearbest, een order of ticket nummer.
Wat betreft de refund van de verzendkosten. Wat is wijsheid? Zal ik er nogmaals op aansturen in het ticket of regel jij dit verder?
Dank.
Gebruik deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook samen met EU Priority Line als verzendmethode. Helaas is er geen coupon code mogelijk op dit moment.quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:00 schreef fifa4ever het volgende:
@Gearbest
Heb je toevallig ook een kortingscode voor deze laptop en een linkje voor het vergoeden van de eventuele douane kosten?
https://www.gearbest.com/(...)rce=tt_de&aid=171752
Bedankt alvast!
Het is mij al vaker opgevallen, maar hoe kan het dat niet iedereen dezelfde prijs te zien krijgt? Bij mij kost de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook ¤213,09 en bij iemand kost hij maar ¤195,33:quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:19 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Gebruik deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook samen met EU Priority Line als verzendmethode. Helaas is er geen coupon code mogelijk op dit moment.
Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.quote:Op dinsdag 4 december 2018 21:19 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ah oke dat is vreemd inderdaad. Nee dan weet je ongeveer niks, maar verwacht wel dat het bedrag van ons afkomstig is. Ik heb wel doorgekregen dat er een refund is gebeurd.
Ik zou zelf ook nog gewoon reageren in het ticket met de vraag naar de verzendkosten.
[..]
Normaal zou iedereen dezelfde prijs moeten krijgen en is er geen verschil. Er kan enkel verschil zijn door nieuwsbrief acties of kortingscodes. De links hier zijn indien aanwezig ook voorzien van de email acties. Ik zie zelf ook een prijs van ¤213 en is er ook geen andere actie op dit moment.quote:Op woensdag 5 december 2018 12:41 schreef fifa4ever het volgende:
[..]
Het is mij al vaker opgevallen, maar hoe kan het dat niet iedereen dezelfde prijs te zien krijgt? Bij mij kost de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook ¤213,09 en bij iemand kost hij maar ¤195,33:
Ik ben best wel benieuwd hoe dit kan?
[ afbeelding ]
Hallo Unidex,quote:Op woensdag 5 december 2018 13:39 schreef Unidex het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb op 18 november 2x een 'Lucky bag met Xiaomi phone' gekocht (order nummers 18111800921215425499 en 18111800921215392528).
Gearbest geeft op de eigen site aan dat de Xiaomi Phone een waarde heeft van minimaal 200.40 USD per stuk, zie de link naar de order ( https://www.gearbest.com/(...)054.html?wid=1349303). In KOEIELETTERS staat er 200.40 USD.
Normaal kost de Lucky bag ook 200.40 USD, maar tijdens de Black Friday deal was de Lucky bag tijdelijk te koop voor 89,99 USD.
Nu krijgt ik 2x een Xiaomi Redmi 6a (2GB/16GB) thuis ter waarde van 100 USD. Ik heb met gearbest contact gehad en het antwoord is dat ik 90 USD heb betaald en dat ik een goede deal heb dat ik een telefoon van 100 USD krijgt. Dan snap ik, maar ik had toch echt een telefoon met een waarde van 200 USD gekocht, dat was de Black Friday aanbieding.
Ik vindt dit niet correct. Het klopt dat ik maar 90 USD heb betaald, maar daarmee heb ik wel een Xiaomi telefoon van 200.40 USD gekocht. En er zullen ook klanten zijn die gewoon 200 USD hebben betaald omdat ze toevallig niet tijdens de Black Friday deal gekocht hebben. Die zullen helemaal terecht boos zijn.
Bij de beschrijving van de Lucky bag staat (Q&A vraag 2) dat "inside every lucky bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost".. Dat lijkt mij een duidelijke statement. Eigenlijk zegt Gearbest hiermee dat de waarde eigenlijk meer dan 200.40 USD zou moeten zijn.
The operator van Gearbest zegt dat ik dus in mijn handen mag knijpen dat ik een Xiaomi telefoon van 100 USD krijg, maar Gearbest adverteert dat er een telefoon van minimaal 200.40 USD in de Lucky bag moet zitten. En ook nog van 'premium kwaliteit'. Deze Xiaomi Phone is de meest budget versie die er is (met slechte specs).
Hierin lijkt nu aan padstelling. Mijn verzoek aan Gearbest is... laat dan maar met de Lucky bag, ik heb daar wel even genoeg van, en stort gewoon 2x mijn aankoopbedrag van 89,99 USD met portokosten en retourkosten terug op mijn rekening. Ik stuur de beide Redmi 6a telefoon dan per direct terug.
Ik weet ook dat 90 USD geen hoog bedrag is voor een Xiaomi telefoon, maar dan moet Gearbest niet adverteren dat de telefoon een waarde van minimaal 200.40 USD heeft. Gaat me hier echt om principe.
Ik hoop dat jullie graag hierin kunnen bemiddelen. Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen met Gearbest gehad, maar deze 'Lucky bag' aanbiedingen zijn blijkbaar niet echt.
met vriendelijke groet,
Unidex
Ja doe ik zeker. Ik heb op mijn vorige vraag ook navraag gedaan en je zou er een ticket over ontvangen moeten hebben. Dit lijkt me als ik het zo hoor nog niet het geval dus.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:34 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.
Eerlijk gezegd verwacht ik een reactie in de trant van wij vergoeden geen RMA verzendkosten zie voorwaarden. Dit is mij namelijk al eens gemeld op de Gearbest Chat.
Gegeven het feit dat het product niet conform productomschrijving is.
Ben ik van mening dat deze reactie kant nog wal raakt.
Kun jij eens navraag doen? Als er vanuit beide kanten een verzoek loopt voor een oplossing.
Moet e.e.a. te voorspoedigen zijn.
Dank.
Hmm dat is vervelend om te horen. Heb je voor mij nog een kloppend tracking nummer. Dit lijkt namelijk niet te kloppen samen met je ordernummer.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:35 schreef dutchie1973 het volgende:
- Orderdatum:25 oktober 2019
- Product: OnePlus 6 A6000 4G Phablet MIRROR BLACK 6GB RAM 64GB ROM
- Ordernummer: 18102500991410240218
- Tracking nummer (indien verzonden):
456996843
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: DPD geeft aan dat het pakket bezorgd is, echter is dit niet het geval, op de website is er geen bewijs te vinden en DPD geeft zelf aan dat er iets niet klopt met de zending.
Gearbest wil de kopie van de handtekening voor ontvangst niet aan mij doorsturen die zij wel van dpd ontvangen heeft. (dit heeft dpduk zelf aan mij bevestigd)
Gearbest geeft eerst aan dat zij een antwoord hebben over de pakket status (en het onderzoek van dpd) op 30 november, toen op 7 december en nu op 30 december.
Eerst vroegen zij mij om bij buren en de post na te vragen, dit heb ik gedaan zelfs ticket gestart bij dpd, toen heeft gb ook een ticket gestart. Echter nu vragen ze me weer om de buren te vragen en ontwijken mijn vragen over het onderzoek bij dpd. Ik heb zelfs dpd al een letter of denial gestuurd, echter krijg geen inhoudelijke reacties van gearbest op standaard antwoorden na.
- Voorkeur: Resend maar dan wel zo snel mogelijk
Dat is inderdaad vervelend. Ik krijg inderdaad ook de volgende melding "Status op di, 13.11.2018 13:09 uur: De zending is aangekomen in het land van bestemming". Ik ga het in ieder geval navragen, Heb je voor mij nog het ticketnummer en heb je een shipping insurance afgesloten?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:32 schreef Frash het volgende:
- Orderdatum: 30-10-2018
- Product: Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 4G Phablet Global Version
- Ordernummer: 18103000992909099657
- Tracking nummer: CY140018807DE
- Verzendmethode: DHL
- Probleem: Pakket zoek bij DHL. Dit gemeld bij GB support. Support zou onderzoek instellen en vroeg mij tot 30-11 te wachten en als na deze dag niet geleverd is, ze een oplossing zullen aanbieden. Op 30-11 kreeg ik van GB uit het niets ineens een melding dat de levering succesvol is. DHL zegt van niets te weten (contact dd. 4-12-2018). Hier melding van gemaakt naar GB, is mij gevraagd te wachten tot 31 december. Eind december gaan ze me vast vragen om te wachten tot eind januari. Ben er nu wel klaar mee.
Voorkeur: Refund
Sure. Ticketnummer is T18111907257, geen shipping insurance. Betaling via iDEAL, gekocht met Fok affiliatelink.quote:Op donderdag 6 december 2018 20:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend. Ik krijg inderdaad ook de volgende melding "Status op di, 13.11.2018 13:09 uur: De zending is aangekomen in het land van bestemming". Ik ga het in ieder geval navragen, Heb je voor mij nog het ticketnummer en heb je een shipping insurance afgesloten?
Je zult inderdaad moeten wachten tot 30-12-2018 voordat er een resend of refund zal gebeuren. Er wordt namelijk echt pas actie ondernomen als je pakketje meer dan 2 maanden verzendtijd heeft.
Oke super. Dat je geen Shipping Insurance hebt is wel een mindere. Ik ga er in ieder geval achteraan.quote:Op donderdag 6 december 2018 23:11 schreef Frash het volgende:
[..]
Sure. Ticketnummer is T18111907257, geen shipping insurance. Betaling via iDEAL, gekocht met Fok affiliatelink.
Ik ga kijken wat ik kan gaan doen. Je zou wel al een ticket hierover ontvangen moeten hebben, maar ik weet niet wat er daarin gezegd is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:37 schreef Unidex het volgende:
Hoi,
Je slaat idd precies de spijker op z'n kop. Ik heb screenshots van beide order toegevoegd (https://ibb.co/k9T19fT).
In het systeem van Gearbest staat idd gewoon dat 90 USD is betaald en een Xiaomi telefoon van 100 USD is ontvangen (en dit klopt ook) en het zou in theorie een leuke deal zijn. Daar verwijst GB ook naar. Maar dit staat niet goed in het systeem zoals je in de bijgevoegde screenshots van beide orders kan zien.
De lucky bag koste 200.40 USD en was als "flash deal" tijdens Black Friday tijdelijk verlaagd naar 89.99 USD. Op dat moment kocht je voor 90 USD via een mooie Black Friday deal een Xiaomi telefoon met een waarde van 200 USD. In de screenshot zie je ook staan "van 200.40 USD voor 89.99 USD".
[ afbeelding ]
Dit is de discussie. Op de site van GB (https://www.gearbest.com/(...)2#anchorGoodsReviews) zie je ook dat de helft van de kopers hier terecht boos over is. Ze zeggen... er is ons een Xiaomi telefoon van 200.40 USD beloofd.
[ afbeelding ]
Je kan niet zeggen... "beste koper hier heb je een flash deal waarbij je een Xiaomi telefoon met een waarde van minstens 200.40 USD krijgt voor (Black Friday deal) tijdelijk 89.99 USD, maar dan een telefoon met een waarde van 100 USD opsturen.
Hopelijk geeft jou dit voldoende informatie.
Dank voor je hulp!
Ik ga kijken of ik dit nog kan omzetten. Is je order wel al verzonden en heb je een tracking nummer voor mij indien deze verzonden is.quote:Op maandag 10 december 2018 00:19 schreef PowerEd het volgende:
@gearbest,
Ook ik heb net als Panda, 22/11/2018 besteld met EU priorty line,
maar kom nu pas jullie tegen Is er op mijn order nog een bescherming van import taks te regelen?
18112200925115397420
bedankt voor de moeite iig
Dat is vreemd inderdaad. Ik ga dit voor je navragen en je zal hier snel een ticket in je account over ontvangen.quote:Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330
bedankt voor de moeite alvast!
Hallo Stef,quote:Op maandag 10 december 2018 14:44 schreef Stk55 het volgende:
Hallo gearbest,
- Orderdatum:01-12-2018
- Product:2 x pocophone f1 Ordernummer:18120100994916134745 Trackinnummer (indien verzonden):
- Verzendmethode: EU express + shipping verzekering
- Probleem: mijn order staat nog steeds op "packed" en is na 9 dagen nog steeds niet verzonden. Op het moment van bestellen stond erbij dat dit rond 5-6 december zou gebeuren maar er is nog niets veranderd aan de status van mijn bestelling? En ben ik met de verzekering ook meteen gedekt voor de douane kosten?
Mvg, Stef
@Gearbest, ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien ben ik al te laat, maar moest je nog iets kunnen doen ben ik uiteraard zeer dankbaar. Order nummer 18112400956017105442. De status van het pakketje is me namelijk ook nog onduidelijk, wegens al enkele malen terug veranderd (wel of niet op luchthaven)... Tracking nummer CY140673612DEquote:Op dinsdag 27 november 2018 22:06 schreef habsnurker het volgende:
@Gearbest
zaterdag een bestelling gedaan (mi mix 2s) en net als I_panda_I was ik mij er ook niet van bewust dat alleen via een link van hier er import tax bescherming op zou zitten. kun je kijken wat je voor me kan doen?
quote:Op maandag 10 december 2018 00:19 schreef PowerEd het volgende:
@gearbest,
Ook ik heb net als Panda, 22/11/2018 besteld met EU priorty line,
maar kom nu pas jullie tegen Is er op mijn order nog een bescherming van import taks te regelen?
18112200925115397420
bedankt voor de moeite iig
@gearbestquote:Op maandag 10 december 2018 20:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik dit nog kan omzetten. Is je order wel al verzonden en heb je een tracking nummer voor mij indien deze verzonden is.
Staat nog steeds op not shipped.Zie ook dat er nog steeds voorraad is.quote:Op maandag 3 december 2018 21:55 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het navragen of die van ons komt, maar als het bedrag overeenkomt met je aankoopbedrag dan vermoed ik van wel. Ik heb daar verder nog niks over vernomen. Enkel dat de refund in orde gemaakt ging worden.
[..]
Ik ga het eens navragen. Was deze wel op voorraad op het moment van bestellen? Ik ga het in ieder geval navragen.
quote:Op maandag 10 december 2018 22:03 schreef matzo het volgende:
[..]
@Gearbest, ik zit in hetzelfde schuitje. Misschien ben ik al te laat, maar moest je nog iets kunnen doen ben ik uiteraard zeer dankbaar. Order nummer 18112400956017105442. De status van het pakketje is me namelijk ook nog onduidelijk, wegens al enkele malen terug veranderd (wel of niet op luchthaven)... Tracking nummer CY140673612DE
Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.quote:Op maandag 10 december 2018 22:27 schreef PowerEd het volgende:
[..]
[..]
@gearbest
Hij gaat niet hard maar is verstuurd CY140644562DE.
is aangekomen op Airport hk. Bedankt voor de moeite.
groet Ed
Dat je een product kan bestellen wil niet zeggen dat deze op voorraad is. Dit kan je zien aan Ship Between kopje. Je zou een ticket over je order ontvangen moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 06:11 schreef LiteOndvn het volgende:
[..]
Staat nog steeds op not shipped.Zie ook dat er nog steeds voorraad is.
Ik heb bericht teruggekregen dat de refund is gebeurd op 2018-11-24 PM 10:00:10. Verder krijg ik qua verzendkosten terug dat het in orde gemaakt wordt, maar dit is nog niet echt duidelijk. Je zou verder wel een antwoord op je ticket ontvangen moeten hebben.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:34 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Ik heb een reactie gegeven in het ticket en stuur aan op een RMA terugzend-kosten refund.
Eerlijk gezegd verwacht ik een reactie in de trant van wij vergoeden geen RMA verzendkosten zie voorwaarden. Dit is mij namelijk al eens gemeld op de Gearbest Chat.
Gegeven het feit dat het product niet conform productomschrijving is.
Ben ik van mening dat deze reactie kant nog wal raakt.
Kun jij eens navraag doen? Als er vanuit beide kanten een verzoek loopt voor een oplossing.
Moet e.e.a. te voorspoedigen zijn.
Dank.
Bedankt, dat wordt nog een tijdje op mijn kin kloppen dan. Uit curieuziteit, bedoel je idd nog 4 weken, of 4 weken in totaal?quote:Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.
De verzending van ongeveer 4 weken in beslag nemen dus nog even geduld
@Gearbest,quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het voor beide nog in orde gemaakt. gelukkig nog net op tijd. Volgende keer best met onze linken hier op FOK! bestellen, want weet niet hoelang ik dit achteraf nog kan regelen.
De verzending van ongeveer 4 weken in beslag nemen dus nog even geduld
Geen probleem.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef matzo het volgende:
[..]
Bedankt, dat wordt nog een tijdje op mijn kin kloppen dan. Uit curieuziteit, bedoel je idd nog 4 weken, of 4 weken in totaal?
Geen probleemquote:Op woensdag 12 december 2018 20:37 schreef PowerEd het volgende:
[..]
@Gearbest,
helemaal blij, ik wacht rustig af
Dat is altijd beetje vervelend. Zeker omdat de order toch al enige tijd geleden gebeurd is. We zijn afhankelijk van de verzending van de leveranciers en dit kan soms een kleine afwijking hebben. Ik verwacht zelf dat deze tussen 13-15 december verzonden gaat worden.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:47 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest .Ik heb hier mij ook maar eens aangemeld omdat ik 3 weken geleden voor het eerst een grote bestelling heb gedaan bij gearbest waarbij stond dat deze op 10 december verzonden zou worden. ondertussen schoof de datum steeds verder op. nu viel mij op dat de verzenddatum bij het bestelde product zowat elke dag van datum veranderd en vraag mij af hoe betrouwbaar dit is? er staat nu vandaag namelijk weer ship between 13-15 december maar gisteren nog ship between 17-19 december. kan dat morgen dan weer veranderen of kan ik ervanuit gaan dat deze datum nu blijft staan omdat het morgen al 13 december is..
Hallo Drestar,quote:Op woensdag 12 december 2018 20:23 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest .ik heb mijn eerste bestelling gedaan en het blijkt nu al een teleurstelling.
ik had een Xiaomi scooter besteld op 20 november maar op 23 november met black Friday kwam er een betere deal van een EU versie die ik liever wilde hebben. dus ik ben gaan chatten met een agent. en in overleg heeft hij het item veranderd. de deal die ik hem liet zien wilde ik ook verzonden hebben vanuit warenhuis polen met Fast08. het prijsverschil was iets van 14 euro ofzo dus dat wilde ik graag bijbetalen. volgens de agent hoefde dit niet en hij bevestigde dat ik de scooter verzonden kreeg met Fast 08 . hier heb ik een screenshot van gemaakt als bewijs.nu ben ik vandaag eens gaan navragen via de chat van gearbest wanneer mijn bestelling verzonden zou worden omdat iemand anders die ook op het zelfde moment besteld had zijn scooter wel al verzonden is. en ook gelijk nog eens de verzendmethode gevraagd en blijkt dat hij uit HK verzonden gaat worden en niet eens op voorraad is. hier heb ik natuurlijk niks aan want ik heb een deal gemaakt met Fast08 .ik heb ook geen zin om belasting te gaan betalen vanuit HK. nu begint het allemaal wel wat ingewikkeld te worden en wil ik de bestelling alleen nog hebben als het ook uit polen met Fast08 word verzonden en anders dus niet. ik hoop dat gearbest dit wel in orde gaat maken anders bestel ik daar nooit meer.mijn order nummer is 18111900987520067384
[ afbeelding ]
daarna nog eens nagevraagd bij andere medewerker en die bevestigde ook vanuit polen. beetje raar dat het dan ineens vanuit HK verzonden word.?
[ afbeelding ]
Hallo DreStar,quote:Op donderdag 13 december 2018 16:13 schreef DreStar het volgende:
Ik ben nu zelf en opnieuw benaderd door gearbest .ze openden een apart ticked hiervoor en vroegen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen . dus ik heb het allemaal nog eens allemaal nog beter en haarfijntjes uitgelegd en weer de bewijzen bijgevoegd
ik doe graag eerlijk zaken en verwacht dit dan ook van de wederpartij terug.
nu wachten op antwoord terug en hopen dat het goed komt.
als het goed komt zal ik zeker weer opnieuw durven te bestellen bij gearbest. en de volgende keer geen bestellingen meer laten omruilen bij een chat agent. al vind ik wel dat je normaal van deze service gebruik moet kunnen maken zonder dat de klant daarvan de dupe moet worden.
Het kan over zoveel andere dingen gaan. Verzending mogelijk van Fast-08 warenhuis mogelijk. Is Fast-08 een EU warenhuis. Voorradig bij Fast-08 warenhuis en ga zo maar door.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:22 schreef DreStar het volgende:
Waar zou het dan nog meer over kunnen gaan dat er Fast 08 staat? ik ga echt niet zomaar wat verzinnen. ik zag deze black Friday deal en leek mij veel voordeliger omdat ik dan voor het zelfde bedrag een europese versie kon hebben verzonden vanaf 10 december met Fast08 in 2 tot 4 dagen verzending ipv mijn bestelling van 3 dagen ervoor dat via de trein moest komen waarbij je 2 maanden moet gaan wachten.hier had ik eigenlijk achteraf al spijt van ..dus ik zie ook geen reden waarom ik graag vanuit HK warenhuis zou willen bestellen met 45 dagen verzendtijd als de mogelijkheid er ook is om met Fast08 te bestellen in 2 tot 4 dagen . daar ga ik echt niet lang over nadenken. ik heb eerst de deal grondig bekeken voor ik het ging laten veranderen.
je kan ook de tijden met datum bekijken in de chat berichten dan zie je de bestelling staan en dan 2 tot 3 minuten later op het andere stuk dat ik vraag of het met Fast08 verzonden word.dat is het stuk wat eronder hoort. allebei op 23 november met dezelfde chat agent Branca.
het is helaas niet mogelijk om een heel gesprek op screenshot te krijgen maar je kan toch aannemen dat het niet over iets anders gaat dan het bestellen van de scooter gezien de datums en tijden. het zou beter zijn dat gearbest de chatgesprekken kopieerd en je de kopie in de mail ervan krijgt. dan kan je alles terug kijken. maar ik waardeer het zeer wat je doet. alleen zit het mij niet echt lekker omdat ik de hele dag al bezig ben met in verhaal te doen in tickets etc. dit kost mij veel tijd en bezorgt me hoofdpijn. ik hoop dat er snel een oplossing komt maar hoop nog meer dat ik niet te lang zal moeten wachten op mijn elektrische step. mijn nieuw ticked nummer is AT181213008815 alvast nogmaals bedankt
Sorry voor de late reactie. Ik had inderdaad doorgekregen dat het zo snel mogelijk in orde gemaakt en verzonden zou worden. Fijn om te horen dat dit inmiddels gebeurd is en dat je het zelfs al in ontvangst hebt kunnen nemen.quote:Op maandag 17 december 2018 17:12 schreef DreStar het volgende:
Beste Gearbest.
Ik heb mijn elektrische scooter die vrijdag was verzonden vanmorgen al mogen ontvangen van GLS. deze verzending ging boven verwachting snel .en ik wilde je nog bedankten voor alle moeite die je hebt genomen.
het is de Europese uitvoering .alleen snap ik niet waarom ik er nog een EU plug apart in een zakje verpakt bij geleverd kreeg terwijl er gewoon een EU stekker op de adaptor zit? die EU plug heb je volgens mij alleen maar nodig bij de Chinese versie...
ik heb hem in elkaar gezet en net even een klein rondje mee gereden en ben er heel blij mee dus nogmaals bedankt gearbest voor de goede service
Dat klopt inderdaad. We zijn aan het zoeken naar een goede en passende oplossing. Ik ben ze nog duidelijk aan het maken dat het geen goede deal is en ermee verkeerd geadverteerd is geweest. Ik ben er helaas dus nog mee bezig en mijn excuses dat het enige tijd in beslag neemt.quote:Op maandag 17 december 2018 09:32 schreef Unidex het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik heb sinds 9 december van de klantenservice geen contact meer gehad. Laatste bericht was dat vorige week maandag (via de teammanager?) een oplossing gevonden zou worden.
De dag daarvoor had ik ze de screenshots van de black friday flash deal (200.40 USD Xiaomi phone for 89.99 USD) gestuurd omdat in hun systeem niet stond dat dit een black friday flash deal was. In hun systeem stond dat ik gewoon een redmi 6a had besteld.
Ondertussen regent het meer klachten op de comments page van de lucky bag. Ik heb ze dat ook nog maar weer even doorgestuurd. Geen vervelend contact hoor, maar het duurt wel lang. Je merkt dat ze doorhebben dat dit niet een 'gewone bestelling' van een redmi 6a was, maar dat ze niet goed weten wat ze moeten (want wat moet je dan met alle andere mensen die klagen).
Hopelijk zit jij er ook al wat tussen voor het zoeken naar een oplossing. Dank.
M.v.g.,
Unidex
Ik heb teruggekregen dat je retourkosten ook vergoed krijgt. Het lijkt dus helemaal in orde te gaan komenquote:Op maandag 3 december 2018 18:05 schreef buikdaanser het volgende:
@gearbest.
Je vroeg mij om aan te geven wanneer ik een refund ontvang.
Volgens mij is de refund binnen via Checkout.com.
Er staan verder geen referenties of überhaupt de naam Gearbest bij dus graag een bevestiging.
Op naar fase 2. Mijn Retour-verzendkosten omdat het product niet voldoet aan de beschrijving en ik heb betaald om het terug te zenden.
.
Je ging achter deze verzendkosten aan, wat is de status hiervan?
Order No: 18102200976223536728
Ticket: T18110859265
Dank.
Je order is geannuleerd.quote:Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330
bedankt voor de moeite alvast!
Je order is geannuleerd krijg ik door.quote:Op maandag 10 december 2018 11:56 schreef Timminater het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb op 23 november een Redmi Note 5 besteld, Deze is tot op heden nog steeds niet verstuurd en van de klantenservice op de chat kom ik ook niet veel verder. Kun je nagaan waar de order bij jullie mis gaat (staat al tijden op status "Packed")
het betreft order #18112300900312402330
bedankt voor de moeite alvast!
Hallo MGDeVries,quote:Op maandag 17 december 2018 23:44 schreef MGDeVries het volgende:
Beste Gearbest,
Ik had via Gearbest een winterjas besteld. Drie weken na de betaling wilde ik mijn order traceren, maar de website gaf door dat het niet bestond. Na het sturen van een ticket kreeg ik uiteindelijk toch een trackingnummer dat werkte. Het ordernummer was 18112200985212545685, het trackingnummer 4233658991.
Uiteindelijk kwam de bestelling toe, maar echt tevreden was ik niet. De jas is van een heel ander type dan op de website wordt aangeboden (ik had een winterjas besteld, en ik krijg een carnavalsjas), er zijn losse draadjes, de kwaliteit is gewoon ronduit slecht en hij is bovendien te klein (de matentabel klopte niet).
Ik wilde een aanvraag insturen voor return/refund omdat ik echt niet tevreden ben over wat ik heb gekregen, maar omdat mijn ordernummer niet bestond kan ik het bericht niet versturen. Ik kreeg wel andere opties om orders aan te klikken (die niet eens bestonden) en die niet werkten. Is er een manier waarop ik het toch in orde kan brengen om alsnog mijn geld terug te zien? Ik heb wel via bancontact betaald ipv via PayPal, dus ik weet niet of dat een probleem is.
Alvast bedankt voor de moeite!
MGDeVries
Ik heb het gisteren inderdaad wel al gemeld, maar zelf nog geen reactie terug op gekregen. Heb je zelf het ticket aangemaakt of is dat naar jouw gestuurd?quote:Op woensdag 19 december 2018 10:38 schreef Vailen het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik hoop dat jij mij kunt helpen.
Ik heb mijn drone ontvangen maar de display van de transmitter is defect waardoor ik de informatie zoals het aantal gps en hoeveel batterij de drone nog heeft niet meer zien.
Edit: Ik heb inmiddels met Gearbest Support gesproken maar die kunnen mij niet verder helpen omdat drones niet onder de garantie regels van hun vallen tenzij het een DOA is.
Maar omdat de transmitter zo uit de doos is gekomen is het toch een DOA?
Hopelijk kun jij iets voor mij betekenen
Afbeelding hieronder is mijn transmitter
[ afbeelding ]
En dit is hoe het eruit hoort te zien (Even van facebook afgehaald)
[ afbeelding ]
- Orderdatum: 21-11-2018
- Product: MJX Bugs 5W Drone
- Ordernummer: 18111500920807010281
- Probleem: LCD Transmitter defect
- Voorkeur: Resend
Dat is zeer vervelend om te horen. Ik heb verder nog enkele vragen.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:32 schreef Erikplons het volgende:
- Orderdatum: 15/11/2018
- Product: Xiaomi Mi 8 4G Phablet Global Version (6/64 GB)
- Ordernummer: 18111500977110467017
- Tracking nummer: CY140323378DE
- Verzendmethode: EUEXPHQRDHK
- Probleem: Verloeren geraakt bij DHL verdeelcentrum in Nederland
- Voorkeur: Gearbest laat onderzoek verrichten, komt telefoon niet boven tafel, een nieuwe verzenden
Sinds 2-12 werd via track&trace gemeld dat pakket bij DHL verdeelcentrum in Nederland was. Uitlevering werd steeds aangekondigd maar op betreffende dag steeds opnieuw uitgesteld. Tot dat ik met DHL contact opnam en ze me melde dat het pakket waarschijnlijk in het systeem vastzit en er onderzoek moet worden verricht. Maar dat ik dat niet kan entameren, dat kan alleen de afzender in gang zetten. Op 7-12 jl, meldt ik het probleem bij GB en bestaat er een ticket. Tot nu geregeld gevraagd hoe het er mee staat, maar tegenbericht is steevast dat ik geduld moet hebben. Nu heb ik dat wel, maar ik heb ook ervaring met de klantenservice van GB. Dat maakt me achterdochtig. Na stevig aandringen werd me 10-12 bevestigd dat ze het probleem hadden gemeld bij DHL. Dus sinds toen 10 dagen onderweg, zonder uitsluitsel. Ik begin te vermoeden dat GB het mogelijk 10-12 niet heeft gemeld, maar later of helemaal niet. Kunt u opheldering verschaffen?
Heb zelf een ticket aan gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren inderdaad wel al gemeld, maar zelf nog geen reactie terug op gekregen. Heb je zelf het ticket aangemaakt of is dat naar jouw gestuurd?
Dat is wel weer merkwaardig. Ik ga er weer gelijk achteraan en dit erbij vermelden.
Een DOA is death on arrival. Dat betekend dus dat het apparaat helemaal niks doen, maar ik ga er in ieder geval werk van maken.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is zeer vervelend om te horen. Ik heb verder nog enkele vragen.
Wat is het ticket nummer en heb je een shipping insurance genomen?
Ik ga er eens achter horen of er een onderzoek is gestart en of er ook al nieuws over is. Ik weet wel dat een onderzoek bij DHL altijd enige tijd in beslag neemt en ze ook niet de snelste zijn met resultaten terug te sturen. Ik ga er eens achter horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |