abonnement Unibet Coolblue
pi_183142192
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:

Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
pi_183150670
Als ik deze wil zonder extra bijkomende douane kosten. Of eventueel recht op vergoeding van douane kosten, hoe kan dat dan geregeld worden? Kan alleen nog met een link via hier toch?

https://m.gearbest.com/ph(...)895.html?wid=1433363
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 14 november 2018 @ 20:33:53 #103
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183150900
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:37 schreef leipe-annie het volgende:

[..]

Probleem lijkt al opgelost te worden door de klanten service op de website 😀
Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:

[..]

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:28 schreef bssb het volgende:
En weer een probleem met Gearbest en zeg nu niet dat dit normaal is tracking CF511601509DE al een week is het zogezegd van duitsland onderweg naar Bpost klopt dus niet er is een probleem Gearbest gecontacteerd maar zoals altijd doen ze niks en kan al raden dat jij hetzelfde gaat zeggen dat dit normaal is maar dat is het niet pakje van duistland naar belgie 1-2 dagen dhl zegt het is bij bpost en bpost zegt niks ontvangen wat nu sorry maar ik ben het beu los dit op 2 dingen gekocht en 2 keer misserie
Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:26 schreef Bartje1981 het volgende:
Als ik deze wil zonder extra bijkomende douane kosten. Of eventueel recht op vergoeding van douane kosten, hoe kan dat dan geregeld worden? Kan alleen nog met een link via hier toch?

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.
pi_183152173
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 14 november 2018 @ 21:51:58 #105
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183153683
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Bartje1981 het volgende:
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
Als je andere website hebt bezocht is er kans dat het niet werkt met deze link (cookies).
pi_183153983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

[..]

Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

[..]

Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)

[..]

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.

pi_183154052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

[..]

Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

[..]

Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?

[..]

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.

pi_183154058
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?Mij is door DHL gezegd dat het pakje bij Bpost is en Bpost zegt niks ontvangen weet er eigenlijk iemand waar het is?
pi_183158663
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
pi_183159209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:13 schreef bssb het volgende:
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
Je maakt er wel een puinhoop van op het forum.

Verder een goedbedoelde tip, men vangt meer vliegen met honing/stroop dan met azijn ;)
pi_183160236
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:15 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Je maakt er wel een puinhoop van op het forum.

Verder een goedbedoelde tip, men vangt meer vliegen met honing/stroop dan met azijn ;)
Reageren als je zelf geen probleem hebt is heel gemakkelijk.
Het is niet de eerste keer dat er problemen zijn ofwel lossen ze het nu op of ik zal zelf stappen ondernemen zo simpel is het!!!!
pi_183160501
Orderdatum: 4/10/2017
- Product: AGM X2 4G Phablet 64GB ROM Color:BLACK
- Ordernummer: WW1710041251357196
- Tracking nummer (indien verzonden): 6408305164
- Verzendmethode: DHL
- Probleem:

Na net iets meer dan een jaar in gebruik heeft mijn AGM X2 'Rugged Phone' het begeven. Ik ben tot nu echter zeer tevreden over dit apparaat, daarom zou ik hem graag gemaakt zien zodat ik er weer kan van genieten.

Ik wil er meteen ook bijzeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben in het feit dat dit een 'rugged phone' is, maar at hij na letterlijk 2x vallen vanop +-1m hoogte het reeds begeeft.

De smartphone heeft volgende problemen:

-Cameralens: gebarsten. Hiervoor kreeg ik van AGM zelf een ander lensglaasje dat ik zelf moest vervangen, dit heb ik echter niet gedaan i.v.m. garantie.
-Glas op de achterzijde: gebarsten
-Glas op de voorzijde: gebarsten + scherven vallen eruit waardoor de interne elektronica zichtbaar wordt
-Luidspreker: klinkt zeer schel en 'metalig'. Was ooit beter maar ging zeer snel achteruit.
-LCD-scherm: sinds de laatste val (vanop mijn schoot bij het rechtstaan!) doet het LCD-scherm het niet meer. Boven- en onderaan nog een zeer fijn streepje licht, de rest doet niets meer.

- Voorkeur: Resend

Ik vind het een heel jammere zaak dat deze smartphone er nu al zo sterk op achteruitgaat, natuurlijk net buiten een jaar in mijn bezit... Ik hoop dat ik hierop nog garantie loopt, maar ik zou de smartphone gewoon graag gerepareerd zien. Ik stuurde reeds naar AGM zelf maar zelfs na verschillende mails geen reactie. Een vriend verwees mij door naar dit forum en zei dat jullie vermoedelijk advies kunnen geven of zelfs kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Abe
pi_183160937
Hoi Gearbest,

Ik wilde graag de mi Mix 3 bestellen 6/128GB black uitvoering. Heb je een linkje waarmee de douane kosten geregeld zijn? Ohja ik had een coupon voor een leuke korting, kan hem alleen niet meer vinden.

Wanneer wordt die ongeveer verzonden?
pi_183165802
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
pi_183168241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:21 schreef wetzel1 het volgende:
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
Idem - zou ook wel een linkje willen voor de Jumper EZBook 3 pro waarbij de douanekosten geregeld zijn.
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 19:37:07 #116
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183169255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:15 schreef Waltol het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik wilde graag de mi Mix 3 bestellen 6/128GB black uitvoering. Heb je een linkje waarmee de douane kosten geregeld zijn? Ohja ik had een coupon voor een leuke korting, kan hem alleen niet meer vinden.

Wanneer wordt die ongeveer verzonden?
Hierbij de link voor de Xiaomi Mi Mix 3 4G Phablet 6GB RAM.
Gebruik de link samen met EU Priority Line. De coupon die je bedoelde was: GBMP1111MIX. Die is helaas afgelopen en de prijs is nu weer hoger.
Het zal naar verwachting rond 20 november verzonden worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:21 schreef wetzel1 het volgende:
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:47 schreef maestro1980 het volgende:

[..]

Idem - zou ook wel een linkje willen voor de Jumper EZBook 3 pro waarbij de douanekosten geregeld zijn.
Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:44 schreef Abe_ het volgende:
Orderdatum: 4/10/2017
- Product: AGM X2 4G Phablet 64GB ROM Color:BLACK
- Ordernummer: WW1710041251357196
- Tracking nummer (indien verzonden): 6408305164
- Verzendmethode: DHL
- Probleem:

Na net iets meer dan een jaar in gebruik heeft mijn AGM X2 'Rugged Phone' het begeven. Ik ben tot nu echter zeer tevreden over dit apparaat, daarom zou ik hem graag gemaakt zien zodat ik er weer kan van genieten.

Ik wil er meteen ook bijzeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben in het feit dat dit een 'rugged phone' is, maar at hij na letterlijk 2x vallen vanop +-1m hoogte het reeds begeeft.

De smartphone heeft volgende problemen:

-Cameralens: gebarsten. Hiervoor kreeg ik van AGM zelf een ander lensglaasje dat ik zelf moest vervangen, dit heb ik echter niet gedaan i.v.m. garantie.
-Glas op de achterzijde: gebarsten
-Glas op de voorzijde: gebarsten + scherven vallen eruit waardoor de interne elektronica zichtbaar wordt
-Luidspreker: klinkt zeer schel en 'metalig'. Was ooit beter maar ging zeer snel achteruit.
-LCD-scherm: sinds de laatste val (vanop mijn schoot bij het rechtstaan!) doet het LCD-scherm het niet meer. Boven- en onderaan nog een zeer fijn streepje licht, de rest doet niets meer.

- Voorkeur: Resend

Ik vind het een heel jammere zaak dat deze smartphone er nu al zo sterk op achteruitgaat, natuurlijk net buiten een jaar in mijn bezit... Ik hoop dat ik hierop nog garantie loopt, maar ik zou de smartphone gewoon graag gerepareerd zien. Ik stuurde reeds naar AGM zelf maar zelfs na verschillende mails geen reactie. Een vriend verwees mij door naar dit forum en zei dat jullie vermoedelijk advies kunnen geven of zelfs kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Abe
Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:10 schreef bssb het volgende:
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?Mij is door DHL gezegd dat het pakje bij Bpost is en Bpost zegt niks ontvangen weet er eigenlijk iemand waar het is?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:13 schreef bssb het volgende:
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
Hoezo verkeerde informatie. Er was toch een staking tot en met dinsdag. Dan zal echt niet alles in één keer opgelost zijn. Tevens hebben wij hier op dit moment geen invloed op en zullen dus moeten wachten tot je tracking actief zal worden bij BPost. Een ultimatum voor vrijdag vind ik persoonlijk ook niet netjes.
Je vorige probleem heb ik proberen op te lossen, maar geen enkele nuttige feedback op ontvangen. Tot op heden nog niet dus daar ga ik ook geen tijd meer insteken. Verder kunnen we nu niet meer doen dan wachten en kijken of de tracking actief wordt. Mocht dit na enkele dagen nog niet zijn dan kijken we verder. We kunnen pas een resend of refund doen als je pakketje meer dan 2 maanden onderweg is en daar zitten we nu nog lang niet aan. Wacht af en kijk wat er gebeurd. Ik denk dat dit voor jou heel lastig is, maar er zal op dit moment niks anders op zitten. De normale verzendtijd bedraagt ongeveer 4 weken en is verzonden op 24.10.2018. Daardoor is er nog een ruimte van ruim 10 dagen. Na 24.12.2018 zal er pas worden overgegaan op een resend of refund. Dat een tracking niet direct een update geeft wil niet zeggen dat er iets aan de hand is. Het pakketje is ergens en dat DHL of BPost niet kan zeggen waar het is wil niet zeggen dat er een probleem is. Ze hebben namelijk een systeem waar ze dit kunnen zien. Hierin hebben wij als buitenstaander geen inzicht in. Mijn antwoord is dus afwachten en haal diep adem voordat je weer een bericht gaat sturen :9
pi_183169443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hierbij de link voor de Xiaomi Mi Mix 3 4G Phablet 6GB RAM.
Gebruik de link samen met EU Priority Line. De coupon die je bedoelde was: GBMP1111MIX. Die is helaas afgelopen en de prijs is nu weer hoger.
Het zal naar verwachting rond 20 november verzonden worden.

[..]

[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

[..]

Hoezo verkeerde informatie. Er was toch een staking tot en met dinsdag. Dan zal echt niet alles in één keer opgelost zijn. Tevens hebben wij hier op dit moment geen invloed op en zullen dus moeten wachten tot je tracking actief zal worden bij BPost. Een ultimatum voor vrijdag vind ik persoonlijk ook niet netjes.
Je vorige probleem heb ik proberen op te lossen, maar geen enkele nuttige feedback op ontvangen. Tot op heden nog niet dus daar ga ik ook geen tijd meer insteken. Verder kunnen we nu niet meer doen dan wachten en kijken of de tracking actief wordt. Mocht dit na enkele dagen nog niet zijn dan kijken we verder. We kunnen pas een resend of refund doen als je pakketje meer dan 2 maanden onderweg is en daar zitten we nu nog lang niet aan. Wacht af en kijk wat er gebeurd. Ik denk dat dit voor jou heel lastig is, maar er zal op dit moment niks anders op zitten. De normale verzendtijd bedraagt ongeveer 4 weken en is verzonden op 24.10.2018. Daardoor is er nog een ruimte van ruim 10 dagen. Na 24.12.2018 zal er pas worden overgegaan op een resend of refund. Dat een tracking niet direct een update geeft wil niet zeggen dat er iets aan de hand is. Het pakketje is ergens en dat DHL of BPost niet kan zeggen waar het is wil niet zeggen dat er een probleem is. Ze hebben namelijk een systeem waar ze dit kunnen zien. Hierin hebben wij als buitenstaander geen inzicht in. Mijn antwoord is dus afwachten en haal diep adem voordat je weer een bericht gaat sturen :9
Denk je nu echt dat ik zolang ga wachten?Morgen geen duidelijkheid over mijn pakje dan zal ik zelf stappen ondernemen en wachten tot 24/12 voor een refund of resend denk je nu echt dat ik daarop wacht je hoeft al niks meer te doen voor mij zal zelf het nodige doen oplichters zijn jullie
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 20:02:36 #118
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183169918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:44 schreef bssb het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat ik zolang ga wachten?Morgen geen duidelijkheid over mijn pakje dan zal ik zelf stappen ondernemen en wachten tot 24/12 voor een refund of resend denk je nu echt dat ik daarop wacht je hoeft al niks meer te doen voor mij zal zelf het nodige doen oplichters zijn jullie
Dan moet je zelf stappen ondernemen.... Al zou ik op dit moment niet weten welke je stappen kunt ondernemen.....
Als je een schriftelijke verklaring hebt van DHL of BPost krijgt dat je pakketje kwijt is kan ik direct iets ondernemen, maar dit zal je nu op dit moment zeker nog niet krijgen.
pi_183170256
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 22:38:47 #120
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183173889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
Ik ga mijn best doen en kijken wat er mogelijk is. Ik verwacht zelf dat als je deze terug mag sturen voor reparatie dat het niet mogelijk voor ze zal zijn om deze te repareren. Dat is wel iets waar je rekening moet gaan houden. Dan zal er een compensatie volgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 16-11-2018 09:58:05 ]
pi_183178838
Hoi Gearbest,

Ik woon in Belgie en had graag een linkje ontvangen voor de Hubsan Zino:
https://www.gearbest.com/(...)704.html?wid=1433363

Thanks!
  CHI shopkeeper vrijdag 16 november 2018 @ 10:11:51 #122
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183179548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:23 schreef davy1010 het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik woon in Belgie en had graag een linkje ontvangen voor de Hubsan Zino:
https://www.gearbest.com/(...)704.html?wid=1433363

Thanks!
Hallo Davy1010,
Hierbij de link voor de Hubsan H117S Zino.
Vergeet niet om EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
pi_183185179
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Bartje1981 het volgende:
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als je andere website hebt bezocht is er kans dat het niet werkt met deze link (cookies).
Zojuist toch maar een annulering aangevraagd via de website (Order No: 18111400960614128905, CHUWI HI9 PLUS CWI532 4G Phablet).
Zag net een review waarvan ik niet heel gelukkig werd.
Scherm niet goed leesbaar in het licht. Vrij snel lag bij het open staan van meerdere programma's. Hopelijk ben ik nog op tijd. Misschien toch wat meer uitgeven en gaan voor de mi pad 4 plus.

Edit: refund wordt geregeld. Nu eens kijken wanneer er een goede aanbod komt van de 128gb mi pad 4 plus. Ligt meestal rond de 300

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartje1981 op 17-11-2018 10:28:49 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183185611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Davy1010,
Hierbij de link voor de Hubsan H117S Zino.
Vergeet niet om EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Meteen besteld!
pi_183197376
[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]


moet ik dan in het geval van een qwerty toetsenbord dan juist wel of niet het “Italiaanse keyboard” selecteren bij de opties...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')