abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper zondag 4 november 2018 @ 19:53:16 #51
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182943649
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:17 schreef bssb het volgende:
Gearbest

Ik ben niet te spreken over jullie leugens constant mijn shipping datum van mijn laatste order is al een maand opgeschoven er was beloofd 2/11 shipping los dit op dit is een schande het gaat over deze order 18102500982713354020
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:21 schreef bssb het volgende:
Elke dag word er via jullie chat een andere dag gezeg ok als het een paar dagen opschuifd maar een maand vinden jullie dit normaal?
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:49 schreef bssb het volgende:
En geen reactie wat een gedoe is dat bij gearbest
Je stuurt een bericht op zaterdag rond middernacht en verwacht op zondag een antwoord terug. Ik weet niet of jij zelf op zondag werkt, maar je moet weten dat je hier op een forum zit. Je krijgt zeker antwoord alleen moet je soms wat geduldig zijn.
Via de chat wordt meestal niet precies naar je order gekeken. Dit zijn meestal de shipping datums voor het product als je nu zou bestellen. Tevens begrijp ik zelf niet helemaal waarom je elke dag zou vragen naar de verwachte verzenddatum. Hier schiet je zelf ook niet veel mee op lijkt mij. Ik weet niet hoe dit jou beloofd is, maar bij het bestellen staat vaak Ship between en dan de datum. Deze zou normaal gezien moeten kloppen. Ik ga in ieder geval voor je nakijken waarom je order nog niet verzonden is. Het kan even duren voordat ik hier antwoord op heb. Dit zal naar verwachting maandag of dinsdag zijn en je zal hier waarschijnlijk een ticket over ontvangen in je account.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 12:48 schreef M_V het volgende:
Misschien kan hier iemand iets voor me doen. Ik heb eind december een Xiaomi Mi Robot gekocht, en deze heeft er vervolgens 1.5 maand over gedaan om bij me te komen, omdat het verzendadres niet klopte.

Helaas is deze stofzuiger in augustus alweer kapot gegaan, waarschijnlijk een probleem met het mainboard. Ik heb hem toen op eigen kosten teruggestuurd (25 euro ongeveer), en toen brak het grote wachten aan.

Na meerdere mailtjes heen en weer, bleek dat men nu toch echt wel moeite had om hem te repareren, en dat ik iets anders kon uitzoeken uit een lijst me refurbished artikelen. Deze lijst bevat echter maar weinig artikelen, bovendien vooral goedkope telefoons (slechts 2 slechte robotstofzuigers) en bovendien tegen hoge prijzen. Er staat bijvoorbeeld een Creality CR-10 tussen die ongeveer 330 euro kost, maar daar staat hij voor450. Dit vond ik niet echt acceptabel en heb toen gevraagd of ik geen nieuwe kon krijgen, of een Roborock S50 (de opvolger van deze stofzuiger), met eventueel een bijbetaling. Toen kwam men met de aanbieding om een nieuwe te sturen voor 120 USD (106 euro) extra.

Als ik daar op in ga, heb ik straks 106+25 (verzenden)=131 euro betaald voor het repareren van een apparaat van een half jaar oud dat ik indertijd heb gekocht voor 225 euro. Dat vind ik wat gortig. Ik zat eerder te denken aan tientjes als ik dezelfde terug zou krijgen.

Is dit de normale gang van zaken en is hier nog iets aan te doen? Het gaat om ticket T18081800691

Hallo,
Zeer vervelend om te horen dat je Xiaomi Mi Robot kapot is gegaan. Helaas is het wel normaal dat je zelf de verzendkosten moet betalen voor de reparatie. Dit staat ook in onze voorwaarden. Deze kan je vermijden door de PayPal retourservice te activeren en met PayPal te betalen. Dan zou je deze retourkosten terugkrijgen van PayPal. Wellicht kan je het bonnetje daar alsnog indienen mocht je dit nog hebben, maar dat terzijde.
Dat is niet helemaal netjes inderdaad. Ik ga kijken wat er mogelijk is. Het is wel normaal dat wanneer het item niet gemaakt kan worden en enige tijd in gebruik is geweest dat er een zelfde refurbished item gestuurd zal worden. Ik heb wel nog een paar vragen, omdat ik geen inzage in het ticket heb.
- Heb je voor mij ook een ordernummer?
- De aanbieding om een nieuwe te sturen. Om welke gaat het dan? Om dezelfde versie (Xiaomi Mi Robot) of de nieuwe versie (Roborock S50)?

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:38 schreef Mc_T het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb een langlopend probleem.

Ticketnummer: T18052500713

Op 4-2-18 heb ik een Jumper EZbook pro 3 besteld en heel snel gekregen. Na 3 maanden ging het scherm kapot en heb gelijk contact opgenomen met Gearbest support. Gearbest vroeg of ik de laptop wilde opsturen voor reparatie. Dit heb ik aangetekend en verzekerd gedaan. In juli moest mijn laptop in Hong Kong zijn aangekomen maar niet volgens Gearbest. Omdat het aangetekend en verzekerd was heeft Post.nl mij een formulier gegeven die Gearbest zou moeten onderteken zodat ik het kan claimen op de verzekering. Opeens was mijn laptop terecht en ze zouden hem maken. Na een week kreeg ik te horen dat mijn laptop niet meer te maken was en ze zouden een furbishede laptop vanuit Spanje naar mij toe sturen. Deze is nooit bij mij aangekomen maar Gearbest zegt van wel. Ik heb maar gevraagd of ze mijn kapotte laptop kunnen terug sturen maar dat kan niet.

Ik hoop dat u wat kan betekenen want het duurt al 5 maanden.
Hallo Mc_T,
Dat is inderdaad al een heel erg lang lopend probleem en ik ga er ook direct achteraan. De zaak loopt toch al enige tijd dus dit zal mij wel enige tijd kosten. Ik hoop dat ik het relatief snel op kan lossen.
De defecte laptop terugsturen gaat denk ik niet meer lukken, omdat deze vermoedelijk terug gestuurd is naar de fabrikant voor verder onderzoek.
Ik heb verder nog wel wat vragen, omdat ik het ticket zelf niet kan inzien.
- Wat was het ordernummer?
- Wat is het nieuwe tracking nummer van de refubished resend?
pi_182949512
quote:
Hallo,
Zeer vervelend om te horen dat je Xiaomi Mi Robot kapot is gegaan. Helaas is het wel normaal dat je zelf de verzendkosten moet betalen voor de reparatie. Dit staat ook in onze voorwaarden. Deze kan je vermijden door de PayPal retourservice te activeren en met PayPal te betalen. Dan zou je deze retourkosten terugkrijgen van PayPal. Wellicht kan je het bonnetje daar alsnog indienen mocht je dit nog hebben, maar dat terzijde.
Dat is niet helemaal netjes inderdaad. Ik ga kijken wat er mogelijk is. Het is wel normaal dat wanneer het item niet gemaakt kan worden en enige tijd in gebruik is geweest dat er een zelfde refurbished item gestuurd zal worden. Ik heb wel nog een paar vragen, omdat ik geen inzage in het ticket heb.
- Heb je voor mij ook een ordernummer?
- De aanbieding om een nieuwe te sturen. Om welke gaat het dan? Om dezelfde versie (Xiaomi Mi Robot) of de nieuwe versie (Roborock S50)?

Dank voor je reactie. Retourkosten op zich is geen probleem, dat staat in jullie voorwaarden.
Ik heb ook geen probleem met een refurbished item, maar wil graag wel hetzelfde item, en niet een telefoon of een veel slechtere robotstofzuiger.
1. Order No: WW1712290713146194
2. Het gaat inderdaad om de Xiaomi Mi Robot als vervangingsaanbod, dus niet de Roborock. Als ik voor 120 dollar extra de Roborock had gekregen, had je mij niet horen klagen ;-)

Upd: men komt nu naar aanleiding van mijn reactie met een nieuw voorstel: 80 euro bijbetalen voor een nieuwe. Op een artikel dat ooit 220 euro heeft gekost vind ik dat een behoorlijk bedrag (36% afschrijving in een half jaar, ofwel volledig afgeschreven in minder dan 1,5 jaar)

[ Bericht 8% gewijzigd door M_V op 05-11-2018 21:47:48 ]
pi_182951394
Bedankt voor je snelle reactie,

Het ordernummer van mijn bestelling is : WWA1802050353377075

Het track & trace nummer van de gerefurbishede laptop is : SU15377737856304
  CHI shopkeeper maandag 5 november 2018 @ 23:23:12 #54
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182969677
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 00:17 schreef M_V het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Retourkosten op zich is geen probleem, dat staat in jullie voorwaarden.
Ik heb ook geen probleem met een refurbished item, maar wil graag wel hetzelfde item, en niet een telefoon of een veel slechtere robotstofzuiger.
1. Order No: WW1712290713146194
2. Het gaat inderdaad om de Xiaomi Mi Robot als vervangingsaanbod, dus niet de Roborock. Als ik voor 120 dollar extra de Roborock had gekregen, had je mij niet horen klagen ;-)

Upd: men komt nu naar aanleiding van mijn reactie met een nieuw voorstel: 80 euro bijbetalen voor een nieuwe. Op een artikel dat ooit 220 euro heeft gekost vind ik dat een behoorlijk bedrag (36% afschrijving in een half jaar, ofwel volledig afgeschreven in minder dan 1,5 jaar)
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:44 schreef Mc_T het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie,

Het ordernummer van mijn bestelling is : WWA1802050353377075

Het track & trace nummer van de gerefurbishede laptop is : SU15377737856304
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er weer verder mee aan de slag O-)
pi_182971970
Gearbest

Kun je nog eens kijken naar mijn order denk dat er iets serieus mis is als ik bij DHL ga kijken dan zegt hij tracking niet bekend en dat is raar tot gisteren gaf hij aan dat de zending gemeld was bij hun de tracking is CF511601509DE
  CHI shopkeeper dinsdag 6 november 2018 @ 07:54:36 #56
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182972216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:08 schreef bssb het volgende:
Gearbest

Kun je nog eens kijken naar mijn order denk dat er iets serieus mis is als ik bij DHL ga kijken dan zegt hij tracking niet bekend en dat is raar tot gisteren gaf hij aan dat de zending gemeld was bij hun de tracking is CF511601509DE
Hallo bssb,
Er is niks mis. De tracking van DHL werkt nog gewoon. Je zult helaas nog een beetje geduldig moeten zijn. Ik verwacht dat het nog ongeveer 2 weken zal duren.
Ik krijg nog de volgende status bij DHL:
Status op wo, 24.10.2018 17:59 uur:
De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
Volgende stap:
De zending wordt naar het pakketcentrum vervoerd.
pi_182975736
registreer om deze reclame te verbergen
Gearbest

2weken dan zit je ruim over de 10-20 dagen dat was gezegd bij bestelling
  CHI shopkeeper dinsdag 6 november 2018 @ 13:39:32 #58
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_182977156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:17 schreef bssb het volgende:
Gearbest

2weken dan zit je ruim over de 10-20 dagen dat was gezegd bij bestelling
Het gaat om "business days" oftewel werkdagen. Je zit nu op 9 business days. Het is tevens een verwachting. Ik hoop natuurlijk dat je je order eerder ontvangt, maar ik denk zelf pas over ongeveer 2 weken.
pi_182993075
Gearbest

Voor de andere order nu zeggen ze via ticket dat de shipping datum weer is opgeschoven vinden jullie dit normaal zou normaal 2/11 verzonden worden ik ben hier niet meer mee akkoord blijkbaar zeggen jullie veel en beloven veel maar dat zijn allemaal leugens sorry maar ik wil hier een oplossing voor die order is gedaan op 25/10 vind het niet kunnen dat jullie de verzenddatum telkens maar opschuiven los dit op aub!!!!
pi_182993076
Order No: 18102500982713354020
  woensdag 7 november 2018 @ 17:18:31 #61
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183002989
Beste medewerkers van Gearbest,

Graag breng ik mijn bestelling met ordernummer: 18102200976223536728 onder de aandacht.
Het product voldoet niet aan de productomschrijving zoals beschreven door Gearbest op haar website en FAQ.

Ik heb je een DM gestuurd maar realiseer mij nu dat ik niet zeker weet of dit de juiste gang van zaken is.

Alvast dank.
Daanse!
  CHI shopkeeper woensdag 7 november 2018 @ 22:17:53 #62
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183011067
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:18 schreef buikdaanser het volgende:
Beste medewerkers van Gearbest,

Graag breng ik mijn bestelling met ordernummer: 18102200976223536728 onder de aandacht.
Het product voldoet niet aan de productomschrijving zoals beschreven door Gearbest op haar website en FAQ.

Ik heb je een DM gestuurd maar realiseer mij nu dat ik niet zeker weet of dit de juiste gang van zaken is.

Alvast dank.
Ik heb je DM inderdaad gezien. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus moet dit gaan navragen en kijken wat de mogelijkheden zijn mocht je inderdaad gelijk hebben. Ik weet niet op welke termijn in bericht terugkrijg zo kort voor het weekend en met 11.11 voor de deur. Ik ga mijn best doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 07:30 schreef bssb het volgende:
Order No: 18102500982713354020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 07:30 schreef bssb het volgende:
Gearbest

Voor de andere order nu zeggen ze via ticket dat de shipping datum weer is opgeschoven vinden jullie dit normaal zou normaal 2/11 verzonden worden ik ben hier niet meer mee akkoord blijkbaar zeggen jullie veel en beloven veel maar dat zijn allemaal leugens sorry maar ik wil hier een oplossing voor die order is gedaan op 25/10 vind het niet kunnen dat jullie de verzenddatum telkens maar opschuiven los dit op aub!!!!
Je kan je bericht wijzigen dan hoef je niet telkens een bericht opnieuw te posten. O-)
Ik kan helaas niet sneller laten verzenden dan het ticket, want ik kan helaas geen voorraad tevoorschijn toveren. Ik ga wel kijken wat er mogelijk in een de vorm van compensatie voor het wachten.
pi_183014198
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb je DM inderdaad gezien. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus moet dit gaan navragen en kijken wat de mogelijkheden zijn mocht je inderdaad gelijk hebben.

Hoi,

Laat ik voorop stellen dat ik het erg fijn vind dat je zo snel reageert.
Ik ben van mening dat dit geen kwestie is van gelijk.

Het staat immers op de productie sticker onderaan de achterkant.
Ik kan je een foto sturen indien gewenst.

Wat stel je voor dat ik in de tussentijd doe? Product terugsturen? Afwachten?
Erg vervelend deze situatie.
Daanse!
pi_183015235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 00:54 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Hoi,

Laat ik voorop stellen dat ik het erg fijn vind dat je zo snel reageert.
Ik ben van mening dat dit geen kwestie is van gelijk.

Het staat immers op de productie sticker onderaan de achterkant.
Ik kan je een foto sturen indien gewenst.

Wat stel je voor dat ik in de tussentijd doe? Product terugsturen? Afwachten?
Erg vervelend deze situatie.
Dat is wel heel gemakkelijk dit antwoord jullie zijn hier in fout niet ik de shipping datum schuift telkens met dagen op ik laat het hier niet bij dit is een schande een paar dagen ok maar ik heb op 25/10 besteld en dit kan gewoon niet meer
  CHI shopkeeper donderdag 8 november 2018 @ 08:27:09 #65
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183015579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 00:54 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Hoi,

Laat ik voorop stellen dat ik het erg fijn vind dat je zo snel reageert.
Ik ben van mening dat dit geen kwestie is van gelijk.

Het staat immers op de productie sticker onderaan de achterkant.
Ik kan je een foto sturen indien gewenst.

Wat stel je voor dat ik in de tussentijd doe? Product terugsturen? Afwachten?
Erg vervelend deze situatie.
Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:43 schreef bssb het volgende:

[..]

Dat is wel heel gemakkelijk dit antwoord jullie zijn hier in fout niet ik de shipping datum schuift telkens met dagen op ik laat het hier niet bij dit is een schande een paar dagen ok maar ik heb op 25/10 besteld en dit kan gewoon niet meer
We zijn afhankelijk van de leverancier qua voorraad aanvullen. Als deze later is dan verwacht door omstandigheden van welke aard ook dan verschuift de verzenddatum. We kunnen niet ineens een voorraad tevoorschijn toveren en moeten op de leverancier wachten. Daarom dat ik al aangeef dat ik ga proberen te regelen of je een compensatie krijgt voor het wachten. Je zal hier een ticket over ontvangen in je account.

[ Bericht 16% gewijzigd door Gearbest op 08-11-2018 08:32:47 ]
pi_183019454
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.

Hoi,

Dank wederom voor het snelle handelen.
Ik heb een ticket ingestuurd.

Omdat je zelf al actie hebt ondernomen, graag mijn ticket ID T18110859265 vermelden in jouw conversatie.

Zodat onze wegen elkaar op de juiste manier kruisen.
En je hopelijk wat extra druk kunt zetten achter deze casus.

Nogmaals dank.

Gegroet,
Daanse!
pi_183020917
Hi,

Ik zag weer iets interessant in de Excel sheet, maar wat is het verschil tussen de verschillende verzendmethodes?

Europe Railway Priority Mail(15-25days online) 0.00 35-40 business days
Europe Railway Express 0.00 35-45 business days

Ik zie vaak de bomen door de bos niet meer, zoveel verschillende soorten. Maar in dit geval de Priority Mail en Express dus.
pi_183021880
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 23:23 schreef Gearbest het volgende:

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er weer verder mee aan de slag O-)
Heb je ondertussen al wat voortgang geboekt? :)
pi_183024577
Hallo,

Ik heb op 4 oktober een Xiaomi Notebook Pro i5 8GB besteld voor 714 euro. Bestel nummer: 18110300919420513183
Gisteren zag ik dat de laptop nu nog maar 669 euro kost, en heb een ticket gestuurd voor de 72 uur prijsbescherming, maar vandaag kreeg ik een reactie dat dat niet geldt bij Flash Sales... maar bij de laptop staat 'Email Only Price', en niet 'Flash Sale Price'...
Dus dat heb ik doorgegeven, maar de supportagent lijkt het niet te begrijpen. Volgens hem ben ik inmiddels al te laat, omdat de 72 uur inmiddels voorbij zijn. Dat lijkt mij niet fair, want de prijs was binnen 72 uur een stuk lager. Zou ik de 45 euro verschil alsnog terug kunnen krijgen?

Hierbij de link:
https://www.gearbest.com/(...)&eo=NVX8OYWJQ36LYWY3

Alvast bedankt voor je hulp! :)
  CHI shopkeeper donderdag 8 november 2018 @ 20:22:39 #70
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183028503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:40 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Hoi,

Dank wederom voor het snelle handelen.
Ik heb een ticket ingestuurd.

Omdat je zelf al actie hebt ondernomen, graag mijn ticket ID T18110859265 vermelden in jouw conversatie.

Zodat onze wegen elkaar op de juiste manier kruisen.
En je hopelijk wat extra druk kunt zetten achter deze casus.

Nogmaals dank.

Gegroet,
Super. Ik werd al gevraagd om het ticket nummer. Hopelijk komt dit snel in orde.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:58 schreef xileS het volgende:
Hi,

Ik zag weer iets interessant in de Excel sheet, maar wat is het verschil tussen de verschillende verzendmethodes?

Europe Railway Priority Mail(15-25days online) 0.00 35-40 business days
Europe Railway Express 0.00 35-45 business days

Ik zie vaak de bomen door de bos niet meer, zoveel verschillende soorten. Maar in dit geval de Priority Mail en Express dus.
Hallo,
Tussen deze 2 zit eigenlijk geen tot weinig verschil. Ik zou zelf om Europe Railway Priority Mail gaan, omdat ik daarmee zelf het meest bekend mee ben.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:47 schreef M_V het volgende:

[..]

Heb je ondertussen al wat voortgang geboekt? :)
Je zou hier inmiddels een ticket terug ontvangen over moeten hebben. Hopelijk is het ticket naar wens (ik weet nog niet wat er verstuurd is). Als dit niet zo is dan hoor ik het graag. Dan ga ik er gelijk weer achteraan.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:11 schreef Wouterr0 het volgende:
Hallo,

Ik heb op 4 oktober een Xiaomi Notebook Pro i5 8GB besteld voor 714 euro. Bestel nummer: 18110300919420513183
Gisteren zag ik dat de laptop nu nog maar 669 euro kost, en heb een ticket gestuurd voor de 72 uur prijsbescherming, maar vandaag kreeg ik een reactie dat dat niet geldt bij Flash Sales... maar bij de laptop staat 'Email Only Price', en niet 'Flash Sale Price'...
Dus dat heb ik doorgegeven, maar de supportagent lijkt het niet te begrijpen. Volgens hem ben ik inmiddels al te laat, omdat de 72 uur inmiddels voorbij zijn. Dat lijkt mij niet fair, want de prijs was binnen 72 uur een stuk lager. Zou ik de 45 euro verschil alsnog terug kunnen krijgen?

Hierbij de link:
https://www.gearbest.com/(...)&eo=NVX8OYWJQ36LYWY3

Alvast bedankt voor je hulp! :)
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar 4 oktober en 8 november is wel een groot tijdsbestek. Ik denk dus dat ik hierin weinig kan betekenen. Bedoel je anders 4 november? Dit maakt anders wel weer een groot verschil voor mij. Heb je ook nog het ticket nummer waarin je dit gemeld hebt. Dan ga ik het zeker proberen als het 4 november is.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:38 schreef Mc_T het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb een langlopend probleem.

Ticketnummer: T18052500713

Op 4-2-18 heb ik een Jumper EZbook pro 3 besteld en heel snel gekregen. Na 3 maanden ging het scherm kapot en heb gelijk contact opgenomen met Gearbest support. Gearbest vroeg of ik de laptop wilde opsturen voor reparatie. Dit heb ik aangetekend en verzekerd gedaan. In juli moest mijn laptop in Hong Kong zijn aangekomen maar niet volgens Gearbest. Omdat het aangetekend en verzekerd was heeft Post.nl mij een formulier gegeven die Gearbest zou moeten onderteken zodat ik het kan claimen op de verzekering. Opeens was mijn laptop terecht en ze zouden hem maken. Na een week kreeg ik te horen dat mijn laptop niet meer te maken was en ze zouden een furbishede laptop vanuit Spanje naar mij toe sturen. Deze is nooit bij mij aangekomen maar Gearbest zegt van wel. Ik heb maar gevraagd of ze mijn kapotte laptop kunnen terug sturen maar dat kan niet.

Ik hoop dat u wat kan betekenen want het duurt al 5 maanden.
Je hebt hier inmiddels een ticket over ontvangen. Hopelijk is het opgelost. Is dit niet het geval laat het dan direct weten.
pi_183036473
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.

[..]

We zijn afhankelijk van de leverancier qua voorraad aanvullen. Als deze later is dan verwacht door omstandigheden van welke aard ook dan verschuift de verzenddatum. We kunnen niet ineens een voorraad tevoorschijn toveren en moeten op de leverancier wachten. Daarom dat ik al aangeef dat ik ga proberen te regelen of je een compensatie krijgt voor het wachten. Je zal hier een ticket over ontvangen in je account.
Vind u het normaal dat jullie zomaar mijn order annuleren ik had ook een coupon van 6% deze ben ik nu ook kwijt een schande is het eerst mij 2 weken voor de zot houden en dan dit maar geloof mij dit zal nog gevolgen krijgen ik heb veel geduld gehad maar dit gaat erover
  CHI shopkeeper vrijdag 9 november 2018 @ 09:13:17 #72
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183037027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:01 schreef bssb het volgende:

[..]

Vind u het normaal dat jullie zomaar mijn order annuleren ik had ook een coupon van 6% deze ben ik nu ook kwijt een schande is het eerst mij 2 weken voor de zot houden en dan dit maar geloof mij dit zal nog gevolgen krijgen ik heb veel geduld gehad maar dit gaat erover
Dit mag niet zomaar kunnen. Ik ga er gelijk achteraan en kijken wat de reden is.
pi_183038470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:22 schreef Gearbest het volgende:

Je hebt hier inmiddels een ticket over ontvangen. Hopelijk is het opgelost. Is dit niet het geval laat het dan direct weten.
Dank voor je reactie. Laatste reactie op mijn ticket was op 5 november, voordat jij hem in behandeling nam. Dat was de reply waarin men zei dat ik of voor 160 dollar iets uit kon zoeken, of 110 dollar refund kon krijgen of een nieuwe kon krijgen met 90 dollar bijbetaling. Dit had ik ook al opgenomen in mijn oorspronkelijke post. Er is dus volgens mij geen nieuwe ticket gekomen naar aanleiding van jouw opmerking.

Dit vind ik allemaal onvoldoende, aangezien er in de voorwaarden staat dat je 1 jaar recht op reparatie hebt en dat men een goede oplossing zoekt als reparatie niet mogelijk is. Wat mij betreft is er eigenlijk maar 1 goede oplossing, en dat is een gratis vervanging, vooral omdat ik hem maar zo kort in gebruik heb gehad. Je zou nog kunnen zeggen dat zo'n apparaat een levensduur heeft van 4 jaar en dat je nu 0,5 jaar hebt gehad, dan zou dit uitkomen op 1/8 van 240 euro is 30 euro bijbetalen. Veel meer vind ik eigenlijk niet meer in de categorie "goede oplossing" vallen.

Upd: ik heb ook gereageerd richting gearbest dat ik deze oplossing niet accepteer, en dat ik eigenlijk had verwacht dat men een gratis replacement had gestuurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door M_V op 09-11-2018 11:07:21 ]
pi_183040890
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit mag niet zomaar kunnen. Ik ga er gelijk achteraan en kijken wat de reden is.
Ik ben hier niet over te spreken ik had ook een coupon van 6% die ben ik ook kwijt plus dat de telefoon nu duurder is ik eis dat dit rechtgezet word ik heb hier niet om gevraagd
  CHI shopkeeper vrijdag 9 november 2018 @ 13:32:56 #75
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183041312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:12 schreef bssb het volgende:

[..]

Ik ben hier niet over te spreken ik had ook een coupon van 6% die ben ik ook kwijt plus dat de telefoon nu duurder is ik eis dat dit rechtgezet word ik heb hier niet om gevraagd
Dat begrijp ik dus ik ga er ook direct werk van maken. Ik vind het ook vreemd dat deze ineens geannuleerd is... Was het een persoonlijke coupon of een algemene coupon code? Dan neem ik dat ook direct mee. Tevens ga ik ook kijken voor een compensatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:53 schreef M_V het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Laatste reactie op mijn ticket was op 5 november, voordat jij hem in behandeling nam. Dat was de reply waarin men zei dat ik of voor 160 dollar iets uit kon zoeken, of 110 dollar refund kon krijgen of een nieuwe kon krijgen met 90 dollar bijbetaling. Dit had ik ook al opgenomen in mijn oorspronkelijke post. Er is dus volgens mij geen nieuwe ticket gekomen naar aanleiding van jouw opmerking.

Dit vind ik allemaal onvoldoende, aangezien er in de voorwaarden staat dat je 1 jaar recht op reparatie hebt en dat men een goede oplossing zoekt als reparatie niet mogelijk is. Wat mij betreft is er eigenlijk maar 1 goede oplossing, en dat is een gratis vervanging, vooral omdat ik hem maar zo kort in gebruik heb gehad. Je zou nog kunnen zeggen dat zo'n apparaat een levensduur heeft van 4 jaar en dat je nu 0,5 jaar hebt gehad, dan zou dit uitkomen op 1/8 van 240 euro is 30 euro bijbetalen. Veel meer vind ik eigenlijk niet meer in de categorie "goede oplossing" vallen.

Upd: ik heb ook gereageerd richting gearbest dat ik deze oplossing niet accepteer, en dat ik eigenlijk had verwacht dat men een gratis replacement had gestuurd.
Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen.... :(
Ik ga er weer achteraan en hoop dat er nu wel goede actie ondernomen wordt. Mijn excuses dat het niet klopte van een nieuwe reactie.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')