abonnement Unibet Coolblue
pi_183142192
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:

Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
pi_183150670
Als ik deze wil zonder extra bijkomende douane kosten. Of eventueel recht op vergoeding van douane kosten, hoe kan dat dan geregeld worden? Kan alleen nog met een link via hier toch?

https://m.gearbest.com/ph(...)895.html?wid=1433363
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 14 november 2018 @ 20:33:53 #103
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183150900
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:37 schreef leipe-annie het volgende:

[..]

Probleem lijkt al opgelost te worden door de klanten service op de website 😀
Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:

[..]

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:28 schreef bssb het volgende:
En weer een probleem met Gearbest en zeg nu niet dat dit normaal is tracking CF511601509DE al een week is het zogezegd van duitsland onderweg naar Bpost klopt dus niet er is een probleem Gearbest gecontacteerd maar zoals altijd doen ze niks en kan al raden dat jij hetzelfde gaat zeggen dat dit normaal is maar dat is het niet pakje van duistland naar belgie 1-2 dagen dhl zegt het is bij bpost en bpost zegt niks ontvangen wat nu sorry maar ik ben het beu los dit op 2 dingen gekocht en 2 keer misserie
Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:26 schreef Bartje1981 het volgende:
Als ik deze wil zonder extra bijkomende douane kosten. Of eventueel recht op vergoeding van douane kosten, hoe kan dat dan geregeld worden? Kan alleen nog met een link via hier toch?

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.
pi_183152173
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 14 november 2018 @ 21:51:58 #105
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183153683
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Bartje1981 het volgende:
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
Als je andere website hebt bezocht is er kans dat het niet werkt met deze link (cookies).
pi_183153983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

[..]

Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

[..]

Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)

[..]

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.

pi_183154052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik krijg ook door dat het in order gemaakt gaat worden *O* *O*

[..]

Ik heb ook deze bevestiging gekregen dus fijn dat het uiteindelijk tot een goed einde is gekomen. Nu wachten totdat je deze hebt ontvangen *O* *O*

[..]

Misschien een keer een punt of komma gebruiken. Dat leest wat makkelijker O-)
Over je order is het niet normaal dat dit zolang duurt. Het is dus helemaal niet normaal. Echter is er wel een goeie reden voor. Ik heb zowel contact met BPost als DHL gehad. Het probleem zit erin dat er op dit moment een [url=https://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2Fhttps://www.hln.be/geld/opnieuw-staking-bij-bpost~a1f14eb5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F]staking is bij BPost[/url]. Hierdoor kan DHL het pakketje niet afgeven.
De verzendlabel is bij BPost wel aangemaakt voor verdere verzending dus dat is wel in orde. Het is nu even wachten totdat de staking voorbij is. Hierbij de tracking link van BPost zelf. Ze geven zelf op de website aan het volgende "Hervatting van de uitreiking van brieven en pakjes en opschorting van de acties. Verderzetting van de gesprekken tussen de bpost directie en de sociale partners".
We kunnen op dit moment niks anders doen dan wachten helaas O-)
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?

[..]

Gebruik dan deze link van de CHUWI HI9 PLUS CWI532 (best even openen in nieuw incognitoscherm).
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan is het in orde voor de douanekosten.

pi_183154058
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?Mij is door DHL gezegd dat het pakje bij Bpost is en Bpost zegt niks ontvangen weet er eigenlijk iemand waar het is?
pi_183158663
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
pi_183159209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:13 schreef bssb het volgende:
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
Je maakt er wel een puinhoop van op het forum.

Verder een goedbedoelde tip, men vangt meer vliegen met honing/stroop dan met azijn ;)
pi_183160236
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:15 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Je maakt er wel een puinhoop van op het forum.

Verder een goedbedoelde tip, men vangt meer vliegen met honing/stroop dan met azijn ;)
Reageren als je zelf geen probleem hebt is heel gemakkelijk.
Het is niet de eerste keer dat er problemen zijn ofwel lossen ze het nu op of ik zal zelf stappen ondernemen zo simpel is het!!!!
pi_183160501
Orderdatum: 4/10/2017
- Product: AGM X2 4G Phablet 64GB ROM Color:BLACK
- Ordernummer: WW1710041251357196
- Tracking nummer (indien verzonden): 6408305164
- Verzendmethode: DHL
- Probleem:

Na net iets meer dan een jaar in gebruik heeft mijn AGM X2 'Rugged Phone' het begeven. Ik ben tot nu echter zeer tevreden over dit apparaat, daarom zou ik hem graag gemaakt zien zodat ik er weer kan van genieten.

Ik wil er meteen ook bijzeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben in het feit dat dit een 'rugged phone' is, maar at hij na letterlijk 2x vallen vanop +-1m hoogte het reeds begeeft.

De smartphone heeft volgende problemen:

-Cameralens: gebarsten. Hiervoor kreeg ik van AGM zelf een ander lensglaasje dat ik zelf moest vervangen, dit heb ik echter niet gedaan i.v.m. garantie.
-Glas op de achterzijde: gebarsten
-Glas op de voorzijde: gebarsten + scherven vallen eruit waardoor de interne elektronica zichtbaar wordt
-Luidspreker: klinkt zeer schel en 'metalig'. Was ooit beter maar ging zeer snel achteruit.
-LCD-scherm: sinds de laatste val (vanop mijn schoot bij het rechtstaan!) doet het LCD-scherm het niet meer. Boven- en onderaan nog een zeer fijn streepje licht, de rest doet niets meer.

- Voorkeur: Resend

Ik vind het een heel jammere zaak dat deze smartphone er nu al zo sterk op achteruitgaat, natuurlijk net buiten een jaar in mijn bezit... Ik hoop dat ik hierop nog garantie loopt, maar ik zou de smartphone gewoon graag gerepareerd zien. Ik stuurde reeds naar AGM zelf maar zelfs na verschillende mails geen reactie. Een vriend verwees mij door naar dit forum en zei dat jullie vermoedelijk advies kunnen geven of zelfs kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Abe
pi_183160937
Hoi Gearbest,

Ik wilde graag de mi Mix 3 bestellen 6/128GB black uitvoering. Heb je een linkje waarmee de douane kosten geregeld zijn? Ohja ik had een coupon voor een leuke korting, kan hem alleen niet meer vinden.

Wanneer wordt die ongeveer verzonden?
pi_183165802
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
pi_183168241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:21 schreef wetzel1 het volgende:
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
Idem - zou ook wel een linkje willen voor de Jumper EZBook 3 pro waarbij de douanekosten geregeld zijn.
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 19:37:07 #116
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183169255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:15 schreef Waltol het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik wilde graag de mi Mix 3 bestellen 6/128GB black uitvoering. Heb je een linkje waarmee de douane kosten geregeld zijn? Ohja ik had een coupon voor een leuke korting, kan hem alleen niet meer vinden.

Wanneer wordt die ongeveer verzonden?
Hierbij de link voor de Xiaomi Mi Mix 3 4G Phablet 6GB RAM.
Gebruik de link samen met EU Priority Line. De coupon die je bedoelde was: GBMP1111MIX. Die is helaas afgelopen en de prijs is nu weer hoger.
Het zal naar verwachting rond 20 november verzonden worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:21 schreef wetzel1 het volgende:
En ik zou graag een linkje willen ontvangen voor het bestellen van Jumper EZBook 3 Pro
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:47 schreef maestro1980 het volgende:

[..]

Idem - zou ook wel een linkje willen voor de Jumper EZBook 3 pro waarbij de douanekosten geregeld zijn.
Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:44 schreef Abe_ het volgende:
Orderdatum: 4/10/2017
- Product: AGM X2 4G Phablet 64GB ROM Color:BLACK
- Ordernummer: WW1710041251357196
- Tracking nummer (indien verzonden): 6408305164
- Verzendmethode: DHL
- Probleem:

Na net iets meer dan een jaar in gebruik heeft mijn AGM X2 'Rugged Phone' het begeven. Ik ben tot nu echter zeer tevreden over dit apparaat, daarom zou ik hem graag gemaakt zien zodat ik er weer kan van genieten.

Ik wil er meteen ook bijzeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben in het feit dat dit een 'rugged phone' is, maar at hij na letterlijk 2x vallen vanop +-1m hoogte het reeds begeeft.

De smartphone heeft volgende problemen:

-Cameralens: gebarsten. Hiervoor kreeg ik van AGM zelf een ander lensglaasje dat ik zelf moest vervangen, dit heb ik echter niet gedaan i.v.m. garantie.
-Glas op de achterzijde: gebarsten
-Glas op de voorzijde: gebarsten + scherven vallen eruit waardoor de interne elektronica zichtbaar wordt
-Luidspreker: klinkt zeer schel en 'metalig'. Was ooit beter maar ging zeer snel achteruit.
-LCD-scherm: sinds de laatste val (vanop mijn schoot bij het rechtstaan!) doet het LCD-scherm het niet meer. Boven- en onderaan nog een zeer fijn streepje licht, de rest doet niets meer.

- Voorkeur: Resend

Ik vind het een heel jammere zaak dat deze smartphone er nu al zo sterk op achteruitgaat, natuurlijk net buiten een jaar in mijn bezit... Ik hoop dat ik hierop nog garantie loopt, maar ik zou de smartphone gewoon graag gerepareerd zien. Ik stuurde reeds naar AGM zelf maar zelfs na verschillende mails geen reactie. Een vriend verwees mij door naar dit forum en zei dat jullie vermoedelijk advies kunnen geven of zelfs kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Abe
Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:10 schreef bssb het volgende:
En weer geef je verkeerde info de staking is al een paar dagen voorbij dus DHL kon het aan Bpost geven.Kijk ik wacht nog tot vrijdag is er dan geen vooruitgang dan ga ik zelf stappen ondernemen want het oplossen doen jullie precies toch niet.Nu het excuus geven van staking das gemakelijk alleen is er geen staking meer sinds dinsdag wat is dan de reden dat Bpost het pakje niet krijgt?Mij is door DHL gezegd dat het pakje bij Bpost is en Bpost zegt niks ontvangen weet er eigenlijk iemand waar het is?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:13 schreef bssb het volgende:
Nogmaals Bpost gebeld er is in het sorteercentrum niet gestaakt dus er is wel degelijk een probleem en de staking gebruiken is onzin het pakje had zowiezo bij bpost moeten zijn maar ze hadden het niet uitgeleverd door de staking maar nu is er door DHL zelfs niks naar Bpost gegeven dus aub stop met excuses te gebruiken die niet kloppen en los dit op want mijn geduld is op!!!!!
Hoezo verkeerde informatie. Er was toch een staking tot en met dinsdag. Dan zal echt niet alles in één keer opgelost zijn. Tevens hebben wij hier op dit moment geen invloed op en zullen dus moeten wachten tot je tracking actief zal worden bij BPost. Een ultimatum voor vrijdag vind ik persoonlijk ook niet netjes.
Je vorige probleem heb ik proberen op te lossen, maar geen enkele nuttige feedback op ontvangen. Tot op heden nog niet dus daar ga ik ook geen tijd meer insteken. Verder kunnen we nu niet meer doen dan wachten en kijken of de tracking actief wordt. Mocht dit na enkele dagen nog niet zijn dan kijken we verder. We kunnen pas een resend of refund doen als je pakketje meer dan 2 maanden onderweg is en daar zitten we nu nog lang niet aan. Wacht af en kijk wat er gebeurd. Ik denk dat dit voor jou heel lastig is, maar er zal op dit moment niks anders op zitten. De normale verzendtijd bedraagt ongeveer 4 weken en is verzonden op 24.10.2018. Daardoor is er nog een ruimte van ruim 10 dagen. Na 24.12.2018 zal er pas worden overgegaan op een resend of refund. Dat een tracking niet direct een update geeft wil niet zeggen dat er iets aan de hand is. Het pakketje is ergens en dat DHL of BPost niet kan zeggen waar het is wil niet zeggen dat er een probleem is. Ze hebben namelijk een systeem waar ze dit kunnen zien. Hierin hebben wij als buitenstaander geen inzicht in. Mijn antwoord is dus afwachten en haal diep adem voordat je weer een bericht gaat sturen :9
pi_183169443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hierbij de link voor de Xiaomi Mi Mix 3 4G Phablet 6GB RAM.
Gebruik de link samen met EU Priority Line. De coupon die je bedoelde was: GBMP1111MIX. Die is helaas afgelopen en de prijs is nu weer hoger.
Het zal naar verwachting rond 20 november verzonden worden.

[..]

[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

[..]

Hoezo verkeerde informatie. Er was toch een staking tot en met dinsdag. Dan zal echt niet alles in één keer opgelost zijn. Tevens hebben wij hier op dit moment geen invloed op en zullen dus moeten wachten tot je tracking actief zal worden bij BPost. Een ultimatum voor vrijdag vind ik persoonlijk ook niet netjes.
Je vorige probleem heb ik proberen op te lossen, maar geen enkele nuttige feedback op ontvangen. Tot op heden nog niet dus daar ga ik ook geen tijd meer insteken. Verder kunnen we nu niet meer doen dan wachten en kijken of de tracking actief wordt. Mocht dit na enkele dagen nog niet zijn dan kijken we verder. We kunnen pas een resend of refund doen als je pakketje meer dan 2 maanden onderweg is en daar zitten we nu nog lang niet aan. Wacht af en kijk wat er gebeurd. Ik denk dat dit voor jou heel lastig is, maar er zal op dit moment niks anders op zitten. De normale verzendtijd bedraagt ongeveer 4 weken en is verzonden op 24.10.2018. Daardoor is er nog een ruimte van ruim 10 dagen. Na 24.12.2018 zal er pas worden overgegaan op een resend of refund. Dat een tracking niet direct een update geeft wil niet zeggen dat er iets aan de hand is. Het pakketje is ergens en dat DHL of BPost niet kan zeggen waar het is wil niet zeggen dat er een probleem is. Ze hebben namelijk een systeem waar ze dit kunnen zien. Hierin hebben wij als buitenstaander geen inzicht in. Mijn antwoord is dus afwachten en haal diep adem voordat je weer een bericht gaat sturen :9
Denk je nu echt dat ik zolang ga wachten?Morgen geen duidelijkheid over mijn pakje dan zal ik zelf stappen ondernemen en wachten tot 24/12 voor een refund of resend denk je nu echt dat ik daarop wacht je hoeft al niks meer te doen voor mij zal zelf het nodige doen oplichters zijn jullie
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 20:02:36 #118
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183169918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:44 schreef bssb het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat ik zolang ga wachten?Morgen geen duidelijkheid over mijn pakje dan zal ik zelf stappen ondernemen en wachten tot 24/12 voor een refund of resend denk je nu echt dat ik daarop wacht je hoeft al niks meer te doen voor mij zal zelf het nodige doen oplichters zijn jullie
Dan moet je zelf stappen ondernemen.... Al zou ik op dit moment niet weten welke je stappen kunt ondernemen.....
Als je een schriftelijke verklaring hebt van DHL of BPost krijgt dat je pakketje kwijt is kan ik direct iets ondernemen, maar dit zal je nu op dit moment zeker nog niet krijgen.
pi_183170256
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
  CHI shopkeeper donderdag 15 november 2018 @ 22:38:47 #120
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183173889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
Ik ga mijn best doen en kijken wat er mogelijk is. Ik verwacht zelf dat als je deze terug mag sturen voor reparatie dat het niet mogelijk voor ze zal zijn om deze te repareren. Dat is wel iets waar je rekening moet gaan houden. Dan zal er een compensatie volgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 16-11-2018 09:58:05 ]
pi_183178838
Hoi Gearbest,

Ik woon in Belgie en had graag een linkje ontvangen voor de Hubsan Zino:
https://www.gearbest.com/(...)704.html?wid=1433363

Thanks!
  CHI shopkeeper vrijdag 16 november 2018 @ 10:11:51 #122
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183179548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:23 schreef davy1010 het volgende:
Hoi Gearbest,

Ik woon in Belgie en had graag een linkje ontvangen voor de Hubsan Zino:
https://www.gearbest.com/(...)704.html?wid=1433363

Thanks!
Hallo Davy1010,
Hierbij de link voor de Hubsan H117S Zino.
Vergeet niet om EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
pi_183185179
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:09 schreef Bartje1981 het volgende:
Top thnx, meteen besteld. Maar waarom in een incognitoscherm?
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 21:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als je andere website hebt bezocht is er kans dat het niet werkt met deze link (cookies).
Zojuist toch maar een annulering aangevraagd via de website (Order No: 18111400960614128905, CHUWI HI9 PLUS CWI532 4G Phablet).
Zag net een review waarvan ik niet heel gelukkig werd.
Scherm niet goed leesbaar in het licht. Vrij snel lag bij het open staan van meerdere programma's. Hopelijk ben ik nog op tijd. Misschien toch wat meer uitgeven en gaan voor de mi pad 4 plus.

Edit: refund wordt geregeld. Nu eens kijken wanneer er een goede aanbod komt van de 128gb mi pad 4 plus. Ligt meestal rond de 300

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartje1981 op 17-11-2018 10:28:49 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183185611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Davy1010,
Hierbij de link voor de Hubsan H117S Zino.
Vergeet niet om EU Priority Line als verzendmethode te kiezen.
Meteen besteld!
pi_183197376
[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]


moet ik dan in het geval van een qwerty toetsenbord dan juist wel of niet het “Italiaanse keyboard” selecteren bij de opties...
pi_183203223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dan moet je zelf stappen ondernemen.... Al zou ik op dit moment niet weten welke je stappen kunt ondernemen.....
Als je een schriftelijke verklaring hebt van DHL of BPost krijgt dat je pakketje kwijt is kan ik direct iets ondernemen, maar dit zal je nu op dit moment zeker nog niet krijgen.
Het is gewoon een schande 2 orders bij Gearbest en met beide problemen en nooit is het jullie fout en das het dus wel degelijk wel ik heb hier geen fout aan ik heb alleen jullie betaald en een hoop problemen erbij gekregen bedankt Gearbest
pi_183208945
@Gearbest, is er bij deze EU priority mogelijk?
https://www.gearbest.com/tv-box/pp_009597975339.html?wid=1433363

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartje1981 op 17-11-2018 18:21:27 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183217687
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
pi_183219129
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
Heb ik ook aan de hand gehad en zonder reden annuleren ze mijn order na 2 weken je moet oppassen met Gearbest zijn niet altijd correct!!
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 13:45:00 #130
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183221984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef bssb het volgende:

[..]

Het is gewoon een schande 2 orders bij Gearbest en met beide problemen en nooit is het jullie fout en das het dus wel degelijk wel ik heb hier geen fout aan ik heb alleen jullie betaald en een hoop problemen erbij gekregen bedankt Gearbest
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 10:38 schreef bssb het volgende:

[..]

Heb ik ook aan de hand gehad en zonder reden annuleren ze mijn order na 2 weken je moet oppassen met Gearbest zijn niet altijd correct!!
Andere mogen zich niet met jouw order bemoeien, maar jij mag dit wel bij anderen? Bemoei je dan ook niet bij anderen als anderen dit ook niet bij jou mogen doen....
Tevens heb ik al meerdere malen een poging gedaan om tot een oplossing te komen bij je eerste order. Hier nooit feedback op gekregen...
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 19:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De prijs voor de andere kleur zal dan precies dezelfde prijs zijn die je er nu ook voor betaald hebt. De prijs is zal dus precies hetzelfde zijn als jij betaald hebt dus met de 6% coupon code. Enkel de kleur is anders + 300 punten compensatie.
Dus samengevat:
- Zelfde toestel
- Enkel andere kleur (zwart)
- Zelfde prijs als je betaald had
- +300 punten compensatie in je GB account.

Als ik het zo formuleer ga je dan akkoord of gaat het echt om de kleur?
Over je tweede order heb ik ook al gezegd dat we dit rustig moeten afwachten en zien wat er gebeurd. Zeker met die stakingen en de melding die ze tevens geven op hun eigen website dat er vertragingen zijn "Opgelet! Onze dienstverlening is ernstig verstoord door lokale vakbondsacties. Dit kan invloed hebben op de afhaling, verwerking en uitreiking van uw brieven en pakjes". Als er echt iets aan de hand gaat zijn dan gaan we dit oplossen natuurlijk. Laten we nu nog even rustig afwachten of er iets verandert in de tracking van DHL/BPost.

quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
Ik denk zelf dat je eerder rekening moet gaan houden met Nov 30 - Dec 03. Heb je een ordernummer voor mij dan ga ik dit specifiek voor je order navragen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:46 schreef Bartje1981 het volgende:
@Gearbest, is er bij deze EU priority mogelijk?
Gebruik deze link van de MECOOL KM9 Android TV OS TV Box with Voice Remote.
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:30 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

[..]

Zojuist toch maar een annulering aangevraagd via de website (Order No: 18111400960614128905, CHUWI HI9 PLUS CWI532 4G Phablet).
Zag net een review waarvan ik niet heel gelukkig werd.
Scherm niet goed leesbaar in het licht. Vrij snel lag bij het open staan van meerdere programma's. Hopelijk ben ik nog op tijd. Misschien toch wat meer uitgeven en gaan voor de mi pad 4 plus.

Edit: refund wordt geregeld. Nu eens kijken wanneer er een goede aanbod komt van de 128gb mi pad 4 plus. Ligt meestal rond de 300
Dat is helemaal geen probleem. Laat even weten als je de refund hebt ontvangen. Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus 4G Phablet 4GB + 128GB is op dit moment helemaal geen voorraad. Het zal nog even duren voordat er weer een goeie aanbieding voor komt. Die komt er wel zeker als er weer voorraad terug is :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:51 schreef davy1010 het volgende:

[..]

Meteen besteld!
Super. Veel plezier met je aankoop.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:58 schreef wetzel1 het volgende:
[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]

moet ik dan in het geval van een qwerty toetsenbord dan juist wel of niet het “Italiaanse keyboard” selecteren bij de opties...
Nee Italiaans toetsenbord is weer anders. Je moet gewoon de 64GB+WIFI selecteren. Heet Italiaans toetsenbord is weer heel anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
Ik heb doorgekregen dat je eerst zelf een ticket moet aanmaken en daarbij tevens je problemen benoemen. Dan geef je vervolgens het ticket nummer hier door en dan kunnen daarbij helpen. Het moet helaas via deze weg, omdat het eigenlijk buiten de garantieperiode valt. We willen hierbij nog wel helpen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gearbest op 18-11-2018 15:17:40 ]
pi_183227020
Hoi Gearbest. Ik ben vergeten verzekering aan m’n bestelling toe te voegen. Kan ik dat alsnog doen?
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 18:56:15 #132
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183227302
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:43 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
Hoi Gearbest. Ik ben vergeten verzekering aan m’n bestelling toe te voegen. Kan ik dat alsnog doen?
Dat kan nog, maar dat kan je het beste via deze manier regelen.
- Klik op deze link.
- Klik op "Order".
- Vervolgens klik je op "Edit An Order" en dan op "Change Item".
- Dan kan je contact opnemen met de Live Chat of een nieuw ticket openen met het verzoek voor de verzekering.

Kan je mij ook nog het ordernummer en/of het ticketnummer geven.
pi_183227376
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat kan nog, maar dat kan je het beste via deze manier regelen.
- Klik op deze link.
- Klik op "Order".
- Vervolgens klik je op "Edit An Order" en dan op "Change Item".
- Dan kan je contact opnemen met de Live Chat of een nieuw ticket openen met het verzoek voor de verzekering.

Kan je mij ook nog het ordernummer en/of het ticketnummer geven.
Bedankt voor het snelle reageren. Dat heb ik gedaan. Mijn ordernummer is 18111800954410203365.

Groeten
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 19:13:53 #134
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183227731
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:59 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Bedankt voor het snelle reageren. Dat heb ik gedaan. Mijn ordernummer is 18111800954410203365.

Groeten
Geen probleem :)
Heb je ook een ticketnummer?
pi_183227988
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen probleem :)
Heb je ook een ticketnummer?
Mijn ticketpagina is helemaal leeg. Is er een andere manier waarop ik het ticketnummer kan vinden?
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 19:37:56 #136
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183228207
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:26 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Mijn ticketpagina is helemaal leeg. Is er een andere manier waarop ik het ticketnummer kan vinden?
Je hebt een nieuw ticket aangemaakt? Dan ontvang je daar een e-mail over en deze zal je binnen enige tijd onder het kopje My Tickets terug kunnen vinden. Ik ga het in ieder geval wel melden met ordernummer.
pi_183228299
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt een nieuw ticket aangemaakt? Dan ontvang je daar een e-mail over en deze zal je binnen enige tijd onder het kopje My Tickets terug kunnen vinden. Ik ga het in ieder geval wel melden met ordernummer.
Ik heb geloof ik niet zelf een ticket gemaakt. Maar wel met met een medewerking van de klantenservice gechat
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 20:52:42 #138
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183230019
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:42 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik niet zelf een ticket gemaakt. Maar wel met met een medewerking van de klantenservice gechat
Dan niet inderdaad. Wellicht het beste om dan nog een ticket aan te maken. Hierdoor staat het netjes in het systeem en kan je het zelf ook nog terugzien.
pi_183233202
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je eerder rekening moet gaan houden met Nov 30 - Dec 03. Heb je een ordernummer voor mij dan ga ik dit specifiek voor je order navragen.
18111800946500256021

Alvast bedankt! Duimen dan maar, zou wat zijn als ik een van de eerste orders was die in de latere shippingtijd val :’)
pi_183237909
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

Dat is helemaal geen probleem. Laat even weten als je de refund hebt ontvangen. Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus 4G Phablet 4GB + 128GB is op dit moment helemaal geen voorraad. Het zal nog even duren voordat er weer een goeie aanbieding voor komt. Die komt er wel zeker als er weer voorraad terug is :)

Kreeg als snel bevestiging van PayPal dat ik een refund had.
Wacht ik rustig af tot de mi pad er is.

Dank.

Edit:
Zie dat er nu een flash sale is voor de mi pad 4 plus 128gb voor 347 euro, echter bij de concurrent kan ik op een behoorlijk lagere prijs uitkomen (zie de afbeelding, 280 euro). Kan gearbest hier nog wat in doen?



Begrijp me overigens niet verkeerd,het is niet dat ik webshops tegen elkaar wil uitspelen, maar mijn voorkeur ligt bij het bestellen bij gearbest,oa vanwege de support hier, maar een verschil van 67 euro vind ik best veel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartje1981 op 19-11-2018 15:01:28 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183248020
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
pi_183248279
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef bssb het volgende:
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
Ik dacht dat je zelf stappen ging ondernemen? Tenminste dat schreef je steeds. Ik ben wel benieuwd welke dat dan geweest zijn maar ik begrijp uit je berichtje dat die ook nog niets hebben opgeleverd....

Ik begrijp overigens wel je frustratie dat het allemaal zo lang duurt maar dat is natuurlijk wel het risico van een Verweggistan bestelling. Het duurt gewoon regelmatig 1 a 2 maanden.

Gelukkig hier wel enige support, dat is toch beter dan niks ;)
pi_183248829
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
pi_183250354
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:26 schreef bssb het volgende:
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
Ik weet niet wat ik je persoonlijk aangedaan heb maar erg slim ben je niet bezig 😎.
Een grote kans dat er inderdaad iets fout gegaan is maar geduld is een schone zaak.
Mensen om een mogelijke fout beledigen en voor oplichters uitmaken en dan wel op hangende pootjes om een oplossing vragen 😂.
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed gaat komen. Succes en ik zal verder niet meer op je reageren om je niet verder op je zieltje te trappen O-) :O
  CHI shopkeeper maandag 19 november 2018 @ 20:36:44 #145
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183250503
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2018 22:45 schreef no1uknow het volgende:

[..]

18111800946500256021

Alvast bedankt! Duimen dan maar, zou wat zijn als ik een van de eerste orders was die in de latere shippingtijd val :’)
Ik heb doorgekregen dat het rond Nov 30 - Dec 03 zal zijn helaas.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:49 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Kreeg als snel bevestiging van PayPal dat ik een refund had.
Wacht ik rustig af tot de mi pad er is.

Dank.

Edit:
Zie dat er nu een flash sale is voor de mi pad 4 plus 128gb voor 347 euro, echter bij de concurrent kan ik op een behoorlijk lagere prijs uitkomen (zie de afbeelding, 280 euro). Kan gearbest hier nog wat in doen?

[ link | afbeelding ]

Begrijp me overigens niet verkeerd,het is niet dat ik webshops tegen elkaar wil uitspelen, maar mijn voorkeur ligt bij het bestellen bij gearbest,oa vanwege de support hier, maar een verschil van 67 euro vind ik best veel.
Super dat de refund in orde is.

Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef bssb het volgende:
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:26 schreef bssb het volgende:
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
Hallo bssb,
Ik begrijp je frustratie voor het wachten, maar het heeft geen zin om te zeggen bel dit nummer en los het op. Dit is niet zo eenvoudig, omdat we niet zomaar een onderzoek kunnen starten. Dit doordat we aangeven dat het ongeveer 1-1,5 maand duurt qua verzending. Hier zitten we nog niet aan dus kunnen we zelf nog niet direct actie ondernemen, Verder ligt dit buiten ons handelen, omdat wij het pakketje zelf niet vervoeren. Verder weet BPost zelf niet hoe we onze pakketjes bezorgen. BPost heeft toch geen inzicht in je bestelling, maar enkel in het verzendlabel dat is aangemaakt.... Natuurlijk is het vreemd dat iemand een verzendlabel aanmaakt en het pakketje niet direct overhandigd aan BPost.
Waarom spreek je van oplichters?! Dit vind ik zelf niet netjes als je mijn hulp nodig hebt en dit zonder enige gegronde reden ligt te roepen. Je pakketje is echt wel verzonden.
Ik ga er nu wel een melding van maken, omdat de status ook niet verandert bij DHL. Hierbij zal er nogmaals contact op worden genomen met BPost en DHL om te kijken hoe het met het pakketje staat.

Verder adviseer ik zelf het volgende te doen. Mail naar BPost en DHL met de vraag waar je pakketje is. Als je zwart op wit (dus bijvoorbeeld via mail en dus niet via telefoon of facebook) krijgt dat het pakketje kwijt is of dat het retour is gegaan kan ik verder actie ondernemen voor jou. Op dit moment kan ik dit niet doen doordat het allemaal telefonisch is gegaan bij jou.

Nogmaals ik begrijp je frustratie, maar hier hebben we zelf geen invloed op. We willen wel zo goed mogelijk helpen natuurlijk.
pi_183250939
Gearbest

Dat is het juist niemand weet waar het is en zet niks op papier maar ze geven beide toe dat er iets mis is normaal 1 tot 2 werkdagen van Duitsland naar Belgie en nu bijna 2 weken er is gewoon iets mis en jullie moeten een onderzoek als verzender starten dat is mij gezegd dus ik vraag u gewoon dit te doen dat er hier eindelijk een oplossing komt
pi_183251735
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb doorgekregen dat het rond Nov 30 - Dec 03 zal zijn helaas.
:'(

geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
  CHI shopkeeper maandag 19 november 2018 @ 21:15:30 #148
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183251778
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:52 schreef bssb het volgende:
Gearbest

Dat is het juist niemand weet waar het is en zet niks op papier maar ze geven beide toe dat er iets mis is normaal 1 tot 2 werkdagen van Duitsland naar Belgie en nu bijna 2 weken er is gewoon iets mis en jullie moeten een onderzoek als verzender starten dat is mij gezegd dus ik vraag u gewoon dit te doen dat er hier eindelijk een oplossing komt
Als ze niet weten waar het is dan kunnen ze dit toch op papier zetten. Dit moeten ze ook doen, want ze moeten immers weten waar het is of niet is.
Een onderzoek starten zullen we ook doen als er niks verandert, maar dit neemt ook veel tijd in beslag. Hierdoor zul je nog langer moeten wachten totdat we antwoord terug hebben. Daarom is het handiger als je zelf op mail krijgt van BPost of DHL dat ze het pakketje kwijt zijn of retour gestuurd is.
pi_183254427
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 20:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dan niet inderdaad. Wellicht het beste om dan nog een ticket aan te maken. Hierdoor staat het netjes in het systeem en kan je het zelf ook nog terugzien.
Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
pi_183258306
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als ze niet weten waar het is dan kunnen ze dit toch op papier zetten. Dit moeten ze ook doen, want ze moeten immers weten waar het is of niet is.
Een onderzoek starten zullen we ook doen als er niks verandert, maar dit neemt ook veel tijd in beslag. Hierdoor zul je nog langer moeten wachten totdat we antwoord terug hebben. Daarom is het handiger als je zelf op mail krijgt van BPost of DHL dat ze het pakketje kwijt zijn of retour gestuurd is.
Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
pi_183258903
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:

Super dat de refund in orde is.

Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.
Ok, wacht ik nog even rustig af.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183260827
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Infection op 20-11-2018 14:17:13 ]
pi_183261124
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef no1uknow het volgende:

[..]

:'(

geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 14:31:38 #154
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183264083
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
Dat verwacht ik dan wel eigenlijk, maar zou er niet 100% vanuit gaan. Het kan zijn dat de levering eerder komt dan verwacht.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:17 schreef Infection het volgende:
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.
Oke super :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
Oke bedankt. Dan neem ik het mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef bssb het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
Ik geef alleen maar aan dat het zo sneller geregeld kan worden als je zelf contact opneemt. Ik heb bericht gekregen dat we het in de gaten houden en navraag gaan doen bij beide bedrijven. Als we een onderzoek starten gebeurd dit pas begin december. Dan is de verzending meer dan een maand onderweg. Dan wordt er een onderzoek gestart en dit duurt natuurlijk altijd ook een hele poos bij de postbedrijven. Heb je een "Shipping Insurance"?
Ik adviseer het alleen om het proces te bespoedigen voor jezelf.
In plaats van zo te reageren kun je het ook anders verwoorden. De verzendtijd bedraagt meestal 3-4 weken. Dit is een schatting. Op dit moment zitten we bijna aan de 4 weken dus dit is nog geen abnormale afwijking. Dat is je tracking actief is geworden is wat anders. Ik geef toch al aan dat er nogmaals contact opgenomen gaat worden.
pi_183264406
maar de tracking is actief ze is aangekomen bij dhl duitsland en op 8/11 aan bpost gegeven voor aflevering en nu 12 dagen later zegt bpost niks van dhl gekregen te hebben ik heb juist een email gehad van dhl waar ze zeggen het overgedragen te hebben naar bpost op 8/11 dus dit is een probleem
pi_183264444
Dat het lang van china naar Duitsland onderweg is dat is normaal maar van Duisland naar Belgie 1 max 2 dagen en nu 12 en nog niks en niemand doet is het is duidelijk dat er iets fout is start een onderzoek zodat ik krijg waar ik voor betaald heb
pi_183265351
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 16:12:05 #158
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183265699
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:55 schreef bssb het volgende:
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
Super dan is het opgelost. Dan lag het probleem dus wel bij BPost. Het zou me niks verbazen als het probleem bij BPost toch te doen had met de staking en dat hierdoor het pakketje aan de kant was gelegd.
Een tip voor de volgende keer. Ik zou wat voorzichtiger zijn met uitspraken als "Oplichters".
Laat nog even weten als je het pakketje hebt ontvangen.
pi_183266063
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig? :P

Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"

Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Infection op 20-11-2018 17:41:25 ]
pi_183271662
[..]

quote:
Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de één op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe

Ik heb doorgekregen dat je eerst zelf een ticket moet aanmaken en daarbij tevens je problemen benoemen. Dan geef je vervolgens het ticket nummer hier door en dan kunnen daarbij helpen. Het moet helaas via deze weg, omdat het eigenlijk buiten de garantieperiode valt. We willen hierbij nog wel helpen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

[..]

Beste

alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.

Abe
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 23:14:27 #161
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183275415
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig? :P

Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"

Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig. :)
Super. Geen probleem. Ik ben allang blij dat het opgelost is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:33 schreef Abe_ het volgende:
Beste

alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.

Abe
Laat het ticket nummer dan even weten. Dan kunnen we je helpen hierbij.
pi_183276069
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? :) Ordernr is 18111800946500256021

[ Bericht 100% gewijzigd door no1uknow op 21-11-2018 00:01:29 ]
  CHI shopkeeper woensdag 21 november 2018 @ 10:16:46 #163
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183280156
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:37 schreef no1uknow het volgende:
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? :) Ordernr is 18111800946500256021
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
pi_183283418
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 21 november 2018 @ 16:20:40 #165
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183286439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef Bartje1981 het volgende:
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
pi_183289435
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
is al gefixt en refund is al gedaan, top! Dank voor de service ;)
pi_183290507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.

Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen :(
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartje1981 op 23-11-2018 08:47:10 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183325259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:

[..]

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).

Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:25:14 #169
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183325888
Gearbest,

Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.

Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?

Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.

Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.

Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).

Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.

[ Bericht 10% gewijzigd door buikdaanser op 23-11-2018 15:32:13 ]
Daanse!
  CHI shopkeeper vrijdag 23 november 2018 @ 17:08:30 #170
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183327714
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.

Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen :(
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.
Oei sorry. Dat vind ik wel echt jammer om te horen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:53 schreef M_V het volgende:

[..]

Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).

Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef buikdaanser het volgende:
Gearbest,

Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.

Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?

Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.

Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.

Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).

Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.
Fijn om te horen dat deze aan is gekomen. Nu zal je RMA verwerkt moeten worden en dit zal enkele werkdagen duren. Het geld zal inderdaad terug op de rekening worden gestort door de door jou gebruikte betaalmethode. Dit zal dus gewoon op je normale rekening zijn. Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Over het toch terugkrijgen van de reourkosten heb ik in de beginpost uitgelegd hoe je dit kan doen. Je hebt niet via PayPal betaald dus dan lukt het niet.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:23:11 #171
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183327922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:

Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.

quote:
Before making any decision, please consult your local post office to know the price of returning the item and inform us about it.
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?

Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Daanse!
  CHI shopkeeper vrijdag 23 november 2018 @ 18:32:02 #172
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183329177
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:23 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.

[..]

Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?

Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Geen idee. Daarom dat ik ook aangeef dat ik dit niet precies kan zeggen in jou geval. Het staat namelijk ook op de website.
The shipping fee for returning the product back will be paid by the customer and is non-refundable except for in 7 day DOA situations.
Ik ga er in ieder geval achteraan. Je hebt ook geen bevestiging gekregen dat je deze retourkosten terugkreeg?
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:44 #173
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183329739
Dank voor de reactie.

Ik laat het er iig niet bij zitten.

Ik heb enkel als bevestiging gekregen wat ik hierboven heb gequoot.

Het product is niet volgens de beschrijving en dat is reeds door Gearbest bevestigd.
Had het dan als Gearbest correct omschreven, dan had ik het niet terug gestuurd.

Twee keer ben ik op het verkeerde been gezet.
Product dito retour voldoet niet aan het geen mij word aangeboden.

Sterker nog de productbeschrijving op de website is nog steeds niet eens aangepast.
Het product voldoet nog steeds niet aan de beschrijving.

Product geld retour is prioriteit.
Verzendkosten is bijzaak en handel ik liever af nadat ik mijn product geld terug heb ontvangen.

Rest mij nog te schrijven dat ik jouw vanzelfsprekend niets kwalijk neem.
Wellicht heeft er iemand in Hong Kong niet goed opgelet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door buikdaanser op 23-11-2018 19:07:30 ]
Daanse!
pi_183330743
Welke phone onder de 350 euro heeft de beste camera?
pi_183337897
Hoi Gearbest!

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie (daar hebben we in dit topic ook al contact over gehad). De verzending is verstuurd met DPD. Ik krijg nu alleen het bericht dat ik inklaringskosten moet betalen. Wat is daar nu aan te doen?
  CHI shopkeeper zaterdag 24 november 2018 @ 13:07:13 #176
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183340661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef buikdaanser het volgende:
Dank voor de reactie.

Ik laat het er iig niet bij zitten.

Ik heb enkel als bevestiging gekregen wat ik hierboven heb gequoot.

Het product is niet volgens de beschrijving en dat is reeds door Gearbest bevestigd.
Had het dan als Gearbest correct omschreven, dan had ik het niet terug gestuurd.

Twee keer ben ik op het verkeerde been gezet.
Product dito retour voldoet niet aan het geen mij word aangeboden.

Sterker nog de productbeschrijving op de website is nog steeds niet eens aangepast.
Het product voldoet nog steeds niet aan de beschrijving.

Product geld retour is prioriteit.
Verzendkosten is bijzaak en handel ik liever af nadat ik mijn product geld terug heb ontvangen.

Rest mij nog te schrijven dat ik jouw vanzelfsprekend niets kwalijk neem.
Wellicht heeft er iemand in Hong Kong niet goed opgelet :)
Je productkosten krijg je zeker terug. Daar moet je je geen zorgen over maken. Ik ga ook proberen dat je de retourkosten terugkrijgt. Dat lijkt me zelf wel zo netjes.
Dat de productbeschrijving nog niet is aangepast dat weet ik. Ik heb dit al meerdere malen gemeld, maar er gebeurd helaas niks.... Laat even weten als je de refund hebt ontvangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 19:55 schreef mrbombastic het volgende:
Welke phone onder de 350 euro heeft de beste camera?
Daar zijn genoeg reviews online over te vinden en de meeste andere FOK! gebruikers kunnen je daarbij helpen. Ik neem aan dat de andere specs voor de telefoon ook belangrijk zijn. Zo heeft de OnePlus 6 niet de beste camera, maar wel hele goeie specs.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:49 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
Hoi Gearbest!

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie (daar hebben we in dit topic ook al contact over gehad). De verzending is verstuurd met DPD. Ik krijg nu alleen het bericht dat ik inklaringskosten moet betalen. Wat is daar nu aan te doen?
Het gaat over ordernummer: 18111800954410203365?
Heb je wel besteld via onze link hier op FOK! forum? Dan zou dit namelijk niet het geval moeten zijn.......
Het beste je kan doen is een ticket maken met een foto van de douanekosten en mij het ticketnummer geven. Dan ga ik je hierbij helpen om proberen te regelen dat je deze kosten terugkrijgt. Ik ga dan ook nakijken of je ze eerst zelf moet betalen of dat wij ze dan betalen.
pi_183352260
Vraag voor een vriend die hier geen account heeft.

De pocophone 128gb. Als hij die wil bestellen met garantie dat er geen extra kosten bij komen (douane kosten Ed) hoe kan hij dat dan regelen? Heb je daar een link voor?

Hij zag het er nu niet bij staan, stond alleen priority line (niet EU priority line) en expedited shipping

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_009492488405.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartje1981 op 25-11-2018 10:47:59 ]
Music was my first love, and it will be my last.
  zondag 25 november 2018 @ 01:54:15 #178
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183355246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je productkosten krijg je zeker terug. Daar moet je je geen zorgen over maken. Ik ga ook proberen dat je de retourkosten terugkrijgt. Dat lijkt me zelf wel zo netjes.
Dat de productbeschrijving nog niet is aangepast dat weet ik. Ik heb dit al meerdere malen gemeld, maar er gebeurd helaas niks.... Laat even weten als je de refund hebt ontvangen.

Dank voor de moeite, laat maar wat weten of ik de retourkosten terug krijg.
Refund duurt zoals aangegeven door jouw collega 7 tot 14 dagen.
Ik meld mij als de refund is ontvangen.

Nogmaals dank voor alles.
Daanse!
  CHI shopkeeper zondag 25 november 2018 @ 16:11:24 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183363092
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 01:54 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Dank voor de moeite, laat maar wat weten of ik de retourkosten terug krijg.
Refund duurt zoals aangegeven door jouw collega 7 tot 14 dagen.
Ik meld mij als de refund is ontvangen.

Nogmaals dank voor alles.
Dat is goed, maar ik hoor toch graag als je het ontvangen hebt :)
Ik ga het in ieder geval navragen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:24 schreef Bartje1981 het volgende:
Vraag voor een vriend die hier geen account heeft.

De pocophone 128gb. Als hij die wil bestellen met garantie dat er geen extra kosten bij komen (douane kosten Ed) hoe kan hij dat dan regelen? Heb je daar een link voor?

Hij zag het er nu niet bij staan, stond alleen priority line (niet EU priority line) en expedited shipping

Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance"selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
pi_183365489
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:


Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance"selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Merci, hij heeft besteld.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183373274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:

Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.

Hij is verzonden :D. Dank voor de druk....
pi_183375594
Hoi ik heb vorige week ook een Jumper EZBook besteld met bestelnr eindigend op 36142, maar is nog steeds niet verzonden. Kan je eens nagaan?
pi_183380930
Hoi,

Ik wil graag een couponcode voor de JUMPER EZbook X3 Laptop, indien mogelijk.

Wat zijn de instructies mbt verzending voor vergoeding douanekosten?
Er is namelijk geen eu priority line te kiezen, alleen priority (zonder eu).

Tenslotte verneem ik graag andere relevante instructies indien van toepassing.

Met vriendelijke groet!

Link: found a very interesting goods in Gearbest:Jumper EZbook X3 Laptop 6GB RAM 64GB eMMC - GRAY https://gearbest.app.link/PhILZdpdaS

[ Bericht 25% gewijzigd door Jerrari85 op 26-11-2018 17:44:43 (Aanvulling ) ]
  CHI shopkeeper maandag 26 november 2018 @ 20:13:27 #184
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183387965
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:27 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Merci, hij heeft besteld.
Super!

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef M_V het volgende:

[..]

Hij is verzonden :D. Dank voor de druk....
Geen probleem. Je hebt lang genoeg moeten wachten O-)

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 08:32 schreef wetzel1 het volgende:
Hoi ik heb vorige week ook een Jumper EZBook besteld met bestelnr eindigend op 36142, maar is nog steeds niet verzonden. Kan je eens nagaan?
Heb je voor mij het hele ordernummer en orderdatum?

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:46 schreef Jerrari85 het volgende:
Hoi,

Ik wil graag een couponcode voor de JUMPER EZbook X3 Laptop, indien mogelijk.

Wat zijn de instructies mbt verzending voor vergoeding douanekosten?
Er is namelijk geen eu priority line te kiezen, alleen priority (zonder eu).

Tenslotte verneem ik graag andere relevante instructies indien van toepassing.

Met vriendelijke groet!

Gebruik deze link van de Jumper EZbook X3 Laptop 6GB RAM 64GB eMMC met coupon code: GBNBX3. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).

Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance" selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
pi_183389747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:

Het gaat over ordernummer: 18111800954410203365?
Heb je wel besteld via onze link hier op FOK! forum? Dan zou dit namelijk niet het geval moeten zijn.......
Het beste je kan doen is een ticket maken met een foto van de douanekosten en mij het ticketnummer geven. Dan ga ik je hierbij helpen om proberen te regelen dat je deze kosten terugkrijgt. Ik ga dan ook nakijken of je ze eerst zelf moet betalen of dat wij ze dan betalen.
Ik kwam er volgens mij wel via een link op dit forum. Maar ik weet niet zeker of het een link naar het specifieke product was. Dus het zou kunnen dat daar iets mis is gegaan. Ik krijg die melding in mijn PostNL-app, dus moet ik dan met een screenshot daarvan een ticket maken?
  CHI shopkeeper maandag 26 november 2018 @ 22:28:02 #186
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183391854
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:16 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Ik kwam er volgens mij wel via een link op dit forum. Maar ik weet niet zeker of het een link naar het specifieke product was. Dus het zou kunnen dat daar iets mis is gegaan. Ik krijg die melding in mijn PostNL-app, dus moet ik dan met een screenshot daarvan een ticket maken?
Dat zou kunnen, maar inderdaad even een screenshot van maken en dit in het ticket vermelden. Via de PostNL app? Van welke bezorgdienst heb je de melding dan gekregen?
pi_183395184
@gearbest besteld op 18/11 met Order No: 18111800980206336142. Kun je eens kijken?
pi_183397412
@gearbest

Gisteren heb ik het volgende product besteld met "EU priority line": Dibea C17

Nu kom ik vandaag dit topic pas tegen, dus ik heb niet via een speciale link besteld.
Valt er nog iets te regelen mochten er eventuele douane kosten zijn?

Alvast bedankt.
BOE!
pi_183403314
Hoihoi,
Ik heb afgelopen vrijdag de Chuwi Lapbook SE besteld met ordernummer 18112300995510330428
Volgens de productpagina destijds zou de order deze week verzonden worden, alleen als ik nu kijk op de productpagina is de verwachte verzenddatum 26-27 december.
Kun je misschien nakijken wat ik nu moet verwachten?
Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 27 november 2018 @ 19:30:06 #190
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183406738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:12 schreef wetzel1 het volgende:
@gearbest besteld op 18/11 met Order No: 18111800980206336142. Kun je eens kijken?
Oke dankjewel. Ik ga het voor je nakijken.

quote:
5s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
@gearbest

Gisteren heb ik het volgende product besteld met "EU priority line": Dibea C17

Nu kom ik vandaag dit topic pas tegen, dus ik heb niet via een speciale link besteld.
Valt er nog iets te regelen mochten er eventuele douane kosten zijn?

Alvast bedankt.
Hallo I_PANDA_I,
Je order is nog niet verzonden? Ik ga kijken wat ik kan doen, maar kan nu niks beloven. Kan je me wel je ordernummer geven dan kan ik er eventueel al gelijk werk van maken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:34 schreef blu-fox het volgende:
Hoihoi,
Ik heb afgelopen vrijdag de Chuwi Lapbook SE besteld met ordernummer 18112300995510330428
Volgens de productpagina destijds zou de order deze week verzonden worden, alleen als ik nu kijk op de productpagina is de verwachte verzenddatum 26-27 december.
Kun je misschien nakijken wat ik nu moet verwachten?
Alvast bedankt!
Ik ga het voor je navragen.
pi_183407970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dankjewel. Ik ga het voor je nakijken.

[..]

Hallo I_PANDA_I,
Je order is nog niet verzonden? Ik ga kijken wat ik kan doen, maar kan nu niks beloven. Kan je me wel je ordernummer geven dan kan ik er eventueel al gelijk werk van maken :)

[..]

Ik ga het voor je navragen.
Ordernr: 18112600900408089398 alvast bedankt voor de moeite 😊
BOE!
pi_183410459
@Gearbest

zaterdag een bestelling gedaan (mi mix 2s) en net als I_panda_I was ik mij er ook niet van bewust dat alleen via een link van hier er import tax bescherming op zou zitten. kun je kijken wat je voor me kan doen? order: 18112400953805488504

als het goed is gaat het pakketje via EU priority Line naar duitsland dan naar NL, welke kosten kunnen er nog bij komen? binnen EU is het toch gratis?

edit: ik dacht dat het gezien te hebben dat het via duitsland verstuurd werd. Ik kan dit nu niet meer terug vinden..

[ Bericht 9% gewijzigd door habsnurker op 27-11-2018 23:00:02 ]
  CHI shopkeeper woensdag 28 november 2018 @ 12:45:16 #193
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183417652
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:15 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Ordernr: 18112600900408089398 alvast bedankt voor de moeite 😊
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:06 schreef habsnurker het volgende:
@Gearbest

zaterdag een bestelling gedaan (mi mix 2s) en net als I_panda_I was ik mij er ook niet van bewust dat alleen via een link van hier er import tax bescherming op zou zitten. kun je kijken wat je voor me kan doen? order: 18112400953805488504

als het goed is gaat het pakketje via EU priority Line naar duitsland dan naar NL, welke kosten kunnen er nog bij komen? binnen EU is het toch gratis?

edit: ik dacht dat het gezien te hebben dat het via duitsland verstuurd werd. Ik kan dit nu niet meer terug vinden..
Ik heb het voor jullie beide in orde gemaakt :)
Bestelling was al met EU Priority Line gedaan dus dat scheelde weer een hoop *O*
pi_183419759
Super! Bedankt.
pi_183428782
Thanks!
BOE!
pi_183460653
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:

Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 en gebruik EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).
Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance"selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Is deze link nog geldig om mee te bestellen en geen douanekosten te betalen?
  CHI shopkeeper zaterdag 1 december 2018 @ 01:49:40 #197
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183471060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:22 schreef PaniniNL het volgende:

[..]

Is deze link nog geldig om mee te bestellen en geen douanekosten te betalen?
Jahoor die is nog geldig. Gebruik wel EU Priority Line als verzendmethode:)
pi_183476653
Hoe worden smartphones ingepakt voor ze verzonden worden? Wordt er speciale langere luchtzakken gebruikt zoals bij sommige Ali verkopers? Reden dat ik dit vraag is omdat bij kleinere bestellingen het hit of miss is met de inpakwijze en het product in een te grote zak wordt gestopt en dus rondvliegt binnenin.

[ Bericht 85% gewijzigd door Aidenf op 01-12-2018 16:32:59 ]
  CHI shopkeeper zondag 2 december 2018 @ 14:50:48 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_183494363
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:25 schreef Aidenf het volgende:
Hoe worden smartphones ingepakt voor ze verzonden worden? Wordt er speciale langere luchtzakken gebruikt zoals bij sommige Ali verkopers? Reden dat ik dit vraag is omdat bij kleinere bestellingen het hit of miss is met de inpakwijze en het product in een te grote zak wordt gestopt en dus rondvliegt binnenin.
Dit verschilt per pakketje natuurlijk, maar enkel voor de telefoon wordt die meestal verzonden in een klein zakje met bubbelverpakking. Daarin zit dan het doosje van de telefoon zelf natuurlijk. Het doosje zelf bied al veel bescherming voor de telefoon normaal gesproken.
pi_183508935
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Gebruik deze link van de Jumper EZbook X3 Laptop 6GB RAM 64GB eMMC met coupon code: GBNBX3. Gebruik verder EU Priority Line als verzendmethode (bij dit product is deze gratis).

Dit kan je later selecteren in het bestelproces nadat je op "Proceed to Checkout" hebt gedrukt. Daar kan je EU Priority Line selecteren. Je kan daar ook ook de eventuele "Shipping Insurance" selecteren.
Je moet dus een combinatie van deze link samen met EU Priority Line gebruiken als verzendmethode. Dan zal alles in orde komen 🙂
Kan dit nu nog/weer? De actie was namelijk weg en is nu weer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')