abonnement Unibet Coolblue
pi_182514696
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:53 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Die is zwanger.
Welke van de 4?
Ik zwaai naar dieren.
pi_182514704
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Welke van de 4?
Allemaal
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182515163
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:34 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb hier de laatste tijd last van. En ja het kan niet een gevalletje soort zoekt soort zijn want ik ben totaal niet dikkig. Maar echt die dikkige wijven die willen opeens allemaal langskomen. Terwijl ik eigenlijk liever dunne meisjes heb omdat je die makkelijker kan oppakken en op bed kan gooien.

Maar het kutte is die dunne meisjes die ik ken die zijn meestal veel preutser en je komt bij hun met veel minder dingen weg. Terwijl je bij die dikkige echt kan zeggen wat je wil of echt maximaal smerig kan doen. Maar ik voel me gewoon veel meer aangetrokken naar dunnere meisjes ;(

Begrijpen jullie mijn struggles?
Ben jij wel een eckte neger? Dikke vrouwen kan ik ook niet hebben. Goede smaak!
  zondag 14 oktober 2018 @ 19:59:14 #54
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_182515786
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:36 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Naja je kan zegmaar niet afgaan. Maakt niet uit wat je zegt. Misschien komt het ook omdat het me dan niet kan schelen dat ik iets zeg waar ze aanstoot aan nemen of zo dus ik kan gewoon lekker alles doen of zeggen zonder ook maar 2x na te denken.
Vrouwen die hun uiterlijk niet helemaal mee hebben zijn daar onzeker over dus (over)compaseren op ander gebied om toch gewild te zijn en omdat vrouwmensen uiterst goed zijn in manipuleren verleiden is dat wel logisch.

Ze voelen ook snel of jij je anders voordoet dan je werkelijk bent en ruiken die onzekerheid als bloedhonden. Onzekerheid is totaal niet geil voor een vrouw. Maar je bent wel aardig, lief en geduldig. Welkom in de friendzone.

Ze gaat, zoals vrouwen altijd doen, uit van haar gevoel. Want als jij al bang bent voor een slank poppetje geeft dat haar natuurlijk niet veel hoop dat je mans genoeg bent om haar en jullie kroost te onderhouden in deze boze wereld. Dat gaat gewoon instinctief.

Op dezelfde manier zijn vrouwen die openlijk over elke neukbeurt en nieuwe bedpartner praten of als slet/hoer bekend staan naast toch wel erg geil en aantrekkelijk kunnen overkomen zul je toch 2x nadenken als ze begint over trouwen.
Veel van onze soortgenoten denken dat als een vrouw negatief over haar ex praat tegen jou dat een teken is dat je goed op weg bent.

Zeg wat je denkt en doe wat je zegt. Wees respectvol maar niet te lief. Dat moet ze verdienen Zo niet dan ziet ze je als praatpaal vriend en dat is erg uitputtend voor een man. Omdat je instinctief dat waar ze over klaagt of uithuilt wil oplossen en denkt dat je haar daar mee helpt door oplossingen te bieden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben je natuurlijk gewoon een prutser die niet kan scoren. :{w
  zondag 14 oktober 2018 @ 20:16:49 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182516073
Komt omdat je zwart bent, dan denken ze dat ze kans maken. Maar waarom wacht jij af op wat je aantrekt? Gewoon proactief die slanke chicks versieren.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:15 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Soort zoekt soort.

Dikke vrouwen staan onderaan de ladder in Nederland (en de meeste 'blanke' landen).

Negers staan in Nederland ook onderaan de ladder als het gaat om partnerkeuze.

Ze zoeken elkaar dus op, omdat ze toch niet beter kunnen krijgen.
Onzin, veel donkere mannen vallen gewoon vaak op wat voller. Degenen die zich op slanke dames richten kapen die vaak zat gemakkelijk weg onder de neus van jaloerse blanke jochies. Die gaan dan achteraf mooi redenen zitten verzinnen waarom ze die chick eigenlijk toch niet wilden. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')