abonnement Unibet Coolblue
pi_182505295
Hoi iedereen, sinds afgelopen augustus ben ik begonnen met een mbo-opleiding en heb sindsdien ook een gratis studentenreisproduct. Ik heb één vrije, doordeweekse dag waarop ik er graag nog eens op uit ga met de trein. Ik heb vernomen dat je binnen een bepaalde straal gratis reist en daarbuiten met korting, maar ik kan nergens informatie vinden over hoe groot die straal zou zijn en hoeveel de korting buiten die straal zou zijn. Heeft er iemand enig idee en zou diegene mij verder kunnen helpen? Much appreciated!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 14 oktober 2018 @ 02:10:51 #2
408813 crew  trein2000
pi_182505347
35,567 kilometer :Y
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182505356
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat was héél vroeger, dat je tussen school en woonplaats gratis kon reizen, maar dan heb ik het over meer dan 25 jaar geleden.

Nu werkt het zo (en dit is dus gewoon geheel Nederland):
quote:
Weekabonnement
•Vrij reizen door de week.
•Op saldo reizen met korting in het weekend.

Weekendabonnement
•Vrij reizen in het weekend.
•Op saldo reizen met korting van dinsdag tot en met vrijdag na 09.00 uur.
Let op: van dinsdag tot en met vrijdag van 04.00 uur tot 09.00 uur reis je op saldo en betaal je het volle tarief.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182505376
Hier vind je de meeste informatie: https://www.studentenreisproduct.nl/
En mocht je nog vragen hebben dan kan je het beste contact met hun opnemen https://www.studentenreisproduct.nl/detail/contact/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182508781
Geldt gewoon voor heel NL hoor. Ik reisde ook wel eens van de randstad naar Groningen op mijn studentenov.
pi_182509215
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:52 schreef DoubleDip het volgende:
Geldt gewoon voor heel NL hoor. Ik reisde ook wel eens van de randstad naar Groningen op mijn studentenov.
Als de straal nou was van Groningen naar Vlissingen :s) dan had je er nog wat meer aan.
pi_182510351
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik denk dat mijn eerdere bron enkel nog weet had van de oude regeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')