abonnement Unibet Coolblue
pi_182503069
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hij is bijna on-ajakkes sympathiek.
Ajakkes :')

Hef jezelf op Mikey.
Oh.
pi_182503071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik doel meer op dat het 4-3-3 was ipv een 5-3-2. Dan maakt het verder ook niet uit dat je niet meer balbezit hebt, maar wel de juiste spelers benutten op de counter.
Ik vind dat die duitsers ?

Ja wat moet ik van die duitsers vinden

Bayern is ook niet meer wat het was

Ik weet nog niet hoe we deze wedstrijd moeten inschalen

eerst Belgie de nummer 1 van de wereld afwachten deze week voordat we een concluse kunnen trekken

Tegen Frankrijk was het natuurlijk ook niet goed

Frankrijk en Belgie zijn de graadmeters op dit moment
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:45:02 #78
35723 crew  GGMM
pi_182503075
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:43 schreef Slobeend het volgende:
GGMM is erg grappig de laatste tijd.

Nee dit meen ik.
Dit vind ik leuk om te horen, dank je :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:45:51 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182503083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajakkes :')

Hef jezelf op Mikey.
normaal zijn het altijd van die arrogante pleuris ventje maar hij niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182503085
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind dat die duitsers ?

Ja wat moet ik van die duitsers vinden

Bayern is ook niet meer wat het was

Ik weet nog niet hoe we deze wedstrijd moeten inschalen

eerst Belgie de nummer 1 van de wereld afwachten deze week voordat we een concluse kunnen trekken

Tegen Frankrijk was het natuurlijk ook niet goed

Frankrijk en Belgie zijn de graadmeters op dit moment
Tegen Frankrijk was het geen slechte wedstrijd.
Oh.
pi_182503090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:43 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat maak jij er van. Wijnaldum heeft jaren niet gerendeerd in het Nederlands Elftal. Nogmaals: Wijnaldum kon met de vorige middenvelders gewoon niet goed overweg. Wijnaldum moet vooral lopen en niet teveel aan de bal zijn. De afgelopen jaren hadden we allerlei mongoloïde techniekloze middenvelders. Dus, dankzij Frenkie de Jong kan voor Wijnaldum weer meer. Dat is zeker het geval wanneer Nederland veel in balbezit is; de 3-0 viel uit een chaossituatie waarbij hij op Liverpool fantastisch op getraind is.
Nee, jij zegt dat heeft meer met Frenkie de Jong de maken dan met Koeman, dus kom maar op met je analyse.
pi_182503092
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

normaal zijn het altijd van die arrogante pleuris ventje maar hij niet.
Valt wel mee, maar je bent in je eigen vooroordelen gaan geloven.
Oh.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:47:26 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182503102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En zonder van Dijk hadden we dit ook nooit gewonnen. :')

De Ligt was trouwens erg matig. :{ vooral de eerste 30 minuten was het zoeken.
Ik schrok van zijn handelingssnelheid. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:49:30 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182503125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Valt wel mee, maar je bent in je eigen vooroordelen gaan geloven.
Hij is niet sympathiek?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182503136
Mr.Dikey
pi_182503139
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:46 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee, jij zegt dat heeft meer met Frenkie de Jong de maken dan met Koeman, dus kom maar op met je analyse.
Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:50:50 #87
35723 crew  GGMM
pi_182503152
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Niet gelezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182503153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Nee je lult uit je nek
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:51:32 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182503162
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Mand!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182503170
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee je lult uit je nek
Waarom durf je hier niet meer dan een zin over neer te kalken?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182503172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Beter delete je je ONZ-topic. Dit loopt volledig uit escalerende klauwen.
pi_182503173
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik schrok van zijn handelingssnelheid. :{

:{²
Hij stond de eerste 30 minuten stijf van de spanning. Normaal gesproken niet echt iets voor de Ligt.

:{²
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:52:25 #93
35723 crew  GGMM
pi_182503176
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:52:53 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182503180
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Waarom durf je hier niet meer dan een zin over neer te kalken?
Vermoedelijk al wat Duvels achterover geslagen.
pi_182503204
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eh, dat staat er toch? Wijnaldum is gewoon een loper, een Klopp-voetballer die vooral zijn energie in een wedstrijd moet kwijtkunnen. Dan moet je gewoon fatsoenlijke voetballers op het middenveld hebben die wat meer met een bal kunnen dan een Strootman (hahaahahahahaahhahahahaha ooh hahahahahaha) dat kan. Dan kom je uit bij Frenkie de Jong; geheel toevallig speelde Wijnaldum tegen Frankrijk een fantastische wedstrijd. Frenkie de Jong is een geschenk uit de hemel voor Wijnaldum. Eindelijk hoeft hij niet meer pijn te lijden en een zondebok te zijn in Oranje omdat zijn mede-middenvelders er niets van kunnen. Het middenveld is jarenlang ellende geweest. U-voetbal; progressieloos voetbal geschuif tussen verdedigers en geen middenvelders die het spel versnellen. Dan sneeuwt Wijnaldum onder en komt een Depay ook niet in de ruimtes te spelen die hij nu wel steeds heeft.

Goed, groetjes.
Wijnaldum was bij Feyenoord en PSV geen loper maar de beste speler. Wijnaldum heeft in de nederlande competitie veel meer laten zien dan Frenkie of de Ligt.

Wijnaldum heeft zich de afgelopen jaren aangepast aan het internationale club voetbal spel en daarom is hij de enige speler van oranje die zich bij een topclub kon handhaven van de nieuwe generatie spelers

Ik moet het allemaal maar afwachten of spelers als de Ligt en de JOng dat ook zullen kunnen bij een internationale club.....

Klaassen is al door de mand gevallen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182503206
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
GGGGGGMMMM!!!! een vrouwelijke user woonachtig in Amersfoort vindt je geweldig. Ik wilde je dan wel opfokken maar ik gun je dit geluk!!!!!!!!

Ontopic: Als Depay nog 2x had gescoord dan was het een hattrick.
pi_182503210
Een discussie tussen Klaas en Stijn, ik pak popcorn.
Oh.
pi_182503213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is volgens jouzelf je achilleshiel?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:57:51 #99
35723 crew  GGMM
pi_182503222
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:57 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wat is volgens jouzelf je achilleshiel?
Sorry Stijn, ik ben bang dat jij me niet kan raken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182503224
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Sorry Stijn, ik ben bang dat jij me niet kan raken.
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')