abonnement Unibet Coolblue
pi_182494666


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Game on



pi_182494684
eens met TT, stuk voor stuk
pi_182494709
Dat het vorig jaar ook 3-0 werd zegt me niet zoveel. Er staat nu een stabielere ploeg. Met Blind heb je bovendien een betere CVM dan Schne en Mazraoui doet ook niet onder voor Veltman.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182494750
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat De Ligt in het (recente) verleden regelmatig op een foutje te betrappen was is zeker waar. Maar de laatste tijd zie ik hem die niet meer maken.
Ik mis bij de Ligt de souplesse van Rijkaard. Ik vind hem te houterig en te traag voor de echte wereldtop. Jaap Stam Rijkaard....dat is toch gewoon een ander niveautje dan de ligt

De Ligt zal wel de komende 10 jaar international zijn bij gebrek aan beter....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182494764
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:05 schreef Monolith het volgende:
Dat het vorig jaar ook 3-0 werd zegt me niet zoveel. Er staat nu een stabielere ploeg. Met Blind heb je bovendien een betere CVM dan Schne en Mazraoui doet ook niet onder voor Veltman.
Mis, het ging er om dat jij aangaf dat Ajax met De Ligt en Wber een ander resultaat had gehaald en dat betwijfel ik.
pi_182494766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:05 schreef Monolith het volgende:
Dat het vorig jaar ook 3-0 werd zegt me niet zoveel. Er staat nu een stabielere ploeg. Met Blind heb je bovendien een betere CVM dan Schne en Mazraoui doet ook niet onder voor Veltman.
Wanneer komt onze aanvoerder weer terug
pi_182494796
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mis, het ging er om dat jij aangaf dat Ajax met De Ligt en Wber een ander resultaat had gehaald en dat betwijfel ik.
Achteraf is het moeilijk te zeggen, maar duidelijk was dat deze verdediging echt een gatenkaas was tegen PSV.
Wober en Ligt was in ieder geval traditioneler.
pi_182494859
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mis, het ging er om dat jij aangaf dat Ajax met De Ligt en Wber een ander resultaat had gehaald en dat betwijfel ik.
Dat klopt. Als je kijkt hoe je de wedstrijd verliest, dan zie je duidelijk dat de speelwijze in combinatie met deze twee centrale verdedigers het probleem was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182494970
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Achteraf is het moeilijk te zeggen, maar duidelijk was dat deze verdediging echt een gatenkaas was tegen PSV.
Wober en Ligt was in ieder geval traditioneler.
Hoeveel doelpunten kwamen er uiteindelijk voort uit het fysieke gewin wat de Jong tegen deze centralen had? Ik kan het je vertellen hoor. Naar boven afgerond precies 0.
pi_182494980
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat klopt. Als je kijkt hoe je de wedstrijd verliest, dan zie je duidelijk dat de speelwijze in combinatie met deze twee centrale verdedigers het probleem was.
Hoeveel doelpunten kwamen er uiteindelijk voort uit het fysieke gewin wat de Jong tegen deze centralen had? Ik kan het je vertellen hoor. Naar boven afgerond precies 0.
pi_182494998
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoeveel doelpunten kwamen er uiteindelijk voort uit het fysieke gewin wat de Jong tegen deze centralen had? Ik kan het je vertellen hoor. Naar boven afgerond precies 0.
Wie had het over fysiek gewin?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182495058
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wie had het over fysiek gewin?
De media h. Die schreven de overwinning toe aan de fysieke overmacht van De Jong.
pi_182495171
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De media h. Die schreven de overwinning toe aan de fysieke overmacht van De Jong.
Ik ben niet de media. Ik zie echter dat bij die eerste goal en verloren duel van Blind aan voorafgaat en bij de tweede en derde goal gewoon slecht verdedigd wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182495205
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben niet de media. Ik zie echter dat bij die eerste goal en verloren duel van Blind aan voorafgaat en bij de tweede en derde goal gewoon slecht verdedigd wordt.
Definieer slecht verdedigen maar
pi_182495286
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:32 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Definieer slecht verdedigen maar
Ik zie niet in waarom ik dat zou doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182497582
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik dat zou doen.
Dat snap ik ook wel aangezien je dan nog harder voor schut zou staan
pi_182497650
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel aangezien je dan nog harder voor schut zou staan
Als jij het zegt. Ik twijfel meestal niet aan de woorden van een ervaringsdeskundige.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182497728
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als jij het zegt. Ik twijfel meestal niet aan de woorden van een ervaringsdeskundige.
:')
pi_182498451
Poe wat begint De Ligt matig zeg.
pi_182499045
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:01 schreef TheArt het volgende:
Poe wat begint De Ligt matig zeg.
Inmiddels wel aardig hersteld, al lijkt men achterin nog niet heel erg ingespeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182499197
Blind op linksback in dit soort wedstrijden kan eigenlijk ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182499700
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:24 schreef Monolith het volgende:
Blind op linksback in dit soort wedstrijden kan eigenlijk ook niet.
Dat wat Dumfries aan diepte brengt op rechts moet je eigenlijk ook op links hebben, maar met Blind zit dat er inderdaad niet in. Maar de vraag is: wie zou dat wel kunnen? Ik heb geen flauw idee. Ak is ook niet iemand die de achterlijn van de tegenstander haalt en Van Aanholt, tsja nee.
pi_182499745
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat wat Dumfries aan diepte brengt op rechts moet je eigenlijk ook op links hebben, maar met Blind zit dat er inderdaad niet in. Maar de vraag is: wie zou dat wel kunnen? Ik heb geen flauw idee. Ak is ook niet iemand die de achterlijn van de tegenstander haalt en Van Aanholt, tsja nee.
Tagliafico. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182501536
Blind als verdedigende middenvelder is zoveel meer genot dan als verdediger, ook hier in deze wedstrijd weer.
pi_182501607
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:35 schreef TheArt het volgende:
Blind als verdedigende middenvelder is zoveel meer genot dan als verdediger, ook hier in deze wedstrijd weer.
Dat was natuurlijk bij zijn eerste periode bij Ajax als geval. Ik heb hem na zijn debuut echt vervloekt want hij was echt zo matig op LB. Toen heeft hij zich wel verbeterd, maar vooral ook omdat hij op CVM veel beter tot zijn recht komt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')