abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:26:32 #1
408813 crew  trein2000
pi_182491498


quote:
RTL Late Night met Twan Huys is een dagelijkse talkshow die te zien is bij RTL 4. Iedere werkdag om 22:30 uur ontvangt Twan Huys bijzondere gasten die midden in het nieuws staan.

Vanaf 3 september 2018 presenteert Twan Huys het dagelijkse praatprogramma. Huys was in het verleden actief als presentator bij Nieuwsuur, College Tour en NOVA.

RTL Late Night met Twan Huys komt live vanuit De Hallen Studio's in Amsterdam en wordt geproduceerd door Blue Circle.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182491511
goede TT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182491787
Leuke TT :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182491989
Ik ben nu al benieuwd naar de kijkcijfers van maandag :D
pi_182492058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:07 schreef aloa het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kijkcijfers van maandag :D
Zoiets?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:11:56 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182492059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:07 schreef aloa het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kijkcijfers van maandag :D
En naar hoe Luuk/Frank/Rik (geen idee wie er vanavond zit, daar bij RTL Boulevard) de boel goed praat. Want dat moet ongetwijfeld van RTL.

Jammer dat er op zaterdag geen Shownieuws is. Guido Den Aantrekker (die zit er vaak) had op Twitter een duidelijke mening.
pi_182492082
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Of juist naar boven...
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:32:12 #8
213457 engine
pi_182492401
Sterke TT :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_182492450
1 miljoen kijkers binnenkort toch volgens Sven Sauvé....
SOONY
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:39:39 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182492545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:07 schreef aloa het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kijkcijfers van maandag :D
Ik ben benieuwd of Twan nog wel zijn bed uit durft te komen :P _O-
pi_182492631
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Twan nog wel zijn bed uit durft te komen :P _O-
Ik was blijven liggen :+
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:25:22 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182493378
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Er wordt enkel benoemd: JeNNy is genaaid. Hier in het topic, in artikelen. In feite zijn ze beide genaaid. Maar dat je gasten uitnodigt om vervolgens te passeren door ze niet te laten zitten aan een tafel, vind ik echt stuitend. Daar hoor i niemand over. Enkel: 'Jenny is voorgelogen, wat erg'.
Uhhhh dus iedereen is het eens, Late Night is een huichelachtige bende, maar je hebt daar een andere reden voor dús is er een probleem? :?
Laffe huichelaar
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:48:43 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182493685
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:43 schreef aloa het volgende:
Ik was blijven liggen :+
Humberto ook alleen niet naast zijn eigen vrouw :P _O-
pi_182494889
MediaCourant is ook weer lekker bezig :D

quote:
Gelukkig voor zijn echtgenote heeft Twan Huys een andere definitie van je gasten naaien dan zijn voorganger Humberto Tan.
Hypocriete Peter op Twitter:

quote:
Peter R. de Vries
@PeterRdeV
Ach gut.... nu is Jenny Douwes ineens boos omdat ze aan tafel moest met Anti-zwarte Piet-activisten. En dat terwijl ze eerder zèlf opriep tot een confrontatie op de snelweg... ja, dan is zo'n gesprekje bij Twan natuurlijk heeeeel intimiderend. #Zielepieten

https://mobile.twitter.co(...)ouwbare-twan-huys%2F
U weet wel deze Peter....


[ Bericht 73% gewijzigd door DKUp op 13-10-2018 18:20:15 ]
SOONY
pi_182494932
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:14 schreef DKUp het volgende:
MediaCourant is ook weer lekker bezig :D

[..]

Scherp :D
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:14:47 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182495945
Twan was zojuist bij rtl boulevard

Van tegenwind ga je vliegen ;(

Van kritiek die terecht is trek ik mij wat aan, als onterecht leg ik dat naast mij neer ;(

De lul kan zo erelid worden bij D66 _O-
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:19:05 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182496020
Jenny Douwes: “Van Twan Huys woord gekregen dat ze geen trucjes zouden uithalen. De rest is skiednis”

De heldin uit Friesland reageert op Twan Huys’ spelletjes.

Zoals wij eerder vandaag berichtten probeerde RTL Late Night presentator Twan Huys gisteren Jenny Douwes live op tv te naaien. Hij deed dat door van tevoren te beloven aan Jenny dat hij het linkse tuig van Kick Out Zwarte Piet niet aan tafel zou laten zitten — maar slechts “op de eerste rij” in het publiek — maar hen tijdens de uitzending toch uit te nodigen om er plaats te nemen. Ziekelijk, natuurlijk. Douwes protesteerde daar dan ook terecht tegen.

We kunnen hier vrij kort over zijn: Huys en zijn producenten hebben gewoon keihard gelogen tegen Jenny. Ze zouden KOZP niet aan tafel halen, maar deden dat wel, ongetwijfeld in de hoop dat dit voor een flinke rel en dus voor hogere kijkcijfers zou zorgen. Dat ze hun gast — die ze zelf uitgenodigd hadden — daarvoor moesten naaien was hen een rotzorg.

https://www.dagelijksesta(...)de-rest-is-skiednis/

:7 Duidelijk ^O^
pi_182497210
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 14:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Er wordt enkel benoemd: JeNNy is genaaid. Hier in het topic, in artikelen. In feite zijn ze beide genaaid. Maar dat je gasten uitnodigt om vervolgens te passeren door ze niet te laten zitten aan een tafel, vind ik echt stuitend. Daar hoor i niemand over. Enkel: 'Jenny is voorgelogen, wat erg'.
Nou en. Die Jerry heeft m.i. weinig recht van spreken. Hij is hierheen gekomen als vluchteling en is nu op kosten van de staat een decennia oude traditie om zeep aan het helpen. Behoorlijk schofterig en ondankbaar naar de samenleving die hem heeft opgevangen.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:16:09 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182497342
Twan Huys: 'Ik wilde totaal niet deze rel'

Volgens Twan heeft zijn redactie daarover contact gehad met de advocaat van Douwes, Wim Anker, zo vertelt hij aan RTL. „Met hem zijn hele duidelijke afspraken gemaakt en ik neem aan dat zij ook overleg hebben gehad hierover, dat alle partijen aan tafel zouden komen zitten.”

De presentator laat weten dat het woord spijt in dit geval niet op z’n plek is. „Er gebeurt iets waar ik niet op was voorbereid en de redactie niet op was voorbereid. Een afspraak die stond, is anders geworden. Een afspraak die wij gemaakt hadden, is niet nageleefd en er is iets anders voor in de plaats gekomen. Daar kun je als redactie niet zo heel veel aan doen.”

De suggestie dat hij de afspraak niet nakwam om een rel te creëren en zo meer kijkers te krijgen, wijst hij van de hand. „Iedereen die nu suggereert dat RTL Late Night dit doet om kijkcijfers te trekken, dat was niet zo. Dit onderwerp was al heel lang in voorbereiding. Ik wilde totaal niet deze rel. Ik doe dit vak nu twintig jaar en betrouwbaarheid staat hoog in mijn vaandel. Dat kun je een keer doen. Je kunt mensen niet een belofte doen en die niet nakomen. Dat gaat niet. Dit is het laatste dat ik wil.”

Wim Anker heeft de zender laten weten zich niet in de lezing van Twan Huys te herkennen en de afspraak niet gemaakt te hebben.

https://www.telegraaf.nl/(...)totaal-niet-deze-rel

Twan liegt dus weer :r
pi_182497449
Godver _O-
SOONY
pi_182497515
Nou, dit topic loopt tenminste een keer :7
Somebody that I used to know
pi_182497535
Slap statement van Twan. Einde oefening
AFCA!
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:33:29 #23
408813 crew  trein2000
pi_182497707
Gaat Huys volgende week van de buis? Dit lijkt me een gevalletje kat in het nauw...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182497751
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan Huys: 'Ik wilde totaal niet deze rel'

Volgens Twan heeft zijn redactie daarover contact gehad met de advocaat van Douwes, Wim Anker, zo vertelt hij aan RTL. „Met hem zijn hele duidelijke afspraken gemaakt en ik neem aan dat zij ook overleg hebben gehad hierover, dat alle partijen aan tafel zouden komen zitten.”

De presentator laat weten dat het woord spijt in dit geval niet op z’n plek is. „Er gebeurt iets waar ik niet op was voorbereid en de redactie niet op was voorbereid. Een afspraak die stond, is anders geworden. Een afspraak die wij gemaakt hadden, is niet nageleefd en er is iets anders voor in de plaats gekomen. Daar kun je als redactie niet zo heel veel aan doen.”

De suggestie dat hij de afspraak niet nakwam om een rel te creëren en zo meer kijkers te krijgen, wijst hij van de hand. „Iedereen die nu suggereert dat RTL Late Night dit doet om kijkcijfers te trekken, dat was niet zo. Dit onderwerp was al heel lang in voorbereiding. Ik wilde totaal niet deze rel. Ik doe dit vak nu twintig jaar en betrouwbaarheid staat hoog in mijn vaandel. Dat kun je een keer doen. Je kunt mensen niet een belofte doen en die niet nakomen. Dat gaat niet. Dit is het laatste dat ik wil.”

Wim Anker heeft de zender laten weten zich niet in de lezing van Twan Huys te herkennen en de afspraak niet gemaakt te hebben.

https://www.telegraaf.nl/(...)totaal-niet-deze-rel

Twan liegt dus weer :r
Ik heb meer vertrouwen in Wim Anker dan in Twan.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:01:02 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182498433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nou en. Die Jerry heeft m.i. weinig recht van spreken. Hij is hierheen gekomen als vluchteling en is nu op kosten van de staat een decennia oude traditie om zeep aan het helpen. Behoorlijk schofterig en ondankbaar naar de samenleving die hem heeft opgevangen.
Dat jij zwarten als minder ziet die maar ja meeester nee meester tegen blanken moeten zeggen en ansoluut hun mening niet kenbaar mogen maken omdat ze hier mogen wonen weten we inmiddels
Laffe huichelaar
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:26:57 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182499284
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef aloa het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Wim Anker dan in Twan.
Ik heb meer vertrouwen in Humberto als het om vreemdgaan gaat :+ _O-
pi_182500242
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat jij zwarten als minder ziet die maar ja meeester nee meester tegen blanken moeten zeggen en ansoluut hun mening niet kenbaar mogen maken omdat ze hier mogen wonen weten we inmiddels
Wat lul jij nou weer joh mafklapper. Ik heb helemaal niets tegen 'zwarten'.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:08:08 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182500533
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 21:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer joh mafklapper. Ik heb helemaal niets tegen 'zwarten'.
Ik ben hier niet degene die beweert dat 'nieuwe Nederlanders' minder vrijheid van meningsuiting hebben, jij hebt degene die ze geen recht van spreken toedicht. Dan zijn ze dus minder dan jij en ik, 'échte' Nederlanders.
Laffe huichelaar
pi_182500577
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die beweert dat 'nieuwe Nederlanders' minder vrijheid van meningsuiting hebben, jij hebt degene die ze geen recht van spreken toedicht. Dan zijn ze dus minder dan jij en ik, 'échte' Nederlanders.
Alle immigranten zijn zwart?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:12:38 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182500693
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:09 schreef maan_man het volgende:

[..]

Alle immigranten zijn zwart?
Alle zwarten zijn wel ergens in de geschiedenis immigrant geweest ja. Het punt is dat het een mokerdom argument is om de mening van mensen weg te wuiven omdat je ze minderwaardig vindt, omdat je vindt dat hun mening er minder toe doet dan de jouwe.

Toppunt van zwakte en als het toevallig allemaal zwarten en allochtonen zijn waarbij je dat doet, vind ik dat ook een bijzonder smerige bijsmaak hebben.
Laffe huichelaar
pi_182500899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alle zwarten zijn wel ergens in de geschiedenis immigrant geweest ja. Het punt is dat het een mokerdom argument is om de mening van mensen weg te wuiven omdat je ze minderwaardig vindt, omdat je vindt dat hun mening er minder toe doet dan de jouwe.

Toppunt van zwakte en als het toevallig allemaal zwarten en allochtonen zijn waarbij je dat doet, vind ik dat ook een bijzonder smerige bijsmaak hebben.
Ik ben het ook niet eens met het argument van Arthur_Spooner maar die is op geen enkele te vertalen naar deze compleet achterlijke interpretatie die je hier nu neerplempt..
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:22:35 #32
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_182501008
Wat is die twan een irritant mannetje zeg. Ik heb een paar keer een stukje gezien van hem in rtl late night maar ik snap niet wat hem nou zo een goede journalist/ presentator maakt dat hij late night mag presenteren -O-
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:23:47 #33
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_182501060
En die stunt van gisteren was echt matig :') zijn argumenten al helemaal
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_182501696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die beweert dat 'nieuwe Nederlanders' minder vrijheid van meningsuiting hebben, jij hebt degene die ze geen recht van spreken toedicht. Dan zijn ze dus minder dan jij en ik, 'échte' Nederlanders.
Je verdraait m'n woorden en maakt me onterecht uit voor racist. Behoorlijk laakbaar gedrag voor een moderator. Ik ga hiervan melding maken bij een FA.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:20:17 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:22:42 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182502777
Angela de Jong: dit had ik niet achter Twan Huys gezocht :D


,,Als journalist heb je één ding hoog in het vaandel: betrouwbaarheid. Dat geldt voor een talkshowhost'', stelt De Jong in een video op AD.nl. Ze verwacht niet dat de actie het programma meer kijkers gaat opleveren. ,,Als kijker voel je dat het een beetje smerig is waarnaar je zit te kijken.''

RTL zal met een statement of excuses moeten komen, vindt De Jong.

https://www.ad.nl/video/a(...)-huys-gezocht~p53163

Filmpje in de link :7
pi_182502938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Alle zwarten zijn wel ergens in de geschiedenis immigrant geweest ja. Het punt is dat het een mokerdom argument is om de mening van mensen weg te wuiven omdat je ze minderwaardig vindt, omdat je vindt dat hun mening er minder toe doet dan de jouwe.

Toppunt van zwakte en als het toevallig allemaal zwarten en allochtonen zijn waarbij je dat doet, vind ik dat ook een bijzonder smerige bijsmaak hebben.
Zelfs als jouw stelling klopt dat alle zwarten ooit immigrant zijn geweest, dan zijn niet alle mensen die ooit immigrant zijn geweest. zwart Het valt mij op dat bepaalde mensen het altijd naar een zwart/wit discussie willen trekken waar die er feitelijk niet was.

Laat ik het zo stellen. Ik zie mijzelf niet als minderwaardig om te beginnen. Ik heb ruim 15 jaar in België gewoond. Ik hoefde de taal niet te leren, veel gebruiken waren gelijk, maar er zijn ook veel verschillen. Na 15 begrijp ik veel van de Belgische cultuur maar niet alles, ondanks dat mijn eigen cultuur veel dichter bij de Belgische staat, dan die van Jerry bij de Nederlandse.

Omdat ik de Belgische cultuur niet door en door ken en ik in het land te gast ben, zou ik mijzelf bezwaard voelen om de Belgische waarden en tradities aan te vallen. Dat heeft ook te maken met een stukje respect voor je gastland.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik ga hiervan melding maken bij een FA.
Lijkt mij verstandig. Al betwijfel ik of er veel mee gebeurd.
pi_182502972
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nou en. Die Jerry heeft m.i. weinig recht van spreken. Hij is hierheen gekomen als vluchteling en is nu op kosten van de staat een decennia oude traditie om zeep aan het helpen. Behoorlijk schofterig en ondankbaar naar de samenleving die hem heeft opgevangen.
Je bent gewoon een racist, niks anders.
pi_182503216
AngelaGODIN gaat voor de K.O. _O-
SOONY
pi_182503546
"Mensen vinden de gevoelens van die KOZP idioten niet zo interessant. Wat niet zo vreemd is gezien hun reputatie en het feit dat ze in beeld zijn bij de AIVD en de NCTV. Dat ze uberhaupt uitgenodigd zijn is al belachelijk."

Ah, vandaar!
  zondag 14 oktober 2018 @ 04:05:44 #41
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_182506076
elke dag weer een verrassing
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 14 oktober 2018 @ 05:40:04 #42
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182506203
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:57 schreef DKUp het volgende:
AngelaGODIN gaat voor de K.O. _O-
Dat zou dan al de tweede keer zijn dat ze iemand van tv heeft weten te lullen. _O-

(Of er iig een groot aandeel in heeft gehad.)
pi_182506418
Dit is gewoon een gecreëerde rel.

Mevrouw Jenny heeft eerst haar volledige zegje kunnen doen (zelfs in het Fries), een volledig item gehad qua RTLLN tijd.
Daarna zei Twan Huys te accepteren dat ze niet in gesprek wilde met de tegenpartij, dus kon ze ervoor kiezen om de setting te verlaten, zelf op de eerste rij te gaan zitten of te blijven zitten zonder deel te nemen aan het gesprek.

Meer is het niet.
  Leukste jonkie 2022 zondag 14 oktober 2018 @ 08:23:39 #44
213457 engine
pi_182506424
Heb de aflevering even terug gekeken. Het is natuurlijk compleet belachelijk wat Twan daar flikt, wat een eikel. Maar die Jenny is ook niet helemaal lekker als ze meent dat zij de enige is die haar mening mag verkondigen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_182506491
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 08:23 schreef eNGine10 het volgende:
Heb de aflevering even terug gekeken. Het is natuurlijk compleet belachelijk wat Twan daar flikt, wat een eikel.
Wat flikt hij dan? Hij heeft Jenny toch netjes geïnterviewd en alle zendtijd gegeven die een gast toekomt?
(zonder dat de tegenpartij op dat moment aan tafel zat en haar evenmin interrumpeerde).

quote:
Maar die Jenny is ook niet helemaal lekker als ze meent dat zij de enige is die haar mening mag verkondigen.
Jenny heeft een rel aan tafel geïnitieerd, wel pas nadat haar eigen interview was afgelopen.
Zij maakt hiermee de tafelsetting bij RTLLN (na zelf aan het woord te zijn geweest) een verlengstuk van haar standpunt in de zp discussie.

Waarom laten mensen zich zo opfokken om niets?
Dit is een non-rel.
pi_182506976
Ik vind Twan steeds slechter. Aangezien Jenny heeft aangegeven dat ze niet in discussie wil omdat KOZP op de lijst van terrorisme staat, maar dat is niet eens waar. Waarom had hij of iemand van z'n redactie dat niet uitgezocht zodat ze dat konden weerleggen?

https://www.nctv.nl/binar(...)ing_tcm31-310571.pdf

Ook hier komt Kick Out Zwarte Piet niet naar voren in terrorismelijst. Komt wel onderstaande naar voren. Vreemd dat Twan dat niet heeft tegengesproken.

"Ook in 2017 werd de Zwarte Piet figuur opnieuw een splijtzwam in de samenleving. Daarbij liepen de snijvlakken niet alleen langs de lijnen van degenen die in de Zwarte Piet figuur al dan niet een racistisch symbool zien, maar ook ten dele langs de lijn Randstad versus provincie. De actie van een groep Friezen die de snelweg A7 een bus uit Amsterdam stopte met daarin anti-Zwarte Piet demonstranten op weg naar de intocht, leidde tot verontwaardiging over deze vorm van eigenrichting. Daartegenover stond boosheid over het verwijt van racisme en Randstedelijke aanpassingen in het uiterlijk van Zwarte Piet."

En in die nieuwste (sept 2018) ook helemaal niks: https://www.nctv.nl/binar(...)ing_tcm31-352621.pdf

In deze komen ze enkel voor, maar dan enkel aangemerkt als extreemlinks: https://www.nctv.nl/binar(...)ing_tcm31-289786.pdf

"Enkele relatief nieuwe extreemlinkse antiracistische actiegroepen bestaan voornamelijk uit actievoerders met een migrantenachtergrond. Zij strijden tegen (in hun ogen) racistische en koloniale symbolen in de Nederlandse maatschappij, zoals Zwarte Piet, de VOC, straatnamen en standbeelden. De bekendste actiegroepen hiervan zijn Kick Out Zwarte Piet en De Grauwe Eeuw."
pi_182507096
quote:
99s.gif Op zondag 14 oktober 2018 04:05 schreef chufi het volgende:
elke dag weer een verrassing
Aankomende week weer geforceerd relletjes creëren.

Twan en zijn redactie nog serieus nemen :+
SOONY
  Leukste jonkie 2022 zondag 14 oktober 2018 @ 10:22:35 #48
213457 engine
pi_182507556
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 08:44 schreef Za het volgende:

[..]

Wat flikt hij dan? Hij heeft Jenny toch netjes geïnterviewd en alle zendtijd gegeven die een gast toekomt?
(zonder dat de tegenpartij op dat moment aan tafel zat en haar evenmin interrumpeerde).

[..]

Jenny heeft een rel aan tafel geïnitieerd, wel pas nadat haar eigen interview was afgelopen.
Zij maakt hiermee de tafelsetting bij RTLLN (na zelf aan het woord te zijn geweest) een verlengstuk van haar standpunt in de zp discussie.

Waarom laten mensen zich zo opfokken om niets?
Dit is een non-rel.
Wat hij flikt? Hij maakt afspraken met iemand vooraf en gaat dan tijdens de uitzending ineens zeggen dat iedereen aan tafel mag zitten. Waarom heeft hij dat niet gewoon vooraf aan Jenny duidelijk gemaakt dan?
Sterker nog, als zij niet met de tegenpartij wil praten, prima, maar nodig haar dan ook niet uit voor een talkshow. En als je dat wel doet moet je je ook aan je eigen (domme) afspraken houden. Erg laag om dan live op tv een confrontatie uit te gaan lokken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:23:50 #49
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182507579
Er is contact geweest met Anker. Als hij zijn mond opentrekt weten we of Twan gelijk heeft.
Dit, dus.
pi_182507621
Het lijkt erop dat het ene is gezegd tegen Anker en het andere tegen mevrouw Jenny. Je kunt niet als redactie ervan uitgaan dat advocaat en Jenny tot in de laatste uren voor een uitzending alles doorspreken.

Typisch dat Twan totaal niet lijkt te begrijpen wat Nederland bezielt. Wat meteen aangeeft waarom hij niet geschikt is als talkshowhost.

Al in een van de eerste uitzendingen viel me op dat hij bepaalde wie wat mocht zeggen aan tafel. 'Nee, jij houdt nu je mond dicht, hij naast je mag het woord hebben.' Terwijl die persoon al uitgebreid aan het woord was geweest, en begon te haperen omdat hij niet wist wat hij nog meer moest zeggen.
Dat eigengereide, wijsneuzerige, belerende, dat is niet fijn in een talkshow. Hij heeft te veel een eigen mening die door alles heensijpelt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Loekie1 op 14-10-2018 10:31:33 ]
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:29:26 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182507672
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:23 schreef Buitendam het volgende:
Er is contact geweest met Anker. Als hij zijn mond opentrekt weten we of Twan gelijk heeft.
Twan heet gereageerd en in dat stukje spreekt hij zichzelf al tegen.
Creative woordkunstenaar, maar 't was gewoon een rattensteekje.

Probleem van KOZP zijn die 200 rel mongolen die erom heen hangen.
Dude dude zelf valt wel mee te praten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182507700
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:22 schreef eNGine10 het volgende:

Wat hij flikt? Hij maakt afspraken met iemand vooraf en gaat dan tijdens de uitzending ineens zeggen dat iedereen aan tafel mag zitten. Waarom heeft hij dat niet gewoon vooraf aan Jenny duidelijk gemaakt dan?
Sterker nog, als zij niet met de tegenpartij wil praten, prima, maar nodig haar dan ook niet uit voor een talkshow. En als je dat wel doet moet je je ook aan je eigen (domme) afspraken houden. Erg laag om dan live op tv een confrontatie uit te gaan lokken.
Lees je mijn reply überhaupt wel?
Nogmaals, zij heeft haar interview en zendtijd gehad, zonder dat de tegenpartij aan tafel zat, zonder interrupties.
Die afspraak is netjes nagekomen, dus waar gaat dit verder over?

Wat Twan daarna doet, is weliswaar tijdens de uitzending, maar staat los van Jenny wiens item was op dat moment voorbij was.
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:32:09 #53
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182507708
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Twan heet gereageerd en in dat stukje spreekt hij zichzelf al tegen.
Creative woordkunstenaar, maar 't was gewoon een rattensteekje.

Probleem van KOZP zijn die 200 rel mongolen die erom heen hangen.
Dude dude zelf valt wel mee te praten.
Als er met Anker is afgesproken dat, als het gesprek rustig verloopt, jerry aan tafel kan gaan zitten heeft RTLLN en Huys zich gewoon aan de afspraken gehouden. Dan is de communicatie tussen Anker en zijn cliënt gewoon kut.
Dit, dus.
pi_182507729
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als er met Anker is afgesproken dat, als het gesprek rustig verloopt, jerry aan tafel kan gaan zitten heeft RTLLN en Huys zich gewoon aan de afspraken gehouden. Dan is de communicatie tussen Anker en zijn cliënt gewoon kut.
Als tegen de een dit wordt gezegd en tegen de ander dat, heb je als advocaat en client geen reden om iets door te spreken want je weet niet van die tegenstrijdigheid.
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:40:48 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182507811
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als tegen de een dit wordt gezegd en tegen de ander dat, heb je als advocaat en client geen reden om iets door te spreken want je weet niet van die tegenstrijdigheid.
Jij denkt dat Anker die regels niet op papier laat zetten? Die doet dat gewoon even mondeling? :D

En je hebt als advocaat niets door te spreken met je cliënt voor de live-uitzending over een rechtszaak, waarbij de tegenpartij op de eerste rij zit?
Dit, dus.
pi_182507922
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij denkt dat Anker die regels niet op papier laat zetten? Die doet dat gewoon even mondeling? :D

En je hebt als advocaat niets door te spreken met je cliënt voor de live-uitzending over een rechtszaak, waarbij de tegenpartij op de eerste rij zit?
Nee, want je denkt allebei dat je weet wat is afgesproken. Niet wetende dat tegen de een iets anders is gezegd dan tegen de ander.
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:50:57 #57
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182507946
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:48 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, want je denkt allebei dat je weet wat is afgesproken. Niet wetende dat tegen de een iets anders is gezegd dan tegen de ander.
Er wordt helemaal niets gezegd, er worden afspraken gemaakt op papier. De man is een van de beste juristen van Nederland.

Als dat de afspraken zijn heeft RTLLN helemaal niets verkeerd gedaan. En de oorverdovende stilte aan de kant van Anker doet mij vermoeden dat het verhaal van Twan Huys oprecht is. Anker kan immers met zijn lijstje afspraken laten zien dat Huys liegt.
Dit, dus.
pi_182507970
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er wordt helemaal niets gezegd, er worden afspraken gemaakt op papier. De man is een van de beste juristen van Nederland.

Als dat de afspraken zijn heeft RTLLN helemaal niets verkeerd gedaan. En de oorverdovende stilte aan de kant van Anker doet mij vermoeden dat het verhaal van Twan Huys oprecht is. Anker kan immers met zijn lijstje afspraken laten zien dat Huys liegt.
Er kan nog zoveel op papier gezet worden door Anker, als tegen mevrouw Jenny terwijl ze in de auto zit naar het programma toe, iets anders wordt gezegd, ben je een spelletje aan het spelen. Ze waren bang dat Jenny rechtsomkeert zou maken, dat kan ik als enige reden verzinnen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 10:59:50 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182508074
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er kan nog zoveel op papier gezet worden door Anker, als tegen mevrouw Jenny terwijl ze in de auto zit naar het programma toe, iets anders wordt gezegd, ben je een spelletje aan het spelen.
Dan speel je helemaal geen spelletje, dan houd je je gewoon aan de juridische overeenkomst. Mevrouw Jenny is al niet het meest heldere licht van Friesland, dus dit soort zaken moet ze toch echt beter met haar advocaat doornemen en niet een programma als onbetrouwbaar bestempelen.
Dit, dus.
pi_182508119
Je ziet dat Twan Huys ook steeds begint over: het is al lang geleden afgesproken. Maar een talkshow is geen rechtszaak. Het gebeurt vaker dat een gast toch op het laatste moment niet komt omdat die niet bij nader inzien niet bij die en die aan tafel wil zitten.
Twan Huys duldt dit niet. Maar het gaat wel ver om dan tegen iemand te gaan liegen en zeggen dat diegene niet aan tafel zal komen zitten en dan toch dit wel doen.
Dat is respectloos gedrag, en RTL zal moeten afwegen of ze dit vinden passen bij RTL en dit gewoon weer kunnen gaan doen, of dat ze excuses gaan maken.

Dit kan wel eens tot wrijvingen tussen redactie en Twan Huys gaan leiden trouwens, als de redactie vindt dat enige excuses wel op zijn plaats zijn en Twan Huys hier niet van wil weten.
  Leukste jonkie 2022 zondag 14 oktober 2018 @ 11:07:06 #61
213457 engine
pi_182508194
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 10:31 schreef Za het volgende:

[..]

Lees je mijn reply überhaupt wel?
Nogmaals, zij heeft haar interview en zendtijd gehad, zonder dat de tegenpartij aan tafel zat, zonder interrupties.
Die afspraak is netjes nagekomen, dus waar gaat dit verder over?

Wat Twan daarna doet, is weliswaar tijdens de uitzending, maar staat los van Jenny wiens item was op dat moment voorbij was.
Ja natuurlijk heeft zij haar interview gehad. Volgens afspraak met de tegenpartij op de eerste rij. Vervolgens verbreekt hij de afspraak om alsnog die andere mensen aan tafel te zetten terwijl hij goed weet dat zij dat niet wil.
Het gaat er niet om of zij haar interview wel of niet gehad heeft, het gaat erom dat hij haar tegen haar zin in met de tegenpartij confronteert. Dan had Twan maar iemand aan tafel moeten zetten die dat wel wil.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_182508536
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:07 schreef eNGine10 het volgende:

het gaat erom dat hij haar tegen haar zin in met de tegenpartij confronteert. Dan had Twan maar iemand aan tafel moeten zetten die dat wel wil.
Die tegenpartij zat er sowieso in haar zicht op de 1e rij, een meter naar voren of achteren maakt er niet opeens een confrontatie van.

Ze wist van tevoren van hun aanwezigheid, maar wilde dat zij vernederd zouden worden door slechts vanaf de zijlijn toegesproken te worden.
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:41:07 #63
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182508643
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:32 schreef Za het volgende:

[..]


Ze wist van tevoren van hun aanwezigheid, maar wilde dat zij vernederd zouden worden door slechts vanaf de zijlijn toegesproken te worden.
Prima toch, als RTL haar dat heeft toegezegd?
Wat Anker al dan niet op papier heeft staan en hoe dom of slim ze is boeit verder ook geen fuck: tegen haar is gezegd dat ze alleen aan tafel zou zitten.
Als je dat dan na haar verhaal aanpast ben je een ratje.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:47:35 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182509603
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:32 schreef Za het volgende:

[..]

Die tegenpartij zat er sowieso in haar zicht op de 1e rij, een meter naar voren of achteren maakt er niet opeens een confrontatie van.

Ze wist van tevoren van hun aanwezigheid, maar wilde dat zij vernederd zouden worden door slechts vanaf de zijlijn toegesproken te worden.
Nou en?

Beide kanten halen er allerlei randzaken bij.

Het maakt niet uit wat de motieven van die vrouw zijn, net als het niet uitmaakt dat sommige racisten hier die Jerry sowieso minderwaardig vinden en vinden dat ze niks mogen zeggen omdat ze allochtoon zijn.

Het maakt ook niet uit of je voor of tegen zwarte piet bent of dat je de blokkade wel of niet oke vindt.

Waar het om gaat is dat Late night afspraken maakt. Afspraken met die pietenhater qdat hij gewoon aan tafel zou zitten terwijl hij in het publiek gezet werd. Afspraken met die Jenny dat ze niet met die gast in discussie hoefde of aan tafel.

Linksom of rechtsom zijn het ratten bij Late Night. En of ze nu tegen de advocaat A hebben gezegd en tegen haar B, wat er ook oo papier staat, voor iedereen is wel duidelijk dat er een vies spelletje is gespeeld. Anders maak je er niet zo'n toneelspel van voor de camera.
Laffe huichelaar
pi_182510256
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou en?

Beide kanten halen er allerlei randzaken bij.

Het maakt niet uit wat de motieven van die vrouw zijn, net als het niet uitmaakt dat sommige racisten hier die Jerry sowieso minderwaardig vinden en vinden dat ze niks mogen zeggen omdat ze allochtoon zijn.

Het maakt ook niet uit of je voor of tegen zwarte piet bent of dat je de blokkade wel of niet oke vindt.

Waar het om gaat is dat Late night afspraken maakt. Afspraken met die pietenhater qdat hij gewoon aan tafel zou zitten terwijl hij in het publiek gezet werd. Afspraken met die Jenny dat ze niet met die gast in discussie hoefde of aan tafel.

Linksom of rechtsom zijn het ratten bij Late Night. En of ze nu tegen de advocaat A hebben gezegd en tegen haar B, wat er ook oo papier staat, voor iedereen is wel duidelijk dat er een vies spelletje is gespeeld. Anders maak je er niet zo'n toneelspel van voor de camera.
Dit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:46:11 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182511258
Huys ligt niet wakker van kijkcijfers :') _O- _O-

"Iedereen die nu suggereert dat het was om kijkcijfers te trekken: dat was niet zo. Dit was al heel lang in voorbereiding."

Huys is sinds september presentator van RTL Late Night. Hij verving van Humberto Tan, die kampte met lage kijkcijfers. Ook Huys heeft moeite met het vinden van een groot publiek.

"Ik slaap goed", zegt de presentator op de vraag of hij wakker ligt van de kijkcijfers. "We gaan gewoon stug door waar we me bezig zijn en we proberen het mooiste programma te maken wat er is. Kritiek is soms heel goed, want met tegenwind ga je vliegen. Ik lees het en dat wat klopt, daar doe ik mijn voordeel mee en dat wat niet klopt, dat leg ik naast me neer."

https://www.nu.nl/media/5(...)pietendiscussie.html

Die denkt dus alleen maar aan de poen en zijn drie jaars contract en latenight zou hem aan zijn kont roesten ;)
Lekker bezig daar :') :+
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:48:32 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182511291
Hoofdredacteur Story: “Twan Huys gaat eruit bij RTL Late Night… Er wordt nu naar een elegante oplossing gezocht” *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

“Twan Huys gaat eruit bij RTL Late Night,” twittert de showbizzkenner. “Geloof me. Het is de mismatch van het jaar. Er wordt nu naar een elegante oplossing gezocht — voor alle betrokkenen. Maar hij gaat.”

Vervolgens noemt Den Aantrekker de aanstelling van Huys als opvolger van Humberto Tan “de grootste tv-mislukking sinds jaren.” “Het komt niet meer goed,” gaat hij verder. “We wisten het, we weten het.” Voor de goede orde sluit hij af met de hashtags #knoop en #hak.

Twan Huys gaat eruit bij #rtlln. Geloof me. Het is de mismatch van het jaar. Er wordt nu naar een elegante oplossing gezocht - voor alle betrokkenen. Maar hij gaat. Het is de grootste tv-mislukking sinds jaren en het komt niet meer goed. We wisten het, we weten het #knoop #hak

Humpty dumpty probeert het te verkopen alsof hij en zijn producenten zich aan “een andere afspraak” hielden terwijl ze de afspraak met Douwes inderdaad aan hun laars lapten. Ofzo. Maar daar trapt natuurlijk helemaal niemand in — nou ja, niemand behalve Huys’ RTL collega’s van Boulevard.

Het zou voor RTL een zegen zijn als Huys Late Night verlaat. De man maakt er een enorme puinhoop van en kan nu door niemand vertrouwd worden. Als potentiële gast weet je immers dat hij maar wat graag bereid is om je een oor aan te naaien. Je moet wel héél naïef zijn om dan alsnog bij hem aan te schuiven — aangenomen dat je geen goede linkse vriend van hem bent en wéét dat hij je zal matsen.

RTL kan gewoon niet doorgaan met zo’n presentator. Hij heeft niet alleen zichzelf in diskrediet gebracht, maar ook het programma en zelfs de hele zender.

https://www.dagelijksesta(...)e-oplossing-gezocht/

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 14 oktober 2018 @ 15:43:29 #68
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182512284
Anker:
Van Jenny Douwes heb ik vernomen dat Huys op haar verzoek vlak voor het begin van de uitzending haar zijn woord heeft gegeven dat de heer Afriyie niet samen met haar aan tafel zou komen. De move van de presentator om tijdens de uitzending toch de heer Afriyie en zijn advocaat aan tafel te noden, was voor ons een totale verrassing. Dat was mijns inziens ook duidelijk te zien.
https://www.ankerenanker.(...)ie-twan-huys-onjuist

Het was dus een directe afspraak tussen Huys en Douwes, Huys vreesde misschien dat zij anders rechtsomkeert zou maken. Terwijl de tegenpartij gezegd was: jullie mogen aan tafel meediscussieren. Huys moest dit oplossen en deed dat door tijdens de uitzending te zeggen: ik schend de afspraak met Douwes, zij komen wel aan tafel.

Ik vraag mij wel af, wanneer Anker vernomen heeft van Douwes over die afspraak vlak voor de uitzending. Was dat nog vóór de uitzending of erna? Want Anker schrijft wel dat de totale verrassing duidelijk te zien was, maar dat was alleen te zien bij Douwes, Anker leek niet verrast, die had een blik van: hier gebeurt iets en ik zoek later wel uit hoe het zit. Ik denk dus dat Anker pas achteraf hoorde dat Huys die afspraak met Douwes vlak voor de uitzending had gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 14-10-2018 16:25:55 ]
pi_182512768
Dag geloofwaardigheid.
SOONY
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 oktober 2018 @ 21:53:21 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182518040
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef hiburg het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)wes-schond-afspraken

Weer een wat ander verhaal...
Joop, niet gelezen.

Zelfs dat verhaal van Story is betrouwbaarder.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 14 oktober 2018 @ 22:01:12 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182518205
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:52 schreef hiburg het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)wes-schond-afspraken

Weer een wat ander verhaal...
hetzelfde verhaal.
Laffe huichelaar
pi_182518260
Het programma waar de coryfeeën sneuvelen :9
pi_182520101
De eerste persoon die morgen in het publiek zit, zijn stoel oppakt en onder het motto deze tafel is voor iedereen aanschuift, is de held van het jaar.
pi_182520143
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:47 schreef timmmmm het volgende:

Nou en?

Wat nou en? Op mijn post valt niets af te dingen, het is een heldere reply aan een andere user.

Je quote alleen mijn post om je overdreven betoog kwijt te kunnen.
pi_182524181
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Joop, niet gelezen.

Zelfs dat verhaal van Story is betrouwbaarder.
Je leest het niet en je acht de Story betrouwbaarder, terwijl je het niet eens leest :').

Het is een artikel van de advocaat van Jerry hoe het volgens hem is gegaan, maar dat is dan al per direct ongeloofwaardig..
pi_182524225
quote:
Overdreven en verwijtend stukje dat Twan een linkse lul zou zijn. Bovendien presenteert hij net een maandje. Ze gaan 'm echt niet op slag en sprong verwijderen van de show, hij gaat nog wel even mee.
pi_182524606
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Joop, niet gelezen.

Zelfs dat verhaal van Story is betrouwbaarder.
Nee precies. Uiteraard wordt daar de 'goeie' kant verdedigd. Iemand liegt er en het is volgens mij wel duidelijk dat het niet advocaat Anker is, maar wel lui zoals dit.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 15 oktober 2018 @ 10:18:20 #80
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_182524659
Ik denk ook wel dat Twan er uit gaat, vanaf 1 jan ofzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_182524763
Een inschattingsfout dat RTL zo ver is meegegaan in de grillen van die racist.
pi_182524787
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef vredesdruif het volgende:

Nee precies. Uiteraard wordt daar de 'goeie' kant verdedigd. Iemand liegt er en het is volgens mij wel duidelijk dat het niet advocaat Anker is, maar wel lui zoals dit.
Als je heel eerlijk bent, zou je hier dan net zo reageren indien de "gedupeerde" in deze kwestie Sylvana Simons zou zijn geweest ipv Jenny Douwes?

Deze vraag ook aan alle anderen die Twan een vuile rat noemen. BVD
pi_182524961
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Za het volgende:

[..]

Als je heel eerlijk bent, zou je hier dan net zo reageren indien de "gedupeerde" in deze kwestie Sylvana Simons zou zijn geweest ipv Jenny Douwes?

Deze vraag ook aan alle anderen die Twan een vuile rat noemen. BVD
Als Jerry daar aan tafel had gezeten en Jenny op de eerste rij zat omdat hij niet met haar in discussie wilde, dan had je de poppen aan het dansen... voor Jerry dan. :+
pi_182524978
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:28 schreef Za het volgende:

[..]

Als je heel eerlijk bent, zou je hier dan net zo reageren indien de "gedupeerde" in deze kwestie Sylvana Simons zou zijn geweest ipv Jenny Douwes?

Deze vraag ook aan alle anderen die Twan een vuile rat noemen. BVD
Ja. Ik ga er vanuit dat een advocaat over dit soort onzin niet liegt. Sylvana heeft echt niemand nodig om zichzelf voor lul te zetten.
pi_182525825
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ja. Ik ga er vanuit dat een advocaat over dit soort onzin niet liegt. Sylvana heeft echt niemand nodig om zichzelf voor lul te zetten.
En ben je ook boos dat Jerry onheus behandeld is door RTL?
pi_182526003
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En ben je ook boos dat Jerry onheus behandeld is door RTL?
Dat is ie niet.
pi_182526056
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een inschattingsfout dat RTL zo ver is meegegaan in de grillen van die racist.
Niet zo netjes om die Jerry meteen in de hoek van racisten te zetten, zo kun je geen fatsoenlijke discussie voeren.
pi_182526161
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 23:53 schreef maan_man het volgende:
De eerste persoon die morgen in het publiek zit, zijn stoel oppakt en onder het motto deze tafel is voor iedereen aanschuift, is de held van het jaar.
_O_ ^O^ _O- *O* :9 :6
pi_182526256
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Dat is ie niet.
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:40 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Ja. Ik ga er vanuit dat een advocaat over dit soort onzin niet liegt. Sylvana heeft echt niemand nodig om zichzelf voor lul te zetten.
pi_182526752
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:40 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Dat is ie niet.
Tuurlijk wel. Krijgt een uitnodiging om te discussiëren aan tafel. Maar moet bij binnenkomst aanschuiven op de eerste rij en mag niks zeggen.
pi_182527366
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Krijgt een uitnodiging om te discussiëren aan tafel. Maar moet bij binnenkomst aanschuiven op de eerste rij en mag niks zeggen.
Ach gut, je zou er medelijden mee krijgen! Alweer een geval van gedwarsboomde vrije meningsuiting, als ik hem was zou ik echt niet blijven in zo’n dictator land, ik zou lekker weer teruggaan naar verweggistan!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:02:27 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182528960
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 23:53 schreef maan_man het volgende:
De eerste persoon die morgen in het publiek zit, zijn stoel oppakt en onder het motto deze tafel is voor iedereen aanschuift, is de held van het jaar.
Typisch klusje voor Humberto :+ _O-
pi_182529772
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Krijgt een uitnodiging om te discussiëren aan tafel. Maar moet bij binnenkomst aanschuiven op de eerste rij en mag niks zeggen.
Dat is ook kwalijk en maakt de zaak alleen maar erger.
pi_182534590
quote:
RTL: Spijt van meegaan in ’nieuwe eisen’ Jenny Douwes

De redactie van RTL Late Night had al enkele weken geleden met Jenny Douwes, het zelfbenoemde boegbeeld van de ’blokkeerfriezen’, en anti-Piet-activist Jerry Afriyie afspraken gemaakt voor een open gesprek met beide partijen aan tafel op de laatste zittingsdag van de rechtszaak tegen de A7-bezetters. „We hebben alle reden daarop te vertrouwen en dat doen we ook”, laat RTL maandag in een verklaring weten.

Volgens de redactie van het programma stelde Douwes op het laatste moment nieuwe eisen, namelijk geen debat aan tafel met Afriyie. „We begrijpen dat er in de hectiek van een live-uitzending snel beslissingen moeten worden genomen. Achteraf hadden we vlak voor de start van de uitzending moeten besluiten om niet mee te gaan met de nieuwe gespreksvoorwaarden”, aldus RTL.

Advocaat Wim Anker en zijn cliënt Jenny Douwes bestrijden deze visie op het gebeurde. „Er zijn geen afspraken gemaakt om allen aan één gesprekstafel plaats te nemen”, schreef Anker zondag op zijn website in een verklaring. „Dat was ook helemaal geen optie. In de eerste plaats omdat Jenny Douwes daarmee niet akkoord zou gaan. En in de tweede plaats omdat ons kantoor geen discussie wilde en wil over de persoon en kleur van Zwarte Piet. Daar ging immers de blokkadezaak niet over!”

Geen vertrek
Twan Huys zou volgens Anker vlak voor aanvang van de uitzending op vrijdag tegen Douwes hebben hebben gezegd dat Afriyie niet met haar aan tafel zou komen. „De move van de presentator om tijdens de uitzending toch de heer Afriyie en zijn advocaat aan tafel te noden, was voor ons een totale verrassing. Dat was mijns inziens ook duidelijk te zien.”

RTL laat maandag ook weten dat er „verder geen sprake is van een vertrek van Twan Huys bij RTL Late Night.” Deze geruchten deden wel de ronde omdat het programma al wekenlang wordt geplaagd door slechte kijkcijfers.

Verder laat RTL in een nadere toelichting weten dat Huys in de uitzending van maandagavond terugkomt op de affaire. Of er na de uitzending van vrijdag nog contact is geweest met Douwes en Afriyie, wil de woordvoerder niet zeggen.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)e-eisen-jenny-douwes
Wel spijt van het maken van de afspraken, maar geen spijt of excuses voor het schenden van de afspraken. Rare jongen bij dat RTL.

Oh ja, en nog even vermelden dat men er in de uitzending op terugkomt, want dat levert natuurlijk kijkers op.
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:12:24 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182535334
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:41 schreef maan_man het volgende:
Wel spijt van het maken van de afspraken, maar geen spijt of excuses voor het schenden van de afspraken. Rare jongen bij dat RTL.

Oh ja, en nog even vermelden dat men er in de uitzending op terugkomt, want dat levert natuurlijk kijkers op.
En straks een afscheids feest met Humberto en Dionne om het compleet te maken _O- _O-
pi_182535582
Leugenachtige lui _O_
SOONY
pi_182536231
Wat hebben ze vanavond?
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:59:33 #98
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182536324
THIS JUST IN!!
Mediacourant twitterde op maandag 15-10-2018 om 19:53:28 RTL 4 ontkent vroegtijdig vertrek Twan Huys - https://t.co/2Y4oGmYR6m reageer retweet
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_182536421
Ik verwacht een hoog kijkcijfer voor vanavond.
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:09:29 #100
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182536527
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:55 schreef aloa het volgende:
Wat hebben ze vanavond?
O.a. Carry Tefsen. En in z'n totaliteit lijken de gasten en onderwerpen niet heel slecht.

https://www.rtllatenight.(...)vond-15-oktober-2018

...alleen jammer van het bijsmaakje dat er nu bij zit. Een gevalletje M, als die een goede tafel had: gewoon de host proberen te negeren. :+

(Of net doen alsof het radio is, met de ogen naar een ánder scherm gericht. Bij M werkte dat.)

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 15-10-2018 20:16:50 ]
pi_182536756
MediaCourantGODEN
Flopshow
AngelaGODIN
LeugenachtigRTL
SOONY
pi_182538464
Straks even de eerste 10 minuten meepakken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182538752
Ik vrees nu al voor de RTL Late Night uitzending van midden november. Ik zie dan Twan nog wel live op zender de baard van Sinterklaas eraf trekken...
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:21:48 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182540122
#Twaxit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182540157
#welofgeenexcuses
SOONY
pi_182540171
Ik ga toch maar eens kijken. Puur voor de reacties hier in het topic op zijn statement.
AFCA!
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:25:12 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540199
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga toch maar eens kijken. Puur voor de reacties hier in het topic op zijn statement.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182540238
SOONY
pi_182540289
Zit nu midden in de uitzending van mr. Visser (terugkijken). Volg het hier en als het de moeite waard is, dan kijk ik wel terug.
pi_182540305
Live meekijken is live meemaken
AFCA!
pi_182540383
I’m ready c_/
SOONY
pi_182540389
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Live meekijken is live meemaken
Wij gunnen hem geen extra kijkcijfers.
pi_182540402
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:32 schreef maan_man het volgende:

[..]

Wij gunnen hem geen extra kijkcijfers.
We gaan daarna ook naar Pauw
AFCA!
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:34:24 #114
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540415
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:32 schreef maan_man het volgende:

[..]

Wij gunnen hem geen extra kijkcijfers.
Ach, die extra kijkcijfers zijn vanavond toch voor de laatste keer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:35:21 #115
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182540437
40-45
pi_182540470
JAAAAAA :D
SOONY
pi_182540472
Lekker gespeeld die zelfverzekerdheid.
AFCA!
pi_182540473
JAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182540478
Leeeeugenaar!
AFCA!
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:36:39 #120
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540482
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 22:36:41 #121
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182540484
echterrrrrrr
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182540487
TWAN LIEGT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:36:55 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182540490
Kick out Twan
pi_182540491
Jaja en nu zeggen wat de afspraak echt was!
AFCA!
pi_182540496
Ineens? :')
AFCA!
pi_182540502
TWAN NEEM JE ROTZOOI MEE.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182540507
Heerlijk dit....
SOONY
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:33 #128
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540510
Je had dit ook gewoon kunnen verwachten :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:43 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182540514
Wat een bullshit.
pi_182540515
Hahahahahhahaha
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:37:45 #131
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182540516
JE BENT ONTSLOAGEN KUT
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182540518
Hahahahaha flikker toch op :D
AFCA!
pi_182540526
Wat een slap verhaal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:16 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182540528
Voetbaldames
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:17 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182540529
VOLLEYBAL DAMES
pi_182540531
Hij staat keihard voor lul.

Enfin, ik ga weer zappen.
AFCA!
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:27 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182540535
Twan kan dit echt niet.
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:52 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182540542
Lijkt net Rutte :r
Liegen en bedriegen en gewoon blijven zitten :r
pi_182540543
Slechte damage control :D
SOONY
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:38:53 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182540544
Bas van der Goor en Reinder Nummerdor, sufferd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182540554
Ik zie jullie later in het PAUW topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182540555
Ik gun die engnek zo min mogelijk kijkcijfers dus ik heb niet gekeken, aan de reacties te zien terecht _O-
pi_182540560
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:38 schreef DKUp het volgende:
Slechte damage control :D
Ja ik geloof er geen reet van :')
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2018 @ 22:39:43 #144
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182540563
Ik zap weer verder
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182540568
Lijkt net een hotel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:02 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182540569
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:38 schreef DKUp het volgende:
Slechte damage control :D
Logisch want niks gaat goed daar :7
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:04 #147
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540570
man man man man
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:05 #148
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182540571
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:39 schreef superniger het volgende:
Ik zie jullie later in het PAUW topic.
Ja joepie voor de 100e keer hetzelfde dividendverhaal van Jesse
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182540572
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:39 schreef superniger het volgende:
Ik zie jullie later in het PAUW topic.
Tot straks bij PAUW
AFCA!
pi_182540575
Zappen mensen
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 22:40:24 #151
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182540579
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:40 schreef tralalala het volgende:
Zappen mensen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182540584
Waarom hebben ze een tv? Dat kan allemaal veel soberder.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182540590
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:40 schreef tralalala het volgende:
Zappen mensen
Ik ben al weg. Op naar de 50.000 kijkers.
AFCA!
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:41:50 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182540603
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:40 schreef tralalala het volgende:
Zappen mensen
Ben al weg want de gasten zijn ook kut :7
Morgen kijkcijfers checken :P
pi_182540657
Wat zei Twan?
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:48:11 #156
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182540721
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:44 schreef JanCees het volgende:
Wat zei Twan?
Dat ie een ratje was.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182540763
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:44 schreef JanCees het volgende:
Wat zei Twan?
Niks nieuws. Dat hij onbetrouwbaar is en het de volgende keer anders moet blablablabla
AFCA!
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:40:25 #160
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182541753
quote:
Daar zie ik Jenny eigenlijk wel voor aan, snel even de afspraak aanpassen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_182541772
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:40 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Daar zie ik Jenny eigenlijk wel voor aan, snel even de afspraak aanpassen.
Dan was het Twans goede recht geweest om daar niet mee in te stemmen. Maar voor de uitzending en niet tijdens de uitzending.
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:44:38 #162
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182541808
quote:
Gewoon een laatste stuiptrekking om nog wat kijkers te trekken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182541845
Niet gekeken :D
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 03:16:41 #164
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_182542910
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen dwdd en rtl late night. Dwdd zou serieuzer zijn maar ik herinner me daar niet veel verschil in?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_182544791
374.000 kijkers gisteren.
SOONY
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:24:08 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182544827
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:20 schreef DKUp het volgende:
374.000 kijkers gisteren.
En dat na een grote rel _O-
Vanaf nu going down going down :7
pi_182544842
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:24 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En dat na een grote rel _O-
Vanaf nu going down going down :7
Ik had wel meer kijkers verwacht na alle (geforceerde) aandacht.
SOONY
pi_182545022
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Tuurlijk wel. Krijgt een uitnodiging om te discussiëren aan tafel. Maar moet bij binnenkomst aanschuiven op de eerste rij en mag niks zeggen.
Na de verklaring van Twan Huys en de advocaten van beide partijen kunnen we idd concluderen dat het eigenlijk de afspraak met Afriyie is die geschonden is, door hem niet van meet af aan aan de tafel en de discussie te laten deelnemen.

Ik vind het mooi te zien dat zoveel mensen zich hebben drukgemaakt over dit onrecht, ondanks dat het voor sommigen iemand betrof die in een bepaald opzicht een mening heeft die verschilt van de hunne.

Nederland is een mooi land.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:53:09 #169
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_182545100
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:25 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik had wel meer kijkers verwacht na alle (geforceerde) aandacht.
Op zich is telkens een kort youtube linkje van 1/2 minuut genoeg om te weten wat t verhaal is. Het filmpje eerder in dit topic met die uitgebreide uitleg van Twan hield ik al niet langer vol dan een seconde of 20, een draaiende politicus is er niks bij - gaap (laat staan dat je een hele uitzending gaat kijken)
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:24:17 #170
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182548646
De uitleg van Twan is de ironie ten top

Het is de ironie ten top: het programma dat een speciale - overigens niet grappige - rubriek heeft waarin cabaretier Martijn Kardol sorry zegt namens anderen, krijgt het zelf niet over de lippen. _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O-

Twan Huys gebruikte maandag een heleboel woorden om uit te leggen hoe het volgens hem en zijn redactie vrijdagavond nu precies was gegaan in de kwestie Jenny Douwes (blokkeerfriezen) vs. Jerry Afriyie (Kick Out Zwarte Piet), maar ‘spijt’, ‘excuses’, ‘sorry’ of zelfs maar ‘een beetje sorry’ (copyright: Youp van ’t Hek) zat er niet bij. We moesten het doen met de zinsnede waar ze op de kleuterschool ook zo dol op zijn: 'wat hebben we ervan geleerd?'

Kort samengevat komt de uitleg van Huys er op neer dat Douwes vlak voor de uitzending besloot om, ondanks ‘heldere afspraken’, toch niet met Afriyie aan een tafel te willen. Die leek toen genoegen te nemen met een plek op de eerste rij. In de reclamebreak zou hij van mening zijn veranderd. Dus brak Huys vervolgens zijn woord aan Jenny en ontstond live op tv een rare stoelendans met als belangrijkste verliezer de geloofwaardigheid.

https://www.ad.nl/show/de(...)ie-ten-top~a8e0eb70/

:W :W :W :W :W Twan
pi_182548667
quote:
De uitleg van Twan is de ironie ten top

ANGELA KIJKT TVJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op televisie.

Het is de ironie ten top: het programma dat een speciale - overigens niet grappige - rubriek heeft waarin cabaretier Martijn Kardol sorry zegt namens anderen, krijgt het zelf niet over de lippen. Twan Huys gebruikte maandag een heleboel woorden om uit te leggen hoe het volgens hem en zijn redactie vrijdagavond nu precies was gegaan in de kwestie Jenny Douwes (blokkeerfriezen) vs. Jerry Afriyie (Kick Out Zwarte Piet), maar ‘spijt’, ‘excuses’, ‘sorry’ of zelfs maar ‘een beetje sorry’ (copyright: Youp van ’t Hek) zat er niet bij. We moesten het doen met de zinsnede waar ze op de kleuterschool ook zo dol op zijn: 'wat hebben we ervan geleerd?'

Kort samengevat komt de uitleg van Huys er op neer dat Douwes vlak voor de uitzending besloot om, ondanks ‘heldere afspraken’, toch niet met Afriyie aan een tafel te willen. Die leek toen genoegen te nemen met een plek op de eerste rij. In de reclamebreak zou hij van mening zijn veranderd. Dus brak Huys vervolgens zijn woord aan Jenny en ontstond live op tv een rare stoelendans met als belangrijkste verliezer de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van de nieuwbakken talkshowhost.

Had hij nou gewoon ruiterlijk sorry gezegd en het daarbij gelaten, dan was het maandagavond waarschijnlijk klaar geweest. Maar met deze verklaring pookt Huys het vuur alleen maar op. Want hij was nog niet uitgesproken of Afriyie suggereerde op Twitter dat hij een andere lezing heeft en nooit zou instemmen met een plek aan de zijlijn. Of in zijn woorden: een plek in ‘the back of the bus’, waarmee hij de racismekaart trekt.

Misschien deed hij dat vrijdagavond in de reclamebreak ook wel. Dat zou nog het meest verklaren waarom Huys als door een wesp gestoken reageerde en Afriyie aan tafel noodde. Blijft de vraag waarom Afriyie er überhaupt was. Want volgens Douwes’ advocaat Wim Anker is zijn cliënt nooit, ook weken geleden niet, akkoord gegaan met een discussie. Wat in elk geval als een paal boven water staat: er kleeft een onfrisse bijsmaak aan de hele gang van zaken.

Omdat ze als programma zo graag willen leren, een kleine tip, ook aan cabaretier Kardol: kijk de opening van Pauw van maandag terug. En luister vooral naar het zinnetje: ,,Dit zijn mijn gasten en ze zitten allemaal aan tafel.’’ Dat is helder. En humor.

https://www.ad.nl/show/de(...)ie-ten-top~a8e0eb70/
SOONY
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:29:20 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182548709
Twan Huys geeft niet nagekomen afspraak met Jenny Douwes toe :D _O- _O-

UpdateTwan Huys heeft toegegeven dat hij zich in een veelbesproken aflevering van RTL Late Night niet hield aan een afspraak met Jenny Douwes, het boegbeeld van de 'blokkeerfriezen'. 'Achteraf hadden we vast moeten houden aan de oorspronkelijke afspraken.'

De RTL Late Night-presentator viel maandagavond met de deur in huis: het was een bewogen weekend voor hem en het programma geweest, waar hij eerst iets over kwijt wilde.

In de uitzending van afgelopen vrijdag, met Jenny Douwes (bekend omdat zij vorig jaar opriep tot een blokkade van anti-Zwarte Pietdemonstranten op de A7) en Jerry Afriyie van Kick Out Zwarte Piet, gebeurde namelijk iets vreemds. Terwijl Douwes aan tafel zat en Afriyie op de eerste rij, werd Afriyie ineens uit het publiek gehaald omdat de tafel 'voor iedereen' zou zijn.

Kritiek
Douwes reageerde daarop verontwaardigd dat Huys zich dan niet aan zijn woord zou houden. Haar was vooraf namelijk beloofd dat zij niet in de show zou hoeven discussiëren met Afriyie.

De move kwam Huys en zijn team op veel kritiek te staan. Hij zou zijn journalistieke integriteit te grabbel gooien en nooit meer de status van betrouwbare talkshowhost kunnen verwerven. Anderen noemden het een wanhoopsdaad om de dramatische kijkcijfers op te krikken - een dag eerder keken slechts 236.000 mensen naar Late Night.

Niet de bedoeling
Huys vertelde maandag dat het echter altijd de bedoeling is geweest dat zijn gasten met elkaar in gesprek zouden gaan over de blokkadezaak. "Onze redactie heeft weken geleden daarover heldere afspraken gemaakt met beide partijen, en die afspraak was: Jerry en advocaat Göran Sluiter, en Jenny, en haar advocaat Wim Anker, zouden aan tafel een gesprek voeren."

Volgens Huys weigerde Douwes vlak voor de uitzending ineens om aan tafel te gaan met Afriyie, waardoor een onmogelijke situatie ontstond. "We zaten al bijna in de uitzending, we wilden met de beste bedoelingen een oplossing vinden waarbij we het gesprek konden voeren en waarbij alle partijen tevreden mee zouden zijn, en uiteindelijk hebben we Jenny toegezegd dat ze alleen aan deze tafel kon zitten. Want het leek erop dat Jerry bereid was mee te praten vanaf de eerste rij."

Geen excuses
Toen Afriyie tijdens de reclame zei ook aan tafel te willen komen zitten, werd daar gehoor aan gegeven.

Hoewel Huys zei de situatie 'heel vervelend' te vinden, bood hij geen excuses aan voor het breken van de afspraak met Douwes. "Hebben we er iets van geleerd? Ja, achteraf hadden we vast moeten houden aan de oorspronkelijke afspraken, en we hadden niet mee moeten gaan met de nieuwe gespreksvoorwaarden."

Weerwoord
De advocaat van Douwes, Wim Anker, spreekt het verhaal van Huys tegen. Op zijn website schrijft hij in een statement: 'Er zijn geen afspraken gemaakt om allen aan één gesprekstafel plaats te nemen. Dat was ook helemaal geen optie. In de eerste plaats omdat Jenny Douwes daarmee niet akkoord zou gaan. En in de tweede plaats omdat ons kantoor geen discussie wilde en wil over de persoon en kleur van Zwarte Piet. Daar ging immers de blokkadezaak niet over!'

En ook volgens Jerry Afrityie klopt de verklaring van Huys niet, meldt hij op Twitter. 'Ik zou er nooit mee instemmen om vanaf de eerste rij (lees: back of the bus) een bijdrage te leveren.'

https://www.parool.nl/kun(...)douwes-toe~a4606088/

Twan lult zich zodanig vast dat hij en Jerry en Jenny zich besodemieterd voelen :') _O- _O- _O-

Best knap :|W
pi_182548758
Hij liegt over beide afspraken. Sneu van hem.
pi_182548765
Jerry die meteen weer de racisme kaart trekt met zijn "back of the bus" :')
Alleen al dat soort reacties zijn waarom Jenny groot gelijk heeft om geen disussie met hem te willen voeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2018 12:33:47 ]
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:33:23 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182548771
RTL-blunderpresentator Twan Huys gedwongen live excuses te maken voor Jenny-en-Jerry-Pietendebacle

Twan Huys wringt zich in allerlei bochten om de bedenkelijke keuzes van zijn tv-programma goed te praten. :')

Twan Huys moest gisteravond de uitzending van RTL Late Night beginnen met excuses voor de de rommel die hij en zijn redactie gemaakt hadden op de vrijdag ervoor, door afspraken te schenden met zowel pro-Piet Jenny Douwes als Pietenhater Jerry Afriyie. Iedereen was over de zeik, en Twan Huys ving maandag de boemerang op.

Hoe lang RTL-presentator Twan Huys nog op televisie te zien zal zijn met z’n bizar slechtbekeken talkshow RTL Late Night, is de grote vraag.
Maar totdat de zenderleiding dit zieltogende programma op zwart zet, moeten we dag in en dag uit voorlopig het geblunder van de voormalige NPO’er blijven aanschouwen.

Vrijdag had Twan Huys het namelijk gepresteerd om afspraken richting zowel Jenny Douwes (u weet wel, van de Blokkeerfriezen) als Jerry Afriyie (u weet wel, van Amsterdamse subsidiehuilclubjes) te schenden. Het werd één grote clusterfuck waarin iedereen boos was op elkaar, dankzij de onbetrouwbaarheid van het RTL-programma dat driftig kijkcijfers scoren belangrijker vond dan integriteit hebben en een beetje ballen tonen.

En dus moest Twanneke gisteren de uitzending beginnen door zich uitgebreid te verontschuldigen voor de rommel die hij met z’n redactie gemaakt had voor het weekend. Mooie dooddoeners als ‘niemand is hier blij mee’ achteloos rondstrooiend en hopend dat de kous hiermee af is.

Nou Twan, je hebt geluk. De kous is inderdaad af. Niet omdat we het gedrag van een grootverdienende presentator ineens beter zijn gaan begrijpen, maar wel omdat we klaar zijn om door te gaan naar het volgende onderwerp. RTL Late Night is namelijk een slechtbekeken tv-programma van laag allooi. Dus waarom zouden we ons er nog langer druk over maken, nietwaar? _O_ _O_ _O_

https://www.dagelijksesta(...)jerry-pietendebacle/
pi_182548803
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:33 schreef CrashO het volgende:
Jerry die meteen weer de racisme kaart trekt met zijn "back of the bus" :')
Alleen al dat soort reacties zijn waarom Jenny groot gelijk heeft om geen disussie met hem te willen voeren.
Ik snap niet waarom Jerry doet alsof Nederland een soort van Amerika is. :')
Maar het was wel een zwaar belachelijke vertoning van Twan om hem dan op de eerste rij te laten zitten en dan dat uiteindelijke gebaar van: 'je mag tóch komen zitten'. Sloeg echt nergens op. :')

Ik gok dat RTL Late Night echt gewoon meot kappen met Late Night. Het is gewoon voorbij denk ik.
pi_182548961
Het is gewoon amateuristisch hoe dat allemaal gegaan is. Niet duidelijk hebben hoe je het nu gaat doen (zo'n uitzending) en halverwege geen ruggengraat tonen. Tja... Dan verdien je ook lage kijkcijfers.
Somebody that I used to know
pi_182549140
Hele gun factor is weg voor twan. Iedereen wil ‘m
Alleen nog maar zien falen dus elke week weer nieuw artikel over lagere kijkcijfers en alles wat ze slecht kunnen beschrijven zal aangepakt worden. Seizoen laten afmaken en dan idd ermee stoppen. Helaas!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182549369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:56 schreef RipCity het volgende:
Hele gun factor is weg voor twan. Iedereen wil ‘m
Alleen nog maar zien falen dus elke week weer nieuw artikel over lagere kijkcijfers en alles wat ze slecht kunnen beschrijven zal aangepakt worden. Seizoen laten afmaken en dan idd ermee stoppen. Helaas!
Plus dat je je niet wilt associëren met een loser. Dus kijk je niet, want je zal het programma maar leuk vinden. En zo raken ze in een neerwaartse spiraal. En dan doet zo'n rel echt geen goed. En ze proberen hun eigen hachje te redden, wat het alleen nog maar erger maakt.

Als je wint, heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden...
Somebody that I used to know
pi_182549795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:46 schreef Postbus100 het volgende:
Het is gewoon amateuristisch hoe dat allemaal gegaan is. Niet duidelijk hebben hoe je het nu gaat doen (zo'n uitzending) en halverwege geen ruggengraat tonen. Tja... Dan verdien je ook lage kijkcijfers.
Halverwege? Hij wist vanaf moment 1 al dat beide partijen aan 1 tafel zouden zitten. Die anti zwarte pieten gekkie was al vanaf het begin gezenderd.
speak only if it improves the silence.
pi_182550421
AngelaGENOT on tour
pi_182550609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Halverwege? Hij wist vanaf moment 1 al dat beide partijen aan 1 tafel zouden zitten. Die anti zwarte pieten gekkie was al vanaf het begin gezenderd.
Ik citeerde (of parafraseerde) Twans eigen woorden.
Somebody that I used to know
pi_182551994
quote:
Wim Anker: Geen excuses Twan Huys
Helaas gisteravond in het programma RTL Late Night geen excuses of een spijtbetuiging van de presentator van dit programma. Dat noopt ons kantoor tot (nogmaals) een korte reactie.

1. Twan Huys stelt in de uitzending van 15 oktober jl. opnieuw dat er heldere afspraken zijn gemaakt over een tafelgesprek met de heer Jerry Afriyie en zijn raadsman en Jenny Douwes en haar advocaat. Daar is geen sprake van. De namen van Afriyie en zijn advocaat zijn in het voorgesprek niet gevallen. Het was op 27 september jl. een oriënterend gesprek. Het ging bovenal over verschillende juridische onderwerpen die interessant konden zijn voor het programma. De Blokkade-zaak leek een geschikt eerste item. Wim Anker zegde toe dat hij zou komen en dat hij met Jenny Douwes zou overleggen of zij ook mee wilde komen.

Bovendien ging het in het gesprek alleen over de rechtszaak, Wim Anker wilde pertinent niet dat er een discussie zou komen over het fenomeen Zwarte Piet. Dat er een toezegging is gedaan dat Jerry Afriyie en zijn advocaat met Jenny Douwes en Wim Anker aan tafel zouden gaan, wist Wim Anker niet. Hij heeft tijdens het eerste gesprek aantekeningen gemaakt, waaruit blijkt dat een rondetafelgesprek absoluut niet aan de orde is geweest. Hij kon daar ook geen afspraak over maken zonder overleg en toestemming van zijn cliënte.

Onbegrijpelijk dat de presentator tot tweemaal toe spreekt over harde afspraken tussen partijen.

2. Tijdens de uitzending blijkt dat het RTL Late Night helemaal niet te doen is om een gesprek over de rechtszaak. Wim Anker krijgt geen enkele vraag, hij komt alleen aan het woord omdat hij zelf inbreekt. Wim Anker is gebruikt als lokeend om Jenny Douwes naar de studio te krijgen en het gesprek gaat alleen over Zwarte Piet, waar hij het nou juist pertinent niet over wilde hebben.

3. Stuitend is ook dat vlak voor de uitzending er een twistgesprek plaatsvindt tussen Jenny Douwes en de presentator. Jenny Douwes wil van Twan Huys de toezegging dat Jerry Afriyie en zijn advocaat niet aan tafel komen. Zij vraagt Twan Huys haar zijn woord te geven. Dat doet de heer Huys. Dat geeft hij ook toe tijdens de uitzending van vrijdag jl. Na 30 minuten uitzending blijken deze woorden al zonder waarde te zijn. Op zich is dat al klachtwaardig. Wim Anker was niet bij dit bewuste gesprek aanwezig.

4. De presentator verschijnt op zaterdag 13 oktober in het programma RTL Boulevard en Wim Anker en Jenny Douwes krijgen de zwartepiet toegespeeld. Twan Huys zegt dat er tijdens het eerste gesprek van de redacteur met Wim Anker sluitende afspraken zijn gemaakt over het tafelgesprek. Volstrekt onjuist gelet op punt 1.

5. Opnieuw besteedt de presentator aandacht aan deze kwestie en nu in de RTL Late Night-uitzending van maandag 15 oktober jl. Hij schaadt opnieuw de naam en integriteit van Wim Anker en het kantoor. Dat is de reden voor deze tweede reactie.

Twan Huys stelde in de uitzending van RTL Boulevard van 13 oktober jl. dat hij na alle ophef nog geslapen had als een roos. Dat geldt echter niet voor Wim Anker, helaas.

We hebben (te) veel vertrouwen gehad in Twan Huys en in zijn team. Dat is beschaamd. Wij schuiven sporadisch aan in praatprogramma’s op tv. Kennelijk moeten afspraken schriftelijk worden bevestigd.

Dit is het laatste dat we over deze kwestie zeggen. De presentator gebruikt tweemaal het medium tv om zijn statement te maken. Wij doen dat nu via onze site. De zaak is al voldoende opgeblazen.

Onze eindconclusie is: een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Namens kantoor Anker & Anker,

Bron: https://www.ankerenanker.(...)en-excuses-twan-huys
Anker & Anker hebben er nog een verklaring aan gewijd. Wim Anker is als lokeend gebruikt, Twan stelde als een roos te hebben geslapen voor Wim Anker geldt dit echter niet en de eindconclusie: een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Dit en de hele toon van de verklaring zijn gewoon een kei harde afrekening met Twan Huys.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:48:54 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182553359
De gasten van vanavond ;(
Onbekend nobuddies en royce de vries
Ja de zoon van peter r _O-
pi_182553543
gesprek gaat alleen over Zwarte Piet, waar hij het nou juist pertinent niet over wilde hebben. - zegt Anker..

Het ging toch helemaal niet over zwarte piet?
pi_182553603
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
De gasten van vanavond ;(
Onbekend nobuddies en royce de vries
Ja de zoon van peter r _O-
Nee :D Die wil ook lekker 2500 opstrijken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182553632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 15:40 schreef maan_man het volgende:

Wim Anker: Kennelijk moeten afspraken schriftelijk worden bevestigd.
Is dit serieus? (..)

Anker had geen idee dat wanneer je iets beslist niet wilt en van tevoren afspraken bedingt, je eea schriftelijk laat bevestigen?
pi_182553788
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:01 schreef Za het volgende:

[..]

Is dit serieus? (..)

Anker had geen idee dat wanneer je iets beslist niet wilt en van tevoren afspraken bedingt, je eea schriftelijk laat bevestigen?
Het is belangrijk dat jij iemand op zijn woord kan vertrouwen.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:14:29 #189
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182553848
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
De gasten van vanavond ;(
Onbekend nobuddies en royce de vries
Ja de zoon van peter r _O-
*even de lijst bekeken*

Niet heel kut, maar wel typisch zoiets dat je kijkt als er verder niks op tv is. Hap-slik-weg.
pi_182554828
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
De gasten van vanavond ;(
Onbekend nobuddies en royce de vries
Ja de zoon van peter r _O-
Dat is denk ik de nieuwe tactiek; niet steeds dezelfde BN'ers in beeld. En terecht ook, das ook vervelend..
pi_182556943
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:09 schreef maan_man het volgende:

Het is belangrijk dat jij iemand op zijn woord kan vertrouwen.
Ik mag toch hopen dat dat niet het advies is wat Anker aan zijn cliënten geeft.
pi_182557860
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:45 schreef Za het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dat niet het advies is wat Anker aan zijn cliënten geeft.
Sowieso focust Anker zich op het strafrecht. Daar speelt dit wat minder. Maar ook een privaatrecht jurist zal zo nu en dan vertrouwen hebben in de mensen.

Vaak is een overeenkomst om een financieel risico af te dekken, maar dat speelde hier niet.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:42:50 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182559823
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dat is denk ik de nieuwe tactiek; niet steeds dezelfde BN'ers in beeld. En terecht ook, das ook vervelend..
Humberto dacht daar anders over :+ _O- _O-
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:43:33 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182559842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:00 schreef RipCity het volgende:
Nee :D Die wil ook lekker 2500 opstrijken.
Uurtje > Factuurtje :P _O-
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:36:00 #195
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_182561265
Humberto zal stiekem wel blij zijn dat zijn opvolger er niks van bakt.
T is niwt niks om aan de kant geschoven te worden
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:41:16 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182561355
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:36 schreef madeliefff het volgende:
Humberto zal stiekem wel blij zijn dat zijn opvolger er niks van bakt.
T is niwt niks om aan de kant geschoven te worden
Inderdaad vraag maar aan zijn vrouw :D :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:23:10 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_182562133
Kika vind ik een beetje fantasieloos goed doel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:24:11 #198
39237 crew  H_T
2733
pi_182562154
'kunnen we dat afspreken?' -Twan Huys, over bellen met wat roeiers

Nee Twan, met jou kan je blijkbaar niks afspreken :(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182562880
Iemand de lucky gezien van vanavond?

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/425579
  woensdag 17 oktober 2018 @ 01:42:16 #200
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182563413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:34 schreef Regilio_ het volgende:
Iemand de lucky gezien van vanavond?

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/425579
nee
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_182564647
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:34 schreef maan_man het volgende:

Sowieso focust Anker zich op het strafrecht. Daar speelt dit wat minder. Maar ook een privaatrecht jurist zal zo nu en dan vertrouwen hebben in de mensen.

Vaak is een overeenkomst om een financieel risico af te dekken, maar dat speelde hier niet.
Wanneer je als gast en advocaat (louter en alleen onder bepaalde voorwaarden) deelneemt aan een talkshow, en de advocaat bespreekt deze voorwaarden vooraf, is het niet meer dan een formaliteit om het overeengekomene even vast te laten leggen.

Het is dan onzinnig om als advocaat achteraf met een lijvige reactie te komen waarin je rept over je onrecht, je lokeend-schap, je aantekeningen die als bewijs van iets zouden moeten dienen, en je conclusie dat afspraken kennelijk schriftelijk dienen te worden vastgelegd. MO
pi_182565202
370.000 kijkers gisteren.
SOONY
pi_182565906
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:16 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je als gast en advocaat (louter en alleen onder bepaalde voorwaarden) deelneemt aan een talkshow, en de advocaat bespreekt deze voorwaarden vooraf, is het niet meer dan een formaliteit om het overeengekomene even vast te laten leggen.

Het is dan onzinnig om als advocaat achteraf met een lijvige reactie te komen waarin je rept over je onrecht, je lokeend-schap, je aantekeningen die als bewijs van iets zouden moeten dienen, en je conclusie dat afspraken kennelijk schriftelijk dienen te worden vastgelegd. MO
Maar waarom moest Anker aanschuiven als hij geen enkele vraag kreeg?
pi_182566177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:59 schreef Loekie1 het volgende:

Maar waarom moest Anker aanschuiven als hij geen enkele vraag kreeg?
Ik was niet bij de onderhandelingen, maar naar ik aanneem om zijn cliënt die verwikkeld is in een strafzaak bij te staan.
pi_182566280
Anker blijft natuurlijk formeel en bij de feiten, maar is er ook niet vies van om fijntjes even een sneer te maken.

[ Bericht 29% gewijzigd door Postbus100 op 17-10-2018 10:28:46 ]
Somebody that I used to know
pi_182567817
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:15 schreef Za het volgende:

[..]

Ik was niet bij de onderhandelingen, maar naar ik aanneem om zijn cliënt die verwikkeld is in een strafzaak bij te staan.
En om over voor of tegen Zwarte Piet te praten? Denk je echt dat een advocatenkantoor zijn vingers daaraan wil branden? Kan me voorstellen dat Anker zich genaaid voelt.
pi_182578951
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 oktober 2018 @ 21:23:03 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182579255
Vanavond: Ilse Warringa, Niek Barendsen, Nielson, Japke-d. Bouma en Lex Uiting

Nou dat wordt een kijkcijferhit :|W
  woensdag 17 oktober 2018 @ 21:30:17 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182579399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond: Ilse Warringa, Niek Barendsen, Nielson, Japke-d. Bouma en Lex Uiting

Nou dat wordt een kijkcijferhit :|W
En die kutcabaretier. Zou ie sorry gaan zeggen namens Twan of de redactie? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 oktober 2018 @ 21:47:50 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182579731
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond:
Ilse Warringa,
Wie?
quote:
Niek Barendsen,
Wie?
quote:
Nielson,
Wie?
quote:
Japke-d. Bouma en
Wie?
quote:
Lex Uiting
Wie?
quote:
Nou dat wordt een kijkcijferhit :|W
Jep
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182580234
Juf Ank.
pi_182581115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Juf Ank.
:O
Nielson }:|
SOONY
pi_182581387
Mensen welke Juf Ank niet zouden doen :')
  woensdag 17 oktober 2018 @ 23:05:20 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182581456
Jouw locatie ligt in een gebied dat niet kan overstromen vanuit de zee of de grote rivieren vanwege de hoge ligging.

Fuck de rest.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182581560
Overstroomik.nl is down.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_182581625
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[Lex Uiting]

Wie?

Voormalig prins carnaval van Venlo? Ja, dan heb je het gemaakt in het leven:
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 oktober 2018 @ 23:30:48 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182582180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:09 schreef marcodej het volgende:
Overstroomik.nl is down.
Nu weet ik niet of ik ga verdrinken ;(

Owacht, ga ik niet 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182584260
quote:
Ik kijk dus nooit maar Twan sluit serieus zijn programma af met “de mazzel”?
Die man is 54 lees ik. Wat een sukkel. :')
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:52:51 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182586231
330.000 8)7
Welke idioot kijkt ernou nog :?
pi_182586306
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
330.000 8)7
Welke idioot kijkt ernou nog :?
Dat zijn 2 van die kastjes die aan staan joh :P

De moeder en oma van Twan waarschijnlijk
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2018 @ 10:22:16 #221
368283 ato
pi_182586630
Het lijkt wel of zij ook niet meer weten welke kant het op moet gaan.
Eerst serieuze onderwerpen, nu VIP's uitnodigen. Twan weet het ook niet meer (en RTL).

Ik voorzie een snel einde van dit programma.
Laat Beau een soort zelfde talk show doen en Twan een serieus talksow of iets anders presenteren.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 18 oktober 2018 @ 11:05:03 #222
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182587247
Juf Ank ik zou haar doen
  donderdag 18 oktober 2018 @ 11:07:25 #223
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182587285
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
330.000 8)7
Welke idioot kijkt ernou nog :?
maar 38.000 om 23.54
pi_182587341
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
330.000 8)7
Welke idioot kijkt ernou nog :?
Goed dat je elke uitzending trouw kijkt, zodat we kennis kunnen nemen van jou uitstekende onbevooroordeelde analyse van dit programma.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 11:21:55 #225
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182587478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:10 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Goed dat je elke uitzending trouw kijkt, zodat we kennis kunnen nemen van jou uitstekende onbevooroordeelde analyse van dit programma.
Dit.
pi_182589040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 11:07 schreef KingRadler het volgende:

[..]

maar 38.000 om 23.54
Goeie tip.
Dus als je visite te lang blijft zitten op een avond, dan zet je gewoon de TV op Twan Huys even aan.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:56:13 #227
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182590446
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 12:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Goeie tip.
Dus als je visite te lang blijft zitten op een avond, dan zet je gewoon de TV op Twan Huys even aan.
dit zijn allemaal kijkers die van Pauw af komen.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 19:58:46 #228
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182596719
DJ David Ghetta vanavond
  donderdag 18 oktober 2018 @ 21:29:51 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182598399
Ondertussen :P

Humberto Tan woedend op Facebook

„Mijn advocaat zat er wekenlang achteraan om het bericht verwijderd te krijgen, niks! Ik zet het op sociale media en binnen twee uur krijg ik een mailtje van Facebook dat het bericht verwijderd is”, zegt een woedende Humberto tegen BuzzE.

„Facebook... vol met dit soort oplichters!!! En wéér doet Facebook er niks aan. Het kan ze gewoon niks schelen. Totaal verzonnen interviews met mij plaatsen om mensen financieel op te lichten. Trap hier niet in!!! Dit zijn pure oplichtingspraktijken!”, liet hij woedend weten op Facebook.

Aanvankelijk wilde de presentator het nepartikel niet nog meer aandacht geven. „Ik werd gedwongen door Facebook om dit publiekelijk aan de kaak te stellen, want op andere manieren weigerden ze te reageren.”

Blijvende schade

Humberto vindt het vooral ’schandalig’ omdat anderen er ook last van hebben. „Facebook is heel erg traag in het verwijderen van berichten en er zijn malafide bedrijven die dit weten en daar misbruik van maken. Ze kunnen bijna ongestraft ieder z’n foto gebruiken bij een onzinartikel. Ik heb groot bereik op sociale media en kan dit zo oplossen maar mensen die dat niet hebben ondervinden blijvende schade.”

Het heeft de schijn dat Facebook niet zo zit met nepnieuws, zegt Humberto. „Mijn vermoeden is dat Facebook goed verdient aan advertentie-inkomsten van die bedrijven en er daarom weinig belang bij heeft om berichten te verwijderen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-woedend-op-facebook

Blijkbaar was het te druk met de agenda bij RTL om hem uit te nodigen aan tafel :+
pi_182598819
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ondertussen :P

Humberto Tan woedend op Facebook

„Mijn advocaat zat er wekenlang achteraan om het bericht verwijderd te krijgen, niks! Ik zet het op sociale media en binnen twee uur krijg ik een mailtje van Facebook dat het bericht verwijderd is”, zegt een woedende Humberto tegen BuzzE.

„Facebook... vol met dit soort oplichters!!! En wéér doet Facebook er niks aan. Het kan ze gewoon niks schelen. Totaal verzonnen interviews met mij plaatsen om mensen financieel op te lichten. Trap hier niet in!!! Dit zijn pure oplichtingspraktijken!”, liet hij woedend weten op Facebook.

Aanvankelijk wilde de presentator het nepartikel niet nog meer aandacht geven. „Ik werd gedwongen door Facebook om dit publiekelijk aan de kaak te stellen, want op andere manieren weigerden ze te reageren.”

Blijvende schade

Humberto vindt het vooral ’schandalig’ omdat anderen er ook last van hebben. „Facebook is heel erg traag in het verwijderen van berichten en er zijn malafide bedrijven die dit weten en daar misbruik van maken. Ze kunnen bijna ongestraft ieder z’n foto gebruiken bij een onzinartikel. Ik heb groot bereik op sociale media en kan dit zo oplossen maar mensen die dat niet hebben ondervinden blijvende schade.”

Het heeft de schijn dat Facebook niet zo zit met nepnieuws, zegt Humberto. „Mijn vermoeden is dat Facebook goed verdient aan advertentie-inkomsten van die bedrijven en er daarom weinig belang bij heeft om berichten te verwijderen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-woedend-op-facebook

Blijkbaar was het te druk met de agenda bij RTL om hem uit te nodigen aan tafel :+
Tja, dan had je het kwaliteitsprogramma dwdd moeten kijken.
Daar had Tan wel tijd voor, dus dat was waarschijnlijk niet het probleem :T
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:02:19 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182599065
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:48 schreef Klepper272 het volgende:
Tja, dan had je het kwaliteitsprogramma dwdd moeten kijken.
Daar had Tan wel tijd voor, dus dat was waarschijnlijk niet het probleem :T
Of zou het iets met het aantal kijkertjes te maken hebben
1.300.000 tegen 300.000 scheelt toch een miljoen :D :P
Lijkt me trouwens een raar gevoel voor Tan om in een programma te zitten wat wel scoort :+
pi_182599084
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Of zou het iets met het aantal kijkertjes te maken hebben
1.300.000 tegen 300.000 scheelt toch een miljoen :D :P
Lijkt me trouwens een raar gevoel voor Tan om in een programma te zitten wat wel scoort :+
_O-
pi_182599858
Die amber is wel geil
pi_182599883
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:45 schreef JanCees het volgende:
Die amber is wel geil
Op zich, die depressieve kop helpt niet echt though
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:48:35 #236
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182599912
Lekker wijf maar moeilijk serieus te nemen als ik haar lijst van exen doorscroll. Twan had dat ook moeten doen en dan moeten vragen ''Amber, where is the Carpenter?''. Starfucker/golddigger/fatsoenssnol. Ik ken niet kiezen. Ik hoop dat mensen deze te lekkere kreng ook niet serieus nemen
pi_182599915
Wel treurig om te zien dat ze zich echt zo geraakt voelt. Niemand die haar in bescherming neemt oid? Gekke yanks
pi_182599946
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:48 schreef Ciclon het volgende:
Lekker wijf maar moeilijk serieus te nemen als ik haar lijst van exen doorscroll. Twan had dat ook moeten doen en dan moeten vragen ''Amber, where is the Carpenter?''. Starfucker/golddigger/fatsoenssnol. Ik ken niet kiezen. Ik hoop dat mensen deze te lekkere kreng ook niet serieus nemen
True, maar die depressieve kop is niet gefaked volgens mij. Zit een goeie schroef los zo te zien.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:56:17 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182600067
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

True, maar die depressieve kop is niet gefaked volgens mij. Zit een goeie schroef los zo te zien.
. Alles wat uit dat land komt is nep. Als ze echt depri is, zijn er voor haar de beste psychologen beschikbaar. Ze wilt gewoon aandacht en schouderklopjes ontvangen. Nu maar hopen dat onze ''sterren'' haar enz. niet gaan kopieren om ook weer in de spotlights te staan. Hypocriete teringbende die zogenaamde ''sterren''.
pi_182600123
Die shit werkt voor geen meter, het is juist hilarisch sommige plaatjes

Domme wijven
pi_182604054
Twan is onder de magische grens gedoken.

295.000 kijkers gisteravond.
pi_182604085
GENOT
pi_182604092
Humbertolacht.gif
SOONY
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:02:44 #244
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182604146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:48 schreef Za het volgende:
Twan is onder de magische grens gedoken.

295.000 kijkers gisteravond.
op naar de 100.000
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:04:09 #245
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182604159
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ondertussen :P

Humberto Tan woedend op Facebook

„Mijn advocaat zat er wekenlang achteraan om het bericht verwijderd te krijgen, niks! Ik zet het op sociale media en binnen twee uur krijg ik een mailtje van Facebook dat het bericht verwijderd is”, zegt een woedende Humberto tegen BuzzE.

„Facebook... vol met dit soort oplichters!!! En wéér doet Facebook er niks aan. Het kan ze gewoon niks schelen. Totaal verzonnen interviews met mij plaatsen om mensen financieel op te lichten. Trap hier niet in!!! Dit zijn pure oplichtingspraktijken!”, liet hij woedend weten op Facebook.

Aanvankelijk wilde de presentator het nepartikel niet nog meer aandacht geven. „Ik werd gedwongen door Facebook om dit publiekelijk aan de kaak te stellen, want op andere manieren weigerden ze te reageren.”

Blijvende schade

Humberto vindt het vooral ’schandalig’ omdat anderen er ook last van hebben. „Facebook is heel erg traag in het verwijderen van berichten en er zijn malafide bedrijven die dit weten en daar misbruik van maken. Ze kunnen bijna ongestraft ieder z’n foto gebruiken bij een onzinartikel. Ik heb groot bereik op sociale media en kan dit zo oplossen maar mensen die dat niet hebben ondervinden blijvende schade.”

Het heeft de schijn dat Facebook niet zo zit met nepnieuws, zegt Humberto. „Mijn vermoeden is dat Facebook goed verdient aan advertentie-inkomsten van die bedrijven en er daarom weinig belang bij heeft om berichten te verwijderen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-woedend-op-facebook

Blijkbaar was het te druk met de agenda bij RTL om hem uit te nodigen aan tafel :+
aansteller ga terug naar je eigen land en val ons niet lastig.
pi_182606547
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:48 schreef Za het volgende:
Twan is onder de magische grens gedoken.

295.000 kijkers gisteravond.
Zat Humberto weleens zo laag?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:58:06 #247
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182606616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Zat Humberto weleens zo laag?
Misschien ooit tegenover een voetbalwedstrijd. Maar niet vaak iig.
pi_182606776
Bijzonder. Twan doet het dus nóg slechter. Ik vraag me af hoe het kan. Wel mooi voor Humberto :P
pi_182607884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:48 schreef Za het volgende:
Twan is onder de magische grens gedoken.

295.000 kijkers gisteravond.
GENOT
AFCA!
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:13:04 #250
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182608011
ik vraag me af of gasten nu ook sneller nee gaan zeggen om daar aan te schuiven
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:28:47 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182608331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Bijzonder. Twan doet het dus nóg slechter. Ik vraag me af hoe het kan. Wel mooi voor Humberto :P
Het lag niet aan Humberto. Dat wist iedereen behalve RTL.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182608366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 12:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het lag niet aan Humberto. Dat wist iedereen behalve RTL.
Ja dat is zo. Ben wel benieuwd hoe RTL en de redactie hiernaar kijken en wat het gevoel is. Lijkt me toch wel klote. :)
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:43:18 #253
368283 ato
pi_182609723
Ik vond Humberto de laatste tijd maar een eenzijdige presentator. Alles was goed en prachtig.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:46:27 #254
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182609812
Bij DWDD zat er opeens meer peper in. Prima, houden zo.
pi_182609832
Als iedereen weet dat je buiten de deur neukt, helpt niet echt mee met je perfecte imago. Daarnaast was soms goed en vaak ook niet te doen met de grote Humberto-act.

De eerste paar jaar keek ik er graag naar maar uiteindelijk was het programma met de gasten niet meer echt goed.

Hoewel Beau in de zomer van 2017 liet zien dat het wel gewoon kon.
SOONY
pi_182610982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:47 schreef DKUp het volgende:
Als iedereen weet dat je buiten de deur neukt, helpt niet echt mee met je perfecte imago.
Zijn nieuwe programma had meer dan een miljoen kijkers.
pi_182611010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Zat Humberto weleens zo laag?
Nee, die is nooit buiten de Kijkcijfer Top 25 gevallen (wat Twan nu al 2 wkn doet) en had in zijn beginperiode juist heel veel succes, rond de 800.000.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:57:25 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182613657
Twan Huys haalt de kerst niet: dieptepunt! :D

Twan Huys is volledig mislukt als host van zijn populaire talkshow. Ook gisteravond zakte het voormalige wonderkind van de publieke omroep door het ijs. Zijn Late Night kwam niet verder dan 236.000 kijkers en dat zijn er nog veel als je kijkt wat er wordt voorgeschoteld.

Volgens Mark Koster, mediadeskundige, haalt Twan Huys de kerst niet en grijpt RTL in. :D

Volgens Koster had de concurrent moeten worden van Pauw, vanaf dag 1 is het slecht. Hij heeft het niet in zich. Het is een ijskoude cel waarin je wordt verhoord.” _O-

Volgens Koster en anderen wordt het tijd dat Beau van Erven Dorens van stal wordt gehaald om Huys op te volgen. Beau verving vorig jaar succesvol Humberto Tan.

Gisteravond zaten David Guetta, Amber Heard en Olcay Gulsen aan tafel biuj Huys. Een deel van de show werd er Engels gesproken. Ook dat werkt niet in een Hollandse show, waar mensen onderuit gezakt in bed of op de bank de dag afsluiten met een beetje vertier en informatie.

https://www.ditjesendatje(...)rst-niet-dieptepunt/

Sow koekoek :7
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:06:32 #259
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182613817
Twan onderuit zien gaan: topvermaak, blijkbaar. :')
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:07:51 #260
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182613840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:06 schreef Eightyone het volgende:
Iemand onderuit zien gaan: topvermaak, blijkbaar. :')
Vooral voor mensen die zelf niks bereikt hebben waarschijnlijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:19:08 #261
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182614034
Ik stel me zo voor hoe Ikweethetookniet als een enthousiast kwijlende hond alle negatieve berichtgeving doorneemt.

Het was niet slecht, gisteren. Amber Heard vind ik btw ongeveer even mooi als eng. Een plaatje om te zien, maar iets aan die oogopslag bevalt me niet.

[ Bericht 21% gewijzigd door Eightyone op 19-10-2018 17:25:45 ]
pi_182614171
Misschien gewoon een seizoen zonder Late Night voor RTL dan maar? Wellicht duur ivm contracten die nog uitstaan.
pi_182614585
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:19 schreef Eightyone het volgende:

Amber Heard vind ik btw ongeveer even mooi als eng. Een plaatje om te zien, maar iets aan die oogopslag bevalt me niet.
Plus die dodelijk saaie stem.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:20:28 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182615077
Vanavond: StukTV, Kees van der Spek, Maria Fiselier en Babette Labeij

Dit wordt knallen vanavond :7
pi_182616563
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond: StukTV, Kees van der Spek, Maria Fiselier en Babette Labeij

Dit wordt knallen vanavond :7
Op naar de 200.000 kijkers !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_182619742
Kees van der spek vanavond

En stuk TV _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:40:49 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182619781
Hoppa, eerste leugen is alweer gevallen :')

Die footballspeler viel gewoon buiten de boot dit seizoen, niks bijzonders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182619849
Keesgod
pi_182619902
60k overgemaakt naar Ghana lol
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:51:50 #270
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182619989
Kees ook naar RTL :D
Nog meer kijkers dan Twan :?
Goed bezig :7
pi_182620328
Oh ik dacht dat dit Roosmarijn reijmer van 3fm was.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182620437
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan Huys haalt de kerst niet: dieptepunt! :D

Twan Huys is volledig mislukt als host van zijn populaire talkshow. Ook gisteravond zakte het voormalige wonderkind van de publieke omroep door het ijs. Zijn Late Night kwam niet verder dan 236.000 kijkers en dat zijn er nog veel als je kijkt wat er wordt voorgeschoteld.

Volgens Mark Koster, mediadeskundige, haalt Twan Huys de kerst niet en grijpt RTL in. :D

Volgens Koster had de concurrent moeten worden van Pauw, vanaf dag 1 is het slecht. Hij heeft het niet in zich. Het is een ijskoude cel waarin je wordt verhoord.” _O-

Volgens Koster en anderen wordt het tijd dat Beau van Erven Dorens van stal wordt gehaald om Huys op te volgen. Beau verving vorig jaar succesvol Humberto Tan.

Gisteravond zaten David Guetta, Amber Heard en Olcay Gulsen aan tafel biuj Huys. Een deel van de show werd er Engels gesproken. Ook dat werkt niet in een Hollandse show, waar mensen onderuit gezakt in bed of op de bank de dag afsluiten met een beetje vertier en informatie.

https://www.ditjesendatje(...)rst-niet-dieptepunt/

Sow koekoek :7
Zou lullig en jammer zijn voor hem. Maar of het echt aan hem ligt vraag ik me af hoor, ik denk dat het gewoon de show is. Er ligt gewoon een vergrootglas op en het is.. niet meer tof. Overigens vind ik Beau van Erven Dorens nou al helemaaaaaal niks met dat bekakte stemmetje :P. Waarom iedereen roept dat hij het moet doen begrijp ik niet.
pi_182622002
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 23:17 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Overigens vind ik Beau van Erven Dorens nou al helemaaaaaal niks met dat bekakte stemmetje :P. Waarom iedereen roept dat hij het moet doen begrijp ik niet.
Ik begrijp het ook niet.
Zo'n effectbejag type dat alleen kan scoren met moreel verwerpelijke programma's, met wat koket woordgebruik tussendoor dat ooit origineel was, ronduit vreselijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Za op 20-10-2018 01:02:42 ]
pi_182628755
Man man man, RTL Late Night stond hier met enige regelmaat op toen Humberto en Beau het presenteerde, maar Twan Huys :') Echt.
Zo goed als die vent was tijdens College Tour zo slecht is'ie bij Late Night :') Denk YES! Een vernieuwende presentator die kritisch durft te zijn, nee hoor :')

Kijk nog liever naar Jensen
pi_182684607
188.000 :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182684724
Binnenkort 800.000-1 miljoen vaste kijkers volgens Sven Sauvé w/
SOONY
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:20:03 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182684914
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:49 schreef RipCity het volgende:
188.000 :D
:{w Je vergeet de 14.000 te melden van de herhaling om 1:00 :') _O-
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:28:29 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182685021
Twan Huys naar nieuw kijkcijferdieptepunt

Voor het eerst in de geschiedenis van RTL Late Night heeft het programma minder dan 200.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Slechts 188.000 mensen stemden maandagavond af op de talkshow van Twan Huys, die afgelopen zomer de plek overnam van Humberto Tan.

https://www.telegraaf.nl/(...)kijkcijferdieptepunt

Speciaal voor Sven een klein berichtje in een kleine krant :')
pi_182685034
Erland heeft Twan trouwens nog naar RTL gehaald.
SOONY
pi_182685210
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:29 schreef DKUp het volgende:
Erland heeft Twan trouwens nog naar RTL gehaald.
Die heeft alles kapot gemaakt. Ook gezorgd voor vertrek vi-trio en alles.

Nu lekker dj’en :’)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:53:12 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182685304
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:45 schreef RipCity het volgende:
Die heeft alles kapot gemaakt. Ook gezorgd voor vertrek vi-trio en alles.
Nu lekker dj’en :’)
En coke snuiven uit de slip van Wendy ;)
pi_182685308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die heeft alles kapot gemaakt. Ook gezorgd voor vertrek vi-trio en alles.

Nu lekker dj’en :’)
Hij heeft nog een paar leuke streken uitgehaald voor zijn vertrek :D _O-
SOONY
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:55:15 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182685330
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:53 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft nog een paar leuke streken uitgehaald voor zijn vertrek :D _O-
Net als Pechthold met Rob Jetten ;) :P
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:49:57 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182686249
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan Huys naar nieuw kijkcijferdieptepunt

Voor het eerst in de geschiedenis van RTL Late Night heeft het programma minder dan 200.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Slechts 188.000 mensen stemden maandagavond af op de talkshow van Twan Huys, die afgelopen zomer de plek overnam van Humberto Tan.

https://www.telegraaf.nl/(...)kijkcijferdieptepunt

Speciaal voor Sven een klein berichtje in een kleine krant :')
op naar de 100K
pi_182686422
JAAAAA
pi_182686497
quote:
Media berichten massaal over horrorcijfers Twan Huys



Twan Huys is de gunfactor verloren, zijn kijkers verlangen naar meer amusement of Humberto Tan heeft een voodoopop op zijn nachtkastje liggen: er zijn vele redenen te bedenken voor de huidige horrorscores van RTL Late Night. Eén ding is zeker: RTL kan niet meer om de veel te lage cijfers van het programma heen. Vrijwel de hele vaderlandse media berichten vandaag over het nieuwste laagterecord van de gevallen tv-journalist: er keken gisteren nog maar 188.000 mensen.

Volgens Quote kan het niet langer zo doorgaan. “Twan Huys degradeert naar de Keukencompetitie. 188.000 mensen die naar Tan Huys keken. Dat is veel en veel te weinig. Hoe lang laat RTL dit nog doorgaan?”

Nieuwsgigant NU.nl wijst zijn lezers ook op de bedroevende cijfers. “Nooit eerder keken zo weinig mensen naar de talkshow van Twan Huys“, is er te lezen. “Humberto Tan wist in zijn tijd de kijkcijfers ook bij de slechtst bekeken uitzendingen hoger te houden dan zijn opvolger.”

Vaksite NederlandsMedianieuws maakt zich zorgen. “RTL Late Night staat onder zware druk in het algemeen en presentator Twan Huys in het bijzonder. Gisteravond trok het programma 188.000 kijkers. De vraag is: hoeveel tijd heeft RTL?”

‘Twan Huys naar nieuw kijkcijferdieptepunt’, kopt De Telegraaf groot. “Voor het eerst in de geschiedenis van RTL Late Night heeft het programma minder dan 200.000 kijkers getrokken.”

Elsevier-journalist Nikki Sterkenburg: “Hij heeft het Zwarte Pieten-item vernaggeld, maar deze exodus gun je hem ook niet – zeker niet na een indrukwekkende carrière.”

Televizier schrikt van de 188.000 kijkers. “Dat is een bijzonder laag aantal en het moet Twan en RTL 4 te denken geven. Hierbij vergeleken scoorde Humberto Tan namelijk prima cijfers. Wat gaat RTL doen?”

Goedemorgen Nederland besprak het kijkcijferdieptepunt vanochtend op tv. “Dit is rampzalig voor Twan en zijn redactie”, reageerde koningshuisdeskundige Jan-Kees Emmer. “Ze doen hun stinkende best om er een aantrekkelijk programma van te maken. Dat lijkt niet te lukken, het publiek keert zich er massaal vanaf. En dat doet geen recht aan het werk dat zij er insteken.”

“RTL is ook amusement, en dat zie ik bij Twan Huys niet direct opkomen”, vulde oud-minister Uri Rosenthal aan. “En op NPO 1 zit Jeroen Pauw. Hij wordt er alleen maar sterker op. Het gaat voortreffelijk, ik kijk er ook graag naar. En dan valt Twan Huys weg.”

Thomas Hendriks, senior creative bij Winston Gerschtanowitz‘ bedrijf DFFRNT Media, twittert: “Twan Huys zal niet lekker zijn opgestaan. Maar dat geldt ook voor mensen bij RTL. De avondprogrammering vanaf 20.30 uur scoort laag, dag in dag uit. Al heel lang houdt RTL ongeveer 50 procent van de kijkers van 21.30 uur over. En als dat er maar 398.000 zijn… Head up!”

Ook RTL Boulevard doet een duit in het zakje: “Twan Huys blijft maar kijkers verliezen met zijn RTL Late Night. Huys haalt de kijkcijfertop 25 van de Stichting KijkOnderzoek vaker niet dan wel.”

Bron: http://www.mediacourant.n(...)orcijfers-twan-huys/
SOONY
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:18:27 #287
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182686679
het probleem licht bij de redactie en niet aan Tuan Huis
pi_182686958
Ik zie niemand graag afgaan, ook Twan Huys niet.

Het punt is hij een professionele afstand houdt van zijn gasten, hij bezit geen entertainment gehalte en ambieert dat ook niet, maar is in deze show noodzakelijk.

Dat hij op de stoel is gaan zitten van een collega (contract voor 3 jaar dus succes op voorhand gegarandeerd) vind ik wanstaltig gedrag, en om die reden heb ik er geen moeite mee dat het geen succes geworden is.

Een fenomeen als Humberto Tan in RTLLN valt niet de overtreffen.

De adverteerders zullen zich nu terugtrekken, missie niet geslaagd.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:38:52 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182687015
De tafel was gisteren helaas dodelijk oninteressent. :{

Maar goed, die van de concurrent leek ook niet veel. Dit was een van de weinige ochtenden dat ik níet met een van de talkshows van de vorige avond ontbeten heb. :{

Ik heb de finale van HNTM maar aan gezet.
pi_182687043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:38 schreef Eightyone het volgende:
De tafel was gisteren helaas dodelijk oninteressent. :{

Maar goed, die van de concurrent leek ook niet veel. Dit was een van de weinige ochtenden dat ik níet met een van de talkshows van de vorige avond ontbeten heb. :{

Ik heb de finale van HNTM maar aan gezet.
Allebei niet gekeken inderdaad, wat een pure armoede was het gisterenavond bij beide heren.
SOONY
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:40:39 #291
230491 Zith
pls tip
pi_182687055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:35 schreef Za het volgende:
Ik zie niemand graag afgaan, ook Twan Huys niet.

Het punt is hij een professionele afstand houdt van zijn gasten, hij bezit geen entertainment gehalte en ambieert dat ook niet, maar is in deze show noodzakelijk.

Dat hij op de stoel is gaan zitten van een collega (contract voor 3 jaar dus succes op voorhand gegarandeerd) vind ik wanstaltig gedrag, en om die reden heb ik er geen moeite mee dat het geen succes geworden is.

Een fenomeen als Humberto Tan in RTLLN valt niet de overtreffen.

De adverteerders zullen zich nu terugtrekken, missie niet geslaagd.
Humberto deed het ook slecht hoor...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:44:01 #292
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182687130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Allebei niet gekeken inderdaad, wat een pure armoede was het gisterenavond bij beide heren.
Je zou denken dat Pauw de betere gasten wel binnen kan halen (zeker sinds het Friesland-debacle), maar die leken allemaal met herfstvakantie te zijn.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:50:48 #293
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182687249
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Humberto deed het ook slecht hoor...
Zijn mensen programma's waar eindeloos wordt doorgeëmmerd over allerhande toch niet zo boeiende zaken niet gewoon helemaal zat? In het begin met Humberto vond ik RTL Late Night nog wel te pruimen, maar het was gewoon steeds meer van hetzelfde. Pauw heb ik nog nooit gezien zelfs. Ik ben gewoon klaar met talkshows en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Don't let my username fool you...
pi_182687295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:40 schreef Zith het volgende:

Humberto deed het ook slecht hoor...
Hij had 4 jaar lang rond de 900.000 kijkers, met vaak uitlopers naar 1.2 miljoen (en zelfs naar 2 miljoen lees ik net)

Pas toen hij avond aan avond met repeat-guests als Waylon, Nick en Simon, Goedele, Marco Borsato en bv Jan Smit moest vullen haakten de kijkers op gegeven moment af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 23-10-2018 12:07:32 ]
pi_182687333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:50 schreef Metalfreak het volgende:

Zijn mensen programma's waar eindeloos wordt doorgeëmmerd over allerhande toch niet zo boeiende zaken niet gewoon helemaal zat? In het begin met Humberto vond ik RTL Late Night nog wel te pruimen, maar het was gewoon steeds meer van hetzelfde. Pauw heb ik nog nooit gezien zelfs. Ik ben gewoon klaar met talkshows en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Het kan interessant zijn, maar in veel gevallen komen de gasten niet voor een goed gesprek, maar om hun boek, musical, programma of whatever te promoten.
pi_182687399
Nu ben ik wel benieuwd hoe Jensen het gaat doen, hij heeft in het verleden ook veel hoogtepunten en dieptepunten gehad.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:03:12 #297
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182687458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd hoe Jensen het gaat doen, hij heeft in het verleden ook veel hoogtepunten en dieptepunten gehad.
Jensen kan het heus wel, maar er moeten wel mensen te gast zijn die het Temptation Island-niveau ontstijgen. Prima als er ooit zoëen tussen zit, maar dat soort mensen moeten er niet constánt zitten.
pi_182687491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd hoe Jensen het gaat doen, hij heeft in het verleden ook veel hoogtepunten en dieptepunten gehad.
Zijn laatste twee Amerika-series waren prima.
SOONY
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:34:57 #299
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182687836
Een welgemeend advies voor Twan Huys

Ga ik het nu weer over RTL Late Night hebben? Ja dus. Want elke keer als ik denk dat het niet erger kan met dat programma, dient zich toch weer een nieuw dieptepunt aan. Deze keer in de vorm van de kijkcijfers, die maandagavond niet boven de 188.000 uitkwamen. Hij zakt daarmee onder Koffietijd. Nog even en Business Class met Harry Mens of Astro TV zijn grotere kijkcijferkanonnen. :D

Ik vind het sneu voor Twan Huys. Ook al wist hij dat hij een lastige klus op zich nam en daar royaal voor gecompenseerd wordt, met naar verluidt 9 ton per jaar. :o Maar dit drama gun ik hem niet. Want bovenal is hij gewoon een goede journalist, die logischerwijs toehapte toen Erland Galjaard hem een vette worst voorhield. Een latenighttalkshow met eigen naam in de titel is voor elke presentator wat de Champions League is voor een voetballer. Bovendien zat Huys al meer dan tien jaar bij Nieuwsuur en zat zo’n promotie er bij de publieke omroep niet in, al was het maar omdat hij geen vrouw en geen minderheid is.

Daarom dit welgemeende advies, vanaf mijn comfortabele positie op de driezitter langs de zijlijn: gooi alles van je af en ga gewoon de talkshow maken die bij je past. Kap met onderwerpen als Stuk TV, Olcay Gulsen als deskundige over alles, David Guetta wiens naam je niet wist of Angela Schijf die een paar dagen geleden al bijna een uur lang over haar theatervoorstelling in Van der Vorst Ziet Sterren mocht vertellen. Haal Lex Uiting niet steeds als gast aan tafel om over zijn eigen interviewtjes te laten vertellen.

Kies in plaats daarvan voor de Haagse politiek, maar dan echt de grote onderwerpen. Voor de Brexit. De misstanden bij het UWV. Desnoods de vermoorde journalist uit Saoedi-Arabië. Trump voor mijn part. Onderwerpen waar je echt geïnteresseerd in bent en niet met de moed der wanhoop enige belangstelling voor probeert te veinzen. Want dat voel je als kijker en maakt het kijken naar de show uiterst onprettig. :D _O_

Kortom: volg je hart én verstand. Verras de RTL-kijker, laat los waar die wel of niet op zit te wachten. Want als het dan toch op een deceptie uitloopt bij die zender, kun je maar beter vertrekken met de troostende overtuiging dat de directie Twan wilde en ook de echte Twan gekregen heeft.

https://www.ad.nl/show/ee(...)-twan-huys~a9b51fc8/

_O_ _O_
pi_182687910
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een welgemeend advies voor Twan Huys

Ga ik het nu weer over RTL Late Night hebben? Ja dus. Want elke keer als ik denk dat het niet erger kan met dat programma, dient zich toch weer een nieuw dieptepunt aan. Deze keer in de vorm van de kijkcijfers, die maandagavond niet boven de 188.000 uitkwamen. Hij zakt daarmee onder Koffietijd. Nog even en Business Class met Harry Mens of Astro TV zijn grotere kijkcijferkanonnen. :D

Ik vind het sneu voor Twan Huys. Ook al wist hij dat hij een lastige klus op zich nam en daar royaal voor gecompenseerd wordt, met naar verluidt 9 ton per jaar. :o Maar dit drama gun ik hem niet. Want bovenal is hij gewoon een goede journalist, die logischerwijs toehapte toen Erland Galjaard hem een vette worst voorhield. Een latenighttalkshow met eigen naam in de titel is voor elke presentator wat de Champions League is voor een voetballer. Bovendien zat Huys al meer dan tien jaar bij Nieuwsuur en zat zo’n promotie er bij de publieke omroep niet in, al was het maar omdat hij geen vrouw en geen minderheid is.

Daarom dit welgemeende advies, vanaf mijn comfortabele positie op de driezitter langs de zijlijn: gooi alles van je af en ga gewoon de talkshow maken die bij je past. Kap met onderwerpen als Stuk TV, Olcay Gulsen als deskundige over alles, David Guetta wiens naam je niet wist of Angela Schijf die een paar dagen geleden al bijna een uur lang over haar theatervoorstelling in Van der Vorst Ziet Sterren mocht vertellen. Haal Lex Uiting niet steeds als gast aan tafel om over zijn eigen interviewtjes te laten vertellen.

Kies in plaats daarvan voor de Haagse politiek, maar dan echt de grote onderwerpen. Voor de Brexit. De misstanden bij het UWV. Desnoods de vermoorde journalist uit Saoedi-Arabië. Trump voor mijn part. Onderwerpen waar je echt geïnteresseerd in bent en niet met de moed der wanhoop enige belangstelling voor probeert te veinzen. Want dat voel je als kijker en maakt het kijken naar de show uiterst onprettig. :D _O_

Kortom: volg je hart én verstand. Verras de RTL-kijker, laat los waar die wel of niet op zit te wachten. Want als het dan toch op een deceptie uitloopt bij die zender, kun je maar beter vertrekken met de troostende overtuiging dat de directie Twan wilde en ook de echte Twan gekregen heeft.

https://www.ad.nl/show/ee(...)-twan-huys~a9b51fc8/

_O_ _O_

AngelaGODIN :B
SOONY
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:49:06 #301
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182687956
‘RTL, kap met Late Night-kijkers bedonderen’ _O_ _O_

https://www.telegraaf.nl/(...)t-kijkers-bedonderen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')