abonnement Unibet Coolblue
pi_182463594
Underdog wint en Beau wint nog een prijs _O_
SOONY
pi_182463617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:15 schreef Za het volgende:
Ongelooflijk dat je met het ongegeneerd uitbuiten van andermans ellende in de prijzen valt.

:r
Dit.
Koel en donker bewaren
pi_182463618
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hopelijk kan ik Jennifer nog even fixen met mijn match.
matige chick
pi_182466860
BEAUGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:39:43 #205
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_182467140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:33 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Omdat één programma een dermate grote voorsprong heeft dat alle spanning dan al weg zou zijn?
Lol.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:32:26 #206
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_182467469
Boottje wint omdat?
Zich laat filmen dat hij in zijn bedje ligt te janken voor wat hij heeft meegemaakt?
Fake debiel.
pi_182467510
SOONY
pi_182467773
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:19 schreef DKUp het volgende:
Underdog wint en Beau wint nog een prijs _O_
Terecht *O*
  Redactie Sport vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:07:19 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182467791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:53 schreef Wuwwa het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, krijg je ook nog Weird Duck.
Ik ga naar bed.
Zat die nonvaleur bij Pauw?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182468195
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 05:17 schreef superniger het volgende:
BEAUGOD
Serieus?

Waarom ziet niemand dat het maken van dit soort programma's onethisch is?
Als "Beau" met je cameraploeg de kamer van een verbrand kind binnenlopen of van andere mensen die zich in een niet weerbare positie bevinden (ik heb de trailer gezien), en dan zelf on camera ongeremd in huilen uitbarsten, wat een scherts vertoning, wat een onfrisse manier van tv maken :r

Wettelijk gezien zijn deze mensen wilsonbekwaam, en heb je daar als presentator dus niets te zoeken om even goedkoop te kunnen scoren.
  Redactie Sport vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:57:40 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182468604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:38 schreef Za het volgende:

[..]

Serieus?

Waarom ziet niemand dat het maken van dit soort programma's onethisch is?
Als "Beau" met je cameraploeg de kamer van een verbrand kind binnenlopen of van andere mensen die zich in een niet weerbare positie bevinden (ik heb de trailer gezien), en dan zelf on camera ongeremd in huilen uitbarsten, wat een scherts vertoning, wat een onfrisse manier van tv maken :r

Wettelijk gezien zijn deze mensen wilsonbekwaam, en heb je daar als presentator dus niets te zoeken om even goedkoop te kunnen scoren.
Er wordt toch gewoon toestemming gegeven?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182468694
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er wordt toch gewoon toestemming gegeven?
Een ziek kind van 3, mensen in de laatste dagen van hun leven, verslaafden etc kunnen geen weloverwogen keuze maken of ze in een entertainment show willen zitten.

Daarbij zitten er zelfs in de trailer 2 shots van mensen die willen dat Beau opdondert uit hun kamer, dus hoezo toestemming.
  Redactie Sport vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:08:36 #213
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182468788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:02 schreef Za het volgende:

[..]

Een ziek kind van 3, mensen in de laatste dagen van hun leven, verslaafden etc kunnen geen weloverwogen keuze maken of ze in een entertainment show willen zitten.

Daarbij zitten er zelfs in de trailer 2 shots van mensen die willen dat Beau opdondert uit hun kamer, dus hoezo toestemming.
Mensen die ziek zijn, verslaafd zijn kunnen op het moment zelf natuurlijk heel anders uit de hoek komen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182468824
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

Mensen die ziek zijn, verslaafd zijn kunnen op het moment zelf natuurlijk heel anders uit de hoek komen
En dat bevestigd dus dat ze niet in staat zijn een weloverwogen beslissing te nemen of ze een jankende "Beau" en zijn team wensen te ontvangen en fungeren in een tv show ter meerdere glorie van de host.
Dit soort programma's zijn van een zeer bedenkelijk niveau en zouden geweerd moeten worden van de buis ipv prijzen verdienen. MO
pi_182469004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:38 schreef Za het volgende:

[..]

Serieus?

Waarom ziet niemand dat het maken van dit soort programma's onethisch is?
Als "Beau" met je cameraploeg de kamer van een verbrand kind binnenlopen of van andere mensen die zich in een niet weerbare positie bevinden (ik heb de trailer gezien), en dan zelf on camera ongeremd in huilen uitbarsten, wat een scherts vertoning, wat een onfrisse manier van tv maken :r

Wettelijk gezien zijn deze mensen wilsonbekwaam, en heb je daar als presentator dus niets te zoeken om even goedkoop te kunnen scoren.
misschien moet je eerst eens het programma bekijken
denk je nou echt dat ze met draaiende camera's ongevraagd instellingen binnenlopen en cliënten filmen?
pi_182469025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:02 schreef Za het volgende:

[..]

Een ziek kind van 3, mensen in de laatste dagen van hun leven, verslaafden etc kunnen geen weloverwogen keuze maken of ze in een entertainment show willen zitten.

Daarbij zitten er zelfs in de trailer 2 shots van mensen die willen dat Beau opdondert uit hun kamer, dus hoezo toestemming.
dat die man beau vroeg om weg te gaan was onderdeel van een rollenspel

je weet echt niet waar je t over hebt
pi_182469057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:25 schreef JaneDoe het volgende:

misschien moet je eerst eens het programma bekijken
Ik peins er niet over.

quote:
denk je nou echt dat ze met draaiende camera's ongevraagd instellingen binnenlopen en cliënten filmen?
Nee, wel dat ze misbruik maken van andermans leed, en bij mensen binnen gaan die zelf niet in staat zijn een weloverwogen beslissing te nemen of ze dat wel willen.

Leg mij uit hoe een kind van 3, met zware brandwonden kan beslissen of hij Beau met cameraploeg over de vloer wil svp.
Of hoe een jochie van 4 wiens vader op sterven ligt en waar hij dan naast staat, in staat is de weloverwogen beslissing te nemen of hij gefilmd wenst te worden door jankende Beau.
pi_182469127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:28 schreef Za het volgende:

[..]

Ik peins er niet over.

[..]

Nee, wel dat ze misbruik maken van andermans leed, en bij mensen binnen gaan die zelf niet in staat zijn een weloverwogen beslissing te nemen of ze dat wel willen.

Leg mij uit hoe een kind van 3, met zware brandwonden kan beslissen of hij Beau met cameraploeg over de vloer wil svp.
Of hoe een jochie van 4 wiens vader op sterven ligt en waar hij dan naast staat gefilmd wenst te worden door jankende Beau.
hou toch op, met jouw redenatie zou geen enkel kind meer op tv moeten komen, gezond of niet

de patiënten en cliënten hebben samen met hun families en de instellingen waar ze verblijven ingestemd met deelname en dat heeft een mooie serie opgeleverd... terechte winnaar

als je de opzet van het programma niet kent, en niet bereid bent je erin te verdiepen, moet je niet klagen maar lekker in dat hoekje blijven janken omdat de luizenmoeder niet gewonnen heeft
pi_182469259
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:34 schreef JaneDoe het volgende:

hou toch op, met jouw redenatie zou geen enkel kind meer op tv moeten komen, gezond of niet

de patiënten en cliënten hebben samen met hun families en de instellingen waar ze verblijven ingestemd met deelname en dat heeft een mooie serie opgeleverd... terechte winnaar
Er is zoiets als ethiek.
Denk je dat Beau zijn eigen kinderen of familieleden in een dergelijke setting zou laten filmen laten we zeggen door bv een Willibrord Frequin met cameraploeg?

quote:
als je de opzet van het programma niet kent, en niet bereid bent je erin te verdiepen, moet je niet klagen maar lekker in dat hoekje blijven janken omdat de luizenmoeder niet gewonnen heeft
Je bent een slecht debater.
Mogelijk voel je je aangesproken omdat je genoten hebt van een programma dat moreel laakbaar is.
  Redactie Sport vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:44:14 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182469285
Je moet het zien als informatief. Zodra je het ziet als sensatie is er iets mis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182469379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:42 schreef Za het volgende:

[..]

Er is zoiets als ethiek.
Denk je dat Beau zijn eigen kinderen of familieleden in een dergelijke setting zou laten filmen laten we zeggen door bv een Willibrord Frequin met cameraploeg?

[..]

Je bent een slecht debater.
Mogelijk voel je je aangesproken omdat je genoten hebt van een programma dat moreel laakbaar is.
opmerkelijk, ik ben een slechte debater terwijl jij kritiek uit op een programma dat niet klopt, bijvoorbeeld over een deelnemer die beau weg gestuurd zou hebben

tv programma's zijn er in vele soorten en maten... entertainment, drama, show etc. dit is een programma dat facetten in het leven belicht waar iedereen, dan wel veel mensen mee te maken hebben. mag dat dan niet gezien worden? nogmaals als je één van de afleveringen gezien zou hebben zou je weten waar je het over hebt en hoe de verhalen in beeld zijn gebracht... nu gaat dit gedram van jou nergens over
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:05:06 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182469597
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:42 schreef Za het volgende:
Je bent een slecht debater.
Jij ook.
pi_182470123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit.
Ik heb het gewoon niet zo op Beau eigenlijk. Ik vind dat het alsnog een beetje de Beau-show is ofzo, ipv dat het om die mensen gaat. Dat komt door hoe hij praat, zich gedraagt, naja, ik kan het ook niet uitleggen.

Maargoed, ik vind die hele kliek van RTL enzo echt sowieso geen ruk aan al die presentatoren en presentatrices. Het is wat mij betreft echt tijd voor nieuw bloed, ipv die eigengeilers die allemaal in elkaars reet zitten. :')
pi_182471514
Ik kreeg eigenlijk al een raar gevoel toen hij bij het winnen van beste tv-persoonlijkheid (of hoe het ook tegenwoordig heet) zei: 'blabla, mensen in het brandwondencentrum en hospice, ik draag deze op aan jullie, door jullie heb ik dit gewonnen!".

Toen zat ik al van eh :'). Die mensen maar lijden en Beau staat op een podium prijzen in ontvangst te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guanabana op 12-10-2018 14:02:45 ]
Koel en donker bewaren
pi_182472040
Wie ziet niet dat hetTelevizierring Gala onethisch is? Rijke BNN'ers die zichzelf prijzen uitreiken, kan het exuberanter?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')