abonnement Unibet Coolblue
pi_182599250
Mijn team. Volgende wijziging lloris op goal ipv navas.

Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag



[ Bericht 14% gewijzigd door Luiki op 18-10-2018 22:20:01 ]
pi_182599264
Ik baal een beetje van de scheidsrechters. Nu al meerdere keren onterechte rode kaart gehad voor een niet doorgebroken speler bijvoorbeeld waarbij ik de bal speel. Gewoon een perfecte tackle, en dan hup, rood.

En ik weet niet of het aan mij ligt (vast) maar soms speelt het echt heerlijk, prima passjes en tempo in het spel. Wedstrijd erna voelt het gewoon veel stroperiger, trager, ballen die niet meer aankomen.

Kutspel.

Nog maar een potje doen.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:33:33 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182599667
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Luiki het volgende:
Mijn team. Volgende wijziging lloris op goal ipv navas.

Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag

[ afbeelding ]
Lucas eruit tiefen
pi_182599785
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Luiki het volgende:
Mijn team. Volgende wijziging lloris op goal ipv navas.

Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag

[ afbeelding ]
Mahrez op rechts?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2018 22:39:10 ]
pi_182601732
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Luiki het volgende:
Mijn team. Volgende wijziging lloris op goal ipv navas.

Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag

[ afbeelding ]
Sowieso Lucas eruit, die past niet in je elftal.

BTW, niet om je op kosten te jagen, maar Messi zou zeer goed passen :P
pi_182602389


Gaat hem morgen denk ik worden, hoop dat mijn def een beetje stand kan houden :'(
pi_182604257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik baal een beetje van de scheidsrechters. Nu al meerdere keren onterechte rode kaart gehad voor een niet doorgebroken speler bijvoorbeeld waarbij ik de bal speel. Gewoon een perfecte tackle, en dan hup, rood.

En ik weet niet of het aan mij ligt (vast) maar soms speelt het echt heerlijk, prima passjes en tempo in het spel. Wedstrijd erna voelt het gewoon veel stroperiger, trager, ballen die niet meer aankomen.

Kutspel.

Nog maar een potje doen.
Heel herkenbaar, onlangs nog over gepost.
pi_182604388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Sowieso Lucas eruit, die past niet in je elftal.

BTW, niet om je op kosten te jagen, maar Messi zou zeer goed passen :P
Ja eens met Lucas. Kan ook niet zeggen dat zijn rating klopt met zijn prestaties.. ik speel overigens 4 2 3 1 ingame
pi_182604757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik baal een beetje van de scheidsrechters. Nu al meerdere keren onterechte rode kaart gehad voor een niet doorgebroken speler bijvoorbeeld waarbij ik de bal speel. Gewoon een perfecte tackle, en dan hup, rood.

En ik weet niet of het aan mij ligt (vast) maar soms speelt het echt heerlijk, prima passjes en tempo in het spel. Wedstrijd erna voelt het gewoon veel stroperiger, trager, ballen die niet meer aankomen.

Kutspel.

Nog maar een potje doen.
Ben je nieuw in FIFA? :P Het varieert bij mij van wedstrijden waarin ik ervan overtuigd ben dat dit het beste team is wat ik ooit heb gehad tot wedstrijden waarna ik al onderweg naar de TL ben om alles en iedereen te verkopen. Heel bijzonder, maar niks nieuws.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat hem morgen denk ik worden, hoop dat mijn def een beetje stand kan houden :'(
Gast, ben jij echt 12 ofzo? Met je 'LITT AF BRUH'. Werkelijk :')
pi_182605070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ben je nieuw in FIFA? :P Het varieert bij mij van wedstrijden waarin ik ervan overtuigd ben dat dit het beste team is wat ik ooit heb gehad tot wedstrijden waarna ik al onderweg naar de TL ben om alles en iedereen te verkopen. Heel bijzonder, maar niks nieuws.

[..]
Niet nieuw. Wel pas sinds vorig jaar bezig met FUT waar dit toch wel wat meer speelt dan bij single player. Ik denk dat ik geen FIFA heb overslagen sinds FIFA '96.
pi_182605391
Net voor het eerst WL gespeeld. Gaat werkelijk nergens over. Spelen tegen Ronaldo, Hazard, Ramos.... kom jij met Vardy, Bernard en Alderweireld.

Werkelijk alle ballen vliegen erin vanaf 30 meter.................................

Hopelijk is het snel volgende week vrijdag, #RDR2
pi_182606811
Gisteren besloten om dit team te maken vlak voor de rewards (dus ook weer winst gepakt na de flinke prijsstijging daarna) en voor het eerst wat potjes gespeeld in FUT19. Nog steeds not amused, blijft het maar matig vinden. Mbappé en Auba zijn wel heel goed, trouwens.
Uiteindelijk besloten om 1.5 miljoen te verkopen en met 200K verder te gaan traden. Dat blijft toch leuker dan die aidsgameplay.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 11:11:11 ]
pi_182606915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:10 schreef Bolasie het volgende:
Gisteren besloten om dit team te maken vlak voor de rewards (dus ook weer winst gepakt na de flinke prijsstijging daarna) en voor het eerst wat potjes gespeeld in FUT19. Nog steeds not amused, blijft het maar matig vinden. Mbappé en Auba zijn wel heel goed, trouwens.
Uiteindelijk besloten om 1.5 miljoen te verkopen en met 200K verder te gaan traden. Dat blijft toch leuker dan die aidsgameplay.
Heb je tips voor traden? Wat is voor jou de best renderende manier?

Ik speel dus op de switch. Heb even getwijfeld om FIFA hiervoor aan te schaffen, de verkoper zei al dat het een soort downgrade van FIFA 19 zou zijn. Ik ben toch wel positief verrast moet ik zeggen. Het geheel voelt wel echt als FIFA, en het speelt heel behoorlijk. Wel is de manier van draaien en bewegen van spelers iets anders; maar dit is ook een kwestie van gewenning.

Wat verder wel grappig is is het feit dat er veel minder spelers zijn. Online toernooien starten heeft geen zin, want vanaf de kwartfinale vindt je niemand meer :') Het grote voordeel is de transferlijst. Als je zoekt op bijv. Muller dan staan er maar 15 op de TL. Vaak zijn er wel 2 of 3 daarvan behoorlijk goedkoper dan de overige. Die koop ik allemaal op en zet ik er voor de daarop volgende laagste prijs op. Op die manier al 80k verdient in 3 dagen tijd :P

Edit: Nu een IF gekocht. Was de enige op de hele TL, stond er voor 30k op. Gerelist voor 50k en binnen 15 min weg :D
pi_182607053
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:17 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heb je tips voor traden? Wat is voor jou de best renderende manier?

Ik speel dus op de switch. Heb even getwijfeld om FIFA hiervoor aan te schaffen, de verkoper zei al dat het een soort downgrade van FIFA 19 zou zijn. Ik ben toch wel positief verrast moet ik zeggen. Het geheel voelt wel echt als FIFA, en het speelt heel behoorlijk. Wel is de manier van draaien en bewegen van spelers iets anders; maar dit is ook een kwestie van gewenning.

Wat verder wel grappig is is het feit dat er veel minder spelers zijn. Online toernooien starten heeft geen zin, want vanaf de kwartfinale vindt je niemand meer :') Het grote voordeel is de transferlijst. Als je zoekt op bijv. Muller dan staan er maar 15 op de TL. Vaak zijn er wel 2 of 3 daarvan behoorlijk goedkoper dan de overige. Die koop ik allemaal op en zet ik er voor de daarop volgende laagste prijs op. Op die manier al 80k verdient in 3 dagen tijd :P

Edit: Nu een IF gekocht. Was de enige op de hele TL, stond er voor 30k op. Gerelist voor 50k en binnen 15 min weg :D
Snipen is key. Tijdens voetbalwedstrijden zijn OTW kaartjes key. Op YouTube kan je wel wat instructievideo's daarover vinden. Had zelf daarnaast ook wat icons gekocht die vanwege de icon SBC flink gestegen zijn een paar dagen terug. Binnenkort ga ik denk ik ook wat 83/84s kopen voor een mogelijke sbc, aangezien dat een terugkerend fenomeen is en vanavond wellicht al sprake van kan zijn met dat Halloween gebeuren.

Op Twitter (vaak streamen ze ook) heb je best veel accounts met grote FUT traders. Neem daar ook eens een kijkje op, soms kan je daar wel handige tips vinden. Verder is het ook gewoon een kwestie van jaren lang FUT en marktervaring. Voorbeelden van een paar goede accounts:
https://twitter.com/RunTheFUTMarket
https://twitter.com/iGoldenBear
https://twitter.com/FUT_Economist
https://twitter.com/OhBallaTV
pi_182607432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ben je nieuw in FIFA? :P Het varieert bij mij van wedstrijden waarin ik ervan overtuigd ben dat dit het beste team is wat ik ooit heb gehad tot wedstrijden waarna ik al onderweg naar de TL ben om alles en iedereen te verkopen. Heel bijzonder, maar niks nieuws.

[..]

Gast, ben jij echt 12 ofzo? Met je 'LITT AF BRUH'. Werkelijk :')
:?

Soms noem k t ook bronze
pi_182610003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ben je nieuw in FIFA? :P Het varieert bij mij van wedstrijden waarin ik ervan overtuigd ben dat dit het beste team is wat ik ooit heb gehad tot wedstrijden waarna ik al onderweg naar de TL ben om alles en iedereen te verkopen. Heel bijzonder, maar niks nieuws.

[..]

Gast, ben jij echt 12 ofzo? Met je 'LITT AF BRUH'. Werkelijk :')
Je hebt het over DP. Zeker z'n username niet gezien?
pi_182610052
Mijn team niet LIT Af vinden :’)
pi_182610284
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team niet LIT Af vinden :’)
Dat zal het vast wel zijn, maar de bewoording is wat kinderachtig ;)
pi_182610340
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:06 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat zal het vast wel zijn, maar de bewoording is wat kinderachtig ;)
Laten we vooral serieus gaan doen in een spel dat een leeftijd categorie van +3 jaar heeft :D

Uh ok
pi_182610694
Verwacht sbcs waar otws en ifs voor nodig zijn vanavond.
Ook geen 38
pi_182610829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Laten we vooral serieus gaan doen in een spel dat een leeftijd categorie van +3 jaar heeft :D

Uh ok
Ik snap niet wat de leeftijdscategorie met serieus doen te maken heeft.
pi_182610945
Heel dat tyfus spel slaat werkelijk nergens op.
EA bepaalt wanneer jij wint of verliest, werkelijk waar. En volgens mij doen ze et bij WL vooral om en om. Na 20 minuten ingame spelen weet ik al of het script in je voordeel is of in je nadeel. Ballen die opeens niet meer aankomen, alle kopduels die opeens niet meer gewonnen worden (en een andere wedstrijd kan je zomaar allemaal weer winnen), kansen die er opeens niet meer ingaan, flipperkast momenten etc etc. En ja soms heb je dat mee, en soms heb je dat tegen maar het plezier gaat daardoor wel verloren want het maakt niet meer uit hoe goed je zelf bent of hoe goed je team is.
pi_182611059
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:41 schreef Diamond3d het volgende:
Heel dat tyfus spel slaat werkelijk nergens op.
EA bepaalt wanneer jij wint of verliest, werkelijk waar. En volgens mij doen ze et bij WL vooral om en om. Na 20 minuten ingame spelen weet ik al of het script in je voordeel is of in je nadeel. Ballen die opeens niet meer aankomen, alle kopduels die opeens niet meer gewonnen worden (en een andere wedstrijd kan je zomaar allemaal weer winnen), kansen die er opeens niet meer ingaan, flipperkast momenten etc etc. En ja soms heb je dat mee, en soms heb je dat tegen maar het plezier gaat daardoor wel verloren want het maakt niet meer uit hoe goed je zelf bent of hoe goed je team is.
ff kleine pauze nemen en dan weer spelen
pi_182611282
IF Lukaku zou verboden moeten worden _O-
  FOK!fotograaf vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:19:34 #250
364681 over_hedge
pi_182611643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:41 schreef Diamond3d het volgende:
Heel dat tyfus spel slaat werkelijk nergens op.
EA bepaalt wanneer jij wint of verliest, werkelijk waar. En volgens mij doen ze et bij WL vooral om en om. Na 20 minuten ingame spelen weet ik al of het script in je voordeel is of in je nadeel. Ballen die opeens niet meer aankomen, alle kopduels die opeens niet meer gewonnen worden (en een andere wedstrijd kan je zomaar allemaal weer winnen), kansen die er opeens niet meer ingaan, flipperkast momenten etc etc. En ja soms heb je dat mee, en soms heb je dat tegen maar het plezier gaat daardoor wel verloren want het maakt niet meer uit hoe goed je zelf bent of hoe goed je team is.
:D jbgs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')