abonnement Unibet Coolblue
pi_182448434
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
pi_182448440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb er nog een, mensen die foto's van alleen een lichaamsdeel maken... oog, benen of wat anders.. ik wil graag een gezicht zien...
Een foto van het hele lichaam wordt ook wel gewaardeerd.
pi_182448486
De vraag is dan natuurlijk wat wel goede foto's zijn voor op Tinder. Aan dat lijstje te zien blijft er niet veel over. :)

Ben zelf #5 (1 selfie, 4 andere foto's) met de reden dat je met de selfie kan zien hoe ik er uit zie, met de 4 andere foto's kun je zien hoe mijn leven er uit ziet. Lijkt me toch een beetje waar de foto's voor horen te dienen.
pi_182448570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:24 schreef Restyler het volgende:
De vraag is dan natuurlijk wat wel goede foto's zijn voor op Tinder. Aan dat lijstje te zien blijft er niet veel over. :)

Ben zelf #5 (1 selfie, 4 andere foto's) met de reden dat je met de selfie kan zien hoe ik er uit zie, met de 4 andere foto's kun je zien hoe mijn leven er uit ziet. Lijkt me toch een beetje waar de foto's voor horen te dienen.
Niks mis met een goeie selfie! Ik zie wel vaak selfies van 10 cm afstand, die zijn wel heel creepy _O-
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:29:33 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182448590
Eens kijken wat ik heb
1 foto genomen tijdens uit eten (dus vanaf middel erop)
1 foto als ik aan het deadliften ben (dus helemaal erop)
1 selfie
1 foto tijdens het biljarten (dus helemaal)
1 selfie

Best oke vind ik zo zelf :)
pi_182448744
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken wat ik heb
1 foto genomen tijdens uit eten (dus vanaf middel erop)
1 foto als ik aan het deadliften ben (dus helemaal erop)
1 selfie
1 foto tijdens het biljarten (dus helemaal)
1 selfie

Best oke vind ik zo zelf :)
Klinkt wel goed, ja.

Om mijn foto's nog wat verder toe te lichten.
1 selfie
1 foto net nadat ik uit het vliegtuig ben gesprongen (sta ik helemaal op)
1 foto tijdens Tomorrowland (sta ik vanaf mijn middel op)
1 foto terwijl ik over het water fiets (soort ter land, ter zee en in de lucht (sta ik helemaal op))
1 foto samen met mijn hond (sta ik vanaf mijn schouders op).
pi_182448750
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Eens kijken wat ik heb
1 foto genomen tijdens uit eten (dus vanaf middel erop)
1 foto als ik aan het deadliften ben (dus helemaal erop)
1 selfie
1 foto tijdens het biljarten (dus helemaal)
1 selfie

Best oke vind ik zo zelf :)
Sowieso, zolang je zelf niet vind dat je te klagen hebt over matches en je goed voelt bij je foto's, dan is het dikke prima toch?

Ik had altijd 1 selfie, 1 parachute springen foto (jazeker), 1 reis foto, 1 foto van het stappen (maar wel een spontane, geen groepsfoto) en nog 1 selfie geloof ik. Voldeed prima.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182448764
Ik heb nauwelijks fatsoenlijke recente foto's van mezelf, laat staan foto's waar ik helemaal op sta. Bij mij blijft het dus bij 2 selfies en een biljartfoto.
A mind with a heart of it's own
pi_182448784
Ik heb:

Treinselfie
Foto tijdens high tea (dus vanaf middel)
Straatselfie met koptelefoon op
Foto waar ik helemaal opsta
Foto van tattoo, want grappig :+
Gek? kan je dat eten?
pi_182448889
Ik heb:

Foto met zonnebril
Foto met karper
Foto met ex vriendin
Foto met baby
En een badkamerselfie met ontbloot bovenlijf.
pi_182448911
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:46 schreef rival het volgende:
Ik heb:

Foto met zonnebril
Foto met karper
Foto met ex vriendin
Foto met baby
En een badkamerselfie met ontbloot bovenlijf.
gelachen :')
pi_182448945
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sowieso, zolang je zelf niet vind dat je te klagen hebt over matches en je goed voelt bij je foto's, dan is het dikke prima toch?

Ik had altijd 1 selfie, 1 parachute springen foto (jazeker), 1 reis foto, 1 foto van het stappen (maar wel een spontane, geen groepsfoto) en nog 1 selfie geloof ik. Voldeed prima.
Is mijn parachutesprong selfie dus niet zo bijzonder als ik gehoopt had. :'(
Heb je tandem of solo gesprongen?
pi_182448983
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:40 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb:

Treinselfie
Foto tijdens high tea (dus vanaf middel)
Straatselfie met koptelefoon op
Foto waar ik helemaal opsta
Foto van tattoo, want grappig :+
Wat is een treinselfie dan?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:51:26 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182449005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:50 schreef Prisha het volgende:
Wat is een treinselfie dan?
Je zit in de trein en neemt een selfie..
Of je staat voor een trein en je neemt een selfie..
pi_182449011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:49 schreef Restyler het volgende:

[..]

Is mijn parachutesprong selfie dus niet zo bijzonder als ik gehoopt had. :'(
Heb je tandem of solo gesprongen?
Iedereen die ooit aan een parachute heeft gehangen heeft die foto op ti der staan zo ongeveer. Zulke foto's komen echt vaak voorbij.
A mind with a heart of it's own
pi_182449019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:49 schreef Restyler het volgende:

[..]

Is mijn parachutesprong selfie dus niet zo bijzonder als ik gehoopt had. :'(
Heb je tandem of solo gesprongen?
Tandem :Y
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182449030
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zit in de trein en neemt een selfie..
Of je staat voor een trein en je neemt een selfie..
Dat is toch gewoon een selfie dan :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:53:02 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182449043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:52 schreef Prisha het volgende:

Dat is toch gewoon een selfie dan :?
Plus specificatie waar het genomen is. Soms wel van belang.
Eentje van mij is genomen in een dixie. Tis dat je dat niet heel goed ziet :+
pi_182449050
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Plus specificatie waar het genomen is. Soms wel van belang.
Eentje van mij is genomen in een dixie. Tis dat je dat niet heel goed ziet :+
een dixie :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182449073
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tandem :Y
Nou, gelukkig kan ik dan nog opscheppen over dat ik er solo op sta. O-)

Vanavond de date trouwens. Ze komt om 17:30, dus heb een half uur nadat ik vrij ben van het werk om naar huis te racen en de tering bende op te ruimen. :P
pi_182449093
Prisha! Hoe is het met jou?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182449094
Ik heb ze vrij simpel
Eentje van m'n gezicht en stukje hals (iemand anders heeft m gemaakt dus geen selfie)
Eentje waar ik helemaal opsta (wel met zonnebril)
Eentje van mij met mijn telescoop
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182449179
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:55 schreef Debsterr het volgende:
Prisha! Hoe is het met jou?
ja helemaal goed weer hoor :D
In m'n hoofd waren wat dingen maar dat is voorbij getrokken. Stom ook, zodra er gevoel bij komt kijken gaat t hoofd beetje vreemd doen zeg maar.

Heerlijk weekend achter de rug en de komende wordt denk ik nog goddelijker (heerlijk temperatuurtje, de beste spareribs ever, zelfgemaakte sangria en zeer aangenaam gezelfschap :9~ ) wat wil je nog meer *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182449236
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:59 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja helemaal goed weer hoor :D
In m'n hoofd waren wat dingen maar dat is voorbij getrokken. Stom ook, zodra er gevoel bij komt kijken gaat t hoofd beetje vreemd doen zeg maar.

Heerlijk weekend achter de rug en de komende wordt denk ik nog goddelijker (heerlijk temperatuurtje, de beste spareribs ever, zelfgemaakte sangria en zeer aangenaam gezelfschap :9~ ) wat wil je nog meer *O*
Herkenbaar hoor, zodra het iets serieuzer wordt is het toch ineens een beetje spannend he? Rare vorm van zelfbescherming denk ik. Ik had afgelopen weekend met koffiemeneer even een kleine confrontatie en dat vond ik ook heel spannend, maar ondertussen goed uitgesproken en brengt het ons weer dichter bij elkaar.

Jouw weekend klinkt HEERLIJK O+. Je goede gezelschap is dus je date/vriendje/ding?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182449327
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor, zodra het iets serieuzer wordt is het toch ineens een beetje spannend he? Rare vorm van zelfbescherming denk ik. Ik had afgelopen weekend met koffiemeneer even een kleine confrontatie en dat vond ik ook heel spannend, maar ondertussen goed uitgesproken en brengt het ons weer dichter bij elkaar.

Jouw weekend klinkt HEERLIJK O+. Je goede gezelschap is dus je date/vriendje/ding?
ja! precies zoals je zegt! Zo stom denk ik later maar ja.
En ja idd m'n goede gezelschap is m'n date ding :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182449353
Ik heb 2 selfies, eentje met mijn kat in mijn nek waar ik breed lachend op sta en eentje wat serieuzer. Niet echt tekst meer, alleen een grapje en mijn lengte/gewicht. Werkt prima.
Sarcasme. Herken het.
pi_182449435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb 2 selfies, eentje met mijn kat in mijn nek waar ik breed lachend op sta en eentje wat serieuzer. Niet echt tekst meer, alleen een grapje en mijn lengte/gewicht. Werkt prima.
Ik heb mijn lengte/gewicht er niet op staan, vind het ook wat oppervlakkig als meisjes er naar vragen. Ben overigens 1.86 en 85kg dus niks om te klagen, maar het gaat om het principe. Als ik meisjes vraag hoe zwaar ze zijn vinden ze het meestal ook niet leuk, dus moeten ze ook niet vragen hoe groot ik ben.
pi_182449575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:14 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik heb mijn lengte/gewicht er niet op staan, vind het ook wat oppervlakkig als meisjes er naar vragen. Ben overigens 1.86 en 85kg dus niks om te klagen, maar het gaat om het principe. Als ik meisjes vraag hoe zwaar ze zijn vinden ze het meestal ook niet leuk, dus moeten ze ook niet vragen hoe groot ik ben.
Eens. Laatst een unmatch omdat bleek dat hij even lang was. Boeiend... Vind leeftijd en lengte enzo echt niet interessant. Gaat toch om de persoon, het innerlijk?

Leuke verpakking is meegenomen maar maakt het dan echt uit hoe lang diegene is?
Gek? kan je dat eten?
pi_182449606
Ik heb een foto waar mijn hoofd duidelijk op staat, een foto waar ik volledig op sta zodat je mijn lichaam kan zien (gekleed uiteraard). En drie foto’s van de drie bezigheden waar ik het liefst mee bezig ben (ok, er is een vierde, maar om daar nu een foto van toe te voegen werkt denk ik niet ;)).

Het enige nadeel aan die drie bezigheden is dat twee daarvan ook wat verkeerde personen trekken, maar goed, dat filter ik er toch wel redelijk snel uit. Sowieso ga ik wat dingen veranderen voordat ik weer online ga met mijn profiel. Altijd gaan voor continu verbeteren. ;)

Lengte en gewicht staat er niet op. Niets te verbergen en de foto waar ik met mijn lichaam op sta is duidelijk genoeg met wat je kan verwachten. Als iemand lengte zo belangrijk vindt kan die het vragen.
pi_182449757
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:24 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Eens. Laatst een unmatch omdat bleek dat hij even lang was. Boeiend... Vind leeftijd en lengte enzo echt niet interessant. Gaat toch om de persoon, het innerlijk?

Leuke verpakking is meegenomen maar maakt het dan echt uit hoe lang diegene is?
Blijkbaar wel. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het onbewust toch een deel uitmaakt van je/mijn selectiecriteria. Zo vind ik langere vrouwen over het algemeen een stuk aantrekkelijker dan een vrouw die 1,60m is. Al zou ik nooit iemand unmatchen om die reden.

Maar hoe lang iemand is heb je toch wel snel door lijkt me op basis van de foto's en de verhoudingen. Zelf zou ik zoiets er nooit bij zetten, zelfs niet als je al weet dat je afmetingen niet iemand zouden afschrikken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182449873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het onbewust toch een deel uitmaakt van je/mijn selectiecriteria. Zo vind ik langere vrouwen over het algemeen een stuk aantrekkelijker dan een vrouw die 1,60m is. Al zou ik nooit iemand unmatchen om die reden.

Maar hoe lang iemand is heb je toch wel snel door lijkt me op basis van de foto's en de verhoudingen. Zelf zou ik zoiets er nooit bij zetten, zelfs niet als je al weet dat je afmetingen niet iemand zouden afschrikken.
Mensen zijn heel goed in "verhullende" foto's maken. Dus daar kun je mijn inziens niet blind op varen.

Lengte vind ik belangrijk, aangezien ik zelf ook niet de kleinste ben. En iemand van 1.60 naast mij, nee als ik de keus heb, liever niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 12:55:36 ]
pi_182449883
Haha, ik zag net ook een goede openingszin voorbij komen welk je gister kon gebruiken: "Je bent net als de datum van vandaag, een 10/10". c_/
pi_182450696
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:14 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik heb mijn lengte/gewicht er niet op staan, vind het ook wat oppervlakkig als meisjes er naar vragen. Ben overigens 1.86 en 85kg dus niks om te klagen, maar het gaat om het principe. Als ik meisjes vraag hoe zwaar ze zijn vinden ze het meestal ook niet leuk, dus moeten ze ook niet vragen hoe groot ik ben.
Ik vind lengte persoonlijk heel belangrijk. Ben zelf vrij klein maar ik val echt op lange mannen. Iemand onder de 180 swipe ik sowieso naar links omdat ik er gewoon echt niet op val. En gewicht erbij omdat ik geen foto heb waar ik helemaal op sta. Zo’n spiegelselfie vind ik altijd zo knullig 😳
Sarcasme. Herken het.
pi_182450995
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:45 schreef Restyler het volgende:
Haha, ik zag net ook een goede openingszin voorbij komen welk je gister kon gebruiken: "Je bent net als de datum van vandaag, een 10/10". c_/
11/10 zou nog net kunnen denk ik :P
haha
pi_182451303
Ik heb:
1 selfie van gezicht voor een bloesemboom
1 foto tijdens uit eten vanaf middelhoogte
1 sportschoolfoto waar ik helemaal op sta
1 foto waar ik helemaal op sta in een park

En heb wel mijn lengte (1.58) erop staan, gewicht niet. Ik val zelf juist wel op lange mannen (1.80+), maar andersom vinden lange mannen dat soms niet staan idd ;(
pi_182451537
Ik vind bij vrouwen de toevoeging " zonder hakken" altijd zo dullig
A mind with a heart of it's own
pi_182451661
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mensen zijn heel goed in "verhullende" foto's maken. Dus daar kun je mijn inziens niet blind op varen.

Lengte vind ik belangrijk, aangezien ik zelf ook niet de kleinste ben. En iemand van 1.60 naast mij, nee als ik de keus heb, liever niet.
Ik vind het wel leuk, zo’n klein opdonderke. :) Lengte maakt mij eigenlijk geen ene reet uit.

Breedte daarentegen... ;)
pi_182451672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:45 schreef Restyler het volgende:
Haha, ik zag net ook een goede openingszin voorbij komen welk je gister kon gebruiken: "Je bent net als de datum van vandaag, een 10/10". c_/
Ook gisteren een kutopening.
pi_182451699
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind bij vrouwen de toevoeging " zonder hakken" altijd zo dullig
Dullig?
pi_182451712
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk, zo’n klein opdonderke. :) Lengte maakt mij eigenlijk geen ene reet uit.

Breedte daarentegen... ;)
Niets aan, kleine mensen. Verhoudingen zijn zo krom als wat.

Teveel "koppels" gezien en ervaren van 1.55 en 1.95.

Geef mij maar minimaal 1.80+ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 14:19:39 ]
  donderdag 11 oktober 2018 @ 14:27:11 #41
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182451909
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niets aan, kleine mensen. Verhoudingen zijn zo krom als wat.

Teveel "koppels" gezien en ervaren van 1.55 en 1.95.

Geef mij maar minimaal 1.80+ O+
over krom gesproken...ben je er weer ?
pi_182452081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niets aan, kleine mensen. Verhoudingen zijn zo krom als wat.

Teveel "koppels" gezien en ervaren van 1.55 en 1.95.

Geef mij maar minimaal 1.80+ O+
En zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.
pi_182452109
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb:
1 selfie van gezicht voor een bloesemboom
1 foto tijdens uit eten vanaf middelhoogte
1 sportschoolfoto waar ik helemaal op sta
1 foto waar ik helemaal op sta in een park

En heb wel mijn lengte (1.58) erop staan, gewicht niet. Ik val zelf juist wel op lange mannen (1.80+), maar andersom vinden lange mannen dat soms niet staan idd ;(
Maar als het enorm klikt met iemand van 1.70 m dan drop je hem zodra er een gezellige knappe man van 2 m voorbij komt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182452134
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar als het enorm klikt met iemand van 1.70 m dan drop je hem zodra er een gezellige knappe man van 2 m voorbij komt?
Het klikt dus niet met “kleine” mannen omdat die aantrekkingskracht ontbreekt, althans, bij mij. Kan het nog zo gezellig zijn, maar dan is het enkeltje friendzone.
Sarcasme. Herken het.
pi_182452145
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar als het enorm klikt met iemand van 1.70 m dan drop je hem zodra er een gezellige knappe man van 2 m voorbij komt?
Haha nee zo'n harde eis is het ook niet hoor. Het gaat natuurlijk niet alleen om de lengte of het uiterlijk in het algemeen. Maar bij langere mannen voel ik wel gewoon sneller die fysieke aantrekkingskracht.
pi_182452172
Ben zelf dus 1,86 en het dametje dat ik date is 1,65. Vind het prima. :)
pi_182452247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha nee zo'n harde eis is het ook niet hoor. Het gaat natuurlijk niet alleen om de lengte of het uiterlijk in het algemeen. Maar bij langere mannen voel ik wel gewoon sneller die fysieke aantrekkingskracht.
Ah juist. Dus die man van 1,70 m moet dus meer moeite doen... Ik snap het.

Tsja iedereen heeft zo zijn voorkeuren, daar doe je niet veel aan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182452278
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

over krom gesproken...ben je er weer ?
Ah BoLletje, wat kom je doen hier? Date verhalen posten, wat gezellig :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 14:54:35 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182452421
Ik ben zelf dus 1.93m en ik date geen vrouwen die kleiner zijn dan ik. Vind ik gewoon niet mooi.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:11:47 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182452738
Eigenlijk toch gek dat we dat collectief zo ervaren, dat de man langer moet zijn. In Afrika doet dit er volgens mij totaal niet toe, blijkbaar is men niet zo geconditioneerd. Volgens mij is het daar meer van 'hoe groter de vrouw, hoe beter'. Tenzij ik echt een cultuurbarbaar ben en dit volledig verkeerd begrijp.
Resistance is futile.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:11:49 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182452739
1.76 en alhoewel O+ petite meisjes O+ heb ik ook al eens 1.86 gedate dus ik kan me er niet echt druk om maken ofzo. Ik knap eerder af op gewicht dan op lengte.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:12:12 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182452743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:41 schreef Restyler het volgende:
Ben zelf dus 1,86 en het dametje dat ik date is 1,65. Vind het prima. :)
'Dametje' :')
Resistance is futile.
pi_182452762
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:24 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Eens. Laatst een unmatch omdat bleek dat hij even lang was. Boeiend... Vind leeftijd en lengte enzo echt niet interessant. Gaat toch om de persoon, het innerlijk?

Leuke verpakking is meegenomen maar maakt het dan echt uit hoe lang diegene is?
Ja.
pi_182452827
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:11 schreef Dven het volgende: Ik knap af op gewicht.
Fixed :P
pi_182452903
Knappen jullie trouwens af op namen?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:27:59 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182452973
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Knappen jullie trouwens af op namen?
Als ze hetzelfde zouden heten als m'n broer of vader zou ik wel even twijfelen :+
pi_182453005
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze hetzelfde zouden heten als m'n broer of vader zou ik wel even twijfelen :+
Maar anders is alles een optie?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 15:30:32 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182453022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar anders is alles een optie?
Ik kan geen situatie herinneren dat ik er moeite mee had. Dus blijkbaar val ik op normaal-genaamde-mannen
pi_182453032
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kan geen situatie herinneren dat ik er moeite mee had. Dus blijkbaar val ik op normaal-genaamde-mannen
Hier gaat een Boy niet door naar de volgende ronde :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 15:34:13 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182453073
Ik ken een binkie.

Heb laatst een match gecancelled die dezelfde naam als mijn zus.
pi_182453088
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Knappen jullie trouwens af op namen?
Ja! Ik kom op Tinder echt heel veel mannen tegen die ik vanwege de naam naar links swipe :@

Ik val sowieso op Nederlandse mannen en het liefst ook gewoon een normale, korte Nederlandse naam. Maar dan weer idd niet dezelfde naam als mn vader, broer of ex bijvoorbeeld. En geen Wesley of andere "kamper"- naam :@
pi_182453120
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja! Ik kom op Tinder echt heel veel mannen tegen die ik vanwege de naam naar links swipe :@
V
Ik val sowieso op Nederlandse mannen en het liefst ook gewoon een normale, korte Nederlandse naam. Maar dan weer idd niet dezelfde naam als mn vader, broer of ex bijvoorbeeld.
Jan en Piet?
pi_182453125
Kom allemaal gekke namen tegen, maar knap er niet op af.

Laatst iemand die heette Willeke. Mijn openingszin was: jou wil ikke. ;)
pi_182453146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:37 schreef Restyler het volgende:
Kom allemaal gekke namen tegen, maar knap er niet op af.

Laatst iemand die heette Willeke. Mijn openingszin was: jou wil ikke. ;)
Piepklein beetje overgegeven. Compleet opgedroogd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182453161
Grappige wending dit topic. Ben blij dat ik redelijk lang, (inmiddels) redelijk slank, ben en een korte Nederlandse naam heb _O- (ik twijfelde even ik hier 'wit' bij moest zetten, maar ik wil geen privilege-discussie oproepen :+).

Zou niemand om haar naam afwijzen. Zelfs niet de naam van zusje of moeder (al is die laatste niet echt een naam die je echt heel veel meer hoort voor mijn generatie en die daarna :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182453220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Grappige wending dit topic. Ben blij dat ik redelijk lang, (inmiddels) redelijk slank, ben en een korte Nederlandse naam heb _O- (ik twijfelde even ik hier 'wit' bij moest zetten, maar ik wil geen privilege-discussie oproepen :+).

Zou niemand om haar naam afwijzen. Zelfs niet de naam van zusje of moeder (al is die laatste niet echt een naam die je echt heel veel meer hoort voor mijn generatie en die daarna :P
Beter check je je privilege even.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182453228
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jan en Piet?
Er zijn weinig mannen in de leeftijdscategorie waarin ik zoek die zo heten. Maar dat iig liever dan een "Ridvan" ofzo.
Namen van matches die ik heb (gehad) zijn bijvoorbeeld Martijn, Tim, David, Rick, Jeroen, Bas, Niels etc.
pi_182453239
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:43 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Er zijn weinig mannen in de leeftijdscategorie waarin ik zoek die zo heten. Maar dat iig liever dan een "Ridvan" ofzo.
Namen van matches die ik heb (gehad) zijn bijvoorbeeld Martijn, Tim, David, Rick, Jeroen, Bas, Niels etc.
Hey, daar zie ik mijn naam zo ineens 'floep' voorbij komen.
pi_182453240
Ik knap er wel een beetje op af als iemand mijn naam vraagt, ik typ het, en die persoon vraagt vervolgens “schrijf je dat echt zo?”. Nee Pipo, ik schrijf mijn eigen naam verkeerd 🙄
Sarcasme. Herken het.
pi_182453305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik knap er wel een beetje op af als iemand mijn naam vraagt, ik typ het, en die persoon vraagt vervolgens “schrijf je dat echt zo?”. Nee Pipo, ik schrijf mijn eigen naam verkeerd 🙄
Heb ook wel eens de vraag gehad waarom ik de tikfout in mijn naam niet aan gecorrigeerd :')

Was sowieso al noet de meest snuggere dus wmdat was een vlotte unmatch
A mind with a heart of it's own
pi_182453395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik knap er wel een beetje op af als iemand mijn naam vraagt, ik typ het, en die persoon vraagt vervolgens “schrijf je dat echt zo?”. Nee Pipo, ik schrijf mijn eigen naam verkeerd 🙄
Jouw profielnaam is niet je voornaam? Of doel je op je achternaam?
pi_182453890
Ik spreek nog steeds met de jongen van dat Online dating youtube filmpje :P

Hij heeft nog meer filmpjes online staan en tis best raar om zoveel over iemand te kunnen zien eigenlijk.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:28:36 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182453951
Serieus afknappen op een naam joh? :') Jezus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182454022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:28 schreef Dven het volgende:
Serieus afknappen op een naam joh? :') Jezus.
Mompelt iets over hoe was je dag.
pi_182454060
Ik swipe op Tinder echt wel naar links bij een tokkienaam hoor
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:34:31 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182454093
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Mompelt iets over hoe was je dag.
:D
pi_182454118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik swipe op Tinder echt wel naar links bij een tokkienaam hoor
Want professoren die Johnny heten bestaan niet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182454134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want professoren die Johnny heten bestaan niet?
jij koppelt het nu aan opleiding, ik niet
pi_182454157
Ik zie mezelf gewoon niet 'ow Daylano O+ ' zuchten
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:39:22 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182454196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:33 schreef Allures het volgende:
Ik swipe op Tinder echt wel naar links bij een tokkienaam hoor
Ik hoop dat ik een tokkienaam heb, dan hoef ik geen tijd te investeren in mensen die dit doen :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182454204
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:36 schreef Allures het volgende:

[..]

jij koppelt het nu aan opleiding, ik niet
Professorstitel is onderdeel van het beroep hoogleraar. Ik koppel het eerder aan een beroep, maar de kans dat je een tokkie hoogleraar tegen komt is vrij klein... Ik persoonlijk moet de eerste hoogleraar in zn Australian met Schultje in het vak van de F-side nog zien, maar ken jouw ervaringen daarin verder ook niet :)

Hoogleraren die Michael of Johnny heten ken ik dan weer wel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:40:00 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182454209
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:D
Nog 100! _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182454229
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Professorstitel is onderdeel van het beroep hoogleraar. Ik koppel het eerder aan een beroep, maar de kans dat je een tokkie hoogleraar tegen komt is vrij klein... Ik persoonlijk moet de eerste hoogleraar in zn Australian met Schultje in het vak van de F-side nog zien, maar ken jouw ervaringen daarin verder ook niet :)
Ja prima alleen ik snap niet waarom je het er bij trekt. Het ging over namen, niet over opleidingen
pi_182454242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja prima alleen ik snap niet waarom je het er bij trekt. Het ging over namen, niet over opleidingen
Zie mijn ninjaedit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 16:42:12 #85
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182454256
Je droomvrouw de deur wijzen omdat ze Truus heet _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182454326
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zie mijn ninjaedit
Ja maar dan ga je er vanuit dat je iemand met een bepaalde naam niet date omdat je er vanuit gaat dat je zijn opleiding niet oké vind of zo?

Niet gewoon omdat je de naam djevano gewoon te debiel voor woorden vind
pi_182454401
Vaak zie je met de naam zoals Allures beschrijft dat het toch bepaalde type mensen zijn. Dus het zal waarschijnlijk niet eens zo zeer liggen aan de naam zelf maar aan de persoon met die naam.


Dit is overigens ook zo met de naam Yasmin.

Of het zijn Marokkaanse of 'kampers' :P
pi_182454502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Vaak zie je met de naam zoals Allures beschrijft dat het toch bepaalde type mensen zijn. Dus het zal waarschijnlijk niet eens zo zeer liggen aan de naam zelf maar aan de persoon met die naam.
Maar als werkgevers zo denken is het land te klein ;)
Ik snap hem overigens wel. Je bent toch opgevoed door ouders die denken dat Floris-Jan, Gezinus, Adolf, Delano, Wesley, Yasser etc. toffe namen zijn om aan je kind te geven.
pi_182454526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:52 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar als werkgevers zo denken is het land te klein ;)
Ik snap hem overigens wel. Je bent toch opgevoed door ouders die denken dat Floris-Jan, Gezinus, Adolf, Delano, Wesley, Yasser etc. toffe namen zijn om aan je kind te geven.
Nja bepaalde milieus hebben bepaalde voorkeuren voor namen ja.

Dus je moet je er niet blind op staren nee maar vaak komt het wel ergens vandaan.
pi_182454560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:52 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar als werkgevers zo denken is het land te klein ;)
Ik snap hem overigens wel. Je bent toch opgevoed door ouders die denken dat Floris-Jan, Gezinus, Adolf, Delano, Wesley, Yasser etc. toffe namen zijn om aan je kind te geven.
Ja dat is toch niet te vergelijken? Partner/werknemer. Nogal een verschil

Als iemand mij niet aan neemt om mijn dikke kont slaat dat nergens op
Als iemand er op af knapt qua daten snap ik dat prima
pi_182454582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Vaak zie je met de naam zoals Allures beschrijft dat het toch bepaalde type mensen zijn. Dus het zal waarschijnlijk niet eens zo zeer liggen aan de naam zelf maar aan de persoon met die naam.


Dit is overigens ook zo met de naam Yasmin.

Of het zijn Marokkaanse of 'kampers' :P
bij yasmine denk ik aan prinses jasmine dus zou 100% daten

Ik was op precies de juiste leeftijd toen aladin uit kwam :')
pi_182454615
Heb wel met een Keshia gedatet maar die was allesbehalve trash. Wat ik juist wel leuk vond is dat ze veel zelfspot had en zelf ook uitsprak dat het een beetje ghetto was. (Haar eigen woorden)

Leuke meid, ze kon er ook niks aan doen dat haar moeder zo’n fan was van de Cosby show _O-

Embrace it!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182454617
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:55 schreef Allures het volgende:

[..]

bij yasmine denk ik aan prinses jasmine dus zou 100% daten

Ik was op precies de juiste leeftijd toen aladin uit kwam :')
Ja weet niet hoeveel Yasmines je live tegenkomt? :P

Maar ik kom kampers tegen of Marokkaanse meiden.

Toevallig tijd terug een Yasmin in Belgie tegen gekomen en zij was de eerste waarvan ik dacht dat zij niet bij die 2 groepen hoorde :p
pi_182454660
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Knappen jullie trouwens af op namen?
Nee. Ook al zegt het vaak iets over afkomst, het gaat mij om de persoon. Ik heb het enige tijd met een Cheyenne volgehouden. Vrolijk werd je niet van haar ouders, laat staan haar broer, maar zelf was ze wel leuk.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:03:31 #95
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_182454768
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heb ook wel eens de vraag gehad waarom ik de tikfout in mijn naam niet aan gecorrigeerd :')


Dat snap ik dan wel weer.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 17:04:36 #96
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182454797
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:03 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dat snap ik dan wel weer.
Hehe.
pi_182455060
Ik zou niet willen daten met iemand die dezelfde naam heeft als mijn ex. :@ Ik hernoem ook mensen als ze dezelfde naam hebben. Zo heet een vriend van me tegenwoordig Freek 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_182455087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou niet willen daten met iemand die dezelfde naam heeft als mijn ex. :@ Ik hernoem ook mensen als ze dezelfde naam hebben. Zo heet een vriend van me tegenwoordig Freek 8-)
Dat heb ik een keer gedaan....is inderdaad geen aanrader......zelfs niet als hem Freek zou noemen..... :) :)
pi_182455111
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hehe.
:(
A mind with a heart of it's own
pi_182455225
Date over 5 minuten. Moest even hard doorwerken, maar m'n appartement is geen bende meer.
pi_182455329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:26 schreef Restyler het volgende:
Date over 5 minuten. Moest even hard doorwerken, maar m'n appartement is geen bende meer.
Veel plezier!
Gek? kan je dat eten?
pi_182455379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:26 schreef Restyler het volgende:
Date over 5 minuten. Moest even hard doorwerken, maar m'n appartement is geen bende meer.
Geniet ervan!
pi_182456008
Net voor het eerst in dagen weer een superlike gegeven aan een vuurspuwende viking met gigantische baard met lyrics van een liedje uit Aladdin in z'n profiel. Baas. O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182456045
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:18 schreef quickstepster het volgende:
Net voor het eerst in dagen weer een superlike gegeven aan een vuurspuwende viking met gigantische baard met lyrics van een liedje uit Aladdin in z'n profiel. Baas. O+
Hopelijk like terug :D

Welke site?

Ik heb net voor het eerst een like gegeven op Happy Pancake :P
pi_182456060
Moest ik eerst nog betalen om de berichten te kunnen lezen op Lexa.... Nu kan ik ze wel lezen maar niet reageren. Dus als je lang genoeg wacht kan het wel?
pi_182456090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hopelijk like terug :D

Welke site?

Ik heb net voor het eerst een like gegeven op Happy Pancake :P
Tinder, haha. Ik hou van apart en zelfverzekerd, dus moest wel!

Succes met de pannenkoek!
Gek? kan je dat eten?
pi_182456357
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:23 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Tinder, haha. Ik hou van apart en zelfverzekerd, dus moest wel!

Succes met de pannenkoek!
Geen like terug :P
pi_182456376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen like terug :P
Jij hebt buiten je hoofddoek op toch? Was het dan niet raar dat je toen alcohol ging drinken afgelopen week?
pi_182456385
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij hebt buiten je hoofddoek op toch? Was het dan niet raar dat je toen alcohol ging drinken afgelopen week?
Dates ga ik zonder hoofddoek omdat dat idd een beetje raar is.
pi_182456393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dates ga ik zonder hoofddoek omdat dat idd een beetje raar is.
Daten met hoofddoek is raar of alcohol met hoofddoek?
pi_182456399
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Daten met hoofddoek is raar of alcohol met hoofddoek?
Beide.
pi_182457084
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:45 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar dan ga je er vanuit dat je iemand met een bepaalde naam niet date omdat je er vanuit gaat dat je zijn opleiding niet oké vind of zo?

Niet gewoon omdat je de naam djevano gewoon te debiel voor woorden vind
Lekker belangrijk, als Djevano een coole gast is dan zou ik jou toch tippen hem te daten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:43:11 #113
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182457560
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja! Ik kom op Tinder echt heel veel mannen tegen die ik vanwege de naam naar links swipe :@

Ik val sowieso op Nederlandse mannen en het liefst ook gewoon een normale, korte Nederlandse naam. Maar dan weer idd niet dezelfde naam als mn vader, broer of ex bijvoorbeeld. En geen Wesley of andere "kamper"- naam :@
Ali, Youssef, Mohammed, enz :D
pi_182457653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:43 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ali, Youssef, Mohammed, enz :D
Die gaan idd allemaal naar links :P
pi_182457667
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, als Djevano een coole gast is dan zou ik jou toch tippen hem te daten
cool en ik ga hem niet daten
Iedereen heeft zijn afknappers, voor mij is dat namen als Dyandro
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:49:08 #116
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182457705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Die gaan idd allemaal naar links :P
Heb jij trouwens een profiel op paiq?
pi_182457717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Heb jij trouwens een profiel op paiq?
Nope :N
Alleen Tinder en OkCupid.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:51:09 #118
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182457760
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:47 schreef Allures het volgende:

[..]

cool en ik ga hem niet daten
Iedereen heeft zijn afknappers, voor mij is dat namen als Dyandro
Die naam kan gewoon veranderd worden..en dat zou ik dus doen als ik een tokkienaam zou hebben zodra dat kan.

Gelukkig heb ik geen tokkienaam. Maar iemand afwijzen op zn naam zal ik ook niet doen.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 19:52:08 #119
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182457790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:49 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nope :N
Alleen Tinder en OkCupid.
Ah, ik zat een keer op Paiq en toen dacht ik een foto te herkennen van jouw fotoboek :X
pi_182457832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:51 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Die naam kan gewoon veranderd worden..en dat zou ik dus doen als ik een tokkienaam zou hebben zodra dat kan.

Gelukkig heb ik geen tokkienaam. Maar iemand afwijzen op zn naam zal ik ook niet doen.
ik denk dat het toch voor iedereen beter is als je zo iemand gewoon voorbij laat gaan ipv er vanuit gaan dat ie vanzelf wel een keer zijn naam veranderd :D
Of erger nog, dat ie voor jou zijn naam wel gaat veranderen

Ik snap het probleem niet. Waarom is het zo erg dat je iemand voorbij laat gaan? Misschien mis ik dan de liefde van mijn leven maar dat is toch mijn probleem?
Zolang ik hier ook niet loop te posten 'pfff er zijn geen mensen meer over om te daten' is er ook echt weinig aan de hand lijkt me

Daarnaast: iedereen heeft zijn selectiecriteria, jullie swipen ook niet alles wat voorbij komt naar rechts
pi_182457923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ah, ik zat een keer op Paiq en toen dacht ik een foto te herkennen van jouw fotoboek :X
Dat was ik niet dan, tenzij iemand mijn foto's van mn fobo misbruikt :X

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:53 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk dat het toch voor iedereen beter is als je zo iemand gewoon voorbij laat gaan ipv er vanuit gaan dat ie vanzelf wel een keer zijn naam veranderd :D
Of erger nog, dat ie voor jou zijn naam wel gaat veranderen

Ik snap het probleem niet. Waarom is het zo erg dat je iemand voorbij laat gaan? Misschien mis ik dan de liefde van mijn leven maar dat is toch mijn probleem?
Zolang ik hier ook niet loop te posten 'pfff er zijn geen mensen meer over om te daten' is er ook echt weinig aan de hand lijkt me

Daarnaast: iedereen heeft zijn selectiecriteria, jullie swipen ook niet alles wat voorbij komt naar rechts
Precies, ik snap het probleem ook niet hoor. Waarom niet iemand mogen afwijzen vanwege haar/zijn naam, maar wel vanwege haar/zijn haarkleur bij wijze van spreke? Men, ik swipe soms mannen naar links vanwege de voetbalclub waar ze fan van zijn. Ik hoef echt geen man met een tattoo van Feyenoord hoor -O-
Ben sowieso al niet echt van de tattoo's :@
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:06:25 #122
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182458204
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:53 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk dat het toch voor iedereen beter is als je zo iemand gewoon voorbij laat gaan ipv er vanuit gaan dat ie vanzelf wel een keer zijn naam veranderd :D
Of erger nog, dat ie voor jou zijn naam wel gaat veranderen

Ik snap het probleem niet. Waarom is het zo erg dat je iemand voorbij laat gaan? Misschien mis ik dan de liefde van mijn leven maar dat is toch mijn probleem?
Zolang ik hier ook niet loop te posten 'pfff er zijn geen mensen meer over om te daten' is er ook echt weinig aan de hand lijkt me

Daarnaast: iedereen heeft zijn selectiecriteria, jullie swipen ook niet alles wat voorbij komt naar rechts
Omdat het toch nergens over gaat om iemand voorbij te laten gaan enkel om zn naam?
Daar kan die persoon niets aan doen. Bovendien zegt zo'n naam niets over iemand zelf. Wel over zn ouders, maar goed daar hoef je niet mee in een bed te liggen.

Ik swipe helemaal niets, want geen Tinder :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat was ik niet dan, tenzij iemand mijn foto's van mn fobo misbruikt :X

Kan, weet niet. Maar ik zag een keer een foto en toen dacht ik 'die heb ik volgens mij weleens eerder gezien. Kan ook zijn door die stomme bril. Ik dacht m in ieder geval te herkennen.

quote:
Precies, ik snap het probleem ook niet hoor. Waarom niet iemand mogen afwijzen vanwege haar/zijn naam, maar wel vanwege haar/zijn haarkleur bij wijze van spreke? Men, ik swipe soms mannen naar links vanwege de voetbalclub waar ze fan van zijn. Ik hoef echt geen man met een tattoo van Feyenoord hoor -O-
Ben sowieso al niet echt van de tattoo's :@
Afwijzen mag van mij best. Moet iedereen zelf weten. Alleen die naam, daar kan de persoon weinig aan doen verder.. en maakt m niet een heel ander mens.
pi_182458242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:26 schreef Restyler het volgende:
Date over 5 minuten. Moest even hard doorwerken, maar m'n appartement is geen bende meer.
Ik kan niet wachten op je verhaaltje. Heb je de ring al uit je zak tevoorschijn gehaald?
pi_182458394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:06 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Omdat het toch nergens over gaat om iemand voorbij te laten gaan enkel om zn naam?
Daar kan die persoon niets aan doen. Bovendien zegt zo'n naam niets over iemand zelf. Wel over zn ouders, maar goed daar hoef je niet mee in een bed te liggen.

Ik swipe helemaal niets, want geen Tinder :P

[..]

Kan, weet niet. Maar ik zag een keer een foto en toen dacht ik 'die heb ik volgens mij weleens eerder gezien. Kan ook zijn door die stomme bril. Ik dacht m in ieder geval te herkennen.

[..]

Afwijzen mag van mij best. Moet iedereen zelf weten. Alleen die naam, daar kan de persoon weinig aan doen verder.. en maakt m niet een heel ander mens.
wat voor jou nergens over gaat, doet dat voor een ander wel. De een selecteert op baan, politieke voorkeur, haarkleur, etc en een ander op naam
Is echt geen hogere wiskunde of zo
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:18:52 #125
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182458478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:14 schreef Allures het volgende:

[..]

wat voor jou nergens over gaat, doet dat voor een ander wel. De een selecteert op baan, politieke voorkeur, haarkleur, etc en een ander op naam.
Is echt geen hogere wiskunde of zo
Duh.

Maar het slaat nergens op. Ik neem tenminste aan dat als je gaat daten, dat je een leuke man/vrouw aan de haak wilt slaan. En dan zie je een leuke kop, zie je zn naam en denk je 'nee, dat gaat 'm niet worden'.. Om zoiets stoms als zn naam. Kan me bij de andere dingen die je noemt wel wat voorstellen; dat zijn voor mij eigenschappen. Een naam niet.

Terwijl als je een scharrel in de kroeg opduikt, je zn naam binnen 2 tellen alweer vergeten bent :/
pi_182458543
Er is eigenlijk ook geen goed argument te geven nee, maar herken het wel. :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 20:24:29 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182458613
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:53 schreef Allures het volgende:
? Misschien mis ik dan de liefde van mijn leven maar dat is toch mijn probleem?

Maar jij woont toch samen/getrouwd en hebt toch al wat sideboys? Ben je dan nog op zoek naar de liefde van je leven?
pi_182458647
Daten, liefde, aantrekkingskracht etc is ook gewoon niet rationeel
Iedereen heeft irrationele afknappers. Prima, je hoeft desnoods niet de hele wereld aan de haak te slaan


Ik kan ook niks met iemand die slist
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:26:40 #129
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182458666
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar jij woont toch samen/getrouwd en hebt toch al wat sideboys? Ben je dan nog op zoek naar de liefde van je leven?
Ik denk dat ze niet helemaal tevreden is met de naam van dr lover? _O-
pi_182458685
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar jij woont toch samen/getrouwd en hebt toch al wat sideboys? Ben je dan nog op zoek naar de liefde van je leven?
nee maar ik vertaalde het even naar het algemeen of de worst case
Misschien ben ik ook wel makkelijker/strenger met afknappers omdat het voor mij niet het verschil is tussen wel of niet weer een kerst alleen of zoiets dramatisch
  donderdag 11 oktober 2018 @ 20:34:56 #131
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182458857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik knap er wel een beetje op af als iemand mijn naam vraagt, ik typ het, en die persoon vraagt vervolgens “schrijf je dat echt zo?”. Nee Pipo, ik schrijf mijn eigen naam verkeerd 🙄
die grap heb ik eerder gehoord. Van jou.
pi_182459148
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

die grap heb ik eerder gehoord. Van jou.
Waarom reageer jij op mijn posts :? Stond ik niet op standje “ignore” van jou?
Sarcasme. Herken het.
pi_182461575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom reageer jij op mijn posts :? Stond ik niet op standje “ignore” van jou?
Haha, en toen reageerde niemand meer :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 22:07:46 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182461835
Lijkt er wel op he :D

Je hebt ze hier goed onder de duim Spirit!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 22:32:01 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182462373
Nou. Morgen nog een "date". Zaterdag staat er nog één op de planning. Je kunt er maar druk mee zijn. En nog knuffels te kort komen. :(.
pi_182462524
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:
Nou. Morgen nog een "date". Zaterdag staat er nog één op de planning. Je kunt er maar druk mee zijn. En nog knuffels te kort komen. :(.
Mocht je uiteindelijk nog knuffels te kort komen....
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 oktober 2018 @ 22:43:41 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182462738
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mocht je uiteindelijk nog knuffels te kort komen....
Die garantie kan ik nu wel vast geven. Kom je er een paar brengen?
pi_182462886
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die garantie kan ik nu wel vast geven. Kom je er een paar brengen?
Ben onderweg!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 22:52:58 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182463044
Een telefoonnr op m'n gips gekregen. Vorige keer had ie volgens mij een vriendin. Geen idee hoe 't nu ermee staat :')
pi_182463259
Nou, ze is net vertrokken. Geen verhaaltje van de date dit keer, enige wat ik kan zeggen is dat het heel goed en heel slecht was. Met het slecht bedoel ik ook echt slecht. _O-
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:04:13 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182463286
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Een telefoonnr op m'n gips gekregen. Vorige keer had ie volgens mij een vriendin. Geen idee hoe 't nu ermee staat :')
Hij heeft iig zin ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182463329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:03 schreef Restyler het volgende:
Nou, ze is net vertrokken. Geen verhaaltje van de date dit keer, enige wat ik kan zeggen is dat het heel goed en heel slecht was. Met het slecht bedoel ik ook echt slecht. _O-
Ga je ons nu achterlaten met deze cliffhanger?
pi_182463380
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ga je ons nu achterlaten met deze cliffhanger?
Het goede is dat we nu relatie hebben. Het slechte is dat ik wat hele domme dingen heb gedaan en ik van geluk mag spreken dat ze alsnog wel door wil gaan. |:(

Volgende date is zaterdag, maar volgens de regels mag ik hier officieel niet meer posten.
pi_182463388
_O- :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182463404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:09 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het goede is dat we nu relatie hebben. Het slechte is dat ik wat hele domme dingen heb gedaan en ik van geluk mag spreken dat ze alsnog wel door wil gaan. |:(

Volgende date is zaterdag, maar volgens de regels mag ik hier officieel niet meer posten.
Iedere relatie heeft ups and downs he. Kan gebeuren ook al lijkt het een valse start.
pi_182463475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:09 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het goede is dat we nu relatie hebben. Het slechte is dat ik wat hele domme dingen heb gedaan en ik van geluk mag spreken dat ze alsnog wel door wil gaan. |:(

Volgende date is zaterdag, maar volgens de regels mag ik hier officieel niet meer posten.
Wat voor hele domme dingen heb je gedaan dan?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:33:19 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182463901
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Hij heeft iig zin ^O^
Volgens Facebook vrijgezel. Eens kijken wat hij wil.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:34:36 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182463928
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens Facebook vrijgezel. Eens kijken wat hij wil.
Gokje: je poentje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:35:11 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182463943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Gokje: je poentje
Of helemaal niets.
We zullen zien.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:40:45 #151
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182467552
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Piepklein beetje overgegeven. Compleet opgedroogd.
_O- _O-
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:02:55 #152
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182467756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:09 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het goede is dat we nu relatie hebben. Het slechte is dat ik wat hele domme dingen heb gedaan en ik van geluk mag spreken dat ze alsnog wel door wil gaan. |:(

Volgende date is zaterdag, maar volgens de regels mag ik hier officieel niet meer posten.
Sommigen houden niet van een onverwachte duim in de poepert he....
pi_182467780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:09 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het goede is dat we nu relatie hebben.
Cool altijd dat officiële moment! BAM vanaf nu is het een relatie.

quote:
Het slechte is dat ik wat hele domme dingen heb gedaan en ik van geluk mag spreken dat ze alsnog wel door wil gaan. |:(
Nou laat ons niet langer in spanning...

quote:
Volgende date is zaterdag, maar volgens de regels mag ik hier officieel niet meer posten.
lolwut, over welke officiële regels heb jij het nou weer dan...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182467830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:06 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Cool altijd dat officiële moment! BAM vanaf nu is het een relatie.

[..]

Nou laat ons niet langer in spanning...

[..]

lolwut, over welke officiële regels heb jij het nou weer dan...
Waarschijnlijk dit:

✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Maar nu vind ik persoonlijk dat je je kersverse relatie niet gelijk als partner kunt beschouwen... toch?... :?
pi_182467938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dit:

✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Maar nu vind ik persoonlijk dat je je kersverse relatie niet gelijk als partner kunt beschouwen... toch?... :?
ach, en al was dat zo, als je ineens een partner hebt, mag je toch nog gewoon meeposten. Je kunt nog steeds tips/meningen, die ontopic zijn, en voorgaande ervaringen plaatsen?

Als je maar niet elke poep of scheet met je huidige relatie hier gaat posten, tenminste, dat lijkt me de gedachte achter die 'regel'...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182469669
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen over mijn date van afgelopen zaterdag :@ -O- We hebben elkaar niet meer gezien (volgende date staat gepland voor zondag), maar wel best wel wat contact via whatsapp, Ik vind het lastig om een gesprek met hem te voeren. Misschien is dat mannen-eigen, maar hij reageert vaak met 1 of 2 woorden op wat ik zeg en dan is een gesprek meteen dood.

Hij appt wel veel uit zichzelf, maar dan meer appjes als "goedemorgen!" of iets als "ik denk aan je", maar voor de rest zijn zijn appjes ook redelijk negatief. Zijn situatie is natuurlijk verre van ideaal en ik snap dat hij stress heeft, maar het lijkt wel alsof het nu zo'n depri puddinkje is. Met andere woorden: hij voelt een beetje als een energiezuiger en heb zelf ook genoeg sores dat ik dat er eigenlijk niet bij kan hebben. :{
Sarcasme. Herken het.
pi_182469699
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen over mijn date van afgelopen zaterdag :@ -O- We hebben elkaar niet meer gezien (volgende date staat gepland voor zondag), maar wel best wel wat contact via whatsapp, Ik vind het lastig om een gesprek met hem te voeren. Misschien is dat mannen-eigen, maar hij reageert vaak met 1 of 2 woorden op wat ik zeg en dan is een gesprek meteen dood.

Hij appt wel veel uit zichzelf, maar dan meer appjes als "goedemorgen!" of iets als "ik denk aan je", maar voor de rest zijn zijn appjes ook redelijk negatief. Zijn situatie is natuurlijk verre van ideaal en ik snap dat hij stress heeft, maar het lijkt wel alsof het nu zo'n depri puddinkje is. Met andere woorden: hij voelt een beetje als een energiezuiger en heb zelf ook genoeg sores dat ik dat er eigenlijk niet bij kan hebben. :{
dan geef je toch aan dat je niet op gezeik over zn ex zit te wachten en dat je graag vooruit kijkt
pi_182469735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:13 schreef Caithlinn het volgende:
Lijkt er wel op he :D

Je hebt ze hier goed onder de duim Spirit!
Neuh, maar ga me niet eerst out of nowhere blokkeren en negeren en dan wel ineens weer reageren op een post. Make up your mind en doe of normaal, of rot gewoon op met je bijdehandte opmerkingen. Sorry maar daar ben ik echt allergisch voor.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:13:58 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182469750
Owja en op tinder een best gezellig gesprek met schijnbaar een spanjaard.
pi_182469779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen over mijn date van afgelopen zaterdag :@ -O- We hebben elkaar niet meer gezien (volgende date staat gepland voor zondag), maar wel best wel wat contact via whatsapp, Ik vind het lastig om een gesprek met hem te voeren. Misschien is dat mannen-eigen, maar hij reageert vaak met 1 of 2 woorden op wat ik zeg en dan is een gesprek meteen dood.

Hij appt wel veel uit zichzelf, maar dan meer appjes als "goedemorgen!" of iets als "ik denk aan je", maar voor de rest zijn zijn appjes ook redelijk negatief. Zijn situatie is natuurlijk verre van ideaal en ik snap dat hij stress heeft, maar het lijkt wel alsof het nu zo'n depri puddinkje is. Met andere woorden: hij voelt een beetje als een energiezuiger en heb zelf ook genoeg sores dat ik dat er eigenlijk niet bij kan hebben. :{
Zonde, maar zonder dalen, geen pieken.

Had een tijd terug ook iemand leren kennen en die belde mij op een voor mij best emotioneel moment (wat ze dus niet wist). Je raad het al, ze haakte meteen af daarna.

Sorry maar als iemand mij niet kan handelen als ik in een (tijdelijk) dipje zit, dan verdien je mij ook niet als ik op mijn best ben. En ja, dit heb ik haar ook verteld, maar dat boeide haar zeer weinig. Next!
pi_182469780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:10 schreef MCH het volgende:

[..]

dan geef je toch aan dat je niet op gezeik over zn ex zit te wachten en dat je graag vooruit kijkt
Oh nee daar gaat het helemaal niet over hoor. Het is gewoon algemeen zwaarmoedig en depressief hoe hij zich uit.
Sarcasme. Herken het.
pi_182469824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee daar gaat het helemaal niet over hoor. Het is gewoon algemeen zwaarmoedig en depressief hoe hij zich uit.
Als het nu al zo begint, dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen en het lekker laten zitten (hoe jammer dat ook kan zijn).
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:22:38 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182469873
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee daar gaat het helemaal niet over hoor. Het is gewoon algemeen zwaarmoedig en depressief hoe hij zich uit.
Heb je hem dat ook gezegd? Misschien is ie zich er niet van bewust.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:32:10 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182470027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik begin een beetje mijn enthousiasme te verliezen over mijn date van afgelopen zaterdag :@ -O- We hebben elkaar niet meer gezien (volgende date staat gepland voor zondag), maar wel best wel wat contact via whatsapp, Ik vind het lastig om een gesprek met hem te voeren. Misschien is dat mannen-eigen, maar hij reageert vaak met 1 of 2 woorden op wat ik zeg en dan is een gesprek meteen dood.

Hij appt wel veel uit zichzelf, maar dan meer appjes als "goedemorgen!" of iets als "ik denk aan je", maar voor de rest zijn zijn appjes ook redelijk negatief. Zijn situatie is natuurlijk verre van ideaal en ik snap dat hij stress heeft, maar het lijkt wel alsof het nu zo'n depri puddinkje is. Met andere woorden: hij voelt een beetje als een energiezuiger en heb zelf ook genoeg sores dat ik dat er eigenlijk niet bij kan hebben. :{
Denk niet dat dat mannen-eigen is. Misschien ziet hij het appen ook gewoon niet als serieuze gesprekken.
Als hij je wel regelmatig uit zichzelf appt, zal hij niet compleet dood van binnen zijn, lijkt me.

Vertel je zelf wel positieve dingen?
pi_182470061
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb je hem dat ook gezegd? Misschien is ie zich er niet van bewust.
Ja tuurlijk heb ik dat gezegd en hij weet het ook van zichzelf. Hij zegt dan ook dat hij me niet wil teleurstellen en het juist leuk wil hebben en dat hij me niet wil betrekken bij zijn shit. Maar als je je kut voelt is het niet zo makkelijk om gezellig te doen en te doen alsof er niks aan de hand is. En ik wil hem daar dan ook weer niet mee belasten. Maargoed, zondag date, misschien is het dan juist wel superleuk. Of juist helemaal niet en dan is dat ook weer duidelijk.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:36:50 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182470092
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk heb ik dat gezegd en hij weet het ook van zichzelf. Hij zegt dan ook dat hij me niet wil teleurstellen en het juist leuk wil hebben en dat hij me niet wil betrekken bij zijn shit. Maar als je je kut voelt is het niet zo makkelijk om gezellig te doen en te doen alsof er niks aan de hand is. En ik wil hem daar dan ook weer niet mee belasten. Maargoed, zondag date, misschien is het dan juist wel superleuk. Of juist helemaal niet en dan is dat ook weer duidelijk.
Hmmm lastig hoor...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182470146
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hmmm lastig hoor...
Ja. Ik wacht zondag de date af en tot dan noem ik hem gewoon Nurks en stuur ik hem foto's van Oscar iedere keer als hij weer loopt te chagrijnen.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:52:49 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182470353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja. Ik wacht zondag de date af en tot dan noem ik hem gewoon Nurks en stuur ik hem foto's van Oscar iedere keer als hij weer loopt te chagrijnen.
Dit klinkt qua slagingskans ongeveer hetzelfde als ik met ijspegel.
pi_182470437
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit klinkt qua slagingskans ongeveer hetzelfde als ik met ijspegel.
Haha vergelijk je mij nu met ijspegel? Ik denk niet dat er zondag veel geijspegeld wordt hoor :P
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:04:31 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182470539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha vergelijk je mij nu met ijspegel? Ik denk niet dat er zondag veel geijspegeld wordt hoor :P
Nee, ik denk niet dat jij kouder bent dan het absolute nulpunt. :7.
Ik doelde slechts op de mismatch.
pi_182470562
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat jij kouder bent dan het absolute nulpunt. :7.
Ik doelde slechts op de mismatch.
Oh! Ik dacht begrepen te hebben dat jullie nog steeds aan het daten waren :?
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:09:18 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182470614
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh! Ik dacht begrepen te hebben dat jullie nog steeds aan het daten waren :?
Ik kan dit niet in 1 zin samenvatten. Of hoofdstuk. Wat dit is, weet niemand. Ik breng haar zo naar Schiphol en dan is ze drie weken op vakantie, dus dan is er sowieso even tijd om na te denken.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:13:55 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182470683
Oeeh
Gipsgast appt zowaar vanmorgen uit zichzelf :)
pi_182470838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh
Gipsgast appt zowaar vanmorgen uit zichzelf :)
Hahahaha Gipsgast. Ik vind de namen hier zo leuk :D
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:26:30 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182470911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:22 schreef Spirit82 het volgende:

Hahahaha Gipsgast. Ik vind de namen hier zo leuk :D
Vaak wordt er wel wat leuks van gemaakt idd :)
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:26:49 #176
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182470919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh
Gipsgast appt zowaar vanmorgen uit zichzelf :)
Positief!!

Mijn date van morgen appte vanmorgen om 5 uur!? Geloof dat hij ging hardlopen :P ik weet wel betere activiteiten voor ‘s morgens 5 uur O-)

Off-topic; ik ben aangenomen bij de NGO waar ik al heel lang op een baan zat te azen *O* *O*
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182471152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja. Ik wacht zondag de date af en tot dan noem ik hem gewoon Nurks en stuur ik hem foto's van Oscar iedere keer als hij weer loopt te chagrijnen.
Een relatie loopt vaak spaak op hetgeen al aanwezig is voordat de relatie begint.
pi_182471191
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:26 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Positief!!

Mijn date van morgen appte vanmorgen om 5 uur!? Geloof dat hij ging hardlopen :P ik weet wel betere activiteiten voor ‘s morgens 5 uur O-)

Off-topic; ik ben aangenomen bij de NGO waar ik al heel lang op een baan zat te azen *O* *O*
Off topic feli!
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:11:37 #179
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182471573
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ken een binkie.

Heb laatst een match gecancelled die dezelfde naam als mijn zus.
Dat doe ik niet op die reden maar het is toch een beetje vreemd bij tijd en wijlen idd.
pi_182471597
Nou, morgen dus de zesde date. Wordt 25 graden, dus zit een beetje na te denken wat te gaan doen. Iemand suggesties? Wil eigenlijk wel wat anders doen dan wat we al gedaan hebben (terras, bij haar/mij thuis).
pi_182471608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:13 schreef Restyler het volgende:
Nou, morgen dus de zesde date. Wordt 25 graden, dus zit een beetje na te denken wat te gaan doen. Iemand suggesties?
Sorry maar nu je een relatie hebt mag je daar niet meer over posten.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182471641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Sorry maar nu je een relatie hebt mag je daar niet meer over posten.
Jou mening... 6e date kan nog alle kanten op . :P
Redacted
pi_182471642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Sorry maar nu je een relatie hebt mag je daar niet meer over posten.
Ik heb de regels eens goed nagelezen en het is:

* Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Het is nog pril genoeg om te zeggen dat ik het meisje nog niet als 'vaste partner' bestempel. We hebben een relatie, maar die hebben we pas één dag. De regel vat ik vooral op dat iemand die al 2 jaar een relatie heeft hier geen dates moet gaan posten.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:20:00 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182471686
Oke, appen met Gipsgast gaat lekker. Lijkt erop dat er wel een date in gaat zitten :)
pi_182471699
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:20 schreef Cue_ het volgende:
Oke, appen met Gipsgast gaat lekker. Lijkt erop dat er wel een date in gaat zitten :)
Ouwe hosselaar :9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182471701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Jou mening... 6e date kan nog alle kanten op . :P
Hij zegt dat ze nu een relatie hebben, ik niet...

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:16 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik heb de regels eens goed nagelezen en het is:

* Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Het is nog pril genoeg om te zeggen dat ik het meisje nog niet als 'vaste partner' bestempel. We hebben een relatie, maar die hebben we pas één dag. De regel vat ik vooral op dat iemand die al 2 jaar een relatie heeft hier geen dates moet gaan posten.
Zeg je tegen je vriendin dan straks dat jullie een relatie hebben maar (nog) niet als je vaste partner beschouwt? Heb je ruimte om met nog andere te daten nu?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:21:26 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182471705
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:20 schreef HostiMeister het volgende:

Ouwe hosselaar :9
Deze had ik ook niet aan zien komen :')
pi_182471850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:13 schreef Restyler het volgende:
Nou, morgen dus de zesde date. Wordt 25 graden, dus zit een beetje na te denken wat te gaan doen. Iemand suggesties? Wil eigenlijk wel wat anders doen dan wat we al gedaan hebben (terras, bij haar/mij thuis).
Hmm. Terrasje pakken is wel voor de hand liggend met 25 graden, maar niet spannend genoeg. Hou wel van domme dingen doen, dacht zelf aan shoppen als date maar dat is ook de hele dag binnen dus dat is ook niet heel goed passend bij 25 graden. Wandelen, picknicken, etc is ook wel voor de hand liggend, maar weer niet heel spannend. Misschien wandelen en dan wat waterpistolen mee nemen.
pi_182471876
edit: foei
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182472436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:31 schreef Restyler het volgende:
Hou wel van domme dingen doen, dacht zelf aan shoppen als date
Deze man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182472578
"Ik hou van domme dingen doen, ik haat lekker eten, en heb een hekel aan hobby's. Sowieso snap ik het nut van lol hebben niet, en haat ik reizen"
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:30:11 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182472605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:31 schreef Restyler het volgende:

[..]

Hmm. Terrasje pakken is wel voor de hand liggend met 25 graden, maar niet spannend genoeg. Hou wel van domme dingen doen, dacht zelf aan shoppen als date maar dat is ook de hele dag binnen dus dat is ook niet heel goed passend bij 25 graden. Wandelen, picknicken, etc is ook wel voor de hand liggend, maar weer niet heel spannend. Misschien wandelen en dan wat waterpistolen mee nemen.
Midgetgolf! Of picknicken in een boom.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182472611
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze man.
Lijkt me serieus wel een grappige date, shoppen. Naar een zaak met bedrijfskleding en dan super chique gaan kleden en grappen maken. Naar andere winkel en dan als een hipster erbij lopen. Misschien voor de gezelligheid kleedhokjes delen. ;)
Gewoon gezellig een middagje shopje.
pi_182472618
Ik vind shoppen in m'n eentje al een nachtmerrie, laat staan met iemand anders, laat staan als date
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182472684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:30 schreef Restyler het volgende:

[..]

Lijkt me serieus wel een grappige date, shoppen. Naar een zaak met bedrijfskleding en dan super chique gaan kleden en grappen maken. Naar andere winkel en dan als een hipster erbij lopen. Misschien voor de gezelligheid kleedhokjes delen. ;)
Gewoon gezellig een middagje shopje.
Wat een wilde plannen heb je toch ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182472701
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat een wilde plannen heb je toch ook.
Naar de Ikea en alle bedden en banken uitproberen. Haha, hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik zeker weet dat ik dat binnenkort als date ga doen: shoppen. Vind het nu al grappig.
pi_182472885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:31 schreef Restyler het volgende:

[..]

Hmm. Terrasje pakken is wel voor de hand liggend met 25 graden, maar niet spannend genoeg. Hou wel van domme dingen doen, dacht zelf aan shoppen als date maar dat is ook de hele dag binnen dus dat is ook niet heel goed passend bij 25 graden. Wandelen, picknicken, etc is ook wel voor de hand liggend, maar weer niet heel spannend. Misschien wandelen en dan wat waterpistolen mee nemen.
hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_182472968
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:56 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe oud ben jij eigenlijk?
Deze vraag zegt meer over jou dan over mij. ;)
pi_182473556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:01 schreef Restyler het volgende:

[..]

Deze vraag zegt meer over jou dan over mij. ;)
"Nee, jij dan"

Zegt ook een hoop.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182473564
Het zegt vooral dat ik me af vraag hoe oud je bent
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:44:57 #201
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182473603
Godsallejezus, krijgen we deze shit weer...

Iemand nog een leuke date in het verschiet?
pi_182473629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Godsallejezus, krijgen we deze shit weer...

Iemand nog een leuke date in het verschiet?
:Y

Vanavond Portugees.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:53:17 #203
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182473697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:Y

Vanavond Portugees.
Wat gaan jullie doen?
pi_182473705
Hmm. Bootcamp zou ook kunnen als date. Laatste keer dat ik dat deed (en tevens mijn eerste keer), moest je alles in koppels doen. Samen buikspieren, borstspieren, benen. Sport ik deze week wel letterlijk elke dag, maar zou kunnen.
pi_182473707
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen?
Drankjes in Rotterdam. Ben zeer nieuwsgierig :P
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:54:43 #206
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182473715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:30 schreef Restyler het volgende:

[..]

Lijkt me serieus wel een grappige date, shoppen. Naar een zaak met bedrijfskleding en dan super chique gaan kleden en grappen maken. Naar andere winkel en dan als een hipster erbij lopen. Misschien voor de gezelligheid kleedhokjes delen. ;)
Gewoon gezellig een middagje shopje.
Kan me er de lol wel van indenken ja. Maar je kan ook gewoon een terras bespreken en vanaf daar besluiten aan de zwier in de stad te gaan uiteraard.
pi_182473726
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Kan me er de lol wel van indenken ja. Maar je kan ook gewoon een terras bespreken en vanaf daar besluiten aan de zwier in de stad te gaan uiteraard.
Zoiets dacht ik ook, ja. Zal haar eens vragen of ze zelf al iets bedacht heeft voor morgen. :)
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:55:35 #208
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182473728
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Drankjes in Rotterdam. Ben zeer nieuwsgierig :P
Naar Rotterdam? Best leuke stad hoor, kom er graag.
pi_182473737
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Naar Rotterdam? Best leuke stad hoor, kom er graag.
Ja hij woont daar. Is voor mij niet zo ver weg ook.
pi_182473812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Godsallejezus, krijgen we deze shit weer...

Iemand nog een leuke date in het verschiet?
Ja vanavond date 2 :s)
Event in de sportschool waar we eerst samen heen zouden gaat niet door, dus meer tijd echt samen nu *O*
pi_182473816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:54 schreef Restyler het volgende:
Hmm. Bootcamp zou ook kunnen als date. Laatste keer dat ik dat deed (en tevens mijn eerste keer), moest je alles in koppels doen. Samen buikspieren, borstspieren, benen. Sport ik deze week wel letterlijk elke dag, maar zou kunnen.
Ik heb een keer bij een boulderhal afgesproken voor een date. Was erg leuk!!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:06:27 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182473851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:44 schreef Trashcanman het volgende:
Godsallejezus, krijgen we deze shit weer...

Iemand nog een leuke date in het verschiet?
Schijnbaar morgenavond met gipsman. Al staat die nog niet officieel vast.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:11:56 #213
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182473921
Lekker bezig dames ^O^

Een sportieve date zou ik niet zo supersnel doen btw, kan niet echt een goede reden bedenken behalve dan dat ik graag lekker eet en drink met een date en al sportende niet enorme gesprekken voer.
pi_182474285
Ik ook date gescoord *O* volgend weekend met een metalhead een café onveilig maken :+
Gek? kan je dat eten?
pi_182474337
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:36 schreef quickstepster het volgende:
Ik ook date gescoord *O* volgend weekend met een metalhead een café onveilig maken :+
Leuk :D

Nog iets van die ene gehoord?
pi_182475170
Goed bezig dames. ;)

Net haar gevraagd of ze ideeën had en we gaan nu dus morgen naar een recreatiegebied.

Ook nog vergeten te zeggen dat ze gister ook gelijk mijn leukste shirt geclaimd heeft :(
pi_182475343
Vanavond date, heb haar al 1x gezien bij haar ouders thuis toen die weg waren, maar toen was m'n maat mee want dat was m'n vervoer.

Nu stadje in, maar tis geen relatie materiaal.
pi_182475560
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vanavond date, heb haar al 1x gezien bij haar ouders thuis toen die weg waren, maar toen was m'n maat mee want dat was m'n vervoer.

Nu stadje in, maar tis geen relatie materiaal.
Hoe was jouw seksdate nu uiteindelijk afgelopen? Dat was jij ook toch?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182475600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:01 schreef Restyler het volgende:

[..]

Deze vraag zegt meer over jou dan over mij. ;)
En deze reactie op een vraag zegt weer meer over jou ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 17:51:15 ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:49:49 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475611
IJspaleis weggebracht. Nu op weg naar huis. 26km file in totaal. O+.

Was kut. Ze gedroeg zich als een afstandelijke hork.
Les 187: check.
pi_182475618
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:49 schreef Kreator het volgende:
IJspaleis weggebracht. Nu op weg naar huis. 26km file in totaal. O+.

Was kut. Ze gedroeg zich als een afstandelijke hork.
Les 187: check.
Hork zelfs?
pi_182475630
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:49 schreef Kreator het volgende:
IJspaleis weggebracht. Nu op weg naar huis. 26km file in totaal. O+.

Was kut. Ze gedroeg zich als een afstandelijke hork.
Les 187: check.
Lekker gezellig gebabbeld onderweg dus.
pi_182475674
Maar is het nu over dan?
Niet lullig bedoeld want ik krijg hier echt pas net wat van mee maar waarom is het steeds niet over?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:53:41 #224
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182475677
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:49 schreef Kreator het volgende:
IJspaleis weggebracht. Nu op weg naar huis. 26km file in totaal. O+.

Was kut. Ze gedroeg zich als een afstandelijke hork.
Les 187: check.
Zou haar zeker niet meer gaan ophalen... Word je weggebracht en gedraag je je nog als een hork terwijl iemand zoveel moeite doet. :X
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182475691
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:46 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hoe was jouw seksdate nu uiteindelijk afgelopen? Dat was jij ook toch?
Dat was ik ja, heb hem gecanceld. Kijk seks op een eerste date okay, maar het voelde wel heel ongemakkelijk om puur om seks af te spreken, prestatiedruk ofzo.
pi_182475692
Misschien speelt ze hard to get?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:56:44 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:53 schreef Allures het volgende:
Maar is het nu over dan?
Niet lullig bedoeld want ik krijg hier echt pas net wat van mee maar waarom is het steeds niet over?
Omdat er progressie was. (Lees: seks). Dan verwacht ik gewoon iets meer dan een halve knuffel en een halve kus op de wang als ze 17 dagen weg gaat. Iets van emotie, iets liefs zeggen. Wat dan ook. Er kwam niks.

(Ophalen sowieso niet. En verder afspreken hangt af van hoe ik er de komende drie weken over denk. Nu zeg ik van niet, maar dat kan dan weer anders zijn.)
pi_182475738
Maar heeft ze wel ooit iets gezegd of gedaan wat jou het idee heeft dat ze er net zo in staat als jij?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:59:56 #229
545 dop
:copyright: dop
pi_182475771
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat er progressie was. (Lees: seks). Dan verwacht ik gewoon iets meer dan een halve knuffel en een halve kus op de wang als ze 17 dagen weg gaat. Iets van emotie, iets liefs zeggen. Wat dan ook. Er kwam niks.

(Ophalen sowieso niet. En verder afspreken hangt af van hoe ik er de komende drie weken over denk. Nu zeg ik van niet, maar dat kan dan weer anders zijn.)
sorry voor het oordeel, maar ze klinkt borderline.

Ingewikkeld, zou ik niet trekken denk ik.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:00:27 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:57 schreef Allures het volgende:
Maar heeft ze wel ooit iets gezegd of gedaan wat jou het idee heeft dat ze er net zo in staat als jij?
Nee. Maar ze ontdooide wel. Vooral als ik afhaak. Altijd mijn probleem....ik vind bijna niemand leuk en áls ik dan een keer enthousiast ben, heb ik dit. :').
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:00:52 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475786
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:59 schreef dop het volgende:

[..]

sorry voor het oordeel, maar ze klinkt borderline.


Nee.
pi_182475787
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:59 schreef dop het volgende:

[..]

sorry voor het oordeel, maar ze klinkt borderline.

Ingewikkeld, zou ik niet trekken denk ik.
Lekkere snelle conlusie dit :P
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:02:22 #233
545 dop
:copyright: dop
pi_182475806
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lekkere snelle conlusie dit :P
ja sorry ik weet het.
Ook niet mijn ding om dat zo snel te vinden normaal.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182475807
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Maar ze ontdooide wel. Vooral als ik afhaak. Altijd mijn probleem....ik vind bijna niemand leuk en áls ik dan een keer enthousiast ben, heb ik dit. :').
maar is het dan niet dat zij minder in jou ziet dan jij in haar?
pi_182475818
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:02 schreef dop het volgende:

[..]

ja sorry ik weet het.
Ook niet mijn ding om dat zo snel te vinden normaal.
doe het dan nu ook niet
Slaat werkelijk nergens op om dat zo out of the blue te roepen omdat je iemands gedrag niet begrijpt

Zo vermoeiend, elke onbegrijpelijke vrouw heeft tegenwoordig borderline en elke man is een narcist
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:05:11 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:02 schreef Allures het volgende:

[..]

maar is het dan niet dat zij minder in jou ziet dan jij in haar?
Obviously. En normaal zeg je dan: fuck it. Ik Kap er mee. Maar als je iemand echt leuk vindt, blijf je (te) lang denken dat het wel goed komt.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:06:13 #237
545 dop
:copyright: dop
pi_182475857
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:03 schreef Allures het volgende:

[..]

doe het dan nu ook niet
Slaat werkelijk nergens op om dat zo out of the blue te roepen omdat je iemands gedrag niet begrijpt

Zo vermoeiend, elke onbegrijpelijke vrouw heeft tegenwoordig borderline en elke man is een narcist
Tja soms ben ik net een mens en flap ik er wat uit.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182475861
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Obviously. En normaal zeg je dan: fuck it. Ik Kap er mee. Maar als je iemand echt leuk vindt, blijf je (te) lang denken dat het wel goed komt.
Joh.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:07:08 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182475873
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Joh.
Er zijn subtiele verschillen, yasmin
pi_182475883
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zijn subtiele verschillen, yasmin
Nah.
pi_182475930
Maar ja wat is dan een ijskonijn?
pi_182475984
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ja wat is dan een ijskonijn?
Een zeester met koude voeten.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:31:13 #243
545 dop
:copyright: dop
pi_182476288
Tja problemen problemen,
Ik zit zelf met 2 dames die beide geen vrijgezel zijn.
Doen wel leuke dingen met allebei.
Bij 1 is de grens duidelijk besproken en zijn we vriendjes.
De ander zit in een open relatie, maar daar heb ik dan weer moeite mee.
Dus dan ook maar vriendjes.
Ben er niet uit wat ik nu zelf precies wil, en van wie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:33:10 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182476314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:31 schreef dop het volgende:
Tja problemen problemen,
Ik zit zelf met 2 dames die beide geen vrijgezel zijn.
Doen wel leuke dingen met allebei.
Bij 1 is de grens duidelijk besproken en zijn we vriendjes.
De ander zit in een open relatie, maar daar heb ik dan weer moeite mee.
Dus dan ook maar vriendjes.
Ben er niet uit wat ik nu zelf precies wil, en van wie.
Of niets of enkel seks met die tweede. Weinig opties.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:34:57 #245
545 dop
:copyright: dop
pi_182476339
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of niets of enkel seks met die tweede. Weinig opties.
mee eens, maar praktijk is nog wat ingewikkelder.
En ook binnen een vriendschap moet je soms eerlijk zijn over je gevoelens (vind ik).
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182476577
Wat is er ingewikkelder dan
pi_182476626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Een zeester met koude voeten.
_O-
pi_182476652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk :D

Nog iets van die ene gehoord?
Helemaal niks. Nieteens een unmatch op Tinder. Ergens zou ik bijna gaan denken dat hij ergens in een greppel ligt _O-

Maargoed, niet mijn probleem. Net ook een leuke match op OkCupid met een oppernerd. Eens kijken hoe dat gaat als we wat kletsen!
Gek? kan je dat eten?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:58:49 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182476685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ja wat is dan een ijskonijn?
Heb je geen enkele post vd afgelopen maand begrepen?
pi_182476708
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je geen enkele post vd afgelopen maand begrepen?
Jawel maar het was nogal vaag. En ze blijft wel met je afspreken.
pi_182476744
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:49 schreef Kreator het volgende:
IJspaleis weggebracht. Nu op weg naar huis. 26km file in totaal. O+.

Was kut. Ze gedroeg zich als een afstandelijke hork.
Les 187: check.
Liever een hork dan een plork
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:08:00 #252
545 dop
:copyright: dop
pi_182476816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:50 schreef Allures het volgende:
Wat is er ingewikkelder dan
volgens mij kan ik daar beter een eigen topic over openen, mocht ik die behoefte hebben.
Wil hier niet het hele topic kapen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182477051
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Liever een hork dan een plork
Plork mag best hoor, gewoon zak over het hoofd heen ;)
pi_182477080
Wish me luck!

Daar gaan we :X
pi_182477125
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Wish me luck!

Daar gaan we :X
Veel plezier!!
Gek? kan je dat eten?
pi_182477166
Have fun Yasmin!

Kreator: ik denk dat je ijspaleis beter kwijt dan rijk bent......
pi_182477243
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Have fun Yasmin!

Kreator: ik denk dat je ijspaleis beter kwijt dan rijk bent......
Hier sluit ik me bij aan.

Veel plezier iedereen die ook een date heeft!

Ook al ken ik mijn date uit de sportschool, een sportieve date zou ik ook niet zo snel doen. Naar een recreatieplas morgen klinkt wel prima idd :Y
pi_182477288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:30 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.

Veel plezier iedereen die ook een date heeft!

Ook al ken ik mijn date uit de sportschool, een sportieve date zou ik ook niet zo snel doen. Naar een recreatieplas morgen klinkt wel prima idd :Y
Jij ook veel plezier maar ik denk zomaar dat het morgen een hele geslaagde date wordt!
pi_182477557
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij ook veel plezier maar ik denk zomaar dat het morgen een hele geslaagde date wordt!
Oh dat van die recreatieplas gaat Restyler morgen doen. Ik ga zo met mijn date gewoon weer de stad in :) Maar dankjewel ;)
pi_182477679
Oh okee ha ha, Restyler dan ook nog maar veel plezier toegewenst!
pi_182477766
Dankje dames. :)

Moet nog wel even kijken hoe ik het ga proppen allemaal. Morgen is ook mijn vrijwilligerswerk-dag en dat is van 09:00 tot 16:00. Denk dat ik ga vragen of ik om 14:00 weg mag, of dat ik zondag kan werken in plaats van zaterdag.

Wel zin in morgen. Ze had de recreatieplas voorgesteld, dus ik reageer met: "is goed, zal ik je met de auto ophalen". Vervolgens zegt ze dat ik een mietje ben en nu gaan we het hele pokke eind met de fiets. _O-
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:59:39 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182477807
Moet zeggen dat ik gipsguy wel leuk vind op de app :@
Al lange tijd niet meegemaakt op deze manier.

Ook leuk om te horen dat ik hem al eerder was opgevallen (zien elkaar zo'n max 3x per jaar).
pi_182477940
Pff, ze zei ja ik ben er sowieso uiterlijk 8 uur. Nu app ik d'r waar ze is, is ze nog gewoon thuis, en ze moet nog 25 min reizen.

Ik denk dat ik er maar vandoor ga.
pi_182477986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pff, ze zei ja ik ben er sowieso uiterlijk 8 uur. Nu app ik d'r waar ze is, is ze nog gewoon thuis, en ze moet nog 25 min reizen.

Ik denk dat ik er maar vandoor ga.
Pfff, wat slecht! Boeeee voor je date! -O-
Gek? kan je dat eten?
pi_182478086
Ik ben er weg van. Nu ist ineens ja m'n nicht komt mee want die verveeld zich en dan kan ik met de auto en ben ik er over 40 minuten.

Dikke doei, Netflix en chill thuis op de bank ga ik doen.
pi_182478136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:57 schreef Restyler het volgende:
Dankje dames. :)

Moet nog wel even kijken hoe ik het ga proppen allemaal. Morgen is ook mijn vrijwilligerswerk-dag en dat is van 09:00 tot 16:00. Denk dat ik ga vragen of ik om 14:00 weg mag, of dat ik zondag kan werken in plaats van zaterdag.

Wel zin in morgen. Ze had de recreatieplas voorgesteld, dus ik reageer met: "is goed, zal ik je met de auto ophalen". Vervolgens zegt ze dat ik een mietje ben en nu gaan we het hele pokke eind met de fiets. _O-
Pittige tante :) :)
pi_182478215
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben er weg van. Nu ist ineens ja m'n nicht komt mee want die verveeld zich en dan kan ik met de auto en ben ik er over 40 minuten.

Dikke doei, Netflix en chill thuis op de bank ga ik doen.
Niet tegen haar zeggen dat je naar huis gaat. Laat haar lekker daarheen komen. En als ze er dan is en vraagt waar jij bent pas zeggen dat je naar huis bent gegaan :9
pi_182478590
Haha das gemeen. Nee maar toen ik met m'n maat bij haar ouders thuiskwam vroeg ik eerst, mag hij meekomen? En zij zegt gewoon ja m'n nicht komt mee bam.

Doei, ik ben weer lekker thuis
pi_182478797
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Pittige tante :) :)
Haha, ze heeft wel karakter ja. Maar daar hou ik wel van. Bij mij thuis komen en dan net doen alsof ze er al jaren komt, direct alles toe-eigenen. _O-

Nouja, een wijs man zei eens: de vrouw mag de broek in huis aan hebben, maar ik (als man) beslis wanneer die uit gaat. ;)
pi_182478815
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:57 schreef Restyler het volgende:
Dankje dames. :)

Moet nog wel even kijken hoe ik het ga proppen allemaal. Morgen is ook mijn vrijwilligerswerk-dag en dat is van 09:00 tot 16:00. Denk dat ik ga vragen of ik om 14:00 weg mag, of dat ik zondag kan werken in plaats van zaterdag.

Wel zin in morgen. Ze had de recreatieplas voorgesteld, dus ik reageer met: "is goed, zal ik je met de auto ophalen". Vervolgens zegt ze dat ik een mietje ben en nu gaan we het hele pokke eind met de fiets. _O-
Wel braaf luisteren naar wat zij wilt hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182478822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:49 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha, ze heeft wel karakter ja. Maar daar hou ik wel van. Bij mij thuis komen en dan net doen alsof ze er al jaren komt, direct alles toe-eigenen. _O-

Nouja, een wijs man zei eens: de vrouw mag de broek in huis aan hebben, maar ik (als man) beslis wanneer die uit gaat. ;)
Niet zo brutaal jij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182478865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:49 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha, ze heeft wel karakter ja. Maar daar hou ik wel van. Bij mij thuis komen en dan net doen alsof ze er al jaren komt, direct alles toe-eigenen. _O-

Nouja, een wijs man zei eens: de vrouw mag de broek in huis aan hebben, maar ik (als man) beslis wanneer die uit gaat. ;)
Succes met die dame.....ben benieuwd hoelang een relatie stand houd... :)
pi_182478948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha das gemeen. Nee maar toen ik met m'n maat bij haar ouders thuiskwam vroeg ik eerst, mag hij meekomen? En zij zegt gewoon ja m'n nicht komt mee bam.

Doei, ik ben weer lekker thuis
Zeggen dat je er uiterlijk om 20:00 bent en niet laten weten dat je later komt en daarna ook nog zeggen dat je iemand meeneemt en er pas over 40min bent, is ook gemeen..
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:59:10 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182478990
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zeggen dat je er uiterlijk om 20:00 bent en niet laten weten dat je later komt en daarna ook nog zeggen dat je iemand meeneemt en er pas over 40min bent, is ook gemeen..
Das niet gemeen, dat is gewoon onfatsoenlijk.
pi_182479255
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Das niet gemeen, dat is gewoon onfatsoenlijk.
Ja klopt..
pi_182479302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Succes met die dame.....ben benieuwd hoelang een relatie stand houd... :)
Haha komt wel goed. M'n hond is zwaarder dan dat zij is en hem ben ik ook de baas. Als het te erg wordt ga ik der gewoon een beetje africhten. ~O>
pi_182479348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:14 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha komt wel goed. M'n hond is zwaarder dan dat zij is en hem ben ik ook de baas. Als het te erg wordt ga ik der gewoon een beetje africhten. ~O>
Uhuh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182479354
Ja nja ik ga er niet van wakker liggen, heb genoeg andere zooi om wakker van te liggen.

Is overigens de 2e x dat ze niet komt oid, dus wat mij betreft ist klaar, relatie materiaal was het sowieso niet.
pi_182479357
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:14 schreef Restyler het volgende:

[..]

Haha komt wel goed. M'n hond is zwaarder dan dat zij is en hem ben ik ook de baas. Als het te erg wordt ga ik der gewoon een beetje africhten. ~O>
Africhten klinkt ook echt als een basis voor een goede relatie :D :D
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:17:22 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182479374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja nja ik ga er niet van wakker liggen, heb genoeg andere zooi om wakker van te liggen.

Is overigens de 2e x dat ze niet komt oid, dus wat mij betreft ist klaar, relatie materiaal was het sowieso niet.
Was dit die seksdate van je van laatst?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182479621
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 21:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Was dit die seksdate van je van laatst?
Nee die had ik zelf afgezegd, dit was een ander.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:20:44 #282
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182480964
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 20:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Das niet gemeen, dat is gewoon onfatsoenlijk.
En een behoorlijk absurde actie ook, welke debiel verzint zoiets??

Vond de keer dat een date me op centraal heeft laten wachten en later met de smoes kwam dat ze zich verslapen had (om 2 uur 's middags? :D ) al een redelijk bizarre maar die van pp slaat wel alles.
pi_182481057
Ik had het ergens kunnen weten, want was al eens eerder gebeurd, en 't is best een aso meisje zeg maar. Vandaar ook geen relatie materiaal.

Nu al tijd met een meisje aan 't appen, nooit gezien of in 't echt gesproken, en die had het na 2 dagen al over : ja als we een relatie hebben dan....

Dus dat wordt ook niks want ze dringt zich teveel op :')

Nu dus voorlopig niks op de planning staan en das misschien maar Ff beter.
pi_182481149
Ik had overigens met een op tinder echt 4 dagen lang super leuke gesprekken, en ze zag er leuk uit!

Maar die is verdwenen, maar we zijn nog wel een match, dus ze heeft de match niet verwijderd maar reageert nergens op.

En ja ik heb gezocht op d'r voornaam en haar woonplaats maar geen resultaat op fb. Heel jammer, want hier zou ik dus heel graag mee op date willen.

Maar voorlopig dus niks.

Edit: gewoon echt lange goede gesprekken, zowel onzinnig als serieus, hele dag lang.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 22:29:39 ]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:40:23 #285
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182481348
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 22:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik had overigens met een op tinder echt 4 dagen lang super leuke gesprekken, en ze zag er leuk uit!

Maar die is verdwenen, maar we zijn nog wel een match, dus ze heeft de match niet verwijderd maar reageert nergens op.

En ja ik heb gezocht op d'r voornaam en haar woonplaats maar geen resultaat op fb. Heel jammer, want hier zou ik dus heel graag mee op date willen.

Maar voorlopig dus niks.

Edit: gewoon echt lange goede gesprekken, zowel onzinnig als serieus, hele dag lang.
Berichtje er achter aan gooien met dat je het jammer vindt dat ze niet meer reageert aangezien jij haar wel tof vond?

Wie weet komt het nog op gang en anders niet meer naar om kijken.
pi_182482503
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuidse popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2018 23:32:25 ]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:32:54 #287
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182482536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuids popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Ehm, een puist is niet heel bizar oid? Als je er niet aan zit dan valt ie waarschijnlijk niet eens op.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:34:10 #288
47102 Elvi
miemkwien
pi_182482553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuidse popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Tandpasta erop doen voor je gaat slapen. Dan droogt het uit. Alleen voor noodgevallen.
pi_182482566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Voor de pindakaas gaan natuurlijk, wat denk jij dan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_182482823
Gewoon uitknijpen man :')
pi_182483486
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuidse popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Tandpasta idd. En dan wat concealer. Heb je vast wel in je toilettasje :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:19:04 #292
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182483527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:48 schreef Faxie het volgende:
Gewoon uitknijpen man :')
Spuit er hoe dan ook nog iets uit je die avond.
pi_182483573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuidse popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Sudocreme of bepanthen. Meeste vrouwen hebben wel iets dergelijks op voorraad. Werkt veel beter dan pindakaas :P
En trouwens, als ie niet op het puntje van je neus zit ziet ze het ws niet eens...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182483615
Ben ik weer !

Leuke jongen :D

Wat een verademing na vorige week.

Zijn Portugese roots gaan wat verder terug dan gedacht, het is eigenlijk gewoon een blonde Turk _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 13-10-2018 00:36:16 ]
pi_182483664
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben ik weer !

Leuke jongen :D

Wat een verademing na vorige week.

Zijn Portugese roots gaan wat verder terug dacht gedacht, het is eigenlijk gewoon een blonde Turk _O-
Superleuk!!
Al intenties voor een volgende date??
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182483681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:31 schreef Stratotanker het volgende:
Mijn hemel wat een drama. ;( Ik heb binnenkort een date met een Fokkie, maar vanmorgen werd ik wakker met een kloppende onderhuidse popper op mijn snuitje .. :'( Hoe kan ik nu in hemelsnaam een potentiële POHWP onder ogen komen? -O- Foundation is op .. ik denk eraan om het af te smeren met pindakaas.

Hoe doen vrouwen dit meestal? Iemand tips?
Als ze je afwijst vanwege een puistje kan ze onmogelijk je POHWP zijn..
pi_182483696
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Superleuk!!
Al intenties voor een volgende date??
Ik heb geen idee wat die van mij vindt :P

HIj had mij al op mijn werk gezien zal niet zo zijn dat ik een zware tegenvaller ben maar hij heeft niks gezegd.
pi_182483775
We wachten de vervolgposts in spanning af :)
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:30:56 #299
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182483781
Tof Yasmin

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als ze je afwijst vanwege een puistje kan ze onmogelijk je POHWP zijn..
Doe niet zo nuchter.
pi_182484064
Fijn dat het bij jou zo goed ging Yasmin.

Ik heb wel een gezellige avond gehad, maar een relatie gaat het iig niet worden helaas. Ben al iets te eerlijk geweest over mn persoonlijke leven denk ik. Niet dat ik meteen mn levensverhaal heb verteld, maar toch schrok het hem blijkbaar af. Dus maar even nadenken wat ik wil nu met hem (wel fwb ofzo) maar nu eerst toch wel balen ;(
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:51:51 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182486425
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Fijn dat het bij jou zo goed ging Yasmin.

Ik heb wel een gezellige avond gehad, maar een relatie gaat het iig niet worden helaas. Ben al iets te eerlijk geweest over mn persoonlijke leven denk ik. Niet dat ik meteen mn levensverhaal heb verteld, maar toch schrok het hem blijkbaar af. Dus maar even nadenken wat ik wil nu met hem (wel fwb ofzo) maar nu eerst toch wel balen ;(
Wat zijn er hier toch veel mensen met een 'persoonlijk verhaal' wat afschrikt.

Ik vraag me dan af, is het de bagage die je hebt die mensen afschrikt of de manier waarop je er zelf mee omgaat en het vertelt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')