abonnement Unibet Coolblue
pi_182597585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik voel vandaag niets meer :') ben een stuk minder optimistisch nu :D

Wat ontzettend spannend zeg, die eerste echo! Ik kan me voorstellen dat de tijd dan heel lang duurt!
Wanneer mag je testen?
pi_182599068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:55 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Wanneer mag je testen?
Maandag is nod, dus ik zou dinsdag testen denk ik
pi_182606704
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:02 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Maandag is nod, dus ik zou dinsdag testen denk ik
Ik mag een dag eerder testen. :* :*
pi_182607707
Spannend Gaddle en Bertha, duimen draaien voor jullie O+

Hier eerste FM gehad, er groeien zo'n 5/6 wat grotere (tussen 10 en 14 mm) en nog een stuk of 7 kleinere die ze niet gemeten heeft. Het is de vraag of die mee gaan doen. Maandag weer terug, dat is dan CD11. Ik ben een beetje teleurgesteld over de opbrengst tot nu toe, gezien de hogere dosis.. maar wie weet gaan er nog een aantal kleintjes meedoen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182608185
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Kirb het volgende:
Spannend Gaddle en Bertha, duimen draaien voor jullie O+

Hier eerste FM gehad, er groeien zo'n 5/6 wat grotere (tussen 10 en 14 mm) en nog een stuk of 7 kleinere die ze niet gemeten heeft. Het is de vraag of die mee gaan doen. Maandag weer terug, dat is dan CD11. Ik ben een beetje teleurgesteld over de opbrengst tot nu toe, gezien de hogere dosis.. maar wie weet gaan er nog een aantal kleintjes meedoen.
Spannend Kirb, ik duim voor je!

Gaddle en Bertha, ik hoop op een goed resultaat!
pi_182608485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:04 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik mag een dag eerder testen. :* :*
Joh, ben jij ook alweer zo ver! Dan ga ik ook voor jou duimen O+

Kirb, ik hoop met je mee dat ze nog gaan groeien
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:18:06 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182610550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Kirb het volgende:
Spannend Gaddle en Bertha, duimen draaien voor jullie O+

Hier eerste FM gehad, er groeien zo'n 5/6 wat grotere (tussen 10 en 14 mm) en nog een stuk of 7 kleinere die ze niet gemeten heeft. Het is de vraag of die mee gaan doen. Maandag weer terug, dat is dan CD11. Ik ben een beetje teleurgesteld over de opbrengst tot nu toe, gezien de hogere dosis.. maar wie weet gaan er nog een aantal kleintjes meedoen.
Kwaliteit boven kwantiteit!!
De meiden die nu het topic gaan verlaten hadden ook geen monster score!
Komt vast Goed!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182610811
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit!!
De meiden die nu het topic gaan verlaten hadden ook geen monster score!
Komt vast Goed!
De vorige keer had ik maar 6 grote (en 4 kleine) follikels en 4 matige tot slechte kwaliteit embryo's. Vandaar nu de hoop iets meer keuze te hebben :). Maar! Ik heb nog even contact gehad, en ze gaan even overleggen of ze de dosis nog iets willen ophogen om die kleintjes wat meer aan te sporen. En wie weet is Menopur wel het wondermiddel voor mij voor betere kwaliteit, en dan is er maar 1 nodig O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:42:38 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182610981
ik wil even een hoeraatje voor mijn zorgverzekering hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat bijna te janken...

verder hier enorme werk perikelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach.. we maken het onszelf lekker makkelijk....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182611368
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:42 schreef Barreltje het volgende:
ik wil even een hoeraatje voor mijn zorgverzekering hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat bijna te janken...

verder hier enorme werk perikelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach.. we maken het onszelf lekker makkelijk....
Hey wat goed van je zorgverzekering! Welke zit je?
En dan daar tegenover wat jammer van je werkgever }:| wat een hork. Het is niet bepaald een keuze he, geen kinderen kunnen krijgen. Wel enorm spannend wat carrièrekans betreft :).

Ik ben gebeld, ik mag de dosis ophogen naar 300. Fingers crossed :s).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:09:07 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182611479
Op welke dosis zat je eerder dan? En wat fijn dat het ziekenhuis meewerkt met he gevoel

Mijn ziektekostenverzekering is zorgzaam..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182611512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:09 schreef Barreltje het volgende:
Op welke dosis zat je eerder dan? En wat fijn dat het ziekenhuis meewerkt met he gevoel

Mijn ziektekostenverzekering is zorgzaam..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat nu op 225 :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:18:02 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182611623
Ahh ! Dat is een mooie verhoging :Y

Stroop.. je testjes zijn aangekomen hoor! Precies op tijd.. Eens kijken of ik mn ei kan vinden... :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:31:52 #189
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182611809
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:18 schreef Barreltje het volgende:
Ahh ! Dat is een mooie verhoging :Y

Stroop.. je testjes zijn aangekomen hoor! Precies op tijd.. Eens kijken of ik mn ei kan vinden... :+
Fijn! Dat je ze maar snel door mag sturen naar de volgende! ;)
En wat een fijn gesprek met je verzekering! Beetje jammer dat er dan zo'n hork van een baas tegenover staat :(
pi_182612028
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 14:42 schreef Barreltje het volgende:
ik wil even een hoeraatje voor mijn zorgverzekering hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zat bijna te janken...

verder hier enorme werk perikelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach.. we maken het onszelf lekker makkelijk....
Barreltje, wat heb jij voor een stoer beroep dan?!? Wel bullshit dat ze zo raar doen over de mogelijke dreiging van zwangerschap. Ik denk dan altijd, je weet toch dat dit kan gebeuren met dames van een zekere leeftijd? En zeker als je met bv een gebroken arm ook een halfjaar niet mag werken!
En wat fijn van je zorgverzekering O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:04:15 #191
269689 crew  Viv
pi_182612370
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182612911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit! En _O- herkenbaar, minus de trap :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 19-10-2018 16:40:18 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:42:56 #193
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_182613353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En krijg je dan ook trainingen hoe je niet van de trap moet vallen? Die krijgen wij. Altijd de leuning vast houden, niet met drinken op de trap.
Een hele powerpoint en dan een test aan het eind wat wel en niet mag.
Amerikanen O+

MAAR on topic: Barrel jammer dat je maar niet meer over de pogingen moet praten op je werk.
Hoera echter voor je fijne zorgverzekering.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_182613700
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, precies ook bij mij :') Behalve dan auto-ongelukken want ik rijd ook best veel
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:08:49 #195
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182613858
Wij hebben ook een hand aan de reling policy hoor.. ;) en dat heeft er bij mij toe geleid dat ik nu gewoon ALTIJD overal een leuning wil als ik de trap op of af ga.. :')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182614147
B.ertha, ik ga ook voor jou duimen O+

Kirb,Ik duim op nog wat meer groei voor je.

Fijn van je verzekering Barreltje. En je baas is echt een zak.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:28:58 #197
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_182614225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:08 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben ook een hand aan de reling policy hoor.. ;) en dat heeft er bij mij toe geleid dat ik nu gewoon ALTIJD overal een leuning wil als ik de trap op of af ga.. :')
Ja maar jouw trappen op het platform zijn vast wat steiler dan een gewoon kantoor :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_182619066
Mijn man durft na zijn vorige baan ook amper meer een trap af zonder de leuning vast te houden :D

Wat een rot reactie van je baas barreltje. In zo'n geval zou ik het echt erg spijtig hebben gevonden dat ik open was geweest over het traject -O-

Bertha, dit is wel echt een spannende cyclus voor je hé? Ik hoop toch zo dat het spuiten het deze keer echt anders heeft gemaakt?

Kirb, bij mij kwam de groei ook wat langzamer op gang. Ik ben niet het beste voorbeeld qua ei-cel-kwaliteit, maar ik had deze poging wel 16 eicellen. Na de eerste FM kun je er nog weinig van zeggen, is mijn ervaring.


quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:10 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Krampen en steken heb ik ook zo af en toe. Zal vast wel goed zijn toch?

Kirb, ik mag 5 november voor een echo.

En lieve dames, volgen jullie allemaal snel? :*
Ik heb ook 5 november de eerste echo.
Vanochtend heb ik het aan mijn moeder verteld. Die was heel blij O+ De streep op de test is inmiddels haast donkerder dan de controlestreep dus ik heb wel wat meer vertrouwen dat het goed zit. Maar de onzekerheid blijft toch wel groot.
pi_182625326
Wat zal je moeder ongelooflijk verrast zijn geweest zeg O+

En laat de rest maar zitten, ik ben ongesteld -O- :'(

[ Bericht 17% gewijzigd door B.ertha op 20-10-2018 12:53:51 ]
pi_182627670
Aaah nee Bertha wat jammer ;( :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')