abonnement Unibet Coolblue
pi_182445673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:35 schreef Hallmark het volgende:
Waarom verschuif je niet gewoon de datum van het ziekenhuis?
Ik zou kijken welke mogelijkheden je hier hebt inderdaad. Tenzij het vrij acuut is, kun je best schuiven in een ziekenhuis. Vaak hebben ze ook nog wel een gaat tussendoor dus kun je misschien best snel terecht.
pi_182445699
We kunnen vast wel wat FOK!kers verzamelen die heh voor je willen ophalen.
pi_182445842
TS heeft online op een kavel geboden en had de mogelijkheid om het kavel fysiek te bekijken. Uit interesse, omdat ik het graag wil begrijpen, maar waarom geldt het herroepingsrecht hier niet?

Uit de Algemene verkoopvoorwaarden (voor consumenten), versie januari 2018:
quote:
Artikel 12; Uitsluiting herroepingsrecht
12.1 De Koper heeft geen herroepingsrecht bij:
[...]
b) overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de Verkoper worden aangeboden aan de Koper die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
Kijkdagen is toch niet de feitelijke veiling, die lijkt volledig online plaats te vinden, of zie ik iets over het hoofd?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_182446021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:21 schreef baskick het volgende:
TS heeft online op een kavel geboden en had de mogelijkheid om het kavel fysiek te bekijken. Uit interesse, omdat ik het graag wil begrijpen, maar waarom geldt het herroepingsrecht hier niet?

Uit de Algemene verkoopvoorwaarden (voor consumenten), versie januari 2018:

[..]

Kijkdagen is toch niet de feitelijke veiling, die lijkt volledig online plaats te vinden, of zie ik iets over het hoofd?
Online ben je toch ook persoonlijk aanwezig?
pi_182446052
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:26 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

In de beschrijving van de veiling stond dat je productnummer de ophaaldag bepaalt.

Bij het product stonden twee data, dus dan ga ik er vanuit dat beide mogelijk is. Dat is geen gekke gedachtegang toch?
Er wordt nergens uitgelegd hóe het productnummer de dag bepaalt?
pi_182446056
Anders trommel je je familie op, iedereen één of twee love dolls mee, zo gepiept.
pi_182446198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Online ben je toch ook persoonlijk aanwezig?
Dat zou je kunnen stellen, afhankelijk van de definitie van 'persoonlijk' en 'aanwezig'. Het komt uit de Wet koop op afstand. Is 'persoonlijk aanwezig' dan niet fysieke aanwezigheid in persoon op 'de veiling' (de verkoopruimte)?

En hoe zit het andere deel - 'onder leiding van een veilingmeester' precies? De veiling gaat zeer waarschijnlijk volledig automatisch; hoe is er sprak van 'onder leiding van een veilingmeester'?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_182446499
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:58 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen stellen, afhankelijk van de definitie van 'persoonlijk' en 'aanwezig'. Het komt uit de Wet koop op afstand. Is 'persoonlijk aanwezig' dan niet fysieke aanwezigheid in persoon op 'de veiling' (de verkoopruimte)?

En hoe zit het andere deel - 'onder leiding van een veilingmeester' precies? De veiling gaat zeer waarschijnlijk volledig automatisch; hoe is er sprak van 'onder leiding van een veilingmeester'?
Een automatische veilingmeester, het gaat er denk ik om dat er een soort van controle/leiding plaats vindt. En dat hoeft niet een menselijk persoon te zijn denk ik.

Maar ik vind het redelijk vage regeltjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')