abonnement Unibet Coolblue
pi_182797941
Je maakt nu al tien jaar kansloze topics aan. Je eindigt nog als jaloers verzuurd en eenzaam oud wijf.

Je eisen zijn te hoog. Je arrogantie is te groot. Je eigen gedrag om een leuke man te pakken te krijgen is treurig slecht. Hoeveel heb je er nu al afgewezen of hebben zelf de conclusie getrokken dat je getikt bent?

Zoek een goed psycholoog. Zal je goed doen. -O-
Whatever...
pi_182798032
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:08 schreef TheInnocent het volgende:
Ik heb een eerste date gehad, erg gezellig leuke man en hij gaf bij afscheid aan weer af te willen spreken, maar de volgende dag zit hij gewoon weer op de datingapp... (ik ken iemand die dit kan zien en voor me checkt). Like why? Het maakt mij nu alert en ik heb geen zin om hier energie in te steken.. het weerhoudt mij om verliefd te worden. Zo jammer, kennelijk ben ik het niet helemaal voor hem waarom zou hij anders verder kijken?
Denk dat dit vrij normaal is bij het online daten. Als ik zelf een super leuk gesprek heb met iemand kijk ik op dat moment ook niet verder. Zelfde met een super leuke date...

Maar het is geen zekerheid dat het dan ook een succes gaat worden.

Misschien stoppen om je dates te volgen op internet?
pi_182798180
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:49 schreef Spanky78 het volgende:
Je maakt nu al tien jaar kansloze topics aan. Je eindigt nog als jaloers verzuurd en eenzaam oud wijf.

Je eisen zijn te hoog. Je arrogantie is te groot. Je eigen gedrag om een leuke man te pakken te krijgen is treurig slecht. Hoeveel heb je er nu al afgewezen of hebben zelf de conclusie getrokken dat je getikt bent?

Zoek een goed psycholoog. Zal je goed doen. -O-
Waar haal je dit nu weer vandaan? Wat heeft dit topic met mijn eisen te maken?Ik zeg dat ik denk dat je niet verder rondneust als je iemand heel leuk vindt, wauw hiervoor moet ik maar snel naar een psycholoog joh.
  zondag 28 oktober 2018 @ 19:36:10 #104
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182798923
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:03 schreef TheInnocent het volgende:
Waar haal je dit nu weer vandaan?
Van FOK! Het is deeltje 987654 inmiddels..

Net zoals de 4609 keren dat ik je geadviseerd heb je eigen topics eens terug te lezen..
Het heeft echt nul nut om steeds een nieuwe te maken met dezelfde strekking
pi_182799640
Goh wat is dit topic anders dan je andere topics! Oh nee toch niet!

Zou het misschien kunnen dat jij anders overkomt dan jij zelf denkt? Als een koele afstandelijke vrouw? Waarvan een man denkt: goh misschien dat het na een tweede / derde date misschien wat hartelijker wordt en hij daarom nog wel af wil spreken. Tegelijkertijd kan hij wel gereserveerd zijn omdat je wat koel en eigengereid overkomt, en daarom dus nog niet alle andere contacten afkapt. Jij houdt immers je kaarten tegen de borst of jij echt in hem geïnteresseerd bent.
Of geef jij die man de duidelijkheid dat jij dat van hem verwacht? Of moet hij dat aanvoelen aan zijn water?

Ik krijg bij jouw topics altijd het gevoel dat een man door allerlei hoepels moet springen, zonder dat dat voor hem duidelijk is. En als hij dat niet goed doet ligt dat natuurlijk aan hem want dat had hij toch moeten weten.
pi_182799641
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waar haal je dit nu weer vandaan? Wat heeft dit topic met mijn eisen te maken?Ik zeg dat ik denk dat je niet verder rondneust als je iemand heel leuk vindt, wauw hiervoor moet ik maar snel naar een psycholoog joh.
Ik haal het uit je topicgeschiedenis.
Whatever...
pi_182801067
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik haal het uit je topicgeschiedenis.
Ok.

OT

Stel dat jij vrijgezel zou zijn en actief op datingapps, je hebt een eerste date gehad. Je vindt de vrouw in kwestie heel leuk, ga je dan de volgende dag verder scrollen op die datingapp?
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:42:08 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182801141
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ok.

OT

Stel dat jij vrijgezel zou zijn en actief op datingapps, je hebt een eerste date gehad. Je vindt de vrouw in kwestie heel leuk, ga je dan de volgende dag verder scrollen op die datingapp?
Ja. Commitment eisen na één date die doorgaans niet meer dan een paar uurtjes duurt. :') Ga fietsen. :')
pi_182801160
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:01 schreef MisChrartin het volgende:
Goh wat is dit topic anders dan je andere topics! Oh nee toch niet!

Zou het misschien kunnen dat jij anders overkomt dan jij zelf denkt? Als een koele afstandelijke vrouw? Waarvan een man denkt: goh misschien dat het na een tweede / derde date misschien wat hartelijker wordt en hij daarom nog wel af wil spreken. Tegelijkertijd kan hij wel gereserveerd zijn omdat je wat koel en eigengereid overkomt, en daarom dus nog niet alle andere contacten afkapt. Jij houdt immers je kaarten tegen de borst of jij echt in hem geïnteresseerd bent.
Of geef jij die man de duidelijkheid dat jij dat van hem verwacht? Of moet hij dat aanvoelen aan zijn water?

Ik krijg bij jouw topics altijd het gevoel dat een man door allerlei hoepels moet springen, zonder dat dat voor hem duidelijk is. En als hij dat niet goed doet ligt dat natuurlijk aan hem want dat had hij toch moeten weten.
Heeft het er mee te maken dat ik me rustig opstel en niet aanrakerig? Of eerder omdat hij mij gewoon niet leuk genoeg vindt? Nog steeds andere vrouwen checkend..
pi_182801245
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja. Commitment eisen na één date die doorgaans niet meer dan een paar uurtjes duurt. :') Ga fietsen. :')
Maar dan vind je haar toch niet zo heel leuk als je toch de behoefte hebt om verder te kijken. Ik eis niks en ik ga het ook zeker niet doen, dit staat er los van.
pi_182801315
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar dan vind je haar toch niet zo heel leuk als je toch de behoefte hebt om verder te kijken. Ik eis niks en ik ga het ook zeker niet doen, dit staat er los van.
Dan vond die jou dus niet zo leuk... Wat nog kan komen trouwens.
pi_182801751
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heeft het er mee te maken dat ik me rustig opstel en niet aanrakerig? Of eerder omdat hij mij gewoon niet leuk genoeg vindt? Nog steeds andere vrouwen checkend..
Ja, waarschijnlijk kom je koeler en afstandelijker over dan je zelf denkt. Maar niet zo dat ze je direct afschrijven maar nog wel verder willen daten. Als jij alles in het midden laat en weifelend overkomt, gaat een man ook niet alles op jou inzetten. Actie en reactie.

Vervolgens maakt een man volgens jou een ‘misstap’ en je verbreekt het contact ‘omdat hij niet voor jou alleen kiest’. En zie hier jouw datingleven.
Nogmaals actie en reactie. Tot nu toe kun je concluderen dat jouw aanpak faalt. Dus ga óf er wat mee doen, of stop met je topics erover openen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisChrartin op 28-10-2018 23:46:56 ]
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:03:27 #113
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182802074
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ok.

OT

Stel dat jij vrijgezel zou zijn en actief op datingapps, je hebt een eerste date gehad. Je vindt de vrouw in kwestie heel leuk, ga je dan de volgende dag verder scrollen op die datingapp?
Dacht je echt dat je de enige "leuke" vrouw was?
Dacht je dat er niet al meer contacten zouden kunnen zijn?


Lama ik reageer weer eens op een troll.. :W
pi_182803863
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ok.

OT

Stel dat jij vrijgezel zou zijn en actief op datingapps, je hebt een eerste date gehad. Je vindt de vrouw in kwestie heel leuk, ga je dan de volgende dag verder scrollen op die datingapp?
OT: jij zoekt weer een nieuwe reden om ijskoningin te blijven spelen en ofwel hem af te wijzen wegens niet geschikt (je gaat toch zeker niet in een datingapp kijken als hij jou een uur of twee heeft gesproken?) of hij peert hem zelf wel doordat jij je zelf als ijskoningin blijft gedragen.

Een kerel die aan de belangrijkste punten van jouw lijst voldoet heeft een nog veel langere lijst met vrouwen die alles doen hem te krijgen. De vent die zogenaamd aan alles voldoet, dat is sowieso een leugenaar en die zal jou bedriegen of erger.
Whatever...
pi_182805745
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heeft het er mee te maken dat ik me rustig opstel en niet aanrakerig? Of eerder omdat hij mij gewoon niet leuk genoeg vindt? Nog steeds andere vrouwen checkend..
Heb je er ooit weleens bij stil gestaan dat jij, door hoe jij je opstelt, een man niet erg het gevoel geeft dat jij (serieus) geïnteresseerd in hem bent?
pi_182805780
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:55 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk kom je koeler en afstandelijker over dan je zelf denkt. Maar niet zo dat ze je direct afschrijven maar nog wel verder willen daten. Als jij alles in het midden laat en wijfelend overkomt, gaat een man ook niet alles op jou inzetten. Actie en reactie.

Vervolgens maakt een man volgens jou een ‘misstap’ en je verbreekt het contact ‘omdat hij niet voor jou alleen kiest’. En zie hier jouw datingleven.
Nogmaals actie en reactie. Tot nu toe kun je concluderen dat jouw aanpak faalt. Dus ga óf er wat mee doen, of stop met je topics erover openen.
+1
pi_182805883
Deze Toerkoe valt constant in herhaling.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:14:37 #118
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182806346
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar dan vind je haar toch niet zo heel leuk als je toch de behoefte hebt om verder te kijken. Ik eis niks en ik ga het ook zeker niet doen, dit staat er los van.
Zoals eerder gezegd: daten is een proces. Alsof ik weet of ik haar mega leuk genoeg vind na een paar uurtjes om gelijk mijn telefoon op te schonen. |:( Wat vermoeiend dit. Neem gelijk een trouwambtenaar mee op je eerste dates joh, want voor jou zijn (vervolg)dates blijkbaar alleen logistiek.

Niet lullig bedoeld, maar ik snap wel waarom je single bent met zo'n houding.
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:05:33 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182809831
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd: daten is een proces. Alsof ik weet of ik haar mega leuk genoeg vind na een paar uurtjes om gelijk mijn telefoon op te schonen. |:( Wat vermoeiend dit. Neem gelijk een trouwambtenaar mee op je eerste dates joh, want voor jou zijn (vervolg)dates blijkbaar alleen logistiek.

Niet lullig bedoeld, maar ik snap wel waarom je single bent met zo'n houding.
^O^ _O-

Dat mens heeft echt een mega grote plaat voor haar kop :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:11:46 #120
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182809929
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

^O^ _O-

Dat mens heeft echt een mega grote plaat voor haar kop :')
Ik vond het in eerste instantie wel schattig die naïviteit en het maakte me ook wel nieuwsgierig naar de persoon achter deze posts. Maar hoe meer ik van d'r lees, hoe meer hoofdpijn ik krijg. 8)7 Net zulke onrealistische gedachten als die user syndroom. :')
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:13:30 #121
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182809965
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vond het in eerste instantie wel schattig die naïviteit en het maakte me ook wel nieuwsgierig naar de persoon achter deze posts. Maar hoe meer ik van d'r lees, hoe meer hoofdpijn ik krijg. 8)7 Net zulke onrealistische gedachten als die user syndroom. :')
Ja, een beetje naïviteit is ook wel schattig maar dit is echt bizar.

En toch wens ik haar nog steeds succes en het beste al denk ik niet dat er voor haar ooit een perfecte man langs komt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 09:23:44 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182810133
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, een beetje naïviteit is ook wel schattig maar dit is echt bizar.

En toch wens ik haar nog steeds succes en het beste al denk ik niet dat er voor haar ooit een perfecte man langs komt.
Dat wijf is keigek. Heeft tig topics hierover en komt geen steek verder terwijl de rest van de mensen, op andere nutcases na, gewoon wel fijne relaties voor elkaar krijgen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182811296
Er zijn ook genoeg mensen die elkaar wel voldoende aandacht geven als ze vanaf het begin elkaar leuk vinden, dat zijn ook dezelfde stellen die goed blijven communiceren in de gevorderde fase van hun relatie of inmiddels huwelijk. Is maar net hoe je er in staat. Ben je steeds op zoek naar beter en wil je daar je aandacht op vestigen vanaf het begin, dan is dit misschien ook een trekje wat je met je mee zal nemen..

Wat een kinderachtige reacties zeg, alsof jullie het zo fijn vinden als de vrouw met wie jullie een heel leuke eerste date zouden hebben doodleuk de volgende dag verder zou scrollen en verder niets zou laten horen ook al zou ze gemeld hebben verder af te willen spreken bij afscheid. Komt zo’n vrouw oprecht geïnteresseerd over dan op jullie mannen? Gaan jullie dan niet meer op jullie hoede zijn en wat alerter zijn tov zo’n vrouw?

Ik knap er serieus van af en ga zo’n persoon automatisch minder interessant vinden. En ja, dat kan vanuit het gevoel van zelfbescherming zijn.
  maandag 29 oktober 2018 @ 10:47:41 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182811664
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef TheInnocent het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die elkaar wel voldoende aandacht geven als ze vanaf het begin elkaar leuk vinden, dat zijn ook dezelfde stellen die goed blijven communiceren in de gevorderde fase van hun relatie of inmiddels huwelijk. Is maar net hoe je er in staat. Ben je steeds op zoek naar beter en wil je daar je aandacht op vestigen vanaf het begin, dan is dit misschien ook een trekje wat je met je mee zal nemen..

Wat een kinderachtige reacties zeg, alsof jullie het zo fijn vinden als de vrouw met wie jullie een heel leuke eerste date zouden hebben doodleuk de volgende dag verder zou scrollen en verder niets zou laten horen ook al zou ze gemeld hebben verder af te willen spreken bij afscheid. Komt zo’n vrouw oprecht geïnteresseerd over dan op jullie mannen? Gaan jullie dan niet meer op jullie hoede zijn en wat alerter zijn tov zo’n vrouw?

Ik knap er serieus van af en ga zo’n persoon automatisch minder interessant vinden. En ja, dat kan vanuit het gevoel van zelfbescherming zijn.
Ga andere mensen niet de les lezen over goede relaties, laat staan huwelijken, als je eigen datingleven zo'n drama is en je niet open staat om te leren of iets anders te proberen. Krijg steeds meer het gevoel dat je deze topics maar opent om je denkbeelden te bevestigen, in plaats van ze te falsificeren.

Veel plezier met je dertig katten.
pi_182811782
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ga andere mensen niet de les lezen over goede relaties, laat staan huwelijken, als je eigen datingleven zo'n drama is en je niet open staat om te leren of iets anders te proberen. Krijg steeds meer het gevoel dat je deze topics maar opent om je denkbeelden te bevestigen, in plaats van ze te falsificeren.

Veel plezier met je dertig katten.
Mijn datingleven is geen drama hoor, heb alleen maar leuke dates gehad. Ik probeer hier een dialoog te starten, en ik kijk in hoeverre mijn denkbeeld klopt met dat van een ander. Als mensen moeite hebben met een inhoudelijke reactie plaatsen en mij op mijn datingverleden willen wijzen en terug in de geschiedenisboeken willen gaan, dan is dat dus OffTopic.
  Vis een optie? maandag 29 oktober 2018 @ 11:03:42 #126
70532 loveli
N
pi_182811877
Het is toch de bedoeling van daten dat je de leukst mogelijke persoon leert kennen? Zie het als een sollicitatie voor een relatie. Wil jij een relatie met een leuke man of met de leukste, meest geschikte man?
crap in = crap out
pi_182811905
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waar haal je dit nu weer vandaan? Wat heeft dit topic met mijn eisen te maken?Ik zeg dat ik denk dat je niet verder rondneust als je iemand heel leuk vindt, wauw hiervoor moet ik maar snel naar een psycholoog joh.
Een post hierboven zeg je nog dat je een kennis je dates laat controleren. Alles draait bij jou om je rare eisen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182811931
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vond het in eerste instantie wel schattig die naïviteit en het maakte me ook wel nieuwsgierig naar de persoon achter deze posts. Maar hoe meer ik van d'r lees, hoe meer hoofdpijn ik krijg. 8)7 Net zulke onrealistische gedachten als die user syndroom. :')
Dit. Zo'n 'over je slapen wrijven omdat je hoofdpijn op voelt komen'-gevoel.
"Pools are perfect for holding water"
  Vis een optie? maandag 29 oktober 2018 @ 11:10:41 #129
70532 loveli
N
pi_182811975
Tsja, als TS je type niet is, hoef je ook niet met haar te daten, toch?
crap in = crap out
pi_182812232
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef loveli het volgende:
Tsja, als TS je type niet is, hoef je ook niet met haar te daten, toch?
Wat?! Ik hoef serieus niet met alle mensen met ehh ... volhoudende / terugkerende relationele problematiek .. in R&P te daten?

Heeft syndroom me er toch mooi ingeluisd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182812233
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:03 schreef loveli het volgende:
Het is toch de bedoeling van daten dat je de leukst mogelijke persoon leert kennen? Zie het als een sollicitatie voor een relatie. Wil jij een relatie met een leuke man of met de leukste, meest geschikte man?
Mijn huidige werkgever bood mij een contract aan in de week dat ik nog een paar gesprekken zou hebben bij andere kantoren. Ik vond mijn manager en het bedrijf plus het aanbod dat ik kreeg echt heel fijn, dat ik wist dat ik hier wilde werken en niet verder hoefde te kijken. Werk er inmiddels ruim 2 jaar en het is nog steeds mijn dream job. ;) Ken ook mensen die verder keken en hun plek door iemand anders werd ingenomen. Bleven ze uiteindelijk met niks achter. Ook in de professionele branche wordt indirect gekeken naar je “morele” overtuiging ergens te willen werken. Mocht je bij zo’n kantoor niet je oprechte intresse doen blijken omdat je ook verder wilt kijken, tja voor jou tig anderen. Het is maar net hoe je er in staat denk ik dan.
pi_182812308
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn huidige werkgever bood mij een contract aan in de week dat ik nog een paar gesprekken zou hebben bij andere kantoren. Ik vond mijn manager en het bedrijf plus het aanbod dat ik kreeg echt heel fijn, dat ik wist dat ik hier wilde werken en niet verder hoefde te kijken. Werk er inmiddels ruim 2 jaar en het is nog steeds mijn dream job. ;) Ken ook mensen die verder keken en hun plek door iemand anders werd ingenomen. Bleven ze uiteindelijk met niks achter. Ook in de professionele branche wordt indirect gekeken naar je “morele” overtuiging ergens te willen werken. Mocht je bij zo’n kantoor niet je oprechte intresse doen blijken omdat je ook verder wilt kijken, tja voor jou tig anderen. Het is maar net hoe je er in staat denk ik dan.
Hartstikke fijn. Snap je dat dat proces van daten en verliefd worden voor een ander wellicht anders werkt, zonder dat het uiteindelijke resultaat (verliefd zijn) er onder hoeft te lijden?

En dat je met dit enorm controlerende 'als hij na date 1 niet precies hetzelfde denkt en doet als ik', zijn proces compleet ontkent en zelfs minacht?

Alsof je collega's die wel even nagedacht hebben over hun keuze voor hun huidige werk er dus minder goed in zijn of minder om geven. En jij jouw opvattingen daarover deelt, elke keer dat jullie samen gaan lunchen. En dat je je dan afvraagt waarom je collega's niet meer samen willen lunchen.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 29-10-2018 11:43:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:48:46 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182812520
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:57 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn datingleven is geen drama hoor, heb alleen maar leuke dates gehad. Ik probeer hier een dialoog te starten, en ik kijk in hoeverre mijn denkbeeld klopt met dat van een ander. Als mensen moeite hebben met een inhoudelijke reactie plaatsen en mij op mijn datingverleden willen wijzen en terug in de geschiedenisboeken willen gaan, dan is dat dus OffTopic.
Nou, dit is anders wel je zoveelste topic waar je je datingleven aan de kaak stelt. Zo succesvol ben je dus niet. Adviezen zijn er genoeg gegeven. Dus of je bent echt zo koppig of je bent een troll. Ik gok dat laatste, aangezien jij dat niet bent in je Fotoboek.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:53:58 #134
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_182812627
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef TheInnocent het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die elkaar wel voldoende aandacht geven als ze vanaf het begin elkaar leuk vinden, dat zijn ook dezelfde stellen die goed blijven communiceren in de gevorderde fase van hun relatie of inmiddels huwelijk. Is maar net hoe je er in staat. Ben je steeds op zoek naar beter en wil je daar je aandacht op vestigen vanaf het begin, dan is dit misschien ook een trekje wat je met je mee zal nemen..

Wat een kinderachtige reacties zeg, alsof jullie het zo fijn vinden als de vrouw met wie jullie een heel leuke eerste date zouden hebben doodleuk de volgende dag verder zou scrollen en verder niets zou laten horen ook al zou ze gemeld hebben verder af te willen spreken bij afscheid. Komt zo’n vrouw oprecht geïnteresseerd over dan op jullie mannen? Gaan jullie dan niet meer op jullie hoede zijn en wat alerter zijn tov zo’n vrouw?

Ik knap er serieus van af en ga zo’n persoon automatisch minder interessant vinden. En ja, dat kan vanuit het gevoel van zelfbescherming zijn.
Ondanks dat ik het met het gros van de fokkers eens ben, dat je irl waarschijnlijk een redelijk moeilijk en veeleisend typ bent, kraam je nou ook weer niet ZO'N onzin uit. Ik denk eerder dat je mensen moe worden van je herhaling.

Tip: probeer ook zelf eens iets meer commitment te laten zien in het datingproces. Bij voorkeur direct in het begin al. Niet door gelijk met hem het bed in te duiken, maar door iets warmer, iets opener te zijn. Ik denk dat je irl namelijk redelijk koel en berekenend overkomt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182814411
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef TheInnocent het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die elkaar wel voldoende aandacht geven als ze vanaf het begin elkaar leuk vinden, dat zijn ook dezelfde stellen die goed blijven communiceren in de gevorderde fase van hun relatie of inmiddels huwelijk. Is maar net hoe je er in staat. Ben je steeds op zoek naar beter en wil je daar je aandacht op vestigen vanaf het begin, dan is dit misschien ook een trekje wat je met je mee zal nemen..

Wat een kinderachtige reacties zeg, alsof jullie het zo fijn vinden als de vrouw met wie jullie een heel leuke eerste date zouden hebben doodleuk de volgende dag verder zou scrollen en verder niets zou laten horen ook al zou ze gemeld hebben verder af te willen spreken bij afscheid. Komt zo’n vrouw oprecht geïnteresseerd over dan op jullie mannen? Gaan jullie dan niet meer op jullie hoede zijn en wat alerter zijn tov zo’n vrouw?

Ik knap er serieus van af en ga zo’n persoon automatisch minder interessant vinden. En ja, dat kan vanuit het gevoel van zelfbescherming zijn.
Korte conclusie: Blijkbaar vinden ze jou dan niet leuk genoeg, of kom je eigengereid over. En als jij daarbij geen signalen geeft dat je ze leuk vindt gaan de mensen met wie je date inderdaad verder kijken.

Nogmaals: blijkbaar zit er een verschil tussen hoe jij denkt dat je overkomt en daadwerkelijk overkomt. Want na zoveel mislukte dates kan het niet zo zijn dat het aan iedereen ligt behalve aan jou.
pi_182814808
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik heb er even over nagedacht en het is inderdaad geen slecht idee om in ieder geval het gevoel van me af te zetten dat ik me moet verdedigen. Helemaal nooit meer op zulke posts reageren zou voelen alsof ik beperkt wordt in mijn meningsuiting, maar ze niiet actief opzoeken en er minder mee bezig zijn in negatieve zin zorgt er inderdaad wel voor dat ik me beter voel.
Blij om te horen dat je erover nagedacht hebt en dat je ontdekt dat je ook in control zijn kan ervaren door juist bewust een keuze te maken of je wel of niet er op in gaat, hoeft of wil gaan zeg maar.

quote:
[..]

oké

[..]

ik vond zijn posts soms wel realistisch en tot nadenken stemmen, hoewel 90% vol zelfmedelijden en haat was kwam hij wel over als iemand die met de negatieve kant van mensen geconfronteerd is geweest. Misschien zat het allemaal in zijn hoofd en was hij helemaal niet zo slecht behandeld als hij dacht, maar dat neemt niet weg dat mensen slecht kunnen reageren op echte lelijkheid en dat er voor iieder BDD persoon iemand bestaat die echt lelijk wordt gevonden en daar in theorie slechte ervaringen door gehad kan hebben. Daarnaast verzinnen mensen veel smoesjes en onzinverhalen om hun oppervlakkigheid te verbergen en heb je soms iemand nodig die daar doorheen kan prikken en eerlijk is.
Jammer alleen dat het dan weer zo escaleert.
Dat is zeker jammer ja, maar ergens kun je je ook wel afvragen in hoeverre zo een forum de juiste plek is of zou moeten zijn voor bepaalde verregaande problematiek. Denk dat we wel kunnen stellen dat er geen simpele oplossing is..

quote:
[..]

Maar ik wou het niet representatief laten zijn voor de hele mannelijke populatie, maar juist de mannen van Fok!.
Sorry, dat kwam niet duidelijk genoeg naar voren voor mij. Toch denk ik dat je met zo een enquête voor ogen moet houden dat wie er reageert representatief is voor de groep respondenten van mannelijk Fok! en niet alle mannen van Fok! Juist omdat je niet zelf zo een groep kan samenstellen met een goede doorsnede en je afhankelijk bent van wie er wel mee doet op zo een moment.

quote:
[..]

Tja, ik zal vanaf nu mijn best doen om niet meer "mannen" te zeggen als ik alleen een bepaalde groep onder de mannen bedoel. Dat maakt het inderdaad al bij voorbaat ongeloofwaardig en voelen ook mannen zich aangesproken die zich eigenlijk niet aangesproken hadden hoeven voelen.
Hoop dat je met zo een insteek kan merken dat het best kan lonen om anderen zo te behandelen als je zelf behandeld zou willen worden. Dat betekent natuurlijk niet dat je nooit een weerwoord of je mening mag geven, maar probeer je doel voor ogen te houden zonder je teveel te verliezen in emotioneel ranten. (Dat is wellicht meer voor in een dagboek als je daar behoefte aan hebt, dan heb je toch een uitlaatklep)
Wat wil je tegen wie duidelijk maken en hoe bereik je die doelgroep het beste? Probeer je in te leven in de ander en in ieder geval ruimte over te laten dat de ander een en ander wellicht anders ervaart dan je het bedoelt had. Daar kun je namelijk bouwen aan meer wederzijds begrip, kennis en een band mee versterken.

quote:
[..]

Nee, dit verzin jij nu, ik wilde helemaal niet mijn wereldbeeld bevestigen. Ik stond open voor alle antwoorden, ik wilde gewoon de serieuze waarheid weten. Maar ook dat was teveel gevraagd. Maargoed, dat zal dan wel weer gelegen hebben aan mijn posthistorie en de aannames die mensen op basis daarvan doen over mijn intentie.
Ik verzin het niet, ik doe een onderbouwde uitleg hoe het over lijkt te komen. Als ik echt dat het jouw uitsluitende en pure waarheid moet zijn, dan zou ik niet de ruimte en de nuance op proberen te zoeken.
We reageren allemaal vooral op wat we zien en hoe het op ons overkomt. Een imago wordt hier dan ook opgebouwd met wat mensen al dan niet toevallig van onthouden en dat is irl ook niet heel veel anders. Roepen dat iets wel of niet zo is kan minder effectief overkomen dan het (kunnen) laten zien. En dan kan die feedback misschien niet zo leuk zijn om te horen, maar wel waardevol zijn om te horen en te leren. Om te leren begrijpen hoe we elkaar zien en daarmee ook dat kunnen verbeteren.

quote:
[..]

Sorry, ik wist niet dat je zelf ook aangesproken was door anderen. Als meer mensen door anderen op hun gedrag worden aangesproken dan voelt het voor mij al minder alsof alleen mijn type mening er niet toe doet vanwege de inhoud ervan, maar dan is het mij ook duidelijker dat het jou daar niet om gaat maar meer om de manier waarop het wordt gebracht.
Ja en ik denk dat het ook voor meer mensen zo geld. Vrijwel iedereen wordt aangesproken, ook al is het niet letterlijk dan wel figuurlijk krijg je door deelname aan de maatschappij nu eenmaal feedback.
Overigens ook een reden voor mij om juist vaker te kiezen voor wat uitgebreider en wolliger te reageren, zodat iemand in ieder geval kan merken dat ik serieus de moeite neem om te onderbouwen en niet zomaar andermans mening probeer af te doen in een snedige oneliner op basis van een onderbuikgevoel. Daarmee kan ik voor mezelf ook berusten dat ik wel mijn best doe om een en ander goed over te laten komen en het dus niet altijd af hoeft te hangen van een ander die me gelijk moet geven om mijn poging als gehoord te laten ervaren zeg maar.
Is het niet bij de persoon waarmee ik direct in discussie ben, dan kan het alsnog bijdragen aan hoe anderen een en ander ervaren.

quote:
[..]

Ja dat snap ik, maar dit forum heeft ook een functie dat mensen elkaar anoniem af kunnen zeiken en daar wordt om het zwak uit te drukken voldoende gebruik van gemaakt. Ik ben het wel met je eens dat het weinig goeds oplevert.
Gebeurt absoluut ja, maar ik zie daarnaast ook een club mensen die helemaal niet zo anoniem is gebleven en die ook positiever en constructiever gebruik maken van dit platform. Is ook het nodige commentaar op te leveren trouwens, incrowd kliekjes ditdat.
FHF vind ik prachtige dingen opleveren bijvoorbeeld, naast dat er natuurlijk ook niet 100% goed gaat, maar toch. Zo een hartverwarmende kerstpakketactie die al jaren loopt O+ Secret santa in de sc hier, de harde kern die CRE levend houdt, MUZ waar vrijwel geen onvertogen woord lijkt te vallen. Naast het negatieve geneuzel dat er natuurlijk ook echt wel is, is er ook zoveel moois zichtbaar..

quote:
[..]

Haha daar heb je ook wel gelijk in maar ik begrijp de logica ergens niet waarom ik volgens jou wel de mogelijkheid heb tot verandering, ondanks het feit dat ik nogal vastgeroest zit in mijn denkbeeld, maar tegelijkertijd anderen niet. Wat die mannen dus zouden moeten doen is mij gelijk geven, zoals ik jou nu ook deels gelijk geef. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel weer dat je niet van een ander kunt verwachten dat diegene iets doet wat je zelf ook niet wilt. Misschien ben ik daarin inderdaad anders dan die vervelende mannen, in de zin dat het mij geen echte voldoening zou geven als ze wel zouden vinden dat ik gelijk heb ipv dat ze me achterlijk vinden. Ik probeer het me voor te stellen en ben inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik er niets aan heb. Ik hoef zelf immers toch geen relatie. Misschien dat andere vrouwen er iets aan zouden kunnen hebben, maar ik ben niet die andere vrouwen, en die andere vrouwen hebben zelf ermee ingestemd als ze zich laten gebruiken en slecht behandelen, dat is hun eigen keuze.
Ik lees in dit gesprek al enige verandering, dus dan ervaar ik toch enige mogelijkheden bij je lijkt me. Hoeft het niet meteen een 180 te zijn ofzo.
Liever pleit ik voor niet zoveel aandacht besteden aan gelijk willen krijgen, als je dat meent te moeten halen bij zulke negatievelingen als je ook positiviteit kan halen cq creëren bij anderen die daar meer voor open staan.
Eerlijk toegegeven, ik vind gelijk krijgen net zo leuk als de rest van de mensheid. Maar ik typ dit niet puur om jou te horen toegeven aan mij. Ik wil een alternatief aanbieden, meer grijs tussen het zwart/wit, iets om over na te denken en wellicht ook mee te doen, omdat je duidelijk lijkt aan te geven dat bepaalde dingen je niet lekker zitten en je er last van hebt of dat het op mij overkomt alsof bepaalde dingen jou in de weg zitten en ik denk dat het beter en leuker voor je zou kunnen op een andere manier. Dat is mijn keuze en daar voel ik me prettig bij, ongeacht of jij er wel of niet iets hier zichtbaar mee gaat doen.
Die keuze heb jij ook en dat is waar je denk ik best een mogelijkheid hebt om verandering te bewerkstelligen. In plaats van die mannen die jou eindelijk maar eens wat meer gelijk zouden moeten gaan geven, je richten op het zien cq ervaren van mannen die dat al "van nature" doen. Kan ook prima met behulp van dit forum, dus een relatie of buiten spelen is geen vereiste.

quote:
[..]

Nou, ik kan me dus niet voorstellen dat zij zich slechter voelen van mijn reacties dan andersom. Dat vind ik ook voldoende rechtvaardiging, ik ben degene die zich slecht voelt en de ander niet. Aan de andere kant heb ik ook nog nooit gevraagd aan anderen hoe zij zich voelen. Ik baseer me gewoon op de reacties die ik lees. Misschien moet ik er dan inderdaad maar in plaats daarvan van uit gaan dat andere mensen allemaal ongelooflijke softies zijn, die zich anders voor doen dan ze zijn. Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik een stuk prettiger wereldbeeld heb, en dat interesseert het me evenmin weinig of het wel of niet overeenkomt met de werkelijkheid, maar zorgt er in ieder geval voor dat ik niet achteraf nog onaangenaam verrast wordt dat anderen ook gevoelens hebben, wat in theorie natuurlijk wel mogelijk is, hoe onwaarschijnlijk dat afgaand op de type posts soms ook lijkt.
Ondanks dat hier best een en ander op aan te merken valt, zou ik zeggen ga het gewoon eens proberen hoe zo een insteek voor je werkt en wat het je oplevert. In ieder geval een schouderklopje van jezelf dat je iets uit probeert en niet laks blijft hangen in een patroon wat je niet optimaal bevalt.

quote:
[..]

Dat is leuk om te lezen, daar ben ik het mee eens.
* Scary_Mary geeft high five
pi_182815219
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Alles wat je aandacht geeft groeit, als hij liever andere vrouwen aandacht geeft dan zal de liefde niet groeien aan mijn kant. Zo denk ik.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:04 schreef TheInnocent het volgende:
Ik bedoel dat wanneer je iemand zooo leuk vindt, waarom het nog nodig is om verder op de app te kijken naar anderen? In plaats van voor diegene gaan en je aandacht daarop te vestigen want je vindt haar echt heel leuk. Als je iemand niet zo geweldig vindt, snap ik dat je verder kijkt..
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:08 schreef TheInnocent het volgende:
Ik heb een eerste date gehad, erg gezellig leuke man en hij gaf bij afscheid aan weer af te willen spreken, maar de volgende dag zit hij gewoon weer op de datingapp... (ik ken iemand die dit kan zien en voor me checkt). Like why? Het maakt mij nu alert en ik heb geen zin om hier energie in te steken.. het weerhoudt mij om verliefd te worden. Zo jammer, kennelijk ben ik het niet helemaal voor hem waarom zou hij anders verder kijken?
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:38 schreef TheInnocent het volgende:
ik denk dat jullie mij niet begrijpen, gaat me om de oprechte gevoelens van iemand voor mij. Niets te maken met iemand iets verschuldigd zijn. Als ik iemand oprecht heel leuk vind, dan ga ik niet verder scrollen om te kijken of er iets nog veeel leukers is.

[quote]1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ok.

OT

Stel dat jij vrijgezel zou zijn en actief op datingapps, je hebt een eerste date gehad. Je vindt de vrouw in kwestie heel leuk, ga je dan de volgende dag verder scrollen op die datingapp?
[/quote]

Prioriteiten anyone? Wat denk je nou te laten groeien dan?

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit klinkt als kwantiteit boven kwaliteit. Zolang je maar niet met lege handen zit.. man man man..
Je komt inderdaad supertevreden over met je lege relatiehanden ja, tornt vast ook niet aan je kwaliteitsgevoel..

quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:57 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn datingleven is geen drama hoor, heb alleen maar leuke dates gehad. Ik probeer hier een dialoog te starten, en ik kijk in hoeverre mijn denkbeeld klopt met dat van een ander. Als mensen moeite hebben met een inhoudelijke reactie plaatsen en mij op mijn datingverleden willen wijzen en terug in de geschiedenisboeken willen gaan, dan is dat dus OffTopic.
Superrelevant wat mensjes op the interwebz vinden als je er toch niet mee wil daten. Als je date zo leuk was, dan zou je dit aan hem willen en moeten vragen.

quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn huidige werkgever bood mij een contract aan in de week dat ik nog een paar gesprekken zou hebben bij andere kantoren. Ik vond mijn manager en het bedrijf plus het aanbod dat ik kreeg echt heel fijn, dat ik wist dat ik hier wilde werken en niet verder hoefde te kijken. Werk er inmiddels ruim 2 jaar en het is nog steeds mijn dream job. ;) Ken ook mensen die verder keken en hun plek door iemand anders werd ingenomen. Bleven ze uiteindelijk met niks achter. Ook in de professionele branche wordt indirect gekeken naar je “morele” overtuiging ergens te willen werken. Mocht je bij zo’n kantoor niet je oprechte intresse doen blijken omdat je ook verder wilt kijken, tja voor jou tig anderen. Het is maar net hoe je er in staat denk ik dan.
Vraag je manager dan eens hoe hij zijn partner geselecteerd heeft, benieuwd in hoeverre dat overeenkomt met hoe hij zakelijk het aanpakt.
pi_182815474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Onherkenbaar. Ik vind juist maar héél zelden iemand leuk genoeg voor een (serieuze) relatie en als ik dan (eindelijk) iemand tref die ik wél echt (zó) leuk vind, vind ik dat héél erg bijzonder. Dan is zo iemand echt één uit duizenden voor mij, een soort van (romantisch) wonder ... En voor minder die ik het ook niet, dus dat 'eigenlijk is iedereen op zoek naar slechts iemand' herken ik ook niet. Ik blijf liever alleen als ik niet samen ben met degene waar ik van alle mensen die ik ken, 'gewoonweg' het meest verliefd op ben/van houd.

Ik ben het wél met je eens dat het "waarom" idd moeilijk aan te geven is... Uiteindelijk gaat het naast de standaard concretere zaken waarop je iemand beoordeelt (aantrekkelijkheid, humor, intelligentie, normen en waarden, etc.) toch hoofdzakelijk om een bepaalde diepe klik/chemie die er nou éénmaal tussen jou en die ander bestaat en waarbij het meeste zich op een onbewust niveau afspeelt.
Hier kan ik mij helemaal in vinden. Heb dat nu voor de 3de of 4de keer in mijn leven en voel me weer helemaal 15. Heb dan ook echt aandacht voor alle details die ze doet en wat ze wel en niet leuk vindt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_182815792
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hier kan ik mij helemaal in vinden. Heb dat nu voor de 3de of 4de keer in mijn leven en voel me weer helemaal 15. Heb dan ook echt aandacht voor alle details die ze doet en wat ze wel en niet leuk vindt.
Nadat je een eerste date met haar had gehad, sprak je toen ook andere vrouwen?
pi_182816133
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nadat je een eerste date met haar had gehad, sprak je toen ook andere vrouwen?
Ik ben sowieso niet echt van het daten vind het een kunstmatig iets waar ik weinig mee kan.
Maar merk wel dat ik weinig geen interesse in andere vrouwen heb nu.
Het meisje waar ik nu verliefd op ben is ook gegroeid over de periode van een half jaar eerst was ze niets anders dan interessant.

[ Bericht 9% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-10-2018 15:47:34 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:04:35 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182816780
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet echt van het daten vind het een kunstmatig iets waar ik weinig mee kan.
Maar merk wel dat ik weinig geen interesse in andere vrouwen heb nu.
Het meisje waar ik nu verliefd op ben is ook gegroeid over de periode van een half jaar eerst was ze niets anders dan interessant.
Het heeft dus tijd nodig gehad? Ik neem aan dat je niet vanaf de eerste ontmoeting je commitment afgaf.

Misschien dat TS er iets aan heeft: alhoewel mijn man mij al binnen enkele maanden na onze eerste ontmoeting ten huwelijk vroeg en we nu al meer dan 15 jaar gelukkig getrouwd zijn, en het van zijn kant liefde op het eerste gezicht was, was er natuurlijk geen sprake van direct “anderen niet meer zien”. Dat kwam pas na de eerste kus cq toen het van beide kanten duidelijk was dat we echt verliefd op elkaar waren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182816803
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het heeft dus tijd nodig gehad? Ik neem aan dat je niet vanaf de eerste ontmoeting je commitment afgaf.

Nee idd niet maar ik was toen ook niet verliefd. Ik merk dat wanneer ik iemand echt leuk vind dat de exclusiviteit vanzelf komt. Al moet die bij mij wel groeien.
quote:
Misschien dat TS er iets aan heeft: alhoewel mijn man mij al binnen enkele maanden na onze eerste ontmoeting ten huwelijk vroeg en we nu al meer dan 15 jaar gelukkig getrouwd zijn, en het van zijn kant liefde op het eerste gezicht was, was er natuurlijk geen sprake van direct “anderen niet meer zien”. Dat kwam pas na de eerste kus cq toen het van beide kanten duidelijk was dat we echt verliefd op elkaar waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_182817164
Kijk, hier heb ik wel wat aan. Hmm..
pi_182817212
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:21 schreef TheInnocent het volgende:
Kijk, hier heb ik wel wat aan. Hmm..
dat kon je zelf niet bedenken?
pi_182817638
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hier kan ik mij helemaal in vinden. Heb dat nu voor de 3de of 4de keer in mijn leven en voel me weer helemaal 15. Heb dan ook echt aandacht voor alle details die ze doet en wat ze wel en niet leuk vindt.
Ik ben in totaal drie keer erg en langdurig verliefd geweest, maar slechts voor één persoon (= 1 van die 3 keer) gold (geldt) echt wat daar staat en met deze persoon ben ik (dan) ook nog steeds samen.

quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

dat kon je zelf niet bedenken?
Ja, dat ja. :z Bovendien is dat impliciet of expliciet al ontelbare keren eerder gezegd. :')
Hier kwam de exclusiviteit ook pas toen we beiden ontegenzeggelijk verliefd waren en pas nadat we voor het eerst gezoend hadden en ja, dat kostte tijd (beide zaken), véél tijd zelfs. Verder was er zelfs nog een tijdje overlap met een andere (ex-) grote liefde in mijn leven.

_____

Ik vind het inmiddels enigszins gestoorde vormen aannemen, TS... en niet eens zozeer om wát je schrijft, maar om het feit dat je maar in herhaling blijft vallen... Je hebt op zijn mínst een waanzinnig groot bord voor je hoofd.

En sorry, maar verder lijk jij mij echt de hel als partner. Nu al zó veel gezeik en hoepels, laat staan wanneer je eens IN een relatie zit. :') En nee, je datingleven is - bepaald - géén succes, aangezien je - blijkens al je topics - daar in de verste verte niet uithaalt wat je eruit zou wíllen halen. Alles begint sowieso met eerlijk tegenover jezelf en anderen zijn? En dan misschien ook eens accepteren dat mannen jou (blijkbaar) niet zo leuk vinden als je zelf vindt/denkt dat je bent? :')

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik merk dat wanneer ik iemand echt leuk vind dat de exclusiviteit vanzelf komt. Al moet die bij mij wel groeien.
[..]

Hier net zo. :Y
Tails tell tales
pi_182817826
En sommigen hebben helemaal niet veel tijd nodig, dat kan ook, je moet zoiets alleen niet verwachten/eisen zoals jij doet.

SPOILER: off-topic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
pi_182818524
Dit topic doet me aan een nr denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een terugkomend thema (daten voor jou exclusiviteit naar de next level gaan maar toch gebeurt het niet), maar je eigen aandeel doet er ook toe.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_182818771
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat?! Ik hoef serieus niet met alle mensen met ehh ... volhoudende / terugkerende relationele problematiek .. in R&P te daten?

Heeft syndroom me er toch mooi ingeluisd.
_O- _O- _O- (lees deze nou pas)
Tails tell tales
pi_182834984
Men is tegenwoordig losgeslagen. Kent geen normen en waarden en schaamte meer, dan krijg je dus dit soort mannen ( en ook vrouwen).
pi_182837267
De eerste date moet je het eigenlijk al weten.. iemand wordt niet leuker met de date zegmaar. Alleen als je diegene al leuk vind, dan word die wel steeds leuker. Vaag he?

Komt erop neer dat je de eerste date gelijk overtuigd moet zijn en diegene waarmee je date ook. Anders indd laten.
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:35:01 #151
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182837359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:31 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
De eerste date moet je het eigenlijk al weten.. iemand wordt niet leuker met de date zegmaar. Alleen als je diegene al leuk vind, dan word die wel steeds leuker. Vaag he?

Komt erop neer dat je de eerste date gelijk overtuigd moet zijn en diegene waarmee je date ook. Anders indd laten.
Hoi syndroom.
pi_182837395
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoi syndroom.
Hoi vuilnisbakman
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
  zaterdag 3 november 2018 @ 14:36:20 #153
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_182919328
Hey TS :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')