abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182448872
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is ZO vaak met dit soort dingen. :X Lekker dingen uit het verband trekken, en dan moet dat ineens verdwijnen om de problematiek op te lossen! :')
Ik vraag me af of er mensen echt negatief beïnvloed zijn door die letters, dat ze er daadwerkelijk individualistischer door zijn geworden. "Hee het zegt I Amsterdam en niet We Amsterdam, dus rot jij maar lekker op!"
Sowieso is het een soort van grote drogreden. Het gaat vrijwel alleen nog maar over semantiek, de toon van de discussie en niet meer over inhoud. Want op inhoud is het snel klaar met dit soort idioten met hun social sciences papiertje verkregen bij gloria wekker.

Als ze toeristen weg willen hebben, verbied airbnb, verhoog toeristenbelasting en verbied dan het soort winkels dat je niet wilt hebben. Kolere.

Aan de andere kant, als toeristen daar heen willen, doen ze dat. Amsterdam is niet alleen van groenlinks en amsterdammers, ze wonen daar toevallig en daarom genieten ze van vele miljarden belastinggeld die daar heen gaan. En niet naar tietjerkstradeel, goh, daar komen weinig toeristen.. Maar daar is dan ook geen x miljard aan belastinggeld in de musea gestoken. En in de noord-zuidlijn, of noem maar enig zwart gat voor subsidiegeld.
Whatever...
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:48:53 #152
86613 MrBadGuy
I'm a male chicken
pi_182449941
Bij GL heb ik altijd het idee dat ze gewoon de politieke aftakking van De Speld zijn... helaas menen ze dit soort zaken wel echt _O- Ach, elke stad krijgt het bestuur die ze verdient :Y
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:30:28 #153
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182450848
GroenLinks blijft een achterlijke partij. Raszuivere linkse gekkies.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:39:50 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182451062
GL :')
pi_182451098
Ik hoorde vanochtend een interview met een woordvoerdster van GL die het wel even allemaal uit zou leggen.

Ik kreeg echt moordneigingen. Zo ongelofelijk dom en triest kwam dat mens over. Er was gewoon niet eens slechte logica; er was géén logica.
It isn't about the cards you're dealt, nor the value it represents.
It's about how to play 'em.
  Redactie Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 13:45:45 #156
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_182451177
Onzinnig
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:47:26 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_182451206
GroenLinks in een notendop. :z
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 05:49:33 #158
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182466871
Wanneer wordt het leger op 020 afgestuurd om daar de rechtsorde te herstellen? Die vreselijke stad, hoofdstad onwaardig, is totaal onbestuurbaar geworden sinds die GroenLinks-idioten aan de macht zijn gekomen.
pi_182466872
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 05:49 schreef Voice_Over het volgende:
Wanneer wordt het leger op 020 afgestuurd om daar de rechtsorde te herstellen? Die vreselijke stad, hoofdstad onwaardig, is totaal onbestuurbaar geworden sinds die GroenLinks-idioten aan de macht zijn gekomen.
Goed punt.
It isn't about the cards you're dealt, nor the value it represents.
It's about how to play 'em.
pi_182466966
Bizar.
pi_182509217
'Weghalen letters I amsterdam slecht idee'

Het weghalen van de iconische letters 'I amsterdam', die onder meer op Schiphol en het Museumplein staan, lijkt niet goed te vallen. Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat 69 procent van de ondervraagden het een slecht idee vindt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lecht-idee~a824f659/

Groenlinks heeft er een gevoel bij van 'America First' en gaat wild om zich heen slaan om alles dat daarnaar riekt, uit te roeien.

Terwijl het beeld juist mensen uit alle landen en culturen verbindt, iedereen klimt erop, iedereen blij en vrolijk, mensen kunnen creatief met de camera aan de slag, eigenlijk is het in alle opzichten een groot succes. Misschien de letters bruin en groen maken om enerzijds andere culturen en anderszijds de natuur te benadrukken? Groenlinks, please, denk aan een oplossing ipv zoveel mensen te teleurstellen.
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:27:45 #162
78680 Nielsch
zie signature
pi_182509267
Serieus teveel aandacht voor dit stukje non-nieuws uit onze achterlijke “hoofd”stad met dito bestuur.
zie ondertitel
pi_182509311
Alleen GL wil het dus het gaat toch niet door.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_182509460
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:30 schreef Martinello het volgende:
Alleen GL wil het dus het gaat toch niet door.
Ik dacht ook dat het wel zou loslopen, maar de laatste zin in het artikel luidt:

De letters van het Museumplein worden binnen een paar weken weggehaald. Over de andere plaatsen wordt nog overlegd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lecht-idee~a824f659/
pi_182509497
Prachtig hoe al die Amsterdammers nu ophef maken maar ondertussen massaal op GL stemmen _O- stumpers!

Wel sneu voor de klagers die geen GL gestemd hebben, met die mensen leef ik mee ;(
Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Spooky4u het volgende:
Zoveel woorden voor iemand die je niet serieus moet nemen :')
|
BradgeTV Tribute Video
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:44:01 #166
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182509539
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig hoe al die Amsterdammers nu ophef maken maar ondertussen massaal op GL stemmen _O- stumpers!

Wel sneu voor de klagers die geen GL gestemd hebben, met die mensen leef ik mee ;(
ik wilde net zeggen, ik heb geen GL gestemd... En kan je er niet gewoon vanuit gaan dat alle klagers idd geen GL stemmen...
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_182509581
Hopelijk is dit wel een waarschuwing voor andere GL stemmers in den lande.... Vrees van niet :{
Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Spooky4u het volgende:
Zoveel woorden voor iemand die je niet serieus moet nemen :')
|
BradgeTV Tribute Video
pi_182509695
Een meerderheid van de gemeenteraad wil dat de I Amsterdam-letters verdwijnen uit de stad. Maar Frits Huffnagel, die als wethouder het logo introduceerde, betwijfelt of het er echt van komt.

'We moeten het nog maar zien, het is nu nog een voorstel van GroenLinks', reageert Huffnagel die in 2004 als wethouder Economische Zaken de letters liet plaatsen. Het voorstel heeft al steun van een meerderheid in de raad. Coalitiegenoten D66, PvdA en SP steunen de verwijdering, meldt Het Parool.

'Ik ben heel erg benieuwd of een partij als D66, maar ook de PvdA van Carolien Gehrels, serieus dit slechte plan zouden steunen', reageert Huffnagel. Hij noemt het symboolpolitiek. 'Er komen meer toeristen naar de stad, of je ze nou laat staan of niet.' Hij zou eerder overlast door coffeeshops of dronken Britten aanpakken.

Huffnagel wijst erop dat de bekendste letters op het Museumplein ervoor zorgen dat veel toeristen daar samenkomen. 'Dat kan perfect daar op het Museumplein. Als je wil dat zij zich verzamelen op een plek waar ze weinig overlast bezorgen, is het laatste wat je moet doen daar die letters weghalen.'

Ook de argumentatie van GroenLinks begrijpt Huffnagel niet. Volgens de partij staat I Amsterdam voor individualisme. 'GroenLinks begrijpt helemaal niets van de campagne.' Volgens Huffnagel was het idee van reclamebureau KesselsKramer het tegenovergestelde. 'Ik maak deel uit van Amsterdam. Als bewoner, omdat ik er werk, of als bezoeker. Dat samen maakt Amsterdam. Dat iedereen erbij wil horen. Het bindt juist mensen. Je verzamelt mensen onder die slogan. GroenLinks heeft helemaal nog nooit begrepen waar het voor staat.'
https://www.at5.nl/artike(...)-weg-symboolpolitiek

D66, PvdA en D66 steunen het ook! Wat bezielt ze.
Veel mensen die naar Amsterdam komen en ook zo op de foto willen bij een letter, zoals hun vrienden en bekenden die naar Amsterdam zijn geweest, zullen zwaar teleurgesteld zijn als de letters er opeens niet meer zijn.

Hier kun je de petitie tekenen:
https://petities.nl/petit(...)en-blijven?locale=nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 14-10-2018 13:02:10 ]
pi_182510439
Bizarre symboolpolitiek. De betrokken partijen laten hiermee perfect zien waarom ik zo'n hekel aan ze heb gekregen, door de jaren heen.

Aan de ene kant kun je zeggen: het volk krijgt de leiders dat het verdient. Amsterdammers zijn zélf zo dom geweest om deze partijen aan de macht te helpen, dus moeten ze ook maar op de blaren zitten.

Aan de andere kant toont een peiling van Maurice de Hond (PDF) een compleet gebrek aan draagvlak aan. Zelfs kiezers van GroenLinks steunen deze absurde maatregel niet. Bij de kiezers van de andere coalitiepartijen is die score nog veel lager. Liefst tweederde van de Amsterdammers is tegen deze idiote maatregel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Elfletterig op 14-10-2018 18:08:11 ]
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_182510724
De afstand tussen burgers en het Centraal Comité van Amsterdam is zo wel duidelijk gemaakt. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 14 oktober 2018 @ 17:04:08 #171
74056 ToT
The Gothfather
pi_182512911
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:53 schreef Loekie1 het volgende:

Huffnagel wijst erop dat de bekendste letters op het Museumplein ervoor zorgen dat veel toeristen daar samenkomen. 'Dat kan perfect daar op het Museumplein. Als je wil dat zij zich verzamelen op een plek waar ze weinig overlast bezorgen, is het laatste wat je moet doen daar die letters weghalen.'
Iedereen weet toch dat (ook nog eens misplaatste) symboolpolitiek veel zwaarder weegt dan dit soort concrete en nuttige zaken? :?
pi_182513867
Moet je straks als Amsterdammer honderdmiljoen keer de vraag beantwoorden: were are the letters??? They are away. Why?? Because some politican thought that was a good idea. Really?? Yes.
pi_182513916
quote:
Dat is een Twitter-account van één of andere feministe.
pi_182514044
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:01 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een Twitter-account van één of andere feministe.
LOL.... per ongeluk een verkeerd linkje gekopieerd :T
Inmiddels aangepast. Bij deze alsnog: https://www.noties.nl/v/g(...)rzoek+IAMsterdam.pdf (PDF)
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
  maandag 15 oktober 2018 @ 06:14:01 #175
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182523040
Sowieso moet alles pro Nederlands weg.

Beetje trots zijn op Amsterdam of zo schaam je vuile racisten :r
So you be sayin'?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties