abonnement Unibet Coolblue
pi_182440681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
Groenlinks is natuurlijk een terechte klacht, maar die letters mogen inderdaad wel weg.
Ik las net een redenering van een wethouder die de letters geplaatst heeft.
En die zei dat de letters juist betekend als samen zijn, hierdoor blijven de toeristen ook wat langer rondhangen bij de Museumplein
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:42:19 #103
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_182440935
quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:31 schreef Burdie het volgende:
Het gaat toch juist niet om individualisme :?.

[..]

https://www.iamsterdam.co(...)/i-amsterdam-letters
Mooi, doorsturen naar die idioten en problem solved.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_182440939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:21 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Mwah, het blijft toch wel behoorlijk veel lijken op de SGPer die een rockfestival in de gemeente wil verbieden omdat het fout is om oculte te promoten en daarmee de jeugd van God los te brengen etc. etc. etc.
Die komen dan tenminste voor hun principes uit. Beter dan de partijen die maar een beetje alsof doen...
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 10 oktober 2018 @ 21:43:22 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_182440959
Dat de samenleving steeds verder individualiseert, dat klopt. Dat is mi geen goede tendens, maar dit voorstel is wel typisch iets wat dus helemaal nergens op slaat. Dafuq..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_182441231
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:29 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ik las net een redenering van een wethouder die de letters geplaatst heeft.
En die zei dat de letters juist betekend als samen zijn, hierdoor blijven de toeristen ook wat langer rondhangen bij de Museumplein
Toeristen zijn natuurlijk goed voor de economie. Maar als het er zoveel worden dat de oorsprongkelijke bewoners er last van krijgen is het ook niet echt gezond. Voor de VVD is het goed als al die toeristen wat langer rond blijven hangen en zo nog wat meer in de nutellawinkels kopen, die dan weer gevestigd zijn op de plek waar eerst bijvoorbeeld een bakker zat. Voor de oorsprongkelijke bewoners van de stad mag het wel wat minder met al die toeristen. Hoewel Amsterdam toch al verloren is en dit een beetje water na de wijn is.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182441377
Individualisme is juist een wenselijk iets dat zoveel mogelijk gepromoot moet worden. Los daarvan is de motivatie om dat oerlelijke ding te verwijderen natuurlijk belachelijk dom. Dat hele ding heeft niets te maken met individualisme of wat dan ook.
Conscience do cost.
pi_182441452
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:04 schreef ems. het volgende:
Individualisme is juist een wenselijk iets dat zoveel mogelijk gepromoot moet worden. Los daarvan is de motivatie om dat oerlelijke ding te verwijderen natuurlijk belachelijk dom. Dat hele ding heeft niets te maken met individualisme of wat dan ook.
Nee het is iets wat juist bestreden moet worden.
Individualisme: Lang leve de nachtwakersstaat
Individualisme: Iedereen zoekt het zelf maar uit
Individualisme: Samen oplossen, nee joh kapitaal weet het altijd beter.
pi_182441467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:07 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee het is iets wat juist bestreden moet worden.
Individualisme: Lang leve de nachtwakersstaat
Individualisme: Iedereen zoekt het zelf maar uit
Individualisme: Samen oplossen, nee joh kapitaal weet het altijd beter.
Jij hanteert blijkbaar een heel andere definitie van individualisme dan ik.
Conscience do cost.
pi_182441549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Jij hanteert blijkbaar een heel andere definitie van individualisme dan ik.
Welke definities geef jij er aan ?
pi_182441598
Ik snap het niet, hoe kunnen die letters nu individualistisch zijn?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_182441683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:13 schreef maryen65 het volgende:
Ik snap het niet, hoe kunnen die letters nu individualistisch zijn?
De letters staan los van elkaar :+
Somebody that I used to know
  Moderator woensdag 10 oktober 2018 @ 22:22:30 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_182441756
Ik ben benieuwd wat het nieuwe logo en slogan gaan kosten :')

Ik vond het op het Museumplein ook niet zo staan, zo voor het RIjksmuseum maar soms stond het bij een evenement, bij het Olympisch Stadion bijvoorbeeld en dan had het wel wat. Dat het individualistisch is slaat nergens op, ik interpreteerde het altijd een beetje als We zijn allemaal AMsterdam of zoiets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182442158
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:11 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Welke definities geef jij er aan ?
Dat iedereen zich met z'n eigen zaken bemoeit maar behulpzaam en goed is waar mogelijk. Dat je niet constant aan het opletten bent of je buurman zich wel conformistisch genoeg gedraagt. Dat iedereen z'n eigen boontjes kan doppen en juist -daardoor- in staat is om anderen bij te staan en te helpen waar nodig.

Individualisme beschrijven als "iedereen behalve ikzelf kan de tering krijgen" is natuurlijk een beetje overdreven en kort door de bocht.
Conscience do cost.
pi_182442213
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat iedereen zich met z'n eigen zaken bemoeit maar behulpzaam en goed is waar mogelijk. Dat je niet constant aan het opletten bent of je buurman zich wel conformistisch genoeg gedraagt. Dat iedereen z'n eigen boontjes kan doppen en juist -daardoor- in staat is om anderen bij te staan en te helpen waar nodig.

Individualisme beschrijven als "iedereen behalve ikzelf kan de tering krijgen" is natuurlijk een beetje overdreven en kort door de bocht.
Klopt ook wel maar als je er in doorslaat *zoals in US* Kan dat wel gebeuren. Ik sta ook achter jouw definities maar de grenzen van 'waar nodig'vind ik dan wel heel breed.
pi_182442244
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd wat het nieuwe logo en slogan gaan kosten :')

[quote]ja wat een verspilling weer.......
quote:
ik interpreteerde het altijd een beetje als We zijn allemaal AMsterdam of zoiets.
ik interpreteerde het altijd een beetje als Amsterdamned zoiets als verdoemd :+
pi_182442281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:44 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Klopt ook wel maar als je er in doorslaat *zoals in US* Kan dat wel gebeuren. Ik sta ook achter jouw definities maar de grenzen van 'waar nodig'vind ik dan wel heel breed.
Natuurlijk zijn die breed. Die moeten ook door iedereen zelf bepaald worden. Ook dat is individualisme, niet verwachten dat iedereen dezelfde ethiek hanteert als jijzelf :P
Conscience do cost.
pi_182442302
quote:
Het weghalen van de letters leidt volgens GroenLinks-fractievoorzitter Femke Roosma niet tot veel minder toeristen. "Daarvoor nemen we andere maatregelen"
Bizar ook dat men blijkbaar een stad, die toerisme als grootste bron van inkomsten heeft, van toeristen wil zuiveren...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:51:21 #119
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_182442352
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme :')
Naatje op de Dam moest ook al weg.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 11 oktober 2018 @ 00:31:56 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182443609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bizar ook dat men blijkbaar een stad, die toerisme als grootste bron van inkomsten heeft, van toeristen wil zuiveren...
Die grote meute cheapskatende nutellatoeristen levert een stad nauwelijks geld op, wel een slechte reputatie en veel infrastructurele ellende.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 00:55:26 #121
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182443896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:57 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Toeristen zijn natuurlijk goed voor de economie. Maar als het er zoveel worden dat de oorsprongkelijke bewoners er last van krijgen is het ook niet echt gezond. Voor de VVD is het goed als al die toeristen wat langer rond blijven hangen en zo nog wat meer in de nutellawinkels kopen, die dan weer gevestigd zijn op de plek waar eerst bijvoorbeeld een bakker zat. Voor de oorsprongkelijke bewoners van de stad mag het wel wat minder met al die toeristen. Hoewel Amsterdam toch al verloren is en dit een beetje water na de wijn is.
Grappig altijd hoe men hier zegt dat Amsterdam verloren is :P Alles wordt juist opgeknapt en gerenoveerd. Heb Amsterdam er nog nooit zo goed uit vinden zien.

Tenzij je bedoelt dat Amsterdam zijn oude karakter verloren heeft. Daar zit wel wat in. Het lijkt tegenwoordig meer op Londen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182443981
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die grote meute cheapskatende nutellatoeristen levert een stad nauwelijks geld op, wel een slechte reputatie en veel infrastructurele ellende.
Wat is dat dan met die hazelnootpasta? Als ik naar Amsterdam zou gaan, zou het zijn voor musea, rondvaartbootjes, Artis, de Heineken paardenpisbrouwerij...

Een pot hazelnootpasta kan ik hier in de supermarkt ook wel vinden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_182444848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat is dat dan met die hazelnootpasta?
Vraag het aan al die rugzakchinezen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182444942
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Grappig altijd hoe men hier zegt dat Amsterdam verloren is :P Alles wordt juist opgeknapt en gerenoveerd. Heb Amsterdam er nog nooit zo goed uit vinden zien.

Tenzij je bedoelt dat Amsterdam zijn oude karakter verloren heeft. Daar zit wel wat in. Het lijkt tegenwoordig meer op Londen.
Dit dus, en maak van het centrum maar een pretpark met allemaal rommelzaken, Amsterdammers komen daar niet, en als je er al woont, dan weet je dat.
Hou de wijken buiten het centrum wel normaal, en verbied die stomme AirBnB's! Onze VVE heeft het inmiddels verboden :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_182444949
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Grappig altijd hoe men hier zegt dat Amsterdam verloren is :P Alles wordt juist opgeknapt en gerenoveerd. Heb Amsterdam er nog nooit zo goed uit vinden zien.

Tenzij je bedoelt dat Amsterdam zijn oude karakter verloren heeft. Daar zit wel wat in. Het lijkt tegenwoordig meer op Londen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_182444950
Het is ook wel een kutslogan die nergens op slaat natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182445056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen slecht idee om dat ding weg te halen, geen gezicht zo voor het Rijksmuseum.
Kijk, als DIT de reden was, ZEG DAT DAN en zowaar zou je mensen kunnen overtuigen.
Ga geen lulverhaal verzinnen over "teveel toeristen of te individualistisch".
Als je toeristen wil weren, sluit je coffeeshops, dan ben je zó 30% kwijt. Je kan ook het Rijksmuseum en Anne Frank huis sluiten, scheelt je nog eens 20%.
Racist
pi_182445089
Die cliché troep kan wel weg.

Waar ter wereld je ook komt staan toeristen in drommen te poseren met een lokale versie :')
pi_182445840
Gewoon geen reclame meer voor Amsterdam maken, toch vreselijke stad.
En individualistisch is het toch wel.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:23:44 #130
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182445858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:07 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee het is iets wat juist bestreden moet worden.
Individualisme: Lang leve de nachtwakersstaat
Individualisme: Iedereen zoekt het zelf maar uit
Individualisme: Samen oplossen, nee joh kapitaal weet het altijd beter.
Geen van die drie definities omschrijven wat individualisme betekent. Maarja, in 2018 verzint iedereen gewoon zijn eigen waarheid. War is peace, freedom is slavery.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:33:39 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182445954
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Grappig altijd hoe men hier zegt dat Amsterdam verloren is :P Alles wordt juist opgeknapt en gerenoveerd. Heb Amsterdam er nog nooit zo goed uit vinden zien.

Tenzij je bedoelt dat Amsterdam zijn oude karakter verloren heeft. Daar zit wel wat in. Het lijkt tegenwoordig meer op Londen.
Dat geldt voor heel veel steden. Opgeknapte en gladgestreken binnensteden, waar het eigenaardige gritty urban sfeertje (waar de meeste toeristen allergisch voor zijn) vakkundig uit is weggesloopt. De binnenstad als aangeharkt pretpark. Een verademing voor wie de stad niet kent en een paar dagen op bezoek is. Als je er woont, of als je de stad nog kent van vroeger, als je geen rugzak- of rolkoffersukkel wilt zijn, ervaar je het als een verlies.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:04:58 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_182446284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat is dat dan met die hazelnootpasta? Als ik naar Amsterdam zou gaan, zou het zijn voor musea, rondvaartbootjes, Artis, de Heineken paardenpisbrouwerij...

Een pot hazelnootpasta kan ik hier in de supermarkt ook wel vinden.
witwas
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_182446450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:47 schreef Toga het volgende:

[..]

Kijk, als DIT de reden was, ZEG DAT DAN en zowaar zou je mensen kunnen overtuigen.
Ga geen lulverhaal verzinnen over "teveel toeristen of te individualistisch".
Als je toeristen wil weren, sluit je coffeeshops, dan ben je zó 30% kwijt. Je kan ook het Rijksmuseum en Anne Frank huis sluiten, scheelt je nog eens 20%.
Precies dit ergert mij ook zo. Geen enkele fatsoenlijke inhoudelijke reden hebben maar het toch willen en doen.

En dan vinden ze het te individualistisch omdat het woord IK er in zit. Holy crap. Nou, met het weghalen lossen ze in één klap alle problemen die te maken hebben met individualisme op.

Eerst die linkse kliek eens op laten rotten uit de grachtengordel en een tijdje laten wonen in de rest van Nederland, dan krijgen ze wellicht weer wat realiteitszin.
Whatever...
pi_182446489
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit zal de stad Amsterdam gaan redden. Hierna zullen de woningen weer betaalbaar worden, de toeristen stil en de criminelen lief.

Groenlinks _O_
I♡NY
Only Lyon
Lond-On
I Amsterdam

Het begon ooit bij NY. Er wordt uitgehaald wat erin zit en Halsema gaat dus een wereldberoemd stadsmerk om zeep helpen waar toeristen graag mee op de foto gaan en wat jaarlijks voor tonnen op prullaria verkoopt. Het gaat niet om de politieke boodschap van het wij denken voor de inwoners maar Amsterdam dat zichzelf als stad voorstelt aan diegene die ermee op de foto gaat.

I♡NY ook maar weg?

Te individualistisch :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 11-10-2018 09:30:38 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 09:33:36 #135
74056 crew  ToT
pi_182446654
quote:
_O- Ook het eerste waar ik aan moest denken, ja! _O- (Naast dat ik het ook maar cliché troep vind, wat user Za hierboven ook al zegt.)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Joh, gewoon 2 letters toevoegen en klaar. Lekker inclusief.

ISLAMsterdam.
Over een jaartje of 20 pas, gok ik! :)
pi_182447060
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geen van die drie definities omschrijven wat individualisme betekent. Maarja, in 2018 verzint iedereen gewoon zijn eigen waarheid. War is peace, freedom is slavery.
:W Ga maar weer terug naar je Renaissancevloot. Ik vind het een maar een nare term en die woorden hang ik er aan, dat het anders betekend snap ik ook wel weer.
pi_182447544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen slecht idee om dat ding weg te halen, geen gezicht zo voor het Rijksmuseum.
Krijg niet het idee dat ze m willen weghalen, maar willen vervangen.

Die bij Schiphol mag wat mij betreft gewoon weg. Maar dat is omdat het een klein obstakel is in de doorstroom.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:29:30 #138
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182447566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat is dat dan met die hazelnootpasta? Als ik naar Amsterdam zou gaan, zou het zijn voor musea, rondvaartbootjes, Artis, de Heineken paardenpisbrouwerij...

Een pot hazelnootpasta kan ik hier in de supermarkt ook wel vinden.
Ik weet niet precies wat het is maar volgens mij zijn de meeste nutellawinkels ook onderdeel van een of andere witwas praktijk. Allemaal hetzelfde moeder bedrijf wat dacht ik ergens in Egypte ofzo gevestigd was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 10:30:34 #139
74056 crew  ToT
pi_182447593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies dit ergert mij ook zo. Geen enkele fatsoenlijke inhoudelijke reden hebben maar het toch willen en doen.

En dan vinden ze het te individualistisch omdat het woord IK er in zit. Holy crap. Nou, met het weghalen lossen ze in één klap alle problemen die te maken hebben met individualisme op.

Eerst die linkse kliek eens op laten rotten uit de grachtengordel en een tijdje laten wonen in de rest van Nederland, dan krijgen ze wellicht weer wat realiteitszin.
Dat is ZO vaak met dit soort dingen. :X Lekker dingen uit het verband trekken, en dan moet dat ineens verdwijnen om de problematiek op te lossen! :')
Ik vraag me af of er mensen echt negatief beïnvloed zijn door die letters, dat ze er daadwerkelijk individualistischer door zijn geworden. "Hee het zegt I Amsterdam en niet We Amsterdam, dus rot jij maar lekker op!"
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:35:40 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182447680
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is ZO vaak met dit soort dingen. :X Lekker dingen uit het verband trekken, en dan moet dat ineens verdwijnen om de problematiek op te lossen! :')
Ik vraag me af of er mensen echt negatief beïnvloed zijn door die letters, dat ze er daadwerkelijk individualistischer door zijn geworden. "Hee het zegt I Amsterdam en niet We Amsterdam, dus rot jij maar lekker op!"
Ik snap echt niet dat GL hier een probleem van maakt. Al vanaf dag 1 zag ik I Amsterdam juist als 'Ik ben Amsterdam' 'En ik ben Amsterdam'. Dus juist samen zijn we Amsterdam. Maargoed.

Als GL zich hier zo op focussed is er waarschijnlijk weinig anders wat ze kunnen doen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 10:38:29 #141
74056 crew  ToT
pi_182447732
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat GL hier een probleem van maakt. Al vanaf dag 1 zag ik I Amsterdam juist als 'Ik ben Amsterdam' 'En ik ben Amsterdam'. Dus juist samen zijn we Amsterdam. Maargoed.

Als GL zich hier zo op focussed is er waarschijnlijk weinig anders wat ze kunnen doen.
Tja, en dit is wél goed?


We zijn allemaal Marokkanen en we mogen ons niet meer identificeren met onze eigen stad/dorp/land?
pi_182447736
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:21 schreef Beathoven het volgende:
I♡NY ook maar weg?

Te individualistisch
Zit groenlinks nu ook al in New York City in het stadsbestuur?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:39:55 #143
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182447757
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja, en dit is wél goed?

[ afbeelding ]
We zijn allemaal Marokkanen en we mogen ons niet meer identificeren met onze eigen stad/dorp/land?
LOL. :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 10:40:12 #144
74056 crew  ToT
pi_182447762
Alle iPhones ook maar verbieden?
pi_182447769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zit groenlinks nu ook al in New York City in het stadsbestuur?
Green Party ;)
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:45:31 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182447851
- verkeerd topic -
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182448292
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:40 schreef ToT het volgende:
Alle iPhones ook maar verbieden?
wePhone
SOONY
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:14:06 #148
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182448300
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja, en dit is wél goed?

[ afbeelding ]
We zijn allemaal Marokkanen en we mogen ons niet meer identificeren met onze eigen stad/dorp/land?
Jij bent wèèèèèèlkom, welkom in mijn tas.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 oktober 2018 @ 11:15:00 #149
74056 crew  ToT
pi_182448318
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Jij bent wèèèèèèlkom, welkom in mijn tas.
_O- idd! :P
pi_182448326
Je zou toch trots op je eigen stad moeten zijn :+
SOONY
pi_182448872
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is ZO vaak met dit soort dingen. :X Lekker dingen uit het verband trekken, en dan moet dat ineens verdwijnen om de problematiek op te lossen! :')
Ik vraag me af of er mensen echt negatief beïnvloed zijn door die letters, dat ze er daadwerkelijk individualistischer door zijn geworden. "Hee het zegt I Amsterdam en niet We Amsterdam, dus rot jij maar lekker op!"
Sowieso is het een soort van grote drogreden. Het gaat vrijwel alleen nog maar over semantiek, de toon van de discussie en niet meer over inhoud. Want op inhoud is het snel klaar met dit soort idioten met hun social sciences papiertje verkregen bij gloria wekker.

Als ze toeristen weg willen hebben, verbied airbnb, verhoog toeristenbelasting en verbied dan het soort winkels dat je niet wilt hebben. Kolere.

Aan de andere kant, als toeristen daar heen willen, doen ze dat. Amsterdam is niet alleen van groenlinks en amsterdammers, ze wonen daar toevallig en daarom genieten ze van vele miljarden belastinggeld die daar heen gaan. En niet naar tietjerkstradeel, goh, daar komen weinig toeristen.. Maar daar is dan ook geen x miljard aan belastinggeld in de musea gestoken. En in de noord-zuidlijn, of noem maar enig zwart gat voor subsidiegeld.
Whatever...
pi_182449941
Bij GL heb ik altijd het idee dat ze gewoon de politieke aftakking van De Speld zijn... helaas menen ze dit soort zaken wel echt _O- Ach, elke stad krijgt het bestuur die ze verdient :Y
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:30:28 #153
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182450848
GroenLinks blijft een achterlijke partij. Raszuivere linkse gekkies.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:39:50 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182451062
GL :')
pi_182451098
Ik hoorde vanochtend een interview met een woordvoerdster van GL die het wel even allemaal uit zou leggen.

Ik kreeg echt moordneigingen. Zo ongelofelijk dom en triest kwam dat mens over. Er was gewoon niet eens slechte logica; er was géén logica.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 13:42:27 ]
  Redactie Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 13:45:45 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182451177
Onzinnig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 11 oktober 2018 @ 13:47:26 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182451206
GroenLinks in een notendop. :z
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 05:49:33 #158
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182466871
Wanneer wordt het leger op 020 afgestuurd om daar de rechtsorde te herstellen? Die vreselijke stad, hoofdstad onwaardig, is totaal onbestuurbaar geworden sinds die GroenLinks-idioten aan de macht zijn gekomen.
pi_182466872
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 05:49 schreef Voice_Over het volgende:
Wanneer wordt het leger op 020 afgestuurd om daar de rechtsorde te herstellen? Die vreselijke stad, hoofdstad onwaardig, is totaal onbestuurbaar geworden sinds die GroenLinks-idioten aan de macht zijn gekomen.
Goed punt.
pi_182466966
Bizar.
pi_182509217
'Weghalen letters I amsterdam slecht idee'

Het weghalen van de iconische letters 'I amsterdam', die onder meer op Schiphol en het Museumplein staan, lijkt niet goed te vallen. Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat 69 procent van de ondervraagden het een slecht idee vindt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lecht-idee~a824f659/

Groenlinks heeft er een gevoel bij van 'America First' en gaat wild om zich heen slaan om alles dat daarnaar riekt, uit te roeien.

Terwijl het beeld juist mensen uit alle landen en culturen verbindt, iedereen klimt erop, iedereen blij en vrolijk, mensen kunnen creatief met de camera aan de slag, eigenlijk is het in alle opzichten een groot succes. Misschien de letters bruin en groen maken om enerzijds andere culturen en anderszijds de natuur te benadrukken? Groenlinks, please, denk aan een oplossing ipv zoveel mensen te teleurstellen.
pi_182509267
Serieus teveel aandacht voor dit stukje non-nieuws uit onze achterlijke “hoofd”stad met dito bestuur.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:30:02 #163
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_182509311
Alleen GL wil het dus het gaat toch niet door.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_182509460
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:30 schreef Martinello het volgende:
Alleen GL wil het dus het gaat toch niet door.
Ik dacht ook dat het wel zou loslopen, maar de laatste zin in het artikel luidt:

De letters van het Museumplein worden binnen een paar weken weggehaald. Over de andere plaatsen wordt nog overlegd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lecht-idee~a824f659/
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:41:47 #165
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182509497
Prachtig hoe al die Amsterdammers nu ophef maken maar ondertussen massaal op GL stemmen _O- stumpers!

Wel sneu voor de klagers die geen GL gestemd hebben, met die mensen leef ik mee ;(
  Moderator zondag 14 oktober 2018 @ 12:44:01 #166
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182509539
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig hoe al die Amsterdammers nu ophef maken maar ondertussen massaal op GL stemmen _O- stumpers!

Wel sneu voor de klagers die geen GL gestemd hebben, met die mensen leef ik mee ;(
ik wilde net zeggen, ik heb geen GL gestemd... En kan je er niet gewoon vanuit gaan dat alle klagers idd geen GL stemmen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 14 oktober 2018 @ 12:46:26 #167
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182509581
Hopelijk is dit wel een waarschuwing voor andere GL stemmers in den lande.... Vrees van niet :{
pi_182509695
Een meerderheid van de gemeenteraad wil dat de I Amsterdam-letters verdwijnen uit de stad. Maar Frits Huffnagel, die als wethouder het logo introduceerde, betwijfelt of het er echt van komt.

'We moeten het nog maar zien, het is nu nog een voorstel van GroenLinks', reageert Huffnagel die in 2004 als wethouder Economische Zaken de letters liet plaatsen. Het voorstel heeft al steun van een meerderheid in de raad. Coalitiegenoten D66, PvdA en SP steunen de verwijdering, meldt Het Parool.

'Ik ben heel erg benieuwd of een partij als D66, maar ook de PvdA van Carolien Gehrels, serieus dit slechte plan zouden steunen', reageert Huffnagel. Hij noemt het symboolpolitiek. 'Er komen meer toeristen naar de stad, of je ze nou laat staan of niet.' Hij zou eerder overlast door coffeeshops of dronken Britten aanpakken.

Huffnagel wijst erop dat de bekendste letters op het Museumplein ervoor zorgen dat veel toeristen daar samenkomen. 'Dat kan perfect daar op het Museumplein. Als je wil dat zij zich verzamelen op een plek waar ze weinig overlast bezorgen, is het laatste wat je moet doen daar die letters weghalen.'

Ook de argumentatie van GroenLinks begrijpt Huffnagel niet. Volgens de partij staat I Amsterdam voor individualisme. 'GroenLinks begrijpt helemaal niets van de campagne.' Volgens Huffnagel was het idee van reclamebureau KesselsKramer het tegenovergestelde. 'Ik maak deel uit van Amsterdam. Als bewoner, omdat ik er werk, of als bezoeker. Dat samen maakt Amsterdam. Dat iedereen erbij wil horen. Het bindt juist mensen. Je verzamelt mensen onder die slogan. GroenLinks heeft helemaal nog nooit begrepen waar het voor staat.'
https://www.at5.nl/artike(...)-weg-symboolpolitiek

D66, PvdA en D66 steunen het ook! Wat bezielt ze.
Veel mensen die naar Amsterdam komen en ook zo op de foto willen bij een letter, zoals hun vrienden en bekenden die naar Amsterdam zijn geweest, zullen zwaar teleurgesteld zijn als de letters er opeens niet meer zijn.

Hier kun je de petitie tekenen:
https://petities.nl/petit(...)en-blijven?locale=nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 14-10-2018 13:02:10 ]
pi_182510439
Bizarre symboolpolitiek. De betrokken partijen laten hiermee perfect zien waarom ik zo'n hekel aan ze heb gekregen, door de jaren heen.

Aan de ene kant kun je zeggen: het volk krijgt de leiders dat het verdient. Amsterdammers zijn zélf zo dom geweest om deze partijen aan de macht te helpen, dus moeten ze ook maar op de blaren zitten.

Aan de andere kant toont een peiling van Maurice de Hond (PDF) een compleet gebrek aan draagvlak aan. Zelfs kiezers van GroenLinks steunen deze absurde maatregel niet. Bij de kiezers van de andere coalitiepartijen is die score nog veel lager. Liefst tweederde van de Amsterdammers is tegen deze idiote maatregel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2018 18:08:11 ]
pi_182510724
De afstand tussen burgers en het Centraal Comité van Amsterdam is zo wel duidelijk gemaakt. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 oktober 2018 @ 17:04:08 #171
74056 crew  ToT
pi_182512911
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 12:53 schreef Loekie1 het volgende:

Huffnagel wijst erop dat de bekendste letters op het Museumplein ervoor zorgen dat veel toeristen daar samenkomen. 'Dat kan perfect daar op het Museumplein. Als je wil dat zij zich verzamelen op een plek waar ze weinig overlast bezorgen, is het laatste wat je moet doen daar die letters weghalen.'
Iedereen weet toch dat (ook nog eens misplaatste) symboolpolitiek veel zwaarder weegt dan dit soort concrete en nuttige zaken? :?
pi_182513867
Moet je straks als Amsterdammer honderdmiljoen keer de vraag beantwoorden: were are the letters??? They are away. Why?? Because some politican thought that was a good idea. Really?? Yes.
pi_182513916
quote:
Dat is een Twitter-account van één of andere feministe.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182514044
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:01 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is een Twitter-account van één of andere feministe.
LOL.... per ongeluk een verkeerd linkje gekopieerd :T
Inmiddels aangepast. Bij deze alsnog: https://www.noties.nl/v/g(...)rzoek+IAMsterdam.pdf (PDF)
  maandag 15 oktober 2018 @ 06:14:01 #175
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182523040
Sowieso moet alles pro Nederlands weg.

Beetje trots zijn op Amsterdam of zo schaam je vuile racisten :r
Man of Steal.
  maandag 15 oktober 2018 @ 06:24:29 #176
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182523059
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:59 schreef Loekie1 het volgende:
Moet je straks als Amsterdammer honderdmiljoen keer de vraag beantwoorden: were are the letters??? They are away. Why?? Because some politican thought that was a good idea. Really?? Yes.
Linkse politici zijn achterlijke klootzakken. In hun ogen is de Nederlandse cultuur minderwaardig en moet het met wortel en tak worden uitgeroeid. Liever armoedige Afrikanen en moslims in de stad dan hardwerkende, blanke Nederlanders als ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Voice_Over op 15-10-2018 06:32:24 ]
pi_182523088
Amsterdam is toch die stad die gouden tijden had met slavernij. Smerig kut stad.. Weg met die racisten!!!!!
pi_182523178
Opzich niet eens zo een slecht idee. WeAmsterdam or YouAmsterdam is ook prima. hoewel het wel wat gewenning vergt.

Nee, misschien is IAmsterdam toch wat te individualistisch.

Verandering is goed! Stilstand is achteruit gaan.
pi_182523288
Haha dit topic.
pi_182523445
Arjen Lubach bedenkt eenvoudige oplossing voor I Amsterdam-letters

https://www.at5.nl/artike(...)-i-amsterdam-letters

Ik vind het zo'n superarrogante en elitaire actie van Groenlinks! Die paar meter spelplezier in Amsterdam mag weer niet. Gadver. Als er iemand individualistisch is, is het Groenlinks Amsterdam dat zijn elitaire individualistische zin wil doordrijven omdat het kan, omdat het op het pluche zit, zich helemaal niks aantrekkend van wat de bevolking van Amsterdam vindt. Alsof die er helemaal niet toe doet. Nee, zij maken als echte kolonialisten de dienst uit en de slaven (bewoners) moeten het maar slikken voor zoete koek.

[ Bericht 21% gewijzigd door Loekie1 op 15-10-2018 08:13:11 ]
  maandag 15 oktober 2018 @ 08:27:50 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182523617
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
WeAmsterdam or YouAmsterdam is ook prima. hoewel het wel wat gewenning vergt.

Ja, wij ben Amsterdam, jij ben Amsterdam.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182523852
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:01 schreef Ferdo het volgende:
De afstand tussen burgers en het Centraal Comité van Amsterdam is zo wel duidelijk gemaakt. :')
Hahaha.

Echt he.

Wat een gezeur.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:25:15 #183
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182524065
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 06:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Opzich niet eens zo een slecht idee. WeAmsterdam or YouAmsterdam is ook prima. hoewel het wel wat gewenning vergt.

Nee, misschien is IAmsterdam toch wat te individualistisch.

Verandering is goed! Stilstand is achteruit gaan.
Precies, laten we snel pedoseksualiteit legaliseren. Voortuitgang is immers altijd goed en stilstand is achteruitgang.
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:31:04 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182524118
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, wij ben Amsterdam, jij ben Amsterdam.
We Aresterdam? :+
Al met al weer een nonsens wijziging die alleen maar geld kost en nergens op slaat.

Daarbij past het perfect in het "De samenleving, dat ben jij" principe en is er niets individualistisch aan "I Amsterdam" als het voor iedereen geldt.
Het impliceert juist dat iedereen erbij hoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:34:54 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182524142
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:31 schreef Leandra het volgende:

Daarbij past het perfect in het "De samenleving, dat ben jij" principe en is er niets individualistisch aan "I Amsterdam" als het voor iedereen geldt.
Het impliceert juist dat iedereen erbij hoort.
Dat was ook de gedachte erachter. Maar op de een of andere manier maakt men er nu weer een eigen, individuele gedachtengang van. Vreemd. Je boodschap is A en een paar jaar later besluiten anderen dat jouw A toch echt een Z is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:38:37 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182524186
quote:
11s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was ook de gedachte erachter. Maar op de een of andere manier maakt men er nu weer een eigen, individuele gedachtengang van. Vreemd. Je boodschap is A en een paar jaar later besluiten anderen dat jouw A toch echt een Z is.
Ik ben benieuwd wat volgens die GL'ers de gedachte achter "Ich bin ein Berliner" was...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  User die overal opduikt 2022 maandag 15 oktober 2018 @ 09:40:16 #187
186611 Haags
pi_182524210
Ze gaan nu naar Madurodam toe. Wel vindingrijk daar. Zal vast goed staan.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:41:09 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182524221
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze gaan nu naar Madurodam toe. Wel vindingrijk daar. Zal vast goed staan.
Dat wordt een hoop extra toerisme voor Den Haag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182524527
Amsterdam was al een shithole en het wordt alleen maar erger _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_182524552
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze gaan nu naar Madurodam toe. Wel vindingrijk daar. Zal vast goed staan.
Vallen ze daar niet een beetje uit de toon als ze daar voor het rijksmuseum staan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182524584
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze gaan nu naar Madurodam toe. Wel vindingrijk daar. Zal vast goed staan.
Madurodam had dat toch allang in het klein kunnen namaken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182524605
Ik vind eigenlijk dat we ze op Utrecht Centraal moeten neerzetten. Ik land regelmatig op Schiphol en als ik dan de trein neem naar Utrecht zitten daar altijd steevast toeristen in die zijn ingestapt omdat er op het vertrektijdbord ook Amsterdam Zuid en Amsterdam Nog Iets staat. Als je dan bij dat stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal zit zie je ze al beginnen te twijfelen en eenmaal in Utrecht weten ze bijna zeker dat ze verkeerd zitten. Maar als we daar dan die letters neerzetten is het gewoon een grote mindfuck voor ze.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 15 oktober 2018 @ 10:19:07 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182524669
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we ze op Utrecht Centraal moeten neerzetten. Ik land regelmatig op Schiphol en als ik dan de trein neem naar Utrecht zitten daar altijd steevast toeristen in die zijn ingestapt omdat er op het vertrektijdbord ook Amsterdam Zuid en Amsterdam Nog Iets staat. Als je dan bij dat stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal zit zie je ze al beginnen te twijfelen en eenmaal in Utrecht weten ze bijna zeker dat ze verkeerd zitten. Maar als we daar dan die letters neerzetten is het gewoon een grote mindfuck voor ze.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182524675
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we ze op Utrecht Centraal moeten neerzetten. Ik land regelmatig op Schiphol en als ik dan de trein neem naar Utrecht zitten daar altijd steevast toeristen in die zijn ingestapt omdat er op het vertrektijdbord ook Amsterdam Zuid en Amsterdam Nog Iets staat. Als je dan bij dat stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal zit zie je ze al beginnen te twijfelen en eenmaal in Utrecht weten ze bijna zeker dat ze verkeerd zitten. Maar als we daar dan die letters neerzetten is het gewoon een grote mindfuck voor ze.
Maar dan maken we er wel "Ha Amsterdam" van.
pi_182524777
Geen wonder dat het Westen het nieuws rondom de blokkeer Friezen zo groot maakt, als dit al nieuws is, dan is het tegenhouden van een demonstratie wel heel groot nieuws. En ik maar denken dat Amsterdam een wereldstad was _O-
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:02:44 #196
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182525332
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we ze op Utrecht Centraal moeten neerzetten. Ik land regelmatig op Schiphol en als ik dan de trein neem naar Utrecht zitten daar altijd steevast toeristen in die zijn ingestapt omdat er op het vertrektijdbord ook Amsterdam Zuid en Amsterdam Nog Iets staat. Als je dan bij dat stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal zit zie je ze al beginnen te twijfelen en eenmaal in Utrecht weten ze bijna zeker dat ze verkeerd zitten. Maar als we daar dan die letters neerzetten is het gewoon een grote mindfuck voor ze.
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:04:26 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182525361
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Bizarre symboolpolitiek.
Thats it.

Klaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182527988
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we ze op Utrecht Centraal moeten neerzetten. Ik land regelmatig op Schiphol en als ik dan de trein neem naar Utrecht zitten daar altijd steevast toeristen in die zijn ingestapt omdat er op het vertrektijdbord ook Amsterdam Zuid en Amsterdam Nog Iets staat. Als je dan bij dat stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal zit zie je ze al beginnen te twijfelen en eenmaal in Utrecht weten ze bijna zeker dat ze verkeerd zitten. Maar als we daar dan die letters neerzetten is het gewoon een grote mindfuck voor ze.
Daar komt mijn 'Alles ist Almelo' al.
pi_182528173
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:27 schreef MakkieR het volgende:
Geen wonder dat het Westen het nieuws rondom de blokkeer Friezen zo groot maakt, als dit al nieuws is, dan is het tegenhouden van een demonstratie wel heel groot nieuws. En ik maar denken dat Amsterdam een wereldstad was _O-
En Twan Huys behandelt deze Friezen als derderangsburgers, waarmee je niet je afspraken hoeft na te komen. Het superioriteitsenken van Huys, Pauw en dergelijken.
pi_182528806
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar hoe lang staan die letters er nu en hoeveel geld hebben ze destijds gekost?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182529652
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies, laten we snel pedoseksualiteit legaliseren. Voortuitgang is immers altijd goed en stilstand is achteruitgang.
Dat jij een slogan van een stad vergelijkt met pedofilie zegt alles over jou en niets over het onderwerp. :') is speciaal voor jou gecreëerd.
pi_182536198
quote:
5s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:55 schreef vosss het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar hoe lang staan die letters er nu en hoeveel geld hebben ze destijds gekost?
En hoeveel steden/dorpen hebben ondertussen al hun eigen letters op een plein staan.

Kan Groenlinks het nog flink druk krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')