abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:49:02 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182425751
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Mario + Rabbids: Kingdom Battle
Mario Kart 8
Splatoon 2
Nintendo Labo
Shovel Knight
Hollow Knight
Octopath Traveler

Eerstvolgende grote releases
Pokémon Let's Go! - 16 november 2018

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 09:27:20 #2
35723 crew  GGMM
pi_182426745
Die hele Party game lijkt me echt helemaal niets aan. De computers lopen puur willekeurig over het bord heen, er zijn geen leuke borden, er zijn maar 3 of 4 borden :') Online werkt alleen met de minigames :')

Nee, die zooi komt er hier niet in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games woensdag 10 oktober 2018 @ 09:33:54 #3
181272 crew  Noppie2000
pi_182426811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:27 schreef GGMM het volgende:
De computers lopen puur willekeurig over het bord heen, er zijn geen leuke borden, er zijn maar 3 of 4 borden :')
Drie kritiekpunten die alledrie niet kloppen, da's knap :P
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 09:45:01 #4
35723 crew  GGMM
pi_182426942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Drie kritiekpunten die alledrie niet kloppen, da's knap :P
Oke, dan klagen die mensen voor niets over de computers.

En ik had nog een punt dat je negeert. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 09:48:40 #5
35723 crew  GGMM
pi_182427000

Computer lopen gewoon rondjes zonder voor de ster te gaan _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games woensdag 10 oktober 2018 @ 09:50:45 #6
181272 crew  Noppie2000
pi_182427036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oke, dan klagen die mensen voor niets over de computers.

En ik had nog een punt dat je negeert. :)
Die negeer ik niet, die klopt :+

En computers maken wel rare keuzes, soms een ster niet kopen enzo, maar in het algemeen vind ik het prima. Heb zelfs een paar keer verloren, omdat zij directer bij de sterren terecht kwamen :@ Ik speel wel standaard met zijn tweeën, misschien dat dat verschil maakt.
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 09:57:23 #7
35723 crew  GGMM
pi_182427129
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Die negeer ik niet, die klopt :+

En computers maken wel rare keuzes, soms een ster niet kopen enzo, maar in het algemeen vind ik het prima. Heb zelfs een paar keer verloren, omdat zij directer bij de sterren terecht kwamen :@ Ik speel wel standaard met zijn tweeën, misschien dat dat verschil maakt.
Ja, geloof best dat het met 2 á 4 personen leuk is voor een keer, die minigames zien er best oke uit, maar die borden die ik tot nu toe gezien heb niet :{ Klein, er zijn geen leuke creatieve items, een paar events maar ook maar heel beperkt.
De borden van Mario Party 1,2 en 3 _O_ :9~
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182428742
Zijn er hier trouwens nog mensen die Nintendo Switch Online gebruiken? Hoe bevalt dit?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:41:30 #9
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_182429057
Mario Party gedaan, was erg leuk :Y . De boards waren eenvoudig en logisch, zonder te veel poespas. De minigames waren leuk en de "tijd" die beurten in beslag namen, waren zeer acceptabel.
Maak me echter wel zorgen om het veel gehoorde kritiekpunt; de hoeveelheid content. Als je ziet hoeveel content Smash Bros krijgt in verhouding tot Mario Party. :+ Uiteraard een ander publiek en bereik, maar toch... Hopelijk wordt er snel DLC aangekondigd.
pi_182429813
Sinds 2 dagen ook een switch in bezit! Vind het een heel tof ding. Ik 'baal' alleen wel van de accuduur. Na 3 uurtjes spelen is hij leeg en moet hij ook weer 3 uur aan de lader. Wat mij daarnaast opvalt (ik kom van de PS4) is het feit dat relatief simpele spelletjes hier gewoon nog 30 euro kosten. Spellen die ik op de PS4 gratis nog zou laten liggen betaal je hier nog behoorlijk voor.

Ik heb er gisteren een case en een pro-controller bij besteld. Heb momenteel FIFA 19, rocket league en Fortnite erop staan. Wat zijn nog meer echter aanraders volgens jullie?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:29:47 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182431988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
Sinds 2 dagen ook een switch in bezit! Vind het een heel tof ding. Ik 'baal' alleen wel van de accuduur. Na 3 uurtjes spelen is hij leeg en moet hij ook weer 3 uur aan de lader. Wat mij daarnaast opvalt (ik kom van de PS4) is het feit dat relatief simpele spelletjes hier gewoon nog 30 euro kosten. Spellen die ik op de PS4 gratis nog zou laten liggen betaal je hier nog behoorlijk voor.

Ik heb er gisteren een case en een pro-controller bij besteld. Heb momenteel FIFA 19, rocket league en Fortnite erop staan. Wat zijn nog meer echter aanraders volgens jullie?
Beetje de standaard namen, maar dat zijn ze voor een reden imo: Mario Kart 8, Splatoon 2, Mario Odyssey, Mario Party, Zelda....binnenkort ook nog nieuwe Pokemons en Super Smash.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182432025
Zit juist de switch te overwegen om de nieuwe smash. Mario Kart vind ik leuker op de snes mini die ik al heb, een Odyssey mja nee doe mij maar 2D Mario in dat opzicht. Smash, BotW en de switch in een combopack lijkt me wel wat. Helaas zie je maar weinig combinatie deals -O-
mag het weten
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 14:55:52 #13
35723 crew  GGMM
pi_182432373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
Sinds 2 dagen ook een switch in bezit!
_O_ _O_ _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:37:19 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182434183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
Wat zijn nog meer echter aanraders volgens jullie?
Ik heb echt de lijst met tips in de OP aangevuld tot tien absolute topgames. Pick one. Anyone :D
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die Nintendo Switch Online gebruiken? Hoe bevalt dit?
Zelf gebruik ik het niet, maar vandaag is een speciale editie van de eerste Zelda toegevoegd als NES Game:

quote:
A special version of The Legend of Zelda called The Legend of Zelda: Living the Life of Luxury was added to the Nintendo Entertainment System – Nintendo Switch Online app alongside the previously announced NES Open Tournament Golf, Solomon’s Key, and Super Dodge Ball today.

Here is an overview of the game, via the app:

Buy somethin’, will ya!

In this souped-up version of The Legend of Zelda, you’ll start with a ton of rupees and items! You’ll begin with all equipment, including your White Sword, the Magical Shield, the Blue Ring, and even the Power Bracelet. But if Ganon’s still giving you a hard time, the power of money will overcome! Just buy yourself some more items and give it another try! Beating the game once grants you access to a more difficult version of the game called Second Quest.

Read more at https://gematsu.com/2018/(...)#B6dXGZMHgqEzli7F.99
https://gematsu.com/2018/(...)elda-special-version

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 10 oktober 2018 @ 16:47:37 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_182434428
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar vandaag is een speciale editie van de eerste Zelda toegevoegd als NES Game:
Ik las dat het gewoon een save state is van iemand die alle spullen uit de overworld haalde zonder de dungeons te spelen. Als je de game opstart krijg je geen beginscherm en de muziek van de overworld speelt niet van het begin.

Wel grappig :+ Wel een leuke manier om die games toegankelijker te maken. Een Metroid SP met alle upgrades zou ik wel spelen :@
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:58:28 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182434655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:47 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik las dat het gewoon een save state is van iemand die alle spullen uit de overworld haalde zonder de dungeons te spelen. Als je de game opstart krijg je geen beginscherm en de muziek van de overworld speelt niet van het begin.

Wel grappig :+ Wel een leuke manier om die games toegankelijker te maken. Een Metroid SP met alle upgrades zou ik wel spelen :@
Oh, maar dat is wel leuk inderdaad. Gewoon Nintendo World Cup toevoegen waarbij Nederland in de finale tegen Duitsland, met 0-0 op het bord, in de 93e minuut een penalty krijgt _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182434979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:24 schreef nickhguitar het volgende:
Sinds 2 dagen ook een switch in bezit! Vind het een heel tof ding. Ik 'baal' alleen wel van de accuduur. Na 3 uurtjes spelen is hij leeg en moet hij ook weer 3 uur aan de lader. Wat mij daarnaast opvalt (ik kom van de PS4) is het feit dat relatief simpele spelletjes hier gewoon nog 30 euro kosten. Spellen die ik op de PS4 gratis nog zou laten liggen betaal je hier nog behoorlijk voor.

Ik heb er gisteren een case en een pro-controller bij besteld. Heb momenteel FIFA 19, rocket league en Fortnite erop staan. Wat zijn nog meer echter aanraders volgens jullie?
Mario tennis ^O^
Hoe bevalt FIFA?
pi_182435134
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh, maar dat is wel leuk inderdaad. Gewoon Nintendo World Cup toevoegen waarbij Nederland in de finale tegen Duitsland, met 0-0 op het bord, in de 93e minuut een penalty krijgt _O_
Ja echt niet. Dan kan ik niet meer eerst alle duitsers verrot schoppen en dan makkelijk winnen op het eind. ( dit is die toch, met die vierkante mannetjes? bazengame)
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:28:33 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182435180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:25 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ja echt niet. Dan kan ik niet meer eerst alle duitsers verrot schoppen en dan makkelijk winnen op het eind. ( dit is die toch, met die vierkante mannetjes? bazengame)
Yup. Was ook beschikbaar op Gameboy. Daar kun je met Nederland de halve finale tegen Italie winnen met 99-0 als je het goed doet. Heb daar ooit nog een foto van gemaakt om op te sturen naar Club Nintendo.

Week nadat we het rolletje hadden ingeleverd bleek de foto overbelicht :')

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:08:23 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182435992
Mijn vrouw en zoon zitten sinds Mario Party uit is de hele tijd op de Switch :(

En mijn vrouw heeft hiervoor nooit eerder games gespeeld..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182436315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
:D

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Mario tennis ^O^
Hoe bevalt FIFA?
Ja die lijkt mij ook leuk. Sowieso alle spellen van Mario wel :P

FIFA is gewoon sterk afhankelijk van hoe je het beoordeelt. Ik kom van de PS4 af; als je het daartegen afweegt is het een matig spel. Het voelt als een budget versie FIFA 14 ofzo. Maar an sich is het wel een prima spel; zeker voor een handheld console.
pi_182440258
Ik loop ook een beetje tegen een dingetje aan wat betreft de controllers. Ik merk dat die joycon controllers (wanneer ze bevestigd zitten aan de Switch) wat moeilijk zijn qua besturing. Met name met games waar wat meer snelheid van qua besturing wordt gevraagd (bijv. FIFA en Fortnite) is het eigenlijk niet of nauwelijks te doen, met de pro controller spelen op een groot scherm is dan wel een oplossing maar niet de bedoeling natuurlijk :P

Edit: je sluit de controller aan op de dock, maar je kunt niet je pro controller aansluiten op de switch zelf?
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 21:15:35 #23
35723 crew  GGMM
pi_182440381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:09 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: je sluit de controller aan op de dock, maar je kunt niet je pro controller aansluiten op de switch zelf?
Jawel toch? Je kan gewoon met elke controller spelen als je Switch uit de dock is.

Ik ga dit gelijk even testen! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182440404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jawel toch? Je kan gewoon met elke controller spelen als je Switch uit de dock is.

Ik ga dit gelijk even testen! :)
Ik heb niet de echte pro controller, maar zo'n gaar ding uit china met een kabel van 3 meter :P De Switch zelf heeft geen USB poort dacht ik.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:22:32 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182440544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb niet de echte pro controller, maar zo'n gaar ding uit china met een kabel van 3 meter :P De Switch zelf heeft geen USB poort dacht ik.
Klopt, bekabelde controllers sluit je aan op je docking station maar kun je niet direct op je Switch aansluiten. Indien je een wat goedkopere oplossing wil dan de officiële Pro Controller dan kun je kijken naar een SF30 ofzo van 8bitdo.



Is wel onder de 40 te koop via Amazon bijvoorbeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin woensdag 10 oktober 2018 @ 21:23:06 #26
35723 crew  GGMM
pi_182440555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb niet de echte pro controller, maar zo'n gaar ding uit china met een kabel van 3 meter :P De Switch zelf heeft geen USB poort dacht ik.
Ja, misschien ligt het daar aan. Ik heb het net getest met mijn officiële en daar lukt het gewoon, Die maakte wireless contact, maar misschien dat jouw goedkopere versie enkel via USB contact maakt.
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt, bekabelde controllers sluit je aan op je docking station maar kun je niet direct op je Switch aansluiten. Indien je een wat goedkopere oplossing wil dan de officiële Pro Controller dan kun je kijken naar een SF30 ofzo van 8bitdo.

[ afbeelding ]

Is wel onder de 40 te koop via Amazon bijvoorbeeld.
Die heb ik ook, die is erg goed inderdaad. _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182450164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:27 schreef GGMM het volgende:
Die hele Party game lijkt me echt helemaal niets aan. De computers lopen puur willekeurig over het bord heen, er zijn geen leuke borden, er zijn maar 3 of 4 borden :') Online werkt alleen met de minigames :')

Nee, die zooi komt er hier niet in.
Je kan vooraf de moeilijkheidsgraad van de computer bepalen, dus best logisch dat de computer op de makkelijkste stand soms bewust geen sterren pakt om niet al teveel uitdaging te bieden. Bij Smash Bros. kun je ook niet verwachten dat de computer op de makkelijkste stand allemaal zieke combo's doet.

Aanbod in borden is inderdaad niet zo groot, de borden zijn over het algemeen ook vrij vlak en niet erg spannend. Je hebt daarnaast nog een co-op mode waarin je met z'n allen in een rivier moet varen, maar na een kwartiertje heb je alle verschillende mini-games daarvan ook wel gezien. Sowieso heb ik het idee dat er niet veel mini-games zijn.
  Redactie Games donderdag 11 oktober 2018 @ 13:08:49 #28
181272 crew  Noppie2000
pi_182450361
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Sowieso heb ik het idee dat er niet veel mini-games zijn.
quote:
MP1: 53
MP2: 65
MP3: 71
MP4:60 (That's counting all of the games from the extra mode, including volleyball. Bowser Wrestling was also counted)
MP5: 75
MP6: 84 (Includes all of the microphone mini-games)
MP7: 88 (Includes all of the microphone mini-games)
MP8: 81
MP9: 81
MP10: 75
Super Mario Party heeft er 80. Voor de serie vrij gemiddeld.
pi_182450526
Een paar goede speelborden erbij en dan was het spel een mustbuy geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 12-10-2018 11:24:42 ]
SOONY
pi_182450552
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 13:15 schreef DKUp het volgende:
Een paar goede speelborde erbij en dan was het spel een mustbuy geweest.
Dat komt nog wel, alle nintendo titels hebben grote gratis updates gehad in de vorm van nieuwe content . (Mario Tennis, Splatoon 2)
pi_182452299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kan vooraf de moeilijkheidsgraad van de computer bepalen, dus best logisch dat de computer op de makkelijkste stand soms bewust geen sterren pakt om niet al teveel uitdaging te bieden. Bij Smash Bros. kun je ook niet verwachten dat de computer op de makkelijkste stand allemaal zieke combo's doet.

Aanbod in borden is inderdaad niet zo groot, de borden zijn over het algemeen ook vrij vlak en niet erg spannend. Je hebt daarnaast nog een co-op mode waarin je met z'n allen in een rivier moet varen, maar na een kwartiertje heb je alle verschillende mini-games daarvan ook wel gezien. Sowieso heb ik het idee dat er niet veel mini-games zijn.
op very hard doet de computer ook de domste dingen
  Donald Duck held donderdag 11 oktober 2018 @ 23:01:37 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_182463233
Heb nu ook een Switch! Ook gelijk een battery pack erbij besteld. Maakt het ding wel iets lomper, maar voor een stevig verlengde speelduur heb ik dat er wel voor over.
Met als eerste spel Mario Odyssey, erg gaaf zo na een eerste speelsessie. Een koop erbij zeer binnenkort wordt Zelda of Mario Kart
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:06:46 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182463331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb nu ook een Switch! Ook gelijk een battery pack erbij besteld. Maakt het ding wel iets lomper, maar voor een stevig verlengde speelduur heb ik dat er wel voor over.
Met als eerste spel Mario Odyssey, erg gaaf zo na een eerste speelsessie. Een koop erbij zeer binnenkort wordt Zelda of Mario Kart
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held donderdag 11 oktober 2018 @ 23:50:55 #34
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_182464205
haha lief O+

De Wii U heb ik destijds helemaal overgeslagen, maar het voelt gaaf om nu weer met Nintendo te spelen. Plezier en kwaliteit stralen er weer van af.
Tot nu toe alleen maar handheld mode gespeeld, bevalt me wel zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_182464765
Wil iemand me helpen? Heb giftcard van 25E gekregen tijd geleden maar woon zelf in Engeland en blijkbaar is de code daar niet bruikbaar in de shop (zucht..). Heb er dus niets aan. Iemand die 'm wil overnemen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182465117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:23 schreef RipCity het volgende:
Wil iemand me helpen? Heb giftcard van 25E gekregen tijd geleden maar woon zelf in Engeland en blijkbaar is de code daar niet bruikbaar in de shop (zucht..). Heb er dus niets aan. Iemand die 'm wil overnemen?
Je kan toch gewoon een NL account aan maken en dan in de NL shop je game kopen? Kan je gewoon spelen onder je UK account.
pi_182469774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 00:23 schreef RipCity het volgende:
Wil iemand me helpen? Heb giftcard van 25E gekregen tijd geleden maar woon zelf in Engeland en blijkbaar is de code daar niet bruikbaar in de shop (zucht..). Heb er dus niets aan. Iemand die 'm wil overnemen?
Ik help je vriend! Stuur de code maar, samen lossen we dit op!
pi_182480543
Voor wie Splatoon 2 heeft: C009KGXX4T78LWKG
Een outfit geloof ik...
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:48:38 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182487825
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182489505
Ik heb sinds kort een Switch, maar ben op Nintendo-gebied echt super vriendloos (los van Mario Kart sessies met de vriendin).

Mensen hier die veel Splatoon 2 spelen en dat samen zouden willen doen?
pi_182501693
Net weer even Super Mario Party gespeeld met wat vrienden en we waren het er allemaal wel over eens dat het teveel op geluk aankomt en weinig strategie. Wel een paar keer gehad dat iemand met een goede strategie bij de ster aankomt en de speler daarna met behulp van een hidden block ook een gratis ster krijgt toegeworpen. De golden pipes hadden ook iets zeldzamer gemogen en de bonus sterren aan het einde van het spel zijn ook te random, was leuker geweest als de speler met de meest gewonnen mini-games en munten standaard een extra ster kreeg.

Aan de ene kant is die chaos ook wel weer leuk, maar het was dan leuk geweest dat je de regels naar eigen voorkeur mocht aanpassen. Je bent volledig afhankelijk van geluk en daardoor heb je minder het idee een spel te spelen.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 23:59:34 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182503240
Was dat geluksdingetje bij voorgaande Party games ook niet aanwezig (gedeeltelijk)? Kan me dat van sommige delen wel herinneren iig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182505500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:40 schreef Bananenpap het volgende:
Net weer even Super Mario Party gespeeld met wat vrienden en we waren het er allemaal wel over eens dat het teveel op geluk aankomt en weinig strategie. Wel een paar keer gehad dat iemand met een goede strategie bij de ster aankomt en de speler daarna met behulp van een hidden block ook een gratis ster krijgt toegeworpen. De golden pipes hadden ook iets zeldzamer gemogen en de bonus sterren aan het einde van het spel zijn ook te random, was leuker geweest als de speler met de meest gewonnen mini-games en munten standaard een extra ster kreeg.

Aan de ene kant is die chaos ook wel weer leuk, maar het was dan leuk geweest dat je de regels naar eigen voorkeur mocht aanpassen. Je bent volledig afhankelijk van geluk en daardoor heb je minder het idee een spel te spelen.
Dat is altijd zo geweest, vind het ook juist leuker dat ook mensen die het minder goed doen qua minigames of op het bord ook mee kunnen komen of eens kunnen winnen.

soms heb je ook altijd super veel pech met laag gooien bijvoorbeeld, maar door middel van hidden blocks, de random bonus sterren en items kan je toch nog winnen.
er zijn ook party's geweest waar de bonus sterren altijd de zelfde 3 waren dan is het ook zo voorspelbaar en kan je er nog naar toe gaan spelen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_182506499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 23:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was dat geluksdingetje bij voorgaande Party games ook niet aanwezig (gedeeltelijk)? Kan me dat van sommige delen wel herinneren iig.
Mario Party 4 was de laatste die ik heb gespeeld en daar was het een stuk minder.
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 02:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dat is altijd zo geweest, vind het ook juist leuker dat ook mensen die het minder goed doen qua minigames of op het bord ook mee kunnen komen of eens kunnen winnen.

soms heb je ook altijd super veel pech met laag gooien bijvoorbeeld, maar door middel van hidden blocks, de random bonus sterren en items kan je toch nog winnen.
er zijn ook party's geweest waar de bonus sterren altijd de zelfde 3 waren dan is het ook zo voorspelbaar en kan je er nog naar toe gaan spelen.
Op het bord ben ik met je eens, dat heb je niet zelf in de hand. Maar als iemand bij wijze van alle minigames wint vind ik het een beetje krom dat dat dan niet wordt beloond. Ik snap verder ook wel dat het maar een Mario game is en dat het om de fun gaat. Maar het was in mijn ogen leuker geweest als het iets meer afhankelijk was van strategie. Ze hebben er allemaal toffe dingen in gedaan zoals unieke dobbelstenen en items, maar dat wordt meteen overbodig wanneer iemand een gratis ster krijgt toegespeeld.
pi_182510987
Onnodig om een nieuw topic te maken en hier de Nintendo-fans zitten: Possible N64 mini leak.
Be curious, not judgmental
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:39:01 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182511800
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:22 schreef Aether het volgende:
Onnodig om een nieuw topic te maken en hier de Nintendo-fans zitten: Possible N64 mini leak.
Ik las dat de belichting te straks is voor een foto, dus fake. Ofzo :D

Ding zal er vast wel komen, maar of dit echt is weet ik dan weer niet. Zal wel volgend jaar komen, als antwoord op de PS5 en XB2.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182511990
quote:
12s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik las dat de belichting te straks is voor een foto, dus fake. Ofzo :D

Ding zal er vast wel komen, maar of dit echt is weet ik dan weer niet. Zal wel volgend jaar komen, als antwoord op de PS5 en XB2.
Het zou idd een render kunnen zijn. Ik denk ook dat de aankondiging te laat is voor dit jaar. De NES/SNES werden maanden van tevoren aangekondigd.
Be curious, not judgmental
pi_182518145
Mario Party is echt niet te doen in je eentje. De computer moves worden niet eens versneld. Kom je uit op een kwartier gamen per uur.
  Moderator zondag 14 oktober 2018 @ 22:08:00 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182518328
mario party O+

vind het alleen wel erg jammer dat er zo weinig content eigenlijk maar in zit, 4 maps, en een handje vol minigames
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')