abonnement Unibet Coolblue
pi_182414310
Recentelijk heb ik het programma Extreme Couponing ontdekt en dat extreme besparen spreekt me wel aan. Papieren coupons zoals in dat programma zijn er hier niet echt geloof ik.

Ik had zelf al bedacht om een jaarvoorraad shampoo te kopen zodra hij 2 voor de prijs van 1 is.

Verder lijkt me dat bij pasta, wcpapier enzo ook wel mogelijk.

Wanneer weet je dat je de laagst mogelijke prijs hebt? Alles in de gaten houden voor 1 jaar?

Deel hier jouw extreme bespaartips!
pi_182414342
Ik heb gewoon twee oude handdoeken die ik eens per week uitwas, bespaart wc papier. Kan je rouleren ^O^
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:16:08 #3
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_182414353
Kop kaalscheren -> geen shampoo nodig.
Goed leren afknijpen met je kringspier -> geen wc papier meer nodig.

Geen dank.
pi_182414365
Theezakjes kan je drogen en hergebruiken.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:19:47 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182414418
Om de 2/3 dagen eten. Verder water drinken. Niet van je zelf natuurlijk maar bijvoorbeeld bij je baas of flesjes vullen op het openbaar toilet.
pi_182414443
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:19 schreef NoXia het volgende:
Om de 2/3 dagen eten. Verder water drinken. Niet van je zelf natuurlijk maar bijvoorbeeld bij je baas of flesjes vullen op het openbaar toilet.
Sowieso alleen maar op je werk naar de wc gaan. Scheelt water, wc papier en je krijgt er nog voor betaald ook.
pi_182414460
Kruidvat of Etos heeft elke week wel mijn merk shampoo (en deo/gel/tandpasta) in de aanbieding, dus om nou meteen een jaarvoorraad in te slaan :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182414572
Zegeltjes sparen.
De bouwmarkt heeft vaak aanbiedingen bij het bonnetje zoals in de VS bij de supermarkt
In Frankrijk is dat ook, maar ik weet niet of dat opweegt tegen de benzinekosten.
pi_182414583
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik heb gewoon twee oude handdoeken die ik eens per week uitwas, bespaart wc papier. Kan je rouleren ^O^
Gewoon washandjes toch
pi_182414589
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik heb gewoon twee oude handdoeken die ik eens per week uitwas, bespaart wc papier. Kan je rouleren ^O^
Waarom direkt zo extreem of ben je curry?
pi_182414756
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:28 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Waarom direkt zo extreem of ben je curry?
Ja
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:39:25 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182414776
Die mensen in dat programma zijn daar echt uren per dag mee bezig, soms wel de hele dag. Dat kan ook alleen maar als je geen baan hebt. Dan heb je meer aan een baan zoeken, als je blijkbaar toch zoveel tijd hebt 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:40:55 #13
180174 Diemux
People vs Me
pi_182414798
Blijft mij verbazen dat zij soms gratis kunnen shoppen. De acties hier in NL zijn zo opgezet dat je er eigenlijk niet heel veel mee opschiet, ze zijn ook van alle kanten in de algemene voorwaarden dichtgetimmerd. Lijkt mij dat ze dit in Amerika, waar juridisch alles kan, ook wel op gelet moet worden?
pi_182414828
Met zo'n topic kan er toch geen linkje ontbreken naar de moeder aller slim-inkopen-topics: WGR / Traders/ beleggers in de supermarkt
Somebody that I used to know
pi_182414830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:40 schreef Diemux het volgende:
Blijft mij verbazen dat zij soms gratis kunnen shoppen. De acties hier in NL zijn zo opgezet dat je er eigenlijk niet heel veel mee opschiet, ze zijn ook van alle kanten in de algemene voorwaarden dichtgetimmerd. Lijkt mij dat ze dit in Amerika, waar juridisch alles kan, ook wel op gelet moet worden?
Ik snap ook niet waarom ze de voorwaarden daar niet nu achteraf dichttimmeren.
pi_182414894
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:42 schreef Postbus100 het volgende:
Met zo'n topic kan er toch geen linkje ontbreken naar de moeder aller slim-inkopen-topics: WGR / Traders/ beleggers in de supermarkt
Goede toevoeging!

Zoiets bijhouden lijkt me wel iets, maarja tijd.
pi_182414902
Ik weet niet waarom je 30 flessen allesreiniger in je huis wilt hebben, puur en alleen omdat het gratis was, terwijl je maar één, hooguit twee flessen per jaar gebruikt 8)7
Somebody that I used to know
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:48:56 #18
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_182414932
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet waarom je 30 flessen allesreiniger in je huis wilt hebben, puur en alleen omdat het gratis was, terwijl je maar één, hooguit twee flessen per jaar gebruikt 8)7
Sommige mensen maken wel schoon.
pi_182414952
Scoupy trouwens. Kun je gratis of mer korting nieuwe dingen in de supermarkt proberen.
pi_182414977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:48 schreef PreiKaas het volgende:

[..]

Sommige mensen maken wel schoon.
Hoeveel flessen gebruik je redelijkerwijs als je wel schoonmaakt? :o
Somebody that I used to know
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:03:14 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182415234
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoeveel flessen gebruik je redelijkerwijs als je wel schoonmaakt? :o
Gewoon gelijk een hele fles erin flikkeren _O_

Meurt wel, maar daar heb je dan een gratis spuitbus luchtverfrisser voor :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:04:09 #22
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182415257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:39 schreef CoolGuy het volgende:
Die mensen in dat programma zijn daar echt uren per dag mee bezig, soms wel de hele dag. Dat kan ook alleen maar als je geen baan hebt. Dan heb je meer aan een baan zoeken, als je blijkbaar toch zoveel tijd hebt 8)7
Als je ziet wat ze er mee besparen is het misschien nog wel een zinvollere tijdsbesteding ook.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182415949
De aanbiedingen in de gaten houden en bij de action winkelen voor zeep en shampoo en dat soort dingen. Kruidvat heeft trouwens ook vaak wel goede aanbiedingen.
pi_182416009
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoeveel flessen gebruik je redelijkerwijs als je wel schoonmaakt? :o
Als ik een jaar lang geen schoonmaakmiddelen of vaatwastabletten hoef te kopen loont het voor ons wel de moeite. Moet ik wel zeggen dat ik een opppervrek ben.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:41:12 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_182416071
Een jaarvoorraad halen is niet nodig, maar bepaalde producten hoef je eigenlijk alleen maar in de aanbieding te kopen. Wasmiddel, deo, shampoo blijven eindeloos goed, gebruik je vanzelf wel een keer en is eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding. Moet je alleen niet 100% merkvast willen zijn, want dan gaat het niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182416278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een jaarvoorraad halen is niet nodig, maar bepaalde producten hoef je eigenlijk alleen maar in de aanbieding te kopen. Wasmiddel, deo, shampoo blijven eindeloos goed, gebruik je vanzelf wel een keer en is eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding. Moet je alleen niet 100% merkvast willen zijn, want dan gaat het niet.
Ja dit. Behalve dat je gerust merkvast kunt zijn, want merken komen geregeld terug in de aanbieding. Je moet alleen soms wat meer in het voren denken.
Voorbeeld : Ik koop mijn mascara alleen met een 1+1actie. Hij is nu bijna op, dus ik oriënteer me vast (ik kijk af en toe op www.voordeelmuis.nl of hij al ergens in de aanbieding is). Vorige week had Etos hem met 70% korting op het tweede artikel. Ik weet dat 1+1 gebruikelijk is, dus ik heb de actie links laten liggen en ik hoop/verwacht dat binnen nu en drie weken er wel een goede actie is.
Somebody that I used to know
pi_182416396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:40 schreef Diemux het volgende:
Blijft mij verbazen dat zij soms gratis kunnen shoppen. De acties hier in NL zijn zo opgezet dat je er eigenlijk niet heel veel mee opschiet, ze zijn ook van alle kanten in de algemene voorwaarden dichtgetimmerd. Lijkt mij dat ze dit in Amerika, waar juridisch alles kan, ook wel op gelet moet worden?
In de VS worden de meeste coupons niet door retailers, maar door fabrikanten uitgegeven. Dus dat mensen gratis producten krijgen - ter promotie -, kan de bedoeling zijn. Een bijeffect is dan dat je enkele individueen hebt die bonnetjes gaan zoeken om een jaarvoorraad aan te leggen. Maar per staat of zelfs landelijk gezien is hun aandeel verwaarloosbaar.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:40:28 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_182417013
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja dit. Behalve dat je gerust merkvast kunt zijn, want merken komen geregeld terug in de aanbieding. Je moet alleen soms wat meer in het voren denken.
Ja, dan wil het wel. Dus: of niet al te merkvast zijn, of grotere voorraden kopen dan ik doe :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182417029
Zo extreem als dat je daar met korting alles kunt kopen, kan hier echt niet. Je kan hier niet van 546 euro naar 23 euro gaan. Ik vraag me dan even ook af hoe die kortingsbonnen in elkaar zitten?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:42:55 #31
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182417048
stelletje gieren hiero
Man of Steal.
pi_182417565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:42 schreef SuperNeger het volgende:
stelletje gieren hiero
Wie het kleine niet giert het grote verliert.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:22:04 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_182417780
Met scoopy en eurosparen krijg je nog wel eens dingen gratis. Ook heb ik een tijdje bonnenboekjes gekregen van lekker in het leven, daarmee kreeg je een vast bedrag terug per product, dus als de producten goedkoper was in de winkel, kreeg je geld toe :D (heb ik 1x gehad). Maar het is onduidelijk hoe je aan die bonnen kunt komen.
KuikenGuppy
pi_182418951
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo extreem als dat je daar met korting alles kunt kopen, kan hier echt niet. Je kan hier niet van 546 euro naar 23 euro gaan. Ik vraag me dan even ook af hoe die kortingsbonnen in elkaar zitten?
Korting is daar cumulatief. Dus bonnetje uit krant A+bonnetje uit krant B maakt dubbele korting.

Hier in Nederland mag je maar één bonnetje per product gebruiken (en dan soms ook nog bij een minimale besteding van xx euro. :r)
Somebody that I used to know
pi_182419183
Ja super vet, je hele kelder vol met witte bonen in tomatensaus en instant noodles.

Als je dat programma goed bekijkt zie dat het allemaal gekkies zijn die verslaafd zijn aan het idee van gratis meuk. Als je kijkt naar de tijd die ze erin steken 'verdienen' ze er misschien 2 dollar per uur mee, kijk je naar de shit die echt bruikbaar is voor ze blijft daar misschien 20 cent van over.

Yippee-ki-yay...
pi_182419270
Ik heb eens een aflevering ervan gezien van zo’n couponner die uiteindelijk de hele voorraad steeds aan goede doelen gaf, dat was wel cool, die maakte er een leuke sport van.

Maar die andere gekkies die een kelder vol wasverzachter hebben omdat het zo goedkoop was... tja. Die zijn niet goed wijs.

De Etos doet inderdaad veel 1+1 acties met bepaalde merken, daar maak ik ook gretig gebruik van, verder kom je in Nederland vaak niet. Je kan acties hier never nooit combineren :)
-nee-
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 oktober 2018 @ 00:47:11 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182423903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:29 schreef Deshain het volgende:
Ja super vet, je hele kelder vol met witte bonen in tomatensaus en instant noodles.

Als je dat programma goed bekijkt zie dat het allemaal gekkies zijn die verslaafd zijn aan het idee van gratis meuk. Als je kijkt naar de tijd die ze erin steken 'verdienen' ze er misschien 2 dollar per uur mee, kijk je naar de shit die echt bruikbaar is voor ze blijft daar misschien 20 cent van over.

Yippee-ki-yay...
Meer dan eens een aflevering gezien waarbij ze het naast het werk deden (of één van de twee werkte en de ander hield zich hier mee bezig), waarbij dan zo'n beetje 90% van die gratis meuk naar minderbedeelden ging die er wél veel aan hadden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:41:22 #38
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182425692
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ik weet niet waarom je 30 flessen allesreiniger in je huis wilt hebben, puur en alleen omdat het gratis was, terwijl je maar één, hooguit twee flessen per jaar gebruikt 8)7
Serieus? :D
With the stars as her umbrella
pi_182426218
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Serieus? :D
Klein huis hé? O-) en alleen. Maar serieus ja. Met één sopje kan je toch best veel doen?

Hoeveel gebruik jij er dan per jaar? 15? :o
Somebody that I used to know
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:52:50 #40
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182426341
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:43 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klein huis hé? O-) en alleen. Maar serieus ja. Met één sopje kan je toch best veel doen?

Hoeveel gebruik jij er dan per jaar? 15? :o
Een stuk of 6 toch wel _O-
With the stars as her umbrella
pi_182426352
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Een stuk of 6 toch wel _O-
Oké, maar dan nog. Dan koop je dus voor vijf jaar voorraad in huis. Omdat het nu gratis is (en misschien over een half jaar wel weer) 8)7
Somebody that I used to know
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:54:40 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_182426370
Geen idee trouwens of het nog zo werkt, maar met die lekker en laag bonnen kreeg je bijv bij aankoop van een tube tandpasta ¤2,40 korting. Als die tube dan in de aanbieding was voor ¤1,90 dan kreeg je dus ¤0,50 toe en was het economischer om dus die tandpasta wel te kopen, ookal zou je die nooit gebruiken. Misschien dat het in Amerika ook zo werkt met sommige van die coupons?
KuikenGuppy
pi_182426371
Al het geld dat je uitspaart mag je wel in een extra voorraadkamer steken :+
Somebody that I used to know
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:57:03 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_182426391
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:53 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oké, maar dan nog. Dan koop je dus voor vijf jaar voorraad in huis. Omdat het nu gratis is (en misschien over een half jaar wel weer) 8)7
Zoals ik het van dat programma begrepen heb, is het voor sommige mensen gewoon een soort sport. Die halen het dan omdat het kan, niet omdat ze het nodig hebben.
(Ik zag eens een meisje met een hele kelder vol gratis luiers, terwijl ze niet eens wist of ze zelf wel kinderen zou willen :') )
KuikenGuppy
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:59:18 #45
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182426407
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:53 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oké, maar dan nog. Dan koop je dus voor vijf jaar voorraad in huis. Omdat het nu gratis is (en misschien over een half jaar wel weer) 8)7
Nee daar heb ik geen ruimte voor. Maar ik koop wel vaak wasverzachter en tandpasta in de aanbieding.
Goed om te weten ook :')

Dat couponing zie ik mezelf niet doen. Knippen, bonnetjes bewaren, te veel moeite.
Maar de mensen die al die producten weggeven aan goede doelen, mooi _O_
With the stars as her umbrella
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:59:35 #46
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182426412
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zoals ik het van dat programma begrepen heb, is het voor sommige mensen gewoon een soort sport. Die halen het dan omdat het kan, niet omdat ze het nodig hebben.
(Ik zag eens een meisje met een hele kelder vol gratis luiers, terwijl ze niet eens wist of ze zelf wel kinderen zou willen :') )
Ziek.
With the stars as her umbrella
pi_182426577
Ik zag er onlangs een die het gros van de voorraad in de woonkamer had uitgestald, zodat ze er continu naar kon kijken en iedereen die op bezoek kwam meteen kon zien hoe geweldig ze bezig was geweest. Dan gaat er toch iets een beetje mis in je hoofd hoor. Die extreme couponers besteden er ontzettend veel tijd (en ook geld) aan. Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen, maar ach, het levert vermakelijke tv op.
Vroeger keek ik wel op Amerikaanse websites waar ze ook dat soort dingen deden, heb er veel geleerd over de frequentie van aanbiedingen en het herkennen van een echt goede aanbiedingen. En toen we gingen verbouwen en verhuizen heb ik volgens mij ieder item met korting kunnen aanschaffen. Kortingsbonnen van andere ketens worden bij Praxis geaccepteerd en er was altijd wel ergens keuzekorting of specifieke korting en dan natuurlijk de extra kortingsbonnen van de Gamma voor een volgende aankoop.
Naast Scoupy en Eurosparen zijn er ook geld-terug-acties bij merken zelf. De grap in de familie was altijd: oh, jij hebt een A-merk in huis, dat was vast gratis, of niet? Ik heb jarenlang niet voor wasmiddel, tandpasta en toiletpapier hoeven betalen, er was altijd wel weer een geld-terug-actie en ik kon daarvoor gebruik maken van drie rekeningnummers met bijbehorende adressen.
We hebben nu voorraad toiletpapier voor ruim een half jaar. We kopen altijd bepaald toiletpapier van de Aldi en onlangs hadden ze een voordeelverpakking die echt significant goedkoper was, dus toen hebben we maar ingeslagen.
De voorraadkasten van mijn inmiddels overleden schoonmoeder stonden zo vol dat ze wel een extreme couponer leek. Een klein deel was van echt goede aanbiedingen, maar het meeste was van een actie die elke paar weken voorbij komt en waarbij het A-merk ook dan nog steeds veel duurder is dan die van het huismerk van de Aldi.
pi_182426665
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:13 schreef Tegan het volgende:
Ik had zelf al bedacht om een jaarvoorraad shampoo te kopen zodra hij 2 voor de prijs van 1 is.
Geen idee hoever je van de Duitse grens woont, maar ik heb al vele jaren geen zaken als shampoo, douchegel, vaatwasserblokjes, wasmiddel en wasverzachter in Nederland gekocht. In Duitsland minstens 50% goedkoper. Combineer het met een lekker hapje eten, kleding, brandstof en wat minder lang houdbare boodschappen en je ritje is behalve leuk ook nog eens erg fijn voor de portemonnee.
pi_182426676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:35 schreef T-D het volgende:
De aanbiedingen in de gaten houden en bij de action winkelen voor zeep en shampoo en dat soort dingen. Kruidvat heeft trouwens ook vaak wel goede aanbiedingen.
Kruidvat vind ik waardeloos, alles is tegenwoordig een aanbieding, dat neem ik niet meer serieus. Die hele winkel is onoverzichtelijk door de schreeuwerige aanbiedingen overal.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_182426844
En wat als de zombieapocalyps uitbreekt, dan ben je blij met die 5 jaar voorraad tomatensoep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')