abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:11:52 #101
74056 crew  ToT
pi_182488996
Maar ff serieus; met de houding van veel westerse vrouwen kan ik me wel voorstellen dat er meer en meer MGTOW's komen en dat daar dan ook poppen voor zijn.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:13:31 #102
442397 UitStraling
pi_182489028
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:11 schreef ToT het volgende:
Maar ff serieus; met de houding van veel westerse vrouwen kan ik me wel voorstellen dat er meer en meer MGTOW's komen en dat daar dan ook poppen voor zijn.
Als het wat ellende voor vrouwen scheelt qua lastig gevallen worden door kansloze mannen en zelfs verkrachtingen kan voorkomen ben ik de laatste die voor een verbod op sekspoppen is
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:41:42 #103
74056 crew  ToT
pi_182489540
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als het wat ellende voor vrouwen scheelt qua lastig gevallen worden door kansloze mannen en zelfs verkrachtingen kan voorkomen ben ik de laatste die voor een verbod op sekspoppen is
Ook dat! :Y
Hoewel dat "lastig gevallen door kansloze mannen" natuurlijk wel uiterst subjectief is.
Wat bij een knappe gozer over kan komen als "Hij is een echte doorzetter, hij gaat er echt voor!" kan bij een dame die hem er niet zo knap uit vindt zien overkomen als "Ewww, engerd! Ga weg anders bel ik de politie!"
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:47:18 #104
442397 UitStraling
pi_182489649
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ook dat! :Y
Hoewel dat "lastig gevallen door kansloze mannen" natuurlijk wel uiterst subjectief is.
Wat bij een knappe gozer over kan komen als "Hij is een echte doorzetter, hij gaat er echt voor!" kan bij een dame die hem er niet zo knap uit vindt zien overkomen als "Ewww, engerd! Ga weg anders bel ik de politie!"
Dan is je radar ernstig stuk en heb je sowieso hulp nodig om het een beetje te redden in de maatschappij, ik zie echt wel of een vrouw compleet oceaan gaat op me of denkt, ok wie ben jij dan wel
pi_182489716
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ook dat! :Y
Hoewel dat "lastig gevallen door kansloze mannen" natuurlijk wel uiterst subjectief is.
Wat bij een knappe gozer over kan komen als "Hij is een echte doorzetter, hij gaat er echt voor!" kan bij een dame die hem er niet zo knap uit vindt zien overkomen als "Ewww, engerd! Ga weg anders bel ik de politie!"
Nuh. Dat heeft niets te maken met knap of juist niet. Eerder met creepy of niet.
Conscience do cost.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:51:23 #106
74056 crew  ToT
pi_182489724
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dan is je radar ernstig stuk en heb je sowieso hulp nodig om het een beetje te redden in de maatschappij, ik zie echt wel of een vrouw compleet oceaan gaat op me of denkt, ok wie ben jij dan wel
Tja toch hebben zulke mannen ook wel recht op een beetje geluk. Ook zij krijgen vaak wel te horen "Op ieder potje past een dekseltje" enzo.
Zo'n pop kan voor sommigen misschien wel iets van een surrogaat zijn, maar velen willen wel echte liefde hebben.
Dan denk ik dat datingsites e.d. beter zijn dan zo'n pop. Ik denk dat het zoeken naar liefde niet zo snel voor een grote groep mannen opgelost gaat worden met zo'n stuk siliconen.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:56:53 #107
442397 UitStraling
pi_182489864
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja toch hebben zulke mannen ook wel recht op een beetje geluk. Ook zij krijgen vaak wel te horen "Op ieder potje past een dekseltje" enzo.
Zo'n pop kan voor sommigen misschien wel iets van een surrogaat zijn, maar velen willen wel echte liefde hebben.
Dan denk ik dat datingsites e.d. beter zijn dan zo'n pop. Ik denk dat het zoeken naar liefde niet zo snel voor een grote groep mannen opgelost gaat worden met zo'n stuk siliconen.
True, daarom is zo'n pop alleen voor de lusten lijkt me, ergo treksok, voor wat intermenselijke relaties en warmte moet je toch bij de homo sapiens zijn, baby's maken met een knap stuk plastic lijkt me ook nog best wel een uitdaging ook, kerstdiners lijken me ook best vreemd trouwens of samen op een romantische cruise
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:08:12 #108
74056 crew  ToT
pi_182490114
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

True, daarom is zo'n pop alleen voor de lusten lijkt me, ergo treksok, voor wat intermenselijke relaties en warmte moet je toch bij de homo sapiens zijn, baby's maken met een knap stuk plastic lijkt me ook nog best wel een uitdaging ook, kerstdiners lijken me ook best vreemd trouwens of samen op een romantische cruise
_O- True, true! :P
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:10:20 #109
442397 UitStraling
pi_182490180
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:08 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- True, true! :P
Ken wel wat middelbare mannen met Aziatische kindvrouwtjes die dicht tegen dit beeld aanzitten trouwens :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:19:09 #110
74056 crew  ToT
pi_182490411
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ken wel wat middelbare mannen met Aziatische kindvrouwtjes die dicht tegen dit beeld aanzitten trouwens :')
Mijn vrouw komt overigens uit de Filipijnen, maar voldoet absoluut niet aan alle vooroordelen die zo veel mensen standaard over Aziatische vrouwen hebben.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:20:29 #111
442397 UitStraling
pi_182490444
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn vrouw komt overigens uit de Filipijnen, maar voldoet absoluut niet aan alle vooroordelen die zo veel mensen standaard over Aziatische vrouwen hebben.
Het kan ook liefde en seksuele voorkeur voor een bepaald uiterlijk zijn gewoon hč
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:28:39 #112
74056 crew  ToT
pi_182490586
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het kan ook liefde en seksuele voorkeur voor een bepaald uiterlijk zijn gewoon hč
En innerlijk. :Y

Aziatische vrouwen zijn vaak hartstikke zachtaardig en begripvol terwijl Aziatische mannen vaak klootzakken zijn die ook nog eens vaak weglopen als de vrouw zwanger wordt.
Aziatische vrouwen vinden Europese mannen vaak veel zachtaardiger dan de mannen in hun land, ook al sta je niet altijd meteen met je portemonnee te wapperen om hun liefde te kopen. :)
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:35:28 #113
442397 UitStraling
pi_182490744
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:28 schreef ToT het volgende:

[..]

En innerlijk. :Y

Aziatische vrouwen zijn vaak hartstikke zachtaardig en begripvol terwijl Aziatische mannen vaak klootzakken zijn die ook nog eens vaak weglopen als de vrouw zwanger wordt.
Aziatische vrouwen vinden Europese mannen vaak veel zachtaardiger dan de mannen in hun land, ook al sta je niet altijd meteen met je portemonnee te wapperen om hun liefde te kopen. :)
Zou best kunnen ja dat van dat lieve, ik ben best veel in Azië geweest, nou ja vooral in Japan en China eigenlijk, wat me daar opvalt is dat ze je ontzettend knap, leuk en interessant vinden maar dat ze toch wel een enorme grens over moeten om met je aan te pappen, niet dat ik daar echt behoefte aan heb trouwens maar merk wel dat ze veel gereserveerder en verlegener zijn

Vorig jaar aan de kust in Japan, groepje van een stuk of tien Japanse giechelvrouwen samen met me op de foto, springt er plots een Russische tussen en die zegt meteen, ok let's fuck tonight :')

Verschilletje :)
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:37:56 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182490793
Ik vind het zeer en diep triest dat vrouwen allerlei speeltjes hebben om zich te pleasuren, nou heb ik dat ook niet nodig en ook geen pop maar vind het wel fucked up dat wanneer je als man een sextoy aanschaft ( dan wel niet een fleshlight of toch zo'n pop ) dat je gelijk bestempeld word als creepy of kansloos.

Terwijl chicks de meest rare objecten naar binnen douwen in die natte grot van ze.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:39:15 #115
74056 crew  ToT
pi_182490812
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou best kunnen ja dat van dat lieve, ik ben best veel in Azië geweest, nou ja vooral in Japan en China eigenlijk, wat me daar opvalt is dat ze je ontzettend knap, leuk en interessant vinden maar dat ze toch wel een enorme grens over moeten om met je aan te pappen, niet dat ik daar echt behoefte aan heb trouwens maar merk wel dat ze veel gereserveerder en verlegener zijn

Vorig jaar aan de kust in Japan, groepje van een stuk of tien Japanse giechelvrouwen samen met me op de foto, springt er plots een Russische tussen en die zegt meteen, ok let's fuck tonight :')

Verschilletje :)
_O- Zo dan! :D

Ik hoorde een tijdje geleden wel van iemand die op kamers woonde en daar 3 Thaise en 1 Russische dame had zitten.
Die Thaise waren ook heel bescheiden en hadden een heel lieve uitstraling en waren fijntjes gebouwd, terwijl die Russin echt zo'n standaard Olga was; een kolossaal wijf met een norse bek, en die vroeg zich een keer met bulderende stem af waarom die Thaise meiden alle aandacht kregen en dat er nooit iemand naar haar omkeek! _O- :D
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:39:48 #116
442397 UitStraling
pi_182490820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het zeer en diep triest dat vrouwen allerlei speeltjes hebben om zich te pleasuren, nou heb ik dat ook niet nodig en ook geen pop maar vind het wel fucked up dat wanneer je als man een sextoy aanschaft ( dan wel niet een fleshlight of toch zo'n pop ) dat je gelijk bestempeld word als creepy of kansloos.

Terwijl chicks de meest rare objecten naar binnen douwen in die natte grot van ze.
Verschillen zijn er nu eenmaal tussen de seksen (gelukkig) en vrouwen hebben redelijk vaak de behoefte om flink "gevuld" te zijn
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:40:06 #117
74056 crew  ToT
pi_182490823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het zeer en diep triest dat vrouwen allerlei speeltjes hebben om zich te pleasuren, nou heb ik dat ook niet nodig en ook geen pop maar vind het wel fucked up dat wanneer je als man een sextoy aanschaft ( dan wel niet een fleshlight of toch zo'n pop ) dat je gelijk bestempeld word als creepy of kansloos.

Terwijl chicks de meest rare objecten naar binnen douwen in die natte grot van ze.
Klopt absoluut! :Y Dat hoor je wel vaker en daar komt nooit echt een duidelijk antwoord op waarom het bij mannen als creepy / loser gezien wordt en bij vrouwen als ondeugend/whatever.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:41:41 #118
74056 crew  ToT
pi_182490844
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Verschillen zijn er nu eenmaal tussen de seksen
Nou laatst was er hier op de Frontpage een artikel over iemand (volgens mij in Zweden) die zwaar in de shit kwam omdat die dit ook zei. _O- En da's dus ook waarom veel mannen steeds meer hun eigen weg gaan volgen; die hebben geen zin meer in al dat gezeik.
En dan kan zo'n pop misschien idd wel een uitkomst bieden voor hen.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:43:10 #119
442397 UitStraling
pi_182490866
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:39 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan! :D

Ik hoorde een tijdje geleden wel van iemand die op kamers woonde en daar 3 Thaise en 1 Russische dame had zitten.
Die Thaise waren ook heel bescheiden en hadden een heel lieve uitstraling en waren fijntjes gebouwd, terwijl die Russin echt zo'n standaard Olga was; een kolossaal wijf met een norse bek, en die vroeg zich een keer met bulderende stem af waarom die Thaise meiden alle aandacht kregen en dat er nooit iemand naar haar omkeek! _O- :D
Haha ja _O-
Nou deze Olga zag er echt wel prachtig uit moet ik zeggen maar die opmerking kwam er wat ordinair en hoerig uit dus geen interesse, bovendien was ik daar met vrienden dus we zijn gezellig dronken geworden die avond en dan zijn die Japanners ineens wel erg amicaal en aanhankelijk
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:44:58 #120
74056 crew  ToT
pi_182490896
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Haha ja _O-
Nou deze Olga zag er echt wel prachtig uit moet ik zeggen maar die opmerking kwam er wat ordinair en hoerig uit dus geen interesse, bovendien was ik daar met vrienden dus we zijn gezellig dronken geworden die avond en dan zijn die Japanners ineens wel erg amicaal en aanhankelijk
Whehehe okee dan! :P ^O^
Ja ook een keer een bloedmooie Wit-Russische chick meegemaakt die VEEL te veel gebruik maakte van haar charmes. (Subtiliteit? Wat is dat?)
Cultuurverschilletje, I guess.

Wist ik trouwens niet, van dat dronken japanners dan ineens wel amicaal enzo kunnen zijn.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:45:27 #121
442397 UitStraling
pi_182490901
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou laatst was er hier op de Frontpage een artikel over iemand (volgens mij in Zweden) die zwaar in de shit kwam omdat die dit ook zei. _O- En da's dus ook waarom veel mannen steeds meer hun eigen weg gaan volgen; die hebben geen zin meer in al dat gezeik.
En dan kan zo'n pop misschien idd wel een uitkomst bieden voor hen.
Zweden!, zat op de ferry van Kiel naar Göteborg en hield de deur achter me open voor een Zweedse schone, kreeg ik een grote bek dat de vrouwen in Zweden zelf ook handjes hebben hoorrrrrrrr :')

Seksloos volkje dat
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:48:58 #122
442397 UitStraling
pi_182490956
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe okee dan! :P ^O^
Ja ook een keer een bloedmooie Wit-Russische chick meegemaakt die VEEL te veel gebruik maakte van haar charmes. (Subtiliteit? Wat is dat?)
Cultuurverschilletje, I guess.

Wist ik trouwens niet, van dat dronken japanners dan ineens wel amicaal enzo kunnen zijn.
Ja dat te er dik bovenop leggen is niet echt aantrekkelijk, het is juist de subtiliteit die opwindend is, de zwoele paringsdans :)

Ja Japanners worden of erg agressief in dronken staat tegen blanken of juist heel erg open en extrovert, maak je wel de gekste dingen mee daar
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:49:33 #123
74056 crew  ToT
pi_182490969
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zweden!, zat op de ferry van Kiel naar Göteborg en hield de deur achter me open voor een Zweedse schone, kreeg ik een grote bek dat ze vrouwen in Zweden zelf ook handjes hebben hoorrrrrrrr :')

Seksloos volkje dat
_O- Zo dan!
En ja, dat wordt steeds erger daar, maar het wordt ook meer en meer zo hier in Nederland.
Ik heb ook wel vaker discussies gezien of een deur voor een dame openhouden nou hoffelijk of juist seksistisch is.
Ik doe het gewoon standaard als ik ergens naar binnen ga en ik niet wil dat degene achter me de deur zo in zijn/haar smoel krijgt. Het geslacht maakt me dan geen fuck uit. Het is echt niet zo dat ik dat doe met het idee dat die dame achter me misschien wel met me wil gaan neuken als ik die deur open houd en vervolgens m'n weg vervolg. :')

Maar goed, dit soort dingen zijn dus vaak zoals gezegd de reden dat langzaam maar zeker meer en meer mannen toch meer heil gaan zoeken in dat soort speeltjes.

Ik moet bij dit topic wel steeds denken aan die aflevering van House! :P

  Grootste filosoof 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:52:35 #124
442397 UitStraling
pi_182491015
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:49 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan!
En ja, dat wordt steeds erger daar, maar het wordt ook meer en meer zo hier in Nederland.
Ik heb ook wel vaker discussies gezien of een deur voor een dame openhouden nou hoffelijk of juist seksistisch is.
Ik doe het gewoon standaard als ik ergens naar binnen ga en ik niet wil dat degene achter me de deur zo in zijn/haar smoel krijgt. Het geslacht maakt me dan geen fuck uit. Het is echt niet zo dat ik dat doe met het idee dat die dame achter me misschien wel met me wil gaan neuken als ik die deur open houd en vervolgens m'n weg vervolg. :')

Maar goed, dit soort dingen zijn dus vaak zoals gezegd de reden dat langzaam maar zeker meer en meer mannen toch meer heil gaan zoeken in dat soort speeltjes.
Ochja, kan er op zich wel om lachen, ik doe toch wel wat ik zelf wil, kan me zomaar voorstellen dat ik me een keer een hele dag vermaak in een Zweeds warenhuis met de deur openhouden voor vrouwen, brutale blik, wijntje erbij en genieten maar :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:57:34 #125
74056 crew  ToT
pi_182491097
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ochja, kan er op zich wel om lachen, ik doe toch wel wat ik zelf wil, kan me zomaar voorstellen dat ik me een keer een hele dag vermaak in een Zweeds warenhuis met de deur openhouden voor vrouwen, brutale blik, wijntje erbij en genieten maar :)
_O- _O- _O- :D !
Doet me ook weer denken aan een filmpje van een knap uitziende gozer die ongevraagd bij willekeurige dames op het terras aan tafel gaat zitten.
Allemaal positieve reacties tot-ie bij een (overigens spuuglelijke) feministe aan tafel komt te zitten! :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')