abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:28:31 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182463793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ga steeds minder uit van een blue wave. Herverkiezing Trump zie ik ook nog wel gebeuren.

Democraten hebben geen antwoord. 'Trump is kut' is geen aansprekende boodschap. Wanneer staat de nieuwe Obama op?
De boodschap is niet "Trump is kut". De boodschap is, voor betere healthcare moet je bij ons zijn. Voor het terugdraaien van belastingverlaging voor de rijken, moet je bij ons zijn. Hoezo denk je dat de booschap aldaar zou zijn: "Trump is kut"?

Het is niet voor niets dat Trump een (leugenachtig) opiniestuk liet schrijven over gezondheidszorg... dat is waar de democraten campagne op voeren...

Wat trouwens wel typisch is, is als je zoekt op commercials voor de midterms, zie je eerst absurde republikeinse commercials.

Zie hier eentje van een democratic mevrouw uit Kentucky:


[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-10-2018 23:35:25 ]
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:30:10 #202
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182463828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ga steeds minder uit van een blue wave. Herverkiezing Trump zie ik ook nog wel gebeuren.

Democraten hebben geen antwoord. 'Trump is kut' is geen aansprekende boodschap. Wanneer staat de nieuwe Obama op met een eigen verhaal?
Die stem zal de dag na de verkiezingen in november opstaan denk ik. Wie het wordt ben ik wel benieuwd naar. Biden en Warren zijn te oud, net als Sanders. Booker, Harris, Klobuchar misschien te onbekend.

Op zich zou ik Biden en Harris wel een leuke vinden, met het idee dat Biden maar voor 1 termijn gaat.Harris zou daarna een goede zijn als kandidaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tweek op 11-10-2018 23:38:47 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2018 @ 23:35:49 #203
862 Arcee
Look closer
pi_182463954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De boodschap is niet "Trump is kut". De boodschap is, voor betere healthcare moet je bij ons zijn. Voor het terugdraaien van belastingverlaging voor de rijken, moet je bij ons zijn. Hoezo denk je dat de booschap aldaar zou zijn: "Trump is kut"?
Met wat je schrijft zeg je impliciet ook 'Trump is kut', alleen niet met zulke woorden.

quote:
Het is niet voor niets dat Trump een (leugenachtig) opiniestuk liet schrijven over gezondheidszorg... dat is waar de democraten campagne op voeren...
Hier geldt hetzelfde voor: ze redeneren vanuit iets wat Trump niet goed doet.

Blijkbaar werkt dat niet.

Veel beter zou zijn als een inspirerende persoon met een eigen verhaal komt.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:40:07 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182464022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Met wat je schrijft zeg je impliciet ook 'Trump is kut', alleen niet met zulke woorden.
Da's absurd. Trumps saboteert opzettelijk de ziektekostenverzekering. Ik weet niet goed wat je nu verwacht hier... moeten ze campagne voeren op het beleid waar ze het mee eens zijn?

quote:
Hier geldt hetzelfde voor: ze redeneren vanuit iets wat Trump niet goed doet.

Blijkbaar werkt dat niet.

Veel beter zou zijn als een inspirerende persoon met een eigen verhaal komt.
Ze redeneren vanuit iets wat Trump wel doet: het saboteren van de ACA. De grootste rode lijn in campagnes is healthcare. Verder zijn het allemaal losse districten over een bizar groot land, dus heel simpel 1 plan voorstellen gaat hem niet worden, want dat zou pas een loze belofte zijn.

Net hierboven een commercial ingevoegd. Hier nog eentje met nog meer details, zoals meer geld voor gezondheidszorg, onderwijs, etc ... geen woord over Trump:

Ik weet nu ook eindelijk hoe je Bredesen uitspreekt :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2018 @ 23:42:04 #205
862 Arcee
Look closer
pi_182464051
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Da's absurd. Trumps saboteert opzettelijk de ziektekostenverzekering. Ik weet niet goed wat je nu verwacht hier... moeten ze campagne voeren op het beleid waar ze het mee eens zijn?
Is het ook, maar er is ben ik bang ook iets aburds nodig voor de Democraten om weer aan de macht te komen. :{
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:44:19 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182464094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is het ook, maar er is ben ik bang ook iets aburds nodig voor de Democraten om weer aan de macht te komen. :{
Nou ja, ik weet niet hoor, maar kijk het filmpje van Bredesen hierboven... dat zijn gewoon standaard democratische waarden. Heeft echt niks met Trump te maken. Dat je dan denkt: "Mja, Trump is het tegenovergestelde hiervan," kan wel kloppen, maar dat maakt iets als dat niet dat de boodschap slechts "Trump is kut" is...
pi_182464104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Met wat je schrijft zeg je impliciet ook 'Trump is kut', alleen niet met zulke woorden.

[..]

Hier geldt hetzelfde voor: ze redeneren vanuit iets wat Trump niet goed doet.

Blijkbaar werkt dat niet.

Veel beter zou zijn als een inspirerende persoon met een eigen verhaal komt.
Vreemde conclusies. Je voert altijd campagne op iets waar je je onderscheid van de zittende macht. Campagne voeren op een punt waar je exact hetzelfde gaat doen als de huidige regering schiet niet echt op.
De zorg, het onderwijs, minimumloon en meer van dat soort zaken zijn gewoon al decennialang onderdeel van de wensen van de Democraten. Daar is niets "anti-Trump" aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:48:48 #208
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182464173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet niet hoor, maar kijk het filmpje van Bredesen hierboven... dat zijn gewoon standaard democratische waarden. Heeft echt niks met Trump te maken. Dat je dan denkt: "Mja, Trump is het tegenovergestelde hiervan," kan wel kloppen, maar dat maakt iets als dat niet dat de boodschap slechts "Trump is kut" is...
Niet echt een filmpje om de jeugd aan te spreken, een opa die op een veranda zit.

fritswester twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:25:51 D66-fractievoorzitter Rob Jetten is misschien wel de meest tekstvaste fractievoorzitter van het Binnenhof... 😉 https://t.co/pPkMapw0KY reageer retweet
Zoiets zorgt er ook voor dat ik niet op D66 stem de volgende keer.

De waardes en de feiten kunnen kloppen, maar je wordt er niet warm van.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:51:08 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182464209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:48 schreef Tweek het volgende:

[..]

Niet echt een filmpje om de jeugd aan te spreken, een opa die op een veranda zit.

fritswester twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:25:51 D66-fractievoorzitter Rob Jetten is misschien wel de meest tekstvaste fractievoorzitter van het Binnenhof... 😉 https://t.co/pPkMapw0KY reageer retweet
Zoiets zorgt er ook voor dat ik niet op D66 stem de volgende keer.

De waardes en de feiten kunnen kloppen, maar je wordt er niet warm van.
Het is voor senator voor de staat Tennessee. :D Daarbij is deze man 70+ ... iets hips zou inauthentiek zijn. Wil niet betekenen dat dit gedraaid wordt voor de jeugd aldaar.
pi_182465196
Toch heb ik destijds best moeten lachen om
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 01:10:23 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182465678
Terug naar realiteit bereidt de NAACP een rechtszaak voor, omdat de republikeinen in Georgia zich weer eens racistisch gedragen:
quote:
Georgia NAACP readies lawsuit against Kemp over voter registration

The Georgia NAACP is preparing to sue Secretary of State Brian Kemp, the Republican nominee for governor, in response to a report that Kemp's office has put on hold tens of thousands of voter registration applications, most of them from African-Americans, ahead of the election.

The injunction would seek to reopen voter registration in Georgia to ensure that 53,000 registrants on hold in Kemp's office — and possibly others affected by an outage of the Georgia Department of Driver Services and the state's voter registration website — would be allowed to register for the upcoming election.

The move was confirmed by to two people with knowledge of the NAACP of Georgia's plans. The last day to register to vote was Tuesday.

The strict policies enforced by Kemp's office for voter registration and verification have been under scrutiny in his campaign against Democratic gubernatorial nominee Stacey Abrams, who once ran a nonprofit focused on registering new voters.

Under Kemp’s verification policies, voter application information must perfectly match information on file at the Social Security Administration and the state's Department of Driver Services. If they don't match precisely, officials can put the application on hold.

An analysis conducted by The Associated Press found that almost 70 percent of the registrants currently on hold are black. Georgia's population is 32 percent black.

Abrams needs strong African-American turnout in the state to win the governor's race. Allies of Abrams argue that Kemp is deliberately trying to purge voter rolls to his advantage.

In a statement in response to The Associated Press report Wednesday night, Abrams spokesperson Abigail Collazo said that Kemp is "maliciously wielding the power of his office to suppress the vote for political gain and silence the voices of thousands of eligible voters — the majority of them people of color."

Kemp’s office pointed to a July statement he made in which he denied any claims that his office has made it harder for Georgians to vote.

“Despite any claim to the contrary, it has never been easier to register to vote in Georgia and actively engage in the electoral process,” Kemp said in that statement. “The numbers do not lie.”
Geen idee wat dit verder voor kans van slagen heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 12-10-2018 09:22:55 ]
pi_182466857
CNN twitterde op donderdag 11-10-2018 om 22:57:46 Someone bought the domain bearing Supreme Court Justice Brett Kavanaugh's name and turned it into a site dedicated to help survivors of sexual assault https://t.co/NzN2w2SRn2 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182466865
Senators push vote to block Saudi arms sales after Khashoggi disappearance

quote:
Senators in both parties are gearing up to force a vote on scrapping U.S. arms sales to Saudi Arabia amid mounting frustration over the disappearance of journalist Jamal Khashoggi, a critic of the Riyadh government.

As Republicans and Democrats raise alarms over Khashoggi, whose vanishing and potential killing have been linked to the Saudis by Turkish intelligence, Sen. Chris Murphy (D-Conn.) said Thursday that he plans to introduce a resolution of disapproval once Congress is notified of the next potential U.S. weapons sale to Saudi Arabia.

Murphy and Sen. Rand Paul (R-Ky.), his ally in pushback against the arms sales, fell four votes short of blocking a Saudi weapons deal last year — and Murphy predicted that they would fare better this time around.

“I don’t think that a military sale could pass the Senate today. I don’t think that it could pass the House,” Murphy told reporters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182466879

En Trump kiest ervoor om een campagneshowtje op te voeren in de Oval Office en Kanye West laat zich daar willig voor gebruiken :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 05:59:55 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182466881
Wat wist Jared? Die man heeft direct contact met MBS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182466889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 05:59 schreef Ulx het volgende:
Wat wist Jared? Die man heeft direct contact met MBS.
Over die moord bedoel je? Niks denk ik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182466949
Maddow over de slinkse methoden van Republikeinen om het aantal Democratische stemmen te verminderen.



[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2018 06:50:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:25:40 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182467089
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 06:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Over die moord bedoel je? Niks denk ik.
Denk je niet dat de Saoudi's gingen peilen wat een eventuele reactie van de VS zou zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182467102
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 07:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Denk je niet dat de Saoudi's gingen peilen wat een eventuele reactie van de VS zou zijn?
Neeehh dat zou wel erg dom zijn. Volgens CNN hebben ze wel daarna contact opgenomen met Kushner. :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:58:20 #220
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182467225
Dit werkte anders ook niet echt voor SA. D'r is een redelijke kans dat een bipartisan boycot bill door de Senaat gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun voelsprieten niet hebben uitgesproken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:30:48 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182467454
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 06:44 schreef Kijkertje het volgende:
Maddow over de slinkse methoden van Republikeinen om het aantal Democratische stemmen te verminderen.

https://www.huffingtonpos(...)e806cf0?guccounter=1

Dat laten de democraten niet zomaar over zich heen gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182467470
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 06:44 schreef Kijkertje het volgende:
Maddow over de slinkse methoden van Republikeinen om het aantal Democratische stemmen te verminderen.

ondertussen helpt CNN mee aan extra republikeinse stemmen

  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:40:41 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182467551
Twee van die lekkertjes waar ze van de GOP op mogen stemmen.




https://www.theepochtimes(...)iolence_2686944.html

En als je dan een president hebt die de "andere" partij beticht van geweld, dan weet de kiezer het zeker: Er komt een burgeroorlog aan. de Republikeinen hebben zich al bewapend.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:50:37 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182467657
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ondertussen helpt CNN mee aan extra republikeinse stemmen

Kanye West.
Heeft die trouwens al een dansje voor Trump gemaakt in het witte huis?

want dat vind Trump wel vermakelijk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:33:18 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182468096
Kanye West moet zich niet met politiek bemoeien.

Of is dit nu weer anders?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:35:47 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182468144
Even gebezemd, toch weer een advies om de topic report functie te gebruiken als er rotzooi getrapt wordt en er minder op in te gaan. Al kan het lastig zijn, is ook begrijpelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:37:28 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182468181
het gaat gewoon om het hypocriete dat de GOP uit zijn dak gaat om Taylor en dat e toch vooral geen politiek moet bedrijven en op hetzelfde moment die bi-polaire neger een politiek platform geeft

maar ja dat is modus operandi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182468438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kanye West.
Heeft die trouwens al een dansje voor Trump gemaakt in het witte huis?
[ afbeelding ]
want dat vind Trump wel vermakelijk.
Wat wil je hiermee zeggen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:54:22 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182468528
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Kanye West is toch een entertainer? Hij is toch fan van Trump? Dan is het niet zo gek te verwachten dat Kanye een leuk rimboedansje doet voor de blanke Massa.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:02:12 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182468685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kanye West is toch een entertainer? Hij is toch fan van Trump? Dan is het niet zo gek te verwachten dat Kanye een leuk rimboedansje doet voor de blanke Massa.
Snoop Dogg noemt hem niet voor niets "Uncle Tom"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:09:59 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182468814
Gaat wel weer lekker, met types als Doublepain en Nintex die weg kijken bij het getarget ontnemen van de zwarte stem in Georgia terwijl ze hosanna roepen als een token zwarte celeb op het schild geheven wordt.

Gevolgd door neppe verontwaardiging over een panel-lid wat hem token negro noemt (geen woord aan gelogen, me dunkt, maar oh jee, *negro*). Best effectief Russisch psy-ops materiaal om te dienen als propaganda om de verdeeldheid te vergroten en de zwarte stem wat te onderdrukken.

Gevolgd door doen alsof Trump een slavendrijver is van diezelfde token celeb door Ulx en klappernootopreis. Hoewel hij er wel een handje van heeft zijn rekeningen niet te betalen, maar daar is hier voor zover ik weet geen sprake van.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:17:40 #232
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182468894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
.

Gevolgd door doen alsof Trump een slavendrijver is van diezelfde token celeb door Ulx en klappernootopreis.
https://www.theguardian.c(...)rviews-ego-diversity
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182468986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kanye West is toch een entertainer? Hij is toch fan van Trump? Dan is het niet zo gek te verwachten dat Kanye een leuk rimboedansje doet voor de blanke Massa.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Snoop Dogg noemt hem niet voor niets "Uncle Tom"
Wat zijn dit voor een belachelijke racistische teksten?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:28:18 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182469050
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaat wel weer lekker, met types als Doublepain en Nintex die weg kijken bij het getarget ontnemen van de zwarte stem in Georgia terwijl ze hosanna roepen als een token zwarte celeb op het schild geheven wordt.

Gevolgd door neppe verontwaardiging over een panel-lid wat hem token negro noemt (geen woord aan gelogen, me dunkt, maar oh jee, *negro*). Best effectief Russisch psy-ops materiaal om te dienen als propaganda om de verdeeldheid te vergroten en de zwarte stem wat te onderdrukken.

Gevolgd door doen alsof Trump een slavendrijver is van diezelfde token celeb door Ulx en klappernootopreis. Hoewel hij er wel een handje van heeft zijn rekeningen niet te betalen, maar daar is hier voor zover ik weet geen sprake van.
Ik beweer helemaal niet dat Kanye een slaaf is. Hij is vrij om te doen wat hij wil. Wil hij basketballen mag dat, ritmisch bewegen op muziek is ook geen probleem.. Wat mij betreft klimt hij elke dag in bomen, daar hoor je mij toch niet over?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:45:36 #235
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182469304
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

[..]

Wat zijn dit voor een belachelijke racistische teksten?
Don't kill the messenger, Lyrebird..

http://www.faithwire.com/(...)or-supporting-trump/

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 12-10-2018 10:59:09 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:49:40 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182469364
joshgerstein twitterde op vrijdag 12-10-2018 om 04:08:53 NEW: A judge has ordered partial release of a Watergate report that some see as a precedent for a parallel Mueller effort that could lead to Trump's impeachment https://t.co/KPogL6NpBg reageer retweet
Een aardig stukje geschiedenis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:22:10 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182469866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:49 schreef Ulx het volgende:
joshgerstein twitterde op vrijdag 12-10-2018 om 04:08:53 NEW: A judge has ordered partial release of a Watergate report that some see as a precedent for a parallel Mueller effort that could lead to Trump's impeachment https://t.co/KPogL6NpBg reageer retweet
Een aardig stukje geschiedenis.
Dit zal niet helemaal relevant zijn voor wat er nu gebeurd. We hebben nu te maken met heel andere dynamiek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182469999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Don't kill the messenger, Lyrebird..

http://www.faithwire.com/(...)or-supporting-trump/
Als je had geschreven "Snoop Dogg noemt hem Uncle Tom" dan had je wel een punt gehad. Met "Snoop Dogg noemt hem niet voor niets Uncle Tom" geef je volgens mij je eigen mening.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:35:11 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182470065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Als je had geschreven "Snoop Dogg noemt hem Uncle Tom" dan had je wel een punt gehad. Met "Snoop Dogg noemt hem niet voor niets Uncle Tom" geef je volgens mij je eigen mening.
Als ik van je haarkloverij uit ga hebben we ALLEMAAL een eigen mening. Kudt he?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182470739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik ga steeds minder uit van een blue wave. Herverkiezing Trump zie ik ook nog wel gebeuren.

Democraten hebben geen antwoord. 'Trump is kut' is geen aansprekende boodschap. Wanneer staat de nieuwe Obama op met een eigen verhaal?
Dat heeft niet zoveel zin straks meer. De GOP heeft vrijwel vrij spel in het tegenwerken van democratische votes met al hun purges en gerrymandering. Ook al is 60% in de USA een democraat, als ze 70% van de stemmen moeten halen om een meerderheid te halen of als tienduizenden democratische stemmers niet mogen stemmen in districten waar het verschil een paar duizend stemmen in het voordeel van de GOP is... dan gaan ze het niet meer winnen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182470784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Terug naar realiteit bereidt de NAACP een rechtszaak voor, omdat de republikeinen in Georgia zich weer eens racistisch gedragen:

[..]

Geen idee wat dit verder voor kans van slagen heeft.
Daarom zijn de republikeinen ook zo bezig met alle courts een Republikeins conservatieve bias te geven met al hun benoemingen. Al die voter purges en manipulaties leiden tot rechtszaken die vervolgens in hun voordeel worden beslecht.
Democraten hebben echt de laatste 2 decennia zitten slapen omdat ze dachten dat Republikeinen net als zij waren.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:10:22 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_182471558
quote:
Best wel treurig eigenlijk. Die man heeft hulp nodig.

En dan heb ik 't niet over die gast met die pruik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:18:50 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182471671
jimsciutto twitterde op vrijdag 12-10-2018 om 13:15:47 New: CNN will no longer participate in the Saudi conference later this month, known as “Davos in the desert.” “CNN has withdrawn its participation in the Saudi Future Investment Initiative Conference,” CNN said in a statement. @CNNPR reageer retweet
Als de regering niets doet moet het blijkbaar van bedrijven komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:26:16 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182471776
Michael Enten heeft nu ook een model gelanceerd: https://edition.cnn.com/election/2018/forecast

Met toelichting: https://edition.cnn.com/2(...)se-senate/index.html

En voor de mensen die het meest waarschijnlijke resultaat van het model tot gospel verklaren:

quote:
Keep in mind this is the first time anyone at CNN has gotten into forecasting. This is an experimental product, not an official CNN forecast. We don't expect to get every race right.
+
quote:
Look, we’re making a forecast. It’s not going to be perfect. Anything within this range could reasonably happen, though we expect the result to be close to our best estimate.
Model wijkt af van 538 voor de senaat waarbij zij komen op meest waarschijnlijke resultaat R+4 en bij 538 R+2
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:21:42 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182472499
Goodbye, Political Spin, Hello Blatant Lies

Krugman maakt even gehakt van het verhaaltje dat de Republikeinen willen zorgen voor healthcare. En gelijk heeft hij.

quote:
Black is white, up is down, and Republicans are defenders of Medicare.

Do you remember political spin? Politicians used to deceive voters by describing their policies in misleading ways. For example, the Bush administration was prone to things like claiming that tax breaks for the wealthy were really all about helping seniors — because extremely rich Americans tend to be quite old.

But Republicans no longer bother with deceptive presentations of facts. Instead, they just flat-out lie.

What do they lie about? Lots of things, from crowd sizes to immigrant crime, from steel plants to the Supreme Court. But right now the most intense, coordinated effort at deception involves health care — an issue where Republicans are lying nonstop about both their own position and that of Democrats.

The true Republican position on health care has been clear and consistent for decades: The party hates, just hates, the idea of government action to make essential health care available to all citizens, regardless of income or medical history.

This hatred very much includes hatred of Medicare. Way back in 1961, Ronald Reagan warned that enacting Medicare would destroy American freedom. Maybe it’s just me, but I don’t think that happened. Newt Gingrich shut down the government in an attempt to force Bill Clinton to slash Medicare funding. Paul Ryan proposed ending Medicare as we know it and replacing it with inadequate vouchers to be applied to the purchase of private insurance.

And the hatred obviously extends to the Affordable Care Act. Republicans don’t just hate the subsidies that help people buy insurance; they also hate the regulations that prevent insurers from discriminating against people with pre-existing conditions. Indeed, 20 Republican state attorneys general filed a lawsuit trying to eliminate protection for pre-existing conditions, and the Trump administration has declined to oppose the suit, in effect endorsing it.

So if you’re a voter who cares about health care, it shouldn’t be hard to figure out where the parties stand. If you believe that Medicare is a bad thing and the government shouldn’t protect people with pre-existing conditions, vote Republican. If you want to defend Medicare and ensure coverage even for those who have health problems, vote Democrat.

But Republicans have a problem here: The policies they hate, and Democrats love, are extremely popular. Medicare has overwhelming support. So does protection for pre-existing conditions, which is even supported by a large majority of Republicans.

Now, you might imagine that Republicans would respond to the manifest unpopularity of their health care position by, you know, actually changing their position. But that would be hopelessly old-fashioned. As I said, what they’ve chosen to do instead is lie, insisting that black is white and up is down.

Thus Josh Hawley, as Missouri’s attorney general, is part of that lawsuit against Obamacare’s regulation of insurers; but in his campaign for the Senate, he’s posing as a defender of Americans with pre-existing conditions. Dean Heller, running for re-election to the Senate in Nevada, voted for a bill that would have destroyed Obamacare, including all protection for pre-existing conditions; but he’s misrepresenting himself just like Hawley is.

And they aren’t just lying about their own position. They’re also lying about their opponents’. Incredibly, Republicans have spent the years since passage of the A.C.A. accusing Democrats of wanting to destroy Medicare.

All of which brings me to a remarkable op-ed article on health care in USA Today, which was published under Donald Trump’s name this week. (If he actually wrote it, I’ll eat my hairpiece — although, to be fair, it was rambling and incoherent, suggesting he may have played some role in its composition.)

Part of the article claimed that the Trump administration is defending health insurance for Americans with pre-existing conditions, when the reality is that it has tried to destroy that coverage. But mostly it was an attack on proposals for “Medicare for all,” a slogan that refers to a variety of proposals, from universal single-payer to some form of public option.

And what did “Trump” say Democrats would do? Why, that they would “eviscerate” the current Medicare program. Oh, and that they would turn America into Venezuela. Because that’s what has happened to countries that really do have single-payer, like Canada and Denmark.

Why do Republicans think they can get away with such blatant lies? Partly it’s because they expect their Fox-watching followers to believe anything they’re told.

But it’s also because they can still count on enablers in the mainstream news media. After all, why did USA Today approve this piece? Letting Trump express his opinion is one thing; giving him a platform for blatant lies is another. And as fact-checker Glenn Kessler of The Washington Post put it, “Almost every sentence contained a misleading statement or a falsehood.” Even the president of the United States isn’t entitled to his own facts.

So will the G.O.P.’s Big Lie on health care work? We’ll find out in a few weeks.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:28:48 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182472588
De resultaten in het blanke deel van Zuid-Florida zou best nog wel eens een knauw kunnen krijgen; Ze hebben in de lokale 3-dollar bioscoop in Broward County waar een hoop bejaarde Trump Stemmers zitten, Fahrenheit 11/9 van Michael Moore gedraaid op woensdagavond ter lering ende vermaeck.
De oudjes kwamen aardig verontwaardigd en gedesillusioneerd uit de bioscoop, waar ze verwachtten een remake te zien van de klassieker Fahrenheit 451. Niks was minder waar. Volgens mijn schoonmoeder kwamen veel oudjes scheldend de bioscoop uit met opmerkingen als: "Ik stem nooit meer op dat monster!" en "wat een gore kerel is dat toch!"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182472718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:28 schreef klappernootopreis het volgende:
De resultaten in het blanke deel van Zuid-Florida zou best nog wel eens een knauw kunnen krijgen; Ze hebben in de lokale 3-dollar bioscoop in Broward County waar een hoop bejaarde Trump Stemmers zitten, Fahrenheit 11/9 van Michael Moore gedraaid op woensdagavond ter lering ende vermaeck.
De oudjes kwamen aardig verontwaardigd en gedesillusioneerd uit de bioscoop, waar ze verwachtten een remake te zien van de klassieker Fahrenheit 451. Niks was minder waar. Volgens mijn schoonmoeder kwamen veel oudjes scheldend de bioscoop uit met opmerkingen als: "Ik stem nooit meer op dat monster!" en "wat een gore kerel is dat toch!"
Lijkt mij een druppel op een gloeiende plaat.
pi_182472757
quote:
:')
Wat nailt hij precies? Hij lult echt over van alles en nog wat maar het slaat nergens op. Zelfs Trump weet coherentere verhalen te vertellen. Wel grappig om al die reacties eronder te zien. Zoveel nuttige idioten.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:46:45 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182472763
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:41 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Lijkt mij een druppel op een gloeiende plaat.
Je onderschat het roddelende vermogen van de lokale bevolking aldaar. En ik kan het weten :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182473150
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182473312
Native American tribe slams Supreme Court decision upholding North Dakota voter ID law

quote:
The Standing Rock Sioux Tribe slammed the Supreme Court’s decision allowing North Dakota to enforce a voter ID law.

The law requires voters to present identification that includes a current residential street address if they want to vote in this year’s midterm elections.

StandingRockST twitterde op donderdag 11-10-2018 om 18:00:22 In regards to the #SCOTUS decision on North Dakota voter ID requirements, official statement: https://t.co/9oC4Cw1euG reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Native Americans can live on the reservation without an address. They’ve lived in accordance with the law and treaties, but now all of a sudden they can’t vote. There is no good reason that a P.O. box is not sufficient to vote,” Standing Rock Chairman Mike Faith said in a press release.

“Why is it getting harder and harder for Native Americans to vote? This law clearly discriminates against Native Americans in North Dakota. Our voices should be heard and they should be heard fairly at the polls just like all other Americans,” he added.

A district court temporarily blocked the North Dakota secretary of state from enforcing the new requirements during the primary elections. But the 8th U.S. Circuit Court of Appeals blocked that court order last month, allowing the law to be put in place ahead of the general election.

The Supreme Court upheld the appeals court’s decision Tuesday.

“The risk of voter confusion appears severe here because the injunction against requiring residential-address identification was in force during the primary election and because the Secretary of State’s website announced for months the ID requirements as they existed under that injunction,” Justice Ruth Bader Ginsburg wrote in dissent.

“Reasonable voters may well assume that the IDs allowing them to vote in the primary election would remain valid in the general election,” she added.

North Dakota is hosting one of the country’s most widely watched Senate races, in which Sen. Heidi Heitkamp (D-N.D.) is facing off against Rep. Kevin Cramer (R-N.D.) to win a second term in the Senate.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182473321
Ik vond deze wel aardig.

quote:
Whence comes the outrage in a nation where women are so oppressed that one political party went so far as to nominate a disastrously unlikeable and frequently incompetent candidate largely because she was a woman? (Don’t try to argue with me on that point, friends. Deep down, you know it’s true.)
https://www.nationalrevie(...)ist-rage-in-america/
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182473415
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 05:58 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je ziet zo wel waar mensen hun informatie vandaan halen. Ik vind dat wel verhelderend, het helpt je om de opinie van iemand op waarde te kunnen schatten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2018 15:38:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182473483
quote:
Gelukkig geeft ze in de eerste regel al aan er niets van te snappen.
pi_182473534
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelukkig geeft ze in de eerste regel al aan er niets van te snappen.
Valt ook wel mee, daar wil ze vooral mee zeggen dat de reële economie minder hard groeit, of mensen daar een stuk minder van merken, dan al het gehype van Trump over de beurzen doet vermoeden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182473604
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 15:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelukkig geeft ze in de eerste regel al aan er niets van te snappen.
Het maakt wel duidelijk dat zij iig niet profiteert van die geweldig draaiende economie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:01:27 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_182473787
quote:
Ja grappig.

...en te debiel voor woorden.

"Frequently incompetent"

Kandidaat 1: 8 jaar senator, 4 jaar minister van buitenlandse zaken, 8 jaar FLOTUS, 4 jaar first lady of the governor, 713 pieces of legislation geintroduceerd, vrouw.

verliest van

Kandidaat 2: spelshowhost, man

Dit bewijst dat vrouwen onrechtvaardig worden voorgetrokken.

Wat een ontzettende mongols bij de national review.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182474001
Ondertussen gaat het aan de grens nog altijd compleet mis, en moeten vijf-jarigen essentiële officiële papieren ondertekenen.

https://www.google.nl/amp(...)-away-her-rights/amp
pi_182474018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja grappig.

...en te debiel voor woorden.

"Frequently incompetent"

Kandidaat 1: 8 jaar senator, 4 jaar minister van buitenlandse zaken, 8 jaar FLOTUS, 4 jaar first lady of the governor, 713 pieces of legislation geintroduceerd, vrouw.

verliest van

Kandidaat 2: spelshowhost, man

Dit bewijst dat vrouwen onrechtvaardig worden voorgetrokken.

Wat een ontzettende mongols bij de national review.
Die schrijver geeft nog expliciet aan dat je daar niet over moet gaan zeuren, en dan doe je het toch. Kinderachtig van je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182474091
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen gaat het aan de grens nog altijd compleet mis, en moeten vijf-jarigen essentiële officiële papieren ondertekenen.

https://www.google.nl/amp(...)-away-her-rights/amp
Yups onlangs nog een twee-jarige die voor de rechter moest verschijnen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:25:54 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182474122
De kinderen die afgepakt zijn mogen waarschijnlijk worden geadopteerd. Mooi staaltje mensenhandel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182474150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja grappig.

...en te debiel voor woorden.

"Frequently incompetent"

Kandidaat 1: 8 jaar senator, 4 jaar minister van buitenlandse zaken, 8 jaar FLOTUS, 4 jaar first lady of the governor, 713 pieces of legislation geintroduceerd, vrouw.

verliest van

Kandidaat 2: spelshowhost, man

Dit bewijst dat vrouwen onrechtvaardig worden voorgetrokken.

Wat een ontzettende mongols bij de national review.
Nah Spek, ze was echt slecht. Dat ze haar naar voren hebben geschoven. Tjonge jonge.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:47:20 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182474479
Gaan we voor de afwisseling terug naar 2016?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182475292
quote:
Wat vond je er precies aardig aan, de drogreden tussen haakjes?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182475393
Niet reageren op trollen ook al zijn het mods.
pi_182475978
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nah Spek, ze was echt slecht. Dat ze haar naar voren hebben geschoven. Tjonge jonge.
Qua incompetentie scoort Trump toch echt een heel stuk hoger dan Clinton.
in a crowd you lose humanity
pi_182477208
quote:
En de enige reden dat Trump president werd was omdat hij het grofst gebekt was. Of misschien wel gewoon omdat hij geen vrouw was natuurlijk ;) Al met al een ontzettend dom argument van de schrijver.
pi_182482026
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 16:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja grappig.

...en te debiel voor woorden.

"Frequently incompetent"

Kandidaat 1: 8 jaar senator, 4 jaar minister van buitenlandse zaken, 8 jaar FLOTUS, 4 jaar first lady of the governor, 713 pieces of legislation geintroduceerd, vrouw.

verliest van

Kandidaat 2: spelshowhost, man

Dit bewijst dat vrouwen onrechtvaardig worden voorgetrokken.

Wat een ontzettende mongols bij de national review.
Kandidaat 2 was the Donald himself.

Naast Steve Jobs misschien wel de beste marketeer ooit. Het boegbeeld van entrepeurship en ongeremde ambitie. .
pi_182482144
Beste fake news, niet uitzoomen want dan zie je teveel mensen!


#MAGA

_O_
pi_182482279
Lekker muziekje ook :7
pi_182483154
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 23:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Kandidaat 2 was the Donald himself.

Naast Steve Jobs misschien wel de beste marketeer ooit. Het boegbeeld van entrepeurship en ongeremde ambitie. .
Een dude die alles van zijn papa heeft gekregen is volgens jou het boegbeeld van entrepeneurship? Ken je het woord uberhaupt?
pi_182483861
Turkije laat pastor Brunson vrij,
https://thehill.com/homen(...)stor-freed-by-turkey
en gaat samen met de Saudis onderzoeken wat er met Khashoggi gebeurd is...
quote:
Saudi Arabia and Turkey have agreed to form a joint investigative team to look into the disappearance of Jamal Khashoggi, a Washington Post contributor and critic of the Saudi government.
https://thehill.com/polic(...)o-form-joint-team-to

Man man man, Erdogan, de Saudis en Trump hebben blijkbaar een oplossing voor hun problemen bedacht. Kan begrijpen dat Haley plots opstapt, en dat Europese leiders weinig van zich laten horen. Hier wil je niet bij betrokken worden..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182483868
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Een dude die alles van zijn papa heeft gekregen is volgens jou het boegbeeld van entrepeneurship? Ken je het woord uberhaupt?
Niet op reageren of quoten.
pi_182483873
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Een dude die alles van zijn papa heeft gekregen is volgens jou het boegbeeld van entrepeneurship? Ken je het woord uberhaupt?
Het is een vrij matige ondernemer. Neem iemand als Mike Bloomberg. Die heeft zonder rijke papa die met geld en invloed de carrière van zoonlief heeft gemaakt gewoon een miljardenimperium uit de grond gestampt.

Aan de andere kant kun je best stellen dat hij een succesvol marketeer is, want hij heeft zijn eigen matige zakelijke carrière wel weten te verkopen als een enorm succes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:25:41 #275
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182484752
Trump’s list: 289 accomplishments in just 20 months, ‘relentless’ promise-keeping (Washington Examiner)

quote:
The Trump administration’s often overlooked list of achievements has surpassed those of former President Ronald Reagan at this time and more than doubled since the last tally of accomplishments after his first year in office, giving President Trump a solid platform to run for re-election on.

As Trump nears the two-year mark of his historic election and conducts political rallies around the country, during which he talks up his wins in hopes it will energize Republican voters, the administration has counted up 289 accomplishments in 18 categories, capped by the confirmation of Brett Kavanaugh to the Supreme Court.

They include 173 major wins, such as adding more than 4 million jobs, and another 116 smaller victories, some with outsize importance, such as the 83 percent one-year increase in arrests of MS-13 gang members.

“Trump’s successes in reducing the cost of taxes and regulations, rebuilding our military, avoiding wars of choice and changing the courts rival those of all previous Republican presidents,” said Grover Norquist, president of Americans for Tax Reform.

“Trump has an advantage over Ronald Reagan: He has a Reagan Republican House and Senate while Reagan had a [Democratic Speaker] Tip O’Neill House and a pre-Reagan Republican Senate. Reagan and [former GOP Speaker] Newt Gingrich were the ice breakers that allowed Trump’s victories to grow in number and significance,” he added.

Unlike the Year One list which included many proposals and orders still to be acted on, the new collection includes dozens of actions already in place, signed legislation, and enforced executive orders.
Een tweede termijn wordt zo wel gemakkelijk gemaakt.
2019: The Great Awakening
pi_182484779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Qua incompetentie scoort Trump toch echt een heel stuk hoger dan Clinton.
Ja.

Maar dat was het punt niet. Wat heeft de Democraten bezielt om zo iemand als Hillary naar voren te schuiven?

Ze willen het spelletje maar niet snappen.

Bush - Kerry. Wie is het meest competent? Kerry. Wie wint? Bush. Waardoor zou dat komen? Kijk is naar zo’n Kerry. Wat valt je op? Kerry heeft de uitstraling van een diepvries.

Trump is ongeschikt, maar als je wel eens naar de Apprentice hebt gekeken, dan zie je dat hij erg goed de toffe peer kan spelen. Ruwe bolster, zachte pit. Dat is een kwaliteit.

Clinton van de andere kant heeft die kwaliteiten niet. Een beroerde technocraat die eigenlijk weinig indrukwekkends heeft laten zien, behalve dan dat ze de wereld is rondgevlogen, en die het ook niet goed kan verkopen. Net zoals Kerry heeft ze een uitstraling van een ijskast.

Wel eens in de VS geweest? Ik vind het vaak een warm bad, met erg vriendelijke en warme mensen. Niet zo gek dat die mensen een sensor voor (gespeelde) warmte hebben. Als je in Amerika niet sympathiek over kunt komen, heb je een probleem.

Ondanks al haar tekorten is Hillary toch naar voren geschoven? Waarom? Zeg eens eerlijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182484798
-nee-

[ Bericht 37% gewijzigd door jogy op 13-10-2018 14:11:53 ]
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:29:50 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182484810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:25 schreef MangoTree het volgende:
Trump’s list: 289 accomplishments in just 20 months, ‘relentless’ promise-keeping (Washington Examiner)

[..]

Een tweede termijn wordt zo wel gemakkelijk gemaakt.
De aandelen deden het in in deze periode onder Obama wel aanzienlijk beter. Maar al met al vind ik dit soort vergelijkingen maar onzin. Leg je beleid uit en wat het gedaan heeft ... dat is in het geval van Trump om het simpel te stellen: makkelijker om te vervuilen, lagere belastingen, hogere staatsschuld, ziektekostenverzekering vertiefen, duurdere producten ivm importheffingen
pi_182484830
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Bush - Kerry. Wie is het meest competent? Kerry. Wie wint? Bush. Waardoor zou dat komen? Kijk is naar zo’n Kerry. Wat valt je op? Kerry heeft de uitstraling van een diepvries.
Maar Bush heeft eveneens de uitstraling van een diepvries. Dus dan blijft de vraag waarom de Amerikanen liever een incompetente diepvries hebben.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:34:13 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182484864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar Bush heeft eveneens de uitstraling van een diepvries. Dus dan blijft de vraag waarom de Amerikanen liever een incompetente diepvries hebben.
Bush had wel iets folksy ... maar goed, dat wil niet zeggen dat ik die oorlogscrimineel een goede president vond...
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:38:57 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182484939
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:29 schreef thesiren.nl het volgende:
Kanker op man ga even janken over haar emails, OFTEWEL ROT OP. Het is 2018. Je bent een troll hier GEEN MOD. En als JIJ mijn allereerste ban wilt uitdelen. MOOI.
Hij is geen troll in de zin dat hij meent wat hij zegt. Daar ben ik stellig van overtuigd.

Ik heb je post wel gerapporteerd omdat ik vind dat elkaar uitschelden op deze manier totaal geen plek zou moeten hebben in enig discussie.
pi_182485914
Hij is er puur op uit om oude koeien uit de sloot te halen en de discussie daar over te laten gaan.
pi_182485939
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar Bush heeft eveneens de uitstraling van een diepvries. Dus dan blijft de vraag waarom de Amerikanen liever een incompetente diepvries hebben.
Bush is juist iemand waar je een biertje mee wilt drinken, lijkt me een hele gezellige vent.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182485971
Ga er dan niet op in, je hoeft Trump geen goede kandidaat te vinden om Hillary een slechte kandidaat te vinden.

[ Bericht 71% gewijzigd door jogy op 13-10-2018 14:15:29 ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182485998
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja.

Maar dat was het punt niet. Wat heeft de Democraten bezielt om zo iemand als Hillary naar voren te schuiven?

Ze willen het spelletje maar niet snappen.

Bush - Kerry. Wie is het meest competent? Kerry. Wie wint? Bush. Waardoor zou dat komen? Kijk is naar zo’n Kerry. Wat valt je op? Kerry heeft de uitstraling van een diepvries.

Trump is ongeschikt, maar als je wel eens naar de Apprentice hebt gekeken, dan zie je dat hij erg goed de toffe peer kan spelen. Ruwe bolster, zachte pit. Dat is een kwaliteit.

Clinton van de andere kant heeft die kwaliteiten niet. Een beroerde technocraat die eigenlijk weinig indrukwekkends heeft laten zien, behalve dan dat ze de wereld is rondgevlogen, en die het ook niet goed kan verkopen. Net zoals Kerry heeft ze een uitstraling van een ijskast.

Wel eens in de VS geweest? Ik vind het vaak een warm bad, met erg vriendelijke en warme mensen. Niet zo gek dat die mensen een sensor voor (gespeelde) warmte hebben. Als je in Amerika niet sympathiek over kunt komen, heb je een probleem.

Ondanks al haar tekorten is Hillary toch naar voren geschoven? Waarom? Zeg eens eerlijk.
Hillary won wel de popular vote, en niet met een beetje verschil.

Zorgwekkend is dat een flink deel dus liever een incompetente toffe peer heeft, dan een competente (of iig een stuk minder incompetente) vrieskast.
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:12:01 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182486641
Terug naar 2016. Jammer. Kan er geen apart "HRC is Satan" topic worden geopend?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:24:57 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182486838
https://edition-m.cnn.com(...)2Fedition.cnn.com%2F

De moord op Khashoggi zorgt ervoor dat de belangenverstrengeling van Trump weer in het nieuws komt. Helemaal omdat Trump weer zo slap doet. Zelfs de grootste Trumpfan kan moeilijk zeggen dat Trump's "Nou, eh, tja, we moeten maar zien...." antwoord getuigt van leiderschap.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:52:33 #288
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_182487151


[ Bericht 100% gewijzigd door jogy op 13-10-2018 14:17:00 ]
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_182487676
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 09:24 schreef Ulx het volgende:
https://edition-m.cnn.com(...)2Fedition.cnn.com%2F

De moord op Khashoggi zorgt ervoor dat de belangenverstrengeling van Trump weer in het nieuws komt. Helemaal omdat Trump weer zo slap doet. Zelfs de grootste Trumpfan kan moeilijk zeggen dat Trump's "Nou, eh, tja, we moeten maar zien...." antwoord getuigt van leiderschap.
Trumpfan zullen zeggen hij stuurt zijn schoonzoon naar het Midden-Oosten en nu vermoorden ze elkaar i.p.v. godsvrezende Christenen die hun land dienen. MAGA another win for Trump. Zijn zakelijke belangen vinden ze sowieso wel best.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182488320
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 01:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bush had wel iets folksy ... maar goed, dat wil niet zeggen dat ik die oorlogscrimineel een goede president vond...
Bush won gewoon op dubieuze wijze van Gore en was ook niet bepaald populair toen hij verkozen werd. Toen kwamen 9/11 en de daaropvolgende oorlogen en schoot zijn populariteit omhoog.
Ik betwijfel of hij zonder die zaken van Kerry had gewonnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:15:57 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182489067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Trumpfan zullen zeggen hij stuurt zijn schoonzoon naar het Midden-Oosten en nu vermoorden ze elkaar i.p.v. godsvrezende Christenen die hun land dienen. MAGA another win for Trump. Zijn zakelijke belangen vinden ze sowieso wel best.
Niet helemaal. Als MBS op zijn waffel krijgt omdat geen enkel beschaafd persoon het laten vermoorden van mensen in je consulaat kan waarderen kan Trump ook een backlash krijgen. Een zakelijke dus, waar hij wel om zal geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:26:09 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182489232
O'Rourke verpulvert het fundraising record. En deed dat zonder hulp van allerlei belangenclubs en grote bedrijven -zoals Rafael Cruz moet doen- maar gewoon door kleine donaties van de hardwerkende Texas Joe.

https://www.politico.com/(...)es-38-million-896833

Ik vrees dat meneer O'Rourke het niet haalt, maar om Lying Ted te zien smeken voor hulp bij Trump om maar op het pluche te kunnen blijven plakken is ook wel leuk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:32:01 #293
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182490649
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:26 schreef Ulx het volgende:
O'Rourke verpulvert het fundraising record. En deed dat zonder hulp van allerlei belangenclubs en grote bedrijven -zoals Rafael Cruz moet doen- maar gewoon door kleine donaties van de hardwerkende Texas Joe.

https://www.politico.com/(...)es-38-million-896833

Ik vrees dat meneer O'Rourke het niet haalt, maar om Lying Ted te zien smeken voor hulp bij Trump om maar op het pluche te kunnen blijven plakken is ook wel leuk.
Het is wel knap dat O'Rourke zoveel geld binenn harkt, maar inderdaad ik denk dat hij op 46% blijft steken.

Cruz die Trump moet smeken om hulp, ultieme wraak voor Trump.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182490686
Het verhaal over Saudi Arabie blijft redelijk bizar. Dat gezegd hebben was die journalist best wel politiek actief. Nu is dat geen reden om hem te vermoorden en dat moeten we afkeuren, maar de realiteit is dat je in heel veel landen, net zoals in bijvoorbeeld Rusland als journalist die zich met de politiek en macht aan het bemoeien is moet uitkijken.

De beste man nam bewust een groot risico. Nadeel is ook dat het in Turkije gebeurd is en de betrouwbaarheid van de Turken in dit soort zaken ook 0,0 is.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:35:11 #295
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182490736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:33 schreef Nintex het volgende:
Het verhaal over Saudi Arabie blijft redelijk bizar. Dat gezegd hebben was die journalist best wel politiek actief. Nu is dat geen reden om hem te vermoorden en dat moeten we afkeuren, maar de realiteit is dat je in heel veel landen, net zoals in bijvoorbeeld Rusland als journalist die zich met de politiek en macht aan het bemoeien is moet uitkijken.

De beste man nam bewust een groot risico. Nadeel is ook dat het in Turkije gebeurd is en de betrouwbaarheid van de Turken in dit soort zaken ook 0,0 is.
De Turken hebben waarschijnlijk geluidsfragementen of/en beeldfragmenten omdat ze aan het spioneren waren. Alleen dat kunnen ze niet toegeven want dan worden alle landen dol.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:44:22 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182490886
Zijn de liberals nou eigenlijk slappe thee drinkende betacucks of zijn ze een raging mob?

Vraag het voor een vriend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:45:31 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182490902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:35 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

De Turken hebben waarschijnlijk geluidsfragementen of/en beeldfragmenten omdat ze aan het spioneren waren. Alleen dat kunnen ze niet toegeven want dan worden alle landen dol.
Dat hebben ze al toegegeven. Gaan de Saoudi's toegeven dat ze geowned zijn door de Turken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:49:29 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182490966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:32 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Het is wel knap dat O'Rourke zoveel geld binenn harkt
Allemaal van de gewone man. Niet van de gevestigde orde zoals Trump en Rafael-met-de-lelijke-vrouw. De GOP is niet meer geliefd bij de gewone man.

Dat Trump nu Beta-Cruz moet helpen zegt ook nog iets over het Trump-effect.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182491189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:44 schreef Ulx het volgende:
Zijn de liberals nou eigenlijk slappe thee drinkende betacucks of zijn ze een raging mob?

Vraag het voor een vriend.
Betacucks hebben nu eenmaal een menigte nodig om tof te zijn.
Niet voor niets dat antifa alleen maar opereert in groepen met gezichtsbedekkende kleding.
Een echte vent laat zijn gezicht zien en is trots waar hij voor staat.
pi_182491220
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Allemaal van de gewone man. Niet van de gevestigde orde zoals Trump en Rafael-met-de-lelijke-vrouw. De GOP is niet meer geliefd bij de gewone man.

Dat Trump nu Beta-Cruz moet helpen zegt ook nog iets over het Trump-effect.
De gewone man die waarschijnlijk vooral in Californië of andere democratische staten wonen. Is dit al niet een keer eerder gebeurt met Osoff?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')