abonnement Unibet Coolblue
pi_182410092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:55 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

Dan moet jij al om te beginnen een plaats hebben om naartoe te gaan...
Maar het is gemakkelijk gezegd he zo..
De kinderen waren er niet bij
Maar je weet niet of ze er de volgende keer ook niet zijn
En dat vind ik altijd zo'n onzin. Er is altijd een plek. Familie, vrienden of desnoods een hotel of een opvang
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:00:23 #77
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182410148
Nou heb ik verder geen ervaring met mannen, maar het klinkt alsof hij nogal nerveus wordt van het idee dat jij met een vrouw gaat experimenteren. Kan dat? Dat hij je "overspoelt met testosteron". Klinkt allemaal erg agressief in ieder geval.

Als je echt wilt ervaren hoe het met een vrouw is, zou ik die man thuis laten.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182410156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:47 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

gisteren pakte hij mij bij mijn keel omdat ik zei dat het niet zomaar kan dat hij ineens verandert op 2 weken zowel van gedacht op gebied van trio als van gedrag in de seks. hij vond toen wel dat ik het verdiend had. vandaag heeft hij zich geëxcuseerd, dat dat fout was van hem maar omdat ik zei dat ik het niet fair vond dat hij de regels verandert (én de redenen waarom + de vraag is al de rest niet goed genoeg voor u??), is het hek weer van de dam, is hij weggegaan
Wtf.
Dat zou dus einde verhaal zijn voor mij.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:07:05 #79
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182410270
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar je weet niet of ze er de volgende keer ook niet zijn
En dat vind ik altijd zo'n onzin. Er is altijd een plek. Familie, vrienden of desnoods een hotel of een opvang
hier ben ik het mee eens, blijf van mn lijf huizen zijn er nog steeds, familie, vrienden en soms ( hoe gek dit ook klinkt) een collega waar je tijdelijk terecht kan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:12:22 #80
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182410355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:00 schreef jajablahblah het volgende:
Nou heb ik verder geen ervaring met mannen, maar het klinkt alsof hij nogal nerveus wordt van het idee dat jij met een vrouw gaat experimenteren. Kan dat? Dat hij je "overspoelt met testosteron". Klinkt allemaal erg agressief in ieder geval.

Als je echt wilt ervaren hoe het met een vrouw is, zou ik die man thuis laten.
Nah, als je het hele verhaal er bij pakt dan klinkt het alsof er iets sowieso heel scheef gaat in de relatie
pi_182410580
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:00 schreef jajablahblah het volgende:
Nou heb ik verder geen ervaring met mannen, maar het klinkt alsof hij nogal nerveus wordt van het idee dat jij met een vrouw gaat experimenteren. Kan dat? Dat hij je "overspoelt met testosteron". Klinkt allemaal erg agressief in ieder geval.

Als je echt wilt ervaren hoe het met een vrouw is, zou ik die man thuis laten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:00 schreef jajablahblah het volgende:
Nou heb ik verder geen ervaring met mannen, maar het klinkt alsof hij nogal nerveus wordt van het idee dat jij met een vrouw gaat experimenteren. Kan dat? Dat hij je "overspoelt met testosteron". Klinkt allemaal erg agressief in ieder geval.

Als je echt wilt ervaren hoe het met een vrouw is, zou ik die man thuis laten.
echt geen leuke ervaring, heb er niks aan gehad en er is al veel gebroken nu
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182410592
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wtf.
Dat zou dus einde verhaal zijn voor mij.
nu zegt hij dat het hem niet interesseert, maar op de vraag waarom hij daarom dan zo kwaad moet worden, is het antwoord "laat mij gerust"

[ Bericht 12% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:20:58 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182410620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:07 schreef whoeier het volgende:

[..]

hier ben ik het mee eens, blijf van mn lijf huizen zijn er nog steeds, familie, vrienden en soms ( hoe gek dit ook klinkt) een collega waar je tijdelijk terecht kan.
zijn wachtlijsten in opvanghuizen (3-6maand) + dan moet het al héél erg zijn (bijna dood) voor je er een plaats krijgt (al nagevraagd). ken iemand die volledig bont en blauw werd geklopt, die man kreeg een enkelband == bij haar thuis ... zo werkt het gerecht in belgie

[ Bericht 8% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:21:22 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182410639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nah, als je het hele verhaal er bij pakt dan klinkt het alsof er iets sowieso heel scheef gaat in de relatie
ja maar als ik erover wil praten maakt hij zich kwaad hij begint nu zelfs over scheiden omdat ik zeg dat hij gewoon zijn ongelijk moet toegeven ik had iets gestuurd en omdat het bericht te lang was doet hij niet eens moeite te lezen, en als ik zeg "met u kan ik er gewoon ni eens over praten" dan is zijn reactie "nee jong laat mij gerust"

[ Bericht 16% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:21:47 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:29:47 #85
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182410649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:27 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

zijn wachtlijsten in opvanghuizen (3-6maand) + dan moet het al héél erg zijn (bijna dood) voor je er een plaats krijgt (al nagevraagd). ken iemand die volledig bont en blauw werd geklopt, die man kreeg een enkelband == bij haar thuis ... zo werkt het gerecht in belgie
dan dus de andere opties langs gaan, familie -> vrienden -> een collega waar je meer contact mee hebt dan enkel werk...

alternatief hiernaast zijn een hotel/motel voor langere tijd ( Center Parks biedt ook lange termijn verblijf aan )/

al met al doe niet wat er nu gebeurd... bij de pakken gaan zitten, het helpt je niet vooruit
pi_182410671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:29 schreef whoeier het volgende:

[..]

dan dus de andere opties langs gaan, familie -> vrienden -> een collega waar je meer contact mee hebt dan enkel werk...

alternatief hiernaast zijn een hotel/motel voor langere tijd ( Center Parks biedt ook lange termijn verblijf aan )/

al met al doe niet wat er nu gebeurd... bij de pakken gaan zitten, het helpt je niet vooruit
het begon allemaal met "een spannend avontuur" ik probeer te praten maar ik kan beter tegen de muur praten die loopt tenminste niet weg
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:32:30 #87
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182410679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:31 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

het begon allemaal met "een spannend avontuur" ik probeer te praten maar ik kan beter tegen de muur praten die loopt tenminste niet weg
Dat je het nog probeert… sorry maar zodra het fysiek wordt is het einde verhaal.. laat je dat over je heen lopen, zal het zich herhalen en met de tijd erger worden
pi_182410689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:31 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

het begon allemaal met "een spannend avontuur" ik probeer te praten maar ik kan beter tegen de muur praten die loopt tenminste niet weg
wat een inhoudelijke reactie
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:34:01 #89
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_182410701
Ik zou jouw echtgenoot de deur wijzen, als ik jou was.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:34:15 #90
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182410705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:38 schreef OnzekerBi het volgende:
Ik vind persoonlijk als je als man mag beffen, vingeren, kussen, strelen, gepijpt worden en noem maar op, dat je dan evenveel mag als wat ik kan - fair denk ik - (ik heb geen penis dus ik kan haar niet penetreren!)
Last van penisnijd?

Overigens als je op trio-pad gaat kan je uiteraard beginnen met regels maar moet je niet gelijk over de plas gaan als die meeveranderen met de situatie. Je hebt namelijk geen idee wat je voelt op het moment supreme. Misschien mag hij ineens niet meer beffen omdat je bij de aanblik ervan toch freakt.
Kinderen roepen nog beloofd is beloofd, maar een beetje volwassene weet dat het leven verandering is. Leren meebewegen in de bochten maakt het wat makkelijker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Flogging op 09-10-2018 17:11:37 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182410718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Last van penisnijd?

Overigens als je op trio-pad gaat kan je uiteraard beginnen met regels maar moet je niet gelijk over de plas gaan als die meeveranderen met de situatie. Je hebt namelijk geen idee wat je voelt op het moment supreme. Misschien mag hij ineens niet meer beffen omdat je bij de aanblik ervan toch freakt.
Kinderen roepen nog beloofd is beloofd, maar een beetje volwassene weet dat het leven verandering is. Leren meebewegen in de bochten maakt het wat makkelijker.
Ja en over je grens gaan is altijd een dom idee
En als je grens nu al niet gerespecteerd word weet je genoeg
pi_182410728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:34 schreef Flogging het volgende:
Ik zou jouw echtgenoot de deur wijzen, als ik jou was.
en dit ja. Heb jij meteen een plek om te verblijven
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:43:01 #93
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182410851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:31 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

het begon allemaal met "een spannend avontuur" ik probeer te praten maar ik kan beter tegen de muur praten die loopt tenminste niet weg
Misschien moet je toch even goed nadenken over of je nou een trio wilt of sex met een vrouw.
En die kerel van je dumpen, dat sowieso.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182410931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Last van penisnijd?

Overigens als je op trio-pad gaat kan je uiteraard beginnen met regels maar moet je niet gelijk over de plas gaan als die meeveranderen met de situatie. Je hebt namelijk geen idee wat je voelt op het moment supreme. Misschien mag hij ineens niet meer beffen omdat je bij de aanblik ervan toch freakt.
Kinderen roepen nog beloofd is beloofd, maar een beetje volwassene weet dat het leven verandering is. Leren meebewegen in de bochten maakt het wat makkelijker.

Het is geen moment surpreme, want de date is nog helemaal niet geweest.
Hij heeft haar grenzen te respecteren en anders moeten ze er gewoon vanaf zien.
Penisnijd?? hahaha nee helemaal niet!
Met verandering kan ik om, ik zeg gewoon geen penetratie, verder geen grenzen, wat voor bochten moet ik dan in wringen? Van hem zien beffen zou ik niet freaken, doe ik dan zelf ook, eventueel met z'n 2 dan, ik stel gewoon een grens en op voorhand is die al weg

[ Bericht 11% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:22:15 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:51:56 #95
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182410977
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja en over je grens gaan is altijd een dom idee
En als je grens nu al niet gerespecteerd word weet je genoeg
Er lijkt nu ook helemaal geen goede communicatie te zijn wat ervoor nodig is.
Clusterfuck in wording.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182411003
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja en over je grens gaan is altijd een dom idee
En als je grens nu al niet gerespecteerd word weet je genoeg
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja en over je grens gaan is altijd een dom idee
En als je grens nu al niet gerespecteerd word weet je genoeg
ja dat is het waar het over gaat, ik stel een grens (1 die al lang gesteld was) en nu maakt hij zich kwaad omdat ik die grens wil behouden. en ook het feit dat de andere vrouw wél mag beslissen dat hij al dan niet penetreert en ik dus bij die beslissing tussenuit val. nu probeert hij zijn woorden te verdraaien zodat hij toch gelijk zou hebben maar het lukt niet dus nu gaat hij mij niet meer bekijken voor lange tijd, omdat ik wil praten erover en wil dat hij inziet hoe hij mij heeft gekwetst en waarom
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182411195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:51 schreef Elpis het volgende:

[..]

Er lijkt nu ook helemaal geen goede communicatie te zijn wat ervoor nodig is.
Clusterfuck in wording.
nee idd en woorden worden verdraaid door hem zodat ik altijd als slechte uitkom, hij zei "ik ga da wijf platneuken" en nu zegt hij dat hij vroeg "mag ik haar dan neuken of niet?" en als ik zei "nee dat waren niet de woorden, je zei ... dan is hij weg

[ Bericht 15% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:22:35 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182411237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:43 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Misschien moet je toch even goed nadenken over of je nou een trio wilt of sex met een vrouw.
En die kerel van je dumpen, dat sowieso.
weet je, het hoeft allemaal niet meer, kheb er tijd en energie in gestoken en uiteindelijk ben ik gekwetst en kan er niet over praten, ook vandaar dat ik hier kwam want ik ben nu weer de slechte omdat ik wil dat hij beseft wat er is mislopen maar nu wil hij helemaal niets meer met mij zelfs niet praten

[ Bericht 12% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:22:53 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:07:14 #99
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182411243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Last van penisnijd?

Overigens als je op trio-pad gaat kan je uiteraard beginnen met regels maar moet je niet gelijk over de plas gaan als die meeveranderen met de situatie. Je hebt namelijk geen idee wat je voelt op het moment supreme. Misschien mag hij ineens niet meer beffen omdat je bij de aanblik ervan toch freakt.
Kinderen roepen nog beloofd is beloofd, maar een beetje volwassene weet dat het leven verandering is. Leren meebewegen in de bochten maakt het wat makkelijker.

Het is geen moment surpreme, want de date is nog helemaal niet geweest.
Hij heeft haar grenzen te respecteren en anders moeten ze er gewoon vanaf zien.
Sorry maar nee. Een gemaakte afspraak staat tussen volwassenen ook gewoon.
Schijt hebben aan wat je besproken hebt zou voor mij ook een aardige deuk in het vertrouwen geven, ongeacht waar het over gaat (ok niveau boodschappen zou me worst zijn maar je snapt het idee)

Als je wat wil wijzigen kan dat prima in overleg.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:08:34 #100
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182411276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:07 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

weet je, het hoeft allemaal niet meer, kheb er tijd en energie in gestoken en uiteindelijk ben ik gekwetst en kan er niet over praten, ook vandaar dat ik hier kwam want ik ben nu weer de slechte omdat ik wil dat hij beseft wat er is mislopen maar nu wil hij helemaal niets meer met mij zelfs niet praten
Problem solved dan.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')