abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:26:45 #51
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182409487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:58 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

Ha dus jij vindt dat hij een andere vrouw neukt een gunst voor mij???? ik stel 1 regel op, geen penetratie, begrijp echt niet dat dat zo moeilijk te verstaan is. ik lees 100 artikels waar de vrouw niet wil dat de andere vrouw gekust wordt, gebeft, noem maar op, de man mag niks, enkel kijken en zijn eigen vriendin of vrouw neuken, dat kan wel en dat werkt blijkbaar want heb veel positieve reacties gezien, maar de enige regel "geen penetratie" is dan niet ok ook al is die regel op voorhand beslist?
Niet naar andere stellen kijken en vanuit daar beslissen wat ok is. Dit zou iets tussen jullie moeten zijn en wat anderen doen is niet relevant. Als jullie beiden er niet honderd procent achter staan en er een goed gevoel bij hebben dan zou ik het sowieso niet doen.
pi_182409544
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Niet naar andere stellen kijken en vanuit daar beslissen wat ok is. Dit zou iets tussen jullie moeten zijn en wat anderen doen is niet relevant. Als jullie beiden er niet honderd procent achter staan en er een goed gevoel bij hebben dan zou ik het sowieso niet doen.
en dit
Af gaan op wat werkt voor anderen is niet heel handig hier in
Het is zo persoonlijk en je kunt er zo veel mee verneuken

Pun intended :P
pi_182409593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Hij voelt zich bedreigd door jouw geaardheid. Staat er een trio geplanned binnenkort en komt die datum steeds dichterbij?
Nee maar hij heeft wel al dames zitten sprokkelen... enfin, tegen een hoop dames zitten zeggen dat hij "een lief zoekt voor zijn vrouw". En 1 heeft interesse (in mij) maar ik vind als je 1 x een trio doet, dat je dan geen lief zoekt he, die dame is denk ik wel in de waan dat ik een relatie met haar zou beginnen. Maar hij is wel duidelijk in de regel "geen verliefde toestanden" terwijl hij die wel zelf aanwakkert. Het is niet de bedoeling om elke week een trio te houden, ik wil dat een keer doen, en als het bevalt kunnen we nog zien wat we doen maar ik kan niet elke week een dag vrijmaken, ik heb daar echt geen tijd voor! Hij spreekt zichzelf continu tegen en ik word er zot van!

[ Bericht 37% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:17:25 ]
ik ben wat onzeker en had graag jullie reacties gelezen ;)
pi_182409617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een vrouw heeft gevonden die hij wil neuken, en dat mag hij nu niet, en dat stoort hem.
En als ik dat zeg ben ik belachelijk en hij zou dat nooit doen en het interesseert hem allemaal niet andere "wijven". Maar hij is wel al 4 dagen boos omdat hij niet mag penetreren... begrijp jij het?????

[ Bericht 15% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:17:41 ]
pi_182409661
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet, ik wil gewoon niet dat hij een andere vrouw penetreert, that's it, wat hij zelf 50 weken zei, en de laatste 2 weken is t ineens anders! ik ga het ook niet meer doen, maar ik vind echt niet dat hij goed bezig is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:17:59 ]
pi_182409683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:31 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

Nee maar hij heeft wel al dames zitten sprokkelen... enfin, tegen een hoop dames zitten zeggen dat hij "een lief zoekt voor zijn vrouw". En 1 heeft interesse (in mij) maar ik vind als je 1 x een trio doet, dat je dan geen lief zoekt he, die dame is denk ik wel in de waan dat ik een relatie met haar zou beginnen. Maar hij is wel duidelijk in de regel "geen verliefde toestanden" terwijl hij die wel zelf aanwakkert. Het is niet de bedoeling om elke week een trio te houden, ik wil dat een keer doen, en als het bevalt kunnen we nog zien wat we doen maar ik kan niet elke week een dag vrijmaken, ik heb daar echt geen tijd voor! Hij spreekt zichzelf continu tegen en ik word er zot van!

en. Maar hij is wel duidelijk in de regel "geen verliefde toestanden" terwijl hij die wel zelf aanwakkert. Het is niet de bedoeling om elke week een trio te houden, ik wil dat een keer doen, en als het bevalt kunnen we nog zien wat we doen maar ik kan niet elke week een dag vrijmaken, ik heb daar echt geen tijd voor! Hij spreekt zichzelf continu tegen en ik word er zot van!
Achso. Ik dacht dat jullie al iemand hadden. Dan neem ik mijn woorden terug en denk ik dat hij 'gewoon' een andere vrouw wil neuken en idd jouw geaardheid als excuus gebruikt.
Wat is er dan ineens veranderd een paar weken geleden? Zijn de plannen concreet geworden, hebben jullie spanning op andere vlakken?
ich habe niemals satz
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:36:00 #57
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182409693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:32 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

En als ik dat zeg ben ik belachelijk en hij zou dat nooit doen en het interesseert hem allemaal niet andere "wijven". Maar hij is wel al 4 dagen boos omdat hij niet mag penetreren... begrijp jij het?????
Blaas het hele project gewoon af, dit gaat niets goeds opleveren.

En ga gelijk eens goed met elkaar zitten om te bespreken waar jullie frustraties precies zitten.
pi_182409701
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:29 schreef Allures het volgende:

[..]

en dit
Af gaan op wat werkt voor anderen is niet heel handig hier in
Het is zo persoonlijk en je kunt er zo veel mee verneuken

Pun intended :P
:)
ja ik zeg het ik vraag maar 1 ding, er zijn zoveel anderen die 100 regels opstellen, ik stel er 1 op, hij had er zelf 50 opgesteld, niks doen met de andere vrouw helemaal niks, maar nu ik dat zeg dat het niet kan dat hij ineens die 1e regel van mij wl wil verbreken, gaat het fout.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:18:24 ]
pi_182409715
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En ga gelijk eens goed met elkaar zitten om te bespreken waar jullie frustraties precies zitten.
Dit!!! Hier speelt heel wat meer denk ik
pi_182409730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:36 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

:)
ja ik zeg het ik vraag maar 1 ding, er zijn zoveel anderen die 100 regels opstellen, ik stel er 1 op, hij had er zelf 50 opgesteld, niks doen met de andere vrouw helemaal niks, maar nu ik dat zeg dat het niet kan dat hij ineens die 1e regel van mij wl wil verbreken, gaat het fout.
Ja we get it
Je hoeft het tegen ons niet te blijven herhalen. Je probleem is met je kerel
pi_182409777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:35 schreef NanKing het volgende:

[..]

Achso. Ik dacht dat jullie al iemand hadden. Dan neem ik mijn woorden terug en denk ik dat hij 'gewoon' een andere vrouw wil neuken en idd jouw geaardheid als excuus gebruikt.
Wat is er dan ineens veranderd een paar weken geleden? Zijn de plannen concreet geworden, hebben jullie spanning op andere vlakken?
ja dat denk ik dus ook...
nee niks, enkel dat ik pijn had tijdens anaal omdat hij echt bruut was en niet direct glijmiddel gebruikte.. en omdat ik niet on top zat (ook al wou hij dat zelf niet) en dat ik zei dat die 1e regel niet mag geschonden worden zoals hij dat zelf al een jaar wou (zei hij)... al de rest is exact zoals ervoor.

[ Bericht 16% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:18:43 ]
pi_182409797
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

heb ik geprobeerd, hij gaat lopen.. en gaat hij niet lopen wordt het fysiek langs zijn kant

[ Bericht 5% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:18:59 ]
pi_182409829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:37 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja we get it
Je hoeft het tegen ons niet te blijven herhalen. Je probleem is met je kerel
sorry ben het gewoon beu dat altijd alles mijn fout is en hij nooit wat misdoet
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:42:23 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182409840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:40 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

heb ik geprobeerd, hij gaat lopen.. en gaat hij niet lopen wordt het fysiek langs zijn kant
Whut? Als in slaan en dergelijke?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:42:39 #65
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182409845
quote:

[..]

Wees nu eens eerlijk, is dit wat je wilt dat het blijft?
pi_182409915
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Whut? Als in slaan en dergelijke?
gisteren pakte hij mij bij mijn keel omdat ik zei dat het niet zomaar kan dat hij ineens verandert op 2 weken zowel van gedacht op gebied van trio als van gedrag in de seks. hij vond toen wel dat ik het verdiend had. vandaag heeft hij zich gexcuseerd, dat dat fout was van hem maar omdat ik zei dat ik het niet fair vond dat hij de regels verandert (n de redenen waarom + de vraag is al de rest niet goed genoeg voor u??), is het hek weer van de dam, is hij weggegaan

[ Bericht 33% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:19:17 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:48:13 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182409935
Een trio waarbij de kerel de andere vrouw niet mag neuken is geen trio maar een martelgang.

Maar voor de rest klinkt het niet echt als een sympathieke vent dus misschien heeft ie het ook wel verdiend.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182409938
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:42 schreef whoeier het volgende:

[..]

Wees nu eens eerlijk, is dit wat je wilt dat het blijft?
nee maar gezien hij steevast overtuigd is dat ik degene ben die fout zit wou ik gewoon is horen wat iemand anders denkt. en de eerste reactie hier was dus ook dat ik een veeleisend iemand ben dus blijkbaar is hij niet alleen

[ Bericht 18% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:19:36 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:48:36 #69
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182409940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:47 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

gisteren pakte hij mij bij mijn keel omdat ik zei dat het niet zomaar kan dat hij ineens verandert op 2 weken zowel van gedacht op gebied van trio als van gedrag in de seks. hij vond toen wel dat ik het verdiend had. vandaag heeft hij zich gexcuseerd, dat dat fout was van hem maar omdat ik zei dat ik het niet fair vond dat hij de regels verandert (n de redenen waarom + de vraag is al de rest niet goed genoeg voor u??), is het hek weer van de dam, is hij weggegaan
Dit gaat helemaal nergens over. Als dit waar is dan heb je VEEL grotere problemen dan waar je hier oorspronkelijk een topic over opende, en als het niet waar is ben je een troll.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182409950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:42 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

sorry ben het gewoon beu dat altijd alles mijn fout is en hij nooit wat misdoet
quote:

[..]

Serieus wat is dit voor relatie? Waarom ben je met iemand die je deze gevoelens geeft en blijkbaar gewelddadig naar je is
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:50:47 #71
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182409976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:48 schreef OnzekerBi het volgende:

[..]

nee maar gezien hij steevast overtuigd is dat ik degene ben die fout zit wou ik gewoon is horen wat iemand anders denkt. en de eerste reactie hier was dus ook dat ik een veeleisend iemand ben dus blijkbaar is hij niet alleen
welkom in de wereld van toetsenbord helden, fysiek is nooit en te nimmer goed te praten
pi_182409993
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:49 schreef Allures het volgende:

[..]

[..]

Serieus wat is dit voor relatie? Waarom ben je met iemand die je deze gevoelens geeft en blijkbaar gewelddadig naar je is
tot 2 weken geleden was het helemaal niet zo, er was wel eens ruzie en er was wel eens woorden maar dat is overal, maar nu ineens van toen hij tegen zijn kameraad aan het stoefen was over "zijn bi-wijf" is het helemaal gekeerd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:19:57 ]
pi_182410023
2 weken of 2 jaar zou mij niet uit maken
Als iemand fysiek werd zou ik mijn spullen pakken en weg gaan. Zeker als er kinderen in het spel zijn
pi_182410031
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:48 schreef fathank het volgende:
Een trio waarbij de kerel de andere vrouw niet mag neuken is geen trio maar een martelgang.

Maar voor de rest klinkt het niet echt als een sympathieke vent dus misschien heeft ie het ook wel verdiend.
Dan had hij in de eerste plaats niet moeten zeggen "ik zou nooit een andere vrouw neuken of zelfs nog maar aanraken uit respect voor u". Met andere woorden is het respect voor mij gewoon ineens weg.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:20:17 ]
pi_182410059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:53 schreef Allures het volgende:
2 weken of 2 jaar zou mij niet uit maken
Als iemand fysiek werd zou ik mijn spullen pakken en weg gaan. Zeker als er kinderen in het spel zijn
Dan moet jij al om te beginnen een plaats hebben om naartoe te gaan...
Maar het is gemakkelijk gezegd he zo..
De kinderen waren er niet bij

[ Bericht 11% gewijzigd door Vinniiee op 10-10-2018 19:20:40 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')