abonnement Unibet Coolblue
pi_182415216
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat volledig mank, want er presteert nagenoeg niemand bij Feyenoord. Behalve van Persie.

Bovendien vraag ik me af of Messi nóg beter kan, maar goed. Dat is een andere discussie.
Ja ga lekker Barcelona vergelijken met Feyenoord. Over manke vergelijkingen gesproken.

Eredivisie is toch veelal een opleidingsinstituut. Een springplank naar een hoger niveau en het grote geld. Niet een plek waar je als jonge speler met potentieel 7 seizoenen wilt blijven hangen.
blablablabla
pi_182415222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar dit seizoen voegt hij nog niet zoveel toe aan het spel. Dat ben je wel eens, toch? Dat hij beter kan en ook al heeft laten zien ben ik met je eens.
Uiteraard. Maar dat geld dus, zoals je zelf al aangeeft, voor de complete selectie op Persie na.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:04:28 #103
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182415261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dat geld dus, zoals je zelf al aangeeft, voor de complete selectie op Persie na.
Eens.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:04:39 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182415268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

Deze spelers hebben zich toch voldoende ontwikkeld ?
Ja. Voldoende voor de ploeg waar ze spelen. Maar niet alles er uit gehaald.
pi_182415273
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik zal em zelf maar inkoppen dan. Voetballend heb je er geen reet aan.
Het is geen creatieve middenvelder die de balletjes klaarlegt voor je aanval nee. Maar het is wel iemand die veel meters maakt, veel gaten dichtloopt, fysiek meer dan prima is, een normale pass kan geven, een redelijk schot heeft (al laat hij dat maar weinig zien).

Was Paul Bosvelt dan zo creatief? Was dat een genot om naar te kijken? (nee, ik vergelijk de spelers niet, enkel hun ontbrekende kwaliteiten).

Gewoon een waardevolle middenvelder voor Feyenoord.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:07:21 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182415327
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Voldoende voor de ploeg waar ze spelen. Maar niet alles er uit gehaald.
Ik denk dat als je met afstand de beste speler van je team bent (of de wereld ftm) er weinig meer van je verwacht kan worden. Qua professionaliteit is Messi ook verre van een Romario voor zover ik kan beoordelen, dus dat is een gekke vergelijking.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:08:28 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182415353
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je met afstand de beste speler van je team bent (of de wereld ftm) er weinig meer van je verwacht kan worden. Qua professionaliteit is Messi ook verre van een Romario voor zover ik kan beoordelen, dus dat is een gekke vergelijking.
Ik vergelijk Messi ook niet met Romario, ik vergelijk ze beide met Vilhena.
pi_182415369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Er waren dus best wat mensen die vonden dat de aankoop van Haps gek was omdat je Malacia hebt. :')
Mensen :')
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:13:40 #109
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182415446
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vergelijk Messi ook niet met Romario, ik vergelijk ze beide met Vilhena.
Je stelt de retorische vraag of mensen bij Barça klagen over Messi of Romario (destijds). Dat zijn toch totaal andere gevallen? Je bent compleet geschift als je zou klagen over Messi. Ik ben te jong om iets te herinneren van Romario, maar als ik de verhalen hoor hadden mensen destijds alle reden om te klagen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:16:45 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182415529
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je stelt de retorische vraag of mensen bij Barça klagen over Messi of Romario (destijds). Dat zijn toch totaal andere gevallen? Je bent compleet geschift als je zou klagen over Messi. Ik ben te jong om iets te herinneren van Romario, maar als ik de verhalen hoor hadden mensen destijds alle reden om te klagen.
Beide (net als Vilhena) goed genoeg voor de basis van de club waar ze een contract hadden/hebben, beide zouden ze er met harder werken meer uit kunnen halen.

Dat is mijn punt. Dat Romario het totaal andere uiterste was van Ronaldo en Messi daar meer in de buurt zit is voor die vergelijking niet relevant. Puur om aan te geven dat er verschillende gradaties zijn van verhoudingen tussen talent en werklust.
pi_182416058
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jij denkt dat er geen TDs en ADs rondlopen die beter zijn in het creëren van een topsportklimaat? Het is niet onze taak om die personen te vinden. Ik snap nooit waarom mensen denken dat er geen geschikte kandidaten zijn als ze er zelf geen kennen, ook altijd met spelers en trainers. Er zijn duizenden trainers en nog veel meer spelers op deze wereld, er zal altijd een betere en betaalbare optie aanwezig zijn.

Maar Eenhoorn lijkt me in ieder geval een geschikte en voor de hand liggende kandidaat.
Ze zullen er vast zijn, maar Feyenoord is nog nooit in staat geweest sinds ze te vinden. De laatste prijzenpakker was Van Marwijk. En die werd zoals wel bekend ook nooit kampioen. Ik vind het vooral storend dat men denkt dat Gio wegsturen de beste oplossing is.

Eenhoorn is toch de man bij AZ? Die club die nooit en te nimmer van een club wint die een hogere begroting heeft dan zij? Ze doen het daar heel goed en leuk, maar dat geeft geen garanties voor Feyenoord.

Gio gewoon dit seizoen laten zitten en dan kijken wat er te halen valt lijkt mij de beste optie.
pi_182416081
Overigens is Vilhena een slecht voorbeeld in deze discussie, die werkt al sinds zijn jeugd extra hard in de vorm van eigen trainingen en steek eigen tijd in zijn ontwikkeling. Al dan niet ingegeven door zijn pa, maar dat doet er niet toe. :+
pi_182416108
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ze zullen er vast zijn, maar Feyenoord is nog nooit in staat geweest sinds ze te vinden. De laatste prijzenpakker was Van Marwijk. En die werd zoals wel bekend ook nooit kampioen. Ik vind het vooral storend dat men denkt dat Gio wegsturen de beste oplossing is.

Eenhoorn is toch de man bij AZ? Die club die nooit en te nimmer van een club wint die een hogere begroting heeft dan zij? Ze doen het daar heel goed en leuk, maar dat geeft geen garanties voor Feyenoord.

Gio gewoon dit seizoen laten zitten en dan kijken wat er te halen valt lijkt mij de beste optie.
Kijk jij überhaupt wedstrijden van Feyenoord? Ik twijfel hier heel erg aan als je namelijk met droge ogen durft te stellen dat Gio wegsturen geen enkele zin zou hebben.
blablablabla
pi_182416148
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk jij überhaupt wedstrijden van Feyenoord? Ik twijfel hier heel erg aan als je namelijk met droge ogen durft te stellen dat Gio wegsturen geen enkele zin zou hebben.
Ik kijk zeker naar Feyenoord en ik zag afgelopen weekend live hoe tyfusslecht een Malacia speelde. Daar valt echt niet tegenop te coachen. Overigens was de wissel met Van Beek wel bijzonder klote.

Lees anders nog een keer de post waar je op reageert. Uit het verleden van Feyenoord als club blijkt dat er weinig tot geen trainers te vinden zijn die het goed doen (of beter dan Gio). Waarom ga je er dan van uit dat het beter gaat als je hem zou ontslaan?

Je weet dat Van Gastel (en Landzaat) dan de touwtjes in handen krijgen. Van Gastel zit er ook al jaren en wil helemaal geen hoofdtrainer zijn, vanwege o.a de baanzekerheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 17:45:08 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:47:29 #115
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182416199
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ze zullen er vast zijn, maar Feyenoord is nog nooit in staat geweest sinds ze te vinden. De laatste prijzenpakker was Van Marwijk. En die werd zoals wel bekend ook nooit kampioen. Ik vind het vooral storend dat men denkt dat Gio wegsturen de beste oplossing is.

Eenhoorn is toch de man bij AZ? Die club die nooit en te nimmer van een club wint die een hogere begroting heeft dan zij? Ze doen het daar heel goed en leuk, maar dat geeft geen garanties voor Feyenoord.

Gio gewoon dit seizoen laten zitten en dan kijken wat er te halen valt lijkt mij de beste optie.
:')

Het feit dat een club met een begroting 3x zo klein als de onze vorig jaar boven ons is geëindigd is al knap genoeg. Bovendien hebben ze daar een moderne voetbalvisie waardoor ze zoveel mogelijk uit hun beperkte middelen halen. Vond je het ook gek dat PSV Brands en Gerbrands haalde omdat ze niet bij een top 3 club zaten?

Er kunnen zelfs geschikte mensen bij Jupiler League clubs rondlopen, je moet ergens beginnen.

En nu nóg willen vasthouden aan Gio is wel echt extreem kop-in-het-zandgedrag. Dacht dat we met het hele topic inmiddels wel op één lijn zaten.
pi_182416307
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik kijk zeker naar Feyenoord en ik zag afgelopen weekend live hoe tyfusslecht een Malacia speelde. Daar valt echt niet tegenop te coachen. Overigens was de wissel met Van Beek wel bijzonder klote.

Lees anders nog een keer de post waar je op reageert. Uit het verleden van Feyenoord als club blijkt dat er weinig tot geen trainers te vinden zijn die het goed doen (of beter dan Gio). Waarom ga je er dan van uit dat het beter gaat als je hem zou ontslaan?

Je weet dat Van Gastel (en Landzaat) dan de touwtjes in handen krijgen. Van Gastel zit er ook al jaren en wil helemaal geen hoofdtrainer zijn, vanwege o.a de baanzekerheid.
Omdat er structureel verkeerde mensen aangesteld worden en verkeerde beslissingen worden genomen. Er is echt wel wat meer van te maken dan waar we nu naar kijken. Maar dan moet je dus niet een autist als trainer hebben die niet in staat is spelers te prikkelen, motiveren en constant de meest vreemde wissels toepast en een spelsysteem hanteert dat totaal niet bij dit materiaal past.

Maar goed, we kunnen natuurlijk ook gewoon Malacia de schuld geven _O_
blablablabla
pi_182416341
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat er structureel verkeerde mensen aangesteld worden en verkeerde beslissingen worden genomen. Er is echt wel wat meer van te maken dan waar we nu naar kijken. Maar dan moet je dus niet een autist als trainer hebben die niet in staat is spelers te prikkelen, motiveren en constant de meest vreemde wissels toepast en een spelsysteem hanteert dat totaal niet bij dit materiaal past.

Maar goed, we kunnen natuurlijk ook gewoon Malacia de schuld geven _O_
Precies, waarom zou dat na Gio (die in ieder geval nog iets presteert) beter gaan dan? Dat is mijn vraag.
pi_182416375
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat er structureel verkeerde mensen aangesteld worden en verkeerde beslissingen worden genomen. Er is echt wel wat meer van te maken dan waar we nu naar kijken. Maar dan moet je dus niet een autist als trainer hebben die niet in staat is spelers te prikkelen, motiveren en constant de meest vreemde wissels toepast en een spelsysteem hanteert dat totaal niet bij dit materiaal past.

Maar goed, we kunnen natuurlijk ook gewoon Malacia de schuld geven _O_
Als je naar het veldspel kijkt speel je met Van Persie en Jorgensen in de spits (Van Persie in een rol er omheen) en dus een soort 442. Dat vind ik best passen bij dit materiaal.

Verder denk ik niet dat Gio een autist is. :)

O ik reageer in twee keer op je post zie ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 17:57:32 ]
pi_182416472
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:')

Het feit dat een club met een begroting 3x zo klein als de onze vorig jaar boven ons is geëindigd is al knap genoeg. Bovendien hebben ze daar een moderne voetbalvisie waardoor ze zoveel mogelijk uit hun beperkte middelen halen. Vond je het ook gek dat PSV Brands en Gerbrands haalde omdat ze niet bij een top 3 club zaten?

Er kunnen zelfs geschikte mensen bij Jupiler League clubs rondlopen, je moet ergens beginnen.

En nu nóg willen vasthouden aan Gio is wel echt extreem kop-in-het-zandgedrag. Dacht dat we met het hele topic inmiddels wel op één lijn zaten.
Nee, maar ik denk dat PSV een iets ander verleden heeft op het gebied van beleidsbepaling dan wij. En wat is er op tegen om dit soort mensen na dit seizoen aan te stellen in plaats van nu?
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:02:43 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_182416487
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En nu nóg willen vasthouden aan Gio is wel echt extreem kop-in-het-zandgedrag. Dacht dat we met het hele topic inmiddels wel op één lijn zaten.
Zijn laatste seizoen is het sowieso. Hierna graag een trainer die wél systeem, patronen, én het met en voor elkaar door het vuur gaan in de selectie aanbrengt. Want dit ondoordachte toevalsvoetbal door spelers zonder kaeakter en pliezier is beschamend.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_182416489
Eigenlijk is de conclusie gewoon dat ik 5 jaar geleden al gelijk had toen ik riep dat Geel moest opdonderen.

En ook mooi om te zien dat De Jong eindelijk mijn beleid wat betreft het nieuwe stadion aan het doorvoeren is. Grappig wel dat dat pas komt nadat hij met Jorien heeft gezeten, die er net zo in staat.
pi_182416498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Zijn laatste seizoen is het sowieso. Hierna graag een trainer die wél systeem, patronen én het met en voor elkaar door het vuur gaan in de selectie aanbrengt. Want dit ondoordachte toevalsvoetbal door spelers zonder kaeakter en pliezier is beschamend.
Wake up call; het voetbal was onder de voorgangers van Gio ook armoedig. Op 2/3 maanden onder Fredje Rutten na.
pi_182416502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eigenlijk is de conclusie gewoon dat ik 5 jaar geleden al gelijk had toen ik riep dat Geel moest opdonderen.

En ook mooi om te zien dat De Jong eindelijk mijn beleid wat betreft het nieuwe stadion aan het doorvoeren is. Grappig wel dat dat pas komt nadat hij met Jorien heeft gezeten, die er net zo in staat.
_O_ Tuurlijk. Pak anders de wikipedia er eens bij en vergelijk de 5 jaar voor Van Geel en de 5 jaar er na met elkaar.

Geelgod.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 18:05:21 ]
pi_182416525
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O_ Tuurlijk. Pak anders de wikipedia er eens bij en vergelijk de 5 jaar voor Van Geel en de 5 jaar er na met elkaar.

Geelgod.
Dat is veel te veel werk voor een simpel iemand als ik.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:06:16 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182416528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eigenlijk is de conclusie gewoon dat ik 5 jaar geleden al gelijk had toen ik riep dat Geel moest opdonderen.


_O_

Hij is terug hoor.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:06:47 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182416537
We moeten Geel en Gio ontzettend dankbaar zijn. Maar na dit seizoen moeten ze gewoon weg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182416549
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef onlogisch het volgende:
We moeten Geel en Gio ontzettend dankbaar zijn. Maar na dit seizoen moeten ze gewoon weg.
Daar kan ik mij wel in vinden. :)
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:09:00 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182416564
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Daar kan ik mij wel in vinden. :)
Jij, als ultieme Gio-adept, wat vind je nou van zijn tactische keuzes die hij heeft gemaakt dit seizoen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182416568
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Daar kan ik mij wel in vinden. :)
Ik ook wel.
pi_182416575
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij, als ultieme Gio-adept, wat vind je nou van zijn tactische keuzes die hij heeft gemaakt dit seizoen?
Welke bedoel je?
Zo'n wissel als zondag met Van Beek sloeg nergens op natuurlijk.
pi_182416599
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Als je naar het veldspel kijkt speel je met Van Persie en Jorgensen in de spits (Van Persie in een rol er omheen) en dus een soort 442. Dat vind ik best passen bij dit materiaal.

Verder denk ik niet dat Gio een autist is. :)

O ik reageer in twee keer op je post zie ik.
Volgens mij is het gewoon 433, een hoefijzer, wat aardig kan werken mits je backs hebben die op kunnen en willen komen. Maar door slechte looplijnen, zwak positiespel en matige communicatie zo enorm slecht rendeert en voorspelbaar dat het met enige regelmaat pijnlijk is om naar te kijken.

Maar nog nog buiten wat je van de tactiek en aankopen denkt lijkt het qua inzet toch ook nergens op man. Berghuis gooit er de laatste weken behoorlijk met het petje naar maar is dusdanig onomstreden dat hij toch wel mag blijven staan, ons kampioensduo centraal achterin maakt wekelijks de meest stompzinnige fouten en blijft staan.

Ik mis ook de chemie tussen TD en trainer. Je wordt kampioen mede dankzij de kwaliteiten van een Karsdorp die een enorme drive naar voren heeft en dan haal je als opvolger (ook nog eens in een huurconstructie) Diks, fucking Diks. Hoe dan? :D Had dan dat Dumfries gehaald van Sparta. Kun je zeggen ja dat is een enorme gok en achteraf gelul maar die past puur speltechnisch toch 10x beter bij het systeem dat Gio beoogt te spelen dan een Diks of zelfs een Nieuwkoop . Linksback positie idem, waarom tegen Trencin met Verdonk beginnen die de snelheid heeft van een schildpad....

Dat bepaalde keuzes en transfers niet lekker uitpakken kun je nog van zeggen dat kan gebeuren, maar het hele concept deugt gewoon van geen kant.
blablablabla
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:11:23 #132
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182416603
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef onlogisch het volgende:
We moeten Geel en Gio ontzettend dankbaar zijn. Maar na dit seizoen moeten ze gewoon weg.
Zo is het. We moeten verder.
pi_182416617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon 433,
Hier gestopt met lezen.
pi_182416623
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Zo is het. We moeten verder.
En daar is volgende zomer een prima moment voor lijkt mij.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:14:51 #135
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182416665
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen.
Hij heeft gelijk...
pi_182416717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk...
Van Persie speelt echt niet als een middenvelder hoor, levert 0 arbeid verdedigend.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 18:18:36 ]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:20:55 #137
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182416757
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En daar is volgende zomer een prima moment voor lijkt mij.
Dan ben je te laat, zeker als het gaat om een TD.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:22:52 #138
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182416773
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Van Persie speelt echt niet als een middenvelder hoor, levert 0 arbeid verdedigend.
Larsson en Berghuis zijn ook geen middenvelders. Misschien is 4-2-3-1 de beste omschrijving.
pi_182416785
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Van Persie speelt echt niet als een middenvelder hoor, levert 0 arbeid verdedigend.
Dat maakt het nog niet ineens een 442 natuurlijk want Berghuis en Larsson zijn in principe pure flankspelers. Die dragen defensief ook niet of nauwelijks bij.
blablablabla
pi_182416794
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Larsson en Berghuis zijn ook geen middenvelders. Misschien is 4-2-3-1 de beste omschrijving.
Tegen willem 2 zakte zij naar de lijn van Clasie en Vilhena. Kijkt het maar terug. :+
pi_182416865
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Tegen willem 2 zakte zij naar de lijn van Clasie en Vilhena. Kijkt het maar terug. :+
Niet echt gezien eigenlijk. Wellicht later in de wedstrijd in een ultieme poging die 0-1 te consolideren, maar dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
blablablabla
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:31:02 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182416885
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En daar is volgende zomer een prima moment voor lijkt mij.
Er valt ook wel wat te zeggen voor dat een technisch directeur eerder kan beginnen zodat hij tijdens het seizoen de scouting op orde kan brengen en de lijstjes klaar kan maken, ipv dat hij tijdens de zomer pas daarmee moet beginnen. Dan gooi je weer een jaar weg.
Oh.
pi_182416944
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er valt ook wel wat te zeggen voor dat een technisch directeur eerder kan beginnen zodat hij tijdens het seizoen de scouting op orde kan brengen en de lijstjes klaar kan maken, ipv dat hij tijdens de zomer pas daarmee moet beginnen. Dan gooi je weer een jaar weg.
Je kunt ook nu al iemand benaderen en gewoon de dossiers e.d. in laten kijken. Je hebt ook gewoon met contracten te maken hé, Van Geel zal niet zomaar zijn stoeltje opgeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2018 18:35:02 ]
pi_182416977
Alsof Van Geel weg gaat. Gio zal wel opstappen onder het mom "na alle successen tijd om wat anders gaan doen"..
... en dan komt Fraser voor de groep _O_ .
blablablabla
pi_182416984
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Tegen willem 2 zakte zij naar de lijn van Clasie en Vilhena. Kijkt het maar terug. :+
Dit ja.

Al zaten Berghuis en Larsson ook veel te bewegen voorin, Berghuis vind je soms best lang niet aan de zijkant maar vlak bij Jorgensen/Persie.
pi_182416995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:37 schreef Elan het volgende:
Alsof Van Geel weg gaat. Gio zal wel opstappen onder het mom "na alle successen tijd om wat anders gaan doen"..
... en dan komt Fraser voor de groep _O_ .
Dan word ik wel verdrietig.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:56:56 #147
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182417299
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 17:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vergeet niet in mijn topic te reageren. :)

VBL / Van Bronckhorst en Van Geel moeten ontslagen worden #1

Helaas loopt dat topic nog niet echt. :{
Geen wonder want niemand buiten Rotterdam wil dat deze 2 figuren ontslagen worden.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:59:22 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182417345
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je kunt ook nu al iemand benaderen en gewoon de dossiers e.d. in laten kijken. Je hebt ook gewoon met contracten te maken hé, Van Geel zal niet zomaar zijn stoeltje opgeven.

Tot wanneer heeft hij een contract?
Oh.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:02:05 #149
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_182417393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tot wanneer heeft hij een contract?
Gewoon, tot zijn pensioengerechtigde leeftijd.
Hij is in vaste dienst dus
Wie dit leest is gek
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:02:18 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182417396
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Tegen willem 2 zakte zij naar de lijn van Clasie en Vilhena. Kijkt het maar terug. :+
In balbezit niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')