abonnement Unibet Coolblue
pi_182401208
Wow dit kan nog een staartje gaan krijgen...

Lees net dit op een juridische site:

Tip: Krijg je niets op papier en moet je wel vertrekken van je werkplek? Neem dan direct contact op met een juridisch adviseur en blijf vooral op je werk.

:{ Dit hoorde ze gewoon tijdig door te geven. Zonder schriftelijke bevestiging kan ik van werkweigering beschuldigd worden! Boete :'(
Niet doen
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:18:03 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182401229
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:17 schreef Kluun1985 het volgende:
Wow dit kan nog een staartje gaan krijgen...

Lees net dit op een juridische site:

Tip: Krijg je niets op papier en moet je wel vertrekken van je werkplek? Neem dan direct contact op met een juridisch adviseur en blijf vooral op je werk.

:{ Dit hoorde ze gewoon tijdig door te geven. Zonder schriftelijke bevestiging kan ik van werkweigering beschuldigd worden! Boete :'(
Flikker op met je jankmuil
pi_182401256
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:12 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik bel en mail, payroll is juridische werkgever, dus is aan hun om BelHel te contacteren!
Nou, dan wacht je dus even af op meer info. Of je belt BelHel zelf als je perse nu wilt weten hoe de vlag erbij hangt.
pi_182401274
Ik wil mijn baan wel ruilen met jouw uitkering
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:29:53 #55
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182401467
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:11 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik zei niets toen ik de telefoon opnam en drukte soms gesprekken weg. Dat praten is vermoeiend.
Als je daarom ontslagen bent dan verdien je het ook. Elke callcenter medewerker drukt klanten weg, het is dan ook belangrijk om dit zo onopvallend mogelijk te doen.

Je zal wel zeker zeer opvallend de gesprekken hebben laten wegvallen door op die knop liggen te rammen :') :') :') sorry maar die boete verdien je gewoon. Zie het als leergeld.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182401641
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:19 schreef Aiciu het volgende:
Ik wil mijn baan wel ruilen met jouw uitkering
Ik neem geen uitkering! Ik woon nog bij mijn ouders!
Niet doen
pi_182401662
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:29 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Als je daarom ontslagen bent dan verdien je het ook. Elke callcenter medewerker drukt klanten weg, het is dan ook belangrijk om dit zo onopvallend mogelijk te doen.

Je zal wel zeker zeer opvallend de gesprekken hebben laten wegvallen door op die knop liggen te rammen :') :') :') sorry maar die boete verdien je gewoon. Zie het als leergeld.
Helemaal niet! Inderdaad iedereen doet het. Weet niet waarom ze mij gekozen hebben. En deed het niet opvallend. En ik wil geen boete!!!
Niet doen
pi_182401673
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:29 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Als je daarom ontslagen bent dan verdien je het ook. Elke callcenter medewerker drukt klanten weg, het is dan ook belangrijk om dit zo onopvallend mogelijk te doen.

Je zal wel zeker zeer opvallend de gesprekken hebben laten wegvallen door op die knop liggen te rammen :') :') :') sorry maar die boete verdien je gewoon. Zie het als leergeld.
Ik verdiende 9,20 per uur! Wat voor zin had daar werken als er een maandsalaris weggaat aan het betalen van een boete!
Niet doen
pi_182401709
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:39 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik neem geen uitkering! Ik woon nog bij mijn ouders!
Neem je een uitkering en geef je het geld aan hun.
Of sluis het door naar mijn rekening :7
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:46:12 #60
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_182401794
Vraag ww aan! Controleren ze toch niet bij het UWV. Geen dank!
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_182401846
Word boer en bel Yvon Jaspers
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:49:46 #62
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182401882
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Helemaal niet! Inderdaad iedereen doet het. Weet niet waarom ze mij gekozen hebben. En deed het niet opvallend. En ik wil geen boete!!!
Nou je bent toch gesnapt. Tevens had je niet als een josti niks moeten zeggen als je opnam maar gewoon met die Mute knop spelen alsof de verbinding hapert. Je had ook van die figuren die altijd boze klanten aan de lijn hadden omdat ze gewoon niet wisten hoe ze moeten communiceren. Zijn ze gewoon zelf bij, 99% van mijn gesprekken liepen prima

Toch altijd mooie tijden gehad bij Ziggo :7 + uitwonende stufi tijdens mijn studie.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182401919
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nou je bent toch gesnapt. Tevens had je niet als een josti niks moeten zeggen als je opnam maar gewoon met die Mute knop spelen alsof de verbinding hapert. Je had ook van die figuren die altijd boze klanten aan de lijn hadden omdat ze gewoon niet wisten hoe ze moeten communiceren. Zijn ze gewoon zelf bij, 99% van mijn gesprekken liepen prima

Toch altijd mooie tijden gehad bij Ziggo :7
Belwerk is leuk, maar ik wil wel telkens 3 minuten wachten op een volgende gesprek en soms 8 minuten. Als het onafgebroken komt, dan druk ik gesprekken weg of blijf ik stil.
Niet doen
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:56:21 #64
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182402015
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:51 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Belwerk is leuk, maar ik wil wel telkens 3 minuten wachten op een volgende gesprek en soms 8 minuten. Als het onafgebroken komt, dan druk ik gesprekken weg of blijf ik stil.
:') dan ga je toch bij de Mac in de keuken werken als je geen zin hebt om klanten te woord te staan?

Of ben je daar te trots voor?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:47:02 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_182425735
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Flikker op met je jankmuil
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:44:45 #66
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_182426233
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:06 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Niet gewoon contact opnemen met je teamleader/leidinggevende :') waarom was je ontslagen? Je moet denk ik best ver gaan om bij een callcenter ontslagen te worden.

Als je ziet wat daar voor figuren vaak rondlopen :D
Zelfs rapper Steen werkt(e) bij het callcenter. En dat is de man van de vocking steenwaren en de kankersteentjes door je ruiten.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal erg lastig voor ts gaat worden. Een van de vele kansenparels die FOK! rijk is die nooit wat van hun leven kunnen maken. Misschien kan ts een beetje chillen met Braddie en Argo. Goedkoop bier drinken, thuisbezorgd bestellen, beetje op je fluit spelen, keyboardfilmpjes maken. Veel relaxter dan huisje boompje beestje. Er wordt niks van je verwacht en je kan je lowlife eindeloos cultiveren.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_182426377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:44 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zelfs rapper Steen werkt(e) bij het callcenter. En dat is de man van de vocking steenwaren en de kankersteentjes door je ruiten.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal erg lastig voor ts gaat worden. Een van de vele kansenparels die FOK! rijk is die nooit wat van hun leven kunnen maken. Misschien kan ts een beetje chillen met Braddie en Argo. Goedkoop bier drinken, thuisbezorgd bestellen, beetje op je fluit spelen, keyboardfilmpjes maken. Veel relaxter dan huisje boompje beestje. Er wordt niks van je verwacht en je kan je lowlife eindeloos cultiveren.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:57:01 #68
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_182426389
quote:
Dat er nog nooit een serieuze docu is gemaakt over het leven van bepaalde FOK!-users is zeer opmerkelijk. Zou de nieuwe probleemwijken / willemskantine kunnen worden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_182426824
Waarschijnlijk omdat je de mentaliteit van een drie jaar oude peuter hebt. Dan is het leven best kut ja.
pi_182428194
Je moet je eigen geluk zelf maken, blijkbaar ben je hiervoor te dom.
pi_182428527
Wat gaat trouwen je brengen, kluun?

Ik ben getrouwd, maar het heeft me feitelijk niks nieuws gebracht. Het is een geweldig feest en het leven is mooi, maar dat komt niet door dat papiertje. :P

Je moet de behoefte om te trouwen onderdrukken tot je daadwerkelijk iemand kent met wie je dat zou willen. Nu jaag je luchtkastelen na, je wilt iets wat uit je eigen fantasie komt.

ook als je getrouwd bent moet je nog steeds een manier van leven vinden die je gelukkig maakt, dat gaat een huwelijk niet voor je doen. Sterker nog, het lijkt me verstandig dat je eerst gelukkig bent, en daarna pas trouwt. Mensen die zo graag willen trouwen als jij zijn gedoemd te scheiden omdat je behoefte om te trouwen groter is dan de behoefte om van iemand te houden. Je kan de wens om te trouwen normaal pas ontwikkelen als je een relatie hebt, toch?
-nee-
pi_182428558
Hier ongeveer hetzelfde. Alsof een onzichtbare macht mij telkens weer naar beneden trekt en niet wilt dat ik verder kom in dit leven. Bij alles wat ik onderneem om verder te komen schopt het mij twee stappen terug en ben ik bij vooraf aan. Verschrikkelijk. Al die tijd geld moeite en fysieke en geestlijke inspanningen. Voor niets. En ik word maar ouder. Anderen lukt dingen bij de eerste of tweede poging en ze lachen daarom dan ook breed. 'gewoon doorgaan bro!'. Maar ik heb geen idee waar ik het nog voor doe. Ik kom nu nieteens meer toe aan de gemakkelijkste klusjes. Ik zie het nut niet meer. Slij hele dagen met niets terwijl.in mijn hoofd van alles. knaagt dat ik wil doen. En dan afentoe zeer kwaad en geweldadig. Soort post traumatische stres.

pi_182429145
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:44 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zelfs rapper Steen werkt(e) bij het callcenter. En dat is de man van de vocking steenwaren en de kankersteentjes door je ruiten.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal erg lastig voor ts gaat worden. Een van de vele kansenparels die FOK! rijk is die nooit wat van hun leven kunnen maken. Misschien kan ts een beetje chillen met Braddie en Argo. Goedkoop bier drinken, thuisbezorgd bestellen, beetje op je fluit spelen, keyboardfilmpjes maken. Veel relaxter dan huisje boompje beestje. Er wordt niks van je verwacht en je kan je lowlife eindeloos cultiveren.
TS is volgens mij universitair opgeleid, dus hij is niet compleet kansloos.

Braddie heeft volgens mij wel een baan op de planning staan. :D Maar Wajong + toeslagen + Marktplaats handel verdient kennelijk nog best goed.
pi_182429265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:46 schreef Sander166 het volgende:

[..]

TS is volgens mij universitair opgeleid, dus hij is niet compleet kansloos.

Braddie heeft volgens mij wel een baan op de planning staan. :D Maar Wajong + toeslagen + Marktplaats handel verdient kennelijk nog best goed.
Wat verkoop je dan op marktplaats dat het goed doet.
pi_182429292
Nog steeds geen bevestiging van de opzegging. Kluun is kapot.
Niet doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')