abonnement Unibet Coolblue
pi_182395731


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:

1 + 1 = blauw
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:30:08 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182395795
Nieuwe intro genot _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:13:01 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182396572
Die glazen vloer in het Natural History Museum, je weet dat er iets mee gaat gebeuren. _O-

En dan die spinnen in die zombie, de evolution of man joke. Heerlijk!

Dooie mensen, Saviors dreiging, Daryl die twijfelt, Maggy wordt aangevallen... Deze aflevering had alles!

Wat een leuke aflevering was het!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182399707
Damn, ik kan hem nog niet kijken.
Heb er wel zin. Ik moet tot morgen wachten ben ik bang :(
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182400717
Ik ga morgen kijken, ben benieuwd!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_182404799
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die glazen vloer in het Natural History Museum, je weet dat er iets mee gaat gebeuren. _O-

En dan die spinnen in die zombie, de evolution of man joke. Heerlijk!

Dooie mensen, Saviors dreiging, Daryl die twijfelt, Maggy wordt aangevallen... Deze aflevering had alles!

Wat een leuke aflevering was het!
Ja inplaats van dat ze het lichtere spul er over heen brengen 8)7 8)7
Twinning = boring
pi_182422226
Prima eerste aflevering.
Loopt lekker door.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182470249
Viel op zich niet tegen. Leuk einde. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_182470986
tekenend voor de dalende populariteit, naast de flink dalende kijkcijfers in de VS, is wel hoe weinig hier nog gereageerd wordt. Men is het blijkbaar wel zat.

Jammer want vond deze aflevering best ok, beetje nieuwe stijl zit er wel in. Niet alleen qua verhaal maar ook qua filmen etc. De scenes met die spinnen en de verrotte zombies zagen er lekker horror achtig uit. Benieuwd waar dit heen gaat, voorlopig bevalt het wel.

Hopelijk krijgen we wat meer kleine verhalen in een seizoen, zoals Fear The Walking Dead de afgelopen jaren deed: elk half seizoen een soort van nieuw verhaal.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:17:12 #10
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182475073
Eindelijk die zeurende exOpperhoofd dood. Go Maggie *O*
En hoe Rick tegen haar aan zat te kwijlen alsof ze een koningin is :') Waarom niet gewoon iets kunnen vragen? Ze zijn toch evenredig daar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182476113
Justin is duidelijk (een van) de Negan-graffiti-mensen :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182476154
Gregory dood *O*

Wel stom; met z'n allen wegrennen van de wagen ivm te veel zombies, joch rent terug om paard te redden, wordt gebeten en dan ineens kunnen ze wél (met nota bene minder mensen) die zombies aan :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182493286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Gregory dood *O*

Wel stom; met z'n allen wegrennen van de wagen ivm te veel zombies, joch rent terug om paard te redden, wordt gebeten en dan ineens kunnen ze wél (met nota bene minder mensen) die zombies aan :|W
Dat was ook mijn gedachte.Maar zeiden ze dat het er teveel was, of verspillen ze er niet meer de moeite en energie aan als het niet echt nodig is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Eindelijk die zeurende exOpperhoofd dood. Go Maggie *O*
En hoe Rick tegen haar aan zat te kwijlen alsof ze een koningin is :') Waarom niet gewoon iets kunnen vragen? Ze zijn toch evenredig daar?
Tja door het originele team van Rick te verdelen over de verschillende kampen, gaat men ook afhankelijk van elkaar worden. Rick is niet meer de opperleider, dus is hij afhankelijk (betreft voedsel) van Maggie.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182493659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:18 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte.Maar zeiden ze dat het er teveel was, of verspillen ze er niet meer de moeite en energie aan als het niet echt nodig is?


Nou sowieso, paard en wagen kwijt zijn lijkt me niet handig, daar zou ik wel energie aan 'verspillen'
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182494110
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou sowieso, paard en wagen kwijt zijn lijkt me niet handig, daar zou ik wel energie aan 'verspillen'
hij wilde het paard alleen vrijlaten zei hij toch? Om een pijnlijkevdood te voorkomen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_182494563
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 17:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hij wilde het paard alleen vrijlaten zei hij toch? Om een pijnlijkevdood te voorkomen.
de rest wilde t gewoon daar laten ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182495046
Ik weet nu nog steeds niet wie Ken en zijn ouders zijn. Hebben we die ooit eerder in een aflevering gezien? Dat hele begrafenis gedoe (vooral dat tenenkrommende gezang) hadden ze wel achterwege mogen laten. Als kijker heb je totaal geen band met die familie dus het zal allemaal wel. Maar goed, het leverde het RIP van Gregory op en Maggie die nu Negan 2.0 word.

Ik erger me nu al aan Carol en Ezekiel. Jammer dat Ezekiel niet door de glazen vloer viel en Rick meteen meesleurde naar beneden.
pi_182495096
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet wie Ken en zijn ouders zijn. Hebben we die ooit eerder in een aflevering gezien? Dat hele begrafenis gedoe (vooral dat tenenkrommende gezang) hadden ze wel achterwege mogen laten. Als kijker heb je totaal geen band met die familie dus het zal allemaal wel. Maar goed, het leverde het RIP van Gregory op en Maggie die nu Negan 2.0 word.

Ik erger me nu al aan Carol en Ezekiel. Jammer dat Ezekiel niet door de glazen vloer viel en Rick meteen meesleurde naar beneden.
Ja ik zei nog 'ken? Wie is dat? Nou die zal wel dood gaan' *)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182495121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet wie Ken en zijn ouders zijn. Hebben we die ooit eerder in een aflevering gezien? Dat hele begrafenis gedoe (vooral dat tenenkrommende gezang) hadden ze wel achterwege mogen laten. Als kijker heb je totaal geen band met die familie dus het zal allemaal wel. Maar goed, het leverde het RIP van Gregory op en Maggie die nu Negan 2.0 word.

Ik erger me nu al aan Carol en Ezekiel. Jammer dat Ezekiel niet door de glazen vloer viel en Rick meteen meesleurde naar beneden.
Dat begrafenis gedoe was juist bedoeld om het verhaal van Gregory af te ronden.
pi_182495144
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja ik zei nog 'ken? Wie is dat? Nou die zal wel dood gaan' *)
Dat zei mijn vriendin ook meteen. Hij had zijn 5 minutes of fame voordat TWD toch weer een nobody moest afslachten. :P
pi_182495447
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 18:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat begrafenis gedoe was juist bedoeld om het verhaal van Gregory af te ronden.
Dit dus idd.
Wel goed dat hier niet 5 eps aan werd besteed, maar direct aan de galg met die vent!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182495921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Eindelijk die zeurende exOpperhoofd dood. Go Maggie *O*
En hoe Rick tegen haar aan zat te kwijlen alsof ze een koningin is :') Waarom niet gewoon iets kunnen vragen? Ze zijn toch evenredig daar?
Ik dacht omdat Rick bang is dat hij zoals Negan wordt, dat hij daarom voorzichtig is. Kwam wel heel stom over ja.

Ik ben echt blij dat Gregory eruit is, wat een walgelijk personage.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:14:20 #23
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182527953
Actie *O*

Sinds wanneer en hoe is Gabriel eigenlijk blink aan één oog? :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182528623
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Vlindur het volgende:
Actie *O*

Sinds wanneer en hoe is Gabriel eigenlijk blink aan één oog? :@
Hij had toch een infectie in het vorige seizoen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:58:55 #25
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182528875
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:46 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Hij had toch een infectie in het vorige seizoen.
Oh ja? Heb ik helemaal gemist blijkbaar :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182529184
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh ja? Heb ik helemaal gemist blijkbaar :D
Echt waar?
Die aflevering met die dokter dat hij niks zag.
Dat hij alleen nuttig was om kogelhulzen te sorteren.
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:57:17 #27
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182531293
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:11 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Echt waar?
Die aflevering met die dokter dat hij niks zag.
Dat hij alleen nuttig was om kogelhulzen te sorteren.
Oh ja, er begint wat de dagen. Maar het personage Gabriel heeft mij nooit geboeid, waarschijnlijk daarom dus niks onthouden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182532101
Denken jullie ook dat op het einde van deze aflevering the whisperes geïntroduceerd zijn? Die niet nader te noemen guy op het einde dacht een bekende tegen te komen terwijl het in werkelijkheid een whisperer was met het afgesneden gezicht van die bekende denk ik. Dat zou denk ik ook de verdwenen saviors verklaren? Misschien wat vergezocht, maar het is toch wel boeiend :D

Ook heel die setting van die scene deed me denken aan the whisperers.
pi_182532617
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef Vlindur het volgende:
Actie *O*

Sinds wanneer en hoe is Gabriel eigenlijk blink aan één oog? :@
Blink, mooie semi freudiaanse verspreking :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:05:21 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182536436
Wat een zoetsappige aflevering was dit, allemaal verliefde stelletjes enzo. Leuk als afwisseling wel. Maar ik wil meer zombies zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:48:49 #31
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182537518
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Blink, mooie semi freudiaanse verspreking :D
Typkrek noemen we dat gewoon 😂
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182546131
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:35 schreef Mr.Maul het volgende:
Denken jullie ook dat op het einde van deze aflevering the whisperes geïntroduceerd zijn? Die niet nader te noemen guy op het einde dacht een bekende tegen te komen terwijl het in werkelijkheid een whisperer was met het afgesneden gezicht van die bekende denk ik. Dat zou denk ik ook de verdwenen saviors verklaren? Misschien wat vergezocht, maar het is toch wel boeiend :D

Ook heel die setting van die scene deed me denken aan the whisperers.
ok bedankt alvast voor het vermelden wat die wisperers doen ipv dat we daar zelf achter komen...

Rick is wel heel erg naief hoe hij uit het niets meteen een samenleving wil opbouwen, vooral om negan te laten leven dat gaat bij de meeste wel wringen. Die had je moeten killen en dan zeggen: dit was de laatste.
pi_182550721
Verrassend vermakelijke aflevering.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:54:52 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182553468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

ok bedankt alvast voor het vermelden wat die wisperers doen ipv dat we daar zelf achter komen...
Ik heb niets van dat gezien, of ik moet iets gemist hebben.

Qua spoilers is het hier toch dat je alles mag plaatsen als de uitzending eenmaal is geweest? Gewoon weblijven tot dinsdagavond als je op FOX kijkt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182554407
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb niets van dat gezien, of ik moet iets gemist hebben.

Qua spoilers is het hier toch dat je alles mag plaatsen als de uitzending eenmaal is geweest? Gewoon weblijven tot dinsdagavond als je op FOX kijkt
hij bedoelt meer dat er gerefereerd wordt naar whisperers die nog niet zijn geïntroduceerd in de serie, en die info (inclusief hoe ze kennelijk opereren) moet dus uit de boeken/strips komen.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 17 oktober 2018 @ 08:43:36 #36
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_182564917
De helikopter is er weer. *O*
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_182565023
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb niets van dat gezien, of ik moet iets gemist hebben.

Qua spoilers is het hier toch dat je alles mag plaatsen als de uitzending eenmaal is geweest? Gewoon weblijven tot dinsdagavond als je op FOX kijkt
topic pointer niet gezien?

quote:
Let op: comic- en andere spoilers zijn niet gewenst in dit topic, ook niet in spoilertags. Plaatsen van spoilers kan resulteren in een ban.
ikzelf vind dat wat overdreven, klik gewoon niet op spoilers
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:24:22 #38
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182567158
Dat de Whispers komen is nu al 50 topics bekend en verder dan dat is er niks aan informatie hier. Dus prima hoor. Als je dat nu pas leest dan ben je hier een Newbie, dus welkom bij de club *O* ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182568976
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Vlindur het volgende:
Dat de Whispers komen is nu al 50 topics bekend en verder dan dat is er niks aan informatie hier. Dus prima hoor. Als je dat nu pas leest dan ben je hier een Newbie, dus welkom bij de club *O* ;)
Whisperers.
pi_182569367
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef Vlindur het volgende:
Dat de Whispers komen is nu al 50 topics bekend en verder dan dat is er niks aan informatie hier. Dus prima hoor. Als je dat nu pas leest dan ben je hier een Newbie, dus welkom bij de club *O* ;)
Eh nee, daar is die topicpointer voor he.
Dat de whisperers wellicht komen is idd al vaker gespoilerd, maar dat ze gezichten van anderen gebruiken niet. Dus doe gewoon niet ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182569386
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:52 schreef mschol het volgende:

[..]

topic pointer niet gezien?

[..]

ikzelf vind dat wat overdreven, klik gewoon niet op spoilers
het staat in dit geval niet eens in spoiler :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 13:28:43 #42
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182569904
Spoilers bestaan inderdaad niet meer na de uitzending van een aflevering, maar dat gaat alleen over de tv-uitzendingen. Comicspoilers of informatie uit de comics hoort hier sowieso niet thuis, zoals ook vermeld in de topicpointer.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182681870
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 23-10-2018 13:28:16 ]
pi_182685661
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 23-10-2018 13:28:07 ]
pi_182688350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:07 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Misschien moet je dit topic gewoon niet meer bezoeken dan?
Of je zet spoilers in spoilers o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:29:39 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_182688614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Of je zet spoilers in spoilers o|O
Dit gewoon. Het zijn gewoon spoilers, wat nog niet is geweest is een spoiler of iemand het nou op zijn twitter of weet ik veel heeft gezet, het is een spoiler. Niet iedereen leest de interviews etc.

En zoveel moeite is het niet om een spoilertag te zetten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182700990
Bauhaus _O_
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 00:07:10 #48
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_182726357
Waarom zou je een zonnepaneel onder een boom zetten?

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_182729949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 00:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom zou je een zonnepaneel onder een boom zetten?

[ afbeelding ]
Omdat die toch niet werkt
pi_182734879
Het is best treurig, ik was de aflevering van deze week al bijna vergeten (ik neem ze automatisch op), en hier wordt al bijna niet meer gereageerd. Gaat TWD seizoen 10 nog halen? :@
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_182735007
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:36 schreef Berkery het volgende:
Het is best treurig, ik was de aflevering van deze week al bijna vergeten (ik neem ze automatisch op), en hier wordt al bijna niet meer gereageerd. Gaat TWD seizoen 10 nog halen? :@
Kijkcijfers lopen nog steeds terug.

De laatste twee spraakmakende namen verlaten dit seizoen ook de serie.

Iedereen wil meer actie en afwisseling.
Maar wat doen ze? Nog minder actie, en nog meer gelul.

En ik denk persoonlijk, dat de overgebleven acteurs de serie niet kunnen dragen.

Seizoen 10 kan inderdaad wel eens de laatste zijn
pi_182737052
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:44 schreef GM78 het volgende:

[..]

Kijkcijfers lopen nog steeds terug.

De laatste twee spraakmakende namen verlaten dit seizoen ook de serie.

Iedereen wil meer actie en afwisseling.
Maar wat doen ze? Nog minder actie, en nog meer gelul.

En ik denk persoonlijk, dat de overgebleven acteurs de serie niet kunnen dragen.

Seizoen 10 kan inderdaad wel eens de laatste zijn
Ze zouden er een groots en meeslepend einde aan moeten breien.

Ik vond aflevering 3 overigens wel okay, eindelijk weer wat logica en veel verschillende elementen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182758972
Is het einde verhaal voor Gabriel?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182813538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Is het einde verhaal voor Gabriel?
Nee!

Denk dat Jadis of de mensen van de helikopter zelfs ervoor kunnen zorgen dat Rick overleeft. Lijkt mij dat 'A' en 'B' te maken heeft met testen. A is niet gebeten en B wel. Zou ook verklaren waarom Jadis die walker tevoorschijn haalde.

Denk dat de makers van de serie het slim aanpakken zodat Rick ooit nog terug kan keren.
pi_182814672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:44 schreef GM78 het volgende:

[..]

Kijkcijfers lopen nog steeds terug.

De laatste twee spraakmakende namen verlaten dit seizoen ook de serie.

Iedereen wil meer actie en afwisseling.
Maar wat doen ze? Nog minder actie, en nog meer gelul.

En ik denk persoonlijk, dat de overgebleven acteurs de serie niet kunnen dragen.

Seizoen 10 kan inderdaad wel eens de laatste zijn
Sinds Frank Darabont eruit is gewerkt door ABC is het niveau sterk gedaald, evenals het budget. Dat laatste is ook de enige reden waarom, wat was het, seizoen 2 of 3 alleen maar plaatsvond op die boerderij. Ik geloof dat het in comic slechts twee delen was ofzo.
1 + 1 = blauw
pi_182816293
Iedereen die geen spoilers wilt kan beter niet naar de promo/trailer van volgende week kijken.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:21:43 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182820952
Jeeeezus was een slecht einde :D

Prima aflevering verder, maar zo kan het niet eindigen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182831431
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeeeezus was een slecht einde :D

Prima aflevering verder, maar zo kan het niet eindigen.
denk dat ie door Maggy gered wordt en dan alsnog aan de verwondingen later sterft ofzo :')
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:52:46 #59
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_182832904
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeeeezus was een slecht einde :D

Prima aflevering verder, maar zo kan het niet eindigen.
Eens. Dit kan toch echt niet het einde zijn van een van de belangrijkste personages van de serie. Zo suf. Ik verwacht/hoop dan ook nog een twist.
pi_182834752
Ik geloof daarom eigenlijk ook niet in de hele soap die nu wordt gecreeerd rondom het verlaten van Andrew Lincoln. Daar wordt zoveel media-aandacht aangegeven dat er een adder onder het gras moet zitten.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:56:54 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182839520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:52 schreef VisStick het volgende:

[..]

Eens. Dit kan toch echt niet het einde zijn van een van de belangrijkste personages van de serie. Zo suf. Ik verwacht/hoop dan ook nog een twist.
Hij viel ook echt slecht van het paard. Zo nep. En dan precies op zo'n staaf :') !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:50:22 #62
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182843402
Of die kuil die leeg is en in de 10 minuten dat zij er zitten volklettert met walkers :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182843585
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Vlindur het volgende:
Of die kuil die leeg is en in de 10 minuten dat zij er zitten volklettert met walkers :')
Lijkt mij dat ze de walkers op afstand houden van de brug. Niet zo gek dus dat er pas walkers in de buurt komen wanneer er geschoten wordt.
pi_182846953
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:57 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze de walkers op afstand houden van de brug. Niet zo gek dus dat er pas walkers in de buurt komen wanneer er geschoten wordt.
Ja, dat zeiden ze ook meteen tegen elkaar nadat er geschoten was. ‘That is going to attract the herd’ of zoiets. Die kuil lag dan dus ‘toevallig’ op die route.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_182847913
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:16 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze ook meteen tegen elkaar nadat er geschoten was. ‘That is going to attract the herd’ of zoiets. Die kuil lag dan dus ‘toevallig’ op die route.
Klopt. Er is meer dan eens duidelijk gemaakt dit seizoen dat de herds in de gaten gehouden worden.
pi_182852664
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Vlindur het volgende:
Of die kuil die leeg is en in de 10 minuten dat zij er zitten volklettert met walkers :')
vooral dat ze ergens ruzie krijgen en dan precies toevallig een vierkante kuil (?) vallen die daar net toevallig is
  donderdag 1 november 2018 @ 00:40:38 #67
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_182868706
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij viel ook echt slecht van het paard. Zo nep. En dan precies op zo'n staaf :') !
En dat paard was in paniek door de walkers, maar staat vervolgens tien meter verder rustig te grazen. :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_182869992
Wat een kutaflevering. De vorige was echt top en dan halen ze het meteen weer naar beneden. Darryl die voor Rick dood zou gaan maar hem keihard achter zijn rug naait. Het geforceerde "Brother" uit het niets. De val van het paard. Dit lan niet het einde zijn van Rick. Er zal vast wel een debiele twist komen zoals Glenn die onder de container lag, maar ik baal er gewoon van dat ze zo'n topaflevering laten volgen door dit. Ik was na afloop van de vorige aflevering eindelijk weer benieuwd wat er ging gebeuren en nu kan de midseasonfinale mij eigenlijk niet eens boeien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 1 november 2018 @ 09:41:06 #69
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_182871385
Wat ik dan weer niet begrijp, waarom gaat er geen groepje op uit om de herds uit te dunnen.

Wat brandbommen enzo en je komt toch al een eind?

En na x jaar nog steeds 'opeens' overvallen worden door een zombie die je niet zag aankomen mag nu ook wel klaar zijn. :O
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_182875500
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Vlindur het volgende:
Of die kuil die leeg is en in de 10 minuten dat zij er zitten volklettert met walkers :')
Het is geen kuil die gegraven is he. Het is een sinkhole. Die kan (bij wijze van) 10 minuten voor Rick en Daryl erin vallen 'gemaakt' zijn.
pi_182875561
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 07:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een kutaflevering. De vorige was echt top en dan halen ze het meteen weer naar beneden. Darryl die voor Rick dood zou gaan maar hem keihard achter zijn rug naait. Het geforceerde "Brother" uit het niets. De val van het paard. Dit lan niet het einde zijn van Rick. Er zal vast wel een debiele twist komen zoals Glenn die onder de container lag, maar ik baal er gewoon van dat ze zo'n topaflevering laten volgen door dit. Ik was na afloop van de vorige aflevering eindelijk weer benieuwd wat er ging gebeuren en nu kan de midseasonfinale mij eigenlijk niet eens boeien.
Ik denk dat je de geschiedenis van Rick wat beter moet kunnen om het te kunnen waarderen hoe hij ging afgelopen aflevering. Het is namelijk zo'n beetje gelijk aan de scene waarin hij op paard Atlanta binnen rijd in seizoen 1, dus dat lijkt me bewuste symboliek. Ook toen kwamen er vanuit 2 hoeken zombies en raakte paardje in paniek waardoor Rick er vanaf viel. Nu valt hij echter op die stangen en is er geen tank (of Glenn) in de buurt om hem te redden.
  donderdag 1 november 2018 @ 16:32:38 #72
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182880499
Ik snap de link met 1x01 wel, maar dat maakt het niet minder knullig. Je gunt zo'n karakter toch een heroïsch einde. Als dit idd zijn einde wordt kom ik niet verder dan facepalm.
pi_182880554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:32 schreef babette21 het volgende:
Ik snap de link met 1x01 wel, maar dat maakt het niet minder knullig. Je gunt zo'n karakter toch een heroïsch einde. Als dit idd zijn einde wordt kom ik niet verder dan facepalm.
In jouw ogen maakt dat het niet minder knullig. Ik vind het tof. Bovendien denk ik niet dat dit zijn einde is, maar dat er nog wat achteraan komt. Je zult het komende aflevering wel zien.
pi_182880957
Het gerucht gaat dat rick gered word
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
  donderdag 1 november 2018 @ 17:23:21 #75
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182881495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

In jouw ogen maakt dat het niet minder knullig. Ik vind het tof. Bovendien denk ik niet dat dit zijn einde is, maar dat er nog wat achteraan komt. Je zult het komende aflevering wel zien.
Heb je hem weer :')

Ja in míjn ogen. Maar dat hoef je er op een forum niet bij elke regel bij te zetten, daar mag je gewoon vanuit gaan.

Al vraag ik me af hoeveel mensen het niét knullig zullen vinden als een stoere politie-te-paard man aan z'n einde komt door een val van z'n paard :')
pi_182883020
Ik stop wel weer met posten hier :). Veel plezier nog! :).
pi_182883506
Laatste aflevering nog niet gezien :7 maar die ervoor vond ik qua einde gek. Maggie en Darryl die zeggen 'we hebben het op Rick's manier geprobeerd maar dat werkt niet, nu onze manier'

Eeeehhh.... Rick z'n manier werkte prima TOT Maggie die lousy Gregory ophing en daarmee t signaal gaf aan Oceanside dat wraak prima was.. oftewel DOOR hun manier werkte Rick z'n manier niet meer, en dan m daarom afschrijven 8)7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182893393
ik vind het sowieso allemaal wat knullig en geforceerd over komen met die dorpjes die dan zogenaamd van elkaar afhankelijk zijn, of Maggie die tomaten moet brengen naar een ander dorp. Lijkt me toch niet zo een hogere wiskunde om elk dorp wat tomatenveldjes aan te laten leggen, om maar iets te noemen.

Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen vorig en dit seizoen? 2 jaar ofzo?
  Forum Admin vrijdag 2 november 2018 @ 10:37:14 #79
35723 crew  GGMM
pi_182893970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de geschiedenis van Rick wat beter moet kunnen om het te kunnen waarderen hoe hij ging afgelopen aflevering. Het is namelijk zo'n beetje gelijk aan de scene waarin hij op paard Atlanta binnen rijd in seizoen 1,
rijd :') _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik stop wel weer met posten hier :)
Dat lijkt me verstandig ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 10:38:27 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182893986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de geschiedenis van Rick wat beter moet kunnen om het te kunnen waarderen hoe hij ging afgelopen aflevering. Het is namelijk zo'n beetje gelijk aan de scene waarin hij op paard Atlanta binnen rijd in seizoen 1, dus dat lijkt me bewuste symboliek. Ook toen kwamen er vanuit 2 hoeken zombies en raakte paardje in paniek waardoor Rick er vanaf viel. Nu valt hij echter op die stangen en is er geen tank (of Glenn) in de buurt om hem te redden.
rijd :') _O-

Dom figuur.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182894243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

In jouw ogen maakt dat het niet minder knullig. Ik vind het tof. Bovendien denk ik niet dat dit zijn einde is, maar dat er nog wat achteraan komt. Je zult het komende aflevering wel zien.
Ook in mijn ogen. Ik zie de paralellen wel, maar als dit het einde is vind ik het zwak einde. Als dit niet het einde is vrees ik voor weer een infantiele plotwending zoals Glenn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_182951226
Deze aflevering oh my god
pi_182952128
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:08 schreef Mr.Maul het volgende:
Deze aflevering oh my god
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182952299
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:18 schreef Droathoah het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://variety.com/2018/(...)n-movies-1203019537/
  maandag 5 november 2018 @ 10:10:01 #85
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182952771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Public Relations / Redactie Film maandag 5 november 2018 @ 11:46:31 #86
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_182954455
quote:
Cop-out. Doodsteek voor de franchise denk ik.
  maandag 5 november 2018 @ 12:09:54 #87
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182954983
Oh serieus jongens.

Als Judith maar niet zo irritant als Carl wordt :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 november 2018 @ 18:18:40 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182962446
Don't dead open inside _O_

Legendarische deur.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 november 2018 @ 18:43:15 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182962893
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Don't dead open inside _O_

Legendarische deur.
Zo las ik het :@ (weer :@ ) :')
pi_182963374
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 november 2018 @ 19:14:04 #91
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182963618
Ik dacht eigenlijk dat dit een soort midseason finale was, maar ze gaan volgende week gewoon verder :D
  maandag 5 november 2018 @ 19:19:10 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182963738
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:03 schreef The_Playmaker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft dat nog een reden? Want zij blijft gewoon toch?
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit een soort midseason finale was, maar ze gaan volgende week gewoon verder :D
We zijn net begonnen joh, vier afleveringen ofzo?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182963960
Bij het zien van Herschel gingen wel even een paar oude feels door mijn dode hart:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
  maandag 5 november 2018 @ 19:43:05 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_182964387
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]


We zijn net begonnen joh, vier afleveringen ofzo?
Ja? Ik dacht dat we alweer op 7 ofzo zaten. En Greys gaat ook al na 8 met winterbreak... Maar goed: niet dus *O*
pi_182964596
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Don't dead open inside _O_

Legendarische deur.
Al stond er dit keer "outside" in plaats van "inside". Wellicht een referentie naar Alexandria en hoe alles nu anders is.
  maandag 5 november 2018 @ 20:50:45 #96
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182966125
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:53 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Al stond er dit keer "outside" in plaats van "inside". Wellicht een referentie naar Alexandria en hoe alles nu anders is.
Grappig, dat was mij helemaal niet opgevallen. Wel dat ik het net zoals de meesten ook wéér verkeerd las _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 november 2018 @ 20:58:48 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182966344
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:53 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Al stond er dit keer "outside" in plaats van "inside". Wellicht een referentie naar Alexandria en hoe alles nu anders is.
Krijg nou wat! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182969181
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heeft dat nog een reden? Want zij blijft gewoon toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182972253
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Cop-out.
Of niet. Door die time jump kunnen ze ook de periode skippen waarin hij avonturen mee gaat maken in films.

Al heeft de acteur natuurlijk ook tijd voor zijn gezin nodig.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_182974136
beetje zwak om hem niet gewoon te laten sterven. Sowieso vreemd dat er overal aangekondigd wordt dat het de laatste aflevering van Rick zou zijn, beetje verrassingseffect ala Game of Thrones mag wel. Maar ze proberen natuurlijk het aantal kijkers dat nog meer afhaakt te beperken want tegen een shock kan men blijkbaar niet, zie de kijkers dat afhaakte nadat Glenn eruit ging. Wat dat betreft (en eigenlijk wel meer) is Fear The Walking Dead wel een betere serie imo, daar kan iedereen dood op elk moment.

Op zich wel aardige aflevering al was dat gepreek van Hershel en Sasha erg cliche. Shane was dan wel weer cool om even te zien.

Zonde dat Negan nu zo een huiler geworden is, de grootste badass van de serie die dan in janken uitbarst. Kom op hej. Had dan Negan afgelopen seizoen laten winnen als Rick toch de serie ging verlaten en ging met hem verder. Dan had je pas een soort van nieuwe start. Een keer een slechterik als hoofdpersoon zou toch een betere twist zijn dan de slechterik opeens toch zielig te maken. Er zijn nu dus weer een paar jaar voorbij, zal hij nu wel goede maatjes met Darryl en Maggy en de rest geworden zijn en kumbaya rond het kampvuur zingen elke avond
  dinsdag 6 november 2018 @ 11:19:24 #101
441440 aquawoman
Bitch please
pi_182974594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:51 schreef planethugo het volgende:

Op zich wel aardige aflevering al was dat gepreek van Hershel en Sasha erg cliche. Shane was dan wel weer cool om even te zien.

Interessant om te zien dat Rick wel flashbacks heeft naar Herschel en Sascha en niet naar Lori en Carl in zijn doodsstrijd. Die acteurs zullen wel geweigerd hebben :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182975452
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Interessant om te zien dat Rick wel flashbacks heeft naar Herschel en Sascha en niet naar Lori en Carl in zijn doodsstrijd. Die acteurs zullen wel geweigerd hebben :)
ik las ergens dat de makers dat uit creatief oogpunt beslist hadden, aangezien Rick naar hen toe wilde bij die dromen om bij zijn familie te zijn en als hij ze zou zien dan op zou geven omdat het goed was.

Maar dat zal waarschijnlijk gelul zijn omdat de acteurs niet wilde idd ;)
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:16:31 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182975723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was het kwijt wat betreft the walking dead, vorig seizoen niet eens elke week een aflevering gekeken, maar gewoon als ik niks te doen had eens aangezet, zo weinig had ik er nog mee. Maar met Angela aan het roer lijkt het weer de goede kant op te gaan.
Hoop alleen niet dat ze te veel hangen op een 10 jarige met een gun en een katana die blijkbaar alleen kan overleven in een wereld vol zombies.

[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 06-11-2018 14:37:28 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182976959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:51 schreef planethugo het volgende:
. Wat dat betreft (en eigenlijk wel meer) is Fear The Walking Dead wel een betere serie imo, daar kan iedereen dood op elk moment.

Ja dat is ook meteen een beetje mijn probleem denk ik. FTWD was het laatste seizoen zó goed dat TWD erbij in het niet valt. Jammer,hoop dat t nog bijtrekt.
pi_182977247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:16 schreef mokkiemok het volgende:

ik was het kwijt wat betreft the walking dead, vorig seizoen niet eens elke week een aflevering gekeken, maar gewoon als ik niks te doen had eens aangezet, zo weinig had ik er nog mee. Maar met Angela aan het roer lijkt het weer de goede kant op te gaan.
Hoop alleen niet dat ze te veel hangen op een 10 jarige met een gun en een katana die blijkbaar alleen kan overleven in een wereld vol zombies.
Ik vond het afgelopen seizoen maar slap maar dit seizoen bevalt me tot nu toe wel. Ik was dat hele Negan/Saviors gedoe vorig jaar al vrij vroeg beu. Kom nu eindelijk maar met The Whisperers. Hopelijk pakken ze de Whisperers-storyline wel goed aan, ook qua personages en sfeer. Als ze dat voor elkaar krijgen dan ben ik weer back on board.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:48:05 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182977340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:43 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik vond het afgelopen seizoen maar slap maar dit seizoen bevalt me tot nu toe wel. Ik was dat hele Negan/Saviors gedoe vorig jaar al vrij vroeg beu. Kom nu eindelijk maar met The Whisperers. Hopelijk pakken ze de Whisperers-storyline wel goed aan, ook qua personages en sfeer. Als ze dat voor elkaar krijgen dan ben ik weer back on board.
wat mij vooral tegenstond is dat ze aan het einde van een/het seizoen geen steek verder waren telkens met Negan, ja er waren wat mensen dood. Maar er gebeurde gewoon niks qua vooruitgang.
Negan an sich vond ik erg goed, maar dat was meer het werk van Jeffrey Dean Morgan dan van de schrijvers.

the garbage people was ook gewoon slecht, en oceanside was ronduit lachwekkend.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:50:42 #107
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_182977389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:30 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ja dat is ook meteen een beetje mijn probleem denk ik. FTWD was het laatste seizoen zó goed dat TWD erbij in het niet valt. Jammer,hoop dat t nog bijtrekt.
Was FTWD echt zo goed? Ik heb het na 2 afleveringen ofzo definitief opgegeven omdat het mijn aandacht echt niet meer kon vasthouden, zelfs niet na de komst van Morgan. Maar nu maak je me best nieuwsgierig }:|

Ik heb sinds lange tijd niet zo enthousiast naar een ep van WD gekeken, emoties gingen alle kanten op :'( . Het is ze in ieder geval gelukt om mijn interesse weer aan te wakkeren.

Michonne niet zwanger dus, of hebben het kind bewust niet in de trailer gestopt. En ik denk dat Negan een toneelstukje opvoerde....
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:52:12 #108
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182977410
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef Queens het volgende:

[..]

Was FTWD echt zo goed? Ik heb het na 2 afleveringen ofzo definitief opgegeven omdat het mijn aandacht echt niet meer kon vasthouden, zelfs niet na de komst van Morgan. Maar nu maak je me best nieuwsgierig }:|

Ik heb sinds lange tijd niet zo enthousiast naar een ep van WD gekeken, emoties gingen alle kanten op :'( . Het is ze in ieder geval gelukt om mijn interesse weer aan te wakkeren.

Michonne niet zwanger dus, of hebben het kind bewust niet in de trailer gestopt. En ik denk dat Negan een toneelstukje opvoerde....
FTWD is een lachwekkende serie met nul binding voor de personages.
het is echt gewoon niet goed, seizoen 2 leek beter te gaan, maar nee.
het is vermakelijk, hooguit.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:52:37 #109
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182977416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef Queens het volgende:

[..]

Was FTWD echt zo goed? Ik heb het na 2 afleveringen ofzo definitief opgegeven omdat het mijn aandacht echt niet meer kon vasthouden, zelfs niet na de komst van Morgan. Maar nu maak je me best nieuwsgierig }:|

Ik heb sinds lange tijd niet zo enthousiast naar een ep van WD gekeken, emoties gingen alle kanten op :'( . Het is ze in ieder geval gelukt om mijn interesse weer aan te wakkeren.

Michonne niet zwanger dus, of hebben het kind bewust niet in de trailer gestopt. En ik denk dat Negan een toneelstukje opvoerde....
ik denk en hoop hetzelfde wat betreft Negan
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182977433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gehoord.
Daarom graag bovenstaande ook in een spoiler gooien aub :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:54:11 #111
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182977447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nog nooit van de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gehoord.
Daarom graag bovenstaande ook in een spoiler gooien aub :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn excuses, ik zal het meteen aanpassen. was mij er niet zo van bewust omdat eht meer een aan name van mij was, en dus geen echte spoiler.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:04:15 #112
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_182978987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

FTWD is een lachwekkende serie met nul binding voor de personages.
het is echt gewoon niet goed, seizoen 2 leek beter te gaan, maar nee.
het is vermakelijk, hooguit.
Ik was niet helemaal duidelijk, ik heb alle FTWD seizoenen (als zoethoudertje) gekeken en van het laatste seizoen dus maar 2 epi's. Ik vroeg me af waarom ik mezelf dwong om nog te kijken, bang dat ik een connectie/crossover met WD zou missen ofzo maar zoals gezegd kon zelfs Morgan mij niet meer binden. Ik vond het dus ook een enigzins vermakelijke kutserie totdat ik het ook niet meer vermakelijk vond.

WD heeft ook echt betere walkers en kill scenes.

Maar ik was dus alweer bang dat de groep die je in de laatste WD scene zag uit FTWD kwam maar dat is gelukkig niet zo.
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_182979476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef Queens het volgende:

[..]

Was FTWD echt zo goed? Ik heb het na 2 afleveringen ofzo definitief opgegeven omdat het mijn aandacht echt niet meer kon vasthouden, zelfs niet na de komst van Morgan. Maar nu maak je me best nieuwsgierig }:|

Ik heb sinds lange tijd niet zo enthousiast naar een ep van WD gekeken, emoties gingen alle kanten op :'( . Het is ze in ieder geval gelukt om mijn interesse weer aan te wakkeren.

Michonne niet zwanger dus, of hebben het kind bewust niet in de trailer gestopt. En ik denk dat Negan een toneelstukje opvoerde....
Ja, ik vond dit seizoen verrassend goed. Afgelopen seizoenen waren idd best wisselend maar deze vond ik echt tof.

Maar ik geloof dat ik de enige ben :D
pi_182982592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:27 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ja, ik vond dit seizoen verrassend goed. Afgelopen seizoenen waren idd best wisselend maar deze vond ik echt tof.

Maar ik geloof dat ik de enige ben :D
Hier nog één die dit seizoen goed vindt. Die van FTWD trouwens ook. Ik hou wel van dat drama-achtige. Veel leuker om naar te kijken dan zoveelste actiescenes vol zombies en leuke kills. Boeit mij allemaal weinig.

Ik hou dan ook veel van apocalyptische settings en alle karakterontwikkelingen die daarbij komen kijken.
pi_182994843
Blijkbaar komt er een filmtrilogie waarin Rick verder gevolgd wordt.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 7 november 2018 @ 14:44:19 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182999885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

FTWD is een lachwekkende serie met nul binding voor de personages.
het is echt gewoon niet goed, seizoen 2 leek beter te gaan, maar nee.
het is vermakelijk, hooguit.
Ik ben daar idd na seizoen 2 mee gestopt.
Geen idee f t daarna beter werd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183000165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben daar idd na seizoen 2 mee gestopt.
Geen idee f t daarna beter werd.
Ja. Seizoen 3 is eigenlijk een compleet nieuwe serie. Seizoen 1 & 2 leken veel te veel op TWD wat mij betreft.
  woensdag 7 november 2018 @ 16:04:08 #118
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_183001374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ja. Seizoen 3 is eigenlijk een compleet nieuwe serie. Seizoen 1 & 2 leken veel te veel op TWD wat mij betreft.
Kun je dan gewoon bij 3 beginnen, of mis je dan toch teveel? Ik ben na 1 ook afgehaakt namelijk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_183001827
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Kun je dan gewoon bij 3 beginnen, of mis je dan toch teveel? Ik ben na 1 ook afgehaakt namelijk.
Ten eerste: Waar ik zei seizoen 3 bedoel ik seizoen 4. Excuus.

Ten tweede: Nee, niet helemaal. Seizoen 4 begint nog met een aantal bestaande karakters en hun verhaal uit het voorgaande seizoen. Echter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter vordert het halverwege het seizoen zo dat er nieuwe verhalen ontstaan die veel meer drama gericht zijn dan de seizoenen ervoor.

En ook mooi: Rick Grimes komt ook voor in aflevering 1 van seizoen 4 😎
pi_183013398
Ik vraag me wel af wat ze met Rick gaan doen in de films. Ze moeten met een goed verhaal komen om hem minimaal 6 jaar bij Judith weg te houden.
  donderdag 8 november 2018 @ 09:33:54 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183016249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:45 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vraag me wel af wat ze met Rick gaan doen in de films. Ze moeten met een goed verhaal komen om hem minimaal 6 jaar bij Judith weg te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je het echt wil weten, zoek PT chanel op op youtube, goede youtuber die altijd zeer waardevol praat over TWD.

normaal heb ik echt een aversie tegen youtubers, maar er zijn er enkele die gewoon goede "tv" maken zeg maar.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 8 november 2018 @ 09:35:50 #122
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183016276
Maggie dus ook (voorlopig) de laatste aflevering. Benieuwd of ze dr kleine ook mee heeft genomen.

Alleen Gabriel en Negan kunnen duidelijkheid geven over waar Rick zou kunnen zijn, aangezien die de enige zijn die weten van Jadis en de helikopter.
wellicht dat die nog een verband kunnen leggen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 12 november 2018 @ 18:50:20 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_183106362
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 november 2018 @ 19:39:42 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183107396
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een prima aflevering. Geen probleem ook met de nieuwe relaties enzo.

Pratende zombies is wél raar. Hopelijk was dat een foutje ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183111829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
Maggie dus ook (voorlopig) de laatste aflevering. Benieuwd of ze dr kleine ook mee heeft genomen.

Alleen Gabriel en Negan kunnen duidelijkheid geven over waar Rick zou kunnen zijn, aangezien die de enige zijn die weten van Jadis en de helikopter.
wellicht dat die nog een verband kunnen leggen.
Heb hem niet aandachtig genoeg gekeken.. maar maggie is er nu al uit? :P
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_183113337
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Pratende zombies is wél raar. Hopelijk was dat een foutje ofzo.
Kijk het lopende seizoen van Z Nation maar, daar stikt het ervan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 13 november 2018 @ 04:49:38 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183115498
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Kijk het lopende seizoen van Z Nation maar, daar stikt het ervan.
Maar daar vind ik het dan wel passen :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:19:55 #128
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183116235
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:20 schreef TryX het volgende:

[..]

Heb hem niet aandachtig genoeg gekeken.. maar maggie is er nu al uit? :P
maggie is er voor dit seizoen uit, gerucht gaat dat ze in s10 mogelijk terug zal keren.
laatste aflevering lekker ze er wat naar te hinten dat er iets met Hilltop was (maggie)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:21:32 #129
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183116245
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RJ kan ook een fantasiebeeld zijn.
ik geloof nog niet 100% dat die echt bestaat.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183134100
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond het een prima aflevering. Geen probleem ook met de nieuwe relaties enzo.

Pratende zombies is wél raar. Hopelijk was dat een foutje ofzo.
Pratende zombies zal wel te maken hebben met hetgeen dat eerder in dit topic gespoilerd werd.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183134145
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond het een prima aflevering. Geen probleem ook met de nieuwe relaties enzo.

Pratende zombies is wél raar. Hopelijk was dat een foutje ofzo.
Ik had het idee dat dat meer een soort gedachtes waren van Eugene of zo, alsof het zo leek dat ze dingen zeiden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:51:39 #132
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_183134916
Judith doet me continu aan de film True Grit denken...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_183136787
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:11 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Pratende zombies zal wel te maken hebben met hetgeen dat eerder in dit topic gespoilerd werd.
Ik gok er eerder op dat het andere nog levende mensen zijn die het truukje uit voorgaande seizoenen gebruikten: zichzelf insmeren met zombiespul en je tussen de zombies begeven.

Toen zij zichzelf insmeerden met modder vroeg ik mij al af waarom ze dat zelf niet deden...
  woensdag 14 november 2018 @ 07:39:07 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183136814
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik gok er eerder op dat het andere nog levende mensen zijn die het truukje uit voorgaande seizoenen gebruikten: zichzelf insmeren met zombiespul en je tussen de zombies begeven.

Toen zij zichzelf insmeerden met modder vroeg ik mij al af waarom ze dat zelf niet deden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183136830
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees geen spoilers.
pi_183137321
Als de Walkers echt kunnen praten ben ik er wel klaar mee.

En hoe gaat het nu verder met Negan? Is hij nu bijlesdocent geworden?
  woensdag 14 november 2018 @ 13:09:17 #137
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_183141712
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:43 schreef PicoMMP het volgende:
Als de Walkers echt kunnen praten ben ik er wel klaar mee.

En hoe gaat het nu verder met Negan? Is hij nu bijlesdocent geworden?
blijf dan maar gewoon kijken ;)
oh en Negan is natuurlijk gedoemd om weer vrij te komen, dat lijkt mij wel duidelijk.
wellicht de nieuwkomers die hem gaan "bevrijden"
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_183142577
Eugene is nu opeens veranderd in een moordmachine _O-
Twinning = boring
  donderdag 15 november 2018 @ 13:14:10 #139
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_183162762
Wat een soap dit zeg _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 15 november 2018 @ 22:12:26 #140
28033 Pek
je moet wat
pi_183173360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:51 schreef planethugo het volgende:
beetje zwak om hem niet gewoon te laten sterven.
*knip*
Zonde dat Negan nu zo een huiler geworden is, de grootste badass van de serie die dan in janken uitbarst.
Ja, ik baal echt dat Rick nog leeft :@ het was een waardig einde geweest. En ik dacht echt dat Negan toneel speelde en Maggie gewoon tegen de grond zou slaan uiteindelijk, maar nee -O-

Nu de laatste ep kijken, dat ik het twee weken heb laten liggen zegt al genoeg, voorheen zat ik al bij de ochtend koffie de net binnen gehengelde ep te kijken, dat gevoel is wel weg.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 15 november 2018 @ 23:28:48 #141
28033 Pek
je moet wat
pi_183174905
Iedereen aan de vlechtjes, wat is dat? _O-

Judith is wel badass met Rick's handcannon en hoe ze Negan played, de rest van de laatste ep vind ik ook best te pruimen, Carol met lang haar :9

Nieuwe groep erbij, ik blijf nog even hangen :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 15 november 2018 @ 23:38:20 #142
28033 Pek
je moet wat
pi_183175053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:52 schreef Inca het volgende:
Eugene is nu opeens veranderd in een moordmachine _O-
Met vlechtje in plaats van matje in de nek _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_183186962
Ik ben echt heel blij met die tijdsprong van 6 jaar! Super gaaf en onverwacht.
Gelukkig niet blijven hangen in treurnis om Rick. Ik was bang dat dit weer weken ging duren.

Eugene is een badass haha echt vet!

Ik snap alleen niet waarom Rosita en Gabriel een stel zijn........... WTF!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_183191634
Blijft wel grappig, dat Rossita de laatste pornoster is die Eugene heeft gezien.
.
  maandag 19 november 2018 @ 19:00:00 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183248145
Goede aflevering weer. Communities die goed lopen, genoeg zombie-gevaar en het andere gevaar dat langzaam geïntroduceerd wordt.

Top! Serie heeft door die time jump zichzelf een reboot gegeven en dat heeft ze goed gedaan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 november 2018 @ 19:59:26 #146
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_183249809
Ik vond 'm ook wel oké. Die nieuwe mensen zijn wel leuk.
Benieuwd wat er tussen Alexandria en Hilltop gebeurd is.
pi_183284808
Jesus die naar The Jesus & Mary Chain luistert, leuk bedacht _O_ . Verder een opwarmer voor de mid season finale met ongetwijfeld een cliffhanger.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_183286740
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:53 schreef Berkery het volgende:
Jesus die naar The Jesus & Mary Chain luistert, leuk bedacht _O_ .
Dat was dus de artiest. Dank je :P
pi_183287030
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat was dus de artiest. Dank je :P
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_183288008
Ik denk dat ik toch maar weer een poging waag. Vond dit waar ze nu zijn in de comics erg leuk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_183291770
Goed verhaal ook rondom de instrumenten.

DOG!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_183309316
Daryl en Carol zijn zo lief samen. O+
Ja, die met de ballen in de bek.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 november 2018 @ 22:32:41 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183333822
Ik ben spontaan zo'n grote fan van de combinatie Daryl en Dog _O_

De meeste dingen die nu na jaren ineens anders zijn vind ik wel prima, behalve de nieuwe Judith. Wat een bizar betweterig irritant semi-filosofisch kutkind zeg, er is echt nog geen enkele normale zin uitgekomen, alleen maar zweverig gedoe alsof ze een of andere oude wijsgeer is :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183334265
Deze aflevering was trouwens het regie-debuut voor: deed ie best goed vond ik :) :



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2018 22:59:30 ]
pi_183334310
Is Maggie naar Morgan gegaan? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_183334342
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Is Maggie naar Morgan gegaan? :+
Nee
  vrijdag 23 november 2018 @ 23:59:53 #157
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_183335391
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben spontaan zo'n grote fan van de combinatie Daryl en Dog _O_

De meeste dingen die nu na jaren ineens anders zijn vind ik wel prima, behalve de nieuwe Judith. Wat een bizar betweterig irritant semi-filosofisch kutkind zeg, er is echt nog geen enkele normale zin uitgekomen, alleen maar zweverig gedoe alsof ze een of andere oude wijsgeer is :{
Echt he! Zijn we eindelijk van Carl af, krijgen we dit :{
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 november 2018 @ 07:46:46 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183337672
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 23:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

Echt he! Zijn we eindelijk van Carl af, krijgen we dit :{
En dan vind ik Judith vooralsnog ook wel honderd keer irritanter dan Carl, waarbij de acteur het (in mijn ogen) het in elk geval een béétje geloofwaardig over deed komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183375913
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel uit naar aflevering 9. De trailer ziet er echt goed uit (al vind ik wel dat ze wel erg veel prijs geven in de trailer). Ze laten dit seizoen sowieso meer in hun trailers zien vergeleken met eerdere seizoenen.

[ Bericht 12% gewijzigd door The_Playmaker op 26-11-2018 09:31:52 ]
  maandag 26 november 2018 @ 10:11:11 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_183376666
Toffe aflevering hoor! Sowieso een flinke vooruitgang dit seizoen, na dat eeuwige gehannes met de Saviors en Negan (die van mij nog steeds echt mag gaan). Maar nu dus weer een tijdje pauze?
pi_183379718
Prima aflevering ja, nu winterbreak tot 10 februari.
pi_183380152
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:11 schreef babette21 het volgende:
Toffe aflevering hoor! Sowieso een flinke vooruitgang dit seizoen, na dat eeuwige gehannes met de Saviors en Negan (die van mij nog steeds echt mag gaan). Maar nu dus weer een tijdje pauze?
Ze hadden Gimple veel eerder moeten vervangen. Als ik naar dit seizoen kijk dan denk ik dat Angela Kang het Saviors/Negan-verhaal veel interessanter had aangepakt. Nu moet ze toch aardig wat damage control doen na alles wat Gimple heeft aangericht.
  maandag 26 november 2018 @ 18:11:02 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183385051
Jesus ;(

Vind die Whisperers toch wel vet eigenlijk. Brengt toch een extra laag spanning met zich mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183388533
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jesus ;(

Vind die Whisperers toch wel vet eigenlijk. Brengt toch een extra laag spanning met zich mee.
acteur was er ook niet rouwig om dat hij uit de show was geschreven
pi_183388708
ze mogen trouwens van mij nog wel wat meer acteurs uit de show schrijven om eerlijk te zijn. Een hoop zitten er nu nog bij als veredelde figuranten
pi_183392463
Ik ben nog steeds erg verbaasd dat de hele serie sinds dit seizoen goedkoper aan lijkt te doen dan een matige syfy serie. Alsof een groepje tieners het filmt met een 4k telefoon camera. Dat kan niet opzettelijk zijn.
1 + 1 = blauw
pi_183394178
Maar het zijn dus mensen in een walkerpak? Zou Negan nog een lang verhaal krijgen?
.
pi_183397559
leuke ontwikkeling, al zou het cooler zijn als de zombies zich echt zouden ontwikkelen. Dat ze ook opeens sneller zouden zijn etc. Dat geeft toch een andere dimensie aan de serie. Nu zijn het dus weer gewoon nieuwe schurken zoals altijd.

Jammer van jesus, een van de weinige coole karakters en ook die is nu dus weg
pi_183400862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:20 schreef planethugo het volgende:
Jammer van jesus, een van de weinige coole karakters en ook die is nu dus weg
Vond je? Ik vond Jesus juist één van de meest irritante karakters in de serie. Ik kreeg veel te veel een hippiegevoel bij die gozer. En ik heb het niet bepaald op hippies...
pi_183400880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond Jesus juist één van de meest irritante karakters in de serie. Ik kreeg veel te veel een hippiegevoel bij die gozer. En ik heb het niet bepaald op hippies...
klopt, ik verwoordde het verkeerd. Hij gedroeg zich als een echte jesus... maar zijn vechtskills waren wel cool. Al hebben we daar hele lang tijd weinig van gezien. Daarom voelde ik het wel aankomen deze aflevering toen ie opeens weer zijn moves liet zien: die gaat eraan
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:17:57 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_183401748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:20 schreef planethugo het volgende:
leuke ontwikkeling, al zou het cooler zijn als de zombies zich echt zouden ontwikkelen. Dat ze ook opeens sneller zouden zijn etc. Dat geeft toch een andere dimensie aan de serie. Nu zijn het dus weer gewoon nieuwe schurken zoals altijd.

Jammer van jesus, een van de weinige coole karakters en ook die is nu dus weg
Dat zou denk ik wel afdoen aan het angstaanjagende van zombies: sloom, dom, maar blijven altijd doorgaan.
2000 light years from home
pi_183402337
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat zou denk ik wel afdoen aan het angstaanjagende van zombies: sloom, dom, maar blijven altijd doorgaan.
na 8 seizoenen is het angstaanjagende er wel af vind ik. En snelle zombies vind ik films ook een stuk enger.
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:02:37 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183403818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

na 8 seizoenen is het angstaanjagende er wel af vind ik. En snelle zombies vind ik films ook een stuk enger.
Dan kijk je 28 days/weeks later maar. In TWD horen ze gewoon langzaam te zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:16:14 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_183404017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:20 schreef planethugo het volgende:
leuke ontwikkeling, al zou het cooler zijn als de zombies zich echt zouden ontwikkelen. Dat ze ook opeens sneller zouden zijn etc. Dat geeft toch een andere dimensie aan de serie. Nu zijn het dus weer gewoon nieuwe schurken zoals altijd.

Jammer van jesus, een van de weinige coole karakters en ook die is nu dus weg
Cooler weet ik niet, want ik vind dit ook leuk gevonden, maar ik zou dat ook echt wel spannend vinden!

Heb een paar jaar terug The Girl With All the Gifts gelezen (inmiddels geloof ik ook verfilmd maar dat kan nooit beter zijn, boek is echt goed) en daar zat ook een zelfdenkende zombie in. Dat vond ik tot mijn eigen verrassing niet stom.
pi_183405856
Ik zou eigenlijk wel eens weer een andere omgeving willen zien.
Ben die bosrijke setting wel zat.

Gewoon weer eens een stedelijke omgeving *O*
pi_183406440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond Jesus juist één van de meest irritante karakters in de serie. Ik kreeg veel te veel een hippiegevoel bij die gozer. En ik heb het niet bepaald op hippies...
Hij was saai omdat Gimple hem saai gemaakt heeft. Hij was nog geen 5% van de Jesus uit de comics. Maar goed, wat heeft Gimple niet verneukt?
pi_183410398
Vond het een saai seizoen, maar aflevering 8 maakte een hoop goed! Zat voor het eerst dit seizoen weer eens in spanning te kijken.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:18:08 #178
399061 kuolema
vermaledijd
pi_183412024
Nee, nee, niet Jesus :'(.

Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat de fluisteraars geen zombies bleken te zijn. Vond het wel spannend dat de walkers zich leken te hebben ontwikkeld. Hoewel het onrealistisch zou zijn dat het zo ineens naar complete taal was gegaan in plaats van geleidelijke cognitieve ontwikkeling.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183414612
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183425462
Wat ik alleen gemist heb, of niet begrijp, is die vijandigheid tussen de fracties. Ok, de Saviors zijn aan hun lot overgelaten en hebben zich opgesplitst, maar tussen Hilltop, Kingdom en Alexandria?

Maggie en Michone hadden een fittie over Negan, maar dat was vrij snel bijgelegd toch? En de rest, waarom wonen Enid en Tara nu in Hilltop?
.
pi_183429038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 08:48 schreef The_Playmaker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opie!
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_183429368
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:46 schreef Fer het volgende:
Wat ik alleen gemist heb, of niet begrijp, is die vijandigheid tussen de fracties. Ok, de Saviors zijn aan hun lot overgelaten en hebben zich opgesplitst, maar tussen Hilltop, Kingdom en Alexandria?

Maggie en Michone hadden een fittie over Negan, maar dat was vrij snel bijgelegd toch? En de rest, waarom wonen Enid en Tara nu in Hilltop?
dat zal wel in die 3-4 jaar die we nu verder zijn gebeurd zijn hè :+ en dat horen we vast later. Heeft ongetwijfeld ook te maken met die X-tekens op de ruggen van michonne en daryll (misschien zijn het x-men/mutanten _O- )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 30 november 2018 @ 21:14:03 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183465950
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:52 schreef GM78 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens weer een andere omgeving willen zien.
Ben die bosrijke setting wel zat.

Gewoon weer eens een stedelijke omgeving *O*
Ik had wel even hoop toen ze ineens in Washington liepen, maar dat was snel voorbij :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 3 december 2018 @ 18:24:48 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183518289
Winterstop zeker? Mijn pvr heeft vannacht namelijk Storage Wars opgenomen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183518358
Yup, 12 februari pas weer...
Gek? kan je dat eten?
pi_184349320
Ik hoop zo dat ze het Whisperers onderdeel goed verfilmen, want dat is echt goed in de comics.
Van de bits die ik online nu zie, lijkt het erop dat ze het goed doen O+

Maarja, serie en film blijft altijd anders omdat het minder gebruik maakt van je eigen fantasie, zoals boeken dat wel doen.
pi_184833467
Nieuwe ep staat al online
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184833675
https://www.ad.nl/show/zo(...)de-seizoen~aab31591/
quote:
Ondanks teruglopende kijkcijfers, krijgt The Walking Dead een tiende seizoen. Dat heeft zender AMC aangekondigd met een filmpje op Instagram.

The Walking Dead brak rond het vierde en vijfde seizoen, uitgezonden tussen 2013 en 2015, het ene kijkcijferrecord na het ander. De post-apocalyptische zombieserie verloor vooral de laatste twee jaar veel kijkers, en afgelopen najaar ook hoofdrolspeler Andrew Lincoln die stopte met zijn rol als leider van de zombiejagers Rick Grimes. Desondanks trekt de serie nog altijd een miljoenenpubliek.

In de laatste aflevering voor de winterstop van het huidige seizoen doken voor het eerst The Whisperers op. Zij spelen een grote rol in de comics van Robert Kirkman waar de serie op gebaseerd is en blijkbaar, zo is te zien in de korte trailer van het tiende seizoen, ook in de komende afleveringen van de tv-versie van The Walking Dead.
pi_184833800
Laatste pls :')
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 15:12:22 #191
382129 crew  Donna
pi_184836022
:D
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:43:45 #192
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184836410
Ik ben volgens mij tijdens seizoen 7 gestopt met kijken en vraag me toch vooral af hoe deze serie nog steeds zo veel fans heeft. Als ik terugdenk aan de eerste drie seizoenen waren die zo goed en daarna is het veranderd in een veredelde GTST
pi_184838895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben volgens mij tijdens seizoen 7 gestopt met kijken en vraag me toch vooral af hoe deze serie nog steeds zo veel fans heeft. Als ik terugdenk aan de eerste drie seizoenen waren die zo goed en daarna is het veranderd in een veredelde GTST
Maar wel GTST met zombies. Ranking the stars, of dansing with the stars met zombies lijkt me ook toptv. Dat zo'n Zombie in de kop van Paul de Leeuw bijt.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_184840612
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:07 schreef marzman het volgende:

[..]

Maar wel GTST met zombies. Ranking the stars, of dansing with the stars met zombies lijkt me ook toptv. Dat zo'n Zombie in de kop van Paul de Leeuw bijt.
:D ik doe aan beelddenken 😂
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:47:28 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_184844395
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:44 schreef Divje het volgende:
Nieuwe ep staat al online
Geen heel denderend begin, maar leuk dat het er weer is :)
pi_184876216
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:47 schreef babette21 het volgende:

[..]

Geen heel denderend begin, maar leuk dat het er weer is :)
Ik las hier 'GTST met zombies', ging kijken en dacht.. 'jup..'

_O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_184895526
Toch maar even aangeslingerd, dit seizoen is tot nu toe toch wel een stuk beter dan in had verwacht. :o Geen irritante Carl meer en weinig "ik vind mijzelf zielig" personages/verhaallijnen.
God wat was dat vermoeiend met bijvoorbeeld Gabriel/Morgan, die bleven er veel te lang in hangen.
Het kijkt lekker weg. :)
pi_184895924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:17 schreef tralalala het volgende:
Toch maar even aangeslingerd, dit seizoen is tot nu toe toch wel een stuk beter dan in had verwacht. :o Geen irritante Carl meer en weinig "ik vind mijzelf zielig" personages/verhaallijnen.
God wat was dat vermoeiend met bijvoorbeeld Gabriel/Morgan, die bleven er veel te lang in hangen.
Het kijkt lekker weg. :)
Erger me nu al aan Judith
Twinning = boring
pi_184896081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:38 schreef Inca het volgende:

[..]

Erger me nu al aan Judith
Just look at the flowers Judith.
pi_184907596
@wolfrolf volg je deze serie nog?
pi_184910379
Michonne doet na 't 10e seizoen niet meer mee. Komt wel weer terug in de spin-offs.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_184911103
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 00:17 schreef Evertjan het volgende:
@:wolfrolf volg je deze serie nog?
nee veel te eng :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 11 februari 2019 @ 14:17:27 #203
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184954573
Ik ben gestopt met kijken toen ze in Alexandria aankwamen. Is het daarna nog beter geworden? Met andere woorden; is het de moeite waard om de serie weer op te pakken en hervindt het zijn charme van de eerste 3/4 seizoenen?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  Moderator maandag 11 februari 2019 @ 14:28:07 #204
382129 crew  Donna
pi_184954730
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:17 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen ze in Alexandria aankwamen. Is het daarna nog beter geworden? Met andere woorden; is het de moeite waard om de serie weer op te pakken en hervindt het zijn charme van de eerste 3/4 seizoenen?
Ik ben van mening dat het niet meer de charme heeft van de eerste paar seizoenen, maar ik vind het wel weer leuk om te kijken de laatste tijd.
  maandag 11 februari 2019 @ 18:33:24 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184958629
Judith :') Wat een irritant kind...

En die gevangene is natuurlijk de opzet naar een groot drama met domme beslissingen :D

Leuk! Benieuwd naar de rest van het seizoen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 februari 2019 @ 00:53:46 #206
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966263
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Judith :') Wat een irritant kind...

En die gevangene is natuurlijk de opzet naar een groot drama met domme beslissingen :D

Leuk! Benieuwd naar de rest van het seizoen!
Het is dus wel weer aan te zien?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  dinsdag 12 februari 2019 @ 01:01:43 #207
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_184966305
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het niet meer de charme heeft van de eerste paar seizoenen, maar ik vind het wel weer leuk om te kijken de laatste tijd.
Same here, de afgelopen anderhalf seizoen keek ik meer uit gewoonte, maar merk nu so far dat ik weer daadwerkelijk zin heb om te kijken wanneer er een nieuwe ep is :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_184968978
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 01:01 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Same here, de afgelopen anderhalf seizoen keek ik meer uit gewoonte, maar merk nu so far dat ik weer daadwerkelijk zin heb om te kijken wanneer er een nieuwe ep is :)
Het vorige seizoen had ook zijn positieve kanten.
Het had Simon.
En het had een van de meest emotionele sterfscenes van de serie.
Compleet met zelf opoffering en de serie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder dit character.
pi_184969413
prima ep, dingen worden goed opgebouwd en de poppetjes neergezet. Dat Negan de groep maar gaat helpen ipv zich weer op laat sluiten. Die man moet gewoon de nieuwe hoofdrolspeler worden.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:38:46 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184975033
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:58 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Het vorige seizoen had ook zijn positieve kanten.
Het had Simon.
En het had een van de meest emotionele sterfscenes van de serie.
Compleet met zelf opoffering en de serie zal nooit meer hetzelfde zijn zonder dit character.
Over wie hebben we het?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184976530
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Over wie hebben we het?
Rick die niet dood is gok ik _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_184977030
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Over wie hebben we het?
Denk eens goed na.
Wiens dood had het meeste impact op je vorig seizoen?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:11:40 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184977220
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:03 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Denk eens goed na.
Wiens dood had het meeste impact op je vorig seizoen?
#zombie 4 uit aflevering 12

RIP
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184977281
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

#zombie 4 uit aflevering 12

RIP
Toch vond ik vorig seizoen niet zo slecht, alleen maakte iedereen domme beslissingen waardoor het te lang duurde.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:17:27 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184977359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Toch vond ik vorig seizoen niet zo slecht, alleen maakte iedereen domme beslissingen waardoor het te lang duurde.
Zeker niet. Door vorig seizoen ben ik blijven hangen. Het seizoen ervoor was kantje boord of ik was afgehaakt.

Maar goed, ik weet nog steeds niet wie je bedoelde :') Qua doden was alleen Beth echt een shocker die ik nog steeds niet tof vind :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184977423
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zeker niet. Door vorig seizoen ben ik blijven hangen. Het seizoen ervoor was kantje boord of ik was afgehaakt.

Maar goed, ik weet nog steeds niet wie je bedoelde :') Qua doden was alleen Beth echt een shocker die ik nog steeds niet tof vind :(
Ik bedoelde natuurlijk Shiva. Die voegde meer aan de serie toe dan Carl of zo.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:22:09 #217
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_184977453
Beth. Die begon ik eindelijk wat serieus toevoegen aan de de serie en toen ging ze deaud :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 12 februari 2019 @ 18:23:09 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184977479
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:20 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik bedoelde natuurlijk Shiva. Die voegde meer aan de serie toe dan Carl of zo.
Naja, ik weet niet helemaal of je SarCastisch bent maar Shiva deed me meer dan Carl. :D

COOORRLLLL was maar irritant met z'n ooglapje.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184977536
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, ik weet niet helemaal of je SarCastisch bent maar Shiva deed me meer dan Carl. :D

COOORRLLLL was maar irritant met z'n ooglapje.
Dat zeg ik toch.
Shiva was badass.
pi_184983504
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:03 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Denk eens goed na.
Wiens dood had het meeste impact op je vorig seizoen?
Sascha :Y
Twinning = boring
pi_184984279
Prima aflevering als opbouw richting het einde van het seizoen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_184986382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:37 schreef Inca het volgende:

[..]

Sascha :Y
dat was seizoen 7 :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:34:13 #223
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_184990684
Ik vond het beetje een saaie ep :{

Rosita zwanger :')

En waar is RJ?????
Blood for breakfast, blood for lunch
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:00:18 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_184991107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:34 schreef Queens het volgende:
Ik vond het beetje een saaie ep :{

Rosita zwanger :')

Maar godzijdank niet van Gabriel! :') (althans..?)
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:02:26 #225
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_184991141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:34 schreef Queens het volgende:
Ik vond het beetje een saaie ep :{

Rosita zwanger :')

En waar is RJ?????
Eugene gaat dat niet trekken denk ik. Zal nog wel een vervolg krijgen.
  woensdag 13 februari 2019 @ 14:32:49 #226
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_184992749
Ik ben altijd fan gebleven van deze serie, maar dit seizoen kijk ik met nog meer plezier. The whisperers vind ik een goed toevoeging en maakt het weer wat vernieuwend.
pi_185001201
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 07:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat was seizoen 7 :+
Nou en was voor mij de mooiste en voor iedereen een verrassing
Twinning = boring
  maandag 18 februari 2019 @ 19:55:58 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185090614
Fuck, volgens mij heeft m'n pvr de laatste seconden niet opgenomen. Hoe eindigt het? Ik heb gezien tot de Whisperers aan komen lopen bij het maisveld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185091362
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, volgens mij heeft m'n pvr de laatste seconden niet opgenomen. Hoe eindigt het? Ik heb gezien tot de Whisperers aan komen lopen bij het maisveld.
De moeder van dat meisje zit erbij en meldt dat zij 't enige is waar ze voor komen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 18 februari 2019 @ 20:40:50 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185091846
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

De moeder van dat meisje zit erbij en meldt dat zij 't enige is waar ze voor komen.
Thnx, niet heel spannend dus nog. Al zal het wel weer uit de hand lopen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185093113
NewRockStars is op YouTube weer begonnen met het bespreken van Walking Dead afleveringen. Altijd wel mooi inzichten als je eventuele spoilers/voorspellingen niet erg vindt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_185094214
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, volgens mij heeft m'n pvr de laatste seconden niet opgenomen. Hoe eindigt het? Ik heb gezien tot de Whisperers aan komen lopen bij het maisveld.
Ik had precies hetzelfde :')

Laatste seconden maar teruggekeken via Ziggo Replay op telefoon.
pi_185106065
'I am Alpha'

Godsgruwelijk lelijk wijf zeg.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185106235
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 15:29 schreef Divje het volgende:
'I am Alpha'

Godsgruwelijk lelijk wijf zeg.
Die dochter is best wel leuk
pi_185106547
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 15:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Die dochter is best wel leuk
Dat dan weer wel :Y
Lekker wormpjes eten samen, romantisch *;
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:20:50 #236
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_185115129
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 15:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat dan weer wel :Y
Lekker wormpjes eten samen, romantisch *;
Vooral waar ze het wompje eerst nog even schoon zoog _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_185140191
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 15:29 schreef Divje het volgende:
'I am Alpha'

Godsgruwelijk lelijk wijf zeg.
Dat accent ook, erg dik aangezet (actrice is Engels).
Het valt me overigens op dat het aantal Britten in de serie snel afneemt (Rick, Morgan, Jadis, Jesus). America first?
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_185277697
Iedereen moet nog bijkomen van gister? #Whisperbaby
.
pi_185278997
Ik ben gewoon helemaal vergeten te kijken gister :o. Gelukkig kan ik legaal terugkijken.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_185279375
Henry :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185279504
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:52 schreef Fer het volgende:
Iedereen moet nog bijkomen van gister? #Whisperbaby
dat vond ik niet cool _O-
Arme baby :o
Denk/hoop dat dat een rol gaat spelen; dat de moeder/vader daardoor sympathie krijgt voor de goeien :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185283699
die whisperers vind ik nog niet zo boeiend als gehoopt. Beetje (erg) onlogisch hoe ze doen en redeneren. Verder vond ik het enorm storend dat er steeds een pauze van 5 minuten was over hoe ze een bioscooplamp gingen halen...
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:59:45 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185284364
Ik vond deze aflevering ook wat suf. Whisperers zijn wat lafjes nog en die baby theorie slaat ook nergens op natuurlijk :') Ook beesten beschermen hun jongen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185284666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef planethugo het volgende:
die whisperers vind ik nog niet zo boeiend als gehoopt. Beetje (erg) onlogisch hoe ze doen en redeneren. Verder vond ik het enorm storend dat er steeds een pauze van 5 minuten was over hoe ze een bioscooplamp gingen halen...
Ook dat :D en geen grote problemen, niemand dood, lamp gehaald hop... Enige is dat we nu zagen dat ze die uit whisperers-gebied hebben gehaald :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185286314
Waarom die whispers niet met pijlen en kogels doorzeven? genoeg scherpschutters daar lijkt me en het lijntje van de quest naar een bioscooplamp in het verleden was gewoon lame tussendoor, saaie aflevering
pi_185289275
Ik had de hele tijd het idee dat die hele 'quest' (met nog een sidequest, 't is godverdomme geen RPG man :') ) een flashback was.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185289284
Maarja die whisperers zullen wel boos zijn dat hun lampje weg is.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185292493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ook dat :D en geen grote problemen, niemand dood, lamp gehaald hop... Enige is dat we nu zagen dat ze die uit whisperers-gebied hebben gehaald :')
Ik dacht eerst dat omdat er zo'n grote focus lag op Jerry dat hij het loodje zou leggen.
pi_185293144
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:14 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat omdat er zo'n grote focus lag op Jerry dat hij het loodje zou leggen.
inderdaad: ik word papa. Oh wat leuk leuk schattig zeg die Jerry... Die gaat het einde van het seizoen zeker weten niet halen :D
pi_185293188
Jerry is leuk. Ik vrees ook dat hij eraan gaat :'(
Gek? kan je dat eten?
pi_185303129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:58 schreef Sriracha het volgende:
Waarom die whispers niet met pijlen en kogels doorzeven? genoeg scherpschutters daar lijkt me en het lijntje van de quest naar een bioscooplamp in het verleden was gewoon lame tussendoor, saaie aflevering
die Quest was tegelijkertijd hoor :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185303161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

inderdaad: ik word papa. Oh wat leuk leuk schattig zeg die Jerry... Die gaat het einde van het seizoen zeker weten niet halen :D
dat dacht ik ook. Denk ik nog steeds :7 hij is namelijk al papa (toen hij het vertelde had Carol halflang haar, nu lang, en je zag t babietje bij z'n vrouw/vriendin)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185338364
Seizoen 1tm8 staan weer op Netflix. *O*
pi_185338650
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Seizoen 1tm8 staan weer op Netflix. *O*
Dan ga ik toch weer verder kijken :@
-nee-
pi_185338682
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dan ga ik toch weer verder kijken :@
Doen :).

Ik geniet tot nu toe echt van seizoen 9.
pi_185380258
Vorige week is er ook door AMC een nieuwe spin off aangekondigd.

Nog niets bekend qua plot of details, maar volgens de geruchten zou dit mogelijk voor een terugkeer van Abraham en/of The Governor zorgen.

Genoeg TWD in elk geval;

Normale TWD.
Fear TWD.
Rick's TWD films.
Nieuwe spinoff TWD.

Ik hou ervan :).
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 11:24:45 #257
382129 crew  Donna
pi_185380274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond deze aflevering ook wat suf. Whisperers zijn wat lafjes nog en die baby theorie slaat ook nergens op natuurlijk :') Ook beesten beschermen hun jongen.
In had al tranen in m'n ogen toen ze die baby op de grond legde. Heb toen eerst op Google gecheckt of de baby dood ging voordat ik verder keek. :'(
pi_185419145
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]

In had al tranen in m'n ogen toen ze die baby op de grond legde. Heb toen eerst op Google gecheckt of de baby dood ging voordat ik verder keek. :'(
En dan is er ineens een whispererskamp... Niet de baby veilig daar laten natuurlijk :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 6 maart 2019 @ 07:35:39 #259
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185423501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]

En dan is er ineens een whispererskamp... Niet de baby veilig daar laten natuurlijk :')
Nou inderdaad :') Je kunt je überhaupt afvragen waarom iemand whisperer wil zijn, wat een shitleven is dat!
pi_185423544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]

En dan is er ineens een whispererskamp... Niet de baby veilig daar laten natuurlijk :')
Tja, als je volle dagen of langer weg bent, en je hebt geen kunstvoeding, wat moet je dan? ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_185424469
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 07:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]

Tja, als je volle dagen of langer weg bent, en je hebt geen kunstvoeding, wat moet je dan? ;)
die moeder met kind daar laten? Het was niet alsof er een tekort aan mensen was ofzo :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_185424484
Dat van die baby werd toch gewoon uitgelegd in de (vorige) aflevering? Die was puur mee zodat ze de groep whisperers niet zouden neermaaien.
  woensdag 6 maart 2019 @ 10:10:22 #263
46794 Berkery
Fat bastard
pi_185425306
Ninja-walkers to the rescue! *O*
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:14:48 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185437423
Judith :r die verdient een draai om dr oren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185438260
quote:
19s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Judith :r die verdient een draai om dr oren.
Je bedoelt Henry.
pi_185441074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:49 schreef SarCastro het volgende:
[..]

Je bedoelt Henry.
Wat erger ik me dood aan dat joch :X
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 6 maart 2019 @ 22:29:26 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185441209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]

Wat erger ik me dood aan dat joch :X
Ah joh, die wil gewoon dat zombiemeisje raken. Dan doe je soms vreemde dingen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185441526
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Ah joh, die wil gewoon dat zombiemeisje raken. Dan doe je soms vreemde dingen.
Ja nee, dat snap ik ook wel. In zulke barre tijden zou ik ook hard worden van zo'n wormen-slurpend meisje.

Hij is gewoon zo dom :')
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 7 maart 2019 @ 12:51:09 #269
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_185450597
Oh *O* Ryan Hurst speelt er nu ook in mee. Ik herkende hem gelijk O+


♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_185450850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]

Ja nee, dat snap ik ook wel. In zulke barre tijden zou ik ook hard worden van zo'n wormen-slurpend meisje.

Hij is gewoon zo dom :')
Er is onderzoek geweest dat mensen die karakters uit series stom en irritant vinden dat vinden omdat ze zichzelf heel erg herkennen in die karakters.
  donderdag 7 maart 2019 @ 13:10:58 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185450931
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Er is onderzoek geweest dat mensen die karakters uit series stom en irritant vinden dat vinden omdat ze zichzelf heel erg herkennen in die karakters.
quote:
19s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Judith :r die verdient een draai om dr oren.
_O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185450945
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

[..]

_O-
:D
pi_185452825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 12:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh *O* Ryan Hurst speelt er nu ook in mee. Ik herkende hem gelijk O+


[ afbeelding ]
Ik wist niet dat dat Opie was.
Ik vond hem al bekend voorkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 14:46:23 ]
pi_185464789
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Er is onderzoek geweest dat mensen die karakters uit series stom en irritant vinden dat vinden omdat ze zichzelf heel erg herkennen in die karakters.
Ja kut. Waarom doe je dit nou ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185464836
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]

Ja kut. Waarom doe je dit nou ;(
:D.

*boks*
pi_185464868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

:D.

*boks*
:* :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185465037
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Ah joh, die wil gewoon dat zombiemeisje raken. Dan doe je soms vreemde dingen.
Waarom, ze loopt net zo raar als een dronken Engelse chick op hakken.
.
  maandag 11 maart 2019 @ 19:58:28 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185548538
Toffe aflevering! Al was het einde natuurlijk wat voorspelbaar, uiteraard heeft 'ie het overleefd. :D

Ben benieuwd wat de Highwaymen Voor rol gaan spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 18 maart 2019 @ 12:54:32 #279
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_185687510
Heeft niemand nog gekeken?

Goeie aflevering wel. Judith was niet eens zo heel irritant. Volgende week de Whisperers weer *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 18 maart 2019 @ 13:16:06 #280
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185688104
Prima aflevering inderdaad. Ik had die verklaring toch wel nodig om door te kunnen met Michonne. Logisch dat ze hier niet zo fris uit is gekomen!
  maandag 18 maart 2019 @ 13:27:36 #281
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_185688436
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Heeft niemand nog gekeken?

Goeie aflevering wel. Judith was niet eens zo heel irritant. Volgende week de Whisperers weer *O*
Ik denk dat ik ga afhaken. In eerste instantie dacht ik dat de time-jump en nieuwe karakters me wel over de streep zouden halen om verder te kijken...

Maar ik loop nu al 3 afleveringen achter, neem het nog steeds wel op. Dus misschien dat ik over een tijdje weer wordt gegrepen door het virus.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 13:15:28 #282
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_185712848
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ga afhaken. In eerste instantie dacht ik dat de time-jump en nieuwe karakters me wel over de streep zouden halen om verder te kijken...

Maar ik loop nu al 3 afleveringen achter, neem het nog steeds wel op. Dus misschien dat ik over een tijdje weer wordt gegrepen door het virus.
Ik was ook een tijdje gestopt met kijken. Keek al een jaar of anderhalf uit naar de komst van de Whisperers. Zag daar wat van op YouTube en had zo'n vermoeden dat dat wel gaaf zou gaan worden. Wellicht ben ik de enige, maar ik vind dat ze die Whisperers echt goed neerzetten. Sfeertje is top. Dus nu ben ik weer aangehaakt. Blijft imo een serie met hoge pieken en redelijk diepe dalen...voor mij zit het nu even in een piek.
pi_185714664
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ga afhaken. In eerste instantie dacht ik dat de time-jump en nieuwe karakters me wel over de streep zouden halen om verder te kijken...

Maar ik loop nu al 3 afleveringen achter, neem het nog steeds wel op. Dus misschien dat ik over een tijdje weer wordt gegrepen door het virus.
Ik ben persoonlijk na het eerste gedeelte van dit seizoen gestopt met kijken.

Fan van het eerste uur, maar ik trok het gewoon niet meer :')
pi_185738216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik was ook een tijdje gestopt met kijken. Keek al een jaar of anderhalf uit naar de komst van de Whisperers. Zag daar wat van op YouTube en had zo'n vermoeden dat dat wel gaaf zou gaan worden. Wellicht ben ik de enige, maar ik vind dat ze die Whisperers echt goed neerzetten. Sfeertje is top. Dus nu ben ik weer aangehaakt. Blijft imo een serie met hoge pieken en redelijk diepe dalen...voor mij zit het nu even in een piek.
ik vind ze alleen zo onlogisch als de pest, waarom zou je er zo bij gaan lopen en in een horde mensen aan gaan vallen. De kans dat die mensen gewoon de horde omver knallen is vrij groot. Loop je dan met je vermomming
pi_185740780
wat ik me afvraag na het laatste seizoen... hoe komt het dat er nog zoveel walkers zijn? Er zijn toch bijna geen mensen meer om te te veranderen in zombies? En qua voedsel voor zombies is het toch ook veel schaarser inmiddels?
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:33:32 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185747072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:10 schreef jarco1984z het volgende:
wat ik me afvraag na het laatste seizoen... hoe komt het dat er nog zoveel walkers zijn? Er zijn toch bijna geen mensen meer om te te veranderen in zombies? En qua voedsel voor zombies is het toch ook veel schaarser inmiddels?
Waarom maak je je daar druk? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185762722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vind ze alleen zo onlogisch als de pest, waarom zou je er zo bij gaan lopen en in een horde mensen aan gaan vallen. De kans dat die mensen gewoon de horde omver knallen is vrij groot. Loop je dan met je vermomming
Volgens mij zijn ze niet op zoek naar confrontatie, ze blijven immers ook niet op één plek. Bovendien, gaan de mensen een grotere groep walkers eerder uit de weg dan een handjevol, zeker nu munitie zo schaars is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_185762859
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom maak je je daar druk? :D
Oh nou ik maak me daar niet druk om, maar vroeg 't me gewoon af,,, dacht dat er inmiddels wel minder zouden zijn toch?
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:37:48 #289
46794 Berkery
Fat bastard
pi_185763836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:25 schreef planethugo het volgende:

ik vind ze alleen zo onlogisch als de pest, waarom zou je er zo bij gaan lopen en in een horde mensen aan gaan vallen. De kans dat die mensen gewoon de horde omver knallen is vrij groot. Loop je dan met je vermomming
Wat ook vreemd is: In seizoen 1 smeren Glenn en Rick zich in met Walker-ingewanden en kunnen ze ongestoord met een meute meelopen, hun gezicht is onbedekt. Nu is het genoeg om een soort Slipknot masker op te zetten en verder schone kleren aan te hebben.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:46:29 #290
382129 crew  Donna
pi_185763983
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Berkery het volgende:

[..]

Wat ook vreemd is: In seizoen 1 smeren Glenn en Rick zich in met Walker-ingewanden en kunnen ze ongestoord met een meute meelopen, hun gezicht is onbedekt. Nu is het genoeg om een soort Slipknot masker op te zetten en verder schone kleren aan te hebben.
Scheelt wel een hoop was. :D
  donderdag 21 maart 2019 @ 15:53:59 #291
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185767461
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Berkery het volgende:

[..]

Wat ook vreemd is: In seizoen 1 smeren Glenn en Rick zich in met Walker-ingewanden en kunnen ze ongestoord met een meute meelopen, hun gezicht is onbedekt. Nu is het genoeg om een soort Slipknot masker op te zetten en verder schone kleren aan te hebben.
Dat vroeg ik me ook af, kunnen die zombies ineens niet meer ruiken ofzo?! Ik weet dat ze de walkers expres minder dreigend hebben gemaakt (in s1 konden ze ook klimmen en deuren openen enzo), maar dat met dat bloed zat later ook nog in FTWD dus lijkt me toch wel een dingetje...
pi_185768174
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Berkery het volgende:

[..]

Wat ook vreemd is: In seizoen 1 smeren Glenn en Rick zich in met Walker-ingewanden en kunnen ze ongestoord met een meute meelopen, hun gezicht is onbedekt. Nu is het genoeg om een soort Slipknot masker op te zetten en verder schone kleren aan te hebben.
Precies wat ik mij ook al afvroeg.
  donderdag 21 maart 2019 @ 16:54:58 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185768758
Ja raar is dat man. Ook raar eigenlijk dat mensen die dood gaan weer kunnen gaan lopen. Dat kan toch helemaal niet :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185770595
quote:
19s.gif Op donderdag 21 maart 2019 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja raar is dat man. Ook raar eigenlijk dat mensen die dood gaan weer kunnen gaan lopen. Dat kan toch helemaal niet :?
Volgens mij is het ook niet echt.
Het lijken wel acteurs.
pi_185778423
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Berkery het volgende:

[..]

Wat ook vreemd is: In seizoen 1 smeren Glenn en Rick zich in met Walker-ingewanden en kunnen ze ongestoord met een meute meelopen, hun gezicht is onbedekt. Nu is het genoeg om een soort Slipknot masker op te zetten en verder schone kleren aan te hebben.
Ze hebben toch vieze smerige kleren aan? Die meid moest toch ook strakke Hilltop outfit omruilen voor Whisperer lompen. Verder wel een lekkere aflevering, eindelijk duidelijk waarom Michonne al het hele seizoen in een soort constante shocktoestand was.
.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 08:09:17 #296
46794 Berkery
Fat bastard
pi_185780891
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:40 schreef Fer het volgende:

[..]

Ze hebben toch vieze smerige kleren aan? Die meid moest toch ook strakke Hilltop outfit omruilen voor Whisperer lompen. Verder wel een lekkere aflevering, eindelijk duidelijk waarom Michonne al het hele seizoen in een soort constante shocktoestand was.
Ik vind het gewoon een opvallend verschil:



Of dit

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_185781643
Ik vond TWD toen het net uitkwam echt origineel. Ja ok, het ging over zombies zoals zoveel andere series en films, maar toch had het iets unieks en iets intrigerends of zo. De magie is al een tijdje weg en nu zijn/gaan ook nog de bekende koppen zoals Rick, Michonne, Carl, Maggie enzo weg.

Ik kijk het nog steeds graag maar wel met minder plezier als vroeger
pi_185781669
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:19 schreef jarco1984z het volgende:
Ik vond TWD toen het net uitkwam echt origineel. Ja ok, het ging over zombies zoals zoveel andere series en films, maar toch had het iets unieks en iets intrigerends of zo. De magie is al een tijdje weg en nu zijn/gaan ook nog de bekende koppen zoals Rick, Michonne, Carl, Maggie enzo weg.

Ik kijk het nog steeds graag maar wel met minder plezier als vroeger
Als je zou kijken dan zou je weten dat Michonne er nog steeds in zit. :+
pi_185786158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:21 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Als je zou kijken dan zou je weten dat Michonne er nog steeds in zit. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 22-03-2019 15:19:45 ]
  vrijdag 22 maart 2019 @ 14:05:19 #300
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_185786186
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 08:09 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een opvallend verschil:

[ afbeelding ]

Of dit

[ afbeelding ]
Misschien dat ze ook de kleren van de zombies aanhebben, zodat die naar zombie ruiken.
pi_185786193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:02 schreef jarco1984z het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 22-03-2019 15:20:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')