Bij jouw misschien, daarom wordt dit werk ook gedaan door een monteur met verstand van de Stint.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
En daar wordt het beter van, bij mij gaat er altijd iets stuk of het wordt minder erdoor.
Prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 09:52 schreef matspontius het volgende:
En quoten graag waar ik de ILT als betrouwbare bron aangeef en de overheid niet van mede schuldige verdenk in dit drama. Op alle andere links wordt niet ingegaan ....
En hier refereer je er nogmaals naar:quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:20 schreef matspontius het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-geur-van-wanbeleid
Lijkt me duidelijk ...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De enige die hier, met het schuim rond de mond, zijn gebrekkige standpunten blijft verdedigen, ben jij.
Ik heb diverse rationele overwegingen gegeven, die een verbod van de stint ruimschoots verantwoorden (ook al voor het rapport uitkwam) en je hebt er geen antwoord op. Dus geeuwen is inderdaad het enige dat er overblijft.
Deze quote is ook wel noemenswaardig:quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 08:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Eigenaar van het bedrijf maybe? Het is toch intriest als je ziet hoeveel gebreken er nu al aan het licht komen. De meest simpele onderdelen van de constructie zijn niet goed uitgevoerd. Hoe is dit voertuig in godsnaam door de veiligheidstesten van de RDW gekomen?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vertrouw net iets meer op het het onderzoek van de ILT dan op de onderbuik van de Fokkers en de bouwer van die apparaten...
Bij mij in mijn body door een specialist gebeurd hoor, het wordt nooit meer zoals het was!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Bij jouw misschien, daarom wordt dit werk ook gedaan door een monteur met verstand van de Stint.
Lezend begrijpen is echt wel een ding he? De titel geeft het al aan, de geur van wanbeleid. Het artikel beschrijft het falen van de overheid .......... Maar ja, met die oogkleppen op lees het toch lastigquote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Prima.
Alsjeblieft:
[..]
Deze quote is ook wel noemenswaardig.
[..]
Volgens jou zijn alle 3500 Stints altijd door monteurs van de fabrikant onderhouden en nagekeken? Zijn daar cijfers van?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Bij jouw misschien, daarom wordt dit werk ook gedaan door een monteur met verstand van de Stint.
Ik heb gelezen, en in het artikel staat duidelijk:quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lezend begrijpen is echt wel een ding he? De titel geeft het al aan, de geur van wanbeleid. Het artikel beschrijft het falen van de overheid .......... Maar ja, met die oogkleppen op lees het toch lastig
Met je 'Lijkt me duidelijk' geef je aan het helemaal met deze column en inhoud eens te zijn. Inclusief het deel waar er naar het ILT rapport wordt verwezen.quote:Toegegeven, de eerste bevindingen van het technisch onderzoek van de ILT zien er slecht uit voor de stint: door stroomuitval kan de bolderkar automatisch overschakelen naar de hoogste versnelling, de gasveer kan afbreken en de handrem is niet krachtig genoeg om een stint op snelheid te stoppen.
Er zijn in ieder geval nu cijfers van de defecte gashendel. Er waren er mogelijk 500 en deze zijn allemaal door de fabrikant vervangen, ruim voor het incident. Of die Stints in onderhoud waren bij Stintum, dat weet ik niet. Ik weet wel dat de fabrikant ze allemaal vervangen heeft:quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Volgens jou zijn alle 3500 Stints altijd door monteurs van de fabrikant onderhouden en nagekeken? Zijn daar cijfers van?
En dan zou het zelfs MOGELIJK kunnen spelen, het is niet eens een zekerheid. Pluim voor de fabrikant dat ze dit direct adequaat hebben opgelost, dat ben je vast met me eens.quote:Wat minister en ILT de Tweede Kamer niet hebben gemeld, is dat bij 500 stints waar dat mogelijk zou kunnen spelen, in de afgelopen periode de veer al is vervangen. Dit geldt ook voor de bolderkar die betrokken was bij het ongeluk in Oss; die kreeg in juli van dit jaar een nieuwe veer.
Dan snap je de intentie van dit artikel blijkbaar niet. Die oogkleppen he. Gelukkig geef ik ook nergens anders aan dat de overheid hierin gefaald heeft ....quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, en in het artikel staat duidelijk:
[..]
Met je 'Lijkt me duidelijk' geef je aan het helemaal met deze column en inhoud eens te zijn. Inclusief het deel waar er naar het ILT rapport wordt verwezen.
Ik denk dat je vooral jezelf naait als je het vervangen van het accu en het verplaatsen van een kabeltje aan een raketgeleerde over laat.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:06 schreef john2406 het volgende:
Jij naait je als jij met mij in discussie wil gaan, daar ik aanneem dat zo een specialist meer voorstelt als een vmbo specialist.
De Stints die niet door de fabrikant zijn onderhouden vallen buiten de scope.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Volgens jou zijn alle 3500 Stints altijd door monteurs van de fabrikant onderhouden en nagekeken? Zijn daar cijfers van?
Sorry, ik was even vergeten dat enkel jij de wijsheid in pacht hebt. Wij simpele zielen snappen het allemaal niet uiteraard. Het moet heerlijk zijn als je alles weet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan snap je de intentie van dit artikel blijkbaar niet. Die oogkleppen he. Gelukkig geef ik ook nergens anders aan dat de overheid hierin gefaald heeft ....
Ik zie geen links waar ik op in moet gaan. Of je moet halfbakken 'artikeltjes' van nog jongere stagiaires noemen.quote:En op de andere links wordt niet in gegaan .....
Is dat zo? Op mijn werk worden de monteurs door de fabrikanten uitgebreid opgeleid en bijgeschoold, daar houdt de verantwoording van de fabrikant dus nooit op ....quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:22 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
De Stints die niet door de fabrikant zijn onderhouden vallen buiten de scope.
Daar houd de verantwoording van de fabrikant gewoon op.
En nergens staat dat er niks aan de hand is... Er wordt nog steeds gezegd dat de stint op hol kan slaan alleen kan er een reactie op ondernomen worden zoals het omdraaien van de sleutel en volgens mij is dat hier al een paar keer voorbij gekomen dat dat een bijzonder debiele methode is...quote:
Maar goed, als jij hierin leest dat er niks aan de hand is mankeert er toch echt wat aan je ogen.quote:Slechts bij een klein percentage van de stints zou er mogelijk een probleem kunnen zijn, aldus het NFI, namelijk als bij een draadbreuk de ingebouwde schakelaar ('microswitch') niet werkt. Alleen in die gevallen zou de elektronische bolderkar alleen nog door het omdraaien van de contactsleutel kunnen worden gestopt.
Die weten dan ook hoe je de accu moet vervangen zonder de kabelboom te beschadigen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is dat zo? Op mijn werk worden de monteurs door de fabrikanten uitgebreid opgeleid en bijgeschoold, daar houdt de verantwoording van de fabrikant dus nooit op ....
Je kan de links in de vorige posts lezen en die hebben niets met de ILT te maken. Die stok kun je nu wel weggooien. Overigens ook zelf goed te vinden als je maar wil vinden he ...........quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat enkel jij de wijsheid in pacht hebt. Wij simpele zielen snappen het allemaal niet uiteraard. Het moet heerlijk zijn als je alles weet.
[..]
Ik zie geen links waar ik op in moet gaan. Of je moet halfbakken 'artikeltjes' van nog jongere stagiaires noemen.
Die apparatuur wordt dusdanig professioneel gebouwd dat onderdelen makkelijk en snel te vervangen zijn. Problemen liggen echter meestal bij de softwarequote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:27 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Die weten dan ook hoe je de accu moet vervangen zonder de kabelboom te beschadigen.
Het gaat niet over vervoer van pakketjes he!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral jezelf naait als je het vervangen van het accu en het verplaatsen van een kabeltje aan een raketgeleerde over laat.
Zo zo, je weet nu al dat het bij een Sint niet makklelijk gaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die apparatuur wordt dusdanig professioneel gebouwd dat onderdelen makkelijk en snel te vervangen zijn. Problemen liggen echter meestal bij de software
Er zit nog heel veel tussen een raketgeleerde en een leidster van een KDV.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het gaat niet over vervoer van pakketjes he!
Kinderdagverblijven, hoop dat ze heel goed verzekerd zijn de kids.
Ik geef gewoon aan hoe dat op mijn werk gaat en hoe het zou moeten gaan. Onderdelen moeten gewoon makkelijk te vervangen zijn. Of dat bij die Stints zo is weet ik niet. Hoef je niet gelijk zo bijdehand te reageren hoor ....quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:30 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Zo zo, je weet nu al dat het bij een Sint niet makklelijk gaat.
Echt alwetend jij... hebt je je al gemeld bij de onzoekscommissie?
Accupolen losmaken en de hele accu laten zakken? Dan komen de kabelbomen niet eens in beeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:32 schreef john2406 het volgende:
Die foto spreekt wat mij betreft boekdelen betreffende makkelijk vervangen.
Ik heb je nu lang genoeg laten sudderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:32 schreef john2406 het volgende:
Die foto spreekt wat mij betreft boekdelen betreffende makkelijk vervangen.
En dan ben ik vrij handig nog.
En hoe haal je hem uit die kist, heb jij ooit al een hamer in de handen gehad laat staan een nagel in de muur geslagen?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:38 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Accupolen losmaken en de hele accu laten zakken? Dan komen de kabelbomen niet eens in beeld.
Hele bakkje met kabelboom en al losmaken en kantelen? Dan heb je alleen last van de oranje kabels?
En anders fatsoenlijk losmaken en weer vast maken. Misschien een kwartiertje werk.
Ik ken situaties die minder overzichtelijk zijn hoor.
Ik gaf al eerder aan ik weet niet eens hoe die dingen uitzien, laat staan dat ik mijn kind ermee vervoeren zou laten!quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb je nu lang genoeg laten sudderen.
Op die foto waar je maar over blijft vragen is geen accu te zien. De accu's zitten op een hele andere plek.
Zo ziet een Stint eruit zonder bak:
[ afbeelding ]
Of dacht je echt dat de Stint kilometers kan rijden met een accu van 10 bij 10 cm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |