Ze praten over twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar oordeelt hij ook niet over. Hij oordeelt over het gebrek aan ontwikkeling (want hij heeft namelijk nooit met de C-spec gereden en daar is een reden voor). En Abou-dingetje roemt de motorontwikkeling. Dus ze hebben het wel degelijk over hetzelfde en hun visies staan loodrecht op elkaar.
Nee, hoor. Ze praten over de ontwikkeling van de motor. De B-spec en de C-spec zijn niet meer dan ontwikkelingsstappen van dezelfde motor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze praten over twee verschillende dingen.
Sainz zal in de simulator ongetwijfeld ook al met de Spec C gereden hebben. Ik vraag me alleen af of ie daar ook zo haperdequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar oordeelt hij ook niet over. Hij oordeelt over het gebrek aan ontwikkeling (want hij heeft namelijk nooit met de C-spec gereden en daar is een reden voor). En Abou-dingetje roemt de motorontwikkeling. Dus ze hebben het wel degelijk over hetzelfde en hun visies staan loodrecht op elkaar.
Waarbij de C-Spec zowel volgens Abiteboul als Horner duidelijk beter is dan de B-spec. Dat is ook de reden dat RBR er mee rijdt, ondanks de betrouwbaarheidsproblemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ze praten over de ontwikkeling van de motor. De B-spec en de C-spec zijn niet meer dan ontwikkelingsstappen van dezelfde motor.
quote:But while some of the explanation for Renault's struggles is related to its car, Sainz reckons that not introducing an engine upgrade in the second half of the year has hurt the team.
Inderdaad. En dat noemen we in de volksmond 'ontwikkeling van de motor'. Daar hebben Abi-dingetje en Sainz het allebei over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:19 schreef sasquatsch het volgende:
Waarbij de C-Spec zowel volgens Abiteboul als Horner duidelijk beter is dan de B-spec. Dat is ook de reden dat RBR er mee rijdt, ondanks de betrouwbaarheidsproblemen.
Dat Renault er zelf dus niet mee rijdt is volgens Sainz de reden dat het team achteruit gaat.
Je bent al net zo erg als die Vettel fanboyquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat noemen we in de volksmond 'ontwikkeling van de motor'. Daar hebben Abi-dingetje en Sainz het allebei over.
Wil je dezelfde herhaling van reacties nog 3 keer doen? Kan hoor.
Goed idee. Hebben we in ieder geval helder dat ze het allebei over de ontwikkeling van de motor hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je bent al net zo erg als die Vettel fanboy
Sainz heeft het over het niet rijden met de C-spec, Abiteboul over het wel rijden met de C-spec.
En nu hou ik er over op.
Ik kwam niet meer bij, om te gieren De rest was TL;DR.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We krijgen de Formule 1 tegenwoordig door een sterk gekleurde bril geserveerd, via de Verstappen en de Hamilton-fanclub, met een hele bittere en zure anti-Duitse saus die ver over datum is er overheen. Ik kijk daar langsheen, anderen zijn wat makkelijker beinvloedbaar.
Ik ook, ik vind hem een slimme gozer met humor... En dat voor een Duitserquote:
Probeert Weltschmerz nu te suggereren dat hij objectief blijft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:49 schreef Justevo het volgende:
Ik kwam niet meer bij, om te gieren De rest was TL;DR.
Ik denk dat hij ook een prima gozer is, maar dat hij net als Kiki een Sluiter nodig heeft. Als de druk hoog wordt, dan ontstaat er af en toe kortsluiting in de bovenkamer.quote:
Best geinig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:57 schreef ondeugend het volgende:
De hele boardradio van Max in Japan. 20 minuten in totaal.
Niks weggebleept
Veel fail
https://soundcloud.com/matt-betros/ver-radio-japan-gp-2018
of het door de druk is of niet hij heeft toch wel wat inschattingsfoutjes gemaakt en Ferrari ookquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:31 schreef potjecreme het volgende:
Vettel is 4 maal WK geworden. Het kwartje viel dit seizoen niet zijn kant op bij sommige acties. Ik vind dat te snel geroepen wordt dat hij niet tegen druk kan. Ergerlijk is dat de meute elkaar maar gaat na kakelen.
als die Ferrari iets beter was was er niks aan de hand. Nu rijdt Vettel uit beetje frustratie en lompheid tegen King Max aan en groot deel van NL trekt de conclusie dat het aan de druk ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:31 schreef potjecreme het volgende:
Vettel is 4 maal WK geworden. Het kwartje viel dit seizoen niet zijn kant op bij sommige acties. Ik vind dat te snel geroepen wordt dat hij niet tegen druk kan. Ergerlijk is dat de meute elkaar maar gaat na kakelen.
Alleen Japan gezien?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die Ferrari iets beter was was er niks aan de hand. Nu rijdt Vettel uit beetje frustratie en lompheid tegen King Max aan en groot deel van NL trekt de conclusie dat het aan de druk ligt.
Hoeveel coureurs hebben in het verleden niet zo'n actie begaan?
nee. Daarom juist. Vettel gaat soms op het randje/erover omdat die wagen met de race slechter wordt.quote:
Uhm... Monza... daar gaat je stelling.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee. Daarom juist. Vettel gaat soms op het randje/erover omdat die wagen met de race slechter wordt.
Ik weet zeker als Vettel met Hamilton botste zoals met Max dat niemand om een straf zou lopen te roepen.
Niet uit frustratie.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die Ferrari iets beter was was er niks aan de hand. Nu rijdt Vettel uit beetje frustratie en lompheid tegen King Max aan en groot deel van NL trekt de conclusie dat het aan de druk ligt.
Hoeveel coureurs hebben in het verleden niet zo'n actie begaan?
Niet alleen NL, maak hier maar wereldwijd van (als je de media een beetje hebt gevolgd tenminste )quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die Ferrari iets beter was was er niks aan de hand. Nu rijdt Vettel uit beetje frustratie en lompheid tegen King Max aan en groot deel van NL trekt de conclusie dat het aan de druk ligt.
Hoeveel coureurs hebben in het verleden niet zo'n actie begaan?
heb het gelezen. En het was ook dom van hem. Maar heb het idee dat Vettel in NL al schuldig is als hij maar denkt aan het inhalen van Max.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Niet alleen NL, maak hier maar wereldwijd van (als je de media een beetje hebt gevolgd tenminste )
Volgens mij dacht zo ongeveer de gehele pers dat dit 'bezwijken onder de druk' was. Specifiek aan Nederland lijkt me eerder dat het vergelijk wordt getrokken met acties van Verstappen waar hij een soortgelijke inhaalactie maakte en bestraft werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb het gelezen. En het was ook dom van hem. Maar heb het idee dat Vettel in NL al schuldig is als hij maar denkt aan het inhalen van Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |