Is normaal dat je ook punten krijgt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA
https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
Echt wel. Zolang ze zelfs met DRS niet inlopen op de Benzen op de rechte stukken is de Renault waardeloosquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:27 schreef daNpy het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)-zeer-competitief-is
Die gast heeft echt een vreemde kijk op feiten.
Sainz denkt er ook anders over dan Abi etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt wel. Zolang ze zelfs met DRS niet inlopen op de Benzen op de rechte stukken is de Renault waardeloos
twitter:autosport twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:12:27 Carlos Sainz says that a lack of progress on the engine front in the second half of 2018 is the chief reason for Renault's F1 performance slidehttps://t.co/f11EC0WiaN reageer retweet
quote:
Aan domme mensen geen gebrek, maar ik zou niet op al teveel lerend vermogen rekenen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk, het lijkt zinloos jou iets uit te leggen. Doe het toch omdat er genoeg andere domme mensen hier meelezen die er misschien wel wat van leren.
Welk contact bedoel je precies? Ze maken meerdere keren contact, de eerste keer zit Vettel nog vol met zijn wiel op de kerb en zodra het eerste contact er komt trekt zijn auto naar rechts, niet eerder. Pas nadat het eerste rookpluimpje van het contact er is staat het wiel iets naar rechts gestuurd en volgt het contact tegen romp en later de achterband wat hem doet spinnen. Blijkbaar is je Verstappenbril ook niet op sterkte.quote:Dit screenshot is een mooi voorbeeld. Had Vettel hier nog controle over zijn auto dan stuurt hij iets meer naar links, daar ligt ruimte. Kijk je echter 100ms verder, vlak voor het contact daar is dan zie je dat het stuur van Vettel richting Max gaat.
Als Verstappen nou eens zou leren om te accepteren wanneer hij gepasseerd wordt en niet de racelijn had geclaimd en ingestuurd op de apex, dan kon het wel. Onderstuur zou ik het ook niet noemen, het is gewoon een gevolg van het contact. je kunt niet met zo'n snelheid botsen en dat de auto dan precies dezelfde lijn aanhoudt.quote:Hij stuurt daar niet bewust naartoe, hij heeft onderstuur. Hij kan niet anders, hij wil iets doen wat niet kan.
Ik zie niet zo vaak RTL meer maar de laatste keren dat ik keek heb ik niets van enige adoratie bespeurd. Het is meer van 'we moeten de Duitsers langs met Vettel als meest prominent, en het over Mercedes hebben. Volgens mij is het geval dat de Britten en de Nederlanders niets van Vettel moeten hebben omdat hij hen teveel aan Schumacher doet denken en omdat hij Duitser is, en de Duitsers niet zo heel veel van Vettel moeten hebben omdat hij ze te weinig aan Schumacher doet denken. Het enthousiasme voor de Formule 1 is in Duitsland sowieso ingestort sinds het afscheid van Schumacher. De Italianen mogen graag doen alsof Ferrari zich zonder Vettel ook wel uit de put had getrokken maar feit is dat dat alleen lukte met een belachelijk goede Duitser die nog vergezeld was van een extreem goede teambaas ook. Zonder Vettel was Ferrari nu het derde team en hadden ze de afgelopen 4 seizoenen nauwelijks een race gewonnen.quote:Dat is de fout en wat betreft de anti-Duitse saus van jou, daarvoor moet je het commentaar bij RTL eens terugkijken. Die maakten hem keihard af, terwijl die zender Vettel adoreert zoals alleen jij dat kan en Ziggo dat bij Max doet.
Jawel hoor, hij had gewoon weer de baan op kunnen sturen, een andere auto een beuk kunnen geven en beschadigen, om dan een straf te krijgen en dan te gaan jammeren hoe belachelijk die is. Verschil is dat hij geen achterlijke fanclub heeft die vindt dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden zoals Verstappen en Hamilton.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je dacht soms dat de rest van het veld meteen zou stoppen om Vettel voor te laten? Of dan hij zo op de baan zou kunnen rijden zonder dat iemand vol in zijn zijkant zou rossen?
Nee de enige reden dat hij niet meteen de baan op reed was omdat hij niet anders kon.
Vettel is een beetje de Weltschmerz van de formule 1 zeg maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef fathank het volgende:
Conclusie is eigenlijk dat niemand Vettel moet.
Engelsen niet, Nederlanders niet, Italianen niet, Duitsers niet.
Wat een kutjaar is het, he? En zodra Honda zijn zaken voor elkaar heeft, kan Vettel byebye zeggen tegen nog een kampioenschap, vrees ik. Of hij wordt om de oren gereden door Leclerc, ook een reeeele mogelijkheid. Jammer, hoor. Het had zo'n mooi 2018 kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aan domme mensen geen gebrek, maar ik zou niet op al teveel lerend vermogen rekenen.
[..]
Welk contact bedoel je precies? Ze maken meerdere keren contact, de eerste keer zit Vettel nog vol met zijn wiel op de kerb en zodra het eerste contact er komt trekt zijn auto naar rechts, niet eerder. Pas nadat het eerste rookpluimpje van het contact er is staat het wiel iets naar rechts gestuurd en volgt het contact tegen romp en later de achterband wat hem doet spinnen. Blijkbaar is je Verstappenbril ook niet op sterkte.
[..]
Als Verstappen nou eens zou leren om te accepteren wanneer hij gepasseerd wordt en niet de racelijn had geclaimd en ingestuurd op de apex, dan kon het wel. Onderstuur zou ik het ook niet noemen, het is gewoon een gevolg van het contact. je kunt niet met zo'n snelheid botsen en dat de auto dan precies dezelfde lijn aanhoudt.
[..]
Ik zie niet zo vaak RTL meer maar de laatste keren dat ik keek heb ik niets van enige adoratie bespeurd. Het is meer van 'we moeten de Duitsers langs met Vettel als meest prominent, en het over Mercedes hebben. Volgens mij is het geval dat de Britten en de Nederlanders niets van Vettel moeten hebben omdat hij hen teveel aan Schumacher doet denken en omdat hij Duitser is, en de Duitsers niet zo heel veel van Vettel moeten hebben omdat hij ze te weinig aan Schumacher doet denken. Het enthousiasme voor de Formule 1 is in Duitsland sowieso ingestort sinds het afscheid van Schumacher. De Italianen mogen graag doen alsof Ferrari zich zonder Vettel ook wel uit de put had getrokken maar feit is dat dat alleen lukte met een belachelijk goede Duitser die nog vergezeld was van een extreem goede teambaas ook. Zonder Vettel was Ferrari nu het derde team en hadden ze de afgelopen 4 seizoenen nauwelijks een race gewonnen.
[..]
Jawel hoor, hij had gewoon weer de baan op kunnen sturen, een andere auto een beuk kunnen geven en beschadigen, om dan een straf te krijgen en dan te gaan jammeren hoe belachelijk die is. Verschil is dat hij geen achterlijke fanclub heeft die vindt dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden zoals Verstappen en Hamilton.
Sainz rijdt dan ook nog met de B-spec.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz denkt er ook anders over dan Abi etc.twitter:autosport twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:12:27 Carlos Sainz says that a lack of progress on the engine front in the second half of 2018 is the chief reason for Renault's F1 performance slidehttps://t.co/f11EC0WiaN reageer retweet
Want de C-spec is niet betrouwbaar, zegt Renault zelf. Dus heeft Sainz gelijk, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz rijdt dan ook nog met de B-spec.
Abiteboul heeft het over de C-spec in de Red Bull, Sainz over de B-spec in de Renault. Twee verschillende motoren, dus zijn de uitspraken niet met elkaar in tegenspraak ongeacht of ze gelijk hebben of niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want de C-spec is niet betrouwbaar, zegt Renault zelf. Dus heeft Sainz gelijk, toch?
Dat zijn ze wel. Ze hebben het allebei over de ontwikkeling van de motor. De reden dat Sainz nog met de B-spec rijdt, is omdat de C-spec niet betrouwbaar wordt geacht (door Renault zelf). Dat valt ook onder 'ontwikkeling van de motor'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:48 schreef sasquatsch het volgende:
Abiteboul heeft het over de C-spec in de Red Bull, Sainz over de B-spec in de Renault. Twee verschillende motoren, dus zijn de uitspraken niet met elkaar in tegenspraak ongeacht of ze gelijk hebben of niet.
ik vind Vettel een toffe gastquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef fathank het volgende:
Conclusie is eigenlijk dat niemand Vettel moet.
Engelsen niet, Nederlanders niet, Italianen niet, Duitsers niet.
Sainz heeft het specifiek over de achteruitgang van het Renault team omdat de motor niet geupgrade is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Ze hebben het allebei over de ontwikkeling van de motor. De reden dat Sainz nog met de B-spec rijdt, is omdat de C-spec niet betrouwbaar wordt geacht (door Renault zelf). Dat valt ook onder 'ontwikkeling van de motor'.
Inderdaad. Geen motorontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz heeft het specifiek over de achteruitgang van het Renault team omdat de motor niet geupgrade is.
Hij heeft nooit met de C-spec gereden. Dus daar kan hij niet over oordelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen motorontwikkeling.
Daar oordeelt hij ook niet over. Hij oordeelt over het gebrek aan ontwikkeling (want hij heeft namelijk nooit met de C-spec gereden en daar is een reden voor). En Abou-dingetje roemt de motorontwikkeling. Dus ze hebben het wel degelijk over hetzelfde en hun visies staan loodrecht op elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft nooit met de C-spec gereden. Dus daar kan hij niet over oordelen.
Ja, maar niet omdat Vettel de titel niet wint.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een kutjaar is het, he?
Zo goed is Ghasly niet en Honda heeft ook nog een lange weg te gaan. Gaat Newey er nog tijd insteken, of heeft die nog steeds interessantere dingen te doen dan een botsauto bouwen? Die man is het helemaal niet gewend om 5 jaar niet mee te doen om de titel en ook geen noemenswaardige progressie te boeken.quote:En zodra Honda zijn zaken voor elkaar heeft, kan Vettel byebye zeggen tegen nog een kampioenschap, vrees ik.
Leclerc is natuurlijk het grootste talent van de Formule1, maar dat was Vettel ooit ook en die weet wel hoe je een auto sneller krijgt dus ik neem aan dat die in het 1e jaar nog tweede viool speelt.quote:Of hij wordt om de oren gereden door Leclerc, ook een reeeele mogelijkheid. Jammer, hoor. Het had zo'n mooi 2018 kunnen worden.
Aldus de Charlie Whiting van dit forum, op zich niet heel incompetent maar nogal makkelijk beinvloedbaar en vals.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vettel is een beetje de Weltschmerz van de formule 1 zeg maar.
Hij kwam lange tijd over als iemand met gevoel voor humor maar de laatste jaren is daar weinig van te merken. Hij oogt vermoeid.quote:
Oh ik vind Vettel nog steeds wel prima hoor. Heeft alleen net als Max af en toe een beetje een plaat voor zijn kop wat zijn eigen optreden betreft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij kwam lange tijd over als iemand met gevoel voor humor maar de laatste jaren is daar weinig van te merken. Hij oogt vermoeid.
Sure.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat Vettel de titel niet wint.
[..]
Zo goed is Ghasly niet en Honda heeft ook nog een lange weg te gaan. Gaat Newey er nog tijd insteken, of heeft die nog steeds interessantere dingen te doen dan een botsauto bouwen? Die man is het helemaal niet gewend om 5 jaar niet mee te doen om de titel en ook geen noemenswaardige progressie te boeken.
[..]
Leclerc is natuurlijk het grootste talent van de Formule1, maar dat was Vettel ooit ook en die weet wel hoe je een auto sneller krijgt dus ik neem aan dat die in het 1e jaar nog tweede viool speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |