abonnement Unibet Coolblue
pi_182402839
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:40 schreef AQUILA. het volgende:

[..]

Mijn tante ook :') . Wilde al een kerskrans gaan ophangen :{ .
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 oktober 2018 @ 23:34:49 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182402919
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Bullshit. Kap nou gewoon eens met dit soort geouwehoer man. Insinuerende foutieve langspeelplaat zonde einde dit.
Tot nu toe zit ik op 100% bevestiging van deze uitspraak. Als jij een tegenvoorbeeld hebt, hoor ik het graag.

Ik geef gewoon een plausibele verklaring voor mensen die zo zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182403726
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:00 schreef Elan het volgende:
Hoe kun je nou niet blij worden van een heerlijke nazomer. Dan spoor je echt niet.

Alsof er niet nog minimaal 100 dagen met amper zon voor ons klaar liggen.
Ik vind het apart en ook kortzichtig hoe mensen hun eigen 'pleziertje' (warm weer, zon, zonder jas naar buiten kunnen :') who cares om een jas aan moeten) belangrijker vinden dan het normaal functioneren van het klimaat. Binnen niet al te lange tijd is alles fucked up, maar nee als wij ons warme pleziertje maar hebben en oh wee als er wat regen uit de lucht valt. Die droogte boeit inmiddels ook geen hond meer.

Echt het is beyond me hoe graag sommige mensen warm weer willen ten koste van alles.
Koel en donker bewaren
pi_182403767
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Sprak van de week ook een vrouw. Die verlangde zo naar de herfst en winter, want ze wilde dikke truien aan. 8)7
Wat is er nou zo erg aan een trui of jas aan, ik snap dat echt niet.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 03:11:37 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182405209
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tot nu toe zit ik op 100% bevestiging van deze uitspraak. Als jij een tegenvoorbeeld hebt, hoor ik het graag.

Ik geef gewoon een plausibele verklaring voor mensen die zo zijn.
Vast ja. Gelukkig kom ik uit een omgeving van wintersporters en liefhebbers die gewoon graag en ook vaak buiten zijn en werken tijdena de winter dus nee, je zit onmogelijk op 100 procent met dat vooroordelend geblaatshow. Maar fijn om te weten dat de periode weer is aangebroken dat we bijna volcontinu dit gejammer van jou en straatcommando moeten aanhoren ;(

[ Bericht 14% gewijzigd door Dven op 09-10-2018 03:22:02 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:53:48 #56
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_182405831
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het apart en ook kortzichtig hoe mensen hun eigen 'pleziertje' (warm weer, zon, zonder jas naar buiten kunnen :') who cares om een jas aan moeten) belangrijker vinden dan het normaal functioneren van het klimaat. Binnen niet al te lange tijd is alles fucked up, maar nee als wij ons warme pleziertje maar hebben en oh wee als er wat regen uit de lucht valt. Die droogte boeit inmiddels ook geen hond meer.

Echt het is beyond me hoe graag sommige mensen warm weer willen ten koste van alles.
Word! Je verwoordt precies hoe ik erover denk. Het is gewoon abnormaal dat het nu nog steeds zo'n 25 graden is. De hele wereld gaat kapot
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:47:19 #57
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182406392
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:53 schreef Djeez het volgende:

[..]

Word! Je verwoordt precies hoe ik erover denk. Het is gewoon abnormaal dat het nu nog steeds zo'n 25 graden is. De hele wereld gaat kapot
Inderdaad. Het is nog nooit eerder 25 graden geworden in Oktober!!! BI-FUCKING-ZAR dit!
Grote paniek!
De droogte ... ohhh my gaaaawd, de droogte! Ja het is een droog jaar. Is geloof ik ook nog noooooooit eerder voorgekomen.

Letterlijk vorig jaar juli was véél te nat, maar dat zijn we alweer vergeten want: PANIEK.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:01:16 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_182406581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is nog nooit eerder 25 graden geworden in Oktober!!! BI-FUCKING-ZAR dit!
Grote paniek!
De droogte ... ohhh my gaaaawd, de droogte! Ja het is een droog jaar. Is geloof ik ook nog noooooooit eerder voorgekomen.

Letterlijk vorig jaar juli was véél te nat, maar dat zijn we alweer vergeten want: PANIEK.
https://weerstatistieken.nl/
Ik zie anders verschillende 25+ in het verleden in oktober :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_182406655
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

https://weerstatistieken.nl/
Ik zie anders verschillende 25+ in het verleden in oktober :+
Volgens mij was er een lichtelijke vorm van sarcasme aanwezig.
pi_182406708
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het apart en ook kortzichtig hoe mensen hun eigen 'pleziertje' (warm weer, zon, zonder jas naar buiten kunnen :') who cares om een jas aan moeten) belangrijker vinden dan het normaal functioneren van het klimaat. Binnen niet al te lange tijd is alles fucked up, maar nee als wij ons warme pleziertje maar hebben en oh wee als er wat regen uit de lucht valt. Die droogte boeit inmiddels ook geen hond meer.

Echt het is beyond me hoe graag sommige mensen warm weer willen ten koste van alles.
Nogal overtrokken reactie dit. Ten eerste hebben we er geen directe invloed op dus als het dan toch zo is, mag je er best van genieten als je er van houdt. Daarnaast is de natuur blijkbaar heel wat flexibeler dan de meeste mensen hier.
Ik kom bijna dagelijks in het bos en dat ziet er prima uit. Verder woon ik praktisch in de natuur. Deze zomer brengt ook hele bijzondere verschijnselen met zich mee. Seringen en magnolia's die dit jaar twee keer gebloeid hebben. Zwaluwen in de stal die drie maal een nestje jongen hebben gehad.
Het hooi is duurder geworden door de droogte. Twee jaar geleden was het ook flink duurder geworden omdat het toen te nat was. Zo is het altijd wel wat.
Als het nu hard en veel zou gaan regenen zou een ramp zijn voor de boeren. Het is oogsttijd, door de droge grond zakt het water niet de grond in, maar blijft er bovenop staan en dan zouden ze er met hun machines niet meer doorheen kunnen komen.
Maar vanuit je Amsterdamse woonflat is dat misschien allemaal moeilijk te beoordelen..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:11:26 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_182406738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij was er een lichtelijke vorm van sarcasme aanwezig.
mijn sarcasme radar heeft nog niet voldoende koffie gehad :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:17:44 #62
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182406845
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

mijn sarcasme radar heeft nog niet voldoende koffie gehad :@
Alstu

pi_182406908
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het apart en ook kortzichtig hoe mensen hun eigen 'pleziertje' (warm weer, zon, zonder jas naar buiten kunnen :') who cares om een jas aan moeten) belangrijker vinden dan het normaal functioneren van het klimaat. Binnen niet al te lange tijd is alles fucked up, maar nee als wij ons warme pleziertje maar hebben en oh wee als er wat regen uit de lucht valt. Die droogte boeit inmiddels ook geen hond meer.

Echt het is beyond me hoe graag sommige mensen warm weer willen ten koste van alles.
We hebben dit weer nu eenmaal, mogen we er dan niet van genieten? :D _O-

Ik vind het lekker, mag wel een tijdje zo blijven 8-)
pi_182408718
Tweede milde ochtend op een rij. Lekkâh _O_ Heerlijk hardloopweer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182408811
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het apart en ook kortzichtig hoe mensen hun eigen 'pleziertje' (warm weer, zon, zonder jas naar buiten kunnen :') who cares om een jas aan moeten) belangrijker vinden dan het normaal functioneren van het klimaat. Binnen niet al te lange tijd is alles fucked up, maar nee als wij ons warme pleziertje maar hebben en oh wee als er wat regen uit de lucht valt. Die droogte boeit inmiddels ook geen hond meer.

Echt het is beyond me hoe graag sommige mensen warm weer willen ten koste van alles.
Wat is dit voor gejank?
Warmste 9 en 10 oktober ooit zijn gemeten in 1921, ruim voordat global warming überhaupt een dingetje was.

Laat mensen lekker genieten van het laatste beetje zon en warmte..
blablablabla
pi_182409281
Zaterdag plaatselijk 27 graden.. ongekend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182409339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag plaatselijk 27 graden.. ongekend.
En het mooie is dat dat plaatselijke hier is!
pi_182409485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En het mooie is dat dat plaatselijke hier is!
:6
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:54:46 #69
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_182410044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En het mooie is dat dat plaatselijke hier is!
:D :W
waar is de boks smiley als je m nodig hebt
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_182411768
16 graden hier.
Man wat voelt dat comfortabel aan O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182412078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag plaatselijk 27 graden.. ongekend.
Blij dat ik vrij ben die dag.
War, War Never Changes
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:16:54 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182412258
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 03:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Vast ja. Gelukkig kom ik uit een omgeving van wintersporters en liefhebbers die gewoon graag en ook vaak buiten zijn en werken tijdena de winter dus nee, je zit onmogelijk op 100 procent met dat vooroordelend geblaatshow. Maar fijn om te weten dat de periode weer is aangebroken dat we bijna volcontinu dit gejammer van jou en straatcommando moeten aanhoren ;(
*O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:30:49 #73
163650 Greys
pi_182413499
Mensen mensen wat een verwennerette dit! O+

En ik leerde van de week dat de meeste lichamen vitamine D ongeveer 3 maanden kunnen opslaan voor tijden met minder zon. Dus oktober zorgt momenteel even voor een stuk minder winterdepressies t/m januari ongeveer op deze manier *O*

(En voor de mensen die er echt geestelijk last van hebben in de winter, slik 20 mcg vitD per dag. Scheelt een slok op een borrel.)

#greysweetraad 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:33:25 #74
163650 Greys
pi_182413542
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tot nu toe zit ik op 100% bevestiging van deze uitspraak. Als jij een tegenvoorbeeld hebt, hoor ik het graag.

Ik geef gewoon een plausibele verklaring voor mensen die zo zijn.
Ik moet Dven gelijk geven dat dat onzin is. Sorry katje O+ Ik kom echt vaak buiten (honden en sowieso gek op buiten) en ik ben ook dol op de herfst. Al vind ik dit zoals het nu is ook zalig. :D Maar ook de echte herfst heeft zat charme voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:36:47 #75
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182413620
Herfst vind ik inderdaad ook zeker charme hebben. Tis vooral de winter in Nederland die ik vrij intens haat. Nauwelijks zon, eindeloos mistige/miezerige omstandigheden. Gewoon depressing as fuck. :r

Plaatjes zoals bij Dven met dikke ladingen sneeuw, vaak i.c.m. blauwe luchten vind ik er echt 10X beter uitzien. Echter dat soort pittoreske omstandigheden heb je hier most of the time toch niet in de winter... dus ja, dan blijft er alleen grauwe soep over.

Ontopic, ik ben morgen vrij en daar ga ik fucking van genieten! B:)B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')