abonnement Unibet Coolblue
pi_182375703
Ik ben benieuwd naar banden tussen supporters van bepaalde clubs. Ik kan me er niet veel voor de geest halen op deze na:
Twente - Schalke
Ajax - Anderlecht
Sparta - Ajax
Feyenoord - Antwerp
FC Den Bosch -->Standard Liege
Vitesse - Lierse SK
ADO - Legia - Juve - Brugge
Misschien dat iemand anders nog meer van dit soort banden kent? Tussen twee buitenlandse clubs mag ook.
pi_182375739
PSV - Charleroi
FC Eindhoven - Tranmere Rovers
pi_182376003
Ik kan er tientallen opnoemen, maar waar wil je naar toe met deze topic?
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:30:39 #4
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_182376430
Fortuna - Genk
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:33:17 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182376492
Feyenoord en Celtic toch ook?
Oh.
  Moderator zondag 7 oktober 2018 @ 19:40:17 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182376650
Millwall-West ham united
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182376694
Liverpool-Celtic _O_
pi_182376826
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:52 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd naar banden tussen supporters van bepaalde clubs. Ik kan me er niet veel voor de geest halen op deze na:
Twente - Schalke
Ajax - Anderlecht
Sparta - Ajax
Feyenoord - Antwerp
FC Den Bosch -->Standard Liege
Vitesse - Lierse SK
ADO - Legia - Juve - Brugge
Misschien dat iemand anders nog meer van dit soort banden kent? Tussen twee buitenlandse clubs mag ook.
Feyenoord heeft geen banden met Antwerp. Wij hebben met niemand banden. Wel zijn er supporters die voor bepaalde clubs sympathie voelen, zoals Celtic of Antwerp, en vice versa.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 19:50:42 ]
pi_182376938
Ajax - KNVB
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:58:06 #10
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377020
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen banden met Antwerp. Wij hebben met niemand banden. Wel zijn er supporters die voor bepaalde clubs sympathie voelen, zoals Celtic of Antwerp, en vice versa.
Wel man. Hangt best vaak in doekie in De Kuip van de Feyenoord Mackems. Van Sunderland supporters dus.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:03:38 #11
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182377147
En ook met Ayr United, spelend in de Schotse Championship:

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182377311
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wel man. Hangt best vaak in doekie in De Kuip van de Feyenoord Mackems. Van Sunderland supporters dus.
Dat is wat anders dan echte banden.
pi_182378618
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
Millwall-West ham united
Echte matties ja.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 7 oktober 2018 @ 21:11:44 #14
408813 crew  trein2000
pi_182378699
Twente - stranraer
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182378745
Er bestaan geen vriendschappen, gelul.
Het is een klein groepje supporters die dan eens naar een wedstrijd van club X is gegaan, daar dan een leuke tijd heeft gehad met supporters van club X en dan is het meteen een vriendschapsband. Wat een onzin. Ook vlaggen van club X voor je eigen vak hangen enzo. Zag net bij samenvatting Willem II - vlag waar Bristol op stond. Die idioten komen dan met een man of 20 vanuit Engeland wsch. eenmaal per jaar als PSV er speelt. En vica versa zal Willem II Bristol ook eens bezoeken. Om hoeveel man gaat het dan? Ik neem niet aan dat er 10000 kruiken naar Bristol gaan :')

Ik lees hierboven PSV en Charleroi. Ja, in de jaren ‘90. Het is vooral de oudere garde die elkaar nog opzoekt. Maar ook dat is een beperkte groep. De nieuwe generatie heeft daar niets mee.

Vriendschapsbanden tussen clubs, onzin.
U MAD?
pi_182378818
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord en Celtic toch ook?
Feyenoord supporters schurken graag tegen iedereen aan.
AFCA!
pi_182378844
Ajax en Anderlecht is al van oudsher wel een sterke band. De nieuwe generatie hooligans bezoeken geregeld wedstrijden van Cracovia en andersom ook.

Zelf ben ik geen voorstander van doeken van andere clubs in het stadion.
AFCA!
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:18:00 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182378867
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Er bestaan geen vriendschappen, gelul.
Het is een klein groepje supporters die dan eens naar een wedstrijd van club X is gegaan, daar dan een leuke tijd heeft gehad met supporters van club X en dan is het meteen een vriendschapsband. Wat een onzin. Ook vlaggen van club X voor je eigen vak hangen enzo. Zag net bij samenvatting Willem II - vlag waar Bristol op stond. Die idioten komen dan met een man of 20 vanuit Engeland wsch. eenmaal per jaar als PSV er speelt. En vica versa zal Willem II Bristol ook eens bezoeken. Om hoeveel man gaat het dan? Ik neem niet aan dat er 10000 kruiken naar Bristol gaan :')

Ik lees hierboven PSV en Charleroi. Ja, in de jaren ‘90. Het is vooral de oudere garde die elkaar nog opzoekt. Maar ook dat is een beperkte groep. De nieuwe generatie heeft daar niets mee.

Vriendschapsbanden tussen clubs, onzin.
Vriendschapsbanden tussen groepjes supporters inderdaad, wat is daar onzin aan?

ADO heeft dat ook met Legia en Juventus.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 7 oktober 2018 @ 21:18:24 #19
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182378879
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Feyenoord supporters schurken graag tegen iedereen aan.
Uh, nee.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182378924
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Uh, nee.
Dan weer een doekje van Sunderland dan van Milwall of Chelsea. Vriendschapsdoeken/gemengde doeken met Celtic en Liverpool. Antwerp vroeger ook maar dat is toen uit de hand gelopen. Volgens mij gaan die nu samen met Willem II naar afgesproken gevechten.
AFCA!
pi_182379587
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vriendschapsbanden tussen groepjes supporters inderdaad, wat is daar onzin aan?

ADO heeft dat ook met Legia en Juventus.
Ja dat is toch onzin man. Stoer doenerij.
Dus als ik een vriend in Liverpool heb wonen en we bij elkaar wedstrijden bezoeken kan ik een Liverpool vlag ophangen en heeft PSV ineens een vriendschapsband met Liverpool :') Jaja.
U MAD?
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:02:55 #22
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_182379845
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja dat is toch onzin man. Stoer doenerij.
Dus als ik een vriend in Liverpool heb wonen en we bij elkaar wedstrijden bezoeken kan ik een Liverpool vlag ophangen en heeft PSV ineens een vriendschapsband met Liverpool :') Jaja.
Ja, dat kun je doen ja. Heel stoer is het overigens niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_182379925
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dan weer een doekje van Sunderland dan van Milwall of Chelsea. Vriendschapsdoeken/gemengde doeken met Celtic en Liverpool. Antwerp vroeger ook maar dat is toen uit de hand gelopen. Volgens mij gaan die nu samen met Willem II naar afgesproken gevechten.
Bij jullie niet anders toch? Anderlecht, Tel Aviv, Spurs, flirten met Genua.
#12 is not for sale!
pi_182380104
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja, dat kun je doen ja. Heel stoer is het overigens niet.
Dat bedoel ik.
Laten we het hele stadion vol hangen met vlaggen van andere clubs, hoezee. Trots op zoveel vriendschapsbanden jongens!
U MAD?
pi_182391256
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Er bestaan geen vriendschappen, gelul.
Het is een klein groepje supporters die dan eens naar een wedstrijd van club X is gegaan, daar dan een leuke tijd heeft gehad met supporters van club X en dan is het meteen een vriendschapsband. Wat een onzin. Ook vlaggen van club X voor je eigen vak hangen enzo. Zag net bij samenvatting Willem II - vlag waar Bristol op stond. Die idioten komen dan met een man of 20 vanuit Engeland wsch. eenmaal per jaar als PSV er speelt. En vica versa zal Willem II Bristol ook eens bezoeken. Om hoeveel man gaat het dan? Ik neem niet aan dat er 10000 kruiken naar Bristol gaan :')

Ik lees hierboven PSV en Charleroi. Ja, in de jaren ‘90. Het is vooral de oudere garde die elkaar nog opzoekt. Maar ook dat is een beperkte groep. De nieuwe generatie heeft daar niets mee.

Vriendschapsbanden tussen clubs, onzin.
Hoe wil je Twente en Schalke verklaren? Toen Twente degradeerde en de club dreigde om te vallen waren een hoop Schalke-supporters naar Enschede afgereisd om mee te demonstreren. Het is niet zo zeer een vlaggetje ophangen in een stadion.
pi_182418209
Napoli - Genoa - Catania - Ancona - Lokomotiv Plovdiv - Dortmund - Celtic.

Wat ik weet:

Genoa: zeer vriendschappelijke band, zowel qua bestuur als supporters.
Catania: nu even wat minder omdat ze nu 3e divisie spelen, wel vaak mensen die steun uitspreken via sociale media onderling.
Ancona: zie ik af en toe nog tussen de Mastiffs staan.
Lokomotiv Plovdiv: zijn vaak aanwezig bij Europese wedstrijden en derby's, helpen ook mee bij rellen.
Dortmund en Celtic: is denk ik meer onderlinge sympathie.


Benevento op zich ook wel een beetje, als streekgenoot. Geen jaloezie vanuit hun kant waar ze bij Avellino en Salernitana wel last van hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Aiciu op 09-10-2018 19:47:45 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182418519
Italië vrienden en rivalen:
http://www.tuttocurve.com/ultras-gemellaggi-rivalita-calcio

lijst klopt niet, maar veel klopt wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Aiciu op 09-10-2018 20:08:24 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182429910
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord en Celtic toch ook?
Nooit zelf meegemaakt, in de tijd dat ik nog regelmatig in de Kuip kwam waren er wel vaak groepjes uit Antwerpen en ook de Boulogne Boys van Paris SG waren er wel eens bij. Maar dan heb ik het wel over pak em beet 25-30 jaar geleden, of dat nu nog zo is weet ik niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182429923
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
Millwall-West ham united
Die kunnen elkaars bloed wel drinken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182430081
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
Er bestaan geen vriendschappen, gelul.
Het is een klein groepje supporters die dan eens naar een wedstrijd van club X is gegaan, daar dan een leuke tijd heeft gehad met supporters van club X en dan is het meteen een vriendschapsband. Wat een onzin. Ook vlaggen van club X voor je eigen vak hangen enzo. Zag net bij samenvatting Willem II - vlag waar Bristol op stond. Die idioten komen dan met een man of 20 vanuit Engeland wsch. eenmaal per jaar als PSV er speelt. En vica versa zal Willem II Bristol ook eens bezoeken. Om hoeveel man gaat het dan? Ik neem niet aan dat er 10000 kruiken naar Bristol gaan :')

Ik lees hierboven PSV en Charleroi. Ja, in de jaren ‘90. Het is vooral de oudere garde die elkaar nog opzoekt. Maar ook dat is een beperkte groep. De nieuwe generatie heeft daar niets mee.

Vriendschapsbanden tussen clubs, onzin.
Toch is er wel een goeie band tussen Den Bosch en Standard en die bestaat al sinds de jaren 90. Jongens komen bij elkaar over de vloer en blijven soms her en der slapen. En dan heb ik het niet over een handjevol losse vriendschapjes maar gewoon georganiseerde afspraken waarbij men elkaar soms met bussen vol opzoekt. Zelf ben ik diverse keren mee geweest in de beginjaren uit naar RWDM, Lierse, en Anderlecht, en thuis tegen Brugge en nog want mindere goden. Ik kan me nog herinneren dat er wel een flinke taalbarriere bestond, omdat die gasten geen Nederlands spreken of het gewoon vertikken, en ook al bizar slecht Engels spreken, en Frans lag ons nou ook niet echt, dus werd er veel gebarentaal gebruikt wat soms wel voor komische situaties zorgde. Wij moesten altijd hele vrachten aan wiet en hasj voor die gasten meebrengen, want dat scheen in die tijd een drama te zijn om te krijgen daar. Best wel een leuke tijd gehad, ik had ook nog een scharreltje in Luik, want voetbal is wel leuk, maar af en toe van bil gaan is toch ook wel even lekker. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182442350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:59 schreef Aiciu het volgende:
Italië vrienden en rivalen:
http://www.tuttocurve.com/ultras-gemellaggi-rivalita-calcio

lijst klopt niet, maar veel klopt wel.
Het blijft mij verbazen hoe een kleine, relatief onbekende, middenmoot club als ADO Den Haag een vriendschapsband heeft met een van de grootste clubs van Italië en wereldclub Juventus.
pi_182442372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toch is er wel een goeie band tussen Den Bosch en Standard en die bestaat al sinds de jaren 90. Jongens komen bij elkaar over de vloer en blijven soms her en der slapen. En dan heb ik het niet over een handjevol losse vriendschapjes maar gewoon georganiseerde afspraken waarbij men elkaar soms met bussen vol opzoekt. Zelf ben ik diverse keren mee geweest in de beginjaren uit naar RWDM, Lierse, en Anderlecht, en thuis tegen Brugge en nog want mindere goden. Ik kan me nog herinneren dat er wel een flinke taalbarriere bestond, omdat die gasten geen Nederlands spreken of het gewoon vertikken, en ook al bizar slecht Engels spreken, en Frans lag ons nou ook niet echt, dus werd er veel gebarentaal gebruikt wat soms wel voor komische situaties zorgde. Wij moesten altijd hele vrachten aan wiet en hasj voor die gasten meebrengen, want dat scheen in die tijd een drama te zijn om te krijgen daar. Best wel een leuke tijd gehad, ik had ook nog een scharreltje in Luik, want voetbal is wel leuk, maar af en toe van bil gaan is toch ook wel even lekker. :')
Hehe, heerlijk verhaal. Lijkt mij mooi om mee te maken _O_
pi_182443088
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Ik kan er tientallen opnoemen, maar waar wil je naar toe met deze topic?
pi_182445274
Voetbal is oorlog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182445438
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:46 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Hoe wil je Twente en Schalke verklaren? Toen Twente degradeerde en de club dreigde om te vallen waren een hoop Schalke-supporters naar Enschede afgereisd om mee te demonstreren. Het is niet zo zeer een vlaggetje ophangen in een stadion.
Er was een europese wedstrijd waarbij het hele stadion "gedeeld" werd. Knvb beker finale was er niks bij. Maar goed, in Enschede spreken we toch allemaal duits ^O^
pi_182446101
Willem II - Antwerp en Bristol

:*
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 09:17:42 #37
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_182446439
NEC - Motherwell, Steaua Boekarest en Glentoran
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:53:56 #38
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182446983
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:36 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Er was een europese wedstrijd waarbij het hele stadion "gedeeld" werd. Knvb beker finale was er niks bij. Maar goed, in Enschede spreken we toch allemaal duits ^O^
Daar was ik ook bij, volgens mij was dat in 2008. Geweldige sfeer.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_182448790
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:51 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Het blijft mij verbazen hoe een kleine, relatief onbekende, middenmoot club als ADO Den Haag een vriendschapsband heeft met een van de grootste clubs van Italië en wereldclub Juventus.
De club ADO mag dan relatief onbekend zijn, de reputatie van de fans is dat natuurlijk niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182455415
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:51 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Het blijft mij verbazen hoe een kleine, relatief onbekende, middenmoot club als ADO Den Haag een vriendschapsband heeft met een van de grootste clubs van Italië en wereldclub Juventus.
Misschien via Legia.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182455821
Ik ken een grote groep utrecht supporters die ieder jaar naar Lech Poznan gaan, en dan komen hun supporters terug naar utrecht om ajax-thuis te gaan kijken. Samen gaan ze dan speed snuiven, bier zuipen en antisemitische sentimenten met elkaar uitwisselen. Één keertje mee zitten pilsen omdat ik één van die utrechtsupporters goed ken. Gezellig clubje skinheads waar ik niet aan durfde te vertellen welke clubs ik graag aanhang. Leuk hoor. :)
-nee-
pi_182456664
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik ken een grote groep utrecht supporters die ieder jaar naar Lech Poznan gaan, en dan komen hun supporters terug naar utrecht om ajax-thuis te gaan kijken. Samen gaan ze dan speed snuiven, bier zuipen en antisemitische sentimenten met elkaar uitwisselen. Één keertje mee zitten pilsen omdat ik één van die utrechtsupporters goed ken. Gezellig clubje skinheads waar ik niet aan durfde te vertellen welke clubs ik graag aanhang. Leuk hoor. :)
mooi praatjes voor op de kringverjaardag bij je oma.
pi_182456695
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 19:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

mooi praatjes voor op de kringverjaardag bij je oma.
Geen idee wat je bedoelt man, ik reageer op de vraag in de OP
-nee-
pi_182483336
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Liverpool-Celtic _O_
Ze zouden een soort "You'll never walk alone cup" moeten organiseren

Deelnemende ploegen

Celtic Glasgow
Liverpool
Dortmund
Club Brugge

Zijn er nog die You'll never walk alone roepen in hun stadion
pi_182484202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ze zouden een soort "You'll never walk alone cup" moeten organiseren

Deelnemende ploegen

Celtic Glasgow
Liverpool
Dortmund
Club Brugge

Zijn er nog die You'll never walk alone roepen in hun stadion
Top idee _O_

Twente en Feyenoord supporters proberen het soms in te zetten
pi_182484301
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ze zouden een soort "You'll never walk alone cup" moeten organiseren

Deelnemende ploegen

Celtic Glasgow
Liverpool
Dortmund
Club Brugge

Zijn er nog die You'll never walk alone roepen in hun stadion
Zou je ons een voorbeeld kunnen geven van het speelschema en hoe zo'n eindstand eruit zou kunnen zien?
Oh.
pi_182484577
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:06 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Bij jullie niet anders toch? Anderlecht, Tel Aviv, Spurs, flirten met Genua.
vergeet gate 13 niet oO/
pi_182488078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou je ons een voorbeeld kunnen geven van het speelschema en hoe zo'n eindstand eruit zou kunnen zien?
Geen probleem:

Club Brugge Dortmund 1-2
Liverpool - Celtic 2-0

Dortmund - Liverpool 0-0
Celtic - Club Brugge 1-1

Dortmund - Celtic 2-0
Club Brugge - liverpool 0-1

Celtic - Dortmund 0-1
Liverpool - Club Brugge 1-0

Liverpool - Dortmund 2-1
club Brugge - Celtic 2-0

Dortmund - Club Brugge 1-0
Celtic - Liverpool 1-1

quote:
Eindstand: (naam ploeg, PTN, (DOELSALDO)

Liverpool 14 (7-2)
Dortmund 13 (7-3)
Club Brugge 4 (4-5)
Celtic 2 (2-9)
pi_182488205
Sooow, werd Dortmund bijna nog eerste door het verrassende gelijkspel van Liverpool op de laatste speeldag _O_
pi_182489226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Geen probleem:

Club Brugge Dortmund 1-2
Liverpool - Celtic 2-0

Dortmund - Liverpool 0-0
Celtic - Club Brugge 1-1

Dortmund - Celtic 2-0
Club Brugge - liverpool 0-1

Celtic - Dortmund 0-1
Liverpool - Club Brugge 1-0

Liverpool - Dortmund 2-1
club Brugge - Celtic 2-0

Dortmund - Club Brugge 1-0
Celtic - Liverpool 1-1

[..]

Ik mag hopen dat Lee Towers de beker dan uitreikt aan Liverpool.
Oh.
pi_182489259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Lee Towers de beker dan uitreikt aan Liverpool.
Wie anders :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')