abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 17:50:51 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182374296
Wow! Zieke shit!!! Mooiste dag van je leven en dan dit :{ Afschuwelijk!
quote:

20 people killed in car crash involving limo in upstate New York



Twenty people have been confirmed killed by state police after a speeding limousine crashed into pedestrians near a crowded tourist spot in upstate New York.

DETAILS TO FOLLOW
https://www.rt.com/usa/440603-car-crash-limo-killed/
quote:
New York wedding limousine crash: 20 dead and bodies left strewn across road in horror smash

Officials have described the scene in Schoharie County as a 'mass casualty incident' with witnesses hearing screaming





Twenty people were killed in a limousine crash in Schoharie County, New York, police have confirmed.

According to local media the vehicle sped down a hill a crashed into bystanders in the rural county however two vehicles are said to be involved.

Witnesses at the scene said several bodies could be seen on the ground.

The Times Union reports that at least two vehicles - including an SUV-style stretch limousine reported to be en route to a wedding - were involved in the crash on Saturday afternoon.

However it was unclear if the impact killed pedestrians, passengers or both.

Bridey Finegan of Schoharie lives just down the road from the scene of the crash.

She said: "I saw a lot of people here at the Apple Barrel out in the parking lot. Then I heard screaming.

"Then I saw this large van, a very unusual looking vehicle out here in Scoharie in the bushes and really wrecked, hit a tree."

“The first responders broke some windows to try to get people out. I believe the jaws of life were here on the side of one of the fire trucks,” said Finnagen.

Neighbors living close by say they heard a loud bang and came outside to see people running from the café to help.

"This is a two-vehicle, multi-fatality investigation,” said State Police Capt. Richard O’Brien.

“It's very preliminary. In it's infancy stages. We have several units investigating."

The cause of the crash is still under investigation. The National Transportation Safety Board announced Sunday morning that it is sending a "go-team" to the site of the deadly crash

Investigators worked into the night on what is likely to be the deadliest vehicle crash the region has seen in years.

The crash happened near the Apple Barrel Country Store.

The Apple Barrel posted a note on Facebook confirming it will be open Sunday, and are collecting donations for the local volunteer agencies who responded to the scene of the crash.

"We hope you will come and share your smiles, love, friendship and hugs with us. We also hope you will share your change. We will be collecting donations for our local volunteer emergency services. They are the heroes of our small community."

https://www.mirror.co.uk/(...)g-limousine-13379807
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_182374402
Zo we proberen het nog een keer zonder de hilaaaaarische posts.
ijs_beer fan!
pi_182374440
Ja laten we dat maar doen want pret is niet leuk
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:01:26 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182374542
Op een gemiddelde dag is het niet afschuwelijk?
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:06:12 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_182374687
Google Maps
https://www.google.com/ma(...)ta=!3m1!1e3?hl=en-US

Streetview
https://www.google.com/ma(...)3312!8i6656?hl=en-US

Reddit
https://www.reddit.com/r/(...)ties_in_wedding_limo

reacties
this particular intersection is notoriously dangerous. Its a long winding hill that comes to the main road. The road comes at your fast and viewing is a little tricky. From what I have heard the Limo lost control and went into the parking lot of the Apple Barrel
==========
Yeah it looks like it could be hard to stop coming down 30 toward the stop sign if you aren't really paying attention? I just saw the same as you mentioned, it looks like the limo went into the trees behind/adjacent to the Apple Barrell.
==========
The crash involved another vehicle and a bunch of the wedding guests were ejected from the vehicle in front of a crowd, and the bodies were laying in the road for everyone to see.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 07-10-2018 18:17:18 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 18:07:33 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182374728
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Google Maps
https://www.google.com/ma(...)ta=!3m1!1e3?hl=en-US

Reddit
https://www.reddit.com/r/(...)ties_in_wedding_limo

reacties
this particular intersection is notoriously dangerous. Its a long winding hill that comes to the main road. The road comes at your fast and viewing is a little tricky. From what I have heard the Limo lost control and went into the parking lot of the Apple Barrel
==========
Yeah it looks like it could be hard to stop coming down 30 toward the stop sign if you aren't really paying attention? I just saw the same as you mentioned, it looks like the limo went into the trees behind/adjacent to the Apple Barrell.
==========
The crash involved another vehicle and a bunch of the wedding guests were ejected from the vehicle in front of a crowd, and the bodies were laying in the road for everyone to see.
Wow! Iets met weigerende remmen misschien?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:13:42 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:17:27 #8
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182374980
Limo te zwaar beladen en macht over het stuur kwijt geraakt.
pi_182375119
20? De tering.
  zondag 7 oktober 2018 @ 18:38:58 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182375413
Wat een nachtmerrie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182375553
Zeer triest nieuws.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 19:10:46 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182375991
Zijn vooral voetgangers begrijp ik. Al zal het mij niks verbazen als in die limo ook doden gevallen zijn, daar zitten geen gordels in volgens mij?

quote:
Limousine op weg naar huwelijk crasht in groep voetgangers: zeker 20 doden in staat New York



Een limousine op weg naar een huwelijk is zaterdag (plaatselijke tijd) in het Amerikaanse Schoharie, in de staat New York, met hoge snelheid op een groep voetgangers gecrasht. Daardoor zijn twintig doden gevallen, heeft de politie ’s anderendaags bevestigd. Het is het dodelijkste ongeluk sinds 2005 in deze staat.

De politie vermoedt dat er een botsing met een ander voertuig op een kruising aan de crash voorafging. De onderzoeksraad National Transportation Safety Board (NTSB) onderzoekt het incident.

De botsing vond plaats op een kruispunt. De limousine was op weg naar een huwelijk toen de chauffeur volgens sommige bronnen de controle over het stuur verloor nadat de remmen het hadden begeven in een afdaling. Daarbij raakte hij een wagen die net van een parking reed.

Het ongeluk gebeurde bij de parkeerplaats van de Apple Barrel Country Store, waar op dat moment veel auto’s en mensen stonden. De winkel en de regio zijn populair bij natuurliefhebbers die willen genieten van de herfstkleuren van het bos. Het is nog niet duidelijk of er ook in de limousine dodelijke slachtoffers zijn gevallen.

De hulpdiensten zijn massaal ter plaatse gekomen. Verschillende gewonden zijn naar het ziekenhuis gebracht met de helikopter. Het ongeval van zaterdag is het dodelijkste ongeval in de regio sinds 2005, toen bij een scheepsramp op Lake George twintig mensen om het leven kwamen.





https://www.hln.be/nieuws(...)t-new-york~ae37f23c/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_182376186
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:10 schreef Nikonlover het volgende:
Zijn vooral voetgangers begrijp ik. Al zal het mij niks verbazen als in die limo ook doden gevallen zijn, daar zitten geen gordels in volgens mij?

[..]

Volgens de meeste nieuwsbronnen zaten van de 20 doden er 18 in de limousine, de andere 2 doden stonden op de parkeerplaats van het restaurant.
  FOK!fotograaf zondag 7 oktober 2018 @ 19:24:39 #14
842 Zorro
Z
pi_182376286
Een ongeluk met een trouwstoet en dan iemand interviewen die Bridey heet ...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 19:32:03 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182376460
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:19 schreef FlyingEagle het volgende:

[..]

Volgens de meeste nieuwsbronnen zaten van de 20 doden er 18 in de limousine, de andere 2 doden stonden op de parkeerplaats van het restaurant.
18? Wow! Dat moet dan wel iedereen in de limo zijn :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:49:56 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_182376822
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

18? Wow! Dat moet dan wel iedereen in de limo zijn :{ :{ :{
Grote kans dat niemand van de inzittenden zijn gordel omhad, dan loopt het inderdaad snel op.

Medelijden met de hulpverlener die die cabine in moest.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 19:57:15 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182376993
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Grote kans dat niemand van de inzittenden zijn gordel omhad, dan loopt het inderdaad snel op.

Medelijden met de hulpverlener die die cabine in moest.
Die zitten er ook niet in volgens mij. tenminste, ik kan ze niet ontdekken op de plaatjes van de interieurs van limo's.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:00:53 #18
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_182377087
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die zitten er ook niet in volgens mij. tenminste, ik kan ze niet ontdekken op de plaatjes van de interieurs van limo's.
Lijkt erop dat je gelijk hebt. :{

quote:
Passenger vehicles designed to seat more than 10 people, that have mainly seats that face sideways, aren’t required to be fitted with seat belts. Stretch limos, and some kinds of party bus, can fall into that category.
https://www.luxorlimo.com(...)imos-have-seat-belts

Hopen dat ze dat alsnog verplichten nu, maar zal wel niet in Murica.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 oktober 2018 @ 20:02:13 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182377117
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:00 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Lijkt erop dat je gelijk hebt. :{

[..]

https://www.luxorlimo.com(...)imos-have-seat-belts

Hopen dat ze dat alsnog verplichten nu, maar zal wel niet in Murica.
De plaatjes die ik heb gezien zijn van NL limo bedrijven. Hopelijk worden ze hier wel verplicht..... Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als er een limo crasht die onderweg is naar een examenfeestje oid
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_182377225
In een Nederlandse taxi draagt toch ook zelden iemand een gordel? De chauffeur is het niet verplicht maar de passagiers dragen hem ook niet.
pi_182377507
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In een Nederlandse taxi draagt toch ook zelden iemand een gordel? De chauffeur is het niet verplicht maar de passagiers dragen hem ook niet.
Of in een bus...
pi_182377937
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In een Nederlandse taxi draagt toch ook zelden iemand een gordel? De chauffeur is het niet verplicht maar de passagiers dragen hem ook niet.
Ik zou in een taxi wel gewoon een riem om doen. Een bus is inderdaad anders, vaak zitten er niet eens gordels in.
pi_182379522
Triest
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:50:59 #24
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182381006
Is dit een 'bewussie'?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182381209
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In een Nederlandse taxi draagt toch ook zelden iemand een gordel? De chauffeur is het niet verplicht maar de passagiers dragen hem ook niet.
Hoezo is de chauffeur het niet verplicht? :?
Ik doe sowieso mijn gordel om in een taxi, maar dat is ook vooral gewoonte.

Dat er nog steeds geen gordels in bussen zijn begrijp ik ook niet helemaal. Laatst een bijna-crash gehad waar de chauffeur hard moest remmen en ik vloog toch net wat te makkelijk tegen het scherm voor me aan.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:13:59 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182381424
Ze zouden staan wachten voor een bruiloft. Bruid en bruidegom in de limo, die vervolgens 18 van je gasten doodt? Je moet er niet aan denken....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182381468
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze zouden staan wachten voor een bruiloft. Bruid en bruidegom in de limo, die vervolgens 18 van je gasten doodt? Je moet er niet aan denken....
Dát is wel echt hell inderdaad. En 18 man in eenn limo. Is dat niet wat veel?

Edit: NVM... Dat type limo is max. 20 personen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:55:04 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182382005
Blijkbaar toch geen bruiloft maar een soort party limo voor stelletjes.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 8 oktober 2018 @ 09:23:01 #29
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_182384882
quote:
Vier zussen in verongelukte limo VS

In de limousine die zaterdag in de VS
verongelukte,zaten vier zussen met hun
echtgenoten en andere familieleden en
vrienden. Alle achttien inzittenden van
de Ford Excursion kwamen om het leven
,
evenals twee voetgangers.

De verlengde auto reed in Schoharie,een
plaatsje in de staat New York,op een
T-splitsing rechtdoor, raakte de twee
voetgangers en botste tegen een auto op
een parkeerplaats.De T-splitsing staat
bekend als gevaarlijk.

Volgens nabestaanden was de groep op
weg naar een verjaardagsfeest. Waardoor
de chauffeur de macht over het stuur
kwijtraakte is niet duidelijk.
https://nos.nl/teletekst#129
pi_182388264
quote:
Fuck 4 zussen.. :|
Dan ben je ook klaar als ouders zeg. Damn...
pi_182391960
Bah..
Ik zwaai naar dieren.
pi_182392016
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 18:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wow! Iets met weigerende remmen misschien?
Ik vermoed eerder een chauffeur die een appje zat te typen en toen de kruising pas te laat zag.

quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De plaatjes die ik heb gezien zijn van NL limo bedrijven. Hopelijk worden ze hier wel verplicht..... Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als er een limo crasht die onderweg is naar een examenfeestje oid
Voor zijwaartse zitplaatsen wordt een gordel nooit verplicht, want dan wordt zo'n ding gevaarlijk bij een crash: Een driepuntsgordel kan dan zelfs iemand onthoofden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182392050
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:24 schreef miaeak het volgende:

[..]

Fuck 4 zussen.. :|
Dan ben je ook klaar als ouders zeg. Damn...

Ze hebben er nog 3 over.
pi_182392096
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze hebben er nog 3 over.
Oh, dan moeten ze niet janken.
;(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 15:28:34 ]
pi_182392205
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:44 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik zou in een taxi wel gewoon een riem om doen. Een bus is inderdaad anders, vaak zitten er niet eens gordels in.
Lijnbussen niet maar in al die touring dingen wel.
pi_182392226
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
In een Nederlandse taxi draagt toch ook zelden iemand een gordel? De chauffeur is het niet verplicht maar de passagiers dragen hem ook niet.
De taxi is nou juist dé plek waar ik een gordel zou dragen. Levensgevaarlijke idioten.
pi_182392775
Doden zijn de familie Steenbergen uit Amsterdam

erikmouthaanRTL twitterde op maandag 08-10-2018 om 13:12:39 De 20 mensen die omkwamen bij een ongeluk met een limousine kwamen uit de stad Amsterdam, zo’n 2,5 uur rijden van New York City. De familie heette Steenbergen. https://t.co/YB9nK3vnpY reageer retweet


[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2018 16:01:02 ]
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 22:13:42 #38
8781 crew  Frutsel
pi_182401126
CBSNewsRadio twitterde op maandag 08-10-2018 om 22:10:38 The limousine involved in the deadliest transportation accident in the U.S. for nearly a decade had failed inspection and the driver was not properly licensed. Listen: https://t.co/Dw0cHZqOf8 reageer retweet
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:17:29 #39
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182403796
De limo had geen geldige 'apk' meer en mocht niet meer op de weg zijn.
Dat is in elk geval geregeld.
Tot nooit .......
pi_182404826
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:17 schreef Speekselklier het volgende:
De limo had geen geldige 'apk' meer en mocht niet meer op de weg zijn.
Dat is in elk geval geregeld.
Plus de chauffeur was niet bevoegd om een limo te rijden. Gaat een rechtszaak van komen waar de honden geen brood van lusten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 02:35:01 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_182405139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Plus de chauffeur was niet bevoegd om een limo te rijden. Gaat een rechtszaak van komen waar de honden geen brood van lusten.
Prestige Limousine, het bedrijf dat de limo verhuurde zal failliet gaan inderdaad. _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:41:43 #42
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_182421691
Interessant verleden van de chauffeur: https://www.dailymail.co.(...)r-FBI-informant.html
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:49:45 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182422786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:41 schreef MrRatio het volgende:
Interessant verleden van de chauffeur: https://www.dailymail.co.(...)r-FBI-informant.html
Misschien dus gewoon een aanslag? remleidingen doorgesneden?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_182425442
Limousines..... toch wel één van de meest pauperige vervoersmogelijkheden op het OV na.
Wat het niet minder triest maakt overigens.

Wat ik me afvraag: hoe sterven die 20 man in die limo? Ik bedoel: hij ziet er niet gehavend uit? Breken die hun nek door het koprollen of hoe?!?
U MAD?
pi_182425499
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef Stoney3K het volgende:
Voor zijwaartse zitplaatsen wordt een gordel nooit verplicht, want dan wordt zo'n ding gevaarlijk bij een crash: Een driepuntsgordel kan dan zelfs iemand onthoofden.
dit. In Nederland zijn zijwaartse zitplaatsen in nieuwe voertuigen - met uitzondering van brandweer/ambulance - niet eens meer toegestaan tegenwoordig.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')