abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182367954
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb leuk programma ontdekt: 'Paleis voor een prikkie' op SBS6, gaat over kringloopwinkels en hoe je met 250 euro een prachtig interieur kunt maken.

Met twee vertederende, humoristische interieurontwerpers die voorheen voor de rijken hebben gewerkt, en nu de armen aan een mooi interieur helpen.
Je kunt de afleveringen zonder reclame hier terugkijken, lekker tijdverdrijf voor de zondag:
https://www.sbs6.nl/programmas/paleis-voor-een-prikkie/

Ik vind het enerzijds mooi om te zien hoe professionals aankijken tegen de doorsnee inrichtingen en het is leerzaam hoe professionals kijken en ze leggen ook een en ander uit, bijv. dat spiegels belangrijk zijn, hoe je radiators mooi kan wegwerken e.d.

[ Bericht 24% gewijzigd door Loekie1 op 07-10-2018 11:32:45 ]
pi_182367989
Klinkt als de zoveelste SBS flop.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
pi_182368066
Ik vind het enerzijds mooi om te zien hoe professionals aankijken tegen de doorsnee inrichtingen en het is leerzaam hoe professionals kijken en ze leggen ook een en ander uit, bijv. dat spiegels belangrijk zijn, hoe je radiators mooi kan wegwerken e.d.

Ook knap hoe ze in mum van tijd in een kringloopzaak zien wat klasse en stijl heeft. Ik zit altijd te dubben: is dit iets? Zal dit mooi staan thuis? En zij zien alles in een oogopslag.

Ze typen 'gratis' in op internet en komen ook bij mensen thuis die iets op marktplaats hebben gezet.

Helemaal praktisch denken ze niet: steevast worden donkerblauwe meerzitsbanken omgewisseld voor cremekleurige, hoe je de vlekken verwijdert zeggen ze niet!

Wat het verschil met andere inrichtingsprogramma's is, is dat het lijkt alsof je echt meekijkt met hun avontuur, niets wordt er uitgeknipt omdat het een beetje raar is. Die Rogier is verder een kunstwerk op zich om naar te kijken, vreemd hoofd en kapsel, beetje Pet Shop Boys-achtig. Ze zijn beiden heel erg schattig.
In tegenstelling tot soortgelijke programma's heb ik hier vaak de gedachte: dat wil ik ook, dat kan ik ook doen, ipv dat staat daar leuk maar zou bij mij niet kunnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Loekie1 op 07-10-2018 12:37:21 ]
pi_182370776
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 11:25 schreef Handleiding het volgende:
Klinkt als de zoveelste SBS flop.
Dat is het niet.
pi_182370809
Ik kijk elke week omdat het een charmant programma is. De twee stylisten komen uit de jet set maar dat merk je hier niet. Ze zijn heel aardig en open en weten iedereen voor zich te winnen. Leuk om te zien.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')