abonnement Unibet Coolblue
pi_182369420
GMTA
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_182369434
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, nou. Dat dus. Ik wil binnenkort een keer een etentje organiseren, maar dan wat exclusiever. Eens kijken of daar animo voor is.
Oeh! Stoer!

Ik kijk nog even de kat uit de boom en haak aan bij geplande dingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182369478
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:09 schreef z80 het volgende:
Appelmoes in wording:
[ afbeelding ]

Netto 3Kg appels in de pan
[ afbeelding ]

Staat nu te pruttelen. Alleen een beetje veel vocht. Appels zijn sappiger dan voorgaande jaren, er had dus rustig minder rum in de pan gekund.
Dat is geen half werk _O_
Gaat dat allemaal snel op en zo nee, hoe bewaar je het dan?

Ik houd van appelmoes maar als ik zin heb mik ik meestal een appel of drie in een pannetje met wat kaneel en rozijnen. Als ik geen appels vergeet te kopen. Voorraadje klaar hebben is dan wel handig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:25:46 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_182369563
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is geen half werk _O_
Gaat dat allemaal snel op en zo nee, hoe bewaar je het dan?

Ik houd van appelmoes maar als ik zin heb mik ik meestal een appel of drie in een pannetje met wat kaneel en rozijnen. Als ik geen appels vergeet te kopen. Voorraadje klaar hebben is dan wel handig.
Gedeelte gaat de vriezer in. Gedeelte gaat vanavond op, de rest in de loop van de week.
Van een volle pan kleingesneden appel blijft ongeveer 1/3 over.
Staat nu ongeveer 45 minuten te pruttelen en de appels beginnen nu uit elkaar te vallen. Nog even op een laag vermogen door pruttelen en met een houten lepel de stukjes appel tot moes drukken.
Een staafmixer er door gaat niet gebeuren. Dan is het net babyvoer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:28:28 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182369612
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is leuk! Heb je vast een tijd niet gezien. Is hij Nederlands?
Ja Nederlander, ben vorige maand nog bij hem thuis geweest in Zwitserland, maar lijkt alweer heel lang geleden :+

Plannen gewijzigd, geen kinderen mee --> borrelen in de stad *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182369614
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maak jij altijd pulled pork van kip? :D
hahah pulled chicken...duhuh
te afgeleid ;)
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:30:13 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182369641
Z en Lie, jullie eten _O_ _O_ _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182369696
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Gedeelte gaat de vriezer in. Gedeelte gaat vanavond op, de rest in de loop van de week.
Van een volle pan kleingesneden appel blijft ongeveer 1/3 over.
Staat nu ongeveer 45 minuten te pruttelen en de appels beginnen nu uit elkaar te vallen. Nog even op een laag vermogen door pruttelen en met een houten lepel de stukjes appel tot moes drukken.
Een staafmixer er door gaat niet gebeuren. Dan is het net babyvoer.
Dat vriest goed in ja? Opties *O*

En nee, geen babyvoer :r Appelmoes met stukjes O+ Ik prak zelfs de stukjes appel niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182369699
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja Nederlander, ben vorige maand nog bij hem thuis geweest in Zwitserland, maar lijkt alweer heel lang geleden :+

Plannen gewijzigd, geen kinderen mee --> borrelen in de stad *O*
Veel plezier *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:34:30 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182369714
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat vriest goed in ja? Opties *O*

En nee, geen babyvoer :r Appelmoes met stukjes O+ Ik prak zelfs de stukjes appel niet.
Dit

Vaak wel kneepje citroen erdoor en wat zout :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:34:39 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182369719
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Veel plezier *O*
Dank u!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182369741
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Dank u!
njoy!!!!
jammer dat je geen WA foto hier kan delen, maar ze hebben al een mooie rookkkleur gekregen en dan is het nog vroeg..... ribbetjes preppen
pi_182369800


Verkeerde oven setting.. (hetelucht ipv onder en bovenwarmte) volgende keer scherper mes voor insnijden.. en eh met ei bestreken 😅 hoort eigenlijk niet bij echte pistolets.. maar wel luchtig. Met wat meer ovenrijs zijn ze zo luchtig zoals t heurt.
  zondag 7 oktober 2018 @ 13:58:42 #39
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_182370077
Ik rasp tegenwoordig de appeltjes voor de appelmoes. Gebruik ik dat ding ook nog eens. ;)
Gaart sneller en hoef ik niet meer te pletten/stampen in de pan.
Verder scheutje Calvados, schep palmsuiker, snufje zout, kaneelstokje, steranijs en soms een kardemommetje.

Een a twee keer per jaar. Zeker geen 3 kilo. :o
pi_182370095
Autootje begon wat onheilspellend te geuren @ 2570 meter hoogte, maar we hebben de bergpas overleefd *) Groeten uit zuidoost Oostenrijk! :W
Tevens: mond vol Mozartkugeln. De grote dot geraspte mierikswortel bij de worstjes net was ook fijn. :9
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:02:40 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182370144
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Autootje begon wat onheilspellend te geuren @ 2570 meter hoogte, maar we hebben de bergpas overleefd *) Groeten uit zuidoost Oostenrijk! :W
Tevens: mond vol Mozartkugeln. De grote dot geraspte mierikswortel bij de worstjes net was ook fijn. :9
:W :W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182370389
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Autootje begon wat onheilspellend te geuren @ 2570 meter hoogte, maar we hebben de bergpas overleefd *) Groeten uit zuidoost Oostenrijk! :W
Tevens: mond vol Mozartkugeln. De grote dot geraspte mierikswortel bij de worstjes net was ook fijn. :9
oops!!!! was dat omhoog of omlaag rijdend?
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:26:31 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182370496
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 13:59 schreef minilot het volgende:
Autootje begon wat onheilspellend te geuren @ 2570 meter hoogte, maar we hebben de bergpas overleefd *) Groeten uit zuidoost Oostenrijk! :W
Tevens: mond vol Mozartkugeln. De grote dot geraspte mierikswortel bij de worstjes net was ook fijn. :9
Zolang er geen dikke rook opstijgt gewoon doorkarren. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182370766
Ik ging net een speciekuip vol aardbeien in andere bakken zetten. Dat leek me wel een leuk snel klusje. Ik ben er dik een uur mee bezig geweest. Wat ooit 3 planten waren, waren nu 20 kleintjes in een grote kluwen. En ik heb nog een kuip vol. Ik ga er nog eens een paar dagen over nadenken waar ik die ga laten. Ik wilde er een paar in hanging baskets doen maar die blijken geen voering te hebben.

Leuk, al dat kokkerellen van jullie O+
Wij hebben net een zeker 40 appels in de container gegooid. We kunnen er niet bij om te plukken dus ze vallen kapot uit de boom op de tegels. Niet dat ze lekker zijn, ze krijgen veel te weinig zon.
Spoilers!
pi_182370863
Wat een leuke sc zo ^O^
  Official ESF Kreviewer zondag 7 oktober 2018 @ 14:49:43 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182370890
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke sc zo ^O^
Tot nu toe wel ja. Thx. :{.
pi_182370964
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kunnen er niet bij om te plukken dus ze vallen kapot uit de boom op de tegels. Niet dat ze lekker zijn, ze krijgen veel te weinig zon.
zonde..ik heb op de tuin een boompje of 5 die niet zo groot zijn dus makkelijke plukken en vaak wel veel appels hebben, dan jat ik vaak bij de buuf verderop wat kweeperen en dan lekker taarten en appelmoes maken.... de rest eten de halsbandparkieten vaak op...elke dag rond zelfde tijd komen die in de hoogste bomen pikken
pi_182371030
zo kippetjes binnen ribben erop
kinderen van mn zwager (1 dan) kan niks eten wat gekruid is etc, maar zo gerookt met alleen wat zout erop en je komt van buiten naar binnen is al "mouthwatering" tof de geur is echt jammie
(onderste van de bbq op een kiertje staan ivm lucht en bak water is niet helemaal dekkend voor zoveel poten... kom je thusi van boodschappen doen heb je een hond die als ie water drinkt zwart afgeeft... die heeft van de schotel eronder zitten likken, kan niet missen...sukkel!!! is maar goed dat houtskool ontgiftigend werkt ipv dat het kwaad kan)
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:57:14 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_182371035
Mijn lief kwam thuis van het werk met een paar kilo nashiperen. Gekregen van zijn directe collega die mij heel graag mag O+

Nu nog iets zoeken wat ermee te maken want 'rauw' opeten gaat niet lukken met die hoeveelheden.

Zelf appelmoes maken, echt het meest simpele klus ever net zoals rabarbermoes.

Wij eten vandaag witlofschotel ham/kaas/ei
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 7 oktober 2018 @ 14:58:47 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_182371065
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 14:56 schreef liedetector het volgende:
zo kippetjes binnen ribben erop
kinderen van mn zwager (1 dan) kan niks eten wat gekruid is etc, maar zo gerookt met alleen wat zout erop en je komt van buiten naar binnen is al "mouthwatering" tof de geur is echt jammie
Dat klinkt goddelijk... Maar gerookt vlees vind ik echt niet lekker. Van de BBQ gaat nog net qua rooksmaak.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')