abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:32:39 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182357917
Ik ben op dit moment een soort van vrijgezel. Woon op mezelf en ben in contact gekomen met een vrouw en ook 1 persoon die ik al kende die wel weer extra contact met me lijkt te willen hebben. De vraag is een beetje wat ik moet doen, ik heb 3 opties en zal ze omschrijven

Nummer 1 is een ex van lang geleden waarmee ik eigenlijk maar ongeveer 2 maanden een 'relatie' had. Was best wel leuk en nu nog steeds wel vind ik voor haar leeftijd (bedoel even oud als mij maar vrouwen takelen nogal sneller af dus ja). We typen vaak, hebben 2 keer gebeld kort, gaat best leuk en ze woont ook niet ver bij me vandaan, best wel dichtbij eigenlijk naar verhouding.

De andere vrouw is wat jonger dan mij en leren kennen bij iets wat ik liever niet vermeld. Ze is erg leuk, knap ook vind ik, heeft het leven goed voor elkaar en komt volwassen over ook al is ze wat jonger dan ik ben. Best een leuk grietje en zit best wel te twijfelen. Wat zouden jullie doen in zo'n soort situatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door mercimarci op 06-10-2018 21:46:28 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358044
Wil je een relatie met een van die vrouwen of wil je gewoon een relatie?
Want het klinkt als dat laatste en dat is gewoon niet de goeie insteek
Je moet iemand tegen komen waarvan je denkt 'ja!!' En bij twijfel niet doen
pi_182358060
Vage OP. Ik heb het drie keer gelezen en zie een omschrijving van één optie, niet drie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182358179
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef Metalfrost het volgende:
Vage OP. Ik heb het drie keer gelezen en zie een omschrijving van één optie, niet drie.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:45:39 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182358197
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef Metalfrost het volgende:
Vage OP. Ik heb het drie keer gelezen en zie een omschrijving van één optie, niet drie.
#KICKOUTZP
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:46:27 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182358209
TS hou eerst eens van jezelf. Je bent nog maar net single ....
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:46:45 #7
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358214
Staat nu andere vrouw bij die alinea, bedoelde dat dus als de andere optie.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358256
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:46 schreef maily het volgende:
TS hou eerst eens van jezelf. Je bent nog maar net single ....
En dit
En wat vinden zij van je fetish?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:53:13 #9
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef Allures het volgende:
Wil je een relatie met een van die vrouwen of wil je gewoon een relatie?
Want het klinkt als dat laatste en dat is gewoon niet de goeie insteek
Je moet iemand tegen komen waarvan je denkt 'ja!!' En bij twijfel niet doen
Weet niet zo goed wat ik wil. Maar een relatie/scharrel kan nooit echt kwaad als je vrijgezel bent is mijn idee. Hoef niet direct weer de ware tegen te komen, geloof daar ook niet echt meer in maar oke

quote:
Vage OP
Heb dat al aangepast

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:46 schreef maily het volgende:
TS hou eerst eens van jezelf. Je bent nog maar net single ....
Ja dit soort teksten weet ik nooit zo goed wat ik daarmee aan moet. Ik hou volgens mij best wel van mezelf. Maar heb het gewoon even moeilijk. Ik probeer dingen op te lossen en tussendoor gewoon een wat draaglijk leven voor mezelf te creeeren

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:49 schreef Allures het volgende:

[..]

En dit
En wat vinden zij van je fetish?
Daarover ga ik ze nooit vertellen, heb wel veel geleerd in de laatste weken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358327
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:46 schreef mercimarci het volgende:
Staat nu andere vrouw bij die alinea, bedoelde dat dus als de andere optie.
Dat is de 2e optie. En wat is dan de 3e?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182358331
Na de edit nog steeds twee opties, niet drie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182358335
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is de 2e optie. En wat is dan de 3e?
dit dus
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:54:18 #13
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358343
Ja de derde optie is er niet echt. Dat ik wel terug zou kunnen komen bij mijn vriendin, maar dat gaat hem sowieso niet worden. Dus ja beter niet vermelden uberhaupt
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358364
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:53 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Weet niet zo goed wat ik wil. Maar een relatie/scharrel kan nooit echt kwaad als je vrijgezel bent is mijn idee. Hoef niet direct weer de ware tegen te komen, geloof daar ook niet echt meer in maar oke

[..]

Heb dat al aangepast

[..]

Ja dit soort teksten weet ik nooit zo goed wat ik daarmee aan moet. Ik hou volgens mij best wel van mezelf. Maar heb het gewoon even moeilijk. Ik probeer dingen op te lossen en tussendoor gewoon een wat draaglijk leven voor mezelf te creeeren

[..]

Daarover ga ik ze nooit vertellen, heb wel veel geleerd in de laatste weken
na een relatie van 7 jaar voelde je ook de drang er over te beginnen ook al had je niet het idee dat het goed ging vallen
Blijkbaar kun je het niet onderdrukken dus dat lijkt me geen realistisch plan
pi_182358376
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:54 schreef mercimarci het volgende:
Ja de derde optie is er niet echt. Dat ik wel terug zou kunnen komen bij mijn vriendin, maar dat gaat hem sowieso niet worden. Dus ja beter niet vermelden uberhaupt
je hebt de boel wel helder he

Wat een paniekvoetbal dit zeg. Karig
pi_182358385
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:54 schreef mercimarci het volgende:
Ja de derde optie is er niet echt. Dat ik wel terug zou kunnen komen bij mijn vriendin, maar dat gaat hem sowieso niet worden.
Hoezo niet? Je hebt kinderen met haar toch? Ga anders naar relatietherapie ofzo?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:57:08 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182358403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:53 schreef mercimarci het volgende:

[..]

[..]

Ja dit soort teksten weet ik nooit zo goed wat ik daarmee aan moet. Ik hou volgens mij best wel van mezelf. Maar heb het gewoon even moeilijk. Ik probeer dingen op te lossen en tussendoor gewoon een wat draaglijk leven voor mezelf te creeeren

[..]

Dingen op lossen en draaglijker maken doe je alleen niet op deze manier imo. Neem gewoon even rust, werk aan jezelf en ga geen relatie aan omdat je niet alleen wil zijn. Ga liever op den duur een relatie aan met iemand omdat je ook echt oprechte interesse hebt in diegene. Wanneer er geen twijfel is. Dit komt wanhopig over en daar help je jezelf gewoon écht niet mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:17:51 #18
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182358862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef Allures het volgende:
Wil je een relatie met een van die vrouwen of wil je gewoon een relatie?
Want het klinkt als dat laatste en dat is gewoon niet de goeie insteek
Je moet iemand tegen komen waarvan je denkt 'ja!!' En bij twijfel niet doen
En dit idd tering zeg :’) Mensen “nemen” een relatie.. het is gewoon eng. Ik vind datingsites om die reden ook eng. Het is alsof je in een supermarkt met mensen van vlees en bloed zit en kijkt welke het beste is voor jou. Gaan we zo tegenwoordig met mensen om of ligt het aan mij?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:20:49 #19
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358924
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:17 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

En dit idd tering zeg :’) Mensen “nemen” een relatie.. het is gewoon eng. Ik vind datingsites om die reden ook eng. Het is alsof je in een supermarkt met mensen van vlees en bloed zit en kijkt welke het beste is voor jou. Gaan we zo tegenwoordig met mensen om of ligt het aan mij?
Hoe is het in jouw beleving dan beter? Bedoel zijn er situaties waarin er niet gekeken wordt naar je alszijnde met een uiterlijk en daarna ook een innerlijk? Je doet net alsof het zo raar is maar volgens mij is en was dit standaard altijd al zo. Maar met tinder bijvoorbeeld wordt men meer op de feiten gedrukt over de mate waarin dit wel niet altijd al aanwezig was
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:35:18 #20
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182359162
Die ene meid wil me trouwens wel ontmoeten morgen weer
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:42:04 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182359277
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:35 schreef mercimarci het volgende:
Die ene meid wil me trouwens wel ontmoeten morgen weer
Tuurlijk. Veel plezier daarmee. En open geen nieuwe topics aub.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:42:27 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182359282
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:42 schreef maily het volgende:

[..]

Tuurlijk. Veel plezier daarmee. En open geen nieuwe topics aub.
Oke dankje....
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:43:34 #23
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182359309
zal wel
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182359418
2,5 week geleden vertelde je je vriendin, waar je al 7jaar mee samen was en 2 kinderen mee hebt, over je fetisj en toen maakte zij het uit.. 1,5 week geleden woonde je daar nog.. En nu ben je alweer bezig met 2 andere vrouwen?! 8)7
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:52:32 #25
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182359461
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:49 schreef madam-april het volgende:
2,5 week geleden vertelde je je vriendin, waar je al 7jaar mee samen was en 2 kinderen mee hebt, over je fetisj en toen maakte zij het uit.. 1,5 week geleden woonde je daar nog.. En nu ben je alweer bezig met 2 andere vrouwen?! 8)7
Ja. Weet je wat voor tijd er tussen mijn andere exen zat? Jij je ooit helemaal ongewild gevoeld? Alsof niks wat je nog deed kon helpen. Wat ga je dan doen? Ik doe wat ik kan, op mezelf wonen en gewoon weer vanaf nul beginnen. En of dat nou nu is of over 3 jaar wat maakt dat voor jou uit? Maakt dat het beter ofzo?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')