abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:09:32 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182356439
Beste mensen,

Ik zeg het toch maar even. We hebben gelachen en tranen gelaten soms. Leuke momenten gehad en minder leuke. Mijn topics waren vaak leuk, soms niet, dat spijt me maar kan ik niet terugnemen. De intentie was altijd goed. De topics ook allemaal als je het van mijn kant ziet maar goed niet iedereen ziet/zag dat zo. Ook mijn reacties soms, veel waren goed, sommige heel goed, een enkele verdiende slechts een 5je.

Maar nu is het toch eindelijk zover. Het is 6 oktober, heb definitief besloten om nog heel lang door te blijven fokken. Ik weet dat dit onverwachts klinkt voor jullie, maar vanavond ga ik de post-avond van mijn hele leven maken om vervolgens morgen gewoon weer op de oude voet verder te gaan.

Laten we het horen voor mij en mijn geweldige besluit, dat is toch fantastisch!
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182356450
Heeuujjjjj
pi_182358125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:09 schreef mercimarci het volgende:
Laten we het horen voor mij en mijn geweldige besluit, dat is toch fantastisch!
geregistreerd op: zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:32

Wat verwacht je te bereiken?
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:44:19 #4
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358175
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

geregistreerd op: zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:32

Wat verwacht je te bereiken?
Nou ja een reactie van jou stond wel het hoogste bovenaan mijn verlanglijstje

Dus ja dat is al gelukt. En verder tjah weet niet, wilde misschien wat mensen blij maken. Sommige mensen kennen me al wel beter dan jij mij kent vandaar. Gaf eerst een shock effect dat ze dachten dat ik weg zou gaan, maar nee i am here to stay!! :)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:44 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja een reactie van jou stond wel het hoogste bovenaan mijn verlanglijstje

Dus ja dat is al gelukt. En verder tjah weet niet, wilde misschien wat mensen blij maken. Sommige mensen kennen me al wel beter dan jij mij kent vandaar. Gaf eerst een shock effect dat ze dachten dat ik weg zou gaan, maar nee i am here to stay!! :)
Nou ja, als het je blij maakt, veel plezier dan.

Ik weet nog mijn eerste post hier op FOK! en hoe ik mij voelde tijdens het posten daarvan, kan wel zeggen dat ik veranderd ben sinds die tijd. Met ervaring kan ik zeggen dat FOK! toch wel iets met je doet, dan. Hopelijk geldt dat ook voor jou. Een leerzame toekomst toegewenst.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182358222
Niet gelezen, wilde wel even de groetjes aan mijn moeder doen.

Dus: 'Mam? Groetjes!'

Dank. Einde bericht
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:47:36 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182358225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:10 schreef Goudenvis het volgende:
Heeuujjjjj
:')
#KICKOUTZP
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:49:17 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358246
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:47 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nou ja, als het je blij maakt, veel plezier dan.

Ik weet nog mijn eerste post hier op FOK! en hoe ik mij voelde toen, kan wel zeggen dat ik veranderd ben in die tijd. Met ervaring kan ik zeggen dat FOK! toch wel iets met je doet, dan. Hopelijk geldt dat ook voor jou. Een leerzame toekomst toegewenst.
Misschien is dat gewoon onderdeel van het opgroeien en was je dezelfde veranderingen meegemaakt als er geen fok was geweest in je leven.

Maar bedankt :) Ik hoop het ook voor ons beide :) Zou leuk zijn
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182358299
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Misschien is dat gewoon onderdeel van het opgroeien en was je dezelfde veranderingen meegemaakt als er geen fok was geweest in je leven.

Maar bedankt :) Ik hoop het ook voor ons beide :) Zou leuk zijn
Als er geen FOK! was geweest, zat ik nog steeds op Crapforum.

Dus SEMTEX, bedankt.
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2018 06:51 schreef SEMTEX het volgende:
lokpost
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:13:14 #10
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358741
semtex ken ik ook nog wel, leuke meid, beetje pittig soms, maar leuk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 7 oktober 2018 @ 09:52:26 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_182366690
Joh, ik heb mijn man hier leren kennen, Fok! is voor mij ook belangrijk, ook al Fok ik niet meer zoveel.

En: geen dank! Ik denk eerder dank aan Danny en consorten voor het in de lucht houden van Fok!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')