abonnement Unibet Coolblue
pi_182354454
Hoi
Ik word gewoon nooit dik.
Ik eet mijn hele leven al enorm ongezond en sport niet echt..
Ben 26. Ik krijg altijd complimentjes van mannen over mijn strakke en slanke en niet brede gebouwde figuur ,ze denken dat ik heel gezond leef en heel sportief ben, en merk steeds meer dat de meeste vrouwen vanaf hun 20e enorme ( ook vaak brede) koeien beginnen te worden, en ik uitblink in mijn slankheid en hierdoor makkelijk mannen achter mij aan krijg,omdat ze haast allemaal balen dat die vrouwen zo uitdijen en koeien beginnen te worden.

Op Tinder krijg ik ook erg makkelijk dates en ze blijven na 5dates meestal enthousiast maar dan ben ik er weer klaar mee omdat ik altijd wel iets vind waardoor ik afknap.

Wel vals. Mijn bloeddruk is kerngezond en ook mijn cholesterol. Leven is maar vals denk ik. Ik eet haast nooit sla, en ik ga vaak naar de Mac. Of haal doner. Hoe meer calorieën hoe beter. Ik val serieus af als ik ongezond eet. Wel apart. Maar mijn lichaam neemt dan niks op.

Ik word dus niet gestimuleerd om gezond te eten, omdat je het niet aan mijn uiterlijk ziet en innerlijke metingen ook gezond is. Ik eet heel veel chocola toffees, nooit sla of groente in huis.., veel mayonaise bij echt alles, veel snoep, saus, varkensvlees , döner, pizza, lasagne, (meestal van die kant en klare oven troep) en vaak zelfs dit ook als ontbijt😁

Merken jullie ook dat dit een steeds groter probleem is hoe ouder men wordt, hoe koeieriger en dus onaantrekkelijker vrouwen worden? En zo ja val je er wel of niet op?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 17:46:50 ]
  Spellchecker zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:45:15 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182354523
Nog een jaar of 10. En dan is er niks meer aan terug te draaien.
pi_182354558
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:45 schreef maily het volgende:
Nog een jaar of 10. En dan is er niks meer aan terug te draaien.
Haha dit roepen mensen al over mij toen ik 15 was. Zo van: wacht maar tot ze 20 is, dan gaat ze uitdijen. Ik heb gewoon geluk dat ik ook niet zo vreemde brede bouw als vrouw zijnde heb;komt zo lomp en onvrouwelijk over

Maar over 10 jaar is niet erg. Dan heb ik al kinderen van mijn gewenste knappe leuke man uitgeschijt, dus dan is de missie van mijn leven al volbracht; dan vind ik het niet erg om er als een wrak dus bij te lopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 17:51:11 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:55:16 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_182354669
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:47 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Haha dit roepen mensen al over mij toen ik 15 was. Zo van: wacht maar tot ze 20 is, dan gaat ze uitdijen. Ik heb gewoon geluk dat ik ook niet zo vreemde brede bouw als vrouw zijnde heb;komt zo lomp en onvrouwelijk over

Maar over 10 jaar is niet erg. Dan heb ik al kinderen van mijn gewenste knappe leuke man uitgeschijt, dus dan is de missie van mijn leven al volbracht; dan vind ik het niet erg om er als een wrak dus bij te lopen.
Ja? En dan gaat hij er vandoor met een vrouw die wel goed voor zichzelf zorgt en blijf jij achter met drie snotneuzen en een uitkering.

Vind het overigens wel meevallen met de meiden van tegenwoordig. Ja, een bepaalde categorie wordt dik, de rest probeert het uiterlijk van een instagram model te evenaren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_182354682
Herkenbaar. Van binnen slip je wel even hard dicht.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182354845
Dit lijkt me inderdaad een topic wat hier niet hoort, maar voordat ik de intentie van dit topic heb achterhaald, blijft ie hier even staan. Reacties die niets toevoegen gaan zo de kliko in, dus graag even ontopic blijven.

Kritiek over modgedrag mag in FB.
  Forum Admin / PR zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:14:02 #7
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_182354954
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:56 schreef -AMG- het volgende:
Herkenbaar. Van binnen slip je wel even hard dicht.
Dit inderdaad. Je algehele conditie kan nooit op peil zijn in de situatie zoals TS die schetst.
pi_182355234
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:56 schreef -AMG- het volgende:
Herkenbaar. Van binnen slip je wel even hard dicht.
Nee cholesterol waarden zijn laag en bloeddruk ook
pi_182355517
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:36 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Nee cholesterol waarden zijn laag en bloeddruk ook
Nog wel. Als je 35 bent wordt dit een ander verhaal.
Whatever...
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:58:25 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182355575
Geniet ervan ts, tot Mijn 30ste kon ik dat ook, nu echt niet meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182355593
De vraag sluit totaal niet aan op dat gegeil op jezelf. Wat mij wel opvalt is dat sommige mensen wel erg vol van zichzelf zijn (haha vol snap je?) en een arrogantie hebben die niet alleen erg misplaatst is, maar ook bijzonder onaantrekkelijk.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:02:37 #12
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_182355626
Kom je ook klaar op je eigen spiegelbeeld? Zo kom je namelijk wel over....
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_182355830
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
De vraag sluit totaal niet aan op dat gegeil op jezelf. Wat mij wel opvalt is dat sommige mensen wel erg vol van zichzelf zijn (haha vol snap je?) en een arrogantie hebben die niet alleen erg misplaatst is, maar ook bijzonder onaantrekkelijk.
Arrogantie is sowieso onaantrekkelijk....
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:32:58 #14
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_182355975
Droomvrouw
Oude user in een nieuw jasje.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:36:57 #15
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182356016
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:41 schreef Dolshoor het volgende:
Ik word dus niet gestimuleerd om gezond te eten, omdat je het niet aan mijn uiterlijk ziet en innerlijke metingen ook gezond is. Ik eet heel veel chocola toffees, nooit sla of groente in huis.., veel mayonaise bij echt alles, veel snoep, saus, varkensvlees , döner, pizza, lasagne, (meestal van die kant en klare oven troep) en vaak zelfs dit ook als ontbijt😁

Walgelijk varken
pi_182356067
Is bij mijn vrouwtje net zo (bij mij ook eigenlijk)
Heerlijk toch !! Van genieten en vooral niets aan veranderen *)
Ik was hier...
pi_182356267
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
De vraag sluit totaal niet aan op dat gegeil op jezelf. Wat mij wel opvalt is dat sommige mensen wel erg vol van zichzelf zijn (haha vol snap je?) en een arrogantie hebben die niet alleen erg misplaatst is, maar ook bijzonder onaantrekkelijk.
Ze heeft wel een goede bips, broer.
pi_182356374
Mischien overschat je hoeveel je eet dat is de enige verklaring die ik me kan bedenken. Ik bedoel hoeveel toffee's en chcolaatjes eet je dan. Durf je calorieën te tellen voor een dag? De Mac geeft gewoon de calorieen aan. Op de oude app dan die nieuwe zuigt. Elk menu met welk drankje saus geen saus.

Of je hartslag is heel hoog die mensen
heb je. Mijn hartslag is altijd 110 zeg maar die van een collega constant 160 en hij voelt zich kiplekker.

Of je maag is zo klein dat alles wat teveel is direkt onverteerd naar je darmen wordt geduwd dan neem je niets op.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:34:49 #19
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_182356846
Ts heeft als gevolg van het vele daten een wijde anus gekregen. Hierdoor houd ze weinig voedsel vast.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  Moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:41:07 #20
236264 crew  capricia
pi_182356990
TS heeft andere problemen:
R&P / Mensen die na jaren ritalin/concerta/methylfenidaat gestopt zijn?

Woedeaanvallen en agressie enzo. Beetje borderline gedrag.
Definitely not CIA
pi_182357459
Wanneer men spreekt van overgewicht, wordt doorgaans zwaarlijvigheid of dikheid bedoeld. Mensen die (veel) te dik zijn, hebben overgewicht. Dat spreekt voor zich. Maar het kan ook zo zijn dat iemand die slank is en een gezonde BMI (Body Mass Index) heeft, last heeft van overgewicht. Dit wordt skinny fat of TOFI (Thin Outside, Fat Inside) genoemd. De persoon die aan deze vorm van overgewicht lijdt, ziet er slank uit en heeft een normaal postuur. Toch is deze vorm van overgewicht zelfs gevaarlijker dan het overgewicht dat zichtbaar is bij mensen. Wat zijn de gezondheidsrisico’s voor een skinny fat persoon? Hoe weet je of je een TOFI bent? En wat kun je doen om de gezondheidsrisico’s te beperken?

https://mens-en-gezondhei(...)rgewicht-hebben.html
pi_182357603
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:05 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Mischien overschat je hoeveel je eet dat is de enige verklaring die ik me kan bedenken. Ik bedoel hoeveel toffee's en chcolaatjes eet je dan. Durf je calorieën te tellen voor een dag? De Mac geeft gewoon de calorieen aan. Op de oude app dan die nieuwe zuigt. Elk menu met welk drankje saus geen saus.

Of je hartslag is heel hoog die mensen
heb je. Mijn hartslag is altijd 110 zeg maar die van een collega constant 160 en hij voelt zich kiplekker.

Of je maag is zo klein dat alles wat teveel is direkt onverteerd naar je darmen wordt geduwd dan neem je niets op.
Hey dat van die hoge hartslag klopt. In rust is die meestal 125.(maar niet gevaarlijk want constant ritme is gemeten. Alleen vervelend als je adreline stoot hebt met bijvoorbeeld presenteren dat het hart weer ongewenst té snel gaat)
Mijn maag heeft een normale grote btw.

Calorieën tellen nooit gedaan weet ook eerlijk gezegd niet hoe dat moet ofwat de eenheid van een calorie is, verspil liever mijn tijd niet aan die onzin. Motto: hoe meer vet/ suiker hoe beter. Altijd die zeikkoeien die aan dieet zitten.

Wat is dat dan die uitspraak: elk pondje gaat in je mondje?

Ik eet soms als ontbijt 500gr. Choco toffees bijvoorbeeld Ipv 2 boterhammen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 21:16:37 ]
pi_182357693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:06 schreef Grebneseih het volgende:
Wanneer men spreekt van overgewicht, wordt doorgaans zwaarlijvigheid of dikheid bedoeld. Mensen die (veel) te dik zijn, hebben overgewicht. Dat spreekt voor zich. Maar het kan ook zo zijn dat iemand die slank is en een gezonde BMI (Body Mass Index) heeft, last heeft van overgewicht. Dit wordt skinny fat of TOFI (Thin Outside, Fat Inside) genoemd. De persoon die aan deze vorm van overgewicht lijdt, ziet er slank uit en heeft een normaal postuur. Toch is deze vorm van overgewicht zelfs gevaarlijker dan het overgewicht dat zichtbaar is bij mensen. Wat zijn de gezondheidsrisico’s voor een skinny fat persoon? Hoe weet je of je een TOFI bent? En wat kun je doen om de gezondheidsrisico’s te beperken?

https://mens-en-gezondhei(...)rgewicht-hebben.html
kunnen wijzen op pre-diabetes, zoals een hoge bloeddruk, een hoog cholesterolniveau en >>mijn bloeddruk is erg laag (maar gezond laag) en cholesterolniveau is ook laag.

Ik had gelezen dat er 2 soorten metabolisten waren.
1 type lichaam die vet op neemt
En andere type die vet weigert op te nemen en meteen uitschijt. Dat ben ik. Dan val ik zelfs af want mijn lichaam weigert vet op te nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')