abonnement Unibet Coolblue
pi_182452372
Verschrikkelijk. Ik mis authenticiteit. En dat gaat hem opbreken.
Somebody that I used to know
pi_182462391
fritswester twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:25:51 D66-fractievoorzitter Rob Jetten is misschien wel de meest tekstvaste fractievoorzitter van het Binnenhof... 😉 https://t.co/pPkMapw0KY reageer retweet
Dit gaat hem echt niet worden hoor. Het wordt bijna lachwekkend. :{
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:14:45 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182463510
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:50 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Maar Rutte is politiek en inhoudelijk Champions League. Bovendien heeft hij een gigantisch netwerk zowel in Nederland als Europa. De praatrobot van d66 heeft helemaal niks. d66 is bezig met een ongelofelijke zelfvernietigingscampagne hetgeen ik toejuich.
Deze gast heeft wat zinnetjes ingestudeerd en valt in herhaling. Totaal geen inhoudelijkheid behalve algemeenheden uitkramen en die romige glimlach opzetten. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182463511
Rob Jetten moet gewoon de Eurofiele D66 agenda van Kaag, Ollongren en de andere bobo's verkopen en is letterlijk niets meer dan een trekpop.

De Jesse Klaver van D66. Die hebben ook al zo'n buikspreekpop als lijsttrekker.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 23:18:54 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182463584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:32 schreef Breekfast het volgende:
fritswester twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:25:51 D66-fractievoorzitter Rob Jetten is misschien wel de meest tekstvaste fractievoorzitter van het Binnenhof... 😉 https://t.co/pPkMapw0KY reageer retweet
Dit gaat hem echt niet worden hoor. Het wordt bijna lachwekkend. :{
Oké, deze soundbite doet wel een beetje pijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 05:58:04 #106
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182466880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 22:32 schreef Breekfast het volgende:
fritswester twitterde op donderdag 11-10-2018 om 19:25:51 D66-fractievoorzitter Rob Jetten is misschien wel de meest tekstvaste fractievoorzitter van het Binnenhof... 😉 https://t.co/pPkMapw0KY reageer retweet
Dit gaat hem echt niet worden hoor. Het wordt bijna lachwekkend. :{
RoboRob is A.I. ontwikkeld en geïntroduceerd door D66. Een machine bedekt door een spiegelgladde huid en voorzien van geprogrammeerde grimassen en menselijke zinnen. USB aansluiting aanwezig maar niet zichtbaar.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:39:23 #107
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182470142
De praatrobot van d66 doet mij denken aan de woordvoerder van Blokker. :')

pi_182471122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:14 schreef Nintex het volgende:
Rob Jetten moet gewoon de Eurofiele D66 agenda van Kaag, Ollongren en de andere bobo's verkopen en is letterlijk niets meer dan een trekpop.

De Jesse Klaver van D66. Die hebben ook al zo'n buikspreekpop als lijsttrekker.
Jesse Klaver heeft echt niets met buikspreekpop van doen. Hij wil graag een beetje Trudeau-esk overkomen, maar Jesse is wat mij betreft welbespraakt, heeft een visie die hij graag uitdraagt en redelijk goed in debat voor zijn leeftijd. Die blijft nog wel even.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:47:25 #109
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182472079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jesse Klaver heeft echt niets met buikspreekpop van doen. Hij wil graag een beetje Trudeau-esk overkomen, maar Jesse is wat mij betreft welbespraakt, heeft een visie die hij graag uitdraagt en redelijk goed in debat voor zijn leeftijd. Die blijft nog wel even.
Mwah, Jesse is gewend aan een zaal vol naïeve, dweepzieke, natte meisjes van de grachtengordel. Dan werkt het wél. Klaver is een hysterisch ventje die politiek verwart met toneelspelen. Doet me denken aan die Marokkaanse acteur,van dat 'focking kalf' of zoiets. (ben zijn naam kwijt). Enfin, als dit vandaag de dag een politicus moet voorstellen, dan zijn we wel ver gezonken. Gebrabbel van algemene aard, gemeenplaatsen, het kost allemaal niks. Maar wel heel goed betaald voor dit gezwam.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:21:29 #110
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182472496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:47 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Mwah, Jesse is gewend aan een zaal vol naïeve, dweepzieke, natte meisjes van de grachtengordel. Dan werkt het wél. Klaver is een hysterisch ventje die politiek verwart met toneelspelen. Doet me denken aan die Marokkaanse acteur,van dat 'focking kalf' of zoiets. (ben zijn naam kwijt). Enfin, als dit vandaag de dag een politicus moet voorstellen, dan zijn we wel ver gezonken. Gebrabbel van algemene aard, gemeenplaatsen, het kost allemaal niks. Maar wel heel goed betaald voor dit gezwam.

Jij hebt echt een wereldvreemd beeld volgens mij. Wat staan ze nu in de peilingen? 19 zetels? Ik zal je wat vertellen: dat zijn echt niet alleen maar “naïeve, dweepzieke, natte meisjes”. Buiten dat een dergelijke opmerking denigrerend is en flink tegen seksisme aanschuurt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_182473930
Ik heb Jetten even een tijdje gevolgd op zijn personality. Hij heeft een EQ verhouding van 70-80% beta attitude en 20-30% alpha attitude.

Dat houdt in dat het prima gaat met zich herhalende structuren en bestaande issues, maar hij gaat het -heel- moeilijk krijgen als het gaat om een innoverende blik op een bestaand onderwerp of een ontwikkeling van een geheel nieuwe situatie.

Omgaan met mensen, lees mensen motiveren, is niet -echt- voor hem weggelegd. Ik herken geen empathisch vermogen bij hem.

Ik begrijp dan ook heel goed waarom hij bijvoorbeeld een baan heeft gehad bij ProRail met die bijbehorende cultuurorganisatie.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:08:17 #112
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182474912
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:21 schreef richolio het volgende:

[..]

Jij hebt echt een wereldvreemd beeld volgens mij. Wat staan ze nu in de peilingen? 19 zetels? Ik zal je wat vertellen: dat zijn echt niet alleen maar “naïeve, dweepzieke, natte meisjes”. Buiten dat een dergelijke opmerking denigrerend is en flink tegen seksisme aanschuurt.
Wat een hautain, aanmatigend toontje weer.

Enfin, Klaver en Pechtold. Vervelende mannetjes die praten met heel veel meel in hun mond. Geef mij dan maar politici die zeggen waar het op staat en nog een moreel kompas hebben zoals Baudet en Wilders .... en die geen geile bakfietsmeisjes nodig hebben om populair te zijn.
pi_182485847
Kwam ik tegen:

De verkiezing van Rob Jetten tot nieuwe fractievoorzitter van D66 is ruim een maand geleden al voorbereid door de partijtop. Dat melden Haagse bronnen aan RTL Nieuws.

D66-kopstukken uit het kabinet en de Tweede Kamer wezen Jetten op een zogeheten heisessie al aan als de gedroomde opvolger van Alexander Pechtold als fractievoorzitter. Zelf was Pechtold hier ook nauw bij betrokken.

Na het aangekondigde vertrek van Pechtold afgelopen zaterdag deed D66 alsof de strijd om de opvolging nog helemaal open lag. In werkelijkheid stond volgens een Haagse bron al voor 95 procent vast dat Jetten het zou worden. Op de heisessie begin september was dit al uitgebreid besproken.

Maar de keus voor Jetten was niet definitief beklonken, zegt een betrokkene. "Daarvoor is de partijdemocratie te belangrijk." Uiteindelijk heeft de Tweede Kamerfractie daarover het laatste woord. Dit weekend meldden zich drie kandidaten. De fractie koos Jetten vanochtend als nieuwe fractievoorzitter.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ob-jetten-zorgvuldig

Een en ander sluit goed aan bij mijn gedachte dat er geen D66 leider moest komen die te zelfstandig een leiderschap voorstond op basis van een zeg maar marketing strategie, namelijk de vraag: Wat is goed voor de kiezer.

Dus wel: Wat is goed voor D66 als sec interne organisatie. Oftewel de continuïteit van het verleden veilig stellen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:09:02 #114
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182492025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:08 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Wat een hautain, aanmatigend toontje weer.

Enfin, Klaver en Pechtold. Vervelende mannetjes die praten met heel veel meel in hun mond. Geef mij dan maar politici die zeggen waar het op staat en nog een moreel kompas hebben zoals Baudet en Wilders .... en die geen geile bakfietsmeisjes nodig hebben om populair te zijn.
Ah, mijn toontje mag niet. Jouw foute toontje natuurlijk wel. Wat een dedain.

“Zij zeggen waar het op staat” is zo’n dooddoener. En ja, Wilders is populair, maar vooral flink onder de tokkies. En denk maar niet dat er geen “geile bakfietsmeisjes” op Baudet stemmen hoor _O- Die stemmen ook op hem door zijn leuke koppie
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:06:24 #115
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_182493056
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 15:09 schreef richolio het volgende:

[..]

Ah, mijn toontje mag niet. Jouw foute toontje natuurlijk wel. Wat een dedain.

“Zij zeggen waar het op staat” is zo’n dooddoener. En ja, Wilders is populair, maar vooral flink onder de tokkies. En denk maar niet dat er geen “geile bakfietsmeisjes” op Baudet stemmen hoor _O- Die stemmen ook op hem door zijn leuke koppie
Jetten is gewoon een fantasieloze PVV-basher zoals een echte d66'er betaamt. Een andere reden van bestaan kent deze partij niet.
pi_182497839
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:47 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Mwah, Jesse is gewend aan een zaal vol naïeve, dweepzieke, natte meisjes van de grachtengordel. Dan werkt het wél. Klaver is een hysterisch ventje die politiek verwart met toneelspelen. Doet me denken aan die Marokkaanse acteur,van dat 'focking kalf' of zoiets. (ben zijn naam kwijt). Enfin, als dit vandaag de dag een politicus moet voorstellen, dan zijn we wel ver gezonken. Gebrabbel van algemene aard, gemeenplaatsen, het kost allemaal niks. Maar wel heel goed betaald voor dit gezwam.

Tja, je kunt het wel lekker proberen te framen zo, maar serieus word je niet genomen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 14 oktober 2018 @ 02:38:41 #117
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182505564
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:06 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Jetten is gewoon een fantasieloze PVV-basher zoals een echte d66'er betaamt. Een andere reden van bestaan kent deze partij niet.
Wat een gezwets man

Zeg dan gewoon niets, dit voegt echt niets toe
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_182506368
Het gaat prima met Jetten...hij doet precies wat Pechtold hem influistert. Wordt een herrijzende week voor D66.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_182507160
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 08:07 schreef cempexo het volgende:
Het gaat prima met Jetten...hij doet precies wat Pechtold hem influistert. Wordt een herrijzende week voor D66.
Grappig, ik denk precies het tegenovergestelde.

Paar 'lessen' gehad, en verder 'veel plezier jong!', en weg is de leermeester. Jetten werkt op de automatische piloot, gaat niet van de koers afwijken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_182523090
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_182573372
Een nieuweling die niet weet dat verlaging van de vpb geen voordeel geeft aan zelfstandige ondernemers als de bakker op de hoek. Hou dan gewoon je mond en laat de grote mensen het debat voeren.
pi_182577389

_O- Geweldig wat Wilders zegt _O_

'' Ik ben Frits Wester niet, je moet niet elke keer hetzelfde herhalen zonder iets te zeggen ''

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2018 19:47:56 ]
pi_182577541
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:43 schreef Vallon het volgende:
Hoewel ik,voorspelde, is het nog net even te vroeg voor Jetten... vermoed ik zo. Rob had beter nog even onder vleugels van een windvanger (Jan) kunnen zitten.
Enfin we gaan het zien of hij kan versnellen en ik ga benieuwd zijn of en in hoeverre de "ervaren" rotten, Rob gelijk laten omtollen. De Haagse trucjes om je nietszeggend op de achtergrond te kunnen houden, werken sws niet.

Verder ga ik nog veel benieuwder zijn of en in welke richting D66 zich gaat (her)profileren.
Van wat van Mierlo ooit voor ogen had, is sws niet vele over (meer).
Het vergane sociale-liberale is wellicht om mooie cover-up om zich te promoten als klimaatpartij en dan heb ik het niet over vergroenen voor lieveheersbeestjes maar op welke wijze "we" tegemoet kunnen moeten komen aan de onbezonnen Parijse zinsbegoocheling.
Klimaat zal de komende jaren een hoofdrol opeisen, niet voor het klimaat ansich maar omdat het zo lekker hip is, laat de AardEconomisten maar binnenkomen.
Lekker hip is? jij ontkend klimaatverandering en de invloed van de mens daarop?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 22:28:11 #125
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182580566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lekker hip is? jij ontkend klimaatverandering en de invloed van de mens daarop?
Nee ik ontken de klimaatverandering niet, dat is al gang sinds het ontstaan van het weer.
Onze invloed is trouwens marginaal wat natuurlijk al desastreus is in een (uiterst fragiel) uitgebalanceerd systeem.

Nee ik ontken de invloed van de mens daarop (juist) niet.
De invloed van 3 miljoen bosjesmannen in de prehistorie, of een of een paar honderd miljoen houtstokers 200 jaar geleden is een heel andere orde dan die van 7 miljard mensen nu die allemaal er warmpjes en warmer bij willen gaan zitten.

Elders heb ik dat al 's neergezet. Wanneer wij , de moderne westerse wereld (2 miljard stuks) ons consumptiepatroon met zeg (is al heel fors) met 20% laten afnemen dan nog zal de druk op het klimaat totaal met minstens 10-25% toenemen. Dit om de simpele reden dat de 5 miljard arme sloebers graag ook minstens een halfgevulde koelkast willen gaan hebben. Deze groei nog los van dat er de komende 100 jaar nog 3-5 miljard mensen bij zullen komen en we uitkomen op 10-12 miljard wannabe TeslaRiders.

Zelf denk ik dat we als mensheid al over de klif zijn gejaagd en dat wijzelf niet in staat zijn de gevolgen terug te draaien. Het wordt imho simpelweg een evolutionaire uitmoordslag.

Wanneer ik zeg 17/18 zou zijn en zou (gaan) studeren zou ik geheid kiezen voor Aard-Economie of Defensie, een hippe richting met toekomst. Het zal noodzakelijk worden om de belangen van leven en welzijn uit te rekenen, te plannen en af te dwingen. Wanneer ik D66 zou zijn zou ik de, elite daar op gaan (af) richten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')