abonnement Unibet Coolblue
pi_182350405
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

6u als je die walgelijke ziggo studio meuk wilt zien ja.
Komt door de tijd. Volgens mij ziet die tv gids 06:00 (voorbeschouwing) als de vorige dag. en de race (07:10) als gewoon zondag. Kijk eens op de pagina van zaterdag :P
Ja dat walgelijke geleuter wil ik graag zien. Brengt me toch ergens in de stemming lol.
Ik heb gekeken bij vandaag om 05:00 (dus na vannacht, voor morgen) en daar begint 'the Fast lane' tot morgen ochtend 06:30 en dan 'formule 1' om 07:00. Ze maken er echt een foutje ben ik bang.
pi_182350445
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:51 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja dat walgelijke geleuter wil ik graag zien. Brengt me toch ergens in de stemming lol.
Ik heb gekeken bij vandaag om 05:00 (dus na vannacht, voor morgen) en daar begint 'the Fast lane' tot morgen ochtend 06:30 en dan 'formule 1' om 07:00. Ze maken er echt een foutje ben ik bang.
:P
pi_182350459
Ja ik heb net gespiekt bij de ziggo tv gids en daar staat het wel correct in. Thx anyway :)
pi_182350492
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ik morgen de Q ga terugkijken?
Was duidelijk, kon wel op deze manier geïnterpreteerd worden, dus daarom dit gebbetje
pi_182350606
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 10:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

me too. Echt zonde hoe zijn jaar als een nachtkaars uitgaat door allerlei pech
Wat een mazzel had hij dat Max zo "wild"deed. De kans was anders groot dat hij helemaal niks zou hebben gehad dit seizoen. (ik weet het als, als als telt niet.)
pi_182350678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat een mazzel had hij dat Max zo "wild"deed. De kans was anders groot dat hij helemaal niks zou hebben gehad dit seizoen. (ik weet het als, als als telt niet.)
Als Verstappen het niet had verkloot in Monaco en China, dan was het echt een vrij gênant seizoen geweest voor RIC. Nu valt de schade qua punten nog mee al legt hij het in de kwalificaties vrij consistent af.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182350837
Hmmm Gasly reed met teruggeschroefd motor vergeleken met Hartley, ivm "oscillations" in fp3. Er zat dus nog meer in voor Honda.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:04:18 #183
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182351287
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

'Is there still a championship fight?'
Dat is toch geen sneer naar Vettel? Kampioenschap is nuchter bezien gewoon niet spannend meer.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:05:37 #184
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182351303
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Verstappen het niet had verkloot in Monaco en China, dan was het echt een vrij gênant seizoen geweest voor RIC. Nu valt de schade qua punten nog mee al legt hij het in de kwalificaties vrij consistent af.
Achteraf gezien kon dat absolute hoogtepunt in Monaco wel eens zijn laatste geweest zijn...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182351374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Achteraf gezien kon dat absolute hoogtepunt in Monaco wel eens zijn laatste geweest zijn...
Tja, hij is dit seizoen definitief voorbijgestreefd door zijn teamgenoot en ik zie hem ook zeker niet bij één van de topteams als eerste rijder komen in zijn nog resterende seizoenen.

En ik zie Renault ook niet zo snel echt competitief worden. Als Honda het echt totaal verprutst, dan zou hij nog om plek vijf als "best of the rest" kunnen strijden, maar dat lijkt me echt het maximaal haalbare voor Renault de komende seizoenen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182351464
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, hij is dit seizoen definitief voorbijgestreefd door zijn teamgenoot en ik zie hem ook zeker niet bij één van de topteams als eerste rijder komen in zijn nog resterende seizoenen.

En ik zie Renault ook niet zo snel echt competitief worden. Als Honda het echt totaal verprutst, dan zou hij nog om plek vijf als "best of the rest" kunnen strijden, maar dat lijkt me echt het maximaal haalbare voor Renault de komende seizoenen.
Ik schat zijn kansen op een topdrive wel even groot, dan niet groter in, als hij bij Renault Hulkenberg overklast, dan bij Redbull ondergesneeuwd wordt door Verstappen. En dan hoeft Verstappen niet eens beter te zijn, maar de focus van het team is voldoende om de ander slecht te doen lijken. Maar reken erop, dat de Hulk in 2019 nog 2 tiende vindt, door de nieuwe regels omtrend het gewicht.
.
pi_182351544
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:19 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik schat zijn kansen op een topdrive wel even groot, dan niet groter in, als hij bij Renault Hulkenberg overklast, dan bij Redbull ondergesneeuwd wordt door Verstappen. En dan hoeft Verstappen niet eens beter te zijn, maar de focus van het team is voldoende om de ander slecht te doen lijken. Maar reken erop, dat de Hulk in 2019 nog 2 tiende vindt, door de nieuwe regels omtrend het gewicht.
Dat wel, maar Verstappen gaat in mijn ogen gedurende de carrière van Ricciardo sowieso wel eerste rijder bij een topteam blijven en Vettel zit er ook nog lange tijd. Hamilton is iets ouder en geeft er misschien de brui aan na volgend seizoen, maar dan zie ik Ricciardo niet direct als de aangewezen man voor het vrijkomende stoeltje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:39:37 #188
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182351699
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat wel, maar Verstappen gaat in mijn ogen gedurende de carrière van Ricciardo sowieso wel eerste rijder bij een topteam blijven en Vettel zit er ook nog lange tijd. Hamilton is iets ouder en geeft er misschien de brui aan na volgend seizoen, maar dan zie ik Ricciardo niet direct als de aangewezen man voor het vrijkomende stoeltje.
Denk dat Ricciardo de overstap nu had moeten maken. Nu komt de volgende generatie er al weer aan en ik denk dat daar genoeg talenten bij zitten die eerder in beeld gaan zijn voor de topteams over een paar seizoenen. Ergens denk ik dat hij het zelf ook een beetje zo voelt, tekenen bij Renault blijft een moeilijk te verklaren stap anders.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_182351700
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 10:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

me too. Echt zonde hoe zijn jaar als een nachtkaars uitgaat door allerlei pech
niet alleen pech..... 😂
pi_182351863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Denk dat Ricciardo de overstap nu had moeten maken. Nu komt de volgende generatie er al weer aan en ik denk dat daar genoeg talenten bij zitten die eerder in beeld gaan zijn voor de topteams over een paar seizoenen. Ergens denk ik dat hij het zelf ook een beetje zo voelt, tekenen bij Renault blijft een moeilijk te verklaren stap anders.
Ik weet niet hoe coureurs diep van binnen denken, maar het lijkt er altijd op, dat ze van zichzelf denken altijd nog wereldkampioen te kunnen worden. Een stap naar Renault, lijkt op de handdoek in de ring werpen, maar zelf zien ze dat wellicht niet zo.

Wellicht hoopt hij dat de relatie Vettel-Ferrari snel stuk gaat en dan kan hij alsnog naast Leclerc het proberen.
.
pi_182352057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:

En 6u of 7u maakt bij mij ook niet meer uit. Allebei veel te vroeg :')
Veel te vroeg. En dan moet ik daarvoor ook nog ff de hond minimaal een half uur uit laten. :')

Falende Q van Ferrari weer :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182352147
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Veel te vroeg. En dan moet ik daarvoor ook nog ff de hond minimaal een half uur uit laten. :')

Falende Q van Ferrari weer :X
Het is ergens wel knap zo consequent als Ferrari faalt.
pi_182352173
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:57 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe coureurs diep van binnen denken, maar het lijkt er altijd op, dat ze van zichzelf denken altijd nog wereldkampioen te kunnen worden. Een stap naar Renault, lijkt op de handdoek in de ring werpen, maar zelf zien ze dat wellicht niet zo.

Wellicht hoopt hij dat de relatie Vettel-Ferrari snel stuk gaat en dan kan hij alsnog naast Leclerc het proberen.
Neem Hamilton, hij werd voor gek verklaard door naar Mercedes te gaan. Die hadden net 1 race gewonnen en waren tweemaal vierde in het WK geeindigd. Daar ga je toch niet heen, McLaren gaf veel meer zekerheid, want die eindigden vrijwel zeker altijd in de top 3 van het kampioenschap en die zouden zeker meer gaan winnen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:34:25 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182352185
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is ergens wel knap zo consequent als Ferrari faalt.
Is dat zo? Wat dat betreft faalt Mercedes net zo vaak.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:38:04 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182352221
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is dat zo? Wat dat betreft faalt Mercedes net zo vaak.
nee
pi_182352231
Enige faal van Ferrari is dat ze niet Kimi als enige op de inters hebben laten gaan.
pi_182352243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:38 schreef potjecreme het volgende:
Enige faal van Ferrari is dat ze niet Kimi als enige op de inters hebben laten gaan.
Ja dat is dus een dikke faal. En Vettel zegt niet steek die slicks. Had ie ook kunnen doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:45:06 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182352326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee
Je hebt gelijk, Mercedes is perfect. Zijn we daar ook weer klaar mee. Nu moet iemand nog even een comment plaatsen over het feit dat Ferrari door Italianen gerund worden die niets kunnen en het cirkeltje is weer rond.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182352340
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Mercedes is perfect. Zijn we daar ook weer klaar mee. Nu moet iemand nog even een comment plaatsen over het feit dat Ferrari door Italianen gerund worden die niets kunnen en het cirkeltje is weer rond.
Merc is niet perfect, maar gezien de laatste paar gp's qua strategie een heel stuk perfecter dan Ferrari.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 14:46:39 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:46:25 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182352341
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Mercedes is perfect. Zijn we daar ook weer klaar mee. Nu moet iemand nog even een comment plaatsen over het feit dat Ferrari door Italianen gerund worden die niets kunnen en het cirkeltje is weer rond.
perfect niet maar ze maken minder fouten dan Ferrari
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')