abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182359714
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bierkaai... -O-
Het is gewoon geen leuk topic zo :N

En daar bedoel ik niet mee dat ik geen andere meningen wil zien. Graag zelfs, mits fatsoenlijke argumentatie en dito bronnen.

Maar geen zin door JanSobs en Refragmentals en Nintexen en Sjons te moeten waden. Of het een Ryan3-topic te zien worden.

Het ga je goed en veel geluk met je Finse schone :W :*
-O-

En merci :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182359715
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bierkaai... -O-
Het is gewoon geen leuk topic zo :N

En daar bedoel ik niet mee dat ik geen andere meningen wil zien. Graag zelfs, mits fatsoenlijke argumentatie en dito bronnen.

Maar geen zin door JanSobs en Refragmentals en Nintexen en Sjons te moeten waden. Of het een Ryan3-topic te zien worden.

Het ga je goed en veel geluk met je Finse schone :W :*
Je kan de tering krijgen, hoe vind je dat?
pi_182359725
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:05 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit. Ladies and Gentlemen, it was an honour...
-O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182359824
Dit is precies waarom ze hier zitten.
Gewoon fokblokker op al die trolling shits, 10 man verzieken het hele forum voor iedereen ultra rechtse putin rukkertjes die je gewoon moet ignoren want ze winnen altijd als je gaat reageren. Aandacht, deflectie, topickapingen het komt allemaal voorbij.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:12:24 #280
192592 SureD1
------------------------------
pi_182359851
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O-
Het is geprobeerd Barbusse, Jogy reageert niet meer in het Feedback topic. De oplossing ligt voor de hand. De crew wil er niet aan - einde verhaal. Er zijn genoeg leukere dingen die ik met mijn vrije tijd kan doen.

Adieu!
pi_182359856
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:11 schreef thesiren.nl het volgende:
Dit is precies waarom ze hier zitten.
Gewoon fokblokker op al die trolling shits, 10 man verzieken het hele forum voor iedereen ultra rechtse putin rukkertjes die je gewoon moet ignoren want ze winnen altijd als je gaat reageren. Aandacht, deflectie, topickapingen het komt allemaal voorbij.
Dit begrijp ik niet.
pi_182359879
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 22:06:01 I have asked Steve Daines, our great Republican Senator from Montana, to attend his daughter Annie’s wedding rather than coming to today’s vote. Steve was ready to do whatever he had to, but we had the necessary number. To the Daines Family, congratulations-have a wonderful day! reageer retweet
Lol, Daines had eerder getweet dat als de vote op zaterdag was, hij afwezig zou zijn, want hij ging sowieso naar de bruiloft.
Een dag later kreeg hij het vliegtuig van een andere GOPer aangeboden zodat hij beide kon doen. Dan sprak Murkowski met hem af dat zij niet zou (tegen)stemmen, zodat het eindresultaat hetzelfde zou blijven.

En nu doet Trump alsof hij ervoor gezorgd heeft dat de man op de bruiloft kon zijn.. :')
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_182359883
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het is geprobeerd Barbusse, Jogy reageert niet meer in het Feedback topic. De oplossing ligt voor de hand. De crew wil er niet aan - einde verhaal. Er zijn genoeg leukere dingen die ik met mijn vrije tijd kan doen.

Adieu!
Ben ik dit topic aan het verzieken dan?
pi_182359920
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als Trump Mueller ontslaat, of de FBI instrueert om met allerlei nep onderzoeken te komen tegen een Democratische tegenkandidaat? Gaat SCOTUS dan opstaan? Betwijfel het.
Je bedoelt tegen trump, ik ga er vanuit van wel anders kunnen ze zichzelf net zo goed opdoeken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:14:54 #285
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_182359923
quote:

[..]

Adieu!
Waarom je hoeft het niet eens te lezen er wordt je geen mes op de keel gezet hoor.
En reageren ook al helemaal niet, wat is het probleem, gedegen tegenspraak?
Ik kan er niks tegen uitrichten tegen het hele gebeuren, jij wel, onderneem actie dan!
pi_182359976
quote:

[..]

Adieu!
Ik begrijp je wel hoor. Net zoals Whiskers. Maar jammer is het wel.
pi_182359993
Wat zit Amerika in een wurggreep van de Christentaliban, zeg. Onvoorstelbaar wat een invloed die daar hebben en nog meer gaan krijgen.
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.
* * * Arcee's FOK!lijstjes * * *
pi_182360117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:17 schreef Arcee het volgende:
Wat zit Amerika in een wurggreep van de Christentaliban, zeg. Onvoorstelbaar wat een invloed die daar hebben en nog meer gaan krijgen.
Ja, klopt, hoop dat we in NL niet ook die kant op gaan.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:24:30 #289
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_182360196
Denk toch dat Kavanaugh daar eerder zit om te prutsen aan beperkingen op campaign financing en om gerrymandering in stand te houden. De gristenfundamentalistische dingetjes zullen wel wat lager op het lijstje staan. Geld en macht gaan altijd voor op normen en waarden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_182360374
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk toch dat Kavanaugh daar eerder zit om te prutsen aan beperkingen op campaign financing en om gerrymandering in stand te houden. De gristenfundamentalistische dingetjes zullen wel wat lager op het lijstje staan. Geld en macht gaan altijd voor op normen en waarden.
Dat denk ik ook. En dat laatste is gewoon zeker. Anders zouden die evangelicals geen pussy grabbende serial vreemdgaande president steunen. Nood breekt wet.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:34:17 #291
381065 vigen98
Cryptokoning 2018
pi_182360394
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:17 schreef Arcee het volgende:
Als jij normale Amerikanen christentaliban noemt dan radicaliseer je ze juist meer. Vooral doorgaan dan kan je meer huilen dat de GOP blijft winnen.

Triest ventje.
Elke pen is machtiger dan een zwaard of een blaffer.
pi_182360454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Als jij normale Amerikanen christentaliban noemt dan radicaliseer je ze juist meer. Vooral doorgaan dan kan je meer huilen dat de GOP blijft winnen.

Triest ventje.
Wie is de normale Amerikaan in deze?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:37:54 #293
381065 vigen98
Cryptokoning 2018
pi_182360462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:37 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wie is de normale Amerikaan in deze?
De normale GOP stemmer. Als jij de republikeinen christentaliban wilt noemen, noem je normale GOP stemmers indirect supporters van zoiets. Denk je dat ze dat leuk gaan vinden? Nee die gaan juist meer op de GOP stemmen en gaan actiever worden. Vooral door blijven gaan met het vernederen en uitschelden van deze stemmers. Kun je 50 jaar langer door blijven zeuren waarom de GOP blijft winnen.
pi_182360494
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

De normale GOP stemmer.
Ik denk niet dat Arcee zegt dat Amerika in de wurggreep zit van de kiezers.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:40:09 #295
381065 vigen98
Cryptokoning 2018
pi_182360502
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:39 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Arcee zegt dat Amerika in de wurggreep zit van de kiezers.
Lees edit.
pi_182360503
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

De normale GOP stemmer.
Als dat de normale Amerikaan is, waarom heeft de GOP dan zo'n achterstand bij de bevolking in steun voor hun standpunten?

En vraag niet om een bron, die was al gegeven.
pi_182360505
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Triest ventje.
Amerikanen maken zich inderdaad dagelijks druk over wat Nederlanders op een online forum over ze schrijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:40:49 #298
381065 vigen98
Cryptokoning 2018
pi_182360518
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Amerikanen maken zich inderdaad dagelijks druk over wat Nederlanders op een online forum over ze schrijven.
Er zullen zat andere mensen hetzelfde zeggen over republikeinen in de VS zelf. Dat weet je zelf ook wel :)
pi_182360520
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeker, die gristenfundamentalistische dingetjes zijn in feite niet veel meer dan een motor voor de overige GOP-agenda.

Met natuurlijk abortus als emotionele aanjager ervan.
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.
* * * Arcee's FOK!lijstjes * * *
pi_182360547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Republikeinen zeggen haar ook te geloven, in ieder geval dat er een poging tot verkachting is geweest, maar daar hoor je hem niet over... bovendien was die belachelijke rant van hem nog voordat senatoren zich goed en wel uitgelaten hadden.

Ik geloof haar ook. Maakt niet dat ik het genoeg bewijs vindt om Kavanaugh in de cel te flikkeren, maar wel dat voor een dergelijke positie gewoon een stuk meer achtergrond naar voren gehaald had moeten worden om het karakter van deze man verder te toetsen.

Maar goed, laat het allemaal maar gebeuren, dit gaat vast nog wel het nodige vuurwerk opleveren als de democraten ooit weer ergens een meerderheid hebben gekregen.
Dat geloven van mevrouw is natuurlijk uit politieke correctheid. Een overduidelijker geval van hail mary karaktermoord valt haast niet te bedenken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')