abonnement Unibet Coolblue
pi_182343760
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar

De huidige staat van de Amerikaanse politiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Nintex op 05-10-2018 22:43:24 ]
pi_182343764
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Met je eerste punt ben ik het eens, maar de advocaten hadden een prima reden om het niet met de senatoren te delen. Ze waren meer dan bereid het bewijs aan de FBI over te dragen, maar de Republikeinse senatoren wilden hun eigen mannetje staan. Behalve bij het ondervragen van een vrouw dan, want daar waren ze dan weer niet toe in staat.

Maar goed, what's done is done.
Wat ze op de een of andere manier niet begrijpen of niet willen begrijpen is dat als ze het bewijs aan de FBI geven, die het ook aan het senate committee geven. Dat is namelijk de gang van zaken. De FBI onderzoekt en stuurt de bevindingen naar het Witte Huis die de senaat de mogelijkheid geeft om het in te zien. Het waren de FBI, Sessions en Obama die voor het laatst deze gang van zaken met elkaar afgesproken hadden.

Het niet geven aan bewijsmateriaal aan de senaat zorgt er alleen maar voor dat zij minder bereid zijn om zich verder in de zaak te verdiepen, want kennelijk worden er dingen achter gehouden. Dit schreef Grassley vandaag nog letterlijk in een brief naar de falende advocaten van Ford.
pi_182343771
Topickaper :(
pi_182343774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bij mijn weten al van meet af aan, maar Roosevelt was wel erg belangrijk. Hij dreigde immers om de senaat te stacken met welgezinde rechters om de New Deal legaal te laten zijn. Dat dreigement werkte en uitbreiding van de SC was daarmee afgewend.
Ja, paar van die gasten van Roosevelt waren nog SCOTUS bij Roe v. Wade ook hè?
Maar ja, goed ik ben wel biased, ik ben wel een fan van Franklin Roosevelt.
Ik zou Lincoln 1 zetten wrs, Franklin Roosevelt 2. en Washington 3. (omdat-ie ook nog de 7 jarige oorlog heeft veroorzaakt, en dus de Franse Revolutie).
I´m back.
pi_182343779
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef Igen het volgende:
Topickaper :(
Wtf :D Inderdaad!
pi_182343811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:25 schreef Refragmental het volgende: [..] Ik heb het over het feit dat de democraten constant "credible" blijven zeggen. Betekent niet dat haar getuigenis dan ook daadwerkelijk "credible" is, hoe vaak je het ook blijft roepen.
Tja, dat zullen we nooit weten, want een fatsoenlijk onderzoek is niet uitgevoerd. Met iets van 40 mensen die verklaringen af wilden geven maar die niet gehoord zijn door de fbi. Inclusief Kavanaugh en Blasey Ford zelf.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182343820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat ze op de een of andere manier niet begrijpen of niet willen begrijpen is dat als ze het bewijs aan de FBI geven, die het ook aan het senate committee geven. Dat is namelijk de gang van zaken. De FBI onderzoekt en stuurt de bevindingen naar het Witte Huis die de senaat de mogelijkheid geeft om het in te zien. Het waren de FBI, Sessions en Obama die voor het laatst deze gang van zaken met elkaar afgesproken hadden.

Het niet geven aan bewijsmateriaal aan de senaat zorgt er alleen maar voor dat zij minder bereid zijn om zich verder in de zaak te verdiepen, want kennelijk worden er dingen achter gehouden. Dit schreef Grassley vandaag nog letterlijk in een brief naar de falende advocaten van Ford.
Het gaat er ook helemaal niet om dat ze het achter wilden houden voor het Senaat. Het gaat er om dat de senatoren (van beide kanten) er een handje van hebben om selectief te zijn in het gebruiken en openbaren van bewijsmateriaal. Door het eerst door de FBI door te lichten, zou je dat in ieder geval deels ondermijnen.

Al moet gezegd worden dat zelfs dan McConnell er zo veel mogelijk aan zou doen om het een warboel te maken. Het inzagemoment van het FBI rapport is daar een mooi voorbeeld van.
pi_182343824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, paar van die gasten van Roosevelt waren nog SCOTUS bij Roe v. Wade ook hè?
Maar ja, goed ik ben wel biased, ik ben wel een fan van Franklin Roosevelt.
Ik zou Lincoln 1 zetten wrs, Franklin Roosevelt 2. en Washington 3. (omdat-ie ook nog de 7 jarige oorlog heeft veroorzaakt, en dus de Franse Revolutie).
Trump wordt door historici nog wel eens vergeleken met Roosevelt. Nixon was bijv. lang niet de sloopkogel, zoals hij wel eens is neer gezet. Net als Trump voerde ook Roosevelt ambitieuze plannen door. Het verschil is wel dat in de tijd van Roosevelt de oppositie kleiner was en zijn mandaat van de kiezer in verhouding groter.
pi_182343828
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat ze op de een of andere manier niet begrijpen of niet willen begrijpen is dat als ze het bewijs aan de FBI geven, die het ook aan het senate committee geven. Dat is namelijk de gang van zaken. De FBI onderzoekt en stuurt de bevindingen naar het Witte Huis die de senaat de mogelijkheid geeft om het in te zien. Het waren de FBI, Sessions en Obama die voor het laatst deze gang van zaken met elkaar afgesproken hadden.

Het niet geven aan bewijsmateriaal aan de senaat zorgt er alleen maar voor dat zij minder bereid zijn om zich verder in de zaak te verdiepen, want kennelijk worden er dingen achter gehouden. Dit schreef Grassley vandaag nog letterlijk in een brief naar de falende advocaten van Ford.
De senaat kon dit gewoon opeisen. Wat ze niet deden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:33:44 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182343851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, paar van die gasten van Roosevelt waren nog SCOTUS bij Roe v. Wade ook hè?
Maar ja, goed ik ben wel biased, ik ben wel een fan van Franklin Roosevelt.
Ik zou Lincoln 1 zetten wrs, Franklin Roosevelt 2. en Washington 3. (omdat-ie ook nog de 7 jarige oorlog heeft veroorzaakt, en dus de Franse Revolutie).
Ach, wie is niet biased? De drie die jij noemt zijn inderdaad wel zeer bepalend geweest en ik denk netto met een positieve insteek, hoewel met Lincoln voor het goede doel wel serieus veel doden heeft opgeleverd in eigen land. Niet geheel ontoevallig worden ze historisch grosso modo ook zo geranked:



https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:35:47 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182343890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump wordt door historici nog wel eens vergeleken met Roosevelt. Nixon was bijv. lang niet de sloopkogel, zoals hij wel eens is neer gezet. Net als Trump voerde ook Roosevelt ambitieuze plannen door. Het verschil is wel dat in de tijd van Roosevelt de oppositie kleiner was en zijn mandaat van de kiezer in verhouding groter.
Laten we dan ook wel de vergelijking even afmaken dat hij vooralsnog geranked wordt als 44e van de 44 historisch gezien. Maar goed, je hebt recency bias, dus dat kan nog wat normaliseren ooit misschien.
pi_182343932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Laten we dan ook wel de vergelijking even afmaken dat hij vooralsnog geranked wordt als 44e van de 44 historisch gezien. Maar goed, je hebt recency bias, dus dat kan nog wat normaliseren ooit misschien.
Roosevelt 44e?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:37:44 #13
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182343939
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Roosevelt 44e?
Trump.
pi_182343969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Trump.
Ik schrok al man :') Even een glaasje water pakken, brb.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182343983
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump wordt door historici nog wel eens vergeleken met Roosevelt. Nixon was bijv. lang niet de sloopkogel, zoals hij wel eens is neer gezet. Net als Trump voerde ook Roosevelt ambitieuze plannen door. Het verschil is wel dat in de tijd van Roosevelt de oppositie kleiner was en zijn mandaat van de kiezer in verhouding groter.
Hij is geen Roosevelt. Maar Roosevelt deed het ook niet eens zo goed natuurlijk totdat de VS eenmaal in de oorlog verzeild raakte. Economie was weerbarstig, verhaaltjes die ik nog leerde op de middelbare school, klopten ook niet helemaal natuurlijk. Maar los daarvan was het een man die zijn gewicht in goud waard was voor de Amerikaanse bevolking door zijn compassie en zijn strijdlust tegen de nazi's. Mensen dachten dat ze hun vader verloren waren toen hij overleed.

Lincoln is weer een andere discussie uiteraard.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:39:15 #16
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182343985
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik schrok al man :') Even een glaasje water pakken, brb.
Het staat ook gewoon in het plaatje he... de ene Roosevelt 2e en de andere 4e. :P
pi_182344004
Nieuwe categorie in de TS

quote:
"De huidige staat van de Amerikaanse politiek"
hier plaatsen we een recente spraakmakende foto uit het circus dat de Amerikaanse politiek heet.
pi_182344035
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:40 schreef Nintex het volgende:
Nieuwe categorie in de TS

[..]

hier plaatsen we een recente spraakmakende foto uit het circus dat de Amerikaanse politiek heet.
Leuk idee maar ik kan letterlijk nooit de foto's zien die jij plaatst, weet niet of dat aan mij ligt? :?
pi_182344044
Wanneer is trouwens de stemming zelf?
pi_182344048
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Trump.
45. :P.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:42:57 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344057
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Leuk idee maar ik kan letterlijk nooit de foto's zien die jij plaatst, weet niet of dat aan mij ligt? :?
Ik zie hem wel. Is een foto van Graham met een protester op de achtergrond.
pi_182344068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:42 schreef Refragmental het volgende:
Wanneer is trouwens de stemming zelf?
Lekker onsamenhangende procedures hebben ze iig.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:43:18 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

45. :P.
Grover Cleveland telt in die lijst als 1. ;)
pi_182344073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het staat ook gewoon in het plaatje he... de ene Roosevelt 2e en de andere 4e. :P
Ok, maar zie geen plaatje op m'n paupermobiel :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182344081
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Leuk idee maar ik kan letterlijk nooit de foto's zien die jij plaatst, weet niet of dat aan mij ligt? :?
Opnieuw geupload, check nog eens
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:44:01 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344091
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok, maar zie geen plaatje op m'n paupermobiel :@
Oh ok, dan kun je ook naar de wikipedialink gaan en sorteren op het aggregaat. https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
pi_182344097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Grover Cleveland telt in die lijst als 1. ;)
Nee, Grover Cleveland is zowel 22ste als 24ste president, heb ik eerder al uitgelegd in deze reeks.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:45:19 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Grover Cleveland is zowel 22ste als 24ste president, heb ik eerder al uitgelegd in deze reeks.
Ja, dat weet ik. Ik heb het over de historische ranking, daarin telt hij als 1 president en staat Trump vooralsnog 44e waarmee hij laatste staat ... ben je nu bewust aan het kutten?
pi_182344140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Ik heb het over de historische ranking, daarin telt hij als 1 president en staat Trump vooralsnog 44e ... ben je nu bewust aan het kutten?
Nee, Trump is 45 hoor, officieel ook.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:46:48 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Trump is 45 hoor, officieel ook.
Niet in de historische ranking die ik je toonde. Wel de 45e president ja.
pi_182344153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Oh ok, dan kun je ook naar de wikipedialink gaan en sorteren op het aggregaat. https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182344166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Niet in de historische ranking die ik je toonde. Wel de 45e president ja.
Ja, en dat geldt.
I´m back.
pi_182344178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zie hem wel. Is een foto van Graham met een protester op de achtergrond.
Vooral die agent spreekt boekdelen.

50% van de stemgerechtigden komt opdagen bij de President's verkiezingen (bij de midterms is dat nog veel lager) en daarvan is ~30% GOP, ~30% Democrat en ~40% independent.

Met andere woorden, ongeveer 70% van de bevolking heeft helemaal niks met beide partijen.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:48:05 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dat geldt.
Niet voor de ranking, want de termijnen van Cleveland worden niet los geteld daar. Je kunt je eigen ranking maken en daarbij Clevelands termijnen los tellen. Laat me weten wat het resultaat is.
pi_182344206
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Niet voor de ranking, want de termijnen van Cleveland worden niet los geteld daar. Je kunt je eigen ranking maken en daarbij Clevelands termijnen los tellen. Laat me weten wat het resultaat is.
Wat is dat nou voor een gelul dan, met die ranking.
Trouwens wmb
1 Lincoln
2 Franklin Roosevelt
3 Washington

En jouw ranking?

Overigens nog steeds mooi dat Franklins voorvaderen hier 20 km vandaan werden geboren.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:51:40 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344253
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een gelul dan, met die ranking.
Trouwens wmb
1 Lincoln
2 Franklin Roosevelt
3 Washington

En jouw ranking?

Overigens nog steeds mooi dat Franklins voorvaderen hier 20 km vandaan werden geboren.
Dat verwijst naar deze post met daarin een plaatje met de top 20 historisch geranked: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #564: Yassss Kav

Link naar het plaatje voor de mobiele gebruikers: https://i.imgur.com/FYmscgt.png

Als je dat gemist hebt snap ik je verwarring wel.

Mijn persoonlijke ranking zou denk ik eerst Washington zijn, dan Lincoln, dan Roosevelt en Roosevelt.
pi_182344316
1. Lincoln
2. Reagan ( Beat the commies / positive thinking )
3. Kennedy (Cuban Missile Crisis / "Ask not what your country can do for you but what you can do for your country" )

Ben wel van de ambitieuze dromers die de boel vlot trekken.
Vandaar dat ik in 2008 heel enthousiast was over Obama.

We weten nog niet hoe Trump's uiteindelijke score kaart eruit ziet, maar hij zou zomaar eens nummer 1 of 2 kunnen worden.
pi_182344423
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat verwijst naar deze post met daarin een plaatje met de top 20 historisch geranked: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #564: Yassss Kav

Link naar het plaatje voor de mobiele gebruikers: https://i.imgur.com/FYmscgt.png

Als je dat gemist hebt snap ik je verwarring wel.
Ja, die heb ik gemist, maar academisch, want Grover Cleveland staat sws niet erg hoog verder. Also: Trump is fortyfive.
quote:
Mijn persoonlijke ranking zou denk ik eerst Washington zijn, dan Lincoln, dan Roosevelt en Roosevelt.
Ja, goed eerste drie is bij de meeste mensen wel Lincoln, Franklin Roosevelt en Washington al dan niet in deze volgorde. Met wrs Lincoln vaker op 1.

Maar wat daarna, dat is nog wel een hersenkraker: wat tussen 3 en 10.

En dan kom jij meteen met Theodore Roosevelt? Omdat onder zijn regime de kartels werden aangepakt en dems van rechts naar links gingen?

Moet er nog langer over nadenken. Ik weet dat niet zomaar.

Van de republikeinen heb ik iig een zwak voor Bush sr. en Eisenhower (en Lincoln).
I´m back.
pi_182344510
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:54 schreef Nintex het volgende:
1. Lincoln
2. Reagan ( Beat the commies / positive thinking )
3. Kennedy (Cuban Missile Crisis / "Ask not what your country can do for you but what you can do for your country" )

Ben wel van de ambitieuze dromers die de boel vlot trekken.
Vandaar dat ik in 2008 heel enthousiast was over Obama.

We weten nog niet hoe Trump's uiteindelijke score kaart eruit ziet, maar hij zou zomaar eens nummer 1 of 2 kunnen worden.
Kennedy heeft toch geen reet gedaan, behalve die Cuba-crisis, die ze afgekocht hebben via diplomatie?
I´m back.
pi_182344522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kennedy heeft toch geen reet gedaan, behalve die Cuba-crisis, die ze afgekocht hebben via diplomatie?
Space race?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:04:59 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gemist, maar academisch, want Grover Cleveland staat sws niet erg hoog verder. Also: Trump is fortyfive.

[..]

Ja, goed eerste drie is bij de meeste mensen wel Lincoln, Franklin Roosevelt en Washington al dan niet in deze volgorde. Met wrs Lincoln vaker op 1.

Maar wat daarna, dat is nog wel een hersenkraker: wat tussen 3 en 10.

En dan kom jij meteen met Theodore Roosevelt? Omdat onder zijn regime de kartels werden aangepakt en dems van rechts naar links gingen?

Moet er nog langer over nadenken. Ik weet dat niet zomaar.
Nou ja, meteen ... ik moet bekennen dat het wel wat geinspireerd was door dat lijstje, misschien als ik wat meer nadenk dat er op die plek een ander komt. Het belangrijke bij hem was zoals ik het zie inderdaad het extreem weren van kartels, wat ik als een groot publiek goed zie.

Het valt me overigens op dat ik in dat lijstje Johnson en Obama wat hoger zou plaatsen. De eerste hoofdzakelijk vanwege de civil rights act, hoewel je daar ook JFK voor zou kunnen aanwijzen, en de laatste vanwege het opzetten van een eerlijkere ziektekostenverzekeringswet, dat uitentreure verdedigen in congress en het grootste deel van zijn termijn met bizarre obstructionistische tea partiers tegen zich toch dingen weten te bereiken... bovendien erg sterk uit de crisis gekomen zoals zelden eerder gezien.

Heb je nog enkele observaties over de lijst?
pi_182344539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Space race?
Nee, raketjes in Turkije, die werden gedemonteerd, en dan demonteerde Chroestjow die raketjes in Cuba.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:07:10 #43
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kennedy heeft toch geen reet gedaan, behalve die Cuba-crisis, die ze afgekocht hebben via diplomatie?
civil rights act geintroduceerd in congress.
pi_182344671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

civil rights act geintroduceerd in congress.
Moet ik even nadenken. Maar Lyndon Johnson heeft het geëffectueerd?

Lyndon Johnson is natuurlijk de Vietnam president, maar hij heeft wel die civil rights act erdoor gekregen en de Great Society geëntameerd, die steeds meer een wassen neus werd door de Vietnam oorlog.

Lyndon Johnson staat wmb in die top 10.

Maar ja ook Vietnam oorlog die uit de hand liep.

Ik denk dat het een bitch is dat RFK geen president werd ipv Nixon toen. Ik denk dat-ie had gewonnen van Nixon in 1968.

Dan had je meteen een ander Amerika gekregen.
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:15:12 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Maar Lyndon Johnson heeft het geëffectueerd?
Yep. JFK introduceerde het, toen werd hij vermoord en zette Johnson de krabbel.
pi_182344765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Yep. JFK introduceerde het, toen werd hij vermoord en zette Johnson de krabbel.
Yep.

Maar ja, discussie met Verbal, zou JFK toch hebben teruggetrokken uit Vietnam of niet... What if verhaal.
Net als met RFK btw.
Denk wel dat RFK president geworden zou zijn in 1969.
What if, what if...
I´m back.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:19:57 #47
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182344816
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.

Maar ja, discussie met Verbal, zou JFK toch hebben teruggetrokken uit Vietnam of niet... What if verhaal.
Net als met RFK btw.
Denk wel dat RFK president geworden zou zijn in 1969.
What if, what if...
Ik durf daar niet veel over te zeggen.
pi_182344953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik durf daar niet veel over te zeggen.
Nou ja, ikzelf denk niet dat JFK troepen uit Vietnam zou hebben terug getrokken. Beetje het idee van het militair-industrieel complex heeft hem vermoord, via CIA, Cubanen en Maffia, die ook allemaal genoeg hadden van JFK, omdat-ie die Vietnam oorlog niet wilde intensiveren en specifieke eigen redenen. Maar ik ben daar sceptisch over, juist JFK wilde die oorlog intensiveren, want anders kon hij herverkiezing wel op zijn buik schrijven. En uiteraard was dat rond november 1963 al redelijk aan de orde: herverkiezing.
Nog hadden CIA, Cubanen door pay of pigs beiden en Maffia wel een beef.

Breder perspectief is presidentschap van Kennedy an sich net interessant, want duurde niet eens 2 jaar. Kennedy valt af wmb voor plaats 3 t/m 10.
I´m back.
pi_182347124
mitchellreports twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 00:51:36 Why aren't more women senators on Judiciary Committee? Chairman @ChuckGrassley: "It’s a lot of work. I mean don’t forget compared to a lot of committee meetings, we have an executive (session) for every Thursday … so it’s a lot of work. Maybe they don’t want to do it" reageer retweet
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182347160
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 01:40:13 Missed this. Elizabeth Warren on the Senate floor says the available documents in the FBI report "do not exonerate Mr. Kavanaugh" and "contradict statements Mr. Kavanaugh made under oath." https://t.co/dw49dWRFPa reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 02:37:51 #51
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182347163
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
mitchellreports twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 00:51:36 Why aren't more women senators on Judiciary Committee? Chairman @ChuckGrassley: "It’s a lot of work. I mean don’t forget compared to a lot of committee meetings, we have an executive (session) for every Thursday … so it’s a lot of work. Maybe they don’t want to do it" reageer retweet
:')
Feinstein was een betere leider geweest, al is die ook eigenlijk te oud. Klobuchar, Hirono en Harris. Deden het prima. Maar het geeft wel aan hoe de oudjes bij de Reps denken over vrouwen.
pi_182347246
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 02:50:04 New statement from Dr. Ford's counsel: "An FBI investigation that did not include interviews of Dr. Ford and Judge Kavanaugh is not a meaningful investigation in any sense of the word." https://t.co/U8A5nytWXa reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182347349
quote:
FDR was een gevaarlijke man, die het land met bizarre maatregelen in een depressie stortte en hield. En de mensen bleven maar op hem stemmen. Venezuelaanse toestanden.

Jefferson, Coolidge en Reagan. Zoiets. Jefferson of Lincoln, Reagan of Eisenhower.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lyrebird op 06-10-2018 03:32:16 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182347543
jamie_roche twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 02:14:45 I just heard about another clasmate at Yale who reached out to the local FBI field office to describe Kavanaugh drinking, "a nasty drunk, definitely blackout" and gambling. No reply. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182347575
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 04:20:29 Don McGahn stopped the FBI from carrying out a fuller investigation, according to NYT.McGahn told Trump a wide-ranging inquiry like some Democrats were demanding would be potentially disastrous for Kavanaugh's chances of confirmation. https://t.co/0od7S210wV reageer retweet
F.B.I. Review of Kavanaugh Was Limited From the Start

quote:
An exasperated President Trump picked up the phone to call the White House counsel, Donald F. McGahn II, last Sunday. Tell the F.B.I. they can investigate anything, he told Mr. McGahn, because we need the critics to stop.

Not so fast, Mr. McGahn said.

Mr. McGahn, according to people familiar with the conversation, told the president that even though the White House was facing a storm of condemnation for limiting the F.B.I. background check into sexual misconduct allegations against Judge Brett M. Kavanaugh, a wide-ranging inquiry like some Democrats were demanding — and Mr. Trump was suggesting — would be potentially disastrous for Judge Kavanaugh’s chances of confirmation to the Supreme Court.

It would also go far beyond the F.B.I.’s usual “supplemental background investigation,” which is, by definition, narrow in scope.

The White House could not legally order the F.B.I. to rummage indiscriminately through someone’s life, Mr. McGahn told the president. And without a criminal investigation to pursue, agents could not use search warrants and subpoenas to try to get at the truth.

Mr. Trump backed down, although he said publicly the next day that the F.B.I. “should interview anybody that they want within reason.” But the episode on Sunday was further evidence of the confusion, including on the part of the president, about what would happen after Senator Jeff Flake, Republican of Arizona, forced a one-week delay in the confirmation vote of Judge Kavanaugh to the Supreme Court by calling for a new F.B.I. investigation.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182347717
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 05:15:55 Dr. Ford's counsel has provided a statement from Keith Koegler, Ford's friend and corroborating witness who was not permitted to testify or be interviewed by the FBI. He also signed a sworn declaration, which was provided to the Judiciary Committee before Ford's testimony. https://t.co/UUiY65rvlU reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182348159
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 03:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

FDR was een gevaarlijke man, die het land met bizarre maatregelen in een depressie stortte en hield. En de mensen bleven maar op hem stemmen. Venezuelaanse toestanden.

Jefferson, Coolidge en Reagan. Zoiets. Jefferson of Lincoln, Reagan of Eisenhower.
Serieus? Je houdt FDR verantwoordelijk voor een depressie? En dan kom je met Reagan? Die is samen met Thatcher verantwoordelijk voor de laatste drie grote crisissen, of in elk geval het klimaat daarvoor gecreëerd heeft.
pi_182348183
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:26 schreef arie_bc het volgende:
Serieus? Je houdt FDR verantwoordelijk voor een depressie? En dan kom je met Reagan? Die is samen met Thatcher verantwoordelijk voor de laatste drie grote crisissen, of in elk geval het klimaat daarvoor gecreëerd heeft.
Crises zijn nou eenmaal een inherent onderdeel van kapitalisme en fungeren juist zuiverend.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_182348337
Crises komen meestal door te veel geleend geld wat in een keer terug moet worden betaald, terwijl rentes stijgen dan.
Je had toen ook nog eens de dustbowl die ervoor zorgde dat veel boeren failliet gingen in het westen.
pi_182348946
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 03:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

FDR was een gevaarlijke man, die het land met bizarre maatregelen in een depressie stortte en hield.
In 1929 was hij nog geen president. Beetje aparte interpretatie van de geschiedenis, dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182348978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Crises komen meestal door te veel geleend geld wat in een keer terug moet worden betaald, terwijl rentes stijgen dan.
Te simpele lezing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182350694
Vandaag zal Kavanaugh bevestigd worden als SCOTUS judge, daar ben ik van overtuigd of er moet iemand rogue gaan waardoor de republikeinen net niet genoeg stemmen hebben. Maar Pence staat natuurlijk ook klaar mocht dat gebeuren.
pi_182351059
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182351087
Gezondheidszorg in de VS:
APWestRegion twitterde op donderdag 04-10-2018 om 01:38:58 Leon Lederman, an experimental physicist who studied subatomic particles, has died at 96 after selling his Nobel Prize for $765,000 at an auction to help pay medical bills. https://t.co/WOZfqlPgjh reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:48:17 #65
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351129
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:50:08 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182351143
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182351176
Je kunt nu wel zeker stellen dat het Hooggerechtshof uitbreiden met 2 extra rechters een litmustest voor Democratische kandidaten voor het presidentsschap in de primary zal worden.
pi_182351182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Best treurig om zoiets in beslag te nemen.
Was een tijdje geleden ook een man die door de lokale Sheriff continu werd lastig gevallen omdat hij een sticker met "Fuck Trump" op zijn pickup had. Land of the free, yeah right.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:01:32 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182351257
quote:
Waarom reageer je niet op mijn vraag?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:05:19 #70
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351301
Grote kans dat Trump binnenkort nog 1 of 2 rechters mag benoemen.

Ruth Bader Ginsburg is 84 en meer dood dan levend.



Stephen Breyer is 80 en valt ook wel eens in slaap.

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182351403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:05 schreef martijnde3de het volgende:
Grote kans dat Trump binnenkort nog 1 of 2 rechters mag benoemen.

Ruth Bader Ginsburg is 84 en meer dood dan levend.

[ afbeelding ]

Stephen Breyer is 80 en valt ook wel eens in slaap.

[ afbeelding ]
Ik denk dat die twee vrij letterlijk dood moeten neervallen om hun plek beschikbaar te krijgen met de huidige president en samenstelling van de senaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182351457
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In 1929 was hij nog geen president. Beetje aparte interpretatie van de geschiedenis, dit.
Ik had het bij “hield” moeten laten. Excuus.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:32:31 #73
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351613
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat die twee vrij letterlijk dood moeten neervallen om hun plek beschikbaar te krijgen met de huidige president en samenstelling van de senaat.
Dan kan nog wel eens gebeuren bij Ruth Bader Ginsburg de komende twee jaar en als Trump een tweede term wint, dan is die kans helemaal groot.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182351658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:05 schreef martijnde3de het volgende:
Grote kans dat Trump binnenkort nog 1 of 2 rechters mag benoemen.

Ruth Bader Ginsburg is 84 en meer dood dan levend.

[ afbeelding ]

Stephen Breyer is 80 en valt ook wel eens in slaap.

[ afbeelding ]
Lekker suggestieve foto's. Als je RBG hoort praten, is ze kwieker dan de meeste 65-ers. Zo kun je je ook elke hoorzitting weer afvragen of Grassley niet bezwijkt. Het voorlezen van z'n speeches doet hem overkomen alsof hij bij de psychogeriatrie is weggelopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 13:36:44 ]
pi_182351678
Ulx ook een voorliefde voor de nieuwe black panters broer?
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:38:11 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182351685
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:32 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dan kan nog wel eens gebeuren bij Ruth Bader Ginsburg de komende twee jaar en als Trump een tweede term wint, dan is die kans helemaal groot.
Waarom reageer je niet op mijn vragen? Ben je onzeker ofzo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182351702
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn vragen? Ben je onzeker ofzo?
Je doet nu wel een beetje bedreigend hoor als je hem zo belaagt. Het is maar goed dat dit geen lift is O-)
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:41:02 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182351707
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je doet nu wel een beetje bedreigend hoor als je hem zo belaagt. Het is maar goed dat dit geen lift is O-)
Ohja misschien is ie wel snel geïntimideerd. Zielig dan wel voor zo'n kerel die daarnaast ook al geen correct historisch besef heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:41:39 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182351716
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:37 schreef JanSob het volgende:
Ulx ook een voorliefde voor de nieuwe black panters broer?
Wat is er mis met het tweede amendement?

Ben je voor background checks of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182351743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:32 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dan kan nog wel eens gebeuren bij Ruth Bader Ginsburg de komende twee jaar en als Trump een tweede term wint, dan is die kans helemaal groot.
Ach ja, Trump is ook 72 met niet bepaald de meest gezonde levensstijl.

Zoals gezegd peur je twee vrij suggestieve fotootjes neer.

RBG heeft zelf aangegeven net als Stevens tot haar 90e in de SC te willen zitten in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:50:13 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182351795
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn vragen? Ben je onzeker ofzo?
Doet ie nooit. Komt alleen maar een beetje republikeinse propaganda posten zonder verder enige relevantie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:57:39 #82
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351862
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn vragen? Ben je onzeker ofzo?
Welke vraag? Ik lees niet de hele dag alle reacties op fok.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:00:19 #83
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351883
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Doet ie nooit. Komt alleen maar een beetje republikeinse propaganda posten zonder verder enige relevantie.
Dat geeft een beetje tegengeluid tegen alle republikeinse haat en Trump haat hier in dit topic. Maar zoals mensen die hier vaker komen weten, ben ik ook regelmatig kritisch op Trump en de republikeinen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182351887
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat is er mis met het tweede amendement?

Ben je voor background checks of zo?
Het is meer dat het een racistiche organisatie is. En het heeft er alle schijn van dat u sympathie heeft voor de zwarte racist of er één bent. Niet van de NBPP natuurlijk maar van het clubje racisten (onderscheid maken op basis van ras/kleur).

Mag van mij hoor.

The New Black Panther Party is a virulently racist and antisemitic organization whose leaders have encouraged violence against whites, Jews and law enforcement officers.

Dit is volgens https://www.splcenter.org(...)-black-panther-party

Niet mijn favoriete bron moet ik bekennen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JanSob op 06-10-2018 14:21:53 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:01:29 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182351893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:57 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Welke vraag? Ik lees niet de hele dag alle reacties op fok.
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 13:13 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom vond jij die twee vrouwen bij Flake in die lift intimiderend? En meende je dat intimidatie werkt?
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:26 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom zijn die twee vrouwen bij die lift intimiderend?
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Hey martijnde3de vertel eens waarom je die twee vrouwen bij Jeff Flake in de lift intimiderend vond :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:02:44 #86
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182351908
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:01 schreef Falco het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Kort gezegd:

- Schreeuwen tegen de senator.
- lift proberen binnen te dringen.
- Telkens roepen ''kijk mij aan''
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:04:52 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182351931
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:02 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Kort gezegd:

- Schreeuwen tegen de senator.
- lift proberen binnen te dringen.
- Telkens roepen ''kijk mij aan''
Okee, als je dat intimiderend vindt :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182352005
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ja, Trump is ook 72 met niet bepaald de meest gezonde levensstijl.

Zoals gezegd peur je twee vrij suggestieve fotootjes neer.

RBG heeft zelf aangegeven net als Stevens tot haar 90e in de SC te willen zitten in ieder geval.
Persoonlijk vind ik dat ook geen normale leeftijd voor zo'n belangrijke positie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182352052
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:04 schreef Falco het volgende:

[..]

Okee, als je dat intimiderend vindt :').
Emotie politiek. Het enigste wat de democraten kunnen lijkt het wel. Mob mentality. Best wel zielig.
pi_182352070
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:05 schreef martijnde3de het volgende:
Grote kans dat Trump binnenkort nog 1 of 2 rechters mag benoemen.

Ruth Bader Ginsburg is 84 en meer dood dan levend.

[ afbeelding ]

Stephen Breyer is 80 en valt ook wel eens in slaap.

[ afbeelding ]
Zo groot lijkt die kans niet te zijn.
Cijfers uit 2015 (Actuarial Life Table):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
leeftijd   death probability

Vrouwen 
84         0.067338
85         0.075133

Mannen
80         0.058897 
81         0.065365
Gemiddelde kans op overlijden in de volgende 24 maanden:
Ginsburg 0.137
Breyer 0.120

Kans dat minstens één van beide overlijdt: 0.24

En dat is een overschatting, want die cijfers betreffen alle overlijdens , dus ook mensen die op dat moment terminaal waren. Anderzijds betreft het slechts 2 van de 9 rechters, houdt geen rekening met de kans dat één van de andere rechters overlijdt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:25:43 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182352105
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:14 schreef vipergts het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat ook geen normale leeftijd voor zo'n belangrijke positie
In Nederland krijgen rechters nota bene hun ontslag als ze 70 worden. Best een goed idee imho.
pi_182352517
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In Nederland krijgen rechters nota bene hun ontslag als ze 70 worden. Best een goed idee imho.
Klopt, alleen is daar hoogstwaarschijnlijk een grondwettelijk amendement voor nodig begreep ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182352552
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:04 schreef Falco het volgende:

[..]

Okee, als je dat intimiderend vindt :').
Ja wie waren ook eigenlijk weer de sneeuwvlokjes?

Als je dat al intimiderend vind dan heb je wat mij betreft niks te zoeken in de politiek
pi_182352801
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:02 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Kort gezegd:

- Schreeuwen tegen de senator.
- lift proberen binnen te dringen.
- Telkens roepen ''kijk mij aan''
Weet je wat echt intimiderend is? Een kandidaat opperrechter die (niet bewezen) partisan uitspraken doet en vervolgens roept: 'what goes around comes around'.



Bij intimidatie gaat het nl om macht. Vrouwen in een lift die emotioneel hun verhaal doen tegenover een senator die niet eens de moeite neemt om ze aan te kijken hebben nul komma nul macht. Die senator daarentegen kan een volkomen ongeschikte kandidaat in het hooggerechtshof stemmen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182352899
Ik zie het punt niet. Een senator is gekozen, die twee vrouwen niet. Waarom moesten we überhaupt iets over dat liftincident in de krant lezen? Non-nieuws.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182352924
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie het punt niet. Een senator is gekozen, die twee vrouwen niet. Waarom moesten we überhaupt iets over dat liftincident in de krant lezen? Non-nieuws.
Als dat de reden is waarom Flake voor een onderzoek was dan is het natuurlijk wel een reden om dat te vermelden.

Het afdoen als intimiderend is sneeuwvlokjes gedrag.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:44:50 #98
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182352945
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie het punt niet. Een senator is gekozen, die twee vrouwen niet. Waarom moesten we überhaupt iets over dat liftincident in de krant lezen? Non-nieuws.
Al die sneeuwvlokjes lijken ook een klap van de molen te hebben gehad. Snap je het nou echt niet of doe je alsof ofzo :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182353156
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie het punt niet. Een senator is gekozen, die twee vrouwen niet. Waarom moesten we überhaupt iets over dat liftincident in de krant lezen? Non-nieuws.
Dan heb je blijkbaar wat gemist. Het incident met de vrouwen in de lift was voor Flake één van de redenen om overstag te gaan en dwong Grassley ertoe alsnog een aanvullend onderzoek naar Kavanaugh te doen.

Edit: het onderzoek schoot aan alle kanten tekort maar Flake's 'geweten' waar hij zo mee worstelde is hiemee blijkbaar gesust en hij gaat gewoon voor de benoeming van Kavanaugh stemmen. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 06-10-2018 16:13:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182353517
Nog een aardig opiniestuk over de benoeming van Kavanaugh:
https://www.theatlantic.c(...)t-end-rancor/572392/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182353987
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker suggestieve foto's. Als je RBG hoort praten, is ze kwieker dan de meeste 65-ers. Zo kun je je ook elke hoorzitting weer afvragen of Grassley niet bezwijkt. Het voorlezen van z'n speeches doet hem overkomen alsof hij bij de psychogeriatrie is weggelopen.
:') Ben je doof en blind?


Luister hoe ze praat, er zit geen kracht meer in haar lichaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 17:19:18 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:36:04 #102
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182355235
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 17:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Ben je doof en blind?


Luister hoe ze praat, er zit geen kracht meer in haar lichaam.


[ Bericht 0% gewijzigd door martijnde3de op 06-10-2018 19:00:25 ]
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182355609
Jep, Ginsberg is de volgende voor wie Trump een opvolger mag gaan benoemen.
Waarschijnlijk de reden dat Kavanaugh het nu werd en niet die vrouw, omdat ze een vrouw willen vervangen met een andere vrouw.

Er schijnt een soort van meta-politiek spelletje te zijn, waarbij Justice Kennedy bijv. ook inspraak had over wie hem zou opvolgen als hij met pensioen zou gaan. Ik denk dat Ginsberg na een prachtige staat van dienst aan het begin van de zomer van 2019 opstapt.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:03:11 #104
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182355634
Gelukkig weten we nu dus zeker dat ze sowieso langer dan dat blijft zitten. Bedankt Nintex.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182355686
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:27:53 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_182355921


Tsja...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182355996
The murdoch division. De mensen die fox kijken willen daadwerkelijk terug naar de jaren 50.
pi_182356018
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:27 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja...
Bron?
pi_182356181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 14:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In Nederland krijgen rechters nota bene hun ontslag als ze 70 worden. Best een goed idee imho.
Kavanaugh is 53 als je hem met 75 met pesioen laat gaan zit hij er ruim 20 jaar lijkt me een redelijke termijn als je mensen zonder termijnen wilt benoemen. Persoonlijk zie ik liever 1 termijn van 16 jaar. En daarna moet Het Huis en de Senaat binnen een jaar iemand met 2/3 meerderheid benoemen. Dit zooitje wat nu gebeurt kan natuurlijk niet in een democratie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182356310
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:52 schreef vipergts het volgende:

[..]

Kavanaugh is 53 als je hem met 75 met pesioen laat gaan zit hij er ruim 20 jaar lijkt me een redelijke termijn als je mensen zonder termijnen wilt benoemen. Persoonlijk zie ik liever 1 termijn van 16 jaar. En daarna moet Het Huis en de Senaat binnen een jaar iemand met 2/3 meerderheid benoemen. Dit zooitje wat nu gebeurt kan natuurlijk niet in een democratie.
En wat gebeurt er in je plan als er binnen een jaar geen consensus kan worden bereikt? Zit er dik in namelijk.
pi_182356813
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En wat gebeurt er in je plan als er binnen een jaar geen consensus kan worden bereikt? Zit er dik in namelijk.
Ik zei dat ik het graag zo zou zien dat die partijen ooit zo gaan samenwerken zie ik ook nooit gebeuren
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182356961
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Weet je wat echt intimiderend is? Een kandidaat opperrechter die (niet bewezen) partisan uitspraken doet en vervolgens roept: 'what goes around comes around'.

[ afbeelding ]

Bij intimidatie gaat het nl om macht. Vrouwen in een lift die emotioneel hun verhaal doen tegenover een senator die niet eens de moeite neemt om ze aan te kijken hebben nul komma nul macht. Die senator daarentegen kan een volkomen ongeschikte kandidaat in het hooggerechtshof stemmen.
Dat de democraten op het laatste moment, vlak voor Kavanaugh zou worden bevestigd tot opperrechter, met Ford en haar dubieuze ongeloofwaardige beschuldigingen aan kwamen zetten was een poging tot karaktermoord. Wat gelukkig niet gelukt is. Zoals alle andere voorafgaande aantijgingen en beschuldigingen aan het adres van de republikeinen en de President.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182357006
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182357038
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:52 schreef vipergts het volgende:

[..]

Kavanaugh is 53 als je hem met 75 met pesioen laat gaan zit hij er ruim 20 jaar lijkt me een redelijke termijn als je mensen zonder termijnen wilt benoemen. Persoonlijk zie ik liever 1 termijn van 16 jaar. En daarna moet Het Huis en de Senaat binnen een jaar iemand met 2/3 meerderheid benoemen. Dit zooitje wat nu gebeurt kan natuurlijk niet in een democratie.
Beetje het idee dat je onpartijdig bent, benoeming voor het leven.
PVV had ook ideeën om dat concept van onpartijdigheid van rechters aan te pakken, geloof ik.
Ben er geen voorstander van, bovendien die grens van 16 jaar halen ze niet eens gemiddeld gezien, geloof ik.
Nee, when you're in, you're in.
Bader Ginsburg en Breyer proberen iig nog hun pensioen uit te stellen tot na de verkiezingen van 2020 wrs. Zodat als een democraat Trump opvolgt de boel weer gelijkgetrokken kan worden. Als Trump een tweede termijn krijgt dan zijn ze fucked.
I´m back.
pi_182357099
quote:
Moesten de democraten maar niet aan een witchhunt beginnen en zijn reputatie proberen te verkrachten.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:49:09 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_182357118
quote:
Yup.

En zo is het Trump gelukt het aanzien van nog een instituut van de Amerikaanse democratie kapot te maken.

Putin heeft nog nooit zo'n goede investering gedaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:49:45 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_182357131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:47 schreef vigen98 het volgende:
Moesten de democraten maar niet aan een witchhunt beginnen en zijn reputatie proberen te verkrachten.
"Moest ze maar geen kort rokje dragen"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182357188
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:49 schreef speknek het volgende:

[..]

"Moest ze maar geen kort rokje dragen"
:') Ben je dom of gedraag jij je dom?
  PR en moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:51:53 #119
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182357190
Ik heb vandaag ff alles gemist. Is er nou al definitief op de senaatvloer gestemd of komt dat later vanavond nog?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_182357204
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:51 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vandaag ff alles gemist. Is er nou al definitief op de senaatvloer gestemd of komt dat later vanavond nog?
Over 1 uurtje komt de stemming volgens mij.
  PR en moderator zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:52:26 #121
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182357210
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Over 1 uurtje komt de stemming volgens mij.
Aight ^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:53:26 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_182357235
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Ben je dom of gedraag jij je dom?
Als je het logisch vindt dat een ongekwalificeerd persoon de integriteit van de Amerikaanse rechtstaat schendt, "omdat hullie", dan word ik graag dom door je genoemd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_182357237
Maar dit is echt pure tijdsverspilling ga nou eens stemmen.
pi_182357254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje het idee dat je onpartijdig bent, benoeming voor het leven.
PVV had ook ideeën om dat concept van onpartijdigheid van rechters aan te pakken, geloof ik.
Ben er geen voorstander van, bovendien die grens van 16 jaar halen ze niet eens gemiddeld gezien, geloof ik.
Nee, when you're in, you're in.
Bader Ginsburg en Breyer proberen iig nog hun pensioen uit te stellen tot na de verkiezingen van 2020 wrs. Zodat als een democraat Trump opvolgt de boel weer gelijkgetrokken kan worden. Als Trump een tweede termijn krijgt dan zijn ze fucked.
Kavanaugh laat wel zien hoe het zit met de onpartijdigheid
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182357255
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je het logisch vindt dat een ongekwalificeerd persoon de integriteit van de Amerikaanse rechtstaat schendt, "omdat hullie", dan word ik graag dom door je genoemd.
Wanneer een partij jouw naam door de modder wilt gooien, jou zonder bewijs wilt bestempelen als een verkrachter dan heb jij het recht om zo'n partij te haten.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:57:14 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_182357293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wanneer een partij jouw naam door de modder wilt gooien, jou zonder bewijs wilt bestempelen als een verkrachter dan heb jij het recht om zo'n partij te haten.
Wanneer je vermoed dat alles een complot van de Clintons is, waardoor je wel meineed moet plegen en de Senaat schofferen, dan houd je dat voor je.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:57:30 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182357304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wanneer een partij jouw naam door de modder wilt gooien, jou zonder bewijs wilt bestempelen als een verkrachter dan heb jij het recht om zo'n partij te haten.
Maar dat wilden ze juist niet. Ze wilden een onafhankelijk gedegen onderzoek. De republikeinen wilden een circus.
pi_182357432
Hahaha, Grassley prijst Kavanaugh voor het vechten voor vrouwen rechten.
En de Democraten geven Avenatti de schuld
mkraju twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 20:08:54 Just under 90 minutes til Senate starts voting to confirm Brett Kavanaugh, and Democrats in the Senate are pointing the finger at Avenatti for giving GOP an opportunity to conflate the allegations. Avenatti calls Dems “cowards.” Latest in finger-pointing: https://t.co/whXqoNHBG0 reageer retweet
_O- _O- _O- _O-
pi_182357445
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:54 schreef vipergts het volgende:

[..]

Kavanaugh laat wel zien hoe het zit met de onpartijdigheid
Niet idd, daarom had ik ook verwacht dat-ie niet geconfirmeerd werd, vanwege juist dat.
I´m back.
pi_182357486
Vanavond nog een Trump rally trouwens. :7
pi_182357512
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 20:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar dat wilden ze juist niet. Ze wilden een onafhankelijk gedegen onderzoek. De republikeinen wilden een circus.
Waarom zeggen veel democrate senators zijn '' I believe Dr. Ford '' dan zeg je al dat Kavanaugh een verkrachter is. Dus je wilt een onafhankelijk gedegen onderzoek maar voordat er zo'n onderzoek is hebben ze al een mening over wat er is gebeurd en niet. :')
pi_182357552
Quorum Call...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:13:35 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182357578
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zeggen veel democrate senators zijn '' I believe Dr. Ford '' dan zeg je al dat Kavanaugh een verkrachter is. Dus je wilt een onafhankelijk gedegen onderzoek maar voordat er zo'n onderzoek is hebben ze al een mening over wat er is gebeurd en niet. :')
Republikeinen zeggen haar ook te geloven, in ieder geval dat er een poging tot verkachting is geweest, maar daar hoor je hem niet over... bovendien was die belachelijke rant van hem nog voordat senatoren zich goed en wel uitgelaten hadden.

Ik geloof haar ook. Maakt niet dat ik het genoeg bewijs vindt om Kavanaugh in de cel te flikkeren, maar wel dat voor een dergelijke positie gewoon een stuk meer achtergrond naar voren gehaald had moeten worden om het karakter van deze man verder te toetsen.

Maar goed, laat het allemaal maar gebeuren, dit gaat vast nog wel het nodige vuurwerk opleveren als de democraten ooit weer ergens een meerderheid hebben gekregen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 06-10-2018 21:23:37 ]
pi_182357614
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zeggen veel democrate senators zijn '' I believe Dr. Ford '' dan zeg je al dat Kavanaugh een verkrachter is. Dus je wilt een onafhankelijk gedegen onderzoek maar voordat er zo'n onderzoek is hebben ze al een mening over wat er is gebeurd en niet. :')
Punt hierin is wrs dat eea gebeurd is in de middelbare school leeftijd en al 36 jaar geleden wrs toch.
I´m back.
pi_182357851
“VOTERS ARE REALLY ANGRY AT THE VICIOUS AND DESPICABLE WAY DEMOCRATS ARE TREATING BRETT KAVANAUGH!”

:(https://www.breitbart.com/big-government/2018/10/03/donald-trump-voters-are-really-angry-by-democrats-mistreating-brett-kavanaugh/
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182357898
Hoe meer hoofdletters Trump schrijft, hoe groter de kans dat hij een hartaanval krijgt. Tenzij hij alleen maar toneel speelt, natuurlijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 21:32:10 ]
pi_182358014
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:31 schreef Igen het volgende:
Hoe meer hoofdletters Trump schrijft, hoe groter de kans dat hij een hartaanval krijgt. Tenzij hij alleen maar toneel speelt, natuurlijk.
Rechtvaardige woede geeft (gemoeds)Rust ^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_182358026
It's going down soon folks.
I´m back.
pi_182358032
Ze zijn over tijd...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182358065
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:36 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Rechtvaardige woede geeft (gemoeds)Rust ^O^
:')

Hoi Sigmund.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182358167
Van welke planeet komt deze spreker .. :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_182358274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:43 schreef Voxs het volgende:
Van welke planeet komt deze spreker .. :+
Stream?
I´m back.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:51:28 #143
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182358362

The Sergeant at arms will restore order in the gallery
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182358363
Overigens vind ik het typische dus dat mensen in NL van PVV en FvD pro-Kavanaugh-confirmation zijn hoor. O, willen we ook abortus afschaffen? Willen we ook weer dat vrouwen die ongewenst zwanger zijn naar een breipennen dokter moeten gaan? Willen we ook weer dat homoseksuelen naar hun kasten gedreven worden en niet dezelfde rechten hebben als heteroseksuelen? Willen jullie werkelijk dat een stickie roken betekent zoveel jaar gevangenisstraf? Really? Waarom gaan jullie dan niet een coalitie aan met de islam? O, daar zijn jullie ook op tegen? Joh, echt?
I´m back.
pi_182358460
quote:
The contrast between the two Senate coalitions emerges even more clearly when looking at the total population of the states each side represents. One way of measuring the difference is to assign half of each state's population to each senator. Measured that way, the 51 Republican senators now represent about 143 million people, according to the latest Census Bureau state population estimates. The 49 Democratic senators represent about 182 million people, nearly 40 million more. That's about 2.8 million people per Republican senator and 3.7 million people per Democratic senator.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182358484
50 tegen 48...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182358490
50-48 Kavanaugh is confirmed.
I´m back.
pi_182358496
Wat zullen de gevolgen zijn op termijn: einde Roe v. Wade?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')